NA TRŽAŠKI Zaprt tretji vozni pas Tretji vozni pas na Tržaški cesti (od Dolgega mostu do križišča pri gostilni Gorjanc), ki je že močno dotrajan in ga horizontalna signalizacija, ali preprosteje povedano neprekinjena črta, nič več ne ločuje od ostalih dveh pasov, so fizično zaprli. Sektor za vzdrževanje in rekon-strukcijo cest pri Republiški skupnosti za ceste je namreč dobil od Republiškega prometnega inšpektorata republiškega ko-miteja za promet in zveze odločbo, da del te ceste brez odlašanja nemudoma zapre. Ker pa sedaj še vedno ni pravo vreme za obnavljanje belih črt med obema preosta-lima pasovoma, vsaj tako zatrjujejo ce-starji, bodo začasno nadomestili črto po sredi cestišča postavljeni stožci. Za ta ukrep so se prometniki med drugim odlo-čili tudi zato, ker v februarju že pričakuje-jo odjuge, ki bodo še bolj razbrazdale že sedaj dotrajano vozišče tretjega pasu. Vse dotlej, torej do morebitnega novega ob-navljanja asfaltne prevleke, pa bo zaprti tretji pas lahko služil pešcem (kajti doslej zanje tod" ni bilo pravega prostora), kole-sarjem in morebitnim vprežnim vozilom, ne pa tudi traktorjem. Obenem bo tako sproščeni del ceste omogočal bližnjim pre-bivalcem ugodnejše vključevanje v promet na Tržaški cesti. Že do prvega maja letos bosta morala RSC in SIS za desetletno izgradnjo cest Ljubljana pripraviti nov prometni sistem na tem delu primorske magistrale, najbrž z obnovo tretjega pasu. Z otvoritvijo industrijske ceste ob želez-nici pa je računati na preobremenitev pro-meta po Tržaški.