PUBLIKACIJA - Poštnina plačana pri pošti 2102 Uradno glasilo slovenskih občin Št. 71 Maribor, petek 31.12.2021 OBČINA DESTRNIK 1451. Odlok o proračunu Občine Destrnik za leto 2022 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1, 30/18, 61-20 ZIUZEOP-A in 80/20 - ZIUOOPE), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 -UPB4, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZfisP, 96/15 -ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 - odl. US) in 16. člena Statuta Občine Destrnik (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 65/20) je Občinski svet Občine Destrnik na 17. redni seji, dne 29. 12. 2021 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE DESTRNIK ZA LETO 2022 I. Splošna določba ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XVII 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Destrnik za leto 2022 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). II. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A.BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Konto Naziv Znesek v EUR A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 3.744.746 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 2.419.184 70 DAVČNI PRIHODKI 2.154.774 700 Davki na dohodek in dobiček 1.924.869 703 Davki na premoženje 177.205 704 Domači davki na blago in storitve 51.700 706 Drugi davki 1.000 71 NEDAVČNI PRIHODKI 264.410 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 33.310 711 Takse in pristojbine 4.000 712 Globe in druge denarne kazni 22.100 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 0 714 Drugi nedavčni prihodki 205.000 72 KAPITALSKI PRIHODKI 352.305 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 95.000 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 257.305 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 Izdajatelj: Inštitut za lokalno samoupravo, javne službe in javno-zasebno partnerstvo Maribor Smetanova ulica 30, 2000 Maribor T: 02 250 04 58 | F: 02 250 04 59 | M: 031 68 77 88 | E: info@lex-localis.info | www.lex-locaHs.info Odgovorni urednik: dr. Boštjan Brezovnik Št. 59/19.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2878 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 973.257 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 550.873 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije in iz drugih držav 422.384 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE IN IZ DRUGIH DRŽAV 0 782 Prejeta sredstva iz proračuna EU iz strukturnih skladov 0 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 4.136.509 40 TEKOČI ODHODKI 1.079.407 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 299.560 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 50.205 402 Izdatki za blago in storitve 686.142 403 Plačila domačih obresti 14.500 409 Rezerve 29.000 41 TEKOČI TRANSFERI 905.706 410 Subvencije 3.000 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 460.400 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 51.671 413 Drugi tekoči domači transferi 390.635 414 Tekoči transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 2.139.396 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 2.139.396 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 12.000 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 5.000 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 7.000 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. - II.) -391.763 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB 0 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 751 Prodaja kapitalskih deležev 0 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 0 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA 0 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 147.097 55 ODPLAČILA DOLGA 147.097 550 Odplačila domačega dolga 147.097 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -538.860 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -147.097 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 391.763 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA 538.860 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk -kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Destrnik. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. III. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke -podkonta. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen Odredbodajalec sredstev vseh delov proračuna za vse dejavnosti je župan. Župan lahko Št. 59/19.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2879 posebej pismeno pooblasti direktorja občinske uprave za odredbodajalca. Pooblastilo je lahko generalno ali za čas njegove odsotnosti. Za izvrševanje proračuna Občine Destrnik je odgovoren župan. 5. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: • prihodki od občanov, ki se namenijo za namene, za katere se pobirajo. • prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 1 87/01 in 71/93), ki se uporabijo za namen, določene v tem zakonu, • prejeta sredstva za sofinanciranje projektov, • okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda. 6. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča župan na predlog neposrednega uporabnika - skrbnika proračunske postavke. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2022 in njegovi realizaciji. 7. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 100% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2023 50 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 50 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oz. lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 8. člen (spremljanje in spreminjane načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekt financira iz namenskimi prejemki. Po preteku tega roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti projektov do 20% izhodiščne vrednosti odloča Župan in lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20 % izhodiščne vrednosti projektov. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz prehodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 9. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračun proračunske rezerve, oblikovan po ZJF. Proračunska rezerva se v letu 2022 oblikuje v višini 14.000 evrov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višini 5.000 evrov župan in o tem s pisnim poročilom obvesti občinski svet. IV. Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja občine 10. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2022 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 500 eurov. Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva. 11. člen Župan je pooblaščen,da odloča o kratkoročnem zadolževanju za financiranje javne porabe, vendar največ do višine 5% sprejetega proračuna, ki mora biti odplačano do konca proračunskega leta. Župan potrjuje dokumente identifikacija investicijskega projekta (DIIP) in investicijske programa (IP), kateri so zajeti v proračunu Občine Destrnik - v načrtu razvojnih programov. 12. člen Med odhodki proračuna so predvidena tudi sredstva za promocijo občine. O razporeditvi promocijskih sredstev in reprezentanco odloča župan oziroma od župana pooblaščena oseba. V. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja Št. 59/19.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2880 13. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežek izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2022 ne namerava zadolžiti. Prehodne in končne določbe 14. člen (začasno financiranje v letu 2023) V obdobju začasnega financiranja Občine Destrnik v letu 2023, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 15. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-20/2021-17R-6/9 Datum: 29. 12. 2021 Občina Destrnik Franc Pukšič, župan OBČINA MAJŠPERK 1452. Sklep o začetku priprave sprememb in dopolnitev Občinskega prostorskega načrta Občine Majšperk, tretje spremembe in dopolnitve Na podlagi 110. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-2, Uradni list RS, st. 61/17) in 30. člena Statuta Občine Majšperk (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 25/2012, 34/2015, 55/2015, 50/2017 in 16/2019) je županja Občine Majšperk dne 10. 12. 2021 sprejela SKLEP O ZAČETKU PRIPRAVE SPREMEMB IN DOPOLNITEV OBČINSKEGA PROSTORSKEGA NAČRTA OBČINE MAJŠPERK, TRETJE SPREMEMBE IN DOPOLNITVE 1. člen (splošno) (1) S tem sklepom se prične postopek priprave sprememb in dopolnitev Občinskega prostorskega načrta Občine Majšperk, tretje spremembe in dopolnitve (v nadaljnjem besedilu: SD OPN 3). (2) Pobudnik za pripravo SD OPN 3 je Občina Majšperk, Majšperk 39, 2322 Majšperk . 2. člen (potrditev izhodišč za pripravo SD OPN 4) (1) S tern sklepom se potrdijo Izhodišča za spremembe in dopolnitve OPN Majšperk, tretje spremembe in dopolnitve, ki jih je izdelala družba Umarh d.o.o., junij 2021. (2) Kljub potrjenim izhodiščem iz prejšnjega odstavka je v fazi izdelave osnutka SD OPN 3 še možno dodati dopolnitve oziroma prilagoditve sprememb iz izhodišč ter manjše uskladitve in dopolnitve OPN, • ki niso v nasprotju s strokovnimi podlagami in strateškim delom, • ne vplivajo negativno na ekonomičnost postopka in • nimajo potencialnega negativnega vpliva na zemljišča sosednjih lastnikov in širše ter z vidika obveščenosti javnosti nimajo večjega pomena. 3. člen (območje in predmet načrtovanja) (1) SD OPN 3 se pripravi za celotno območje občine Majšperk. (2) Predmet sprememb in dopolnitev SD OPN 3 so naslednje vsebine: • določitev, drugih ureditvenih območij in opredelitve območja stavbnih zemljišč na posamični poselitvi, • pobude in potrebe občine za nadaljnji prostorski razvoj na območju občine Majšperk, • razvojne potrebe, ki so jih podali občani, gospodarske družbe ali lastniki zemljišč, • izboljšava tistih delov OPN, za katere se je pri uporabi OPN ugotovilo, da so potrebni izboljšave. (3) Občina Majšperk v SD OPN 3 ureditvenih območij naselij in območij za dolgoročni razvoj ne bo določila. V skladu z 99. členom Zakona o interventnih ukrepih za omilitev posledic drugega vala epidemije COVID-19 (Uradni list RS, št.175/20, 203/20 - ZIUPOPDVE, 15/21 - ZDUOP, 51/21 - ZZVZZ-O, 57/21 - odl. US in 112/21 -ZIUPGT) občini ne glede na določbo druge alineje drugega odstavka 278. člena ZUreP-2 ob prvih spremembah občinskega prostorskega načrta ni treba določiti ureditvenih območij naselij in območij za dolgoročni razvoj naselij, kadar se ne predlaga sprememba namenske rabe kmetijskih zemljišč v obsegu več kot 10 ha. Določbe tega člena veljajo za tiste spremembe in dopolnitve občinskega prostorskega načrta, za katere občina sprejme sklep o pripravi sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta do 31. decembra 2021. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) (1) Za potrebe SD OPN 3 so bila v skladu s 108. členom ZUreP-2 pripravljena izhodišča za spremembe in dopolnitve OPN Majšperk, ki predstavljajo vsebinsko osnovo za pripravo SD OPN 3 (2) Strokovne rešitve prostorskega akta bodo temeljile na ustreznih strokovnih podlagah, podatkih iz prikaza stanja prostora in drugih podatkih, ki so pomembni za pripravo SD OPN 3. (3) Za potrebe priprave SD OPN 3 se v postopku priprave SD OPN 3, skladno z 39. členom ZUreP-2, od pristojnih nosilcev urejanja prostora pridobi razvojne in varstvene potrebe, ki se nanašajo na prostor, razpoložljive strokovne podlage za podane razvojne potrebe s svojega delovnega področja, ažurne podatke v ustreznih, zlasti digitalnih oblikah, ki se nanašajo na prostor, morebitne usmeritve, priporočila in pojasnila s svojih delovnih področij ter smernice in mnenja. (4) Strokovne rešitve, v skladu s petim odstavkom 43. člena ZUreP-2, pripravi interdisciplinarna skupina strokovnjakov, ki se oblikuje glede na značilnosti potrebnih strokovnih podlag in vsebino SD OPN 3. 5. člen (vrsta postopka) Priprava SD OPN 3 bo potekala po postopku priprave OPN, skladno z določili 108. do 115. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-2). 6. člen (roki za pripravo prostorskega akta in njegovih posameznih faz) (1) Okvirni roki za pripravo posameznih delovnih faz postopka priprave sprememb in dopolnitev SD OPN 3 so: Št. 59/19.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2881 • priprava osnutka in strokovnih podlag - 100 dni po sprejemu tega sklepa, • priprava dopolnjenega osnutka - 30 dni po pridobitvi in uskladitvi mnenj nosilcev urejanja prostora, • priprava stališč do pripomb javnosti iz javne razgrnitve - 15 dni, • priprava predloga - 21 dni po sprejemu stališč do pripomb iz javne razgrnitve in • priprava usklajenega predloga - 30 dni po pridobitvi pozitivnih mnenj vseh nosilcev urejanja prostora. (2) Zgoraj predvideni roki za pripravo SD OPN 3 se lahko spremenijo v primeru vodenja postopka celovite presoje vplivov na okolje ali zaradi nepredvidenih okoliščin. 7. člen (državni in lokalni nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo mnenj) (1) Pristojni nosilci urejanja prostora za izdajo mnenj so: 1. za področje razvoja poselitve: Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana; 2. za področje kmetijstva: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za kmetijstvo, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana 3. za področje gozdarstva in lovstva: Zavod za gozdove Slovenije, Večna pot 2, 1000 Ljubljana 4. za področje gozdarstva: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za gozdarstvo in lovstvo, Sektor za gozdarstvo, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, 5. za področje lovstva: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za gozdarstvo in lovstvo, Sektor za lovstvo, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana 6. za področje gozdarstva in lovstva: Zavod za gozdove Slovenije, Območna enota Maribor, Tyrševa 15, 2000 Maribor, 7. za področje ribištva: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za hrano in ribištvo, Sektor za ribištvo, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, 8. za področje ribištva: Zavod za ribištvo Slovenije, Spodnje Gameljne 61 A, 1211 Ljubljana Šmartno, 9. za področje rabe in upravljanja z vodami: Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Hajdrihova ulica 28c, 1000 Ljubljana; 10. za področje ohranjanja narave: Zavod RS za varstvo narave, Tobačna ulica 5, 1000 Ljubljana; 11. za področje ohranjanja narave: Zavod RS za varstvo narave, Območna enota Maribor, Pobreška cesta 20, 2000 Maribor, 12. za področje varstva kulturne dediščine: Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana; 13. za področje varstva kulturne dediščine: Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor, 14. za področje zaščite in reševanja: Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana; 15. za področje obrambe: Ministrstvo za obrambo, Direktorat za logistiko, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana; 16. za področje trajnostne mobilnosti: Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za trajnostno mobilnost in prometno politiko, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana, 17. za področje državne cestne infrastrukture (razen za avtoceste): Ministrstvo za infrastrukturo, Direkcija RS za infrastrukturo, Tržaška cesta 19, 1000 Ljubljana, 18. za področje zračnega prometa: Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za letalski in pomorski promet, Sektor za letalstvo, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana, 19. za področje plovbe po celinskih vodah: Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za letalski in pomorski promet, Sektor za pomorstvo, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana, 20. za področje rudarstva: Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za energijo, Sektor za rudarstvo, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana, 21. za področje energetike: Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za energijo, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana, 22. za področje prenosa električne energije: ELES, Področje za upravljanje s sredstvi in projekti, Služba za upravljanje z infrastrukturo, Hajdrihova 2, 1000 Ljubljana, 23. za področje oskrbe z električno energijo: Elektro Maribor, Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, 24. za področje blagovnih rezerv: Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Generalni sekretariat, Služba za varnost, obrambne zadeve in blagovne rezerve, Kotnikova ulica 5, 1000 Ljubljana, 25. za področje zdravstvenega varstva: Ministrstvo za zdravje, Direktorat za javno zdravje, Štefanova 5, 1000 Ljubljana, 26. za področje vojnih in prikritih vojnih grobišč: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Direktorat za invalide, vojne veterane in žrtve vojnega nasilja (za področje vojnih in prikritih vojnih grobišč), Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, 27. za področje telekomunikacij: Telekom Slovenije, Dostopovna omrežja, Operativa, TKO vzhodna Slovenija, Titova cesta 38, 2000 Maribor, 28. za področje oskrbe z vodo, odvajanja in čiščenja odpadnih voda: Komunalno podjetje Ptuj d.d., Puhova ulica 10, 2250 Ptuj, 29. Občina Majšperk, Majšperk 39, 2322 Majšperk. (2) V postopek priprave sprememb in dopolnitev prostorskega akta se lahko vključi tudi druge nosilce urejanja prostora, če se v okviru priprave dokumenta ugotovi, da upravljajo ali so odgovorni za posamezno področje, ki ga obravnava občinski prostorski akt. (3) Odločitev o potrebi izvedbe celovite presoje vplivov SD OPN 3 na okolje (CPVO) poda Ministrstvo za okolje in prostor, direktorat za okolje, Sektor za strateško presojo vplivov na okolje, Dunajska 48, 1000 Ljubljana. 8. člen (načrt vključevanja javnosti) Javnost se v postopek vključuje skladno z določbami ZUreP-2. 9. člen (seznam podatkov in strokovnih podlag) (1) Predhodno ni bilo izdelanih strokovnih podlag. (2) S strani izbranega prostorskega načrtovalca bodo izdelane strokovne podlage v skladu s Pogodbo za izdelavo Občinskega prostorskega načrta Občine Majšperk, tretje spremembe in dopolnitve, (3) Morebitne druge, za izvedbo postopka potrebne strokovne podlage, ki bi jih lahko zahtevali nosilci urejanja prostora ter izdelavo okoljskega poročila v primeru, če bo pristojno ministrstvo izdalo Odločbo o obveznosti vodenja postopka celovite presoje vplivov na okolje, bodo izdelale strokovne organizacije za posamezna področja v sodelovanju z izbranim prostorskim načrtovalcem ob upoštevanju veljavnih Št. 59/19.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2882 predpisov, ki določajo vsebino, obliko in način priprave OPN. 10. člen (obveznost financiranja priprave prostorskega akta) (1) Sredstva za pripravo sprememb in dopolnitev prostorskega akta, izdelave strokovnih podlag ter druge stroške, povezane s pripravo SD OPN 3, zagotovi občina. (2) Morebitne dodatne strokovne podlage za zasebne potrebe (posamezni posegi v prostor) zagotovijo investitorji sami. 11. člen (začetek veljavnosti sklepa) (1) Občina Sklep o začetku priprave sprememb in dopolnitev OPN Občine Majšperk, tretje spremembe in dopolnitve, skupaj z Izhodišči za spremembe in dopolnitve OPN Majšperk, tretje spremembe in dopolnitve, objavi v prostorskem informacijskem sistemu in o objavi obvesti državne nosilce urejanja prostora, ki sodelujejo pri celoviti presoji vplivov na okolje, ter jih pozove, da v 30 dneh podajo mnenje o verjetnosti pomembnejših vplivov OPN na okolje. (2) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 350-3/2016-131 Identifikacijska številka v prostorskem informacijskem sistemu: 2732 Datum: 10. 12. 2021 Občina Majšperk dr. Darinka Fakin, županja Tako določena vrednost točke se uporablja od 1.1.2022 dalje. Obrazložitev: 12. člen Odloka o NUSZ določa, da v kolikor občinski svet ne sprejme vrednosti točke za naslednje leto, se vrednost točke s 1. januarjem tekočega leta revalorizira z indeksom rasti cen življenjskih potrebščin za obdobje leta pred letom, za katerega se nadomestilo odmerja. Ker občinski svet vrednosti točke ni spreminjal, se vrednost točke za leto 2022 revalorizira z indeksom rasti cen življenjskih potrebščin, ki po podatkih Statističnega urada RS za obdobje leta 2021 znaša 4,9%. Mesečna višina nadomestila za zazidano stavbno zemljišče se določi tako, da se seštevek točk po točkovanju iz 6. in 7. člena Odloka pomnoži s površino iz drugega odstavka 8. člena Odloka (stanovanjska ali poslovna površina zavezančevega objekta) in pomnoži z vrednostjo točke za izračun nadomestila. Mesečna višina nadomestila za nezazidano stavbno zemljišče se določi tako, da se seštevek točk po točkovanju iz 6. in 7. člena Odloka pomnoži s površino iz tretjega odstavka 8. člena Odloka (površina zavezančevega nezazidanega stavbnega zemljišča) in pomnoži z vrednostjo točke za izračun nadomestila. Številka: 422-1/2022 Datum: 30. 12. 2021 Občina Škofja Loka Tine Radinja, župan OBČINA ŠKOFJA LOKA 1453. Sklep o ugotovitvi revalorizirane vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Škofja Loka za leto 2022 Na podlagi 12. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Škofja Loka (UL RS št. 112/03, 104/09 in 100/11) in na podlagi uradne objave Statističnega urada RS o višini inflacije v letu 2021 (spletni portal Statističnega urada RS, dne 30. december 2021), je župan Občine Škofja Loka, dne 30. decembra 2021, sprejel SKLEP O UGOTOVITVI REVALORIZIRANE VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA NA OBMOČJU OBČINE ŠKOFJA LOKA ZA LETO 2022 Ugotovi se, da znaša revalorizirana vrednost točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Škofja Loka za leto 2022: • za zazidana stavbna zemljišča 0,0002868308 EUR, • za nezazidana stavbna zemljišča 0,0002733123 EUR. OBČINA VELIKA POLANA 1454. Odlok o spremembi Odloka o proračunu Občine Velika Polana za leto 2021 Na podlagi 29. člena Zakon o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10 in 40/12 - ZUJF), 29. člena Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr. in 101/13) in 62., in 64. člena Statuta občine Velika Polana (Ur. glasilo slovenskih občin, št. 48/2020) je občinski svet Občine Velika Polana na 15. redni seji dne, 28.10.2021 sprejel ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE VELIKA POLANA ZA LETO 2021 1. člen V Odloku o proračunu Občine Velika Polana za leto 2021 (objavljenem v Uradnem listu RS, št. 34/2020 z dne, 24.03.2020 in 70/2020 z dne, 24.12.2020) se v 2. členu spremeni odstavek ter se glasi: Proračun Občine Velika Polana za leto 2021 se določa v naslednjih zneskih: v EUR A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. S K U P A J P R I H O D K I (70+71+72+73+74+78) 2.886.961,86 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.210.180,54 70 DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706) 992.131,13 Št. 59/19.11.2021_Uradno glasilo slovenskih občin_Stran 2883 700 DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK 993.030,00 703 DAVKI NA PREMOŽENJE -9.332,28 704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE 7.933,41 706 DRUGI DAVKI 500,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714) 218.049,41 710 UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD PREMOŽENJA 72.695,98 711 712 TAKSE IN PRISTOJBINE 2.500,00 DENARNE KAZNI 713 PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV 67.851,79 714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI 74.001,64 72 KAPITALSKI PRIHODKI (720+722) 163.881,86 720 PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH SREDSTEV 143.765,46 721 PRIHODKI OD PRODAJE ZALOG 722 PRIHODKI OD PROD.ZEMLJ. IN NEMATER.DOLG.SRED. 20.116,40 73 PREJETE DONACIJE (730+731) 730 PREJETE DONACIJE IZ DOMAČIH VIROV 731 PREJETE DONACIJE IZ TUJINE 74 TRANSFERNI PRIHODKI 1.512.899,46 740 TRANSFERNI PRIHODKI IZ DRUGIH JAVNOFINAN. INSTITUCIJ 457.041,54 741 PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA EU 1.055.857,92 II. S K U P A J O D H O D K I (40+41+42+43) 2.995.096,67 40 TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409) 1.088.273,47 400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM 168.960,33 401 PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOCIALNO VARNOST 25.030,11 402 IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE 878.560,97 403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI 9.722,06 409 REZERVE 6.000,00 41 TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413) 384.051,52 410 SUBVENCIJE 11.648,52 411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN GOSPODINJSTVOM 275.133,64 412 TRANSFERI NEPROFITNIM ORGANIZACIJAM IN USTANOVAM 45.494,10 413 DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI 51.775,26 414 TEKOČI TRANSFERI V TUJINO 42 INVESTICIJSKI ODHODKI (420) 1.515.741,68 420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV 1.515.741,68 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI (431+432) 7.000,00 431 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRAVNIM IN FIZIČNIM OSEBAM 7.000,00 432 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM UPORABNIKOM II. PRORAČUNSKI PRESEŽEK - PRIMANJKLJAJ (I.-II.) -108.104,81 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 44 DANA POSOJ. IN POVEČ. KAPIT. DELEŽ. (440+441) 440 DANA POSOJILA 441 POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV IN NALOŽB 442 PORABA SREDSTEV KUPNIN IZ NASLOVA PRIVATIZACIJE VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE 204.000,00 50 ZADOLŽEVANJE (500) 5001 NAJETI KREDITI PRI JAVNIH SKLADIH 0 5003 NAJETI KREDITI PRI DRUGIH DOMAČIH KREDITODAJALCIH 204.000,00 VIII. ODPLAČILA DOLGA 102.895,20 55 ODPLAČILO DOLGA (550) 102.895,20 550 ODPLAČILO DOMAČEGA DOLGA IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -7.000,01 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 101.104,80 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX) 108.104,81 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12. PRETEKLEGA LETA 48.586,65 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih Št. 59/19.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2884 postavk - podskupin kontov in načrt razvojnih programov za obdobje 2021-2024, je priloge k temu odloku in se objavi na oglasni deski Občine Velika Polana. 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 05-15/2021 OS Datum: 28.10.2021 Občina Velika Polana mag. Damijan Jaklin, župan 1455. Odlok o spremembi Odloka o proračunu Občine Velika Polana za leto 2021 Na podlagi 29. člena Zakon o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10 in 40/12 - ZUJF), 29. člena Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr. in 101/13) in 62., in 64. člena Statuta občine Velika Polana (Ur. glasilo slovenskih občin, št. 48/2020) je občinski svet Občine Velika Polana na 16. redni seji dne, 23.12.2021 sprejel ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE VELIKA POLANA ZA LETO 2021 1. člen V Odloku o proračunu Občine Velika Polana za leto 2021 (objavljenem v Uradnem listu RS, št. 34/2020 z dne, 24.03.2020 in 70/2020 z dne, 24.12.2020) se v 2. členu spremeni odstavek ter se glasi: Proračun Občine Velika Polana za leto 2021 se določa v naslednjih zneskih: v EUR A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. S K U P A J P R I H O D K I (70+71+72+73+74+78) 2.886.961,86 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.210.180,54 70 DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706) 992.131,13 700 DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK 993.030,00 703 DAVKI NA PREMOŽENJE -9.332,28 704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE 7.933,41 706 DRUGI DAVKI 500,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714) 218.049,41 710 UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD PREMOŽENJA 72.695,98 711 TAKSE IN PRISTOJBINE 2.500,00 712 DENARNE KAZNI 713 PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV 67.851,79 714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI 74.001,64 72 KAPITALSKI PRIHODKI (720+722) 163.881,86 720 PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH SREDSTEV 143.765,46 721 PRIHODKI OD PRODAJE ZALOG 722 PRIHODKI OD PROD.ZEMLJ. IN NEMATER.DOLG.SRED. 20.116,40 73 PREJETE DONACIJE (730+731) 730 PREJETE DONACIJE IZ DOMAČIH VIROV 731 PREJETE DONACIJE IZ TUJINE 74 TRANSFERNI PRIHODKI 1.512.899,46 740 TRANSFERNI PRIHODKI IZ DRUGIH JAVNOFINAN. INSTITUCIJ 457.041,54 741 PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA EU 1.055.857,92 II. S K U P A J O D H O D K I (40+41+42+43) 2.880.400,40 40 TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409) 1.088.273,47 400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM 168.960,33 401 PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOCIALNO VARNOST 25.030,11 402 IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE 878.560,97 403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI 9.722,06 409 REZERVE 6.000,00 41 TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413) 361.248,25 410 SUBVENCIJE 11.648,52 411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN GOSPODINJSTVOM 252.330,37 412 TRANSFERI NEPROFITNIM ORGANIZACIJAM IN USTANOVAM 45.494,10 413 DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI 51.775,26 414 TEKOČI TRANSFERI V TUJINO 42 INVESTICIJSKI ODHODKI (420) 1.423 420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV 1.423.878,68 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI (431+432) 7.000,00 431 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRAVNIM IN FIZIČNIM OSEBAM 7.000,00 432 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM UPORABNIKOM II. PRORAČUNSKI PRESEŽEK - PRIMANJKLJAJ (I.-II.) 6.561,46 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV Št. 59/19.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2885 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 44 DANA POSOJ. IN POVEČ. KAPIT. DELEŽ. (440+441) 440 DANA POSOJILA 441 POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV IN NALOŽB 442 PORABA SREDSTEV KUPNIN IZ NASLOVA PRIVATIZACIJE VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE 204.000,00 50 ZADOLŽEVANJE (500) 5001 NAJETI KREDITI PRI JAVNIH SKLADIH 0 5003 NAJETI KREDITI PRI DRUGIH DOMAČIH KREDITODAJALCIH 204.000,00 VIII. ODPLAČILA DOLGA 102.895,20 55 ODPLAČILO DOLGA (550) 102.895,20 550 ODPLAČILO DOMAČEGA DOLGA IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) 107.666,26 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 101.104,80 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX) -6.561,46 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12. PRETEKLEGA LETA 48.586,65 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - podskupin kontov in načrt razvojnih programov za obdobje 2021-2024, je priloge k temu odloku in se objavi na oglasni deski Občine Velika Polana. 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 01-16/2021 OS Datum: 23.12.2021 Občina Velika Polana mag. Damijan Jaklin, župan OBČINA VERŽEJ 1456. Poslovnik Nadzornega odbora Občine Veržej Na podlagi 32. člena Zakona o lokalni samoupravi /ZLS/ (Uradni list RS, št. 94/07-uradno prečiščeno besedilo, 27/08-odl.US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10-odl.US, 40/12-ZUJF, 14/15-ZUUJFO, 76/16-odl.US, 11/18-ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20-ZIUZEOP-A, 80/20-ZIU00PE), 31. člena Statuta Občine Veržej (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 62/2021) je Nadzorni odbor Občine Veržej na svoji 5. seji dne 30.12.2021 sprejel POSLOVNIK NADZORNEGA ODBORA OBČINE VERŽEJ 1. Splošne določbe 1. člen (vsebina poslovnika) Ta poslovnik ureja organizacijo in način dela Nadzornega odbora Občine Veržej (v nadaljevanju: nadzorni odbor) ter status članov nadzornega odbora. 2. člen (samostojnost in neodvisnost) Nadzorni odbor kot najvišji organ nadzora javne porabe v občini je pri svojem delu samostojen in neodvisen. Svoje naloge opravlja strokovno, pošteno in nepristransko ter v skladu s Statutom Občine Veržej, zakoni in drugimi predpisi. 3. člen (javnost dela) (1) Delo nadzornega odbora je javno. (2) Javnost dela se lahko omeji ali izključi, če to zahtevajo razlogi varovanja osebnih podatkov, dokumentov in gradiv, ki vsebujejo podatke, ki so v skladu z zakonom, drugim predpisom ali splošnim aktom občine oziroma druge javne ali zasebno pravne osebe zaupne narave oziroma državna, vojaška ali uradna tajnost. (3) Način zagotavljanja javnosti dela in način omejitve javnosti dela sveta in njegovih delovnih teles določa ta poslovnik. 4. člen (žig) Nadzorni odbor pri svojem delu uporablja žig Občine Veržej, ki ima v sredini grb občine, ob zunanjem robu pa napis »OBČINA VERŽEJ - NADZORNI ODBOR« 5. člen (sedež) Sedež nadzornega odbora je Ulica bratstva in enotnosti 8, 9241 Veržej. 2. Organizacija nadzornega odbora 6. člen (sestava in članstvo) (1) Nadzorni odbor ima 3 člane, ki jih v skladu z zakonom imenuje občinski svet. Člani nadzornega odbora opravljajo svoje delo nepoklicno. (2) Članstvo v nadzornem odboru preneha z dnem razrešitve oziroma z dnem poteka mandatne dobe članov občinskega sveta ali z odstopom člana nadzornega odbora. (3) Predsednik in člani nadzornega odbora imajo pravico do plačila za opravljanje dela v skladu z aktom občinskega sveta - pravilnikom o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles Št. 59/19.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2886 občinskega sveta ter članov volilnih drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov, ki ga je sprejel občinski svet. Izvedencu in drugim strokovnjakom pripada plačilo, ki se določi s podjemno pogodbo ali avtorsko pogodbo, ki jo sklene župan. Za delo izvedenca se plačilo določi na podlagi pravilnika o tarifi za sodne izvedence. 7. člen (razrešitev) Člana nadzornega odbora razreši občinski svet na predlog nadzornega odbora zaradi z zakonom določenih razlogov. 8. člen (nezdružljivost funkcije) Člani nadzornega odbora ne morejo biti člani občinskega sveta, župan, podžupan, člani svetov ožjih delov občine, tajnik občine, javni uslužbenci občinske uprave in člani poslovodstev organizacij, ki so uporabniki proračunskih sredstev. 9. člen (predstavljanje) Nadzorni odbor predstavlja in zastopa predsednik, v njegovi odsotnosti pa namestnik. Predsednika in namestenika izmed svojih članov izvoli nadzorni odbor. 10. člen (naloge predsednika) Predsednik nadzornega odbora: • vodi in organizira delo nadzornega odbora, • predlaga dnevni red, sklicuje in vodi seje; • podpisuje poročila, sklepe, zapisnike in druge akte nadzornega odbora, • skrbi za izvajanje sklepov nadzornega odbora, • pripravi program dela nadzornega odbora in predlog sredstev za posamezno proračunsko leto • spremlja izvajanje priporočil in predlogov nadzornega odbora, • skrbi za javnost dela nadzornega odbora, • sodeluje z občinskim svetom, županom in občinsko upravo, • se po potrebi udeležuje sej občinskega sveta, mora pa se jih udeležiti, ali pa za to pooblastiti drugega člana, kadar občinski svet obravnava predlog proračuna in zaključnega računa proračuna občine. 11. člen (strokovna in administrativna pomoč) (1) Strokovno in administrativno pomoč nadzornemu odboru zagotavljata župan in občinska uprava. (2) Župan določi javnega uslužbenca v občinski upravi, ki nudi nadzornemu odboru administrativno pomoč. Administrativna pomoč zajema predvsem: • obveščanje članov nadzornega odbora o sprejemu in spremembah občinskih aktov, • obveščanje članov nadzornega odbora o sprejemu in spremembah zakonodaje, ki zadeva delo nadzornega odbora • posredovanje mnenj in gradiva državnih organov članom nadzornega odbora, • pripravo vabil in tehnično-organizacijska dela za sklic seje, • pripravo gradiv za seje nadzornega odbora, • pisanje zapisnikov sej nadzornega odbora, • vodenje evidence o opravljenem delu, • sprejemanje in urejanje pošte, • opravljanje drugih strokovnih oziroma administrativnih del, ki so potrebna za nemoteno delo nadzornega odbora (3) Strokovno pomoč lahko nudijo nadzornemu odboru javni uslužbenci, zaposleni v občinski upravi ali zunanji strokovnjaki, notranji revizorji in drugi. Za posamezne posebne strokovne naloge nadzora lahko poda izvid in mnenje izvedenec, ki ga na predlog nadzornega odbora imenuje občinski svet. 3. Pristojnosti nadzornega odbora 12. člen (pristojnosti) (1) Nadzorni odbor ima naslednje pristojnosti: • opravlja nadzor nad razpolaganjem s premoženjem občine, • nadzoruje namenskost in smotrnost porabe proračunskih sredstev, • nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev in • opravlja druge naloge določene z zakonom ali drugim predpisom (2) Nadzor vsebuje ugotavljanje zakonitosti in pravilnosti poslovanja občinskih organov, župana, javnih zavodov, javnih podjetij ter drugih porabnikov sredstev občinskega proračuna in pooblaščenih oseb, ki razpolagajo z občinskimi javnimi sredstvi in občinskim premoženjem ter ocenjuje učinkovitost in gospodarnost porabe občinskih proračunskih sredstev. 4. Postopek nadzora 13. člen (nadzor) (1) Nadzorni odbor vodi postopek nadzora v skladu s tem poslovnikom in predpisih, ki urejajo javne finance v občini. (2) Stranka v postopku (v nadaljevanju: nadzorovana oseba) je uporabnik ali upravljavec občinskih sredstev oziroma premoženja občine. 14. člen (program) (1) Nadzorni odbor določi svoj letni program dela z letnim programom nadzora in predlogom finančnega načrta. Predlog finančnega načrta predloži nadzorni odbor županu v postopku priprave predloga občinskega proračuna. (2) Nadzorni odbor lahko začne postopek nadzora le, če je tak nadzor določen v programu nadzora. Če želi nadzorni odbor izvesti nadzor, ki ni vključen v program nadzora, mora najprej dopolniti program nadzora. Dopolnitev programa nadzora nadzorni odbor posreduje županu in občinskemu svetu. Dopolnitev in sprememba programa nadzora mora biti obrazložena. (3) Nadzorni odbor mora vsako proračunsko leto obvezno izvesti nadzor nad zaključnim računom proračuna občine in finančinimi načrti in zaključnimi računi uporabnikov proračunskih sredstev. (4) Pri sprejemanju programa nadzora mora nadzorni odbor obravnavati tudi predloge občinskega sveta ali župana. V predlogu vključitve nadzora v program nadzora morajo biti navedeni: nadzorovana oseba, obseg nadzora in cilji nadzora. (5) Nadzornemu odboru lahko med letom predlagajo obravnavo zadev tudi občinski svet ali župan ali najmanj pet (5) odstotkov volivcev v občini. Pobudo za izvedbo nadzora in spremembo programa nadzora lahko poda tudi vsak član nadzornega odbora. O svoji odločitvi glede izvedbe nadzora nadzorni odbor obvesti predlagatelja in po potrebi predlaga tudi spremembo programa nadzora. Št. 59/19.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2887 15. člen (vrste nadzora) (1) Nadzorni odbor opravlja redne in izredne nadzore. (2) Redni nadzori se opravijo v skladu z letnim programom nadzora. (3) Izredni nadzori se opravijo na podlagi sprememb oziroma dopolnitev letnega programa nadzora iz petega odstavka prejšnjega člena. 16. člen (začetek postopka nadzora) (1) Postopek nadzora se začne s sprejemom sklepa o izvedbi nadzora, ki vsebuje osnovne podatke o nadzorovani osebi, vsebini nadzora, čas nadzora ter članih nadzornega odbora, ki bodo nadzor izvedli. (2) Pisni odpravek sklepa o izvedbi nadzora se pošlje nadzorovani osebi. O začetku postopka nadzora nadzorni svet obvesti župana. 17. člen (izvajanje nadzora) (1) Nadzor se izvaja na sedežu nadzorovane osebe in na sedežu nadzornega odbora, kamor je bila poslana dokumentacija nadzorovane osebe. (2) Postopek nadzora izvaja član nadzornega odbora, ki mora biti določen z programom nadzora iz 15. člena tega poslovnika (v nadaljevanju: nadzornik). (3) Nadzornik uvodoma opravi razgovor z odgovorno osebo nadzorovane osebe, v katerem ji pojasni namen in vsebino nadzora ter mu postavi rok, ki ne sme biti daljši od osmih (8) dni, za pripravo dokumentacije in podatkov, ki so potrebni za izvedbo nadzora. (4) Nadzorovana oseba je dolžna nadzorniku omogočiti neoviran dostop do dokumentacije in drugih podatkov, ki jih ta potrebuje za uspešno izvedbo nadzora ter primerno sodelovati v postopku nadzora. (5) Nadzorovana oseba mora v roku, ki ji je bil določen, nadzorniku posredovati potrebno dokumentacijo in podatke. (6) Odgovorna oseba nadzorovane osebe ima pravico biti prisotna pri izvajanju posameznih dejanj nadzora, ki se izvajajo na sedežu nadzorovane osebe. (7) Vsak član nadzornega odbora ima pravico zahtevati in dobiti podatke od občine, ki so mu potrebni pri opravljanju njegovih nalog, če teh podatkov na njegov predlog ne zahteva nadzorni odbor. 18. člen (izločitev) (1) Član nadzornega odbora se izloči iz posamezne zadeve v primeru, če so podane okoliščine, ki vzbujajo dvom o njegovi nepristranskosti. Šteje se, da so podane okoliščine, ki vzbujajo dvom o nepristranskosti, če je član nadzornega odbora: • odgovorna oseba, zakonit zastopnik, prokurist ali pooblaščenec nadzorovane osebe s članom nadzornega odbora v krvnem sorodstvu v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena ali če je z njo v zakonski ali zunajzakonski skupnosti ali v svaštvu do vštetega drugega kolena, četudi je zakonska zveza ali zunajzakonska skupnost prenehala, • skrbnik, posvojitelj, posvojenec ali rejnik odgovorne osebe, zakonitega zastopnika, prokurista ali pooblaščenca nadzorovane osebe, • udeležen ali je sodeloval v postopku, ki je predmet nadzora. (2) O izločitvi odloča nadzorni odbor z večino glasov vseh članov. O izločitvi izda nadzorni odbor poseben sklep, s katerim tudi določi drugega člana nadzornega odbora, ki bo izvajal nadzor. (3) Izločitev člana nadzornega odbora v posamezni zadevi lahko zahtevata tudi nadzorovana oseba ali sam član nadzornega odbora. (4) Zahteva za izločitev se vloži pri nadzornem odboru. V zahtevi je potrebno navesti okoliščine, na katere opira svojo zahtevo za izločitev. 19. člen (osnutek poročila o nadzoru) (1) Nadzornik po opravljenem pregledu dokumentacije in drugih podatkov v skladu s pravilnikom o obveznih sestavinah poročila nadzornega odbora občine, ki ga izda pristojni minister, pripravi osnutek poročila o nadzoru, ki vsebuje: • naslov, • kratek povzetek, • osnovne podatke o nadzoru: ime nadzornega odbora, ime organa, v katerem se opravlja nadzor, kaj se nadzoruje, datum nadzora, • uvod: osnovne podatke o nadzorovanem organu: organi in organiziranost ter število zaposlenih, kratek opis področij dela, pristojnosti in odgovornosti z navedbo odgovorne osebe med opravljanjem nadzora ter odgovorne osebe v času, na katerega se nadzor nanaša, sodelovanje med odborom in nadzorovanim organom med opravljanjem nadzora; pravno podlago za izvedbo nadzora, datum in številko sklepa o izvedbi nadzora, namen in cilje nadzora; • ugotovitveni del o razkritih napakah oziroma nepravilnostih pri nadzoru z navedbo predpisov, ki so bili kršeni; • standardi, metode in druga pravila, če so bili uporabljeni pri opravljanju nadzora, morajo pa biti navedeni, kadar je v postopku nadzora sodeloval izvedenec. (2) Osnutek poročila o nadzoru nadzornik posreduje predsedniku nadzornega odbora, ki lahko v roku treh (3) dni poda pripombe na osnutek poročila. Če pripomb nadzornik ne upošteva, predsednik nadzornega odbora pošlje osnutek poročila o nadzoru, skupaj s pripombami, ostalim članom nadzornega odbora in skliče sejo najpozneje v roku 8 dni od posredovanega osnutka poročila o nadzoru. (3) Osnutek poročila obravnava nadzorni odbor na seji. Vsak član se mora o osnutku poročila izjaviti, na koncu izjavo poda še predsednik nadzornega odbora. Po podanih izjavah nadzorni odbor sprejme osnutek poročila o nadzoru. (4) Če osnutek poročila o nadzoru ni sprejet, je dolžan nadzorni odbor sprejeti usmeritve za njegovo spremembo ali dopolnitev. Usmeritve mora upoštevati nadzornik in osnutek poročila o nadzoru dopolniti. (5) Osnutek poročila o nadzoru podpišeta predsednik nadzornega odbora in nadzornik. 20. člen (odzivno poročilo) (1) Nadzorni odbor pošlje nadzorovani osebi osnutek poročila o nadzoru najpozneje v roku osmih (8) dni po sprejemu. Nadzorovana oseba ima pravico v roku petnajstih (15) dni od prejema osnutka poročila o nadzoru odgovoriti na posamezne navedbe (odzivno poročilo). Odzivno poročilo vsebuje mnenja, pripombe in pojasnila nadzorovanega organa za vsako posamezno ugotovitev iz osnutka poročila, pri kateri se ugotovijo kršitve predpisov. Če nadzorovani organ razpolaga z listinskimi dokazi, jih priloži odzivnemu poročilu. (2) Nadzorni odbor odzivno poročilo obravnava in o njem odloči najkasneje v petnajstih (15) dneh od prejema. Če se nadzorni odbor strinja z navedbami v odzivnem Št. 59/19.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2888 poročilu, po potrebi ponovno opravi nadzor v delih, kjer je to potrebno, sicer pa mnenje nadzorovane osebe upošteva v poročilu o nadzoru. 21. člen (poročilo o nadzoru) (1) Po obravnavi odzivnega poročila oziroma po poteku roka za predložitev odzivnega poročila iz prvega odstavka prejšnjega člena, pripravi nadzorni odbor dokončno poročilo o nadzoru v skladu s pravilnikom o obveznih sestavinah poročila nadzornega odbora občine, ki ga izda pristojni minister. (2) Poročilo o nadzoru se pripravi na podlagi osnutka poročila in odzivnega poročila in vsebuje tudi priporočila in predloge. Poročilo je dokončni akt nadzornega odbora in mora biti v naslovu kot tako navedeno. (3) Pri opisu posamezne ugotovitve o nepravilnostih je treba navesti odgovore nadzorovanega organa iz odzivnega poročila. (4) V poročilu mora biti razvidno, katera pojasnila iz odzivnega poročila nadzorovanega organa je odbor upošteval v posameznem ugotovitvenem delu. (5) Priporočila in predlogi so namenjeni kakovostnejšemu poslovanju nadzorovanega organa. Priporočila in predlogi morajo biti jasno izraženi, izvedljivi in preverljivi. (6) V priporočilih in predlogih mora biti naveden rok, v katerem mora odgovorna oseba nadzorovanega organa poročati odboru o njihovem izvajanju oziroma o razlogih, če priporočil in predlogov ne upošteva. (7) Poročilo o nadzoru se pošlje nadzorovani osebi, občinskemu svetu in županu, po potrebi pa tudi računskemu sodišču in pristojnemu ministrstvu. 22. člen (dolžnost upoštevanja) Nadzorovane osebe ter njihovi organi so dolžni obravnavati poročilo nadzornega odbora ter upoštevati njegova mnenja, priporočila in predloge v skladu s svojimi pristojnostmi. 23. člen (prekrški oziroma kazniva dejanja) (1) Če nadzorni odbor ugotovi, da obstaja utemeljen sum, da je nadzorovana oseba ali odgovorna oseba storila prekršek ali kaznivo dejanje, je dolžan svoje ugotovitve posredovati pristojnemu organu pregona. (2) Nadzorni odbor v petnajstih (15) dneh od sprejema poročila o nadzoru obvesti Računsko sodišče in pristojno ministrstvo, če pri poslovanju občine ugotovi naslednje hujše kršitve predpisov ali nepravilnosti: • prevzemanje obveznosti oziroma izplačila sredstev občinskega proračuna za namene, ki niso predvideni v proračunu, • prevzemanje obveznosti ali izplačila sredstev občinskega proračuna v višini, ki presega v proračunu zagotovljena sredstva, • nezakonito ravnanje s stvarnim ali finančnim premoženjem občine, • oddaja javnega naročila brez javnega razpisa, razen v primerih, ko zakon to dopušča. 24. člen (dvom v ugotovitve nadzornega odbora) (1) V primeru, da obstaja utemeljen dvom v ugotovitve in priporočila nadzornega odbora, ki so vsebovana v poročilu o nadzoru, ima nadzorovana oseba pravico pridobiti mnenje neodvisne strokovne službe (neodvisni strokovnjak) ali mnenje pristojnega ministrstva o ugotovitvah nadzornega odbora. (2) V primeru, da pristojno ministrstvo, ki izvaja nadzor nad zakonitostjo dela organov občine na svojem področju, ali neodvisna strokovna služba (neodvisni strokovnjak) potrdi nepravilnost ugotovitev nadzornega odbora, jih nadzorovana oseba ni dolžna upoštevati. 5. Način dela 25. člen (seje) (1) Nadzorni odbor sprejema odločitve na svojih sejah. Seje sklicuje predsednik nadzornega odbora na lastno pobudo, v skladu z letnim programom dela ali na zahtevo najmanj 2 članov nadzornega odbora. Zahtevi za sklic seje mora biti priložen predlog dnevnega reda. (2) Če predsednik v petnajstih (15) dneh po prejemu zahteve članov nadzornega sveta ne skliče seje, jo skliče namestnik predsednika. Če tudi namestenik predsednika ne skliče seje v petih (5) dneh od poteka petnajstdnevnega roka za sklic seje, lahko sejo skliče tudi skupina predlagateljev. 26. člen (korespondenčna seja) (1) Predsednik lahko v izjemnih primerih ali če se s tem strinja večina članov nadzornega odbora skliče korespondenčno sejo. (2) Korespondenčna seja se izvede po videokonferenci, elektronski pošti ali s pomočjo drugih tehničnih sredstev, ki vsem članom omogoča enakopravno sodelovanje na takšni seji. (3) Pri dostavi gradiva za takšno sejo mora biti posebej navedeno, da gre za korespondenčno sejo. 27. člen (izredna seja) (1) Predsednik lahko v nujnih primerih, kadar ni pogojev za sklic redne seje, skliče izredno sejo nadzornega odbora. Za sklic izredne seje ne velja rok iz 30. člena tega poslovnika. Gradivo za izredno sejo lahko člani prejmejo tudi na sami seji. (2) Sklic izredne seje lahko v nujnih primerih zahtevata tudi 2 člana. Če predsednik ne skliče izredne seje v petih (5) dneh od prejema zahteva, jo skliče namestnik predsednika. Če tudi namestnik predsednika ne skliče izredne seje v treh (3) dneh od poteka petdnevnega roka za sklic izredne seje, lahko izredno sejo skliče tudi skupina predlagateljev. 28. člen (vodenje seje) (1) Seje vodi predsednik, v njegovi odsotnosti pa namestnik predsednika nadzornega odbora. Če tudi namestnik predsednika ne more voditi seje, jo vodi najstarejši član nadzornega odbora. (2) Predsednik skrbi za red na sejah. Prisotnim daje besedo in jim jo odvzame, če presegajo časovni okvir ali se ne držijo obravnavne zadeve. V skrajnih primerih, ko prisotni tudi po večkratnem opominu moti potek seje, je žaljiv do drugih in v ostalih podobnih primerih, lahko predsednik prisotnega tudi izključi iz seje in mu odredi, da zapusti prostor. 29. člen (odločanje) Na svojih sejah nadzorni odbor odloča z večino opredeljenih glasov navzočih članov nadzornega odbora, razen če je z zakonom, statutom ali tem poslovnikom določeno drugače. Vsak član nadzornega odbora ima en glas. Št. 59/19.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2889 30. člen (vabilo in gradivo za seje) Člani nadzornega odbora morajo prejeti vabilo na sejo in gradivo za sejo najamanj pet (5) dni pred sejo. Vabilo in gradivo za sejo sta lahko posredovana pisno ali v elektronski obliki. 31. člen (udeležba na sejah in evidenca prisotnosti) (1) Udeležba in sodelovanje na sejah je pravica in dolžnost članov nadzornega odbora. (2) Predsednik nadzornega odbora oziroma oseba, ki jo za to določi predsednik nadzornega odbora vodi evidenco prisotnosti na sejah nadzornega odbora. 32. člen (prisotne osebe) Na sejah nadzornega odbora so lahko priostni le člani nadzornega odbora in osebe, ki jih je na sejo povabil predsednik. 33. člen (sklepčnost) Predsednik na začetku seje ugotovi sklepčnost. Nadzorni odbor lahko veljavno odloča (je sklepčen), če je prisotna večina vseh članov nadzornega odbora. Če nadzorni odbor ni sklepčen se ugotavljanje sklepčnosti ponovi čez trideset (30) minut. Če nadzorni odbor tudi po tridesetih (30) minutah ni sklepčen predsednik zaključi sejo. 34. člen (dnevni red) Po ugotovitvi sklepčnosti predsednik predlaga dnevni red seje, potrdi pa ga nadzorni odbor. Vsak član nadzornega odbora lahko predlaga umik, spremembo vrstnega reda ali razširitev točk dnevnega reda. Predsednik da na glasovanje predlog dnevnega reda v celoti. Potem, ko je dnevni red sprejet, ga med sejo ni več mogoče spreminjati. 35. člen (pregled sklepov in potrditev zapisnika) Nadzorni odbor pod prvo točko dnevnega reda pregleda uresničevanje preteklih sklepov in potrdi zapisnik prejšnje seje. Vsak član nadzornega odbora lahko na zapisnik prejšnje seje poda pripombe in predloge za spremembo in dopolnitev. Zapisnik je potrjen, če nanj ni pripomb ali je bil potrjen s spremembami in dopolnitvami. 36. člen (obravnava točk) (1) Dnevni red se obravnava po vrstnem redu posameznih točk. Vsak član nadzornega odbora lahko zahteva uvodno obrazložitev pri posamezni točki dnevnega reda. Uvodno obrazložitev poda predsednik oziroma predlagatelj točke dnevnega reda. (2) Po končani uvodni obrazložitvi predsednik pozove prisotne, da se z dvigom rok prijavijo k razpravi. Predsednik daje besedo prisotnim. Razpravljanje posameznika mora potekati v razumnem časovnem okvirju in se nanašati na obravnavano zadevo. Predsednik odvzame besedo če posameznik preseže razumni časovni okvir ali če se tudi po opominu ne naveže na obravnavano zadevo. (3) Posameznik lahko ugovarja, če mu predsednik odvzame besedo. O ugovoru odloči nadzorni odbor z večino glasov navzočih članov nadzornega odbora, pri čemer nima pravice glasovati posameznik, ki mu je predsedujoči vzel besedo. 37. člen (predlogi sklepov) Predsednik oblikuje predloge sklepov k posamezni točki dnevnega reda, potem ko ugotovi, da je razprava pri posamezni točki zaključena. 38. člen (način glasovanja) (1) Nadzorni odbor glasuje o vsakem sklepu posebej, po vrsti kot so bili oblikovani. (2) Glasuje se javno, z dvigovanjem rok. Predsednik po vsakem glasovanju prešteje glasove in objavi izid glasovanja. (3) Glasovanje se lahko največ enkrat ponovi, če izidu ali poteku glasovanja oporeka vsaj en član. (4) Nadzorni odbor lahko odloči, da se glasuje tajno. Za izvedbo tajnega glasovanja se pripravi ... (navesti število članov nadzornega odbora) enakih glasovnic, na katerih so: žig nadzornega odbora, besedilo predloga sklepa in besedi »ZA« in »PROTI«. Glasuje se tako, da se obkroži beseda »ZA« ali »PROTI«. O tajnem glasovanju se vodi poseben zapisnik, ki vsebuje podatke o vodenju tajnega glasovanja, predlogih sklepov ter ugotovitvah izida glasovanja. Zapisnik podpišeta predsedujoči in oseba, ki ga je zapisala. Rezultate glasovanja takoj po končanem glasovanju ugotovi in objavi predsednik. 39. člen (zaključek in prekinitev seje) Predsednik zaključi sejo, ko so obravnavane vse točke dnevnega reda. Sejo lahko predsednik prekine, če s tem soglaša nadzorni odbor, vendar se mora seja nadaljevati najkasneje v petnajstih (15) dneh. 40. člen (odložitev obravnave) Predsednik lahko odloži obravnavanje posamezne točke, če ugotovi, da je za odločitev o njej treba pridobiti še dodatno gradivo. 41. člen (zapisnik) (1) O poteku seje nadzornega odbora predsednik nadzornega odbora oziroma oseba, ki jo za to določi predsednik nadzornega odbora piše zapisnik, v katerega se zapišejo glavni podatki o dogajanju in odločanju na seji. Zapisnik vsebuje: • zaporedno številko seje, datum in kraj seje ter čas začetka in zaključka seje, • evidenco prisotnosti oziroma odsotnosti članov nadzornega odbora in vabljenih na sejo, • ugotovitev sklepčnosti in sprejeti dnevni red, • potek seje z navedbo poročevalcev ter kratkim povzetkom razprave, • izjave članov nadzornega odbora, za katere so zahtevali, da se vnesejo v zapisnik, • morebitna ločena mnenja pri glasovanju o predlaganih sklepih, • sklepe in stališča nadzornega odbora, • druge podatke, za katere se nadzorni odbor odloči, da se vnesejo v zapisnik. (2) Sprejeti zapisnik podpiše predsednik nadzornega odbora in oseba, ki je pisala zapisnik. (3) K zapisniku se priloži gradivo, ki je bilo obravnavano na seji, v originalu ali fotokopiji, razen če je gradivo v elektronski obliki, potem se ga kot priponko doda v bazo podatkov skupaj z zapisnikom v elektronski obliki, kar se navede na zapisniku. Št. 59/19.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2890 (4) Sprejeti sklepi se na posameznih sejah označijo z zaporednimi številkami v okviru celotnega mandata nadzornega odbora. 42. člen (hramba gradiva) (1) Celotno gradivo, ki zajema zapisnike sej, sprejte sklepe, osnutke poročil o nadzoru, odzivna poročila in poročila o nadzoru ter druge akte nadzornega odbora se hrani v arhivih občinske uprave. (2) Z gradivom zaupne narave se ravna skladno s predpisi s področja upravnega poslovanja in arhiviranja dokumentarnega gradiva. 6. Javnost dela 43. člen (zagotavljanje javnosti dela) (1) Javnost dela nadzornega odbora se zagotavlja: • z javno objavo dokončnih poročil o nadzoru, • z javno objavo letnega poročila o delu, • z obveščanjem javnosti o zaključkih posameznih zadev po končani obravnavi in dokončni odločitvi nadzornega odbora, • s poročanjem županu in občinskemu svetu, • z drugimi oblikami predstavitve dela nadzornega odbora javnosti. (2) Nadzorni odbor lahko z večino glasov vseh članov odloči, da se javnost dela omeji ali izključi, če to zahtevajo razlogi varovanja osebnih podatkov, dokumentov in gradiv, ki vsebujejo podatke, ki so v skladu z zakonom, drugim predpisom ali splošnim aktom občine oziroma druge javne ali zasebno pravne osebe zaupne narave oziroma državna, vojaška ali uradna tajnost. (3) Nadzorni odbor lahko z večino glasov vseh članov odloči, da se iz letnega poročila o njegovem delu in posameznega poročila o nadzoru, ki se javno objavi, izločijo podatki, če so podani razlogi, ki jih zakon, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, določa kot razloge, zaradi katerih je mogoče zavrniti zahtevo za informacijo javnega značaja. (4) O nadzoru, ki je še v postopku izvajanja, se lahko javno navaja le v kateri fazi izvajanja je nadzor in kdaj bo predvidoma končan. (5) Za obveščanje javnosti o delu nadzornega odbora je pristojen predsednik nadzornega odbora oziroma oseba, ki jo predsednik pooblasti. 7. Prehodne in končne določbe Občina Veržej Peter Jerič, predsednik nadzornega odbora OBČINA DESTRNIK Stran 1451. Odlok o proračunu Občine Destrnik za 1411 leto 2022 OBČINA MAJŠPERK Stran 1452. Sklep o začetku priprave sprememb in 2880 dopolnitev Občinskega prostorskega načrta Občine Majšperk, tretje spremembe in dopolnitve OBČINA ŠKOFJA LOKA Stran 1453. Sklep o ugotovitvi revalorizirane 2882 vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Škofja Loka za leto 2022 OBČINA VELIKA POLANA Stran 1454. Odlok o spremembi Odloka o 2882 proračunu Občine Velika Polana za leto 2021 1455. Odlok o spremembi Odloka o 2884 proračunu Občine Velika Polana za leto 2021 OBČINA VERŽEJ Stran 1456. Poslovnik Nadzornega odbora Občine 2885 Veržej 44. člen (sprejem poslovnika) Ta poslovnik ter njegove spremembe in dopolnitve sprejme nadzorni odbor z večino glasov vseh članov. 45. člen (smiselna uporaba) Za vprašanja, ki jih ta poslovnik ne ureja se smiselno uporabljata Statut Občine Veržej (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 62/2021) in Poslovnik Občinskega sveta Občine Veržej (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 62/2021). 46. člen (objava in začetek veljavnosti) Ta poslovnik začne veljati petnajsti (15) dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 03254-2/2021-4 Datum: 30.12.2021