Strup iz Narodne stranke. Po izkušnjan potrjena resnica je, da naihujši nasprotniki niso tisti, ki nastopajo proti nam odkrito, Setudi sovra$no, ampak tisti, ki nam v obraz hlinijo naklonjenost, celo zatrjujejo prijateljstvo, v srcu \>: kuhajo srd in sovraštvo, ki dobi svoi dejanski izraz v Činih, s katerimi nas hočejo oškodbvati. Zgodovina krščanstvia potrjuje isto resaico. Niso bili za katoliško cerkev najusochiejši Časi takrat, ko se je očito in srdito napadala z rnečem, jeklenim ali umstvenim, temvefc najveS gkode je trpela- v isti dobi, ko so»njeni nasprotniki — to so vsi tisti, ki nočejo dati Bogu, kar je božjega — se ovijaJi e krščansk5m plaSCera, kb so hodili med ljudstvo. Dai se, a tem prepiri&amo, naim ni treba v knjigi zgtodovine daleft listati naxaj. Uistavimo se kar pri elrugi polovici preteSenega stoletja, ter bomo spoznali, kako je v tem oziru cerkvi in narodom škodoval liberalizem, ki je pod krinko krščanstva razširjal takozvana svobodomisolna načela, pa ni gojil prave prostosti, ampak prost&Štvo, in tako duševno in telesno zastrupljal tiste, ki so vanj verovali. Tudi naši mladi liberalcl, ki se zbirajo v Narodnl stranki, izkušajo v svojo korist igrati tisto zgo dovinsko ulogo, ki so jo nekdaj igrali judovski larizeji, ki so glavni vzorniki vseh liberalcev. Narodna stranka je po svojem programu in po svojih voditeljih skozinskoz liberalna in vsled tega protikrščanska, Da bi pa omamili in k sebi privabili naše Ijudstvo, ki je v svoji ogromni večini globako verno, venomer zalrjujejo po shodih in osobito po svo- Jih listiK, d-a so tudi kristjanij celo dobri in bogabo- ječi kristjani. 8e nedavno je Jkrščanski" Roblefe na shodu napre>Ine miadine v Žalcu slovesno izpovedal, da pristaši Narodne stranke niso proti cerkvi, temveŠ proti duhovnikom, ne proti veri, femveS proti klerika- lizmn. Ko bi znali naSi liberalci pametno in trezno misliti, Česar pa no znajo, ker jih zasleplja strast, bi morali spoznati, da brez duhovnikov ni cerkve. Kdor se torej ustavlja, da bi se povsod v javnosti, v Šoli, v zakonodaji izvajala verska nafiela, ta ne dela Bamo proti duhovnikom, katerim je v prvi vrsti poverje- n a gojitev in branitev teh nažel, temveč proii Kristusovi cerkvi. In ker brez cerkve ni kr^čajnstva, je tak človek ne samo prptiklerikaJec, ampak tudi protikristjan. In taka je res Narodna stranka. Njeni laetni listi so posvetili v njo, kakor z Rontgenoviimi žark) ter pokazali vso njeno notranjš^ino do zadnjega ko. C6k_i y srcu. iTi listi so pokazali, da je celo bistvo Narodne stranke pronapolnjenlb sovraštva ne samo proti didiovnikom in cerkvi, ampak tudi proti krščaii- stvu kot takemu. Pred dobrim tednom je namreč «Narodni Dnev. njik" pa-iLppročaJ, delo čeŠMega svobodomiseln,6ga Uo strastno protikršSanskega pesnika Macharja, ki imemije kr_č'(anstvo sBrup iz Judeje. ,,Na_\ Dnevnik" je v svoji predrznosti zaldical me& slovensko ljudstvo: ,,Citajte Macharja!" Potemtakem jo tudi ,,Narodnemu Dnevniku" kot priporofiitelju tega dela krŠCanstvo strup iz J u d e j e. Ce je pa krščanstvo strup iz Judeje, njegav po- 8etnik Kristus ne more biti Bog. In res, h,Narodni Dnevtnik" trdi, da je nauk o Kristusovem laožanstvu zmota. Zmota jejtorej ufiiti, da je Kristus pravi Bog. S temi besedami se je ,,Narodni Dnevnik" oclpo- vedal Kristusu-Bogu, odpovedal se je pravemu kr- Sčansfvoi. Narodna stranka, ki stoji za tem listom, je torej ne samo protiklerikaJna, ampak tudi odločno in jasno proti Kristusu, izrazito protikrščanska. 25ato je ta slrankai najv.ečja neareCa; za naš narod. Odkar se je na_ narod pokristjanil, so Slo venci vedno zavestno in trdno verovaii v Kristusa — Boga. Ta vera jim je bila že od nekdai lek in pri- poraoSek zoper vsako zlo, duševno in telesno, v tej veri so našli pravo in resniSno odre§enje. Katoliška vera je bilaVnašemu ljudstvu zmiraj najtrdnejša opo- ra ne samo za Življenje posameznika, ampak tudi ce- lotnemu ljudstvu najkrepkejSa in v gotovih časih edi- na zaslomba za narodni obstanek. Kdor torej v na- Šem Ijudstvu izpodkopava temelje pravi in živi Kri- stusovi veri, ta mu obenem ruši podlago za nadaljno bivanje kot narod. To vero imenuje ,,Narodnega Dnevnika" vzornik, SeSki pesnik Machar, stmp iz Judeje. Odgovoren za te bogoskrunske beseide je ,,Na/- rodni Dnevnik", ki jih priporoča, geŠ: Citajte jih! Vera v Knstusa-Bcga, Kristusovi rešilni nauki, ka, tohska vera - strup iz Judeje?! Ne, vi ,,kristjani« ^arodne stranke, kršfianstvo ni strup! Kristusova vera je najvegja srefia za posameznika in za cele na- rode, krgganstvo je najvegji blagor, edino upanje in tudi eddna rešitev za posamezne ljudi, za narode, za ¦eloveštvo. Struppaste vi in vaša hinavska stranka. 1 ij strupena gadja zaSega lazi in plazi okoli po na- S! domovim ter z blestegimi in sladkimi besedami pri- huljeno vabi ljudi k sebi, da bi potem v nje zabodla svoj strupoviti zob ter izlila v nje strup verske brez- bnžnosti in protikrščanstva. Poseboio okoli slovenske mlaxiine lazi in se zvi- ja ta strupenai f-ka-fia. Zato klieemo vse poklicane fiinitelje na branik. Pazite na ta strup iz Narodne stranke! Ce se hinavcem Narodne stranke posregi zastrupiti našo mladino, zastrupijo s tem bodoCnost našega naroda. KliPemo tudi naštim vrlim kršeanskim mlade^ mcem in dekletom: storite svojo dolžnost, da ohranite sebi m drugim najvefiji biser slovenskega naroda, vero Kr_6ans_:o! OrgianizSrajte se povssod! Množite danna dan vrste krščanske mladine z novimi ,'prija- telji In pristaSi! Napredujte v znanju in fcednosti, potem vam ne bo gkodil strup iz Narodne stranke!