Št. 11 Maribor, petek 26.2.2021 ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XVII OBČINA APAČE 154. Sklep o soglasju in določitvi višine subvencioniranja cene storitve pomoč družini na domu Na podlagi 99. člena in tretjega odstavka 101. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17 – DZ, 29/17 in 54/17,) 37. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Ur. list RS, 87/06, 127/06, 8/07, 51/08, 5/09 in 6/12) ter 18. člena Statuta občine Apače (Uradno glasilo občine Apače, lokalni časopis Prepih, št. 2/07 in 53/12) je Občinski svet občine Apače na svoji ….. izredni seji dne 24.2.2021 sprejel naslednji SKLEP O SOGLASJU IN DOLOČITVI VIŠINE SUBVENCIONIRANJA CENE STORITVE POMOČ DRUŽINI NA DOMU 1. Občinski svet občine Apače soglaša s ceno storitve pomoč družini na domu, predlagano s strani koncesionarja Domania, Zavod za dnevno varstvo in starejših in pomoč na domu, ki  ob delavnikih od ponedeljka do petka znaša 18,67 EUR na uro;  ob sobotah, nedeljah, državnih praznikih in dela prostih dnevih znaša 21,98 EUR. 2. Občinski svet občine Apače določa, da se cena storitve zmanjša za z zakonom določeno subvencijo za neposredno oskrbo in stroške vodenja v višini 50% in za stroške priprave in sklenitve dogovora v višini 100% in sicer:  ob delavnikih od ponedeljka do petka za 9,79 EUR na uro:  ob sobotah, nedeljah, državnih praznikih in dela prostih dnevih za 11,83 EUR na uro. 3. Občinski svet občine Apače določa, da se z zakonom določeno zmanjšanje, cena dodatno zmanjša še za dodatno subvencijo občine, ki znaša  ob delavnikih od ponedeljka do petka 3,80 EUR na uro;  ob sobotah, nedeljah, državnih praznikih in dela prostih dnevih 3,31 EUR na uro. 4. Občinski svet občine Apače določa ceno storitve za uporabnika, ki znaša:  ob delavnikih od ponedeljka do petka 5,08 EUR na uro;  ob sobotah, nedeljah, državnih praznikih in dela prostih dnevih 6,84 EUR na uro. 5. Z dnem sprejetja tega sklepa preneha veljati sklep Občinskega sveta občine Apače (Uradno glasilo slovenskih občin št. 55/2019). 6. Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, začne veljati z dnem objave, uporablja pa se od 1.3.2021 dalje. Številka: 125-0002/2021-2 Datum: 24.2.2021 Občina Apače dr. Andrej Steyer, župan OBČINA BRDA 155. Sklep o pripravi Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje »Gonjače nad krožiščem« (GON-09) Na podlagi 119. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-2 Uradni list RS, št. 61/17) in 9. člena Statuta občine Brda (Ur. gl. št. 26/2017) župan Občine Brda sprejme naslednji Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 413 SKLEP O PRIPRAVI ODLOKA O OBČINSKEM PODROBNEM PROSTORSKEM NAČRTU ZA OBMOČJE »GONJAČE NAD KROŽIŠČEM« (GON-09) 1. člen (splošno) (1) S tem sklepom se prične postopek priprave Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje »Gonjače nad krožiščem« (GON-09) (v nadaljevanju OPPN). (2) Izhodišča za OPPN so pripravljena v skladu s 108. členom ZUreP-2. Pri oblikovanju izhodišč je bilo zagotovljeno sodelovanje zainteresirane javnosti. (3) S tem sklepom se potrdijo izhodišča za OPPN za območje »Gonjače nad krožiščem« (GON-09), ki so objavljena na spletni strani Občine Brda. 2. člen (območje in predmet načrtovanja) (1) Območje načrtovanja zajema zemljiške parcele št. 343/1, 344/2 in 345/1, vse v k. o. Šmartno, ki se nahajajo v enoti urejanja prostora (EUP) z oznako GON-09. (2) V OPPN se skladno s 117. členom ZUreP-2 določijo prostorski izvedbeni pogoji za umestitev objektov in prostorskih ureditev za potrebe stanovanjske gradnje s pripadajočim funkcionalnimi zemljišči. 3. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) (2) Za OPPN se v skladu z zakonodajo pripravi prikaz stanja prostora. (3) V kolikor se med postopkom ugotovi, da je potrebno izdelati dodatne strokovne podlage, se jih pripravi med postopkom. 4. člen (vrsta postopka) Priprava in sprejem OPPN bosta potekala po rednem postopku priprave OPPN, določenem v 119. členu Zakona o urejanju prostora (ZUreP-2). 5. člen (roki za pripravo prostorskega akta in njegovih posameznih faz ) (1) Okvirni roki za pripravo OPPN so: Faza rok Priprava gradiva za pridobitev mnenja pristojnih NUP o verjetnosti vplivov OPPN na okolje. Priprava gradiva - 10 dni po potrditvi gradiva s strani občinske uprave. Pridobitev mnenja NUP o verjetnosti vplivov OPPN na okolje ter odločitve MOP o izdelavi CPVO. Preveritev skladnosti gradiva MOP – 7 dni. Pridobivanje mnenj o verjetnosti vplivov - 30 dni . Pridobivanje odločbe CPVO - 21 dni po pridobitvi smernic. Priprava osnutka OPPN in okoljskega poročila*. 30 dni po prejemu smernic in mnenj NUP iz predhodnega koraka. Priprava gradiva in pridobivanje mnenj pristojnih nosilcev urejanja prostora. 10 dni po potrditvi osnutka s strani občinske uprave. Pridobivanje mnenj - 30 dni. Izdelava dopolnjenega osnutka OPPN na podlagi pridobljenih mnenj NUP. 15 dni po prejetju in uskladitvi vseh smernic nosilcev urejanja prostora. Sprejem dopolnjenega osnutka v 1. obravnavi na občinskem svetu. Glede na razpisane seje občinskega sveta. Javna razgrnitev in javna obravnava. Minimalno 30 dni. Priprava strokovnih stališč do pripomb in predlogov, podanih v času javne razgrnitve. 15 dni po zaključku javne razgrnitve. Izdelava predloga OPPN. 15 dni po sprejetju stališč do pripomb s strani Občine. Pridobivanje mnenj nosilcev urejanja prostora na predlog prostorskega akta. Priprava gradiva 10 dni po potrditvi predloga s strani občinske uprave. Preveritev skladnosti gradiva MOP – 7 dni. Pridobivanje mnenj - 30 dni. Izdelava usklajenega predloga OPPN. 15 dni po prejemu mnenj nosilcev urejanja prostora. Pridobivanje sklepa MOP o potrditvi sprejemljivosti predloga OPPN*. 30 dni. Druga obravnava in sprejem OPPN na občinskem svetu. Glede na razpisane seje občinskega sveta. Objava odloka v Uradnem glasilu in v PIS. Po sprejemu OPPN na občinskem svetu. * odvisno od odločitve glede CPVO (2) V zgornji razpredelnici predvideni roki za pripravo občinskega podrobnega prostorskega načrta so informativne narave in se lahko spremenijo glede na potek postopka in zaradi nepredvidenih okoliščin. 6. člen (državni in lokalni nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo mnenja) (1) Nosilci urejanja prostora, ki dajejo smernice in mnenja: Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 414 1. MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR, Direkcija RS za vode, Hajdrihova ulica 28c, 1000 Ljubljana, 2. MINISTRSTVO ZA OBRAMBO, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana, 3. MINISTRSTVO ZA OBRAMBO, Direktorat za logistiko, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana, 4. MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, Direktorat za promet, Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana, 5. MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, Direktorat za letalski in pomorski promet, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana, 6. ELEKTRO PRIMORSKA, Erjavčeva ulica 22, 5000 Nova Gorica, 7. VODOVODI IN KANALIZACIJA NOVA GORICA, Cesta 25. junija 1B, 5000 Nova Gorica, 8. KOMUNALA d.d. Cesta 25. junija, 5000 Nova Gorica, 9. TELEKOM SLOVENIJE, Sektor za dostopovna omrežja, Center za dostopovna omrežja Koper- Nova Gorica, Cesta 25. junija 1, 5000 Nova Gorica, 10. OBČINA BRDA, Trg 25. maja 2, 5212 Dobrovo. (2) V postopek priprave prostorskega akta se lahko vključi tudi druge nosilce urejanja prostora, če se v okviru priprave OPPN ugotovi, da upravljajo ali so odgovorni za posamezno področje, ki ga obravnava izvedbeni akt. (3) Odločitev o potrebi izvedbe celovite presoje vplivov OPPN na okolje poda Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za CPVO. Za potrebe pridobitve mnenj o verjetnosti pomembnejših vplivov OPPN na okolje se v postopek vključiti: 1. ZAVOD RS ZA VARSTVO NARAVE, Tobačna ulica 5, 1000 Ljubljana, 2. MINISTRSTVO ZA KULTURO, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, 3. MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR, Direkcija RS za vode, Hajdrihova ulica 28c, 1000 Ljubljana, 4. MINISTRSTVO ZA KMETIJSTVO, GOZDARSTVO IN PREHRANO, Direktorat za kmetijstvo, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, 5. MINISTRSTVO ZA KMETIJSTVO, GOZDARSTVO IN PREHRANO, Direktorat za gozdarstvo, lovstvo in ribištvo, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, 6. ZAVOD ZA GOZDOVE SLOVENIJE, OE Ljubljana, Tržaška cesta 2, 1000 Ljubljana, 7. MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE, Direktorat za javno zdravje, Štefanova ulica 5, 1000 Ljubljana. 7. člen (načrt vključevanja javnosti) Javnost se v postopek vključuje skladno z določbami ZUreP-2. 8. člen (seznam strokovnih podlag) (1) Izdelane so bile naslednje strokovne podlage:  Geodetski načrt za pripravo projektne dokumentacije, GROMAP d.o.o., Cankarjeva 62, 5000 Nova Gorica, številka geodetskega načrta GROMAP-2019-168-5/19.  Izjava o vplivu predvidene pozidave nad izvedenimi opornimi konstrukcijami ob krožišču v Gonjačah , SPIT d.o.o., Vojkova cesta 19, 5250 Solkan, dokument št.: 20402, marec 2020.  Arhitekturna zasnova pozidave na delu območja EUP GON-09 Arhitekturno projektiranje in Konservatorstvo ATELJE K3, Katja Kosič s.p., Miren 44, 5291 Miren, št. projekta. K3 03/20, marec 2020. (2) Morebitne druge, za izvedbo postopka potrebne strokovne podlage, ki bi jih lahko zahtevali nosilci urejanja prostora ter izdelava okoljskega poročila v primeru, če bo pristojno ministrstvo izdalo Odločbo o obveznosti vodenja postopka celovite presoje vplivov na okolje, bo izdelala strokovna organizacija za posamezna področja v sodelovanju z izbranim načrtovalcem ob upoštevanju veljavnih predpisov, ki določajo vsebino, obliko in način priprave OPPN. 9. člen (obveznosti v zvezi s financiranjem) (1) Priprava prostorskega akta in izdelava potrebnih strokovnih gradiv in dokumentov za pripravo OPPN ne bremeni občinskega proračuna. Finančna sredstva za pripravo prostorskega akta in izdelavo potrebnih strokovnih podlag v celoti zagotovi pobudnik. (2) Predaja štirih izvodov OPPN v vezani analogni in (odprti) digitalni obliki po sprejemu in objavi 10. člen (začetek veljavnosti sklepa) Ta Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi, objavi pa se tudi na spletni strani Občine Brda. Številka: 35000-02/2020-05 Datum: 25. 2. 2021 Občina Brda Franc Mužič, župan OBČINA HOČE SLIVNICA 156. Sklep o ukinitvi statusa grajenega javnega dobra Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, 94/2007-UPB2, 27/2008 Odl.US: Up- 2925/07-15, U-I-21/07-18, 76/2008, 100/2008 Odl.US: U- I-427/06-9, 79/2009, 14/2010 Odl.US: U-I-267/09-19, 51/2010, 84/2010 Odl.US: U-I-176/08-10, 40/2012-ZUJF in 14/15 – ZUUJFO), 247. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) in Statuta občine Hoče-Slivnica (Uradno glasilo slovenskih občin št. 61/2018) je Občinski svet Občine Hoče-Slivnica na 20. korespondenčni seji dne 25. 2. 2021 sprejel SKLEP O UKINITVI STATUSA GRAJENEGA JAVNEGA DOBRA 1. člen S tem sklepom se na zemljiščih št. parcelna številka katastrska občina 1. 85/1 Orehova vas 2. 621/3 Orehova vas ukine status grajenega javnega dobra. Nepremičnini prenehata imeti status zemljišč v splošni rabi oziroma javni uporabi in postaneta oziroma ostaneta v lasti in upravljanju Občine Hoče-Slivnica. 2. člen Na podlagi tega sklepa Občinska uprava Občine Hoče- Slivnica po uradni dolžnosti izda ugotovitveno odločbo o Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 415 ukinitvi statusa grajenega javnega dobra in jo pošlje pristojnemu zemljiškoknjižnemu sodišču. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 03201-3-2021-006 Datum: 25. 2. 2021 Občina Hoče-Slivnica dr. Marko Soršak, župan 157. Sklep o spremembi številke NRP Na podlagi 29. in 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18), 29. člena Zakon o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), Statuta občine Hoče- Slivnica (Uradno glasilo slovenskih občin št. 61/2018 in 27/2020 ) je Občinski svet Občine Hoče-Slivnica na 21. korespondenčni seji dne 25. 2. 2021 sprejel SKLEP O SPREMEMBI ŠTEVILKE NRP 1. člen S tem sklepom se številka NRP OB160-21-0015 Nizkoenergetski vrtec Hoče se spremeni v NRP OB160- 15-0034 Izgradnja nizkoenergetskega vrtca Hoče. Načrtovani odhodki za leto 2021 ostanejo nespremenjeni. 2. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-11/2019 Datum: 25. 2. 2021 Občina Hoče-Slivnica dr. Marko Soršak, župan OBČINA KIDRIČEVO 158. Popravek objave Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Občine Kidričevo, spremembe in dopolnitve št. 3 Na podlagi 25. člena Statuta Občine Kidričevo (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 62/2016, 16/2018) je župan Občine Kidričevo sprejel POPRAVEK OBJAVE ODLOKA O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O OBČINSKEM PROSTORSKEM NAČRTU OBČINE KIDRIČEVO, SPREMEMBE IN DOPOLNITVE ŠT. 3 1. člen Pri objavi Odloka o Spremembah in dopolnitvah Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Občine Kidričevo, spremembe in dopolnitve št.3, je prišlo do tehnične napake, in sicer sta se objavili napačni prilogi, to je Priloga 3 »Preglednica z dopustnimi nezahtevnimi in enostavnimi objekti po posameznih vrstah podrobnejše namenske rabe prostora« in Priloga 4 »Preglednica dopustnih objektov glede na namen po posameznih vrstah podrobnejše namenske rabe prostora«. Zaradi navedenega se dodatno objavita sprejeti Priloga 3 in Priloga 4, ki sta v skladu z 6. in 7. členom Odloka o Spremembah in dopolnitvah Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Občine Kidričevo, spremembe in dopolnitve št.3, sestavni del odloka. 2. člen Popravek se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3500-2/2018 Datum: 23.2.2021 Občina Kidričevo Anton Leskovar, župan Priloge:  Priloga 3  Priloga 4 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 416 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 417 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 418 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 419 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 420 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 421 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 422 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 423 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 424 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 425 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 426 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 427 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 428 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 429 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 430 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 431 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 432 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 433 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 434 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 435 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 436 OBČINA LJUTOMER 159. Sklep št. 155 o popravku Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Občine Ljutomer Na podlagi 18. člena Statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer, št. 11/2009, 7/2011, 2/2013 in 1/2016) je Občinski svet Občine Ljutomer na 2. izredni seji dne 22.2.2021 sprejel SKLEP ŠT. 155 O POPRAVKU ODLOKA O OBČINSKEM PROSTORSKEM NAČRTU OBČINE LJUTOMER 1. člen V Odloku o občinskem prostorskem načrtu Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer, št. 3/2013) se tehnična napaka v grafičnem delu izvedbenega dela Občinskega prostorskega načrta na parceli 114/3 in delu parc. št. 114/2, vse k.o. Plešivica, popravi tako kot je bilo usklajeno z uskladitvijo štev. U-397 v postopku sprejema Občinskega prostorskega načrta Občine Ljutomer. S tem postane površina U-397 stavbno zemljišče razpršene poselitve, na katerem so dopustni posegi opredeljeni za razpršeno poselitev. 2. člen Uskladitev namenske rabe v grafičnem delu odloka bo v skladu z navodili Ministrstva za okolje in prostor izvedena v prvih rednih spremembah Občinskega prostorskega načrta. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Slovenskih občin. Številka: 032/2012-10-155 Datum: 22.2.2021 Občina Ljutomer mag. Olga Karba, županja 160. Sklep št. 156 o lokacijski preveritvi za določitev obsega stavbnega zemljišča pri preoblikovanju stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi na delu parcele št. 101/1 in 101 v k.o. 260 Kamenščak (ID 2131) Na podlagi 128. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) in 18. člena statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer št. 11/2009, 7/2011 in 2/2013) je Občinski svet Občine Ljutomer na 2. izredni seji dne 22. 2. 2021 sprejel SKLEP ŠT. 156 O LOKACIJSKI PREVERITVI ZA DOLOČITEV OBSEGA STAVBNEGA ZEMLJIŠČA PRI PREOBLIKOVANJU STAVBNEGA ZEMLJIŠČA PRI POSAMIČNI POSELITVI NA DELU PARCELE ŠT. 101/1 IN 101 V K.O. 260 KAMENŠČAK (ID 2131) 1. člen S tem sklepom se potrdi lokacijska preveritev z identifikacijsko številko lokacijske preveritve v zbirki prostorskih aktov 2131, ki se nanaša na določitev obsega stavbnega zemljišča pri preoblikovanju stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi na delu parc. št. 101/1 in 101 v k.o. 260 Kamenščak, v enoti urejanja prostora LG01. 2. člen Na zemljišču iz prvega člena tega sklepa se v skladu s 127. in 128. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17, v nadaljevanju ZURep -2) omogoči preoblikovanje obstoječega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi, v velikosti 223,91 m², za namen gradnje novega stanovanjskega objekta za mlado družino, kot izhaja iz elaborata Lokacijska preveritev za določitev obsega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi, št. LP 14/20, november 2020 (ZEU d.o.o., Ulica Staneta Rozmana 5, 9000 Murska Sobota). Gradnja stanovanjskega objekta na stavbnem zemljišču, ki s tem sklepom spreminja velikost in obliko, se omogoči po določilih Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Ljutomer. 3. člen V skladu z osmim odstavkom 131. člena ZURep-2 se sprejeti sklep objavi v uradnem glasilu občine in evidentira v prostorsko informacijskem sistemu, ko bo vzpostavljen. Občina Ljutomer vnese podatek o spremenjeni obliki in velikosti stavbnega zemljišča v evidenco stavbnih zemljišč, ob naslednji spremembah in dopolnitvah OPN pa jo ustrezno prikaže v grafičnem prikazu namenske rabe prostora. 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 350-118/2020-156 Datum: 22.2.2021 Občina Ljutomer mag. Olga Karba, županja 161. Sklep št. 157 o lokacijski preveritvi za preoblikovanje izvornega območja posamične poselitve na delu parc. št. 504/1 in 505/3 v k.o. 264 Radomerje (ID 2010) Na podlagi 128. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) in 18. člena statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer št. 11/2009, 7/2011 in 2/2013) je Občinski svet Občine Ljutomer na 2. izredni seji dne 22.2.2021 sprejel SKLEP ŠT. 157 O LOKACIJSKI PREVERITVI ZA PREOBLIKOVANJE IZVORNEGA OBMOČJA POSAMIČNE POSELITVE NA DELU PARC. ŠT. 504/1 IN 505/3 V K.O. 264 RADOMERJE (ID 2010) 1. člen S tem sklepom se potrdi lokacijska preveritev z identifikacijsko številko lokacijske preveritve v zbirki prostorskih aktov 2010, ki se nanaša na določitev obsega stavbnega zemljišča pri preoblikovanju stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi na delu parc. št. 504/1 in 505/3 v k.o. 264 Radomerje, v enoti urejanja prostora JG01. 2. člen Na zemljišču iz prvega člena tega sklepa se v skladu s Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 437 127. in 128. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17, v nadaljevanju ZURep -2) omogoči preoblikovanje obstoječega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi, kar pomeni, da se velikost izvornega območja posamične poselitve preko lokacijske preveritve z preoblikovanjem ne spremeni in zajema površino 17050,54 m². Z preoblikovanjem območja posamične poselitve se zagotovi stavbno zemljišče primerne velikosti in oblike, ki je potrebno za gradnjo novega stanovanjskega objekta, kot izhaja iz elaborata Lokacijska preveritev, št. LP 9/20, oktober 2020 (ZEU d.o.o., Ulica Staneta Rozmana 5, 9000 Murska Sobota). Gradnja stanovanjskega objekta na stavbnem zemljišču, ki s tem sklepom spreminja velikost in obliko, se omogoči po določilih Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Ljutomer. 3. člen V skladu z osmim odstavkom 131. člena ZURep-2 se sprejeti sklep objavi v uradnem glasilu občine in evidentira v prostorsko informacijskem sistemu, ko bo vzpostavljen. Občina Ljutomer vnese podatek o spremenjeni obliki in velikosti stavbnega zemljišča v evidenco stavbnih zemljišč, ob naslednji spremembah in dopolnitvah OPN pa jo ustrezno prikaže v grafičnem prikazu namenske rabe prostora. 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 350-108/2021-157 Datum: 22.2.2021 Občina Ljutomer mag. Olga Karba, županja 162. Sklep št. 158 o lokacijski preveritvi za preoblikovanje izvornega območja posamične poselitve na delu parc. št. 153/1 v k.o. 264 Radomerje ter istočasno povečanje izvornega območja posamične poselitve na delu parcele št. 153/1 in 153/2 v k.o. 264 Radomerje (ID 2011) Na podlagi 128. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) in 18. člena statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer št. 11/2009, 7/2011 in 2/2013) je Občinski svet Občine Ljutomer na 2. izredni seji dne 22.2.2021 sprejel SKLEP ŠT. 158 O LOKACIJSKI PREVERITVI ZA PREOBLIKOVANJE IZVORNEGA OBMOČJA POSAMIČNE POSELITVE NA DELU PARC. ŠT. 153/1 V K.O. 264 RADOMERJE TER ISTOČASNO POVEČANJE IZVORNEGA OBMOČJA POSAMIČNE POSELITVE NA DELU PARCELE ŠT. 153/1 IN 153/2 V K.O. 264 RADOMERJE (ID 2011) 1. člen S tem sklepom se potrdi lokacijska preveritev z identifikacijsko številko lokacijske preveritve v zbirki prostorskih aktov 2011, ki se nanaša na določitev obsega stavbnega zemljišča pri preoblikovanju stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi na delu parc. št. 153/1 v k.o. 264 Radomerje ter istočasno povečanje izvornega območja posamične poselitve na delu parc. št. 153/1 in 153/2 v k.o. 264 Radomerje, v enoti urejanja prostora JG01. 2. člen Na zemljišču iz prvega člena tega sklepa se v skladu s 127. in 128. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17, v nadaljevanju ZURep -2) omogoči preoblikovanje obstoječega stavbnega zemljišča in istočasno povečanje pri posamični poselitvi, kar pomeni, da novo območje posamične poselitve zajema območje v velikosti 281,84 m², za namen gradnje novega stanovanjskega objekta za mlado družino, kot izhaja iz elaborata Lokacijska preveritev, št. LP 11/20, oktober 2020 (ZEU d.o.o., Ulica Staneta Rozmana 5, 9000 Murska Sobota). Gradnja stanovanjskega objekta na stavbnem zemljišču, ki s tem sklepom spreminja velikost in obliko, se omogoči po določilih Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Ljutomer. 3. člen V skladu z osmim odstavkom 131. člena ZURep-2 se sprejeti sklep objavi v uradnem glasilu občine in evidentira v prostorsko informacijskem sistemu, ko bo vzpostavljen. Občina Ljutomer vnese podatek o spremenjeni obliki in velikosti stavbnega zemljišča v evidenco stavbnih zemljišč, ob naslednji spremembah in dopolnitvah OPN pa jo ustrezno prikaže v grafičnem prikazu namenske rabe prostora. 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 350-110/2021-158 Datum: 22.2.2021 Občina Ljutomer mag. Olga Karba, županja OBČINA MOZIRJE 163. Odlok o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo za območje občine Mozirje Na podlagi 218., 227. in 228. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17), 21., 24., 25. in 27. člena Uredbe o programu opremljanja stavbnih zemljišč in odloku o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo ter o izračunu in odmeri komunalnega prispevka (Uradni list RS, št. 20/19, 30/19 – popravek in 34/19), 4. člena Pravilnika o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo na osnovi povprečnih stroškov opremljanja stavbnih zemljišč s posameznimi vrstami komunalne opreme (Uradni list RS, št. 66/18) in 7. člena Statuta občine Mozirje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 58/2018) je Občinski svet Občine Mozirje na svoji 15. redni seji dne 23. 2. 2021 sprejel ODLOK O PODLAGAH ZA ODMERO KOMUNALNEGA PRISPEVKA ZA OBSTOJEČO KOMUNALNO OPREMO ZA OBMOČJE OBČINE MOZIRJE Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 438 1. člen (vsebina odloka) 1) S tem odlokom se sprejmejo podlage za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo in za izboljšanje opremljenosti stavbnega zemljišča za celotno območje občine Mozirje. 2) Odlok določa:  stroške za posamezne vrste obstoječe komunalne opreme na enoto mere;  merila za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo;  oprostitve plačila komunalnega prispevka;  upoštevanje preteklih vlaganj v komunalno opremo. 3) Merila za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo iz prejšnjega odstavka, določena s tem odlokom, so:  razmerje med deležem gradbene parcele stavbe (Dpo) in deležem površine objekta (Dto);  faktor namembnosti objekta (Fn);  računski faktor površine (Fp) in  prispevna stopnja zavezanca (psz). 4) Podlaga za pripravo odloka so povprečni stroški opremljanja stavbnih zemljišč s posameznimi vrstami obstoječe komunalne opreme, kot jih določa Pravilnik o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo na osnovi povprečnih stroškov opremljanja stavbnih zemljišč s posameznimi vrstami komunalne opreme (Uradni list RS, št. 66/18). 2. člen (pomen izrazov) Izrazi, uporabljeni v tem odloku, pomenijo enako kot v podzakonskem predpisu, ki ureja program opremljanja stavbnih zemljišč in odlok o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo ter izračun in odmero komunalnega prispevka, v Zakonu o urejanju prostora, v Gradbenem zakonu in v Zakonu o evidentiranju nepremičnin. 3. člen (obstoječa komunalna oprema) (1) Komunalni prispevek za obstoječo komunalno opremo na območju občine Mozirje se odmerja za naslednjo komunalno opremo:  javne ceste;  javni vodovod;  javno kanalizacijo za komunalno odpadno vodo. (2) Komunalni prispevek za obstoječo komunalno opremo se odmeri samo za tiste vrste obstoječe komunalne opreme, na katere lahko zavezanec priključi svoj objekt oziroma mu je omogočena njihova uporaba. 4. člen (stroški obstoječe komunalne opreme na enoto mere) Stroški posameznih vrst obstoječe komunalne opreme na enoto mere, t.j. na m2 gradbene parcele stavbe Cpo(i) in na m2 bruto tlorisne površine objekta Cto(i), so določeni na podlagi pravilnika, s katerim so opredeljeni povprečni stroški opremljanja stavbnih zemljišč s posameznimi vrstami komunalne opreme na enoto mere in znašajo: Vrsta obstoječe Stroški na enoto mere (EUR/m2) komunalne opreme Cpo(i) Cto(i) Javne ceste 17,50 48,00 Javna kanalizacija 5,40 11,00 Javni vodovod 6,50 17,00 5. člen (merila za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo) Za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo se upoštevajo naslednja merila:  površina gradbene parcele stavbe;  bruto tlorisna površina stavbe ali površina gradbenega inženirskega objekta ali površina drugih gradbenih posegov;  razmerje med deležem gradbene parcele stavbe (Dpo) in deležem površine objekta (Dto);  faktor namembnosti objekta Fn;  računski faktor površine (Fp);  prispevna stopnja zavezanca psz(i). 6. člen (površina gradbene parcele stavbe AGP) 1) Če se komunalni prispevek odmerja zaradi gradnje objekta oz. zaradi objekta, za katerega je potrebno gradbeno dovoljenje, se podatki o površini parcele povzamejo iz dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja po predpisih, ki urejajo graditev. 2) Če gradbena parcela v dokumentaciji iz prejšnjega odstavka ni določena oz. ni prikazana, se za površino gradbene parcele upošteva površina, kot je opredeljena v ustreznem prostorskem izvedbenem aktu. 3) Če površine gradbene parcele ni mogoče pridobiti na način iz prejšnjih dveh odstavkov, se za površino gradbene parcele šteje površina zemljiške parcele ali več zemljiških parcel, na katerih je načrtovana stavba oziroma druge ureditve, ki so namenjene trajni rabi te stavbe, pri čemer se upošteva samo tisti del zemljiške parcele, na katerem je v skladu s prostorskim aktom dovoljeno graditi stavbo. 4) Če se komunalni prispevek odmerja zaradi izboljšanja opremljenosti stavbnega zemljišča ali površine gradbene parcele ni mogoče določiti na način iz prvega, drugega oziroma tretjega odstavka tega člena, se za izračun komunalnega prispevka namesto površine gradbene parcele stavbe upošteva površina, ki se določi kot zmnožek površine zemljišča pod stavbo in računskega faktorja površine Fp. 5) Fp se uporablja tudi pri odmeri komunalnega prispevka, če ni na voljo natančnejših podatkov:  v primerih pred legalizacijo obstoječih objektov, če le-ta še ni bil plačan oziroma niso bile izpolnjene obveznosti v zvezi s plačilom na drug način;  pri odmeri komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo po tem, ko je občina komunalni prispevek zaradi graditve že odmerila in se objekt naknadno priključuje na novo vrsto obstoječe komunalne opreme, za katero mu komunalni prispevek še ni bil odmerjen in pri tem ne gre za izboljšanje opremljenosti stavbnega zemljišča;  pri odmeri komunalnega prispevka zaradi graditve za stavbe, ki se jim ne določajo gradbene parcele, ker se gradijo na zemljiščih, ki niso stavbna. 6) Za posamezne vrste objektov se določijo naslednje vrednosti Fp: CC-SI-klasifikacija objektov Fp 111 enostanovanjske stavbe 4,0 112 večstanovanjske stavbe 3,0 113 stanovanjske stavbe za posebne družbene skupine 1,5 123 trgovske stavbe in stavbe za storitvene dejavnosti 4,0 126 stavbe splošnega družbenega pomena 2,0 127 druge nestanovanjske stavbe 2,0 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 439 7) Za ostale vrste objektov, ki v prejšnjem odstavku niso navedene, je Fp enak 2,5. 7. člen (bruto tlorisna površina objekta ASTAVBA oz. AGIO) 1) Bruto tlorisna površina objekta se določi po standardu SIST ISO 9836. 2) Če se komunalni prispevek odmerja zaradi gradnje objekta, za katerega je potrebno gradbeno dovoljenje, se podatki o bruto tlorisni površini objekta povzamejo iz dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja po predpisih, ki urejajo graditev. 3) Če se komunalni prispevek odmerja zaradi izboljšanja opremljenosti stavbnega zemljišča, se za izračun komunalnega prispevka bruto tlorisna površina objekta določi tako, da se upošteva neto tlorisna površina iz uradnih evidenc po predpisih o evidentiranju nepremičnin, pomnožena s faktorjem 1,2. Če zavezanec za plačilo komunalnega prispevka dokaže, da je dejanska bruto tlorisna površina objekta manjša od izračunane na način iz prejšnjega stavka, se upošteva dejanska bruto tlorisna površina objekta. 4) Če ni na voljo natančnejših podatkov, se način določanja bruto tlorisne površine objekta iz prejšnjega odstavka uporablja tudi:  pri odmeri komunalnega prispevka pred legalizacijo obstoječih objektov, če le-ta še ni bil plačan oziroma niso bile izpolnjene obveznosti v zvezi s plačilom na drug način in  pri odmeri komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo po tem, ko je občina komunalni prispevek zaradi graditve že odmerila in se objekt naknadno priključuje na novo vrsto obstoječe komunalne opreme, za katero mu komunalni prispevek še ni bil odmerjen in pri tem ne gre za izboljšanje opremljenosti stavbnega zemljišča. 8. člen (razmerje med deležem gradbene parcele stavbe Dpo in deležem površine objekta Dto) S tem odlokom se določi naslednje razmerje med deležem gradbene parcele stavbe Dpo in deležem površine objekta Dto:  delež gradbene parcele stavbe Dpo znaša 0,5;  delež površine objekta Dto znaša 0,5. 9. člen (faktor namembnosti objekta Fn) 1) Namembnost objekta se upošteva z uporabo faktorjev namembnosti objekta Fn, ki jih določa ta odlok. 2) Za določitev namembnosti objekta se upošteva predpis, s katerimi je določena klasifikacija vrst objektov CC-SI glede na namen uporabe objektov. 3) Če se komunalni prispevek odmerja zaradi objekta, za katerega je potrebno gradbeno dovoljenje, se podatki o namembnosti objekta povzamejo iz dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja, izdelane po predpisih o graditvi. 4) Če se komunalni prispevek odmerja zaradi izboljšanja opremljenosti stavbnega zemljišča, se upošteva dejanska namembnost objekta, razvrščena v ustrezno od skupin oz. vrst po predpisih iz 2. odstavka tega člena. 5) Za posamezne vrste objektov se določijo naslednji faktorji namembnosti objekta: CC-SI opis Fn Stavbe 111 enostanovanjske stavbe 0,7 1121 dvostanovanjske stavbe 0,9 1122 večstanovanjske stavbe 0,9 113 stanovanjske stavbe za posebne družbene skupine 0,8 121 gostinske stavbe 1,1 122 poslovne in upravne stavbe 1,1 123 trgovske stavbe in stavbe za storitvene dejavnosti 1,3 124 stavbe za promet in stavbe za izvajanje komunikacij 1,3 125 industrijske stavbe in skladišča 1,1 126 stavbe splošnega družbenega pomena 0,5 127 druge nestanovanjske stavbe 0,8 6) Za ostale vrste stavb, ki v prejšnjem odstavku niso navedene, je Fn enak 1. Za gradbene inženirske objekte in za ostale vrste drugih gradbenih posegov je Fn enak 0,5. 10. člen (prispevna stopnja zavezanca) Za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme se določi naslednja prispevna stopnja zavezanca psz:  za javne ceste: psz znaša 36 %;  za javno kanalizacijo: psz znaša 90 %;  za javni vodovod: psz znaša 50 %. 11. člen (odmera in plačilo komunalnega prispevka) 1) Za odmero in izračun komunalnega prispevka se uporabljajo določila državnega predpisa, ki ureja odlok o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo. 2) Komunalni prispevek odmeri zavezancu za plačilo komunalnega prispevka Občinska uprava Občine Mozirje z odločbo. 3) Če se komunalni prispevek odmerja po uradni dolžnosti zaradi izboljšanja opremljenosti stavbnega zemljišča, je zavezanec dolžan plačati komunalni prispevek v roku 30 dni po dokončnosti odločbe, s katero mu je odmerjen komunalni prispevek. 4) V primeru iz prejšnjega odstavka je mogoče določiti tudi obročno odplačevanje komunalnega prispevka, vendar tako, da je celotni komunalni prispevek plačan najkasneje v enem letu od dokončnosti odločbe, s katero je odmerjen komunalni prispevek. O možnosti obročnega odplačevanja in o konkretnem roku, v katerem mora biti plačan celotni komunalni prispevek, odloči Občinska uprava Občine Mozirje na predlog zavezanca. V primeru obročnega odplačevanja ne velja rok plačila iz prejšnjega odstavka, ampak se le-ta določi v odločbi o odmeri komunalnega prispevka v skladu z opredeljeno dinamiko plačil. Šteje se, da je komunalni prispevek plačan, ko je plačan zadnji obrok. 12. člen (oprostitve plačila komunalnega prispevka) Komunalni prispevek se ne plača v primerih, ki jih določa zakon, ki ureja prostor. 13. člen (upoštevanje preteklih vlaganj v komunalno opremo) V primeru odstranitve obstoječega in gradnje novega objekta se upoštevajo pretekla vlaganja v posamezne vrste komunalne opreme. V tem primeru se komunalni prispevek za obstoječo komunalno opremo izračuna na način, kot ga določa predpis iz prvega odstavka 11. člena tega odloka za spremembo namembnosti ali zmogljivosti objekta. Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 440 14. člen (namenska poraba sredstev, zbranih s komunalnim prispevkom) Komunalni prispevek je prihodek občinskega proračuna in je namenski vir financiranja gradnje komunalne opreme ter se lahko porablja samo za namen gradnje komunalne opreme skladno z načrtom razvojnih programov občinskega proračuna. 15. člen (prenehanje veljavnosti in dokončanje postopkov) 1) Z dnem uveljavitve tega odloka prenehata veljati Odlok o programu opremljanja stavbnih zemljišč in merilih za odmero komunalnega prispevka na območju občine Mozirje (Uradni list RS, št. 92 z dne 4. 12. 2015) 2) Postopki za odmero komunalnega prispevka, začeti pred uveljavitvijo tega odloka, se končajo po doslej veljavnih predpisih. Za začete se štejejo vsi postopki, za katere je občina na dan uveljavitve tega odloka razpolagala s popolnimi vlogami zavezancev za odmero komunalnega prispevka. 16. člen (objava in začetek veljavnosti) 1) Ta odlok se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. 2) Odlok se objavi tudi na spletni strani občine. 3) Hramba in vpogled v odlok v analogni in digitalni obliki se zagotavljata na sedežu občine. Številka: 032-0002/2021 Datum: 23. 2. 2021 Občina Mozirje Ivan Suhoveršnik, župan 164. Sklep o določitvi ekonomske cene razvojnega oddelka v JVIZ Mozirje OE vrtec Mozirje Na podlagi 31. člena Zakona o vrtcih (ZVrt-UPB2) (Uradni list RS, št. 100/05, 25/08, 98/09 – ZIUZGK, 36/10, 62/10 – ZUPJS, 94/10 – ZIU, 40/11 – ZUPJS-A, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 55/17), Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05, 120/05, 93/15, 59/19), Pravilnika o plačilih staršev za programe v vrtcih (Uradni list RS, št. 129/06, 79/08, 119/08, 102/09, 62/10, 40/11), 23. člena Statuta Občine Mozirje (Uradno glasilo slovenskih občin št. 58/18) in 15. člena Statuta Občine Rečica ob Savinji (Uradni list RS, št. 36/16) je Občinski svet Občine Mozirje na 15. redni seji, dne 23. 2. 2021 sprejel SKLEP O DOLOČITVI EKONOMSKE CENE RAZVOJNEGA ODDELKA V JVIZ MOZIRJE OE VRTEC MOZIRJE I. Za programe predšolske vzgoje - razvojnega oddelka v vrtcu - se določi ekonomska cena v višini 981,15 €. II. Cena programa je podlaga za izračun plačila staršev in izračun razlike med ceno programa in plačilom staršev, ki jo je vrtcu v skladu z 28. členom Zakona o vrtcih dolžna zagotavljati lokalna skupnost za otroka, vključenega v izbran program predšolske vzgoje. Cena programa veja od 1. 2. 2021 dalje. III. Sklep objavita obe občini soustanoviteljici JVIZ Mozirje v svojih uradnih glasilih. Številka: 602-0001/2021-2 Datum: 23. 02. 2021 Občina Mozirje Ivan Suhoveršnik, župan 165. Sklep o soglasju k ceni pomoči družini na domu Na podlagi določil 43. člena, 99. člena in 3. odst. 101. člena Zakona o socialnem varstvu – uradno prečiščeno besedilo (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17 – DZ, 29/17, 54/17, 21/18 – ZNOrg in 31/18 – ZOA-A), 36. in 40. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 87/06, 127/06, 8/07, 51/08, 5/09, 6/12) in 17. člena Statuta Občine Mozirje (Uradno glasilo slovenskih občin št. 58/2018) je Občinski svet Občine Mozirje na 15. redni seji dne, 23. 2. 2021 sprejel SKLEP O SOGLASJU K CENI POMOČI DRUŽINI NA DOMU 1. člen Občina Mozirje daje soglasje k ceni socialno varstvene storitve pomoč družini na domu za leto 2021, ki jo je podal izbrani izvajalec storitve, Zavod Pristan, Goriška cesta 27, Vipava, v višini 18,27 EUR na efektivno uro. 2. člen Za uporabnike, ki so občani Občine Mozirje, znaša cena efektivne ure za opravljeno storitev pomoč družini na domu 6,00 EUR, razlika v višini 12,27 EUR za efektivno uro se subvencionira iz občinskega proračuna. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. 2. 2021 dalje. Številka: 122-0001/2021 Datum: 23.2.2021 Občina Mozirje Ivan Suhoveršnik, župan OBČINE NAZARJE 166. Sklep o javni razgrnitvi in javni obravnavi pobude in elaborata lokacijske preveritve za individualno odstopanje od prostorskih izvedbenih pogojev na območju industrijsko – obrtne cone Prihova – Nazarje (podjetje Lukše), (z ID št.: 2176) Na podlagi sedmega odstavka 131. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17), Odloka o določitvi stroškov lokacijske preveritve v Občini Nazarje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 3/19) ter 27. člena Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 441 Statuta Občine Nazarje (Uradno glasilo SO, št. 49/17) je župan Občine Nazarje, dne 26. 2. 2021 sprejel SKLEP O JAVNI RAZGRNITVI IN JAVNI OBRAVNAVI POBUDE IN ELABORATA LOKACIJSKE PREVERITVE ZA INDIVIDUALNO ODSTOPANJE OD PROSTORSKIH IZVEDBENIH POGOJEV NA OBMOČJU INDUSTRIJSKO – OBRTNE CONE PRIHOVA – NAZARJE (PODJETJE LUKŠE), (Z ID ŠT.: 2176) I. Javno se razgrne pobuda in elaborat lokacijske preveritve za individualno odstopanje od prostorskih izvedbenih pogojev na območju industrijsko – obrtne cone Prihova – Nazarje (podjetje Lukše), ki ga je izdelal projektant Savaprojekt d.d., Cesta krških žrtev 59, 8270 Krško, št. projekta 20211-00, Krško, november 2020. Identifikacijska številka lokacijske preveritve v zbirki prostorskih aktov: 2176. II. Gradivo, navedeno v I. točki, bo javno razgrnjeno 15 dni na spletni strani Občine Nazarje www.nazarje.si in v sejni sobi Občine Nazarje, Savinjska cesta 4, 3331 Nazarje. Javna razgrnitev bo trajala od 11. 3. 2021 do 25. 3. 2021 (15 dni). Javno razgrnjeno gradivo bo na voljo za ogled v delovnem času občinske uprave. III. Za pripravo lokacijske preveritve je Ministrstva za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana, izdalo mnenje št. 35038-182/2020-2550-5-10922-01, z dne 24. 12. 2020, s katerim je dodelilo identifikacijsko številko lokacijske preveritve v zbirki prostorskih aktov: 2176. IV. V času javne razgrnitve lokacijske preveritve bo organizirana javna obravnava, ki bo v sredo dne 17. 3. 2021 ob 10.00 uri, v sejni sobi občine Nazarje. V. V času javne razgrnitve in obravnave lahko vsi zainteresirani podajo pripombe in predloge k razgrnjeni pobudi za lokacijo preveritev. Pripombe in predlogi se lahko podajo pisno v knjigo pripomb na mestu javne razgrnitev, po pošti na naslov Občina Nazarje Savinjska cesta 4, 3331 Nazarje ali na elektronski naslov: obcina@nazarje.si. Ustno se lahko pripombe in predlogi podajo na javni obravnavi. Rok za dajanje pripomb k razgrnjenemu gradivu poteče s potekom javne razgrnitve. VI. Občane se o javni razgrnitvi obvesti najmanj 7 dni pred začetkom javne razgrnitve z javnim naznanilom po svetovnem spletu (www.nazarje.si ) in na krajevno običajen način. O javni razgrnitvi občina pisno obvesti lastnike sosednjih zemljišč. Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na svetovnem spletu (www.nazarje.si ) ter začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3503-0002/2020-15 Datum: 26. 2. 2021 Občina Nazarje Matej Pečovnik, župan OBČINA ORMOŽ 167. Sklep o dopolnitvah Sklepa o razglasu javne infrastrukture na področju kulture Na podlagi 70. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 - uradno prečiščeno besedilo, 65/07 - odl. US, 56/08, 4/10, 20/11, 100/11 - odl. US, 111/13, 68/16, 61/17, 21/18 - ZNOrg, 49/20 - ZIUZEOP), Pravilnika o vodenju evidence javne infrastrukture na področju kulture (Uradni list RS, št. 11/03) in 16. členom Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo in 11/19) je Občinski svet Ormož na svoji 17. dopisni seji dne, 23.2.2021 sprejel naslednji SKLEP O DOPOLNITVAH SKLEPA O RAZGLASU JAVNE INFRASTRUKTURE NA PODROČJU KULTURE 1. člen V Sklepu o razglasu javne infrastrukture na področju kulture (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 25/96) se v 1. točki v drugem odstavku doda: »6. Dom kulture Ormož, Skolibrova 17, 2270 Ormož, parc. štev. 470, k.o. Ormož, ID stavbe in št. dela stavbe 404-1, 404-2, izmera zemljišča 862 m2. 2. člen Nepremičnina iz 1. člena tega sklepa se kot javna infrastruktura na področju kulture zaznamuje v zemljiški knjigi. 3. člen Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 610-1/2021 07/32 Datum: 23.2.2021 Občina Ormož Danijel Vrbnjak, župan OBČINA PODLEHNIK 168. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o proračunu Občine Podlehnik za leto 2021 - 1. rebalans Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18 in 61/20 – ZIUZEOP-A), 29. in 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18) in 95. člena Statuta Občine Podlehnik (Uradni list Rs, št. 96/09, Uradno glasilo slovenskih občin, št. 21/17) je Občinski svet Občine Podlehnik na svoji 12. redni seji, ki je bila dne 25. 2. 2021 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE PODLEHNIK ZA LETO 2021 - 1. REBALANS Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 442 1. člen (vsebina odloka) V Odloku o proračunu Občine Podlehnik za leto 2021 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 54/19; v nadaljevanju: odlok) se 1. člen spremeni tako, da se glasi: KONTO OPIS REBALANS 2021-1 A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. S K U P A J P R I H O D K I (70+71+72+73+74+78) 4.470.234 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.958.538 70 DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706) 1.754.106 700 DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK 1.628.201 703 DAVKI NA PREMOŽENJE 78.630 704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE 46.675 706 DRUGI DAVKI 600 71 NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714) 204.432 710 UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD PREMOŽENJA 92.722 711 TAKSE IN PRISTOJBINE 2.500 712 GLOBE IN DRUGE DENARNE KAZNI 4.100 713 PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV 110 714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI 105.000 72 KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722) 231.297 720 PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH SREDSTEV 100.500 721 PRIHODKI OD PRODAJE ZALOG 0 722 PRIHODKI OD PRODAJE ZEMLJIŠČ IN NEOPREDMETENIHSREDSTEV 130.797 73 PREJETE DONACIJE (730+731) 0 730 PREJETE DONACIJE IZ DOMAČIH VIROV 0 731 PREJETE DONACIJE IZ TUJINE 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI (740+741) 2.280.399 740 TRANSFERNI PRIHODKI IZ DRUGIH JAVNOFINANČNIH INSTITUCIJ 1.649.978 741 PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA IZ SREDSTEV PRORAČUNA EVROPSKE UNIJE 630.421 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE (786+787) 0 786 OSTALA PREJETA SREDSTVA IZ PRORAČUNA EVROPSKE UNIJE 0 787 PREJETA SREDSTVA OD DRUGIH EVROPSKIH INSTITUCIJ 0 II. S K U P A J O D H O D K I (40+41+42+43) 4.579.055 40 TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409) 890.372 400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM 184.003 401 PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOCIALNO VARNOST 24.840 402 IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE 609.029 403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI 42.500 409 REZERVE 30.000 41 TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413) 822.611 410 SUBVENCIJE 75.000 411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN GOSPODINJSTVOM 488.355 412 TRANSFERI NEPROFITNIM ORGANIZACIJAM IN USTANOVAM 47.539 413 DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI 211.717 414 TEKOČI TRANSFERI V TUJINO 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI (420) 2.743.321 420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV 2.743.321 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI (431+432) 122.750 431 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRAVNIM IN FIZ.OSEBAM 104.800 432 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM UPORABNIKOM 17.950 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (I. - II.) -108.820 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB 75 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0 750 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 0 751 PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV 0 752 KUPNINE IZ NASLOVA PRIVATIZACIJE 0 44 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441) 0 440 DANA POSOJILA 0 441 POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV IN FINANČNIH NALOŽB 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) 0 C. R A Č U N F I N A N C I R A N J A 50 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 0 500 DOMAČE ZADOLŽEVANJE 0 55 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 147.947 Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 443 550 ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA 147.947 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (III.+VI.+X.) = (I.+IV.+VII.) - (II.+V.+VIII.) -256.767 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII. - VIII.) -147.947 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 108.820 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH OB KONCU PRETEKLEGA LETA 257.210 - OD TEGA PRESEŽEK FINANČNE IZRAVNAVE IZ PRETEKLEGA LETA 2. člen Ostale določbe odloka ostanejo nespremenjene. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-2/2021 Datum: 25. 2. 2021 Občina Podlehnik mag. Sebastian Toplak, župan 169. Pravilnik o subvencioniranju stroškov kastracije in sterilizacije lastniških mačk in psov na območju Občine Podlehnik Na podlagi 15. člena Statuta Občine Podlehnik (Uradni list RS, št. 96/09 in Uradno glasilo slovenskih občin, št. 21/17) je Občinski svet Občine Podlehnik na 12. redni seji dne 25. 2. 2021 sprejel PRAVILNIK O SUBVENCIONIRANJU STROŠKOV KASTRACIJE IN STERILIZACIJE LASTNIŠKIH MAČK IN PSOV NA OBMOČJU OBČINE PODLEHNIK 1. člen S tem pravilnikom se določa način in pogoje ter postopek za dodeljevanje proračunskih sredstev za subvencioniranje stroškov kastracije in sterilizacije lastniških mačk in psov, ki so v lasti občanov Občine Podlehnik, s ciljem zmanjševanja števila zapuščenih živali. 2. člen Do subvencioniranja stroškov sterilizacije in kastracije po tem pravilniku so upravičeni lastniki mačk in psov, ki imajo stalno prebivališče na območju Občine Podlehnik. 3. člen Sofinanciranje se izvede na podlagi javnega razpisa, ki ga občina objavi na krajevno običajen način ter na podlagi predhodno sprejetega proračuna za tekoče leto in zagotovitve sredstev za ta namen. V javnem razpisu se določi skupna višina sredstev za subvencioniranje. Javni razpis je odprt do porabe sredstev. 4. člen (1) Za sofinanciranje lahko zaprosijo lastniki mačk, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:  da imajo stalno prijavljeno bivališče na območju Občine Podlehnik,  da podajo vlogo na objavljen javni razpis. (2) Vlagatelj mora vlogi na objavljen javni razpis priložiti:  fotokopijo računa o opravljeni storitvi pri izbranem izvajalcu veterinarskih storitev s podatki o lastniku živali, ki mora biti opravljena v časovnem obdobju, določenem v javnem razpisu,  fotokopija potnega lista za pse,  druga dokazila, zahtevana v javnem razpisu. 5. člen Upravičenec pridobi pravico do subvencioniranja stroškov sterilizacije na podlagi odločbe, ki jo izda občinska uprava v postopku razpisa. Pravica do subvencioniranja stroškov se letno prizna za največ dve živali na gospodinjstvo v katerem prebiva upravičenec. 6. člen (1) Višina subvencije se določi v višini 30 EUR bruto cene za strošek storitve na mačka in 40 EUR bruto cene storitve na psa. (2) Subvencija se izplačuje na podlagi izdane odločbe, s katero je bila upravičencu priznana subvencija za kastracijo oziroma sterilizacijo mačke po tem pravilniku. (3) Sredstva se nakaže na račun upravičenca. 7. člen Ta pravilnik se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 900-2/2021 Datum: 25. 2. 2021 Občina Podlehnik mag. Sebastian Toplak, župan 170. Odlok o subvencioniranju komunalnega prispevka za mlade in mlade družine v Občini Podlehnik Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in 15. člena Statuta Občine Podlehnik (Uradni list RS, št. 96/09 in Uradno glasilo slovenskih občin, št. 21/17) je Občinski svet Občine Podlehnik na svoji 12. redni seji dne 25. 2. 2021 sprejel ODLOK O SUBVENCIONIRANJU KOMUNALNEGA PRISPEVKA ZA MLADE IN MLADE DRUŽINE V OBČINI PODLEHNIK 1. člen (1) S tem odlokom se določajo pogoji in upravičenci za subvencioniranje plačila komunalnega prispevka, višina subvencije ter postopek za uveljavljanje subvencije v Občini Podlehnik. (2) V besedilu uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za moške in ženske. 2. člen (1) Subvencija je enkratna denarna pomoč, ki pripada upravičenim prosilcem – mladim in mladim družinam (v nadaljevanju: upravičenec), kot spodbuda za reševanje prvega stanovanjskega vprašanja z gradnjo novega Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 444 stanovanjskega objekta ali z rekonstrukcijo obstoječega stanovanjskega objekta na območju Občine Podlehnik. (2) Za mlade po tem odloku se štejejo osebe, ki niso stare več kot 40 let. (3) Za mlado družino po tem odloku se šteje družina z vsaj enim otrokom, v kateri nobeden od staršev ni star več kot 40 let, ne glede na starost otrok. Kot mlade družine se štejejo življenjske skupnosti obeh staršev in otrok ter druge, z zakonom določene družinske oblike. (4) Za upravičence, ki niso stari več kot 40 let, se štejejo osebe, ki v letu vložitve popolne vloge dopolnijo največ 40 let. (5) Posamezen upravičenec je upravičen do subvencije samo enkrat. 3. člen Do subvencioniranja plačila komunalnega prispevka je upravičen upravičenec, ki na območju Občine Podlehnik prvič rešuje stanovanjsko vprašanje z gradnjo novega stanovanjskega objekta ali z rekonstrukcijo obstoječega stanovanjskega objekta ter ob izpolnjevanju pogojev iz prejšnjega člena tega odloka, izpolnjuje tudi pogoj, da je zemljiškoknjižni lastnik zemljišča, na katerem je predvidena gradnja novega stanovanjskega objekta ali rekonstrukcija obstoječega stanovanjskega objekta ali pa ima pravico graditi na podlagi ustanovljene in zemljiškoknjižno vpisane stavbne pravice. 4. člen (1) Višina subvencije za posameznega upravičenca znaša:  40 % od odmerjenega komunalnega prispevka za mlade,  50 % od odmerjenega komunalnega prispevka za mlade družine. (2) Ne glede na prejšnji odstavek tega člena, je najvišji znesek subvencije 5.000,00 EUR. 5. člen (1) Upravičenec uveljavlja pravico do subvencije hkrati z vlogo za odmero komunalnega prispevka. (2) Vloga za uveljavljanje pravice do subvencije, se šteje za pravočasno tudi, če je vložena do izdaje odločbe o odmeri komunalnega prispevka na prvi stopnji. 6. člen (1) V vlogi iz prejšnjega člena tega odloka morajo biti navedeni vsi podatki in predložena dokazila, ki omogočajo presojo izpolnjevanja zahtevanih pogojev po tem odloku. (2) Vlogi je potrebno priložiti tudi projektno dokumentacijo za pridobitev gradbenega dovoljenja za gradnjo oziroma rekonstrukcijo stanovanjskega objekta, za katero se zaproša za subvencijo, razen če je upravičenec predmetno dokumentacijo že predložil ob vlogi za odmero komunalnega prispevka. (3) Izpolnjevanje pogojev iz drugega, tretjega in četrtega odstavka 2. člena tega odloka se dokazuje z izjavo upravičenca, v kateri je naveden njegov rojstni datum, za mlade družine pa z izjavo upravičenca, v kateri so navedeni člani mlade družine, njihovi rojstni datumi in sorodstveno razmerje. (4) Izpolnjevanje pogoja za prvo reševanje stanovanjskega vprašanja iz 3. člena tega odloka se dokazuje z izjavo upravičenca, v kateri mora biti navedeno, da prvič rešuje svoje stanovanjsko vprašanje z gradnjo novega stanovanjskega objekta ali rekonstrukcijo obstoječega stanovanjskega objekta. (5) Izpolnjevanje pogoja zemljiškoknjižnega lastništva ali stavbne pravice iz 3. člena tega odloka se dokazuje z izpisom iz zemljiške knjige za zadevno nepremičnino, ki ne sme biti starejši od 3 mesecev. 7. člen (1) Za vodenje postopka za dodelitev subvencije se uporabljajo določbe zakona, ki ureja splošni upravni postopek. (2) O upravičenosti vlagatelja do subvencije odloči občinska uprava z upravno odločbo. 8. člen Komunalni prispevek je namenski vir financiranja gradnje komunalne opreme. Občina je dolžna sredstva v višini odobrenih in uveljavljenih subvencij nadomestiti iz nenamenskih prihodkov občinskega proračuna. 9. člen (1) V kolikor upravičenec, ki mu je bila odobrena subvencija za gradnjo po tem odloku, odtuji zemljiško parcelo ali objekt, za katerega je bila subvencija podeljena, v obdobju petih let od dodelitve subvencije, mora prejeto subvencijo vrniti z zakonskimi zamudnimi obrestmi. (2) Vlagatelj mora odobreno subvencijo vrniti z zakonskimi zamudnimi obrestmi tudi, v kolikor v petih letih od dodeljene subvencije ne prijavi stalnega bivališča na objektu, za katerega mu je bila dodeljena. 10. člen Če upravičenec zahteva vračilo plačanega komunalnega prispevka v skladu z določbami veljavnega zakona o urejanju prostora in se njegovemu zahtevku ugodi, se mu vrne dejansko vplačan komunalni prispevek v nominalni vrednosti. 11. člen Ta odlok prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-2/2021 Datum: 25. 2. 2021 Občina Podlehnik mag. Sebastian Toplak, župan OBČINA RUŠE 171. Popravek Sklepa o potrditvi cen storitev obvezne občinske gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih odpadnih voda v Občini Ruše (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 68/2020) V Sklepu o potrditvi cen storitev obvezne občinske gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih odpadnih voda v Občini Ruše (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 68/2020) v 4. in 5. členu niso objavljene tabele, zato objavljamo POPRAVEK SKLEPA O POTRDITVI CEN STORITEV OBVEZNE OBČINSKE GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE ODVAJANJA IN ČIŠČENJA KOMUNALNIH IN PADAVINSKIH ODPADNIH VODA V OBČINI RUŠE (URADNO GLASILO SLOVENSKIH OBČIN, ŠT. 68/2020) 4. člen sklepa se tako pravilno glasi: Št. 11/26.2.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 445 »4. Mesečna tarifa omrežnine za infrastrukturo, s katero se izvaja javna služba odvajanja komunalne in padavinske odpadne vode, znaša glede na zmogljivost priključkov, določeno s premerom vodomerov: Vodomer Ø Faktor omrežnine Mesečna omrežnina odvajanje