Novi Zeppelin. Veliki uspehi zračne ladje »Grof Zeppelin« (L Z 126) so dali Zeppelinovim delavnicam v Friedrichshafenu ob Bodenskem jezeru pobudo, da so začele graditi kljub težkočam današnjib časov novega zračnega velikana, ki bo predan prometu začetkom prihodnjega leta in bode vzdrževal zračni promet med Evropo ter Južno Ameriko. Imenoval se bo: L Z 129, bo to 129. zračna ladja, ki je bila zgrajena od prvega Zeppelina naprej. Na najnovejšem Zeppelinu bodo uporabljene vse izkušnje, katere je nabralo podjetje od leta 1900 do danes. Po vsebini bo novi Zeppelin največja doslej zgrajena zračnai ladja. V številkah bo. zgledal novi Zeppelin; takole (številke o okle-i pa.iu se nanašajo na' dosedanjega »Grofa1 Zepp&lina« L' Z 126:. dolžina 248 m (235),; največji premer 41.20! m (30.52), najvišja vin šjna 45.50 (33.78), vsen bina plina 200.000 kub< m (105.000). Nova ladja, koje oh grndje bo iz duraluminija in obod iz platna) ter bombaževine, boJe lahko sprejela 50 potn nikov. K tem še pride( 8 ton prtljage in po_t&, 2 toni pitne vode, 2 tcn ni vode za uporabo, 8 ton vode za obtežo (ba-i last), 60 ton olja za pogon, 8 Diesel m-otorjev. Kot plin bodo vzeli he-: lij, _d se ne ynas~ae za elučaj kake nepredvl'dene nesreče. Kabina za vodstvo tn krmilarje zrakoplova bo dolga 10 m in bode pritrjena spodaj. Prostori za potnike bodo v notrajnosti ladje in bodo dolgi 16 m. Potniški prostor bo obstojal iz dveh krovov, eden vrhu drugega. V sredini zgornjega krova bo 28 prostornih kabin in y .vsaki 2 ¦ postelji, topla dn mrzla voda. Zraven spalnice bo velika obe'dnica (14.50 X 6 m) z 38 sedeži, nato sledi 16 m dolgi hodnik z oknl za razgled med vožnjo. Levo od sipalnice bo sobe. za Sitanje in pisanje. Tamkaj bo tudi urejena &oba za kadilce, katero ao pogrešali potniki na dosedanjem Zeppelinu. V spodnjem krovu bodo kopalnice, kuhinja, prostori za moštvo in obednica za; častnike. Novi Zeppelin bo vozil z brzino 160 km na uro. , ,. ...