ANKETA V ASTRI Kaj menijo kupci? Pred časom smo pisali o dokaj slabem poslovanju Astrine blagovnrce za Bežigradom. Imeli so izgubo in tudi sicer kupci niso bili preveč zadovoljni z izbiro in postrežbo. V tozdu Astri-nih blagovnic so izgubo pokrili in delajo brez motenj. Zame-njalo se je vodstvo tozda, zamenjalo se je tudi nekaj delavcev. Morda bomo stanje najbolje ocenili na podlagi izjav kupcev: Zofka Sopčič, upokojenka: »V Astrini blagovnici stalno kupujem, ker stanujem v bližini, naApihovi 17. Letossem kar precej kupila: termoakumulacijske peči, gospodinjske aparate itd. Moram reči, daso natehničnem oddelku zelo prijazni. Pa poglejte ta kruh! Edino v Astri dobim tiste vrste kruha, ki si ga želim. Ne vem kako drugi ocenjujejo, toda jaz sem zelo, zelo zadovoljna.« Vloleta Kranjc, mediclnska sestra: »Zdajle izbiram nogavice. Tu kupujem večkrat. Mislim, da so kar dobro založeni, tudi nad prijaznostjo se ne bi pritožila.« Vencel) Benedičič, ključavnlčar: »Stanujem na Črnučah in sem v Astri stalni kupec. Včasih dobim kar iščem, drugič spet ne. Včasih so to malenkosti, ki bi jih morala imeti vsaka trafika, pa jih tudi tukaj ne dobim. Glede cen pa bi rekel le to, da ni nikjer nobene kontrole. Tukaj je lahko 30% ceneje, čez cesto v drugi trgovini pa 50% dražje in obratno. Nobenega reda ni pri cenah. Cene so zdaj prava loterija. Postrežba se mi zdi tako - povprečna.« Nevenka Krmelj, komercialistka: »Ker delam v bližini, stanujem pa zdaj v Škofii Loki, sem na Astrino blagovnico precej vezana. Ko pridem v Skofjo Loko je ura že pet ali več in res no morem prav ničesar več kupiti. Založeni so zdaj v Astri bolje kot poleti. Postrežba je dobra, razen na oddelku pozamenterije včasih niso najbolj vljudni. Dosti je, da imajo eno samo prodajalko, ki ima slab dan in potem se hitro razširi slab glas. Zelo sem občutljiva glede tega, ker sem bila sama več let vodja oddelka v neki Ijubljanski blagovnici.« Tina Španja, kontrolor obračunov v Inex-Adrlji: »Vsak dan sem v Astri, ker imamo bone, ki jih lahko le tukaj vnovčimo. Kupujem špecerijo. Dobro so založeni, ni kaj! Na zelenjavi moram včasih malce čakati, sicer pa sem zadovoljna. Mislim, pa, da imajo tukaj nekoliko dražjo konfekcijo kot drugje. Stanujem sicer v Šiški. Kar drugje nimajo tudi tu ni najti. Iskala sem telovadne copate, pa superge in jih nisem nikjer našla.« Po pogovoru smo obiskali vodjo bežigrajske blagovnice Jo-žeta Zadravca in ga seznanili z mnenji kupcev: »Načelno se povsem strinjam s kupci glede asortimana. Glede števila prodajalcev pa moram reči, da jih je res premalo, da pa smo že storili potrebne korake. Tako ob konicah, to je od 9. do 12. in od 16. do 17. ure uvajamo tretjo izmeno, kar pomeni, da del prodajalcev dela deljeno. Več nas glede na pokritje stroškov zdaj ne more biti. Z razširitvijo asortimana bodo možne tudi spremembe glede kadrov. Vemo, da moramo še veliko storiti, potrebno bo še interno izobraževanje. Trudili smo, "8, da bi bili letos dobro založeni, da bi imeli tudi »sladkorčke« ki jih drugje ni bilo moč najti. Želimo pritegniti vse Bežigrajčane od bližu in od malo dlje, da bi Astra postala res njihova blagov-nica. Upam, da nam to deloma že uspeva!« BORUT POGAČNIK