IEDC - Poslovna šola Bled Dr. Danica Purg Prešernova cesta 33 ~ ._ ..... _ . _;.::,, . Tur!zem Časopis za vodenje in trženje v turizmu - .-·-;;,.;;.-. Letnik Vl/53 Oktober 2002 • Novosti, trendi in gibanja na emitivnih trgih: ............................................................. .. .. .. .................. 2., 3. in 4. stran • Konsolidacija mednarodnega turizma, povezovanja, združitve in prevzemi: ................................................. 5. stran • Statistika trga kongresnih prireditev: ............................................................................................................ 6. stran • Turistična potovanja Slovencev v letih 200 in 2001: ......... ........ .. ........................................................ 7.,8. in 9. stran • Raziskave o projektu "NEXT EXIT - Na lepše": ....... ................... ................... .............. ............. ........ .... ......... 10. stran • Kaj dogaja na STO: ........... .. .. .... ................................. .... ............ ... .... ............................................................ 11. stran • Zadnja stran: .. ............... ... ... .. ......................................... .. .... .... ... ... ........................................................ ...... 12. stran Oktober v znamenju usklajevanja trženjske strategije in programa STO za leto 2003 - in pa seveda SIW-a! Tokrat zgolj kratka informacija o oktobrskih usklajevanj ih za Strategijo tržen ja slovenskega turizma 2003-2006 in Program dela STO za leto 2003 (oziroma Izvedbeni načrt tržen ja slovenskega turizma 2003), v novembrski oziroma decembrski številki Turizma pa bosta dokumenta podrobneje predstavljena. Usklajevanja so poteka la v sredin i oktobra v ob liki šestih usklajeva lnih de lavn ic (zdraviliški turizem in wel lness, i gralniško-zabaviščni turizem in poslovni turizem, programsko področj e - 3A, 3E in 3D produkti, recept ivne agenci je, t u r i st i čno področj e Julijske Alpe in Pohorje-Maribor ter turist i č n o področje Obala in Kras). STO je na teh de lavn icah predstavila osnovna i zhod i šča in usmeritve nove trženjske strategije ter koncept osnovnega in dodatnega partnerskega programa (kar je tud i tema tokratnega uvodn ika). Zdaj na STO zbiramo pripombe, pred loge in odzive posameznih področni h in produktnih združenj, ki jih bomo tekom novembra še usklajeva li , ob tem pa bodo potekala še pod robna usklajevan ja za dodatne skupne partnerske aktivnosti. Informacije: maja.pak@slovenia-tourism.si in mojca.marovic@slovenia-tourism.si + -~~·. ·.Jt~ .. ,·::. ·i · ......... #'. __ 1 -- . ~--_:.,~ Prizor iz SIW-ove gola večerje v veliki dvorani Grand Hotelo Union, kjer so se no velikem platnu prepletale umetniške in turistične podobe. In še na kratko izplen SIW-a. Rekordna udeležba - na strani tu jega povpraševanja 204 pod jetij in 284 TO, TA in prevoznikov iz 22 držav, na stran i domače ponudbe pa 103 podjetja in čez 200 predstavnikov, 40 % novih tuj ih organizatorjev potovanj in agentov, ki v Sloveniji i ščejo novo destinacijo in poslovno priložnost, ter skupno 200 tujih predstavnikov na eno -oziroma tridnevnem postborznem študijskem potovanju. Vse sode l ujoče, ki po končanem dogodku niste izpolni li vp raša lnika, prijazno prosimo, da to naknadno storite Oana.apih@slovenia-tourism.si).+ Vaša povratna informacija nam je n am reč izredno pomembna pri ci ljnem pridobivan ju partnerjev za SIW 2003. Poleg tega čez tri mesece nač rt u je mo izvesti ponovno anketo, s ciljem ugotoviti nadaljnji razvoj na SIW-u vzpostavljenih kontaktov. STO je v sodelovanju z MG, GZS, OZS, TZS in NTZ (ob tehnični podpori podjetja GV Izobraževanje ter medijskih sponzorjev Gospodarski vestnik in časnik Finance) zasnovala letošnji Forum ne zgolj kot platformo za javno usklajevanje stališč o razvoju turizma na nacionalni, regionalni in lokalni ravni, preverjanje strateških usmeritev, tekoče politike in iskanja novih idej v promociji in trženju slovenskega turizma. Pomemben poudarek na letošnjem petem Forumu je prav na aktualnih vsebinah na razpravah, s katerimi želimo pritegniti vso najpomembnejšo turistično poslovno, javno in civilno javnost, sporočilo pa prenesti tudi v politično. Naj še izpostavimo dve okrogli mizi "Turizem za Slovenijo in Slovenija za turizem" ter "Vizije novih turističnih baronov", z dinamičnimi moderatorji in zanimivimi gosti. Celoten program najdete na predzadnji strani, za prijavnico pa se obrnite na mojca.marovic@slovenia-tourlsm.si. + Slovenija •, III III II Izdaja Slovenska Turistična Organizacija l