Zgrajen tudi drugi del Celovške Točno ob roku! (fk) Točno ob pred letom napovedanem roku, to je 1. junija, so po novi Celovški cesti od gostilne žibert do Djakovičeve ceste zape-ljali prvi avtomobili. Ljubljana se je tako od-rešila še enega prometnega zamaška in ob vhodu v slovensko glavno mesto z gorenjske strani sedaj ne bi smelo biti več dolgih avto-mobilskih kolon, ki bi se po polževo premi-kale. Na slovesni otvoritvi dragega dela iprenov-l.jene Celovšike ceste so dali vse priznanje graditeljem — delavcem Slovenijaceste, ki so se res ipotrudili in cesto zgradili v letu dni in ta'ko omogočili, da bo promet sredi največ-je toris»tične sezone potekal nen^teno. Res je sicer, da je zgrajena ile glavna prometoa žila, kajti delavcem je zmanjkalo časa, da bi ipo-vsom uredili še vse dovoze na cesto, da bi uredMi kolesarsko stezo in dakončno uredili podhode pod cesto. Vsa ta dela naj bi opra-vili v prihodnjih tednih in nato bo Celovška cesta res taka, kat so si jo zamislili načrto valci. Takrat bodo tudi vsi postavljeni sema-forji dobili svojo pravo vlogo, do tedaj pa bo-do nekateri le mežikali z rumeno lučjo. Z dograditvjjo drugega idela Celovške ce-ste, iki ima štiri vozne pasove —v vsako smer po dva, Mmes pa je zelenica in postajališča za avtobuse mestnega prometa, so svoj ipro-stor dobili tudi 'kolesarji, iki se bodo lahko vozili jio sodohni asfaltirani kolesarski stezi namesto po luknjastera makadaimu. Druga faza Celovške ceste je tako zgraje-na. Nova Vodnikova cesta in Cesta ob želez-nioi bosta sedaj izgubili svoj ttranzitni zna-čaj. Postali bosta lokalini cesti. V letu dni sta poskrbeli, da prevelikih zastojev le ni bilo. Prebivailci ob teh ¦dveh cestah se bodo oddah-nili, stanovalci ob novi Celovški cesti pa se bodo imorali namesto na hrup delovnih atro-jev spet navaditi na hrup avtomobilov — in njihove izpušne pline. ,