Petje naj postane narodna umetnost. Pastorka med današnjimi liudskošol^¦kimi predtneti je petje. To ne saimo z &zirom na stališče, katero zavzema v vrsti učnih predmetov, ampak osobito zastran učne obravnave. Mehanizem prev-adaije danes še istotako. kakor pred stoktji. Vzrok tej prikazni je iskati v tem, da nismo zadostno orijentirani glede učne fiietode ter se tudi pramalo oziramo po drusdh državah. kjer je v tem oziru mars'kaj bistveno drugače. Nimam v mislih !_--izna reformatorična stremlienia v Nemc'ii. ampak predvsein praktiške pridobit^e na polju šolskega pevskega pouka na 'rancoskem in Anglešikem. Smotreno in Vztrajno delovanje je tam že obrodilo le-^e uspehe in treba se nam bo le ravnatiPP načelu: »Ni vse slabo, kar ie staro inn' vse dobro, kar je novo.« Vzemimo odtam^ to. kar je za nas uporabl.jivega in ne jPuščajino se v metodiško pikolovs.vo.^e na ta način bodemo.mogli doseči traj-ne in vsestranske uspehe. Ljudska šola s svojim pevskim