Vestnik za učiteljjiščnike—u Mariborski učiteijski naraščaj de- luje sicer tiho in v širši javnosti skoro neopaženo. a tembolj pridno in smotreno. To delo na izpolnitvi lastne naobrazbe naših prihodnjih tovarišev in tovarišic je treba še posebe povdarjati, ker se ravno dandanes čujejo tako pogosto pritožbe, da sedanja učeča se mladina nima smisla dovolj niti za študij, še manj pa za kako drugo resno delo razen za zabavo, ples, pijačo m šport. Zato je umestno, da vsaj učiteljstvo izve od časa do časa nekoliko o gibanju teh mladih ljudi, ki bodo deloma že po nekaterih mesecih stopili v naše vrste. Moški in ženski učiteljski naraščaj delujeta lepo složno in vzajemno. Prav je, da tovarištvo vzklije že v tej dobi. Včasih ni bilo tako, kar je pozneje škodilo marsikomu izmed nas. Naraščaj ima svojo lastno knjižnico, skoro redno vsak teden ima medsebojna predavanja. Razen tega skrbi odsek maribor. uč. društva pod vodstvom t. Kožuha za predavanja po učiteljstvu, ki imajo namen seznanjati naraščaj z delom in težavami v bodočem poklicu. Takih predavanj je bilo do sedaj — če se ne motim — pet. Poleg vsega tega pa je priredil naraščaj sain iz svoje lastne iniciative tri večje interne prireditve in sicer »Rapallo«, Oregorčičevo slavnost in 4. marca nekako akademijo. Teh prireditev se je udeležil razun velikega števila učiteljiščnikov in učiteljiščnic tudi profesorski zbor, mestnc učiteljstvo in pa nekateri starši. Vse te prireditve so lepo uspele. Kdor se je udeležil ene, je gotovo prišel tudi k drugi. Akademija te obsegala: deklamacije (avtorica učiteljiščnica), moške zbore, orhestralnc in klavirske točke, samospeve in dvospeve. Nad vse so ugajali dvospev; in pa trio za gosli, harmoniko in če!o. S tera pa nikakor nočem trditi, da so hile druge točke — slabe. Pokazalo se je, da je med našimi mladimi tovariši in tovarišicami precej talentov in — česar ne smemo pozabiti — tudi pridnosti. Pri akademiji sc je pobiralo prostovoljne prispevke za knjižnico ter se nabralo nad 1000 kron. Pohvalno ie treba omeniti tudi g. ravnatelja Pirca, ki omogoča in podpira stremljenja učiteljskega naraščaja in ume združiti strogost z dobroto, disciplinarno pokorščino s svobodo. —ski.