Nagrajenci Nagrajenci Primavera 2 0 2 2 Razstavljajo: Kuratorka: Kristina Prah Arijel Štrukelj*Miha Erič*Svitlana Ryabish y chuk Galerija DLUM, Židovska ul. 10, Maribor 6. 6. do 25. 6. 2023 Nagrajenci Primavera 1 Nagrajenci Primavera 2 Nagrajenci Primavera 2022 Arijel Štrukelj Miha Erič Svitlana Ryabishchuk Nagrajenci Primavera 3 Arijel Štrukelj »Rad bi slikal kot ptica poje.« Claude Monet Brilijantne forme kiparskih stvaritev Arijela Štruklja računalniških programov in možnosti oblikovanja digitalnih koreninijo v umetnikovi neusahljivi radovednosti in modelov. Sprva preprostejše, bolj zaprte in gmotaste forme izkustveni študioznosti, v vztrajnosti in odločnosti, obenem je kmalu natisnil na 3D tiskalniku, kiparski vosek pa pa kot v svobodi ptice, osvobojene cilja in akademskih načel, nadomestil z umetno snovjo z enakimi lastnostmi. Le to – v v zaupanju nesmisla konca ter v predani igri ustvarjalnega svoji naklonjenosti do materialnosti in ročne obdelave – vselej procesa. pretipa, pregnete in kipu pred ulivanjem v bron s tem zapiše Umetniška osebnost Arijela Štruklja – lanskega kakor živi dušni ključ. Izdelava kipov izbrane serije s skupnim dobitnika nagrade Primavera na natečaju Vabljeni mladi – je naslovom Digitalne tenzije – Digital tensions Arijela Štruklja rasla tako, kot se skozi vzgojo izoblikuje človek: z aktivnim je dolgotrajen in kompleksen postopek, prepoln popravkov, odzivanjem na zanimanja, z zgledom, s potrpežljivostjo in tudi zavrženih modelov pred dejansko ‘končno’ verzijo. s spodbudami, tistimi najpomembnejšimi, notranjimi, kot Dva kipa bronaste patine – eden zleknjen na lesenem tudi z marsikatero navdihujočo zunanjo. Tako je mladi kipar podstavku, nalik podobi praživali, kot arhetip prvobitnosti pilil obvladovanje materije in učinkov v smelem raziskovanju odet v patino verde; drug pa, ki v sorodnih odtenkih prvega in v stvarnem ravnanju. Svoje spretnosti in znanja je nabiral spominja na usnjato membrano, ki jo silnice kot skrito – in jih še vedno – brez formalnih mentorjev in jih še vedno življenje od znotraj raztezajo v vse smeri, v katerih skrajnostih poglablja le iz odseva lastnih rok. To pa vendar ne pomeni, se začnejo vršički že zlatiti in ki je kakor lebdeč nad kamnitim da v njih ne zrcalijo modrosti ‘učiteljev’, ki jih je spoznal na podnožjem – sta najstarejša predstavnika serije kipov, poti svojega življenja umetnosti. V njegovem ustvarjanju so predstavljene na razstavi. Sledijo jima tri mlajše, v zadnjem klasične zgolj snovnost in obdelava materialov – kot so les, letu nastale skulpture v visokem lesku zlata, brez podstavka, kamen in kovina – in pa opazne drobne reminiscence na ki s svojimi lovkami dinamično segajo na vse strani in globoko skulpture ekspresionističnega modernizma. v prostor. V sproščeni in elegantni razvejanosti je razbrati Zgodba petih kipov in majhne množice atlasov vrtavk kiparjevo zdaj poglobljeno obvladovanje tehnike in procesa, taistih skulptur, predstavljenih na tokratni razstavi, ima skozi katere sedaj bolj suvereno in drzneje razvija oblike kipov. začetke v letu 2019, ko se je Arijel začel spogledovati s 3D Med posameznimi iztegnjenimi deli ter med njimi rojenimi modeliranjem. Prvotna zvedavost ga je v času zaustavitve vrzelmi se gradijo polja moči, ki sugerirajo na potencial gibanja javnega življenja, izolacije in posledične prepovedi uporabe in ustvarjajo raznovrstnost analogij ter korespondenc med ateljeja v letu 2020 peljala v globlje preučevanje in učenje kontrasti. Ti so pravzaprav neposreden odvod vznemirljivosti Nagrajenci Primavera 4 Biografija avtorjevega kreativnega toka in njegovega premišljevanja Arijel Štrukelj (1987, Šempeter pri Gorici) je začel svojo o globalni prepričanosti v nujnost potešitve potreb, ki so restavratorsko pot leta 2006. Od leta 2012 je sodeloval na 46 vendar le napetosti oziroma motnje, ki prihajajo iz globine kiparskih simpozijih v 17 državah in na 4 različnih celinah naše zavesti in preoblikujejo površje ‑ silnice v človeku tako sveta. Je prejemnik več nagrad, med drugim tudi nagrade molijo svoje krake navzven kakor v ihti po osvoboditvi ali pa Palacios Hermanos z z bienala Bienal de Chaco v Argentini v nemirni prošnji po dotiku. To je morda še bolj prepoznavno (2022). Dela z naravnimi materiali, ki dajejo oblikam njegovih v digitalnih mrežnih zemljevidih modelov kipov, na katerih se skulptur izraz in jezik. Živi in dela med Cesto in svetom. srečajo, križajo in ustvarjajo vzorce linije različnih planov, kot da bi opazovali delovanje kompleksnega viličasto razraščenega @arijelstrukelj telesa. Navdih harmonije organskih oblik – ne le del na razstavi, ampak celotnega dosedanjega opusa mladega umetnika – je nespregledljivo mogoče povezati s skulpturami Henryja Mooreja (1898–1986) in Bernharda Heiligerja (1915–1995), sijoče, tekoče, skoraj senzualne abstraktne forme Štrukljevih kipov pa prikličejo aluzijo na opuse Boba Bennetta (1928–2003) in na skriti realizem Constantina Brancusija (1876–1957). To, kar druži Ptico v letu (1923–1940) slednjega in petje tiste, na katero namiguje Claude Monet (1840– 1928), je imanentna svoboda narave tega veličastnega bitja, ki se giblje v prostoru neskončnosti (idej) in v pristnem ravnovesju danosti, gibanja in preseganja. Takšno prostost ptice – v gibanju, osvajanju sveta in umetnosti – je zaznati kot popotnico življenjskega in umetniškega zrenja Arijela Štruklja. Kristina Prah Nagrajenci Primavera 5 1. Atlas ploščine skulpture Nagrajenci Primavera 6 2. Atlas ploščine skulpture Nagrajenci Primavera 7 3. Digitalne tenzije _ Digital tensions, 2020, patiniran bron, železo, 49 × 20 × 14 cm Nagrajenci Primavera 8 4. Digitalne tenzije _ Digital tensions, 2020, patiniran bron, železo, 49 × 20 × 14 cm Nagrajenci Primavera 9 5. Digitalne tenzije _ Digital tensions, 2023, poliran bron, 60 × 32 × 48 cm Nagrajenci Primavera 10 6. Digitalne tenzije _ Digital tensions, 2023, poliran bron, 40 × 25 × 25 cm Nagrajenci Primavera 11 7. Atlas ploščine skulpture Nagrajenci Primavera 12 8. Atlas ploščine skulpture Nagrajenci Primavera 13 Miha Erič »Na zemlji so temne sence, vendar so njene luči močnejše v kontrastu.« Charles Dickens Neizmerne, nemirne in drzne domišljije, neverjetno tvoren, Šest originalnih, ročno koloriranih linorezov, ki so na suveren in preudaren v ravnovesju kontrastov svojega življenja ogled na tokratni razstavi nagrajencev Primavere, je Miha in umetnosti. Tako lahko opišem prvi vtis, ki mi ga je zapustil Erič že leta 2019 zajel – in ujel v okvirje okenskih lic – v serijo Miha Erič – preko svojih dveh grafik lani, ki sta mu takrat z naslovom Pogledi. Čeprav je vsaka izmed grafik popolnoma prinesli listino Primavera na natečaju Vabljeni mladi, kasneje, samostojno in zaključeno delo in je najmanjše popolno število letos pa, ko sem ga lahko na kratko spoznala osebno in z odtisov na razstavi le neznatna kaplja v morje sicer neverjetno velikim občudovanjem ter navdušenjem prelistala del njegove produktivnega umetnika, tvorijo druga ob drugi crescendo grafične mape. V njej se zrcali prizemljen, priljuden umetnik, tesnobno liričnega ozračja, ki kakor da namiguje na neizbežen spoštljiv in v stiku z naravo ter s tradicijo, skrben do njunih zenit apokaliptičnosti, ki ga je človeštvo v nepripravljenosti in sledi in artefaktov, prevzema ga etnologija in vonj prvobitnosti začudenosti morda zaznalo šele v letu rojstva Pogledov. materialov. Celo vesolje zanimanj in večplastnih vzporednosti Vsakega od posameznih linorezov zaznamujeta vrhunsko profesionalnih in kreativnih umetniških poslanstev usmerja obvladovanje grafične tehnike in popolna kompozicijska njegove navdihe, podprte z avtentičnostjo njegovih vrednot. ubranost nadrealističnih, večinoma spokojnih fantazijskih Raziskujoče pozoren do vsakega najmanjšega prostorčka pokrajin, ki so naseljene z ikonografsko intenzivnimi in matrice in naj celovitost njegovega umetniškega likovnega umetniku ljubimi motivi: z zvoniki cerkva ali drugimi v nebo izraza sije ponekod še toliko tesnobe in kataklizmičnosti, je rastočimi stavbami, s križi, z oglatimi zaobljenimi kamni, s v drobnih, včasih razpršenih detajlih vedno hudomušen in kopastimi masami oblakov in z obrisi ptic v letu ter v nizanju nagajiv, ali pa obratno – duhovite prizore in šaljive podobe drugih sestavin krajine in človeških postav. v nemalokrat skritih podrobnostih začrta z brskajočo linijo Pogoltnost prevladujoče črnine bodisi noči, planot skrivnostnega nemira ali grotesknosti. med prepadom, vsipajoče se sence vej razraslih dreves, srh Njegov ustvarjalni proces poteka v intimni enosti od vzbujajoče ozke mestne ulice, še nedavno varnega zavetja njegove notranje vizije, med orisom prve skice, tokom dleta v ali pa usodnost rešetk ni ne likovni ne vsebinski element brazde bodisi lesene, linolejne ali bakrene matrice, nanosom ploskovitosti – ravno nasprotno – v njej se odstira misteriozna tanke plasti oljne barve, in pa kljub dolgoletnim izkušnjam globina, ki poleg tega vzpostavlja zgovorne kontraste s še vedno vznemirljivim pričakovanjem odtisa, rojenega v kipečimi pripovednimi podrobnostmi, ki jih mladi grafik preši. Vendar se tukaj domišljija mladega grafika ne ustavi. slikovito naznačuje – s tem pa gradi tudi voluminoznost Svoje odtise v nadaljevanju namreč pogosto ročno obarva v oblik in utripajočo dinamičnost – z izjemno natančnimi in tehniki akvarela, kar aludira na evropsko tradicijo koloriranja gostimi aktivnimi rezi raznorodnih potegov dleta. knjižne ilustracije pred prelomom drugega tisočletja in pa Intrigantna dvojnost se kaže prav tako v obravnavanih na tenkočutno japonsko mehčanje lesorezov. Na Eričevih temah vsakega od linoreznih odtisov. Te prevevajo delih – ne glede na izbrano snovnost matrice – to učinkuje, domala preroška svarila pred posledicami – nekaterimi že kot da bi tanke bele in prazne žile svojih matric napolnil s prisotnimi – vztrajanja v nepremišljenem in v vase zazrtem prosojno poudarjenim življenjem in utripom čustev. idealu potrošniškega življenja, obenem pa so univerzalni, Nagrajenci Primavera 14 Biografija a izolirani uvidi v moderni družbi osamljenega človeka, Miha Erič (1991, Ljubljana), diplomirani oblikovalec slehernika izmed nas, ki ga avtor povabi in naredi za ključno vizualnih komunikacij – ilustrator, je samozaposlen v kulturi figuro svetov, ki jih odstirajo Pogledi. Opazovalci smo malone kot grafik in instrumentalist. Leta 2009 je končal strokovno primorani opazovati skriti, iz teme, izza rešetk, iz daljave in smer »tehnik oblikovanja« na Srednji šoli za oblikovanje in nemočni. Vendar pa, če se prepustimo brskanju po detajlih slik, kmalu ugotovimo, da nismo popolnoma sami, marveč v fotografijo Ljubljana. Diplomiral je leta 2013 na ALUO v družbi drugih drobnih opazovalcev. Ljubljani. Pridobil je naziv diplomirani oblikovalec vizualnih Tudi okna kot okvir del so zanimiv poudarek simbola komunikacij, smer ilustracija. Skupaj z intermedijsko uvida v – zakaj pa ne – vzorec zrcalnega sveta in včasih pikre umetnico mag. Natalijo Šepul Erič je leta 2015 ustanovil realne možnosti prihodnosti, a enako tudi sedanjosti. V Zavod Orbita. V sklopu zavoda vodi in izvaja koncerte, navezavi na to je primerno spomniti, da je že leta 1435 Leon delavnice, predavanja, prostovoljske akcije … Aktiven je Battista Alberti (1404–1472) v svojem traktatu o slikarstvu tako v likovni kot v glasbeni umetnosti. Kot likovni umetnik metaforično definiral sliko kot zamejen pogled skozi okno. Zamejen, saj dimenzija nosilca ne dopušča hkratnega prikaza ustvarja na področju umetniške grafike – v tehnikah lesoreza, vsega, kar je moč videti, dopušča pa uvid v reprezentativen linoreza in visokega bakroreza, letno ima vsaj 3 samostojne delček, pomenljiv trenutek, v katerem naj odslikava celost razstave ter več skupinskih in vodi delavnice grafike visokega ideje, sporočila in vsebine umetnika. tiska. Na vsaka tri leta izda knjigo svojih likovnih del v Grafično umetnost Miha Eriča zagotovo zaznamujeta samozaložbi Orbita. Od 2020 skupaj z ženo vodi kulturno svojevrstna originalnost in osebna povezanost z izbranimi umetniško društvo in galerijo Salsaverde v Izoli kot kustos, motivi. Na nek način pa je v njegovi vibrirajoči likovni galerist in idejni vodja, kjer letno organizirajo 15 razstav in izraznosti in v podobah začrtanih alternativ imaginativnih pokrajin zaznati jasnovidne slutnje razkroja, sorodne tistim druge kulturne dogodke. Franca Miheliča (1907–1998). Nanj spomni tudi podoba kurenta, bajno bitje preobrazbe, ki zaobjema mesto Ptuj na @miha_eric_art eni izmed majic, ki jih z z matric lesoreza in linoreza v oljni barvi na tkanino odtisneta Miha in njegova žena. Nanje so se prikradla tudi druga bitja in legende: zmaji, žejni raki, Orel, taščice …, in ladje, ki jih v nasprotju s Pogledi ne zamejuje noben okvir ali meja, še več: s tem, ko pustijo svoj odtis na vsakdanjem kosu oblačila, poglabljajo svojo družbeno kritičnost in širijo njegovo poslanstvo, s tem pa odstirajo nove dimenzije pogledov in sporočilnosti. Kristina Prah Nagrajenci Primavera 15 1. T shirt, 2020–2023, lesorez, bombaž, različne velikosti Nagrajenci Primavera 16 2. Bogovi so padli na Zemljo, serija Pogledi, 2019, originalni, ročno kolorirani linorez, 61 × 55 cm Nagrajenci Primavera 17 3. Nič neobičajnega, serija pogledi, 2019, originalni, ročno kolorirani linorez, 50 × 41,3 cm Nagrajenci Primavera 18 4. Optimist, serija Pogledi, 2019, originalni, ročno kolorirani linorez, 37 × 40 cm Nagrajenci Primavera 19 5. Podobnost je zgolj naključje, serija Pogledi, 2019, originalni, ročno kolorirani linorez, 49,3 × 41,7 cm Nagrajenci Primavera 20 6. Sporazum, serija Pogledi, 2019, originalni, ročno kolorirani linorez, 46 × 53 cm Nagrajenci Primavera 21 7. Šele začelo se je, serija Pogledi, 2019, originalni, ročno kolorirani linorez, 49,3 × 41,7 cm Nagrajenci Primavera 22 6. T shirt, 2020–2023, lesorez, bombaž, različne velikosti Nagrajenci Primavera 23 Svitlana Ryabishchuk »Vesolje se je rodilo nemirno in od takrat ni nikoli mirovalo.« Henri Rousseau Že droben uvid v umetnost mlade slikarke in grafičarke umetniškega ustvarjanja, ki skuša v izbranem kontekstu in Svitlane Ryabishchuk, ki se je na lanskoletni razstavi formi prikazati metaforično vez med dermisom, notranjim Vabljeni mladi predstavila z delom serije grafik s pretresljivo slojem kože in tetovažo kot znamenjem kulturne identitete referenco na resnični dogodek rusko‑ukrajinske vojne, na telesu – vse to pa v prevodu v grafično tehniko sitotiska ter je prepričal strokovno žirijo, da si je umetnica prislužila sopostavljanje s fotografijami in drugimi predmeti. listino Primavera. Njeno ustvarjanje v vsebinskem pogledu Koža je meja med notranjim in zunanjim svetom, in vizualno‑likovnem izrazu nedvomno korenini globoko v je občutljiva membrana, ki govori o vsebini. Tetovaža v njeni izpričani ukrajinski narodni identiteti, v z njo povezani navezavi z njo deluje kot vibrirajoč instrument, nasičen dediščini, tradicijami, simboliki in kulturi. Ta navezanost z vsebino podobe, kot spominek trajno vgraviran vanjo, je – kot v vsakem odmiku, naj si bo v času, prostoru ali in nosi osebno zgodbo pomenljivih izkušenj, kulturne zgolj okoliščinah – nemirna v odsotnosti od domovine in in zgodovinske simbolike, motivov običajev in ritualov, še močnejša, saj poteka v vseprisotnem občutku tujosti in ki tetovirancu pomenijo integralen del pripadnosti in nehenem procesiranju izkušenj integracije v nov družbeno‑ identitete. Raziskovanje motivov na tetovažah (ukrajinskega kulturni prostor. nacionalnega simbolizma) umetnico vodi v igro njihovega Umetnica se rada izraža v prepletu različnih medijev vizualnega spajanja, abstrahiranja, repetiranja, soočanja in in tehnik, ki jih spretno in vabljivo združuje v slikarske in prevajanja v dinamične podobe, ne več z iglo vbodene pod grafične stvaritve, oboje pa pogosto v fleksibilne prostorske kožo, marveč skozi sito na papir. Nasploh je opazovanje kompozicije. Pri tem preigrava atribute in artefakte sovjetske poti primarnih simbolov, njihove vizualne, lokacijske in folklore ter ukrajinske ikonografije v premenah zgodovine vrednostne pretvorbe primerljivo z vznemirljivo detektivsko in v posledicah njenih dogodkov. V svojih delih zmeraj preiskavo, podvrženo individualnim motivom, alibijem sledi intenci ohranitve etnografskih in narodnostnih entitet in tehtanjem hipotez. Ta pot je kljub samosvojim praksam skozi preoblikovanje vizualnih sestavin in podob. Njene vsake izmed njih zagotovo vidna tudi v dejavnostih, kot sta upodobitve nosijo kvalitete simbiotičnega združevanja grafika in tetovaža. Med njima lahko namreč najdemo dosti navdihov današnjika in tradicije v še vedno prepoznavnih, vzporednic, predvsem med grafiko in sitotiskom. Podobnosti, a abstrahiranih likih, prostorske postavitve pa so ki si jih delita v smislu vizualnega izraza, zasebnega in kontekstualizirane in konkretizirane z naravnimi materiali, javnega razkazovanja, uporabe šablon in prenosa oblik, avtohtonimi predmeti kulturne dediščine ali tistimi osebne pozornosti do detajlov, možnosti prilagajanja in vključevanja vrednosti. drugih in različnih umetniških vplivov ter trajnosti kažejo Na pričujoči razstavi se mlada umetnica predstavlja z na perspektiven prostor, v katerem sta medija podvržena intrigantno in večplastno prostorsko postavitvijo z naslovom navzkrižnim vplivom, s tem pa se izkažeta za kompatibilni Govorica o koži. V osnovi gre za serijo grafik, ki predstavljajo sredstvi likovne prevodnosti in pripovednosti. izhodišče Svitlanine magistrske naloge, elaborirana postavitev Nastali grafični odtisi – kot relikvije prenešeni na v galeriji DLUM pa je eden izmed postankov v procesu papir – pri tem pridobijo prepričljiv avtonomen značaj, Nagrajenci Primavera 24 Biografija pri katerem je nezanesljivo določiti, iz katere smeri teče Svitlana Ryabishchuk (1998 Cherkasi, Ukrajina) je prevod – od tatuja v sitotisk, obratno ali od kod in kam univerzitetno diplomirana slikarka, ki živi in dela v Ljubljani. drugam. Linije odtisov na grafičnih listih tečejo v organskih Leta 2020 je diplomirala iz slikarstva na ALUO v Ljubljani. zavojih in spominjajo na avtomatske risbe, ustvarjene brez Trenutno zaključuje vzporedni magistrski študij iz slikarstva vpliva zavesti, na negative rentgenskih posnetkov ali na in grafike. plastnice topografskih zemljevidov, po katerih opazovalčev Njeno delo v veliki meri temelji na ukrajinski narodni pogled išče nekaj otipljivega ali znanega, kar lahko poveže s svojo bitjo. V preiskovanju nalik geo‑semantičnim kulturi, dediščini, folklori, sovjetski ikonografiji in človeški domnevam lahko gledalec prepozna na primer ukrajinski izkušnji integracije v nov družbeno‑kulturni prostor. Znotraj grb trizob, kruh palianytsia, ture in druge, tudi mistične svoje umetniške prakse avtorica eksperimentira s sovjetskimi živali, cvetne liste sončnic in ostalih nacionalnih cvetlic, dele artefakti, ki jih rada integrira v slikarski medij, prostorsko vzorcev vezenin idr. postavitev in medij grafike. Pri svojem delu raziskuje naravo Morda lahko Svitlanina dela, posebej pa projekt Govorica dekomunizacije, sovjetske dediščine in post‑sovjetske o koži – v tematiziranju simbolov pripadnosti, identitete, v prevajanju realnosti, njenih posledic do današnjega dneva. Zanima medijev in v instalacijski postavitvi – povežemo z ustvarjanjem iranske umetnice Shirin Neshat (1957– ). Manipulacija poskus ohranjanja, arhiviranja in prenašanja kulturne (praviloma ženskega) telesa je ključen subjekt raziskovanja vrednosti objekta s preobrazbo likovnega motiva in podobe. te v New Yorku živeče avtorice, v katerem med drugim Do sedaj se je predstavila na več skupinskih razstavah, preizprašuje verske, kulturne in druge simbole, ki nastopajo mdr. v galerijah Modri kot, Tam‑tam plakat, galerija Skedenj, kot poslikave telesa, te pa v sopostavitvi s fotografijo, z video DobraVaga, Cukrarna, Mala galerija Banke Slovenije in projekcijami, zvokom in arhitekturnimi elementi skušajo GT22. Na slednji je prejela listino Primavera. Je udeleženka zasejati dvom v predisponirane predstave, kulturne norme in 19. generacije šole za kuratorske prakse in kritiško pisanje domneve. Svet umetnosti. Kristina Prah @dear_svet Nagrajenci Primavera 25 1. Iz serije Govorica o koži, 2023, del prostorske postavitve Nagrajenci Primavera 26 2. Iz serije Govorica o koži - del prostorske postavitve, 2023, sitotisk Nagrajenci Primavera 27 6. Iz serije Govorica o koži, 2023, del prostorske postavitve Nagrajenci Primavera 28 7. Iz serije Govorica o koži - del prostorske postavitve, 2023, sitotisk Nagrajenci Primavera 29 3. Iz serije Govorica o koži, 2023, del prostorske postavitve 4. Iz serije Govorica o koži, 2023, del prostorske postavitve Nagrajenci Primavera 30 5. Iz serije Govorica o koži - del prostorske postavitve, 2023, sitotisk Nagrajenci Primavera 31 8. Iz serije Govorica o koži, 2023, del prostorske postavitve Nagrajenci Primavera 32 9. Iz serije Govorica o koži - del prostorske postavitve, 2023, ročno koloriran sitotisk Nagrajenci Primavera 33 10. Iz serije Govorica o koži - del prostorske postavitve, 2023, sitotisk Nagrajenci Primavera 34 Kolofon Naslov kataloga: Nagrajenci Primavera CIP - Kataložni zapis o publikaciji Katalog izdal: DLUM, Trg Leona Štuklja 2, Maribor Univerzitetna knjižnica Maribor Založnik: DLUM, Maribor Zanj: dr. h. c. Vojko Pogačar 73/76(497.4)(083.824)(0.034.2) Avtorica besedila: Kristina Prah NAGRAJENCI Primavera 2022 [Elektronski vir] : Arijel Oblikovanje in tehnično urejanje: Vojko Pogačar Štrukelj, Miha Erič, Svitlana Ryabishchuk : [Galerija Avtorji fotografij: razstavljalci DLUM, Maribor, 6. 6. do 25. 6. 2023] / [avtorica besedila Kristina Prah ; avtorji fotografij razstavljalci]. - E-katalog. - Razstava v galeriji DLUM, Maribor : DLUM, 2023 Židovska ulica 10, Maribor Način dostopa (URL): http://www.dlum.si Izid: Maribor, junij 2023 COBISS.SI-ID 153527811 Sponzorji: 35 Nagrajenci Primavera 2 0 2 2 Nagrajenci Primavera 36