Ormož, 4.11.2015 Letnik 13 Številka 7 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 18. PREDLOG Proračuna Občine Ormož za leto 2016 Na podlagi 79. člena Poslovnik občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - PREDLOG Proračuna Občine Ormož za leto 2016 V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bodo pri obravnavi predloga proračuna sodelovali: - Mateja Zemljak, Direktorica občinske uprave - Mirko Šerod, Vodja Oddelka za finance - Boris Novak, Vodja Medobčinske uprave občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž - Mateja Serec, Vodja Urada župana - Mojca Zorčič, Vodja Oddelka za družbene dejavnosti in splošne zadeve - mag. Karmen Štumberger – Vodja Oddelka za gospodarske dejavnosti - Miran Klinc, Svetovalec za kmetijstvo Ormož, dne 4.11. 2015 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 18. Na podlagi 79. in 90. člena Poslovnika oobčinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam občinskemu svetu predlog Proračuna Občine Ormož za leto 2016 PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2016 PREDLAGATELJ: Župan Občine Ormož Alojz Sok, dr. vet. med. GARADIVO PRIPRAVILA: Občinska uprava Na podlagi 28. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13 in 55/15) in na podlagi določil V. poglavja Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) obveščam občinski svet in posredne uporabnike proračuna Občine Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 Ormož o aktivnostih in rokih občinskega proračuna za leto 2016: 4.11.2015 16.11.2015 do 3.12.2015 do 4.12.2015 10.12.2015 2 za sprejem Vložitev predloga proračuna Predstavitev predloga proračuna občinskemu svetu in splošna razprava 4.11.2015 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 51/10, 40/12 – ZUJF in 14/15 ZUUJFO), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13 in 55/15) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na __. seji, dne ___________ sprejel Javna razprava o predlogu proračuna ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2016 Pisne pripombe na predlog proračuna Vložitev dopolnjenega predloga proračuna do 14.12.2015 Rok za vložitev pisnih amandmajev članov občinskega sveta 21.12.2015 Obravnava in sprejem proračuna na seji občinskega sveta 22.12.2015 Objava odloka o proračunu v Uradnem vestniku Občine Ormož in na spletni strani Občine Ormož 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2016 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v eurih A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček Proračun leta 2016 11.867.061 9.922.417 8.470.280 7.178.955 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 1.087.425 203.900 1.452.137 1.192.983 711 Takse in pristojbine 16.000 712 Globe in druge kazni 16.000 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 56.123 714 Drugi nedavčni prihodki Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 171.031 Poročevalec, št. 7 3 4.11.2015 72 KAPITALSKI PRIHODKI 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 60.000 15.000 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 45.000 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 1.884.643 1.843.188 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 41.455 11.899.657 2.384.173 678.127 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 107.663 402 Izdatki za blago in storitve 1.195.818 403 Plačila domačih obresti 13.083 409 Rezerve 389.482 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 5.075.650 116.827 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 2.538.770 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 488.846 413 Drugi tekoči domači transferi 1.931.207 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 4.157.385 4.157.385 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 282.449 182.000 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 100.449 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -32.596 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV Proračun leta 2016 40.000 75 Prejeta vračila danih posojil 40.000 750 Prejeta vračila danih posojil V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 40.000 20.000 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 440 Dana posojila 20.000 20.000 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.V.) 20.000 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2016 VII. ZADOLŽEVANJE 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 310.000 310.000 310.000 Poročevalec, št. 7 4 4.11.2015 VIII. ODPLAČILA DOLGA 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga 444.404 444.404 444.404 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.II.-V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -134.404 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 32.596 3.047.000 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. -147.000 4. 5. prihodki krajevnih skupnosti, ki se namenijo za namene za katere so bili pridobljeni drugi namenski prihodki. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti. V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določili zakona, ki ureja javne finance in podzakonski predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavkekonta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa, za vlaganja v opremo in vozila za zagotavljanje protipožarne varnosti, 2. prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, ki se namenijo za vlaganja v širokopasovno omrežje; 3. prihodki od komunalnega prispevka, ki se namenijo za gradnjo komunalne opreme; Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2016 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 1. 2. v letu 2017 60 % navedenih pravic porabe in v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. 5 4.11.2015 2. 3. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in stanovanjski rezervni sklad. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 25.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Ormož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 11. člen (odpis dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 eurov odpiše plačilo dolga. Skupna vrednost odpisov ne sme preseči 5.000 eurov, v kolikor je znesek večji od 5.000 eurov, o tem odloča občinski svet. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 Obseg sredstev se v primeru, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz drugega odstavka tega člena ne všteva. 6 4.11.2015 15. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 410-21/2015 11/11 Ormož, __________________ 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 12. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2016 lahko zadolži do višine 310.000 eurov. Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Ormož, v letu 2015 ne sme preseči skupne višine 100.000 eurov. 13. člen (obseg zadolževanja posrednih uporabnikov občinskega proračuna) Posredni uporabniki proračuna, katerih ustanoviteljica je občina se lahko v letu 2016 zadolžijo do skupne višine 100.000 evrov. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 14. člen (začasno financiranje 2017) PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov OBRAZLOŽITEV: V Odloku o proračunu občine Ormož za leto 2016 so opredeljene vsebine, ki jih je potrebno zajeti v skladu z Zakonom o javnih financah. Nanašajo se na določitev višine splošnega dela proračuna in strukture posebnega dela proračuna, izvrševanje proračuna, določitev namenskih prihodkov in odhodkov proračuna, prerazporejanje pravic porabe, največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, spreminjanje načrta razvojnih programov, proračunskih skladih, sklepanje pravnih poslov, financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov, omejitve pri sklepanju pravnih poslov oseb javnega prava, oblikovanju proračunske rezerve, določitev višine dolga, ki ga lahko odpiše župan, obseg zadolževanja in poroštvo občine ter javnega sektorja v letu 2016. Občinskemu svetu predlagamo, da po opravljeni predstavitvi in splošni razpravi predlog Odloka o proračunu občine Ormož za leto 2016 posreduje v javno razpravo. V obdobju začasnega financiranja Občine Ormož v letu 2017, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. Občinska uprava TABELE: • • • SPLOŠNI DEL (v prilogi); POSEBNI DEL (v prilogi); NRP (v prilogi). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 7 4.11.2015 OBRAZLOŽITVE S PRILOGAMI PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2016 SO OBJAVLJENE NA SPLETNI STRANI OBČINE ORMOŽ NA SPLETNEM NASLOVU: http://www.ormoz.si/podrocje.aspx?id=971 OBČINA ORMOŽ predlog Štev. 1000-1/2015 07/9 Ormož, Župan Občine Ormož v skladu s prvim odstavkom 43. člena in 45. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 –uradno prečiščeno besedilo in 65/08) podaja KADROVSKI NAČRT OBČINE ORMOŽ ZA LETI 2016 in 2017 Skupaj s proračunom za tekoče leto se v skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 –uradno prečiščeno besedilo in 65/08) predloži občinskemu svetu tudi predlog kadrovskega načrta. V skladu z 8. členom Pravilnika o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09), ki se smiselno lahko uporabi za pripravo in predložitev kadrovskega načrta za uporabnike občinskega proračuna, se navede število zaposlenih na dan 31. decembra preteklega leta, dovoljeno število zaposlenih na dan 31. 12. iz kadrovskega načrta za tekoče leto in predlog dovoljenega števila zaposlenih za naslednji dve proračunski leti. Sklepanje delovnih razmerij in upravljanje s kadrovskimi viri na občinski ravni poteka v skladu s kadrovskim načrtom, ki se pripravlja in sprejema na podlagi 42. do 45. člena Zakona o javnih uslužbencih. S kadrovskim načrtom se prikaže dejansko stanje zaposlenosti po delovnih mestih, v skladu z delovnim področjem in delovnim programom organa pa se za obdobje dveh let določi predvideno ciljno stanje zaposlenosti po delovnih mestih, za katera se sklene delovno razmerje za nedoločen čas ter predvidene zaposlitve za določen čas. Po 42. in 43. členu Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrti zajemajo dovoljeno število zaposlenih pri neposrednih proračunskih uporabnikih v prihodnjih dveh letih. Pristojni organ (župan) izvede uskladitev kadrovskih načrtov v 60. dneh po sprejetju proračuna ali njegovih sprememb, upoštevajoč spremembe predlaganega občinskega proračuna, ki so nastale v postopku njegovega sprejemanja. Med proračunskim letom se v skladu s 45. členom Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrt lahko spremeni, če pride do trajnega ali začasnega povečanja obsega dela, ki ga ni mogoče opravljati z obstoječim številom javnih uslužbencev in so zagotovljena finančna sredstva za nove zaposlitve. -pravne podlage: • Zakon o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 - uradno prečiščeno besedilo in 65/08), • Pravilnik o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09), • Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 15/99, 10/07 in 21/07), • Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/07, 12/08,19/08, 21/08 – popr. in 8/11), • Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, št. 100-00035/2008 0007 9 z dne 24.7.2008, 25.2.2009, 23.4.2009, 22.8.2011, 1.3.2012, 19.10.2012 in 24.4.2014, • Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v skupni Občinski upravi »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž«, št. 007-00029/2008 07/9 z dne 26.11.2008, 15.9.2009, 16.8.2013, 22.7.2014 in 10.9.2015. OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2016/2017: Na podlagi sprejetega kadrovskega načrta za leto 2015 je bilo na dan 31. dec. 2015 dovoljeno število zaposlenih 25,5, dejansko število zaposlenih pa 23,5. Vse zaposlitve, so zaposlitve za nedoločen čas. Predlog kadrovskega načrta dopušča možnost zaposlitve enega javnega uslužbenca v Uradu župana, katerega zaposlitev pa se v letu 2016 ne predvideva, ker so naloge tega delovnega mesta zaenkrat razdeljene med ostale javne uslužbence. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 8 V letih 2016 in 2017 bo občina omogočila opravljanje obvezne delovne prakse kakšnemu dijaku/inji oziroma študentu/ki, našim občanom, ki je zanje pogoj za napredovanje v višji letnik, zelo pa so za tako obliko sodelovanja in pomoči zainteresirane tudi srednje šole in fakultete. Le te sprejemamo na podlagi vlog. 4.11.2015 V času poletnih dopustov zaposlenih, bomo v skladu z možnostmi, nudili možnost opravljanja počitniškega dela kakšnemu študentu/ ki oz. dijaku/inji, preko študentskega servisa. Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2015 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2015 iz dan 31. dec. 2016 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2017 3 4 5 SKUPAJ 1 1 1 1 Funkcionarji občin (župan) 1 1 1 1 Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2015 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2015 iz dan 31. dec. 2016 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2017 3 4 5 SKUPAJ 23,5 25,5 24,5 24,5 Občinska uprava 19,5 21,5 20,5 20,5 Urad župana 2 3 3 3 Direktorica občinske uprave 1 1 1 1 Občinska uprava- poslovni sekretar Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve Oddelek za gospodarske dejavnosti Oddelek za finance 1 1 1 1 5,5 6,5 5,5 5,5 6 6 6 6 4 4 4 4 4 4 4 4 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 1 1 1 1 1 1 1 1 Ožji deli lokalne skupnosti Krajevna skupnost Ivanjkovci Krajevna skupnost Kog Krajevna skupnost Miklavž pri Ormožu Krajevna skupnost Ormož Krajevna skupnost Podgorci 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Velika Nedelja 0,5 0,5 0,5 0,5 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 9 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2015 1 2 4.11.2015 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2015 iz dan 31. dec. 2016 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2017 3 4 5 SKUPAJ 1 1 0 0 Pripravniki za določen čas 1 1 0 0 naloge na področju zagotavljanja in izvajanja gospodarskih javnih služb, pripravlja projekte, vodi investicije in opravlja nadzor nad investicijami. SKUPNA OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2016/2017: Skupna občinska uprava opravlja upravne, strokovne in pospeševalne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic na področju inšpekcije: naloge občinske inšpekcije in službe nadzora občinskih cest in na področju urejanja prostora: strokovne naloge na področjih urejanja prostora, strokovne V skupni občinski upravi se opravljajo naloge v obsegu 6 zaposlenih, vsi so zaposleni za nedoločen čas. V letu 2016 bo v skupni občinski upravi število zaposlenih ostalo enako, prav tako se ne predvideva nobena sprememba števila zaposlenih za leto 2017. Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2015 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2015 iz dan 31. dec. 2016 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2017 3 4 5 SKUPAJ 6 6 6 6 Skupna Občinska uprava 6 6 6 6 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15), prvega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne _________ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2016 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2016. Na podlagi 4. odst. 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) letni načrt ravnanja z nepremičnim Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 10 premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu s prvim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14) je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi 4.11.2015 veljavnega načrta premoženja. pridobivanja nepremičnega 2. člen Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2016 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 56.309,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt pridobivanja zemljišč: parc.št. 1376/3 1365/5 šifra k.o. 331-Velika Nedelja 331-Velika Nedelja velikost v m2 175 163 okvirna cena v EUR 1.050 978 del 374/11 del 310/1 447/2 447/3 25/5, 25/4, 25/7, 26/1, 27/1, 29/1 del 465/1 del 465/2 240/7 240/4 1666 1667 Poslovna cona Ormož SKUPAJ: 306-Vuzmetinci 306-Vuzmetinci 301-Vinski Vrh 301-Vinski Vrh 303-Hermanci cca 60 cca 510 127 11 57+13+2+38+57+43=21 0 10 50 1351 184 3361 3665 240 2.550 635 55 1.050 318-Hardek 318-Hardek 314-Hum 314-Hum 331-Velika Nedelja 331-Velika Nedelja 332-Ormož 3. člen Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2015, se lahko nadaljujejo v letu 2016. 4. člen Ta sklep velja takoj. Številka: 478-127/2015 01\29 Ormož, dne ______________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 80 75 1.756 276 8.402 9.162 30.000 56.309,00 Obrazložitev: Priprava letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja občine temelji na določbi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) ter določbi 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14). Na zemljiščih s parc. št. 1376/3 in 1365/5 k.o. Velika Nedelja v naravi dejansko stoji avtobusno postajališče Mihovci, zato je potrebno urediti lastništvo in zemljišči prenesti na Občino Ormož. Na delu zemljišča s parc. št. 374/11 in 310/1, obe k.o. Vuzmetinci, na zemljiščih s parc. št. 447/2 in 447/3, obe k.o. Vinski Vrh, na zemljiščih s parc. št. 240/7 in 240/4 obe k.o. Hum ter na zemljiščih s parc. št. 25/5, 25/4, 25/7, 26/1, 27/1, 29/1 vse k.o. Hermanci v naravi dejansko poteka cesta, zato mora Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 11 Občina Ormož predmetna zemljišča prenesti v svoje lastništvo. Zemljišči s parc. št. 465/1 in 465/2 obe k.o. Hardek se nahajata v neposredni bližini deponije komunalnih odpadkov Dobrava in sta v večinski lasti Občine Ormož. Preostali delež bo občina odkupila od Sklada kmetijskih zemljišč in gozdov RS. Po končani odmeri bo del zemljišča z menjavo občina odsvojila. Občini sta bili v odkup ponujeni zemljišči s parc. št. 1666 in 1667 obe k.o. Velika Nedelja, ki se nahajata na I. vodovarstvenem območju. Občina Ormož zemljišči potrebuje za vzpostavitev režima kmetovanja (prepoved vnosa pesticidov) ter varovanja zalog pitne vode vodarne Mihovci. 4.11.2015 Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15), drugega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne ______ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2016 1. člen Za nakup preostalih zemljišč v obrtni coni bo občina v programu pridobivanja zagotovila sredstva za primer potrebe po nakupu zemljišč na tem območju. Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2016. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu z drugim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14) se postopek razpolaganja z nepremičnim premoženjem samoupravne lokalne skupnosti lahko izvede, če je nepremično premoženje vključeno v veljavni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem. 2. člen Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2016 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 462.345,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt razpolaganja z zemljišči: upravljavec šifra k.o. parc.št. velikost v m2 solast. delež razpolaganj e Občina Ormož Občina 332-Ormož 1031/24 546 1/1 prodaja okvirna vrednost v EUR 16.380 332-Ormož 1031/34 977 1/1 prodaja 29.310 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož SKUPAJ: 12 4.11.2015 332-Ormož 1031/35 984 1/1 prodaja 29.520 332-Ormož 1031/36 909 1/1 prodaja 27.270 332-Ormož 1031/37 826 1/1 prodaja 24.780 332-Ormož 1031/38 865 1/1 prodaja 25.950 332-Ormož 1031/39 935 1/1 prodaja 28.050 292-Runeč 12.362 1/1 prodaja 9.000 321-Šardinje 835 836 837 *54/1 *54/2 637/2 192/2 1043 1/1 prodaja 500 266-Plešivica del 324/10 450 1/1 prodaja 1.078 332-Ormož Poslovna cona Ormož del 29/1 1/1 prodaja 50.000 cca 170 1/1 menjava 1.360 18.678,74 47/100 prodaja 21.500 290-Lahonci 149/20, 206/1, 206/2, 205/2, 205/3, 136/0, 137/0, 135/0, 138/1, *13/0, 138/2, 149/49 *156/0 43 1/1 prodaja 1.057 315-Pavlovski Vrh del 591/2 cca 450 1/1 prodaja 2.500 303-Hermanci 276/8 589 1/1 prodaja 4.700 303-Hermanci 277/8 563 1/1 prodaja 4.500 306-Vuzmetinci 302/5 684 1/1 prodaja 5.500 290-Lahonci 332/1 94 1/1 prodaja 750 331-Velika Nedelja del 1651/0 cca 60 1/1 prodaja 11.377 329-Cvetkovci 1200/0 172 1/1 menjava 1.548 296-Cerovec Stanka Vraza 335-Loperšice 296.630 Tabela B – Načrt razpolaganja s stavbami/deli stavb ter z zemljišči s stavbo: upravljavec stavba k.o. št. stavbe velikost v m2 solastniški delež Občina Ormož Občina Vrazova 1 332-Ormož 465 111,86 1/1 okvirna vrednost v EUR 15.000 Vrazova 1 332-Ormož 465 50,98 1/1 9.375 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož 13 4.11.2015 Vrazova 1 332-Ormož 465 74,86 1/1 11.250 Vrazova 1 332-Ormož 465 89,39 1/1 14.250 Vrazova 1 332-Ormož 465 70,10 1/1 10.500 Vrazova 1 332-Ormož 465 51,02 1/1 8.625 Podgorci 124 327-Podgorci 149 124,93 1/1 4.000 Mali Brebrovnik 40 Mali Brebrovnik 40 Mali Brebrovnik 40 Cerovec Stanka Vraza 32 Cerovec Stanka Vraza 32 Cerovec Stanka Vraza 32 Ivanjkovci 35 299-Mali Brebrovnik 299-Mali Brebrovnik 299-Mali Brebrovnik 296-Cerovec Stanka Vraza 296-Cerovec Stanka Vraza 296-Cerovec Stanka Vraza 294Ivanjkovci 294Ivanjkovci 91 70,61 1/1 11.775 91 66,40 1/1 11.400 91 59,44 1/1 9.600 16 42,78 1/1 4.730 17 16,72 1/1 1.210 16 81,56 1/1 5.700 14 94 1/1 8.750 227 567 130 504 1715+226+380 +2120+237+43 +20+3474+140 +352+8910 +3365=25.239 1/1 11.550 1/1 28.000 -Ivanjkovci 11 -parc. št. 377/4 in 377/5 -Senešci 54 -423/1, 421/1, 420/1, 422/0, 434/1, 428/1, 434/2, *74/0, 433/3, 427/0, 339/4 323-Senešci 57 Skupaj: 165.715 3. člen Posli razpolaganja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2015, se lahko nadaljujejo v letu 2016. Obrazložitev: Na podlagi druge točke 2. odst. 13. člena Zakona o javnih financah predloži župan občinskemu svetu hkrati s predlogom proračuna tudi program prodaje občinskega stvarnega premoženja za leto, za katero se sprejema proračun. 4. člen Ta sklep velja takoj. Številka: 478-128/2015 01\29 Ormož, dne ______________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Priprava letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine temelji na določbi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) ter določbi 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14). Pri vinski kleti so po opravljeni parcelaciji nastale gradbene parcele, ki so zainteresiranim ponujene v odkup. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 Parc. št. 835, 836, 837, *54/1, *54/2 in 637/2 vse k.o. Runeč predstavljajo kmetijo na Runču, ki jo je Občina Ormož pridobila na podlagi sklepa o dedovanju za varovanko, ki ji je občina plačevala bivanje v domu za starejše občane. Kmetija je predvidena za prodajo v celoti. Objekti na kmetiji so ruševina. Na zemljišču s parc. št. 324/10 k.o. Plešivica stoji vodohran Jeruzalem, ormoški in ljutomerski. V letu 2014 je bila na podlagi izvedenega stanja (izgrajenega VH Jeruzalem) izvedena meritev, tako da bo odmerjen ljutomerski del vodohrana in prodan Občini Ljutomer. Poslovna cona Ormož je vključena v program prodaje za primer morebitnih interesentov oz. kupcev zemljišč na tem območju. Del zemljišča s parc. št. 29/1 k.o. Cerovec Stanka Vraza je v naravi funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki je podala vlogo za menjavo zemljišča, stranka pa bo na Občino Ormož z menjalno pogodbo prenesla zemljišče, ki je v naravi cesta. 14 4.11.2015 distribucijskega omrežja z električno energijo, d.o.o., bodo vsa investicijska vlaganja v TP in del objekta na katerem stoji TP bremenila SODO d.o.o., cena omrežnine za Občino Ormož pa se zaradi tega ne bo spremenila. Zemljišče s parc. št. 1200/0 k.o. Cvetkovci je v naravi vrtna uta in funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki je podala vlogo za menjavo zemljišča, stranka pa bo na Občino Ormož z menjalno pogodbo prenesla zemljišči, ki sta v naravi cesta. Stavbe/deli stavb ter zemljišča s stavbami iz tabele B so starejša stanovanja in stavbe in so potrebna temeljite obnove. Glede na to, da so najemniki stanovanj ter ostali pokazali interes za nakup predlagamo prodajo teh objektov. Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana Delež zemljišč s parc. št. 149/20, 206/1, 206/2, 205/2, 205/3, 136/0, 137/0, 135/0, 138/1, *13/0, 138/2 in 149/49 vse k.o. Loperšice je Občina Ormož pridobila na podlagi sklepa o dedovanju za varovanca, ki mu je občina plačevala bivanje v domu za starejše občane. Na zemljišču s parc. št. *156/0 k.o. Lahonci stoji zidanica v slabem stanju, za katero je bil podan interes za nakup. Del zemljišča s parc. št. 591/2 k.o. Pavlovski Vrh meji na zemljišča stranke, ki je prosila za odmero in odkup predmetnega zemljišča. Zemljišči s parc. št. 276/8 in 277/8 obe k.o. Hermanci sta v naravi funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki prosi za odkup zemljišč. Zemljišče s parc. št. 302/5 k.o. Vuzmetinci je v naravi funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki prosi za odkup zemljišča. Zemljišče s parc. št. 332/1 k.o. Lahonci je v naravi funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki prosi za odkup zemljišča. Nepremičnina s parc. št. 1651/0 k.o. Velika Nedelja v naravi prestavlja staro črpališče v Otoku, ki je bilo zgrajeno okoli leta 1965. V tem objektu je bila zgrajena tudi transformatorska postaja TP Ormož VODOVOD, t-113, 20/0,4 kV. Ker je omenjena TP sedaj v lasti Občine Ormož, nas letno to bremeni popravil in potrebnih vzdrževanj. Z odmero in odkupom objekta s strani SODO (sistemski operater Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana