NOVE OBLIKE SODELOVANJA Mercator-Emba odpira vrata potrošnikom Sozd Mercator-KIT se zaveda ukvarjajo s predelavo in proiz- Predstavniki Mercator-Embe izjemnega pomena sodelovanja vodnjo kave, granulatov Benko, so nato prisluhnili potrošnikom, s potrošniki in njegov cilj je. da čajev, začimb, suhih plodov, ki so imeli največ pripomb na bi blli ti udeleženi pri prihodku sladkorja, uvajajo pa tudi nove posamezne vrste embalaže ozi- trgovine. To jim sedaj omogofia proizvode - prelive Sladki greh. roma njene velikosti. Menili so, nakupna kartica. ki se je že uve- Največ težav imajo z uvoznimi da delu želja kupcev lahko Ijavila Med nove oblike sodelo- surovinami, predvsem s kavo, ki ustrežejo, medtem ko bi izpolni- vanja s potrožniki sodijo tudi jo letno spražijo okoli 1200 ton. tev nekaterih zahtevala prevelike obiski njihovih predstavnikov v V zadnjem času zaradi admini- stroške. kar bi vplivalo na konč- delovnih organizacijah. strativnega poseganja v poslo- no ceno izdelkov. in bi postali Pretekli mesec je predtavni- vanje gospodarstva nastajajo izdelki potem za kupca kljub kom organiziranih potrošnikov motnje pri preskrbi, kajti delov- ustreznejši embalaži, nezani- odprla svoja vrata tudi Mercator- ne orgamzacije morajo poslovati mivi. Emba, ena izmed 140 članic soz- po ekonomski logiki, to pa po- Predstavniki potrošnikov so si da Mercator-KIT meni zmanjševanje dohodkovno ogledali tudi celotno proi/vod- Direktor M-Embe Borls Vav- nezanimive proizvodnje, med njo Mercator-Embe. s katero so potld je predstavnikom potrošni- katero sodi tudi predelovanje se dogovorili, da bodo takšni kov na kratko opisal delovanje .kave. V ceni, ki jo plača kupec v obiski postah trajna akcija med- in problematiko svoje delovne "trgovini. predstavljajo doberšen sebojnega sodelovanja, katere- organizacije, ki je lani naredila del davki, tako da uvozniku in ga cilj je izboljšanje ponudbe na tri milijarde dinarjev prometa in pražarni praktično ne pstane nič tržišču in prilagajanje proizvod- imela tudi temu ustrezno aku- oziroma zaradi skoka svetovnih nega prograrna željam potroš- mulacijo. cen kave v zadnjem Casu, poslu- nikov V Mercator-Embi se predvsem jejo celo z izgubo. ANDREJ DVORŠAK