Vi _1 1 r i MIK leto xxiii 2 4. februar 2017 ( Mestne občine Ptuj iš n 2463-9362 številka 4 21. ODLOK o razveljavitvi Odloka o načinu in pogojih izvajanja izbirne lokalne gospodarske javne službe izvajanja javnih linijskih prevozov v mestnem prometu in o organizaciji in načinu izvajanja šolskih prevozov v Mestni občini Ptuj 22. PRAVILNIK o odstranitvi in ravnanju z zapuščenimi vozili na območju Mestne občine Ptuj 23. PRAVILNIK o odstranitvi, hrambi in izdaji nepravilno parkiranih vozil na območju Mestne občine Ptuj 24. OBVEZNO RAZLAGO 2. točke petega odstavka 46. člena Odloka o občinskem prostorskem načrtu Mestne občine Ptuj 25. JAVNI RAZPIS za sofinanciranje programov dejavnosti neprofitnim organizacijam in društvom v Mestni občini Ptuj za leto 2017 »borci, častniki, veterani« 26. JAVNI RAZPIS za sofinanciranje terciarnega izobraževanja v Mestni občini Ptuj v letu 2017 27. JAVNI POZIV za zbiranje predlogov za izvedbo projekta »glasbeni festival« v letu 2017 28. JAVNI POZIV za zbiranje predlogov za izvedbo projekta »likovni festival« v letu 2017 29. JAVNI POZIV za zbiranje predlogov za izvedbo projekta »pesniški festival« v letu 2017 21. Na podlagi 53. člena Zakona o prevozih v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 6/16 - uradno prečiščeno besedilo), 3., 7. in 32. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98, 127/06-ZJZP, 38/10-ZUKN in 57/11), 6. člena Odloka o lokalnih gospodarskih javnih službah v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/05, 5/06 in 6/08) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na svoji 25. seji, dne 23. 1. 2017, sprejel naslednji ODLOK o razveljavitvi Odloka o načinu in pogojih izvajanja izbirne lokalne gospodarske javne službe izvajanja javnih linijskih prevozov v mestnem prometu in o organizaciji in načinu izvajanja šolskih prevozov v Mestni občini Ptuj 1. člen Odlok o načinu in pogojih izvajanja izbirne lokalne gospodarske javne službe izvajanja javnih linijskih prevozov v mestnem prometu in o organizaciji in načinu izvajanja šolskih prevozov v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/16) se razveljavi. 2.člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-7/2016 Datum: 23. 1. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 16 ŠTEVILKA 17 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIII / 27. 1. 2017 22. Na podlagi 6. člena Zakona o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13-uradno prečiščeno besedilo in 68/16) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na svoji 26. seji, dne 20. 2. 2017, sprejel PRAVILNIK o odstranitvi in ravnanju z zapuščenimi vozili na območju Mestne občine Ptuj 1. člen S tem pravilnikom se ureja postopek odstranitve in ravnanja z zapuščenimi vozili na območju Mestne občine Ptuj. 2. člen Zapuščeno vozilo je motorno ali priklopno vozilo, parkirano na javni cesti ali na nekategorizirani cesti, ki se uporablja za javni cestni promet ali na drugi javni površini, ki ni namenjena prometu vozil in nima registrskih tablic ali ni registrirano več kot 30 dni in ni nerabljeno ali zavrženo motorno vozilo, ki mu je življenjska doba iztekla zaradi poškodb, starosti ali drugih razlogov in je zaradi tega postalo odpadek po merilih iz predpisa, ki ureja ravnanje z odpadki. 3. člen (1) Odvoz, hrambo, varovanje, izdajo ter prodajo ali uničenje zapuščenih vozil na območju Mestne občine Ptuj opravlja izvajalec gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javnih parkirišč in odvoza nepravilno parkiranih vozil (v nadaljevanju: izvajalec), ki je registriran za to dejavnost ter zagotavlja ustrezen prostor za hrambo, varovanje in izdajo vozil. (2) Odvoz zapuščenih vozil se opravlja s specialnim vozilom (pajek). (3) Izvajalec mora zagotoviti celodnevno varovanje prevzetih zapuščenih vozil pred novimi poškodbami in tatvino. (4) Na vstopu v poslovne prostore izvajalca morajo biti na vidnem mestu označeni naziv izvajalca, telefonski kontakt, poslovni čas in postopek izdajanja vozil. Prav tako mora biti označena možnost in kontakt v primeru prevzema zapuščenega vozila izven poslovnega časa izvajalca. 4. člen Izvajalec mora voditi evidenco odpeljanih zapuščenih vozil, ki mora vsebovati: - registrsko številko motornega vozila (če ima nameščene registrske tablice), - druge številke, na podlagi katerih se lahko ugotovi lastništvo nad vozilom (VIN številka), - znamko in barvo motornega vozila, - datum, čas in lokacijo s katere je bilo odstranjeno zapuščeno vozilo, - poškodbe na vozilu pred začetkom postopka odstranitve vozila, - ime, priimek, naslov stalnega ali začasnega prebivališča in številko osebnega dokumenta osebe, ki je zapuščeno vozilo prevzela in navedbo listin s katero je bilo ugotovljeno lastništvo nad vozilom oziroma pravica uporabe motornega vozila. 5. člen (1) Občinski redar ali občinski inšpektor (v nadaljevanju: odred-bodajalec) v primeru najdenega zapuščenega vozila na javni povr- šini, namesti na vozilo odredbo za odstranitev zapuščenega vozila v skladu z zakonodajo, ki ureja varnost v cestnem prometu. Rok za odstranitev zapuščenega vozila je tri (3) dni od namestitve odredbe na zapuščeno vozilo. Odredba mora vsebovati določbo, da bo po izteku tridnevnega roka vozilo odstranil izvajalec na stroške lastnika. (2) Če je preko registrske številke, VIN številke motornega vozila ali na kakšen drugi način možno ugotoviti zadnjega lastnika zapuščenega vozila mora odredbodajalec poslati odredbo za odstranitev zapuščenega vozila tudi lastniku zapuščenega vozila. Odredba se vroči osebno, v skladu z zakonom, ki ureja splošni upravni postopek. V odredbi se določi rok za odstranitev zapuščenega vozila najpozneje v treh (3) dneh od vročitve odredbe. (3) Če občinski redar najde na javni površini zavrženo vozilo ali ostanke vozila, ki nimajo tržne vrednosti in takšno vozilo predstavlja odpadek, odstopi zadevo v reševanje občinskemu inšpektorju. 6. člen V kolikor lastnik vozila v predpisanem roku ne odstrani zapuščenega vozila, mora odredbodajalec ustno ali pisno obvestiti izvajalca o potrebi za odstranitvijo zapuščenega vozila. Seznaniti ga mora o vrsti in znamki motornega vozila in o točni lokaciji kje se zapuščeno vozilo nahaja. 7. člen (1) Pred odvozom zapuščenega vozila mora predstavnik izvajalca skupaj z odredbodajalcem na kraju zapisniško ugotoviti, v kakšnem stanju je vozilo ter zapisati morebitno registrsko številko, barvo in tip vozila ter kje se zapuščeno motorno vozilo pred odstranitvijo nahaja. Kadar je zapuščeno vozilo brez registrskih tablic ali če je poškodovano, se v zapisniku navedejo še drugi podatki, ki so potrebni za identifikacijo lastnika vozila. (2) Izvajalec mora pred odvozom zapuščenega vozila fotografirati vozilo in kraj, kjer se zapuščeno vozilo nahaja. (3) Odredbodajalec vroči predstavniku izvajalca odredbo za odstranitev zapuščenega vozila. 8. člen Izvajalec odgovarja za morebitne poškodbe ali tatvine vozila, za čas od pričetka izvajanja odredbe o odstranitvi vozila do vrnitve vozila lastniku ali imetniku pravice uporabe vozila. 9. člen Občinski redar o odvozu zapuščenega vozila obvesti policijo na številko 113 in sporoči na sedež medobčinskega redarstva. 10. člen (1) Izvajalec mora v roku sedem (7) dni od prevzema vozila, s priporočeno pošiljko pozvati lastnika vozila, da v roku tri (3) dni od sprejema poziva prevzame in odpelje vozilo ter ga opozoriti, da bo vozilo prešlo v last Mestne občine Ptuj, če ga v roku treh mesecev ne bo prevzel. (2) Če lastnik vozila, ki je s priporočeno pošiljko pozvan naj prevzame vozilo v roku tri dni, ne prevzame vozila v tem roku, mora izvajalec vozilo čuvati in varovati še tri mesece. Če lastnik vozila tudi v tem roku ne prevzame, se šteje, da je vozilo opustil, Mestna občina Ptuj pa s tem pridobi lastninsko pravico na zapuščenem vozilu. 11. člen (1) Izvajalec preda vozilo lastniku ali imetniku pravice uporabe vozila na podlagi listine (osebni dokument s sliko, prometno dovoljenje ali potrdilo iz upravne enote), s katero dokaže, da je la- LETO XXIII / 24. 2. 2017 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 4 stnik ali imetnik pravice uporabe vozila. (2) Lastnik vozila mora pred prevzemom vozila plačati stroške odvoza zapuščenega motornega vozila in stroške varovanja zapuščenega vozila (ležarina), ki začnejo teči četrti dan od sprejema poziva iz prejšnjega člena. 12. člen (1) Kadar lastnik vozila izvajalcu pisno izjavi, da vozila ne želi več imeti v svoji posesti, se šteje, da je vozilo opustil. Izjava mora biti lastnoročno podpisana s strani lastnika ali imetnika pravice uporabe vozila. (2) S podpisom pisne izjave pridobi Mestna občina Ptuj lastninsko pravico na zapuščenem vozilu. (3) Stroške odstranitve zapuščenega vozila plača prejšnji lastnik vozila. 13. člen Kadar priporočena pošiljka, s katero je bil lastnik vozila pozvan, da prevzame vozilo, ni uspešno vročena, oziroma ni znano lastnikovo bivališče, ravna izvajalec po postopku, kot je določeno v 10. členu. 14. člen (1) Kadar lastnik vozila ni znan in ga ni mogoče ugotoviti, mora izvajalec najkasneje v petnajstih dneh od prevzema vozila v lokalnem tisku (vsaj enem) objaviti natančen opis vozila, kraj, iz katerega je bilo vozilo odstranjeno in določiti trimesečni rok od namestitve odredbe na zapuščeno motorno vozilo, v katerem mora lastnik vozilo prevzeti. (2) Če lastnik zapuščenega vozila ne prevzame v roku iz prejšnjega odstavka, se šteje, da je vozilo opustil, Mestna občina Ptuj pa pridobi lastninsko pravico na zapuščenem vozilu. 15. člen (1) Stroške, ki jih je imel izvajalec z zapuščenim vozilom, mora poravnati prejšnji lastnik vozila. (2) V primeru, kadar prejšnjega lastnika ni mogoče ugotoviti, stroški odvoza, prodaje ali uničenja bremenijo proračun Mestne občine Ptuj, stroški hrambe vozila pa izvajalca. 16. člen (1) Zapuščeno vozilo, na katerem je Mestna občina Ptuj pridobila lastninsko pravico, občina proda ali naroči izvajalcu uničenje. (2) Zapuščeno vozilo, katerega vrednost ne presega stroškov prodaje, se uniči. (3) Občina v postopku prodaje zapuščenega vozila ravna v skladu z zakonom, ki določa postopke ravnanja s stvarnim premoženjem države in samoupravnih lokalnih skupnosti. (4) Iz prejete kupnine se pokrijejo stroški izvajalca, preostanek je prihodek proračuna Mestne občine Ptuj. 17. člen Skrbnik zapuščenih vozil, ki preidejo v last Mestne občine Ptuj na strani izvajalca je oseba, ki jo določi odgovorna oseba izvajalca, s strani Mestne občine Ptuj pa skrbnik koncesijske pogodbe, ki ureja odvoz zapuščenih vozil. 18. člen Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o odstranitvi zapuščenih vozil (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 5/97). 19. člen Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem ve-stniku Mestne občine Ptuj. Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 23. Na podlagi 6. člena Zakona o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13-uradno prečiščeno besedilo in 68/16) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na svoji 26. seji, dne 20. 2. 2017, sprejel PRAVILNIK o odstranitvi, hrambi in izdaji nepravilno parkiranih vozil na območju Mestne občine Ptuj 1. člen S tem pravilnikom se ureja postopek odvoza, hrambe in izdaje nepravilno parkiranih vozil na območju Mestne občine Ptuj. 2. člen (1) Odvoz, hrambo, varovanje in izdajo nepravilno parkiranih vozil na območju Mestne občine Ptuj opravlja izvajalec gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javnih parkirišč in odvoza nepravilno parkiranih vozil (v nadaljevanju: izvajalec), ki je registriran za to dejavnost ter zagotavlja ustrezen prostor za hrambo, varovanje in izdajo vozil. (2) Odvoz nepravilno parkiranih vozil se opravlja s specialnim vozilom (pajek). (3) Izvajalec mora zagotoviti celodnevno varovanje odpeljanih nepravilno parkiranih vozil pred novimi poškodbami in tatvino. (4) Izvajalec je dolžan zagotoviti celodnevno vračanje odpeljanih nepravilno parkiranih vozil. (5) Na vstopu v poslovne prostore izvajalca mora biti na vidnem mestu označen naziv izvajalca, telefonski kontakt, poslovni čas in postopek izdajanja vozil. Prav tako mora biti predpisana možnost in postopek prevzema odpeljanega nepravilno parkiranega vozila izven poslovnega časa izvajalca. 3. člen Izvajalec mora voditi evidenco odpeljanih nepravilno parkiranih vozil, ki mora vsebovati: - registrsko številko motornega vozila, - znamko in barvo motornega vozila, - datum, čas in lokacijo, s katere je bilo odstranjeno nepravilno parkirano vozilo, - poškodbe na vozilu pred začetkom postopka odstranitve vozila, - ime, priimek, naslov stalnega ali začasnega prebivališča in številko osebnega dokumenta osebe, ki je nepravilno parkirano vozilo prevzela in navedbo listin, s katero je bilo ugotovljeno lastništvo nad vozilom oziroma pravica uporabe motornega vozila. 4. člen (1) Občinski redar odredi odstranitev oziroma odvoz vozila, ko osebno ugotovi, da je vozilo nepravilno parkirano in so izpolnjeni pogoji, določeni v zakonu, ki ureja pravila cestnega prometa in zakonu, ki ureja ceste. (2) Občinski redar odredi odstranitev nepravilno parkiranega vozila, ki ne izpolnjuje pogojev določenih v zakonih iz prejšnjega odstavka, če je bila na nepravilno parkirano vozilo nameščena naprava, s katero se začasno prepreči odpeljati vozilo (lisice), la- Stevilka: 007-4/2017 Datum: 20. 2. 2017 ŠTEVILKA 19 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIII / 27. 1. 2017 stnik ali imetnik pravice uporabe vozila pa v roku štiriindvajset ur po namestitvi ni zahteval odstranitve naprave. Lastniku vozila ali imetniku pravice uporabe vozila se obračunajo stroški določeni v 6. členu tega pravilnika. (3) Občinski redar odredi odstranitev nepravilno parkiranega vozila, ki ne izpolnjuje pogojev določenih v zakonih iz prvega odstavka tega člena, če je nepravilno parkirano vozilo parkirano v javnem parku, na otroških ali športnih igriščih ali na površinah, na katerih se s soglasjem lokalne skupnosti za uporabo javne površine, načrtuje in pripravlja izvedba javne prireditve ali javnega shoda. (4) Lastniku vozila ali imetniku pravice uporabe vozila se obračunajo stroški določeni v 6. členu tega pravilnika. 5. člen (1) Občinski redar vozilo iz prejšnjega člena fotografira in na ve-trobransko ali voznikovo bočno steklo namesti odredbo za odvoz nepravilno parkiranega vozila, ki mora vsebovati registrsko številko vozila, znamko in barvo vozila, čas in lokacijo ugotovitve prekrška ter zakonsko opredelitev prekrška. Hkrati na vozilo namesti tudi obvestilo o prekršku v skladu z zakonom, ki ureja prekrške. (2) Občinski redar po telefonu obvesti izvajalca o potrebi za odstranitev nepravilno parkiranega vozila in izvajalca počaka pri vozilu. (3) Občinski redar pregleda vozilo, fotografira morebitne vidne poškodbe na vozilu in jih evidentira v obliki uradnega zaznamka v svojo beležko. 6. člen (1) V kolikor lastnik vozila, s katerim je storjen prekršek, pride do vozila preden občinski redar izda odredbo o odstranitvi nepravilno parkiranega vozila in če specialno vozilo še ni na poti na kraj prekrška, občinski redar postopek odstranitve vozila ustavi in o tem takoj obvesti izvajalca. Kršitelju se na kraju vroči obvestilo o prekršku ali se mu izda plačilni nalog ter odredi, da nepravilno parkirano vozilo takoj umakne. (2) V kolikor lastnik vozila, s katerim je storjen prekršek, pride do vozila v času, ko je specialno vozilo zapustilo svojo izhodiščno točko, postopek nalaganja vozila v prekršku na specialno vozilo pa se še ni začel, lahko kršitelj izvajalcu na kraju plača ceno priprave na odvoz vozila, kot je določena v sklepu o potrditvi cen storitev v zvezi z odvozom nepravilno parkiranih vozil. V primeru takojšnjega plačila se postopek odstranitve nepravilno parkiranega vozila ustavi. (3) V kolikor lastnik vozila, s katerim je storjen prekršek, pride do vozila v času, ko je izvajalec začel postopek nalaganja vozila v prekršku, na specialno vozilo, lahko kršitelj izvajalcu na kraju plača ceno odvoza nepravilno parkiranega vozila, kot je določena v sklepu o potrditvi cen storitev v zvezi z odvozom nepravilno parkiranih vozil. V primeru takojšnjega plačila in če lahko to stori varno za druge udeležence v prometu, se postopek odstranitve nepravilno parkiranega vozila ustavi, že naloženo vozilo pa se razloži iz specialnega vozila. 7. člen (1) Občinski redar vroči izvajalcu en izvod odredbe za odstranitev nepravilno parkiranega vozila, ki je bila nameščena na vozilo. (2) Pred odvozom nepravilno parkiranega vozila mora izvajalec skupaj z občinskim redarjem na kraju zapisniško ugotoviti, v kakšnem stanju je vozilo ter zapisati registrsko številko, barvo in tip vozila ter kje se motorno vozilo pred odstranitvijo nahaja. Če so na vozilu vidne poškodbe, se v zapisniku obvezno navedejo. (3) Izvajalec mora pred nalaganjem vozila fotografirati vozilo in kraj, kjer se zapuščeno vozilo nahaja, podrobneje pa fotografira obstoječe poškodbe na vozilu. 8. člen Izvajalec odgovarja za morebitne poškodbe ali tatvine vozila, za čas od pričetka izvajanja odredbe o odstranitvi vozila, do vrnitve vozila lastniku ali imetniku pravice uporabe vozila. 9. člen Občinski redar o odvozu nepravilno parkiranega vozila obvesti policijo na številko 113 in sporoči na sedež medobčinskega redar-stva. 10. člen (1) Izvajalec preda vozilo lastniku ali imetniku pravice uporabe vozila na podlagi plačanega računa za odvoz in hrambo vozila. Stroški hrambe vozila začnejo teči štiriindvajset ur po izdaji odredbe iz prvega odstavka 5. člena pravilnika in se obračunajo po ceni določeni v sklepu o potrditvi cen storitev v zvezi s stroški deponiranja in varovanja vozila. (2) Lastnik vozila ali imetnik pravice uporabe vozila mora poleg osebnega dokumenta s sliko predložiti listino s katero dokaže, da je lastnik ali imetnik pravice uporabe vozila. 11. člen Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o odstranjevanju nepravilno ustavljenih in parkiranih vozil (Uradni ve-stnik Mestne občine Ptuj, št. 5/97). 12. člen Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem ve-stniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-3/2017 Datum: 20. 2. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 24 Na podlagi 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) in 100. člena Poslovnika Mestnega sveta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/07, 1/09, 2/14 in 7/15) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 26. seji, dne 20. 2. 2017, sprejel naslednjo OBVEZNO RAZLAGO 2. točke petega odstavka 46. člena Odloka o občinskem prostorskem načrtu Mestne občine Ptuj 1. člen V Odloku o občinskem prostorskem načrtu Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/15, 8/16, 8/16 - obvezna razlaga, 1/17 in 2/17 - obvezna razlaga - v nadaljevanju: odlok) se za 2. točko petega odstavka 46. člena poda naslednja obvezna razlaga: »Določila 2. točke petega odstavka 46. člena odloka o manjših odmiki je možno uporabiti v primerih ko: 1. manjši odmik narekuje oblikovanost terena; navedeno pomeni, da gre za konfiguracijo reliefa, ki onemogoča zagotavljanje pogojev po prostorskem aktu oziroma je takšna umestitev potrebna za zagotavljanje ustrezne urbanistične homogenosti območja. LETO XXIII / 21. 4. 2017 2. manjši odmik narekujejo druge prostorske danosti: a. obstoječi objekti; pomeni objekte, ki v prostoru obstajajo pred predvidenimi objekti, ki so predmet prostorske preveritve ali konkretnega postopka izdaje upravne odločbe s katero se odloča o pravici graditi, in imajo pridobljeno veljavno upravno dovoljenje. Takšni objekti tvorijo obstoječe stanje, ki ga je potrebno upoštevati pri umeščanju novih objektov, b. parcelacija; ko zaradi oblike parcele, ki je ni možno preoblikovati zaradi pozidanosti območja ali lastništva na sosednjih parcelah, ob upoštevanju ostalih pogojev za gradnjo (npr. velikost parcele itd.) in ustrezne urbanistične homogenosti ter značilnosti območja ni možno zagotoviti predvidenih odmikov, c. lastništvo; ko gre za umestitev novega objekta poleg obstoječega znotraj sorodstvenega razmerja (v krvnem sorodstvu v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena), nepremičnina pa ni predmet proste prodaje na trgu, d. varstveni režimi in varovalni pasovi; ki deloma segajo na območje parcele namenjene gradnji, zaradi katerih pa ni mogoče zadostiti pogojem o odmikih. Navedene izjeme predstavljajo potreben pogoj, ne pa tudi zadosten, saj odlok v nadaljevanju 2. točke petega odstavka 46. člena postavlja pogoj, da je manjši odmik dopusten le pod pogojem, »da je zadoščeno sanitarnim in požarnovarnostnim zahtevam, da ni prizadeta javna korist pri gradnji na meji javnega prostora in z zmanjšanim odmikom ni poslabšana funkcionalnost ali obratovanje obstoječih objektov, kakovost bivanja in zdravje ljudi v neposredni okolici novega objekta, s krajšim odmikom pa morajo hkrati pisno soglašati lastniki sosednjih parcel z overjeno pisno izjavo (tudi upravljavci javnega dobra) in so zagotovljeni s predpisi določeni pogoji.«. Dodatno k navedenemu iz petega odstavka izhaja, da morajo biti manjši odmiki od parcelne meje sosednjega zemljišča strokovno utemeljeni v projektu za pridobitev gradbenega dovoljenja.«. 2. člen Obvezna razlaga je sestavni del Odloka o občinskem prostorskem načrtu Mestne občine Ptuj. 3. člen Ta obvezna razlaga začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 350-2/2017 Datum: 20. 2. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj ŠTEVILKA 8 25. Na podlagi Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07 - ZIPRS0809, 61/08, 99/09 - ZIPRS1011, 3/13 in 81/16) Mestna občina Ptuj objavlja JAVNI RAZPIS za sofinanciranje programov dejavnosti neprofitnim organizacijam in društvom v Mestni občini Ptuj za leto 2017 »borci, častniki, veterani« (v nadaljevanju: razpis) 1. PREDMET RAZPISA je sofinanciranje programov dejavnosti neprofitnim organizacijam in društvom v Mestni občini Ptuj za leto 2017 kot so: borci NOB, častniki, veterani in druge organizacije in društva, ki opravljajo dejavnosti s področja obrambe, veteranstva, zgodovine NOB ali domoljubnih dejavnosti. 2. POGOJI ZA SODELOVANJE NA RAZPISU: Na razpis se lahko prijavijo prijavitelji, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: - da imajo sedež oziroma stalno prebivališče na območju Mestne občine Ptuj oziroma izvajajo programe in projekte, ki se pretežno nanašajo ali se odvijajo na območju Mestne občine Ptuj, - da neposredno prispevajo k zadovoljevanju interesov lokalnega prebivalstva, - da omogočajo članstvo občanom s področja Mestne občine Ptuj, ki izpolnjujejo predpisane pogoje, - da so vlogi priložili program dejavnosti, načrt projekta oziroma program prireditve, - da so vlogi priložili vsa potrebna dokazila, na podlagi katerih bo mogoče ugotavljati izpolnjevanje meril, ki so določena v razpisni dokumentaciji. 3. VIŠINA razpisanih sredstev za sofinanciranje znaša 7.630,00 EUR. 4. NAČIN DOLOČANJA DELEŽA SOFINANCIRANJA Višina sofinanciranja določenega programa dejavnosti bo odvisen od izpolnjevanja meril. Največji možni odstotek financiranja znaša (ne glede na število doseženih točk) do največ 60 % od vrednosti celotnega programa dejavnosti, projekta oziroma prireditve. 5. MERILA 5.1 Sedež - izvajalec ima sedež oz. stalno prebivališče v občini: - sedež v občini 10 točk - sedež izven občine 0 točk 5.2. Članstvo - število aktivnih članov (največ možne 3 točke): - 300 in več 3 točke - 100 - 300 2 točki - do 100 1 točka 5.3. Interes - izvajalec s svojim programom prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (največ možnih 15 točk): - velik 15 točk - srednji 10 točk URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 20 ŠTEVILKA 21 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIII / 27. 1. 2017 - lokalni 5 točk - ožji 2 točki 5.4 Reference - redno in kvalitetno delovanje skozi daljše časovno obdobje (največ možne 3 točke): - 10 let in več 3 točke - 5 do 10 let 2 točki - do 5 let 1 točka 5.5. Sodelovanje - izvajalci redno sodelujejo pri aktivnostih, ka- terih organizator je Mestna občina Ptuj (največ možnih 10 točk): - da (5 krat in več) 10 točk - da (od 2 do 5 krat) 5 točk - ne sodelujejo 0 točk 5.6. Promocija - programi prispevajo k prepoznavnosti občine: - da 3 točke - ne 0 točk 5.7 Kvaliteta - (ocenjuje se vsebina, predstavitev, okolju prijazno, kulturna identiteta): - da 1 točka - ne 0 točk 5.8. Preglednost - cilji ter nameni programa dejavnosti so jasno opredeljeni: - da 1 točka - ne 0 točk 5.9. Realnost - ocenjuje se izvedljivost glede na finančno kon- strukcijo: - da 1 točka - ne 0 točk Največje možno število točk: 47. Sofinancirani bodo programi dejavnosti, ki bodo pri točkovanju dosegli 30 in več točk. Kontaktna oseba: Matej Gajser. 6. ROK IZVEDBE Rok izvedbe oz. trajanja programa dejavnosti: do konca leta 2017. 7. VSEBINA PRIJAVE Prijava na razpis mora biti izdelana izključno na obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Prijava mora vsebovati vse zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so navedena v razpisnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Nepopolne prijave ne bodo obravnavane. 8. ROK ZA ODDAJO PRIJAV IN NAČIN ODDAJE Rok za oddajo prijav je 22. 3. 2017. Vlogo, izpolnjeno na obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije z vsemi zahtevanimi prilogami dostavite v sprejemno pisarno v zaprti ovojnici ali oddajte po pošti kot priporočeno pošiljko na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj z oznako: »NE ODPIRAJ - PRIJAVA NA RAZPIS - programi dejavnosti«. Na hrbtni strani ovitka mora biti naveden vlagatelj. Nepravilno označene vloge ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. 9. DATUM ODPIRANJA Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od roka za dostavo vlog. Odpiranje ponudb ne bo javno. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vloge in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Prepozno oddane prijave ter prijave, ki niso oddane na razpisnih obrazcih ali pa ne izpolnjujejo razpisnih pogojev, se ne bodo upoštevale. 10. IZID RAZPISA Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisanih pogojev, meril in kriterijev bo strokovna komisija pripravila predlog razdelitve sredstev in ga predložila v odločitev direktorici občinske uprave, ki bo izdala sklep na podlagi pripravljenega predloga in odločitve strokovnega kolegija. O izidu razpisa bodo prijavitelji pisno obveščeni v 30 dneh po odpiranju vlog. Na podlagi sprejete odločitve bo direktorica občinske uprave izdala sklep z utemeljitvijo in izbranim kandidatom določila rok, v katerem lahko podpišejo pogodbo o sofinanciranju, v kateri bodo opredeljene medsebojne pravice in obveznosti. Vsi vlagatelji, ki ne bodo izpolnjevali pogojev, ne bodo izbrani ali z odločitvijo ne bodo zadovoljni, lahko vložijo pritožbo v roku 8 dni pri organu, ki je izdal sklep. 11. KRAJ IN ČAS, KJER LAHKO ZAINTERESIRANI DVIGNEJO RAZPISNO DOKUMENTACIJO Razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka prijavnega roka dosegljiva v času uradnih ur v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, in na spletni strani Mestne občine Ptuj: www.ptuj.si/razpisi. Vse dodatne informacije v zvezi z razpisom daje Matej Gajser na Mestni občini Ptuj. Kontakt: telefon 02 748 29 16 ali e-mail: matej.gajser@ptuj.si. Številka: 410-22/2017 Datum: 22. 2. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 26 Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO in 76/16 - odl. US), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna RS (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07 - ZIPRS0809, 61/08, 99/09 - ZIPRS1011, 3/13 in 81/16) in na podlagi Odloka o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2017 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 15/16) Mestna občina Ptuj objavlja JAVNI RAZPIS za sofinanciranje terciarnega izobraževanja v Mestni občini Ptuj v letu 2017 1. Predmet razpisa: Predmet razpisa je sofinanciranje terciarnega izobraževanja na področju Mestne občine Ptuj v letu 2017. 2. Pogoji za sodelovanje: LETO XXIII / 24. 2. 2017 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 4 Na razpis se lahko prijavijo pravne osebe, ki imajo sedež na območju Mestne občine Ptuj ter imajo pridobljen akreditiran visokošolski program in so vpisani v razvid visokošolskih zavodov pri Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport. 3. Razpisni pogoji: • sedež pravne osebe na območju Mestne občine Ptuj, • pridobljen akreditiran visokošolski program, • pravna oseba je vpisana v razvid visokošolskih zavodov pri Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport. 4. Razpisna merila: Predložene programe bo v skladu z Merili za ocenjevanje predloženih programov in projektov presojala in ocenjevala strokovna komisija, ki jo imenuje župan Mestne občine Ptuj. Merila so dostopna na spletni strani: www.ptuj.si Za sofinanciranje bodo predlagani tisti programi, ki bodo v celoti ustrezali navedenim merilom. 5. Okvirna vrednost razpisanih sredstev: Okvirna vrednost razpisanih sredstev je 59.100,00 EUR. Mestna občina Ptuj bo sofinancirala delovanje pravne osebe (stroški delovanja pravne osebe in plače strokovno tehničnega kadra) največ do višine 59.100,00 EUR. 6. Obdobje za porabo sredstev: Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v letu 2017, v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna. Mestna občina Ptuj bo z izbranimi prijavitelji sklenila pogodbo o sofinanciranju terciarnega izobraževanja. 7. Rok za oddajo prijave: Rok za oddajo prijave na javni razpis začne teči 24. 2. 2017 in se zaključi 27. 3. 2017. 8. Razpisna dokumentacija in prijava Razpisna dokumentacija obsega: - besedilo javnega razpisa, - prijavni obrazec na javni razpis, - razpisna merila in - vzorec pogodbe. Prijava na javni razpis mora biti izdelana izključno na obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Prijava je popolna, če: - je predložena na navedenem prijavnem obrazcu, ki je v celoti izpolnjen, - vsebuje vse zahtevane podatke in priloge ter - je na ustreznih mestih podpisana in žigosana. Razpisno dokumentacijo lahko predlagatelji dvignejo v razpisanem roku in v času uradnih ur v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj. Razpisna dokumentacija je dosegljiva tudi na spletni strani Mestne občine Ptuj: www.ptuj.si. 9. Rok za oddajo vlog in način pošiljanja: Rok za oddajo prijav je 27. 3. 2017 oziroma najkasneje ta dan oddana vloga na pošti kot priporočena pošiljka. Vlogo dostavite v zaprti ovojnici v sprejemno pisarno ali oddate po pošti, kot priporočeno pošiljko na naslov: MESTNA OBČINA PTUJ, Mestni trg I, 2250 Ptuj z oznako: »Ne odpiraj - Javni razpis za sofinanciranje terciarnega izobraževanja v Mestni občini Ptuj v letu 2017«. Na hrbtni strani mora biti navedba vlagatelja - naziv ter naslov. Nepravilno označene vloge ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. 10. Datum odpiranja Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo uradna oseba za vodenje postopka sofinanciranja terciarnega izobraževanja v Mestni občini Ptuj v letu 2017 opravila v roku osmih dni od roka za dostavo vlog. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vloge in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. II. Izid razpisa: Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisnih pogojev in meril bo strokovna komisija pripravila predlog prejemnikov sofinanciranja. Odločbe o dodelitvi sofinanciranja terciarnega izobraževanja bo izdala direktorica občinske uprave. O odločitvi razpisa bodo prijavitelji pisno obveščeni v 30 dneh po odpiranju vlog. Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da neupravičeno ni bil izbran, lahko v 15 dneh od prejema odločbe vloži pritožbo. Prijavitelj mora v svoji pritožbi opredeliti razloge zaradi katerih vlaga pritožbo. O pritožbi odloči župan Mestne občine Ptuj. Odločitev je dokončna. 12. Dodatna pojasnila: Dodatna pojasnila glede razpisa sofinanciranja terciarnega izobraževanja v Mestni občini Ptuj v letu 2017 lahko dobite na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, na Oddelku za negospodarske dejavnosti, Damijan Plajnšek, tel. 02/748 29 58, damijan.plajnsek@ ptuj.si. Številka: 410-44/2017 Datum: 24. 2. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 27. Na podlagi Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07-UPB1, 56/08, 4/10, 20/11, 100/11 Odl. US, 111/13 in 68/16) in v skladu z Odlokom o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2017 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 15/16) Mestna občina Ptuj objavlja JAVNI POZIV za zbiranje predlogov za izvedbo projekta »glasbeni festival« v letu 2017 1. Predmet poziva: Predmet poziva je izbira organizatorja in nosilca projekta »glasbeni festival«, ki zajema organizacijo in izvedbo najmanj sedem (7) dni trajajočega glasbenega festivala v poletnem času na območju Mestne občine Ptuj, ki mora vključevati večje število izvedenih koncertov in poletno poulično glasbeno dogajanje, v letu 2017. 2. Pogoji za sodelovanje: Na pozivu lahko sodelujejo tisti prijavitelji, ki so registrirani za opravljanje kulturno-umetniških dejavnosti in posredovanje kulturnih dobrin, imajo sedež v Mestni občini Ptuj ter so hkrati v ŠTEVILKA 23 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIII / 27. 1. 2017 preteklem letu v Mestni občini Ptuj izvedli vsaj pet koncertov v poletnem času, v obdobju od začetka junija do konca avgusta. Obvezno dokazilo: - o izvedbi vsaj pet koncertov v poletnem času, v obdobju od začetka junija do konca avgusta v preteklem letu (vabilo, programski list, kratko poročilo o izvedenem projektu, kopije časopisnih objav, kritik oziroma recenzij). 3. Razpisni kriteriji: Prijavljeni projekt ustreza kriterijem tega javnega poziva, če: - bo javen, kar prijavitelj dokazuje s podpisano in žigosano izjavo; - bo izveden na območju Mestne občine Ptuj, v obdobju od začetka junija do konca avgusta 2017 ter bo trajal najmanj sedem (7) dni; - bo zajemal najmanj osem (8) večjih koncertov ter poletno poulično glasbeno dogajanje; - bo vključeval pripravo in izvedbo koncerta glasbenega izvajalca na slovesnosti ob prazniku Mestne občine Ptuj; - bo pri izvedbi sodelovalo najmanj pet (5) tujih izvajalcev; - ima jasno in kvalitetno idejno zasnovo projekta; - ima zagotovljene kadrovske, organizacijske in materialne (oprema in pripomočki) pogoje za izvedbo; - ima uravnoteženo finančno konstrukcijo, kar prijavitelj prikaže z navedbo predvidenih finančnih virov za pokritje preostalega deleža; - ima realno finančno konstrukcijo (iz prijave je razvidno, da je izvedljiv glede na razpoložljive vire), - ima prijavitelj izpolnjene vse pogodbene obveznosti do Mestne občine Ptuj, kar dokazuje s podpisano in žigosano izjavo. Izpolnjevanje kriterijev javnega poziva bo na podlagi vloge prijavitelja ugotavljala strokovna komisija, imenovana s strani župana Mestne občine Ptuj. Strokovna komisija bo vloge obravnavala po času prispetja. Sredstva bodo dodeljena prijavitelju, ki bo s prijavljenim projektom v celoti izpolnjeval vse kriterije iz tega javnega poziva. V primeru, da kriterije izpolnjuje več prijaviteljev s prijavljenimi projekti, se sredstva dodeljujejo po vrstnem redu prispetja popolnih vlog do porabe razpisanih sredstev. 4. Okvirna vrednost razpisanih sredstev: Okvirna vrednost razpoložljivih sredstev, namenjenih za predmet javnega poziva, je 40.000,00 EUR. Mestna občina Ptuj bo projekt sofinancirala do največ 60 % celotne vrednosti izvedenega projekta. Vrednost sofinanciranja se določa na podlagi realizacije projekta. 5. Obdobje za porabo sredstev: Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v letu 2017, v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna. Mestna občina Ptuj bo z izbranim prijaviteljem sklenila pogodbo o sofinanciranju projekta. 6. Rok za oddajo prijave: Rok za oddajo prijave na javni poziv začne teči s 24. 2. 2017 in se zaključi s 25. 3. 2017. Strokovna komisija bo vloge obravnavala po času prispetja. V pri- meru, da kriterije izpolnjuje več prijaviteljev s prijavljenimi projekti, se sredstva dodeljujejo po vrstnem redu prispetja popolnih vlog do porabe sredstev. 7. Razpisna dokumentacija in prijava: Razpisna dokumentacija obsega: - besedilo javnega poziva, - prijavni obrazec, - vzorec pogodbe in - navodila za izpolnjevanje vloge. Prijava na poziv mora biti izdelana izključno na obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Prijava je popolna, če: - je predložena na navedenem prijavnem obrazcu, ki je v celoti izpolnjen, - vsebuje vse zahtevane podatke in priloge in - je na ustreznih mestih podpisana in žigosana. Razpisno dokumentacijo lahko predlagatelji dvignejo v razpisanem roku in v času uradnih ur v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj. Razpisna dokumentacija je dosegljiva tudi na spletni strani Mestne občine Ptuj: www.ptuj.si. 8. Rok za oddajo vlog in način pošiljanja: Rok za oddajo prijav je 25. 3. 2017 oziroma najkasneje ta dan oddana vloga na pošti kot priporočena pošiljka. Vlogo, izpolnjeno na ustreznem prijavnem obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije, z vsemi zahtevanimi prilogami dostavite v zaprti ovojnici v sprejemno pisarno občine ali oddajte po pošti, kot priporočeno pošiljko na naslov: MESTNA OBČINA PTUJ, Mestni trg 1, 2250 Ptuj z oznako: »Ne odpiraj - Javni poziv za zbiranje predlogov za izvedbo projekta »glasbeni festival« v letu 2017.«. Na hrbtni strani mora biti navedba vlagatelja - naziv oz. ime in priimek ter naslov. Nepravilno označene vloge ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. Vloge bodo obravnavane po času prispetja. Pri odpiranju vlog bodo izločene vse vloge, ki niso bile oddane v roku ter niso bile predložene s strani upravičene osebe. Predlagatelji, ki bodo podali nepopolne vloge, bodo pozvani k dopolnitvi vlog. Vloge, ki niso bile podane v predpisanem roku, ki jih ni vložila upravičena oseba in nepopolne vloge, ki kljub pozivu niso bile dopolnjene, bodo zavržene. Mestna občina Ptuj lahko javni poziv po svoji prosti presoji brez kakršnihkoli posledic razveljavi ali razdeli le določen del razpoložljivih sredstev. 9. Dodatne informacije: Zainteresirane osebe lahko dobijo dodatne informacije v zvezi s pozivom pri Mileni Turk, tel: 02 748 29 51, elektronska pošta: mi-lena.turk@ptuj .si. LETO XXIII / 24. 2. 2017 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 4 10. Obveščanje o izboru: O izidu bodo prijavitelji pisno obveščeni v roku enega meseca po preteku roka za prijavo. Številka: 410-18/2017 Datum: 12. 2. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 28. Na podlagi Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07-UPB1, 56/08, 4/10, 20/11, 100/11 Odl. US, 111/13 in 68/16) in v skladu z Odlokom o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2017 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 15/16) Mestna občina Ptuj objavlja JAVNI POZIV za zbiranje predlogov za izvedbo projekta »likovni festival« v letu 2017 1. Predmet poziva: Predmet poziva je izbira organizatorja in nosilca projekta »likovni festival« v letu 2017, ki zajema organizacijo in izvedbo najmanj pet (5) tednov trajajočega likovnega festivala v poletnem času na območju Mestne občine Ptuj, ki mora vključevati različne predstavitve umetnikov, razstave izdelkov različnih likovnih področij, predavanja in performanse. 2. Pogoji za sodelovanje: Na pozivu lahko sodelujejo tisti prijavitelji, ki so registrirani za opravljanje kulturno-umetniških dejavnosti in posredovanje kulturnih dobrin, imajo sedež v Republiki Sloveniji ter so hkrati v preteklem letu izvedli vsaj pet razstavnih projektov v obdobju od začetka junija do konca avgusta. Obvezno dokazilo: - o izvedbi vsaj petih razstavnih projektov v obdobju od začetka junija do konca avgusta v preteklem letu (vabila, programski listi, kratko poročilo o izvedenem projektu, kopije časopisnih objav, kritik oz. recenzij). 3. Razpisni kriteriji: Prijavljeni projekt ustreza kriterijem tega javnega poziva, če: - bo javen, kar prijavitelj dokazuje s podpisano in žigosano izjavo; - bo izveden na območju Mestne občine Ptuj, v obdobju od začetka junija do konca avgusta 2017 ter bo trajal najmanj pet tednov; - bo zajemal najmanj petnajst (15) dogodkov (razstave slik, fotografij, skulptur, zvočnih objektov, instalacij, predavanj in per-formansov), v okviru najmanj sedmih (7) različnih prizorišč; - bo obsegal najmanj tri (3) mednarodna srečanja (okrogle mize, skupne razstave, ipd....); - bo pri izvedbi festivala sodelovalo najmanj dvajset (20) tujih umetnikov; - ima jasno in kvalitetno idejno zasnovo projekta; - ima zagotovljene kadrovske, organizacijske in materialne (oprema in pripomočki) pogoje za izvedbo; - ima uravnoteženo finančno konstrukcijo, kar prijavitelj prikaže z navedbo predvidenih finančnih virov za pokritje preostalega deleža; - ima realno finančno konstrukcijo (iz prijave je razvidno, da je izvedljiv glede na razpoložljive vire); - ima prijavitelj izpolnjene vse pogodbene obveznosti do Mestne občine Ptuj, kar dokazuje s podpisano in žigosano izjavo. Izpolnjevanje kriterijev javnega poziva bo na podlagi vloge prijavitelja ugotavljala strokovna komisija, imenovana s strani župana Mestne občine Ptuj. Strokovna komisija bo vloge obravnavala po času prispetja. Sredstva bodo dodeljena prijavitelju, ki bo s prijavljenim projektom v celoti izpolnjeval vse kriterije iz tega javnega poziva. V primeru, da kriterije izpolnjuje več prijaviteljev s prijavljenimi projekti, se sredstva dodeljujejo po vrstnem redu prispetja popolnih vlog do porabe razpisanih sredstev. 4. Okvirna vrednost razpisanih sredstev: Okvirna vrednost razpoložljivih sredstev, namenjenih za predmet javnega poziva, je 40.000,00 EUR. Mestna občina Ptuj bo projekt sofinancirala do največ 60 % celotne vrednosti izvedenega projekta. Vrednost sofinanciranja se določa na podlagi realizacije projekta. 5. Obdobje za porabo sredstev: Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v letu 2017, v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna. Mestna občina Ptuj bo z izbranim prijaviteljem sklenila pogodbo o sofinanciranju projekta. 6. Rok za oddajo prijave: Rok za oddajo prijave na javni poziv začne teči s 24. 2. 2017 in se zaključi s 25. 3. 2017. Strokovna komisija bo vloge obravnavala po času prispetja. V primeru, da kriterije izpolnjuje več prijaviteljev s prijavljenimi projekti, se sredstva dodeljujejo po vrstnem redu prispetja popolnih vlog do porabe razpisanih sredstev. 7. Razpisna dokumentacija in prijava: Razpisna dokumentacija obsega: - besedilo javnega poziva, - prijavni obrazec, - vzorec pogodbe in - navodila za izpolnjevanje vloge. Prijava na poziv mora biti izdelana izključno na obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Prijava je popolna, če: - je predložena na navedenem prijavnem obrazcu, ki je v celoti izpolnjen, - vsebuje vse zahtevane podatke in priloge in - je na ustreznih mestih podpisana in žigosana. Razpisno dokumentacijo lahko predlagatelji dvignejo v razpisanem roku in v času uradnih ur v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj. Razpisna dokumentacija je dosegljiva tudi na spletni strani Mestne občine Ptuj: www.ptuj.si. ŠTEVILKA 3 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIII / 30. 1. 2017 8. Rok za oddajo vlog in način pošiljanja: Rok za oddajo prijav je 25. 3. 2017 oziroma najkasneje ta dan oddana vloga na pošti kot priporočena pošiljka. Vlogo, izpolnjeno na ustreznem prijavnem obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije, z vsemi zahtevanimi prilogami dostavite v zaprti ovojnici v sprejemno pisarno občine ali oddajte po pošti, kot priporočeno pošiljko na naslov: MESTNA OBČINA PTUJ, Mestni trg 1, 2250 Ptuj z oznako: »Ne odpiraj - Javni poziv za zbiranje predlogov za izvedbo projekta »likovni festival« v letu 2017.«. Na hrbtni strani mora biti navedba vlagatelja - naziv oz. ime in priimek ter naslov. Nepravilno označene vloge ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. Vloge bodo obravnavane po času prispetja. Pri odpiranju vlog bodo izločene vse vloge, ki niso bile oddane v roku ter niso bile predložene s strani upravičene osebe. Predlagatelji, ki bodo podali nepopolne vloge, bodo pozvani k dopolnitvi vlog. Vloge, ki niso bile podane v predpisanem roku, ki jih ni vložila upravičena oseba in nepopolne vloge, ki kljub pozivu niso bile dopolnjene, bodo zavržene. Mestna občina Ptuj lahko javni poziv po svoji prosti presoji brez kakršnihkoli posledic razveljavi ali razdeli le določen del razpoložljivih sredstev. 9. Dodatne informacije: Zainteresirane osebe lahko dobijo dodatne informacije v zvezi s pozivom pri Mileni Turk, tel: 02 748 29 51, elektronska pošta: mi-lena.turk@ptuj.si. 10. Obveščanje o izboru: O izidu bodo prijavitelji pisno obveščeni najkasneje v roku enega meseca po preteku roka za prijavo. Številka: 410-16/2017 Datum: 12. 2. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 29 Na podlagi Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07-UPB1, 56/08, 4/10, 20/11, 100/11 Odl. US, 111/13 in 68/16) in v skladu z Odlokom o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2017 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 15/16) Mestna občina Ptuj objavlja JAVNI POZIV za zbiranje predlogov za izvedbo projekta »pesniški festival« v letu 2017 1. Predmet poziva: Predmet poziva je izbira organizatorja in nosilca projekta »pesniški festival«, ki zajema organizacijo in izvedbo najmanj pet (5) dni trajajočega pesniškega festivala v poletnem času na območju Mestne občine Ptuj, ki mora vključevati večje število pesniških dogodkov (branja za večje število ljudi, okrogle mize, delavnice ipd.) na različnih prizoriščih, v letu 2017. 2. Pogoji za sodelovanje: Na pozivu lahko sodelujejo tisti prijavitelji, ki so registrirani za opravljanje kulturno-umetniških dejavnosti in posredovanje kulturnih dobrin, imajo sedež v Republiki Sloveniji ter so hkrati v preteklem letu izvedli vsaj en zaokrožen sklop javnih pesniških dogodkov, v okviru katerega je bilo izvedenih najmanj 5 večjih dogodkov (javnih branj za večje število obiskovalcev, okroglih miz, delavnic ipd.) na območju Republike Slovenije. Obvezno dokazilo: - o izvedbi vsaj enega zaokroženega sklopa javnih pesniških dogodkov, v okviru katerega je bilo v preteklem letu izvedenih najmanj 5 večjih dogodkov (javnih branj za večje število obiskovalcev, okroglih miz, delavnic ipd.) na območju Republike Slovenije (vabila oziroma programski listi, kratko poročilo o izvedenih dogodkih ter kopije časopisnih objav oziroma kritik oziroma recenzij). 3. Razpisni kriteriji: Prijavljeni projekt ustreza kriterijem tega javnega poziva, če: - bo javen, kar prijavitelj dokazuje s podpisano in ožigosano izjavo; - bo izveden na območju Mestne občine Ptuj, v avgustu 2017 ter bo trajal najmanj pet (5) dni; - bo zajemal najmanj štiri (4) večje pesniške dogodke (branja za večje število obiskovalcev), ki bodo tematsko nadgrajeni z drugimi zvrstmi (koncerti, filmske projekcije ipd.), najmanj tri (3) večje okrogle mize, najmanj pet (5) dogodkov za otroke (delavnice, predstave ipd.), - se bo izvajal na najmanj štirih (4) različnih lokacijah na območju Mestne občine Ptuj, od tega na najmanj dveh (2) prizoriščih s kapaciteto do 200 obiskovalcev: - bo pri izvedbi sodelovalo najmanj dvajset (20) različnih pesnikov, od tega vsaj 10 tujih pesnikov; - ima jasno in kvalitetno idejno zasnovo projekta; - ima zagotovljene kadrovske, organizacijske in materialne (oprema in pripomočki) pogoje za izvedbo; - ima uravnoteženo finančno konstrukcijo, kar prijavitelj prikaže z navedbo predvidenih finančnih virov za pokritje preostalega deleža; - ima realno finančno konstrukcijo (iz prijave je razvidno, da je izvedljiv glede na razpoložljive vire); - ima prijavitelj izpolnjene vse pogodbene obveznosti do Mestne občine Ptuj, kar dokazuje s podpisano in ožigosano izjavo. Izpolnjevanje kriterijev javnega poziva bo na podlagi vloge prijavitelja ugotavljala strokovna komisija, imenovana s strani župana Mestne občine Ptuj. Strokovna komisija bo vloge obravnavala po času prispetja. Sredstva bodo dodeljena prijavitelju, ki bo s prijavljenim projektom v celoti izpolnjeval vse kriterije iz tega javnega poziva. V primeru, da kriterije izpolnjuje več prijaviteljev s prijavljenimi projekti, se sredstva dodeljujejo po vrstnem redu prispetja vlog do porabe sredstev. 25 LETO XXIII / 24. 2. 2017 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 4 4. Okvirna vrednost razpisanih sredstev: Okvirna vrednost razpoložljivih sredstev, namenjenih za predmet javnega poziva, je 40.000,00 EUR. Mestna občina Ptuj bo projekt sofinancirala do največ 50 % celotne vrednosti izvedenega projekta. Vrednost sofinanciranja se določa na podlagi realizacije projekta. 5. Obdobje za porabo sredstev: Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v letu 2017, v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna. Mestna občina Ptuj bo z izbranim prijaviteljem sklenila pogodbo o sofinanciranju projekta. 6. Rok za oddajo prijave: Rok za oddajo prijave na javni poziv začne teči s 24. 2. 2017 in se zaključi s 25. 3. 2017. Strokovna komisija bo vloge obravnavala po času prispetja. V primeru, da kriterije izpolnjuje več prijaviteljev s prijavljenimi projekti, se sredstva dodeljujejo po vrstnem redu prispetja popolnih vlog do porabe razpisanih sredstev. 7. Razpisna dokumentacija in prijava: Razpisna dokumentacija obsega: - besedilo javnega poziva, - prijavni obrazec, - vzorec pogodbe in - navodila za izpolnjevanje vloge. Prijava na poziv mora biti izdelana izključno na obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Prijava je popolna, če: - je predložena na navedenem prijavnem obrazcu, ki je v celoti izpolnjen, - vsebuje vse zahtevane podatke in priloge ter - je na ustreznih mestih podpisana in žigosana. Razpisno dokumentacijo lahko predlagatelji dvignejo v razpisanem roku in v času uradnih ur v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj. Razpisna dokumentacija je dosegljiva tudi na spletni strani Mestne občine Ptuj: www.ptuj.si. 8. Rok za oddajo vlog in način pošiljanja: Rok za oddajo prijav je 25. 3. 2017 oziroma najkasneje ta dan oddana vloga na pošti kot priporočena pošiljka. Vlogo, izpolnjeno na ustreznem prijavnem obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije, z vsemi zahtevanimi prilogami dostavite v zaprti ovojnici v sprejemno pisarno občine ali oddajte po pošti, kot priporočeno pošiljko na naslov: MESTNA OBČINA PTUJ, Mestni trg 1, 2250 Ptuj z oznako: »Ne odpiraj - Javni poziv za zbiranje predlogov za izvedbo projekta »pesniški festival« v letu 2017.«. Na hrbtni strani mora biti navedba vlagatelja - naziv oz. ime in priimek ter naslov. Nepravilno označene vloge ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. Vloge bodo obravnavane po času prispetja. Pri odpiranju vlog bodo izločene vse vloge, ki niso bile oddane v roku ter niso bile predložene s strani upravičene osebe. Predlagatelji, ki bodo podali nepopolne vloge, bodo pozvani k dopolnitvi vlog. Vloge, ki niso bile podane v predpisanem roku, ki jih ni vložila upravičena oseba in nepopolne vloge, ki kljub pozivu niso bile dopolnjene, bodo zavržene. Mestna občina Ptuj lahko javni poziv po svoji prosti presoji brez kakršnihkoli posledic razveljavi ali razdeli le določen del razpoložljivih sredstev. 9. Dodatne informacije: Zainteresirane osebe lahko dobijo dodatne informacije v zvezi s pozivom pri Mileni Turk, tel: 02 748 29 51, elektronska pošta: mi-lena.turk@ptuj.si 10. Obveščanje o izboru: O izidu bodo prijavitelji pisno obveščeni najkasneje v roku enega meseca po preteku roka za prijavo. Številka: 410-17/2017 Datum: 12. 2. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 11 ŠTEVILKA 3 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIII / 30. 1. 2017 Izdajatelj: Mestna občina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Barbara Ferčič, telefon: 748 29 20, e-pošta: barbara.fercic@ptuj.si. Uredništvo: mag. Darja Harb (Lista župana dr. Štefana Čelana), Mateja Lapuh (Lista ZA Ptuj), Jožef Lenart (SDS), mag. Sonja Purgaj (SD), Dejan Klasinc (SMC), Jožica Težak (DeSUS), Peter Pribožič (NSi), Slavko Kolar (Mladi in upokojenci za delovna mesta), Branko Brumen (SLS), dr. Vlasta Kokol Voljč (Neodvisna lista za razvoj MO Ptuj). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj. 12