Sami organizatorji svojega prostega časa 14. marca bo »okrogla miza« o prostem I času učencev in gojencev vojaških šol in fl akademij fl Prosti čas je predmet proučevanja mnogih znanstvenih dis-ciplin: medicine, prihologije, sociologije, pedagogike... Toda še vedno ne vemo zagotovo, kaj je prosti čas in kako ga izrabiti. Kajti s krajšanjem delovnega časa se povečuje prosti čas, ki se javlja v službi vzgojno-izobraževalne reprodukcije, neodtujitve in samopotrditve človeka. Z obveznimi izvenšol-skimi dejavnostmi učenci in gojenci dobro vedo, kaj jim je storiti. V prostem času pa si izbirajo aktivnosti po lastni volji oziroma glede na pogoje - kraj, vreme in sredstva. Nikoli pa se ne sme pozabiti na dejstva, da morajo Ijudje predvsem zadovoljiti svoje biloške potrebe. Tako se postavlja važno pedagoško vprašanje: kako doseči, da bi učenec ali gojenec vojaških šol in akademij razvil višje socialne potrebe in kaj storiti, če subjekt kljub objektivnim možnostim tega ne dosega. To bo osrednje vprašanje posvetovanja predstavnikov vojaš-kih šol in akademij JLA, ki ga za »okroglo mizo« pripravljajo na Splošni srednji vojaški šoli Franc Rozman-Stane za Beži-gradom pod naslovom »UČENEC (GOJENEC) - ORGANIZA-TOR SVOJEGA PROSTEGA ČASA«. Posvet bo 14. marca. IVAN ŠUČUR