Preoblikovanje Pošte Zavrč Pred dnevi smo prejeli dopis Pošte Slovenije, s katerim nas obveščajo, da bo v skladu z racionalizacijo poslovanja Pošte Slovenije prišlo do preoblikovanja poslovanja pošte v Zavrču. Na javni razpis za pogodbeno izvajanje poštnih storitev v Zavrču se je prijavil le en ponudnik — bencinski servis Interina iz Zavrča - in bil tudi izbran. Interina bo izvajanje poštnih storitev začela v kratkem, po končani izvedbi strokovnega usposabljanja njihovih delavcev. Po zagotovilu Pošte Slovenije bo pogodbeni izvajalec poštnih storitev Interina izvajal vse storitve, kot jih je do sedaj opravljala enota pošte pri trgovini Tuš Haložanka, kakovost storitev pa se ne bo poslabšala, saj mora pošta obratovati vsak delovni dan najmanj tri ure dopoldan in dve uri popoldan. Pošta Slovenije je Občino Zavrč o namenu preoblikovanja pošte v Zavrču v pogodbeno pošto obvestila že pred dvema letoma in zaprosila tudi za mnenje, ki pa za poslovne odločitve Pošte Slovenije ni obvezujoče. Občinski svet Občine Zavrč je takrat sprejel sklep, da odločno nasprotuje preoblikovanju pošte v pogodbeno, prav tako pa je bilo zahtevano, da enota pošte ostane v centru vaškega jedra. Pred kratkim smo za preoblikovanje pošte v Zavrču v pogodbeno pošto izvedeli na bencinskem servisu Interina in se tudi takoj odzvali. Z dopisom smo pozvali Pošto Slovenije za pojasnitev namena in ponovno izrazili odločno nasprotovanje preoblikovanju in preselitvi pošte iz centra na obrobje občine, ker OO RK Zavrč vabi vse starejše občane, člane RK Zavrč, bolnike in krvodajalce na srečanje, ki bo 25. junija 2017 ob 15. uri v kulturni dvorani v Goričaku. S seboj prinesite dobro voljo, za kulturni program, pogostitev in zabavo z Ansamblom Upanje pa bomo poskrbeli mi! Veselimo se srečanja z vami in vas lepo pozdravljamo. OO RK Zavrč predsednik Stanko Ivančič Prosimo, da svojo udeležbo sporočite do 15■ junija 2017 na tel. št. 041 805 173 (Stanko). menimo, da se bosta s tem bistveno poslabšali dostopnost in kakovost storitev. Na podlagi tega je bil na Občini Zavrč 13. aprila 2017 sestanek s predstavniki Pošte. Ti so pojasnili, da so bili večkrat v stiku s trgovino Tuš Haložanka z namenom, da bi pogodbeno pošto prevzela trgovina, ta pa zaradi poslovnih razlogov pogodbene pošte ni prevzela v upravljanje. Iz tega razloga je Pošta Slovenije objavila javni razpis za izbiro izvajalca za izvajanje pogodbene pošte v Zavrču. Na razpis se je prijavil le en ponudnik - bencinski servis Interina iz Zavrča, ki po zagotovilu Pošte Slovenije izpolnjuje vse pogoje za izvajanje pogodbene pošte. Da bi pošta ostala v centru, smo na občini skupaj s pravno službo poskušali vplivati na odločitev Pošte Slovenije kakor tudi iskali druge možne rešitve, vključno s tem, da bi pogodbeno pošto prevzela v upravljanje Občinska uprava v prostorih občine. Na podlagi mnenja Ministrstva za javno upravo R Slovenije izvajanje poštnih storitev v občini z delom javne uprave ni združljivo in ni možno. Prav tako nam ni uspelo najti drugih ustreznih rešitev. Spoštovani, kljub temu da smo v občini storili vse, kar je bilo v naši moči, nam na poslovno odločitev Pošte Slovenije o preoblikovanju Pošte Zavrč žal kljub odločnemu nasprotovanju in navajanju vseh dejstev glede oddaljenosti iz centra ter dvomu o kakovosti izvajanja poštnih storitev ni uspelo vplivati. Janko Lorbek, podžupan Občine Zavrč Spoštovani občanke in občani Na začetku uvodnika vas najprej vse prav lepo pozdravljam v prepričanju, da ste minule velikonočne in prvomajske praznike preživeli polno in doživeto ter da so bili napolnjeni z iskrenostjo in ljubeznijo. Zaradi daljše odsotnosti župana se čutim dolžnega, da vas seznanim, da v času njegove odsotnosti v skladu z Zakonom o lokalni samoupravi in pooblastilom župana opravljam vse dolžnosti in naloge župana. Delo v občini ter razmerja in odnosi z drugimi občinami, izvajalci del, koncesionarji, državnimi organi in ministrstvi potekajo zelo dobro in v skladu s pričakovanji. Pri vodenju občine in izvrševanju nalog župana delam v duhu dobrega gospodarja ter tesno sodelujem z županom, podžupanom, občinskim svetom in občinsko upravo. Spoštovani, hotenj, želja in potreb je veliko, vendar moram, kot sem že večkrat dejal, ponovno poudariti, da vsem žal ni mogoče ugoditi in da to ni odvisno od mene, kot se mi velikokrat pripisuje, ampak je odvisno od zakonskih, lastniških in drugih pogojev. Delo v občini poteka nemoteno, nadaljujemo izvajanje zastavljenih projektov in redno spremljamo vse aktualne razpise in druge možnosti financiranja ter se nanje tudi prijavljamo. V sodelovanju s PGD Zavrč in podjetjem ISM Vuzem smo se prijavili na razpis za izgradnjo medgeneracijskega športnega centra, ki bo v neposredni bližini Osnovne šole Zavrč. V konzorciju haloških osnovnih šol sodelujemo na razpisu v projektu »Haloški radovedneži«. Bili smo uspešni na razpisu Eko sklada RS za postavitev polnilnice za električna vozila. V maju bo polnilnica začela obratovati, nameščena pa bo na parkirnem prostoru ob športnem parku Zavrč. Izvedli smo razpis za posodobitev ogrevanja osnovne šole, občinske zgradbe in kulturne dvorane. Na razpisu je bilo izbrano podjetje Energija plus, ki je že namestilo toplotne črpalke »zrak — voda«. S tem smo posodobili ogrevanje in znižali njegove stroške. Nadaljujemo aktivnosti za izgradnjo povezovalne ceste od Zavrča na bodočo hitro cesto Hajdina—Ormož in pri tem sodelujemo z Direkcijo RS za ceste, Občino Gorišnica, Občino Markovci in Mestno občino Ptuj. V izdelavi sta projektni dokumentaciji za sanacijo Turškega potoka od Težaka do Hrastovca in sanacijo potoka Zajza v Hrastovcu, odsek lovski dom-gasilski dom. Na podlagi izdelanih projektov se bo saniral plaz kamnite zložbe v Hrastovcu, trenutno pa poteka postopek izbire izvajalca del. V načrtu sta tudi preplastitev asfaltne ceste Hrastovec—Ivančič v dolžini 500 metrov in asfaltiranje dela makadamske ceste Gorenjski Vrh-Ponudič. V izdelavi so tudi projekti za sanacijo in obnovitev starega dela mrliške vežice ter gradnja žarnega zidu. Sanacija, obnova in gradnja se bodo predvidoma izvajale v prihodnjem letu. Veseli in ponosni smo tudi na delovanje in aktivnosti naših društev in občanov, tako na društvenem, kulturnem kot drugih področjih. To smo dokazali tudi ob zadnji čistilni akciji, ki je kljub maloštevilni udeležbi dosegla svoj namen, saj smo zbrali okrog 30 kubičnih metrov kosovnih in drugih odpadkov. Naša občina ni industrijsko naravnana, imamo pa druge danosti, ki jih je treba izkoristiti. Iz tega razloga nadaljujemo zagotavljanje boljših pogojev za življenje, delo in bivanje v naši občini. Vodi nas želja po napredku in boljši prihodnosti in prepričan sem, da nam bo to skupaj tudi uspelo. Podžupan Janko Lorbek Dober den je glasilo Občine Zavrč, ki glasilo tudi izdaja. Uredništvo: Tatjana Mohorko, Janko Lorbek, Dušan Rojko, Danica Bratuša, Lidija Domjan, Boštjan Lorbek. Fotografije: T. Mohorko, R. Škrjanec in arhiv društev. Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p. Tisk: Evrografis, d. o. o., Maribor. Naslov uredništva: Občina Zavrč, Goričak 6, 2283 Zavrč. Telefon: 02 762 01 50, 761 18 01. Glasilo Občine Zavrč Dober den je vpisano v evidenco javnih glasil, ki jo vodi Ministrstvo za kulturo, pod zaporedno številko 1613. Natisnjeno: 600 izvodov, ki jih prejmejo gospodinjstva v občini brezplačno. 2>iDB£=tf Sb&V S sej občinskega sveta Od zadnjega poročanja s sej občinskega sveta v občinskem glasilu so se člani občinskega sveta Občine Zavrč, žal brez župana Mirana Vuka, sestali na petih rednih sejah. Na 12. redni seji konec novembra 2016 je bilo obravnavanih kar sedemnajst točk dnevnega reda. Kot najpomembnejša točka je bil obravnavan in sprejet predlog proračuna Občine Zavrč za leto 2017. Pri tej točki je med člani občinskega sveta potekala konstruktivna razprava. Nadalje je bilo obravnavanih kar nekaj predlogov: Odloka o spremembah in dopolnitvah občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje urejanja P24 — R1 Športni park Zavrč — sprememba 2015, Odloka o predme- tu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Zavrč, Odloka o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Zavrč, Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževal-nega zavoda Osnovna šola dr. Ljudevita Pivka Ptuj in Odloka o javnem redu in miru v Občini Zavrč, ki smo ga po mnenju strokovnih služb Skupne občinske uprave občin Spodnjega Podravja nujno potrebovali. Nekoliko več pojasnil in diskusije je bilo pri točkah, povezanih z Vrtcem Zavrč; treba je bilo sprejeti sklep o določitvi cen programov predšolske vzgoje v Vrtcu Zavrč, podati soglasje k poslovnemu času Vrtca Zavrč in soglas- je k najmanjšemu številu otrok v Vrtcu Zavrč. Iz razprave in podanih pojasnil glede cene vrtca se je dalo razbrati naslednje: cene vrtcev v Sloveniji so zelo različne. Način financiranja vrtcev opredeljuje zakonodaja, ki hkrati tudi določa, kaj vse lahko ali mora zajemati cena programa v vrtcih. Ta mora zajemati celoten obseg življenja in dela vrtca, razen sredstev, potrebnih za vlaganja v prostor in opremo, ki jih mora zagotavljati občina kot ustanoviteljica. Vrtci ceno na otroka določijo tako, da vrednost programa delijo z normativnim številom otrok v posameznem programu. K tako oblikovanim cenam starši prispevajo delež, ki jim ga določi center za socialno delo na osnovi ugotovljenega standarda družine, delež do polne cene pa pokriva občina, v Redno majsko sejo završkega občinskega sveta je vodil podžupan Janko Lorbek, ki v času odsotnosti župana opravlja vse dolžnosti in naloge župana. Spremembe, ki jih prinaša rebalans proračuna Občine Zavrč za letošnje leto, je svetnici in svetnikom predstavila računovodkinja Darinka Ivančič (prva z desne). gfegfSf ■ . „M m m Svetniki so se strinjali s sanacijo plazu Hrastovec-Cilek, saj je že potrjeno, da bodo del sredstev k investiciji dobili iz državne rezerve. Naložba je vredna okrog 123 tisoč evrov, trenutno pa v občini že poteka postopek izbire izvajalca del. Na majski seji je bila svetnikom predstavljena tudi zahvala OŠ Cirkulane - Zavrč za pomoč pri izvedbi dogodka Pohod prijateljstva. Foto: TM kateri imajo starši stalno prebivališče. Pred uveljavitvijo ZUPJS je bilo najvišje plačilo za vrtec 80 odstotkov cene programa, potem pa se je z zakonom to znižalo na 77 odstotkov. Ceno programa, kot rečeno, pripravijo vrtci, sprejemajo pa jih občinski sveti, zato so cene posameznih vrtcev lahko zelo različne. Poudariti je treba, da je občina kot ustanoviteljica dolžna pokrivati razliko cene do polnega števila oz. do zasedenosti vrtca. Torej za število otrok, ki manjkajo, oz. so mesta prosta občina zagotavlja polno ceno brez živil. V skladu z Zakonom o vrtcih je občina, v kateri imajo starši skupaj z otrokom, ki je vključen v kateri koli vrtec, stalno prebivališče oziroma ima stalno prebivališče skupaj z otrokom vsaj eden od staršev, dolžna pokrivati stroške vključenosti v vrtec za razliko med plačilom staršev in polno ceno, kot je že večkrat navedeno. NA SEJI KONEC MINULEGA LETA POTRJEN PRORAČUN Na zadnji, skoraj že praznični seji v letu 2016 se je občinski svet sestal 22. decembra. Potrjen je bil proračun Občine Zavrč za leto 2017 v višini 1.955.972 evrov, na isti seji je predsednica nadzornega odbora Marta Bosilj občinskemu svetu nazorno podala poročilo nadzornega odbora in predstavila program dela odbora za leto 2017. Potrjena sta bila še dokumenta, potrebna za rekonstrukcijo javnih poti Jurgec-Ponudič in Hrastovec-Ivančič. OBČINSKI SVET JE ZASEDAL TUDI APRILA LETOS Aprila letos je občinski svet obravnaval Odlok o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Zavrč, Odlok o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Zavrč, Zaključni račun Občine Zavrč, predlog za izvzem iz javnega dobra k. o. Turški Vrh, predlog sklepa o določitvi cen najema grobov na pokopališču Zavrč in za leto 2017 ter o določitvi cen za upora- bo mrliške vežice, po katerem naj bi znašala: - cena najema enojnega (samskega) groba 23,33 evra, - cena najema družinskega groba 31,12 evra (k ceni ni zaračunan davek na dodano vrednost). Določen je bil tudi cenik najema mrliške vežice: - cena uporabe mrliške vežice za žaro je 19,53 evra, - cena uporabe mrliške vežice za krsto je 39,03 evra (cene so brez DDV). V skladu z zakonom so bila obravnavana poročila zavodov in ustanov, katerih ustanoviteljica ali soustanoviteljica je Občina Zavrč, oz. ustanov, ki pokrivajo določene dejavnosti na območju Občine Zavrč. Občinski svet je tako prisluhnil Letnemu poročilu o izvedenih ukrepih iz akcijskega načrta lokalnega energetskega koncepta in njihovih učinkih (poročilo je podal direktor dr. Janez Petek), Letno poročilo OS Cirkulane - Zavrč za leto 2016 je predstavila ravnateljica Suzana Petek, poročilo o trendih varnostnih pojavov v letu 2016 je temeljito in zanimivo podal pomočnik komandirja Policijske postaje Gorišnica Igor Belšak, vodja redarjev Skupne občinske uprave občin Spodnjega Podravja Robert Brkič je podal Oceno in poročilo o izvajanju občinskega programa varnosti Občine Zavrč v letu 2016, poročilo vodooskrbe Komunalnega podjetja Ptuj za leto 2016 je podal Rado Vek, dipl. inž. grad. Vsa druga poročila so bila podana brez obrazložitev: Poslovno poročilo OS dr. Ljudevita Pivka za leto 2016, Letno poročilo Glasbene šole Karola Pahorja Ptuj, Poročilo o delu Knjižnice Ivana Potrča Ptuj za leto 2016, Letno poročilo o izvedenih aktivnostih splošnih razvojnih nalog na regionalni ravni, ki so se opravljale v javnem interesu za leto 2016 ZRS Bistra Ptuj, Poročilo o doseženih ciljih in rezultatih dela Skupne občinske uprave občin v Spodnjem Podravju v letu 2016 in Letno poročilo o delovanju skupne notranje revizijske službe v Skupni občinski upravi občin v Spodnjem Podravju v letu 2016. V ZAČETKU MAJA POTRJEN REBALANS PRORAČUNA Že v začetku maja se je občinski svet sestal na petnajsti redni seji, na kateri je bil sprejet rebalans proračuna Občine Zavrč za leto 2017 št. 1. - predvsem zaradi uvrstitve sanacije plazu Hrastovec-Cilek v letošnji proračun. Del sredstev bomo prejeli iz državne rezerve. Občinska uprava Občine Zavrč Električna polnilnica tudi za Zavrč Podžupan občine Zavrč Janko Lorbek je na nedavni seji občinskega sveta naznanil, da je bila občina uspešna na razpisu Eko sklada RS za postavitev polnilne postaje električne energije. Se v maju naj bi postajo 7iamestili na parkirišču ob završkem športnem parku, kjer bo polnjenje električnih vozil za zdaj brezplačno. Nepovratne finančne spodbude za nakup polnilnih postaj za električna vozila je poleg občine Zavrč prejela tudi haloška občina Podlehnik, najbliže pa bodo polnilne postaje še letos uredili na Hajdini, v Mestni občini Ptuj in Markovcih. TM Uspela še ena čistilna akcija V soboto, 1. aprila, je občina Zavrč organizirala že tradicionalno spomladansko čistilno akcijo po vseh naseljih občine. Občani so v sobotnem dopoldnevu zbrali okrog 30 m3 kosovnih in drugih odpadkov, kar je manj kot prejšnja leta, a še kljub vsemu preveč ob dejstvu, daje v občini zelo dobro poskrbljeno za redni odvoz odpadkov. V čistilni akciji je sodelovalo 30 občank in občanov, tudi predstavnikov društev. Najprej so se zbrali na parkirišču pri trgovini Haložanka, kjer jih je nagovoril podžupan Janko Lor- bek in predstavil potek čistilne akcije, nato pa so si razdelili jutranje okrepčilo in se dobro opremljeni z vrečami podali na pot. Odpadke so pobirali povsod, kjer je bilo to potrebno, najbolj pa ob glavni cesti in potokih, v akcijo so se z gasilskim vozilom in opremo vključili tudi člani završkega gasilskega društva. Čistilna akcija je kljub nekoliko slabši udeležbi dobro uspela, občani pa so znova dokazali, da znajo stopiti skupaj in marsikaj narediti za dobro lokalne skupnosti. Besedilo in foto: TM Javni poziv v okviru projekta Life to Grasslands UFE TO GRASSLANDS / ŽIVLJENJE TRAVIŠČEM LIFE 14 NAT/SI/000005 V okviru projekta Life to Grasslands (Življenje traviščem) je bil 18. aprila 2017 na portalu www.travisca. haloze.org objavljen poziv za vključitev v projektne aktivnosti ohranjanja suhih travišč Haloz. Razpis objavlja partner projekta PRJ Halo skupaj z Zavodom RS za varstvo narave in Kmetijsko-gozdarskim zavodom Ptuj. Javni poziv je razdeljen v tri sklope glede na vsebine/aktivnosti, potrebne za trajnostno upravljanje suhih travišč, v okviru katerih lahko kmetijska gospodarstva, društva, občine kandidirajo za vklju- čitev svojih zemljišč v aktivnosti projekta (odstranjevanje zaraščenosti, ekstenzivna paša in košnja ter zakup in odkup zemljišč). Prijavitelj ob oddaji vloge za posamezen sklop posebej določi površine za: - SKLOP A: oprema za skupno uporabo (gorske kosilnice, kosilnice na nitko, prikolice za živali); - SKLOP B: posamezna uporaba (ograja za drobnico, ograja za govedo/osle, čiščenje zarasti, sadilni material z individualno zaščito, obrezovanje starih sadnih dreves visokodebelnih sadovnjakov); - SKLOP C: odkup/najem zemljišč. Javni poziv je odprt do porabe sredstev. Ob pozivu so na spletni strani objavljeni tudi prijavni obrazci in navodila za prijavo. Več informacij o javnem pozivu in pogojih prijave lahko potencialni prijavitelji dobijo na PRJ Halo: life.tra-visca@haloze.org, telefon 02 795 32 00. Organizirane bodo tudi delavnice predstavitve poziva, za katere bodo datumi objavljeni na oglasni deski v Občini Videm in na www. travisca.haloze.org. Sodelavci projekta POSLANSKI KOTIČEK Spoštovani občanke in občani Občine Zavrč Pomlad je dodobra ogrela ozračje, vse bolj vroče postaja tudi na političnem področju, kjer vse večji razkoli, nagajanja in kupčkanja znotraj koalicijskih strank kažejo na dejstvo, da se približujemo zaključku mandata te Vlade. Slovensko gospodarstvo kljub majhnemu okrevanju še ne more enakovredno tekmovati s tujimi podjetji na svetovnem trgu. Razlog je neprijazno in destimulativno poslovno okolje. Vse bolj je z administrativnimi ukrepi obremenjeno tudi naše kmetijstvo. V SDS smo prepričani, da bi bilo treba nujno sprejeti ukrepe za administrativno in davčno razbremenitev podjetij, za dvig produktivnosti in dodane vrednosti, za vzpostavitev pravne države, za dvig podjetniške pobude in za spodbujanje investicij. Posebno pozornost je treba nameniti odpravi administrativnih ovir. Prav zato smo v poslanski skupini SDS zahtevali izredno sejo DZ in predlagali vrsto ukrepov za odpravo nepotrebne birokracije. Skupno gre za 77 ukrepov, ki pomenijo manj administracije za podjetja, kmetijstvo in za državljane. Žal od vlade Mira Cerarja ni pričakovati, da bo katerega od predlaganih ukrepov tudi sprejela. Bomo pa se v SDS še naprej trudili, da bi ti ukrepi za dobrobit vseh nas zares zaživeli. Žal tudi ugotavljam, da se trenutna vlada, zlasti ob sprejemanju ukrepov, ki vplivajo na poslovno okolje, ne zaveda, da je treba najprej ustvariti in šele potem deliti, da brez ustvarjanja ni solidarnosti, ni sociale, ni zdravstva, ni šolstva itn. Prepričana sem, da bi razbremenitev gospodarstva, tako na administrativnem kot na davčnem področju, dvignila produktivnost gospodarstva, ki posledično pomeni višje plače za zaposlene, tako v zasebnem kot v javnem sektorju, vse to pa posledično pomeni več solidarnosti, več naložb in večjo blaginjo državljanov. Vlada kot enega izmed večjih dosežkov zelo rada izpostavlja znižanje brezposelnosti. Pa podatki res kažejo izboljšanje? Trenutno je brezposelnih okoli 95.000 oseb, k čemur moramo prišteti še okoli 15.000 brezposelnih invalidov, za katere ZZZS vodi ločeno evidenco brezposelnih. Če pogledamo na obdobje pred krizo, vidimo, da je situacija še kako resna. Se vedno imamo okoli 40.000 brezposelnih več, kot smo jih imeli pred krizo, in glede na leto 2008 skoraj 70.000 manj zaposlenih v gospodarstvu. V realnem sektorju, sektorju, ki ustvarja, imamo tako zaposlenih vse manj, medtem ko se je v istem obdobju za več kot 10.000 povečalo število zaposlenih v javnem sektorju. Kakršno koli hvaljenje okoli izboljšanja situacije na trgu dela je tako popolnoma neupravičeno. Iz leta v leto se srečujemo tudi z vedno večjimi neskladji na trgu dela. Na eni strani slišimo od vodstva podjetij, da s težavo pridobivajo ustrezno kvalificirane sodelavce, na drugi strani pa imamo številne mlade, ki iščejo zaposlitev, a jo zaradi velikega števila določenih poklicev izjemno težko dobijo. S tem se vse bolj kaže izvirni greh velikega neskladja na trgu dela, ki je v izobraževanju. Sol- ski sistem je tisti, ki pripravlja mlade za vstop na trg dela in je popolnoma neprilagojen potrebam trga dela. Zal se vse preveč mladih izobražuje za poklice, o katerih se že vnaprej ve, da so izredno težko zaposljivi. Posledice se kažejo v visoki brezposelnosti mladih, kasnejši samostojnosti, v dvigu starosti staršev ob rojstvu prvega otroka, številni pa ravno zato, ker kljub trudu ne najdejo zaposlitve doma, odidejo v tujino. Izgube za Slovenijo, za celotno družbo, so izjemno velike. Ravno zato je treba v prihodnje tudi s spremenjenim izobraževalnim sistemom slediti potrebam gospodarstva. V tem času pa ne morem niti mimo t. i. zdravstvene reforme, ki jo je ministrica brusila skoraj dve leti, a je daleč od reforme zdravstva. Več kot očitno bomo davkoplačevalci za isto zdravstveno oskrbo, kot jo imamo danes, v prihodnosti namenili več denarja. Predlog napoveduje ukinitev prostovoljnega zavarovanja in uvaja obvezno plačevanje osnovnega zavarovanja, medtem ko košarica zdravstvenih pravic ne ostaja ista. O predla- gani t. i. zdravstveni reformi še nismo razpravljali v Državnem zboru, zato še ni znano, ali bo deležna podpore. Že danes pa vemo, da ne rešuje problema dolgih čakalnih vrst in sistemske korupcije v zdravstvu. Spoštovani, naj vam ob koncu zaželim lepe spomladanske dni. Suzana Lep Šimenko, poslanka DZ RS Delovno srečanje članov občinskega odbora SDS Na letni konferenci so se 10. aprila srečali člani 00 SDS Zavrč. Pregledali so delo minulega leta ter predstavili smernice in načrte za vnaprej. Delovnega srečanja sta se udeležila tudi poslanka Suzana Lep Simenko in državni svetnik Rajko Fajt. Mihaela Zebec Ivančič, predsednica OO SDS Zavrč, je na srečanju med drugim dejala: »Spoštovani občanke in občani! Stremeti moramo k temu, da bomo delovali v duhu ljubezni, ki zajema vse dobro, kar je v nas in za nas. Združujmo se, kajti skupaj zmoremo še več.« OO SDS Zavrč Utrinek z delovnega srečanja Na Ptuju podeljena vinska odličja Letošnji nagrajenci na Vinu Ptuj 2017 V Minoritskem samostanu na Ptuju je bila v soboto, 22. aprila, v organizaciji Društva vinogradnikov in sadjarjev Haloze že 27. zaključna slovesnost vinskega ocenjevanja Vino Ptuj 2017 s podelitvijo vinskih diplom. Strokovna komisija, ki jo je vodil Miran Reberc, je letos ocenila 130 vzorcev vin, povprečna ocena vseh trgatev pa je bila 18,11. Osrednji govornik je bil Edvard Hojnik, predsednik Društva vinogradnikov in sadjarjev Haloze, slovesnosti so se udeležili tudi slovenski vinski vitezi omizja Ptuj - Ormož, v kulturnem programu pa so nastopili Mladi veseljaki KD Cirkulane. PODELJENI MEDALJE IN KIPCI Medaljo z likom rimskega cesarja Marka Avrelija Pro-busa so na ptujski vinski podelitvi prejeli vinarji, ki so imeli najvišje ocenjen vzorec v posamezni sorti. Letošnji prvaki sort so vinarji: Sebastjan Strmšek iz Prvencev (zvrst), Marjan Kramer iz Lancove vasi (laški rizling in renski rizling), Mirko Sušeč s Ptuja (rumeni muškat), Franc in Majda Ambrož iz Stojncev (sovinjon), Jakob Svenšek iz Sel (sivi pinot), Vinogradništvo Gorjup iz Belskega Vrha (traminec) in Vinogradništvo Plajnšek iz Kočic pri Žetalah (traminec). ŠAMPION V ROKAH DRUŽINE PUNGRAČIČ IZ DRENOVCA Dobitnik šampiona vin rednih trgatev med suhimi 'IsOSBSeR