Št. 3. / 2015 IGRA USTVARJALNOSTI - teorija in praksa urejanja prostora | THE CREATIVITY GAME - Theory and Practice of Spatial Planning PRENOVA NADSTREŠKA IN VHODNE AVLE R FAK NOVATION OF ETE ZA ELEKTROTEHN HE ENTRANCE HALL OFTHE KO UNIVERZE V LJUB =ACU LJAN LTY OF ELECTRICAL ENGINEERING, UNIVERSITY OF LJUBLJANA © Ljubljana 2014/2015 TIP DELAVNICE TYPE OF WORKSHOP arhitekturna oblikovalska delavnica/slovenska MENTORJI MENTORS doc. dr. Alenka Fikfak, asist. Janez Grom, Urška Kalčič, teh. sod. ČLANEK ARTICLE RAZPRAVA DISCUSSION RECENZIJA REVIEW PROJEKT PROJECT DELAVNICA ŠTUDENTJE STUDENTS UL, Fakulteta za arhitekturo: Rok Matoš, Neja Pavlin, Nika Ivančič; Tomaž Au-pič, Tamara Fišter, Lea Obreza; Ariana Antic, Lan Babič, Jure Janičijevic; Eva Birsa, Špela Doles, Valentina Gjura, Karmen Slapar, Urša Zupančič; Simona Tothova, Nika Lužar, Lovro Kajapi, Luka Soban ORGANIZATORJA ORGANISATION Univerza v Ljubljani, Fakulteta za elektrotehniko in Univerza v Ljubljani, Fakulteta za arhitekturo DRUGI SODELUJOČI OTHER PARTICIPANTS UL, Fakulteta za arhitekturo: dekan prof. mag. Peter Gabrijelčič, tajnik mag. Mitja Blaganje; UL, Fakulteta za elektrotehniko: dekan prof. dr. Igor Papič, tajnica mag. Maja Slovenc, Tomaž Plestenjak, Igor Škrjanc, Marko Topič, prof. dr. Gregor Dolinar NATEČAJ NAROČNIK CLIENT Univerza v Ljubljani, Fakulteta za elektrotehniko DATUM IN KRAJ RAZSTAVE DATE AND LOCATION OF EXHIBITION 8. 4. 2015, avla Fakulteta za elektrotehniko UL GRADIVO PRIPRAVILA MATERIALS PREPARED BY Urška Kalčič, teh. sod. 118 IGRA USTVARJALNOSTI - teorija in praksa urejanja prostora | THE CREATIVITY GAME - Theory and Practice of Spatial Planning No. 3. / 2015 Slika 2: Vizualizacija delovnih kotičkov v vhodni avli. (vir: Skupina 1). VSEBINA Cilj delavnice je bil predvsem v soočanju študentov, razdeljenih po skupinah, z projektiranjem v praksi. V tam namen so bili študentje razdeljeni po skupinah, kjer so morali v prvi fazi najti način medsebojne komunikacije in usklajevanja idej ter jih potem implementirati v neko skupno rešitev. Rešitve so bile nato predstavljene na razstavi na Fakulteti za elektrotehniko in pa tudi preko javne predstavitve, kjer so študentje morali v omejenem času sporočiti bistvo javnosti in pa bodočim ocenjevalcem rešitve. Pomembna izkušnja za študente arhitekture je bilo tudi soočenje s tehnologijami, ki jih je naročnik delavnice, fakulteta za elektrotehniko, želel vključiti v prenovo vhoda in vhodne avle. Tako ni bil pogoj za dober rezultat le dobro oblikovan inte-rier in programska dispozicija, am-pak tudi uporaba naprednih tehnologij. Z delavnico so bili doseženi in preseženi začrtani cilji. Parcialne rešitve iz vseh petih nalog bodo v prihodnosti podlaga za dejansko prenovo avle in vhodnega dela. Študentje pa so v pripravo projektov tudi aktivno vključeni. ABSTRACT The main goals of the workshop were to establish a cooperation among the Faculty of archi-tecture and the Faculty of electrical engineering and to present actual work on architectural projects to the participating students. Students experienced the necessary cooperation amongst various team members, the teams competitiveness in designing the best solution and then face the judges and the public while successfully presenting their work. The workshop were achieved and exceeded the outlined objectives. Partial solutions from all five tasks will be in future, the basis for the actual renovation of the lobby and the entrance part. Students are actively included in technical preparation of the project. s Slika 5: Shematski prikaz osrednjega elementa »tribune« v vhodni avli. (Vir: Skupina 5). \siT v 1 ,_ 119