Zgled dobrega odnosa do dela Na križišču Povšetove ceste in Klunove ulice je že skoraj devet lel ženski frizerski salon. Zvedeli smo, da je lastnica Verica Mikolič letos vpeljala neko novo obliko reklame. Obiskali sroo jo v nje-nem modernem, lepo opremlje-nem frizerskem salonu, da nam sama kaj več pove o tem: »Da, res imamo že pol leta po-sebno vrsto reklame. Pravzaprav pa beseda reklama najbolj niti ne ustreza. Gre predvsem za novo obliko nagrajevanja naših stalnih strank, ki jih ni malo, saj imatno skoz vse leto velik obisk. Odločili smo se, da je vsak deseti obisk ka-terekoli stranke pri naszastonj. V praksi je to takole: ko stranke zberejo dovolj vizitk, ki jih dobi-vajo ob vsakem obisku, si lahko privoščijo celotno vodno ondula-cijo z utrjevanjem in lakiranjem las popolnoma brezplačno.« Za mnenje smo vprašali tudi nekaj stalnih obiskovalk in zatrdile so, da l.odijo k Verici predvsemzato, ker dobro frizira. Seveda pa jim je nova oblika nagrajevanja nji- hove zvestobe zelo všeč. Kaj lahko torej rečemo dru-gega kot to, da si v naši občini že-limo čimveč podobnih primerov — in ni nujno samo v frizerskih salonih! Besedilo in slika DUŠAN JEŽ