bon.pdf

PROGRAMI INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA V DRUGIH DRŽAVAH 1 Milena Bon Gimnazija Poljane, Ljubljana ( milena.bon@guest.arnes.si ) Oddano: 27.03.2000 - Sprejeto: 17.04.2000 Strokovni članek UDK 027.7/.8:025,4.036(100) Izvleček S pomočjo člankov iz tuje in domače literature je prikazana vloga informacijskega opismenjevanja iz izkušenj šolskih in knjižničarjev drugih tipov knjižnic. Po svetu so s tovrstnim izobraževanjem začeli že pred desetletji. Poudarek je predvsem na aktualni problematiki primernosti digitalnih knjižnic za otroke (dobre oz. slabe strani širokega dostopa do informacij) in na pripravi mladostnikov za pravilno uporabo interneta oz. informacij, ki so prek njega dosegljive. Predstavljena je pomembnost učenja in seznanjanja otrok za uporabo in iskanje informacij vključno v osnovni šoli ter z informacijskim opismenjevanjem v naslednjih stopnjah šolanja na različne načine: z integracijo v pouk, v obliki različnih tečajev, s sodelovanjem različnih tipov knjižnic. Ključne besede: informacijska pismenost, iskanje informacij, Internet, učenci, dijaki, šolske knjižnice 1 Deloje nastalo v okviru projekta "Nekateri vidiki informacijske pismenosti", katerega nosilkaje bila dr. Darja Piciga. Vključeni so izsledki iz diplomske naloge: BON, M.: Dijaki Gimnazije Poljane - uporabniki šolske knjižnice. BON, Milena: Programmes of promoting information literacy in other countries. Knjižnica, Ljubljana, 44(2000)1-2,139-159 139

RkJQdWJsaXNoZXIy