fieodid vestnik občin Ormož in Ptuj YU ISSN 0042-0778 Leto: XIX Ptuj, dne 18/3-1982 Številka: 4 VSEBINA: SKUPŠČINA OBČINE PTUJ 26. Odlok o proračunu občine Ptuj za leto 1982 27. Odlok o pripravi in sprejetju sprememb in dopolnitev družbenega plana občine Ptuj od leta 1981 do leta 1985 28. Odlok o spremembah odloka o davkih občanov v občini Ptuj SKUPŠČINA OBČINE ORMOŽ 29. Statutarni sklep o spremembah in dopolnitvah statuta občine Ormož 30. Odlok o razdelitvi delegatskih mest v Zboru združenega dela in Zboru krajevnih skupnosti Skupščine občine Ormož ter o oblikovanju konferenc delegacij 26 Na podlagi 23. člena zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbeno političnih skupnostih (Uradni list SRS, št. 39/74) ter 110. in 165. členu statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 5/78) je Skupščina občine Ptuj na sejah zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti, dne 9. marca 1982, sprejela ODLOK O PRORAČUNU OBČINE PTUJ ZA LETO 1982 1. člen Z odlokom o proračunu občine Ptuj za leto 1982 se zagotavljajo sredstva za financiranje splošnih družbenih potreb v občini Ptuj za leto 1982. 2. člen Skupni prihodki občinskega proračuna za leto 1982 znašajo 206.088.000 din in so razporejeni na: — posebni del proračuna 197.466.290 — proračunska rezerva in izločena sredstva: ^ a) tekoča proračunska rezerva 2.008.938 b) izločena sredstva na posebno partijo proračuna 6.612.772 3. 'člen Od prihodkov iz 2. člena tega odloka razen izločenih sredstev na posebni partiji proračuna in od sredstev taks za zdravstvena spričevala živali se vlaga v sredstva rezerve Skupščine občine Ptuj 1 %, prihodki doseženi od turistične takse pa se v celoti odstopijo občinski turistični zvezi. 4. člen 1 Sredstva, ki se zberejo iz taks za zdravstvena spričevala živine se v celoti razporedijo za financiranje potreb, ki jih določa zakon o varstvu živali pred kužnimi boleznimi (Uradni list SRS, št. 2/78) in izločijo na poseben račun za zdravstveno varstvo živali. 5. člen Kot sredstva za delo se občinskim upravnim organom in organizacijam ter pravosodnim organom v skladu s 104. členom zakona o sistemu državne uprave in o Izvršnem svetu skupščine SR Slovenije ter republiških upravnih organih zagotavljajo v letu 1982: — sredstva, ki jih delavci v skladu z navedenim zakonom pridobivajo kot dohodek delovne skupnosti; — sredstva za osebne dohodke funkcionarja, ki vodi upravni organ in njegovega namestnika; — sredstva za materialne stroške; — sredstva za posebne namene. 6. člen Podlaga za pridobitev sredstev za delo organa in s tem tudi dohodka delovne skupnosti so programi dela in doseženi rezultati dela delavcev pri izvrševanju programa. Sredstva za realizacijo programov dela se med letom dodeljujejo organom praviloma enakomerno kot mesečne akontacije. Ob periodičnih obračunih poročajo organi izvršnemu svetu realizaciji programov dela najkasneje do 20. v mesecu po preteku četrtletja; poročila so osnova za določitev višine akontacije v. naslednjem četrtletju. Sredstva, ki jih upravni organi dosegajo s svojo dejavnostjo, so prihodek občinskega proračuna razen najemnin za poslovne prostore, ki so prihodek organa za občo upravo in proračun ter namenjena za vzdrževanje zgradb. Pri prometu s plačljivimi tiskovinami se odvaja kot prihodek v proračun pozitivna razlika med nabavno in prodajno ceno. 7. člen Dokler ne bodo izdelana merila za finančno vrednotenje del in nalog, se bodo organom sredstva za osebne dohodke delavcev zagotavljala v obliki mesečnih dvanajstin od osnove, določene v proračunu na leto 1982, zmanjšane za usklajevanje osebnih dohodkov. Ta sredstva se lahko na podlagi sklepa izvršnega sveta med letom povečajo za odstotek usklajevanja osebnih dohodkov, ne morejo pa se povečati zaradi sprememb v prispevnih stopnjah iz osebnega dohodka in dohodka. 8. člen Upravni organi in drugi uporabniki sredstev občinskega proračuna za leto 1982 morajo organizirati izvrševanje zadev in nalog svojega delovnega področja v skladu s programom dela in v mejah sredstev, ki so jim odobrena s proračunom. Za izvajanje določil 1. odstavka tega člena ter zakonito smotrno, in primerno uporabo sredstev, ki so organu odobrena iz občinskega proračuna, je odgovoren funkcionar organa kot odredbodajalec, vodja računovodstva pa je odgovoren za zakonito uporabo sredstev. I 9. člen Oddelek za občo upravo in proračun pri opravljanju nadzorstva nad izvrševanjem občinskega proračuna nadzoruje: — finančno, materialno in računovodsko poslovanje uporabnikov občinskega proračuna po namenu, obsegu in dinamiki porabe ter ugotavlja, kako državni organi, ki se financirajo iz občinskega proračuna, izvršujejo samoupravni sporazum o delitvi dohodka m osebnih dohodkov; — financiranje investicij, za katere se sredstva delno ali v celoti zagotavljajo iz občinskega proračuna. Če se pri opravljanju proračunskega nadzora v organu ugotovi, da sredstva niso porabljena za tiste namene, za katere so bila dodeljena, ima oddelek za občo upravo in proračun pravico zahtevati, da se ta sredstva vrnejo v občinski proračun in o tem obvesti izvršni svet. »10. člen Sredstva za financiranje delegatskega siste- ma v krajevnih skupnostih se razporejajo posamezni krajevni skupnosti na podlagi sklenjenega dogovora o osnovah in merilih za udeležbo posamezne krajevne skupnosti na sredstvih proračuna občine Ptuj v obdobju 1981-1985 v letu 1982. 11. člen Nosilci sredstev za obveznosti za katere ni odrejen neposredni uporabnik ali nosilec in obveznosti, ki imajo značaj splošnih družbenih potreb so: 1. Izvršni svet občinske skupščine na postavkah: — reprezentančni stroški, — stroški tiska, objav in oglasov, — članarine in prispevki, — stroški proslav in prireditev, — stroški sej skupščine in kolegijskih organov, — razni operativni stroški občinske skupščine in izvršnega sveta, — udeležba pri nakupu stanovanj delavcev milice, — tekoma proračunska rezerva. 2. Komite za družbeno ekonomski razvoj in planiranje na postavkah: — funkcionalni stroški za skupno konjačijo — stroški pri izdelavi planskih in razvojnih dokumentov. 3. Komite za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve na postavki: — urbanistična dokumentacija in zazidalni načrti. 4. Oddelek za občo upravo in proračun na postavkah: — vzdrževanje spomenikov in plošč ljudske revolucije, — stroški plačilnega prometa, — pogodbene obveznosti za vzdrževanje rdtunalniške, strojne in programske opreme, — odplačevanje kreditnih .obveznosti na posebnem delu proračuna, — varstvo borcev NOV in socialno varstvo na posebnem delu proračuna — zdravstveno varstvo, — izločanje sredstev rezerv, — izločanje sredstev za zdravstveno varstvo živine. 5. Geodetska uprava na postavkah: — stroški nabave hišnih tabel in številčenje, — izdelava katastra komunalnih naprav in ostala geodetska dela. 6. Oddelek za notranje Zadeve na postavki: \ — stroški prometne preventive. 7. Oddelek za ljudsko obrambo na postavkah: — obveznosti za financiranje obrambnih potreb, — občinski štab TO. 12. člen Za izvrševanje proračuna kot celote je odgovoren izvršni svet skupščine občine Ptuj. 13. člen Proračunska sredstva se delijo med letom praviloma enakomerno med vse uporabnike, če ni v tem odloku, v posebnem aktu občinske skupščine oz. v pogodbi med občino in uporabnikom sredstev določeno drugače. Če zaostaja pritekanje proračunskih prihodkov v taki men. da ne boao doseženi v višini iz 2. člena tega odloka, sme izvršni svet občinske skupščine začasno zmanjšati znesek sredstev, ki so v proračunu razporejena za posamezne namene. Izvršni svet je zadolžen, da ugotavlja vsklaje-nost obsega proračunske porabe z doseženo stopnjo' rasti dohodka v občini ter glede na določila resolucije in dogovora o uresničevahju družbene usmeritve razporejanja dohodka v letu 1982 sprejme ukrepe za omejevanje s proračunom predvidene porabe. 14. člen Izvršni svet občinske skupščine je pooblaščen, da odloča — o prenosu sredstev med posameznimi postavkami občinskega proračuna, — o uporabi sredstev iz 1. točke 39. člena zakona o financiranju splošnih družbenih potreb in družbeno političnih skupnosti (Uradni list SRS, št. 39/74) do višine 500.000 dinarjev, - ^ — o uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve. 15. člen Izvršni svet odloča o vsklajevanju osebnih dohodkov delavcev delovnih skupnosti, ki se financirajo iz občinskega proračuna, z gibanjem osebnih dohodkov delavcev v združenem delu, upoštevaje dosežene rezultate pri delu v skladu z Dogovorom o uresničevanju družbene usmeritve razporejanja dohodka v letu 1982. . 16. člen Vsi uporabniki proračunskih sredstev, razporejenih s tem odlokom, so dolžni predložiti za proračun pristojnemu občinskemu upravnemu organu finančne načrte za leto 1982 in zaključne račune za leto 1981 oziroma poročila o uporabi sredstev, kijih neposredno uporabljajo na podlagi tega-odloka oz. na podlagi posebnih predpisov, najkasneje do 30. aprila 1982. 17.’člen Organi in organizacije, ki se financirajo iz občinskega proračuna v letu 1982 obračunavajo obseg amortizacije v višini sredstev, ki so jim za ta namen zagotovljena v proračunu. 18. člen Pregled prihodkov proračuna občine Ptuj za leto 1982 in njihova razporeditev sta zajeti v bilanci proračuna za leto 1982, kije sestavni del tega odloka. 19. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, uporablja pa se od 1. januarja 1982. 27. Na podlagi 342. člena Ustave SR Slovenije (Uradni list SRS št. 7/74) in 50. čWna Zakona o sistemu družbenega planiranja in o družbenem planu SR Slovenije (Uradni list SRS, št. 1/80) sprejme Skupščina občine Ptuj ODLOK o pripravi in sprejetju sprememb in dopolnitev družbenega plana občine Ptuj od leta 1981 do leta 1985 1. člen Izvršni svet Skupščine občine Ptuj pripravi in do 15/7-1982 predloži Skupščini občtpe Ptuj osnutek, do 15/10-1982 pa predlog sprememb in dopolnitev družbenega plana občine Ptuj za obdobje 1981-1982. 2. člen Občinski komite za družbeno ekonomski razvoj in planiranje predloži Skupščini občine Ptuj analizo spremenjenih pogojev srednjeročnega razvoja, Izvršni svet Skupščine občine Ptuj pa stališča in usmeritve za spremembo in dopolnitev družbenega plana občine Ptuj za obdobje 1981-1985 do 15/3-1982. Izvršni svet Skupščine občine Ptuj predloži Skupščini občine Ptuj predlog aneksa k dogovoru o temeljih družbenega plana občine Ptuj do 10/6-1982. 3. člen Izvršni svet Skupščine občine Ptuj določi program dela za pripravo sprememb in dopolnitev družbenega plana občine Ptuj v skladu z zakonom in tem odlokom, 4. člen Samoupravne organizacije in skupnosti sprejmejo svoje programe dela za pripravo sprememb in dopolnitev svojih planov, s katerimi zagotovijo, da bo celoten potek njihove aktivnosti pri spremembah in dopolnitvah planov potekal časovno in vsebinsko v skladu s programom dela za pripravo sprememb in dopolnitev družbenega plana občine Ptuj in da bodo aneksi k samoupravnim sporazumom in dogovorom o , temeljih planov pripravljeni in sklenjeni, spremembe in dopolnitve planov pa sprejete v skladu z roki, ki so predvideni za predložitev osnutka oziroma predlog sprememb, in dopolnitev družbenega plana občine Ptuj. 5. člen Strokovni nosilec aktivnosti pri pripravi in izdelavi sprememb in dopolnitev družbenega plana je občinski komite za družbeno ekonomski razvoj in planiranje. 6. člen Delo na pripravi sprememb in dopolnitev družbenega plana občine Ptuj se prične takoj. 7. člen Ta odlok začpe veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 402-28/81-2 Datum: 9/3-1982 Predsednik Skupščine občine Ptuj dr. Cvetko DOPLIHAR, dipl. vet. l.r. Datum: 9/3-1982 Predsednik Skupščine občine Ptuj dr. Cvetko DOPLIHAR, dipl. vet. l.r. 28. Na podlagi 6„ 11. in 13. člena Zakona odavkih občanov (Uradni list SRS, št. 21-224/74) ter 165. člena Statuta občine Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, štev. 5-46/78) je Skupščina občine Ptuj na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 9/3-1982 sprejela ODLOK o spremembah odloka o davkih občanov v občini Ptuj l.člen 8. člen odloka o davkih občanov v občini Ptuj (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 4-25/76. 2-9/77, 16-170/77. 4-4/78, 8-53/79, 22-206/79, 16-140/80 in 8-59/81) se spremeni tako, a se glasi: Davek od osebnega dohodka iz kmetijske dejavnosti (v nadaljnjem besedilu: davek iz kmetijstva) plačujejo zavezanci od katastrskega dohodka nezgodnih površin za posamezne skupinekatastrskihobčinponaslednjihstopnjah: % — v drugi skupini 9 — v tretji skupini: a) 6 b) 5 — v četrti skupini 2 Zavezanci, ki se jim ne odmerja prispevek za zdravstveno zavarovanje kmetov, plačujejo dodatno stopnjo davka iz kmetijske dejavnosti v drugi skupini katastrskih občin po stopnji 35 %, v tretji skupini katastrskih občin po stopnji 30 %, v četrti skupini katastrskih občin pa po stopnji 25 %. 2. člen V prvem odstavku 10. člena se stopnja »22 %« nadomesti s stopnjo »25 %i«, stopnja »46 %« pa s stopnjo »65 %«. 3. člen V 22. členu se doda novi tretji odstavek, ki glasi: Izjemoma se davek od intelektualnih storitev ne plačuje od dohodkov oseb, ki priložnostno ugotavljajo vrednost stanovanj in stanovanjskih hiš za upravni organ ali stanovanjsko skupnost po določilih pravilnika o merilih in načinu za ugotavljanje vrednosti stanovanj in stanovanjskih hiš ter sistemu točkovanja (Uradni list SRS, št. 25/81). 4. člen V 42. členu se število »0,60«, nadomesti s številom » 1 «'. 5. člen V drugem odstavku 44. člena se stopnja » 10 %<« nadomesti s stopnjo » 15 %«. ■6. člen Ta odlok prične veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, uporablja pa se od 1. januarja 1982. Številka: 422-4/76 Datum: 11/3-1982 Predsednik Skupščine občine Ptuj dr. Cveto Doplihar, dipl. vet. I. r. 29. Po 1. točki 166. člena statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 4-38/74) je skupščina občine Ormož na seji zbora združenega dela. zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 4. marca 1982 sprejela 1 statutarni sklep * o spremembah in dopolnitvah statuta občine Ormož 1 1. člen Vsi organi oblasti in samoupravljanja ter drugi nosilci samoupravnih, javnih in drugih družbenih funkcij v občini so dolžni v okviru svojih pravic, dolžnosti in odgovornosti zagotavljati pogoje za uresničevanje interesov delavskega razreda in vseh delovnih ljudi v družbenoekonomskih in političnih odnosih socialističnega samoupravljanja, zlasti pa v delegatskem sistemu in za uresničevanje pravic, obveznosti ter odgovornosti delovnih ljudi in občanov v samoupravnih ter drugih organizacijah in skupnostih in v družbenopolitičnih skupnostih. Organizacija, sestava in način dela kolektivnih organov oblasti in samoupravljanja se v občini urejajo tako, da se zagotavljajo kolektivno delo, odločanje in odgovornost ter enakopravnost članov teh organov pri uresničevanju njihovih pravic dolžnosti in odgovornosti, določenih z ustavo, statutom in zakonom. Vsak član kolektivnega organa je osebno odgovoren za svoje delo in v skladu s svojimi pravicami in dolžnostmi za delo in odločitve tega organa. Vsak član kolektivnega organa, ki je določen, da sodeluje pri delu drugih organov in teles, mora po načelih delegatskega sistema ravnati v skladu s pooblastili, smernicami in stališči tega organa. Vsi organi oblasti in samoupravljanja in drugi nosilci samoupravnih, javnih in drugih družbenih funkcij morajo izvrševati svoje pravice in dolžnosti tako, daje mogoče uresničevati družbeno nadzorstvo nad njihovim delom. 2. člen Voljeni in imenovani funkcionaiji in drugi nosilci samoupravnih, javnih in drugih družbenih funkcij, za katere takodoločajo ustava, statut ali zakon, se volijo oziroma imenjujejo za dobo do treh let, če za posamezne izmed njih ustava ne določa drugače. Osebe iz 1. odstavka tega člena so lahko izvoljene oz. imenovane za isto funkcijo največ dvakrat zaporedoma, če za posamezne izmed njih ustava ne določa drugače. Dolžino mandatne dobe oseb iz 1. odst. tega člena določajo ustava oziroma v skladu z ustavo statut in zakon. \ 3. člen 157. člen statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 4-38/74, 3-26/77, 3-26/78, 21-199/79 in 10/80 se spremeni tako, da glasi: »V zboru združenega dela imajo posamezna področja v skladu z določbami 153. in 156. člena tega statuta naslednje število delegatskih mest. a) gospodarstvo 29 b) prosveta in kultura 6 c) zdravstvo in socialno varstvo - 2 d) delovne skupnosti držav- nih organov, družbenopolitičnih organizacij, družbenih organizacij in društev in drugih delovnih skupnosti, ki niso organizirane kot OZD 2 Glede na udeležbo delovnih ljudi, ki delajo v kmetijski, obrtni in podobnih dejavnostih z delovnimi sredstvi, na katerih ima kdo lastninsko pravico in delavcev, s katerimi združujejo svoje delo in delovna sredstva pri ustvarjanju družbenega proizvoda v občini odpade od 29 delegatskih mest s področja gospodarstva na področje — kmetijske dejavnosti 6 delegatskih mest — obrtne in podobne dejavnosti 2 delegatski mesti«. Zbor voli svojega predsednika na podlagi pismene obrazložitve OK SZDL Ormož.« « 7. člen V 190. členu se doda nov 5. odstavek, ki se glqsi: »Sekretarja občinske skupnosti imenuje občinska skupščina na podlagi mnenja komisije za volitve, imenovanja ter kadrovske zadeve za dobo 4 let irt je po preteku te dobe lahko ponovno imenovan na to funkcijo.« 8. člen 206. člen se spremeni tako da se glasi: »Izvršni svet sestavljajo predsednik in člani, ki jih izvoli občinska skupščina. Kandidata za predsednika izvršnega sveta občinske skupščine določi občinska kandidacijska konferenca Ormož na predlog predsedstva OK SZDL Omož. Člane izvršnega sveta Občinske skupščine voli občinska skupščina na predlog kandidata za predsednika izvršnega sveta po poprej opravljenem postopku v SZDL. Za predsednika in člane izvršnega sveta so izvoljeni tisti kandidati, ki so dobili najmanj 2/3 glasov vseh delegatov vsakega zbora občinske skupščine. Predsednika in člane izvršnega sveta voli občinska skupščina za dobo 4 let. Nihče ne more biti več kot dvakrat zaporedoma izvoljen za člana . izvršnega sveta. Za predsednika izvršnega sveta ne more biti ista oseba izvoljena dvakrat .zaporedoma.« 9. člen V 213. členu se drugi odstavek spremeni tako. da se glasi: » Izvršni svet odloča z večino glasov vseh članov.« 10. člen V 216. člen u se d rugi odstavek spremeni tako. da se glasi: .»Sekretarja izvršnega sveta imenuje in razrešuje'izvršni svet na podlagi mnenja komisije za volitve, imenovanja in kadrovske zadeve za dobo 4 let in je lahko po preteku te dobe ponovno imenovan na to funkcijo.« 4. člen V 185. členu se 3. odstavek črta, dodajo se novi 3., 4., 5„ 6. in 7. odstavki, ki se glasijo: »Predsednika in podpredsednika voli občinska skupščina za dobo dveh let. Za predsednika oziroma podpredsednika je ista oseba lahko izvoljena največ dvakrat zaporedoma. Pismeno obrazložitev predloga za izvolitev predsednika in podpredsednika poda občinska konferenca SZDL Ormož. Glasovanje za predsednika in podpredsednika občinske skupščine )e tajno. Izvoljen je kandidat za katerega je glasovalo najmanj 2/3 vseh delegatov vsakega zbora občinske skupščine. Predsednik občinske skupščine sklicuje in vodi skupne seje vseh zborov.« 5. člen 186. člen se spremeni tako, da se glasi: »Občinska skupščina ima predsedstvo. Predsedstvo občinske skupščine sestavljajo: — predsednik občinske skupščine, — podpredsednik občinske skupščine, / — predsedniki zborov občinske skupščine, — predsedniki skupščin samoupravnih interesnih skupnosti, ki enakopravno odločajo z zbori občinske skupščine in sicer tedaj, ko predsedstvo razpravlja o zadevah, o katerih te skupščine enakopravno odločajo z zbori občinske skupščine. Pri delu predsedstva stalno sodelujeta predsednik izvršnega sveta in sekretar občinske skupščine. Po potrebi sodelujejo pri delu predsedstva občinske skupščine predstavniki družbenopolitičnih organizacij in drugih organizacij ter organov. Predsedstvo občinske skupščine zlasti: — obravnava vprašanja programiranja in usklajevanja dela zborov in delovnih teles skupščine in njihovega sodelovanja s skupščinami SIS; — skrbi za sodelovanje s skupščino SR Slovenije, svetom skupnosti podravskih občin ter skupščinami drugih občin; — skrbi za sodelovanje skupščine z družbenopolitičnimi organizacijami, samoupravnimi interesnimi skupnostmi, organizacijami združenega dela ter drugimi samoupravnimi organizacijami in skupnostmi; • —, usklajuje delo zborov in predlaga rešitve. Če se'zbori ne morejo sporazumeti glede načina ir) rokov za obravnavo zadev, o katerih enakopravno odločajo ali glede opravljanja drugih zadev, ki imajo skupen pomen za zbore; — skrbi za izvajanje poslovnika o delu skupščine in razlaga njegove določbe; — določa sredstva,.ki naj bodo v predlogu proračuna občine zagotovljena za delo skupščine in sekretariata skupščine in izvršnega sveta; — predlaga zborom skupščine akte o organizaciji in delu strokovne službe skupščine in izvršnega sveta; — opravlja druge zadeve, ki so določene s poslovnikom skupščine in poslovnikom zborov in na način, kot so v teh aktih določene.« 1 L člen Člen 240. se spremeni tako, da glasi: »Predsednike komitejev in sekretarje sekretariatov imenuje in Razrešuje občinska skupščina na predlog predsednika izvršnega sveta izmed članov izvršnega sveta na podlagi mnenja komisije za volitve, imenovanja ter kadrovske zadeve. Mandatna doba funkcionarjev iz prejšnjega odstavka tega člena je vezana na mandatno dobo članov izvršnega sveta občinske skupščine. Funkcionarje upravnih organov, ki niso obvezno člani izvršnega sveta imenuje inTazrešuje občinska skupščina na podlagi javnega razpisa in po predhodnem mnenju komisije za volitve, imenovanja in kadrovske zadeve za dobo 4 let in so po preteku te dobe lahko ponovno imenovani na to funkcijo. Javni razpis po prejšnjem odstavku opravi komisija za volitve, imenovanja ter kadrovske zadeve.« ' 12. člen Za 268. členom se dodajo novi 268/a do 268/g členi, ki se glasijo: 268./a člen Svet občine je politično posvetovalno telo občine Ormož, katerega člani na zahtevo predsedstva občinske skupščine na sejah sveta občine ali posamično obravnavajo: določena vprašanja samoupravnega socialističnega razvoja, vprašanja, ki se tičejo odnosov z drugimi občinami, vprašanja splošne politike v okviru pravic in dolžnosti občine ter dajejo o njih mnenja in predloge. 268./^ člen Za člane sveta občine so lahko izvoljeni priznani družbenopolitični, kulturni in drugi javni delavci, ki so s svojim revolucionarnim ali dolgoletnim delom na najodgovornejših funkcijah v družbenopolitičnih in samoupravnih organizacijah in skupnostih ter državnih organih dali in dajejo pomemben prispevek h graditvi in razvoju socialističnih družbenih odnosov ter k boju delavskega razreda, za socializem in krepitev socialističnih samoupravnih odnosov, kakor tudi h krepitvi bratstva in enotnosti narodov in narodnosti jugoslovanske skupnosti kot celote ter h krepitvi njene neodvisnosti. 268./c člen Člane sveta občine voli na predlog predsedstva OK SZDL Ormož skupščina občine Ormož. ' Člani sveta občine se volijo za dobo 4 let in so po preteku te dobe lahko ponovno izvoljeni. 268./d člen Sejo sveta občine skliče predsedstvo občinske skupščine. » 268./e člen Članstvo v svetu občine je častna družbena funkcija. Člani sveta občine imajo pravico do povračila stroškov, kijih imajo ’ zvezi z opravljanjem svoje funkcije. 6. člen 188. členu se dodata nova 6. in 7. odstavek, ki se glasita: »Svojega predsednika in podpredsednika volijo zbori za dobo dveh let. Za predsednika ali podpredsednika zbora je ista oseba lahko izvoljena največ dvakrat zaporedoma. 268./f člen Sredstva za delo sveta občine se zagotavljajo v proračunu občine Ormož. Odredbodajalec za uporabo sredstev za delo sveta je predsednik občinske skupščine. 268./g člen Za svet občine Ormož se pripnemo uporabljajo členi 6, 7 in 8 Svetu republike (Ur. list SRS št. 3-112/75). PREHODNE DOLOČBE < 13. člen Voljenim in imenovanim funkcionarjem iz čl. 185., 188., 206. in 1. odstav. 240. člena tega statuta se upošteva tudi ves čas, prebit na določeni funkciji, pred uveljavitvijo tega statutarnega sklepa. Za funkcionarje, ki so opravljali določeno funkcijo krajši čas, kot traja mandatno obdobje se šteje, da so funkcijo opravljali vse mandatno obdobje. če je minilo več kot polovico mandata, oziroma se ne upošteva tega časa, če zakona o je mandat trajal polovico ali manj kot polovico mandatnega obdobja. 14. člen Ta statutarni sklep začne veljati osmi dan po objavi v uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. Številka: 011-1/1977 Ormož, dne 4. marca 1982 Predsednik Skupščine občine Ormož Mirko Novak 1. r. 30. Po 4. in 13. točki lóé. člena .ter 161. členu statuta občine Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 4038/74), ter 3. odstavka 73. člena in 74. člena zakona o volitvah in delegiranju v skupščine (Uradni list SRS št. 24-1508/77 ter štev. 22-1191/81) je skupščina občine Ormož na seji zbora'združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora, dne 4. marca 1982 sprejela odlok o razdelitvi delegatskih mest v zboru združenega dela, v zboru krajevnih skupnosti skupščine občine Ormož ter o oblikovanju konferenc delegacij P. člen S tem odlokom se določa razdelitev delegat-/skih mest v zboru združenega dela in v zboru Tek. Ime samoupravne organizacije šl. oz. skupnosti 1. Tovarna plastičnih in optičnih proizvodov Jože Kerenčič Ormož 2. Tovarna sladkorja Ormož 3. Droga TOZD Gosad Središče ob Dravi 4. IGP »Ograd« Ormož 5. Primat TOZD za vozila talnega transporta Hardek \ 6. Tonosa Tomaž 7. Mercator »Zarja« Ormož Slovin TOZD vinogradništvo Ormož Slovin TOZD gostinstvo Slovin delovna skupnost skupnih služb Samostojni obrtniki in njihovo združenje Delavci zaposleni pri sam. obrtnikih Bolnica Ptuj — TOZD psihiatrični odd. Ormož Osnovna šola Miklavž 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Osnovna šola Velika Nedelja 5. člen Za delegiranje skupnih delegatov v zbor združenega dela se oblikuje 13 konferenc delegacij v naslednjih kombinacijah in številu delegatskih mest. Tek. Udeleženci v konferenci št. 1. Marles TOZD Žaga Ormož Marles TOZD notranja oprema Središče 2. TIMA — Preskrba Poljčane — Ormož TIMA - KLAS Ormož TIMA — pivo — slatina Ormož TIMA — pekarna Ormož ,, 3. SLOVIN TOZD kmetijstvo SLOVIN TOZD kooperacija K K Ptuj — enota Dornava GG Maribor TOZD gozdarstvo Ormož . Veterinarska postaja Ormož 4. Komunalno podjetje Ormož Cestno podjetje Maribor — obral Ormož KS Ormož KS Ivanjkovci Elektro Maribor — rajon Ormož Če se samoupravne organizacije oziroma skupnosti drugače ne dogovorijo, je sedež konference pri organizaciji oz. skupnosti, kije v konferenci navedena prva. 6. člen V zboru krajevnih skupnosti imajo vse krajevne skupnosti enako število delegatskih mest in sicer pó 3. krajevnih skupnosti skupščine občine Ormož in oblikovanje konferenc delegacij, v koliko jih samoupravne organizacije in skupnosti iz 2. člena tega odloka do 14. marca 1982 ne oblikujejo drugače s sporazumi. 2. člen Dve ali več delegacij temeljnih samoupravnih organizacij oziroma skupnosti povezanih z delom in drugimi skupnimi interesi v združenem delu v procesu reprodukcije oziroma z interesi v občini, ki jim glede na merila iz 3. odst. 72. člena v uvodu navedenega zakona ne pripada delegatsko mesto v zboru združenega dela občinske skupščine Ormož, se združujejo v konference delegacij (v nadaljevanju konference) zaradi delegiranja skupnih delegatov v zbor združenega dela, skupnega obravnavanja vprašanj, ki so na dnevnem redu SO Ormož, medsebojnega dogovarjanja, povezovanja in določa- nja skupnih smernic za delegate ter zaradi uresničevanja drugih svojih pravic in dolžnosti v zvezi z opravljanjem funkcij skupščine občine Ormož. 3. člen Konference iz 2. člena tega odloka oblikujejo samoupravne organizacije oziroma skupnosti s sporazumi najpozneje do 14. marca 1982. Če sporazum iz prejšnjega odstavka tega člena do tega roka ni sklenjen, se delegacije samoupravnih organizacij oziroma skupnosti združujejo v konference po določbah 5. člena tega odloka. 4. člen Delegatska mesta v zboru združenega dela skupščine občine Ormož se po merilih iz 72. člena v uvodu navedenega zakona razdelijo med samoupravne organizacije in skupnosti, kot sledi: Število delegatskih mest v ZZD 4 3 2 2 1 1 2 2 1 I 1 1 1 I 1 Število deleg. mest I I Avtomoto društvo Ormož Dimnikarsko podjetje Ormož ŽTP Ljubljana TOZD prometna sekcija Pragersko — postaje v občini Ormož ŽTP Ljubljana — sekcija za vzdrževanje prog v Ormožu Podjetje za PTT promet Maribor — pošte v občini Ormož Certus Maribor AP Ormož KB Maribor — izpostava Ormož Zavarovalnica Triglav Petrol Ljubljana — bencinski servis Ormož Borovo Jug. kombinat — poslovalnica Ormož Agis Ptuj — prodajalna ormož TT Ljubljana — TOZD (ftbak — enota Ormož Surovina Maribor — PE Ormož Kristal Maribor enota Ormož Emona Ljubljana — PE odkupna postaja Vel. Nedelja Slovenija sgdje — enota Velika Nedelja Povrtnina Maribor — poslovalnica Cvetkovci IMP — Jeklotehna Ljubljana — prodajalna Ormož ZC Ptuj TOZD zdravstvena postaja Ormož Združene lekarne Ptuj — poslovna enota Ormož Osnovna šola Središče KS Središče Osnovna šola Tomaž KS Tomaž Osnovna šola Ormož Glasbena šola Ormož Delavska univerza Ormož Osnovna šola Stanka Vraza Ormož Vzgojnovarstveni zavod Ormož Delovna skupnost — upravnih organov.SO Ormož Temeljnega sodišča Maribor — enote Ormož — Postaje milice Ormož — Sodnika za prekrške Ormož — Občinskega Štaba teritorialne obrambe Ormož Delovna skupnost — skupnih služb SIS Ormož — Skupnosti za zaposlovanje Ormož — Samoupravne stanovanjske skupnosti Ormož — SDK podružnice Ptuj/— izpost. Ormož — družbenopolitičnih organizacij ’ (SZDL. ZKS. OSS. ZSMS) 7. člen Z dnem, ko začne veljati ta odlok, preneha veljati odlok o razdelitvi delegatskih mest v zboru združenega dela in v zboru krajevnih skupnosti SO Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 3-27/78). 8. člen Ta odlok začne veljati 8. dan po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, uporablja pa se za delegate in delegacije izvoljenè dne 1 L in 14. marca 1982. Številka: 020-1/1982 Ormož, dne 4. marca 1982 Predsednik Skupščine občine Ormož Mirko Novak J. r. Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj izhaja praviloma dvakraUnesečno, in to včemek. Naročniki Tedmka ga prejmejo brezplačnojn^ročndci^iosameznih \ ^ ^ uredništva Ptuj, Srbski trg 1/1. Tiska časopisno grafično podjetje Večep, Tržaška 14, Maribor.