TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 45. PRAVILNIK za oddajo javnih naročil male vrednosti 46. SKLEP o javni razgrnitvi Lokacijskega načrta za ureditev športnega parka Trate 47. JAVNO NAZNANILO lastnikom nepremičnin na območju Lokacijskega načrta za ureditev športnega parka Trate 48. SKLEP o javni razgrnitvi Lokacijskega načrta za središče mesta Ormož 49. JAVNO NAZNANILO lastnikom nepremičnin na območju Lokacijskega načrta za središče mesta Ormož 50. SKLEP o javni razgrnitvi osnutka Odloka o krajinskem parku Središče ob Dravi 51. JAVNI RAZPIS za dodelitev štipendij in drugih oblik študijskih pomoči v občini Ormož za šolsko leto 2004/2005 52. NAVODILO za pripravo Proračuna Občine Ormož za leto 2005 45. Na podlagi 30. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik občine Onnož št. 11/99, 7/01) in v skladu s 125. členom Zakona o javnih naročilih (Ur. list RS, št. 36/04 - uradno prečiščeno besedilo) izdajam naslednji PRAVILNIK za oddajo javnih naročil male vrednosti I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Ta pravilnik določa način oddajanja javnih naročil, katerih ocenjena vrednost je nižja od vrednosti, določene v Zakonu o izvrševanju proračuna Republike Slovenije (v nadaljevanju: javna naročila male vrednosti - JNMV) 2. člen Vsi izvajalci oddajanja JNMV morajo ravnati tako, da je poraba sredstev najbolj gospodama glede na namen, predmet in vrednost JNMV. Nabave se morajo izvršiti s čim manj sredstvi, porabljena sredstva morajo zagotavljati ustrezno kvaliteto in čim manjše obratovalne stroške, sam predmet nabave pa mora po vrsti, obsegu in kvaliteti ustrezati namenu, ki izhaja iz nalog naročnika v sistemu javnega sektoija. 3. člen Za zagotovitev gospodarnosti morajo izvajalci oddajanja JNMV zlasti: - na vsakem začetku proračunskega leta ugotoviti letno vrednost istovrstnih nabav v preteklem letu, - pravilno in pravočasno opredeliti potrebe oziroma predmet JNMV ter njegovo vrednost, - naročati celotno potrebno količino, delitev na sklope in njihovo ločeno oddajanje je dovoljeno le, če se s tem zagotovi ugodnejša nabava, prepovedano pa jih je ločeno oddajati zato, da bi se izognili strožjemu postopku ali javnemu razpisu, - pripraviti tako dokumentacijo, da bodo ponudniki brez nepotrebnih stroškov lahko pripravili pravilno informacijo o cenah in kvaliteti ah ponudbo, - uporabljati le dopustna in nediskriminatoma merila izbora, ki so smiselno povezana s predmetom nabave, - skleniti pogodbo le z najugodnejšim ponudnikom. 4. člen Posebej skrbno morajo izvajalci oddajanja preveriti ceno in kvaliteto, kar storijo zlasti z 'O Ormož. Izdajatelj: Urad župana zbiranjem informacij o cenah in kvaliteti ter zbiranjem ponudb. 5. člen Prevajanje cene in kvalitete ali zbiranje ponudb mora biti omogočeno vsem ponudnikom, za katere se utemeljeno predvideva, da bodo lahko predložili take informacije o cenah ah ponudbe, ki bodo vplivale na večjo gospodarnost nabave. Ne glede na to, ali je bil posamezen ponudnik povabljen naj predloži ceno ali ponudbo, pa mu je treba omogočiti sodelovanje v postopku, če za to izkaže interes. 6. člen Vsakomur, ki ima ali je imel interes za dodelitev naročila, je potrebno posredovati podatke o poteku in izidu postopka. 7. člen Vsi ponudniki so enakopravni, z oddajanjem JNMV pa je potrebno spodbujati konkurenco, zaradi česar so prepovedana vsa dejanja, ki jo omejujejo, predvsem pa je prepovedano potencialne dobavitelje seznanjati z imeni morebitnih konkurentov, prav tako pa se ne sme dopuščati, da vplivajo ali oblikujejo seznam ponudnikov, od katerih bo naročnik podatke o ceni in kvaliteti ah ponudbe zahteval ali jih prejel. Orientacijska vrednost JNMV se ne sporoča. 8. člen V postopku oddajanja JNMV so možna pogajanja, če vodja JNMV na podlagi zbranih informacij ali ponudb oceni, da bi njihova uporaba vodila k gospodarnejši nabavi. Sklep z obrazložitvijo mora v obliki zaznamka priložiti spisu. V pogajanja je potrebno vključiti najmanj vse ponudnike, ki so izkazali interes za sodelovanje in vsem sproti posredovati informacije. Če se pogaja o ceni, je potrebno najnižjo ponujeno ceno posredovati vsem in jih pozvati, naj v določenem roku ponudijo nižjo ceno, s tem da je strogo prepovedano spremeniti predmet ah pogoje dobave. Pogajanja o predmetu, izvedbi, pogojih dobave in podobno, se vršijo lahko le, ne da bi se obenem pogajalo o ceni. 9. člen Pogoje in s tem sposobnost izvesti JMNV se prevaja potem, ko je dobavitelj že izbran in to le, če se oceni, da je to gospodarno, kar pomeni predvsem, če obstaja dvom, da bo izbrani dobavitelj pravilno izpolnil naročilo. Obseg in način prevajanja določi vodja naročila, ki lahko zahteva dokumente, pismene ali ustne izjave, ipd., ki dokazujejo sposobnost v smislu določil Z JN-1. 10. člen Za vsako oddajo JNMV se mora določiti vodja JN, kije odgovoren zlasti za : - opredelitev predmeta JNMV, - določitev ocenjene vrednosti in izbiro postopka, - pripravo dokmnentacije, - pravilnost izvedbe oddaje, - pravilnost izbora, - nadzor nad izvedbo pogodbe. Vodja JNMV je praviloma vodja oddelka. II. NAROČILNICE IN POGODBE 11. člen Za naročanje blaga in storitev se, kot je v tem pravilniku dovoljeno, lahko uporabljajo naročilnice, za naročanje gradbenih del pa se uporabljajo le pogodbe. 12. člen Naročilnice izdaja odgovorna oseba naročnika oz. njega pooblaščena oseba na podlagi zahtevka vodja oddelka. 13. člen Pogodbe podpisuje župan. 14. člen Izvod naročilnice in pogodbe je potrebno dostaviti Oddelku za finance. III.POSTOPEK BREZ DOKUMENTACIJE O PREVERJANJU CENE IN KAKOVOSTI 15. člen Za JNMV, katerih ocenjena vrednost ne presega 2% od vrednosti določene za JNMV v Zakonu o izvrševanju proračuna Republike Slovenije in znaša ob izdaji tega pravilnika 200.000,00 SIT za blago in storitve oziroma 400.000,00 SIT za gradbena dela, ni potrebno posebej dokumentirati prevajanja cene in kakovosti, o njihovi oddaji pa se vodi evidenca, ki obsega navedbo predmeta in ceno. Za oddajo se smiselno uporabljajo določila o enostavnem postopku. IV.ENOSTAVNI POSTOPEK - POSTOPEK Z ZBIRANJEM INFORMACIJ 16. člen Enostavni postopek se uporablja za JNMV, katerih ocenjena vrednost ne presega 10 % od vrednosti določene v Zakonu o izvrševanju proračuna Republike Slovenije in znaša ob izdaji tega pravilnika 1.000.000,00 SIT za blago in storitve in 2.000.000,00 SIT za gradbena dela. Nabava blaga in storitev se opravi z naročilnico ali pogodbo, gradbena dela pa se naroči le s pogodbo. 17. člen Prevajanje cene in kvalitete se vrši z zbiranjem informacij, ki se lahko pridobijo pisno, ustno, telefonsko, po elektronski pošti, iz katalogov in cenikov ipd. O prevajanju se vodi pismena ali elektronska zabeležka, povzetek pa se vpiše v zahtevek za izdajo naročilnice ali pa se pripne k enemu izmed originalnih izvodov pogodbe. 18. člen Zahtevek za izdajo naročilnice obsega: - šifro in številko JNMV, - predmet JNMV, - ocenjeno vrednost JNMV brez DDV, - proračunsko postavko - konto, na kateri so zagotovljena sredstva za plačilo, - ime dobavitelja oziroma izvajalca, - imena, naslove, ter cene neizbranih dobaviteljev, - obrazložitev izbora, če cena ni bila edino merilo in je bil izbran dražji dobavitelj, - podpis (vodje oddelka). Enake podatke obsega tudi povzetek prevajanja, če se za oddajo JNMV sklene pogodba. V. POSTOPEK ZBIRANJA PONUDB 19. člen Postopek zbiranja ponudb se izvede za JNMV, katerih ocenjena vrednost je višja od vrednosti določene za enostavni postopek. 20. člen Postopek se prične s sklepom o začetku postopka, ki obsega: - zaporedno številko JNMV, - predmet JNMV, - ocenjeno vrednost JNMV brez DDV, - odgovorna oseba za JNMV, - proračunska postavka - konto, na kateri so zagotovljena sredstva za plačilo. Sklep podpiše župan. 21. člen Potencialnim ponudnikom je potrebno posredovati dokumentacijo, ki obsega podatke in zahteve, na podlagi katerih bo naslovnik lahko pripravil pravilno ponudbo. Posredovanje dokumentacije je lahko pismeno, elektronsko ali pa ustno, o čemer se napravi zabeležka, ponudbe pa morajo biti pismene ah v elektronski obliki. V dokumentaciji mora biti določen tudi primeren rok, do katerega se bodo ponudbe sprejemale. Če za izbor ni določeno merilo najnižje cene, morajo biti merila posebej navedena in ovrednotena. 22. člen Odpiranje ponudb ni javno, razen če vodja naročila ne določi dmgače. V tem primem se smiselno uporabljajo določbe ZJN-1, ki urejajo odpiranje ponudb, ki morajo biti obvezno pismene. 23. člen Po pregledu in ocenitvi ponudb ter morebitnem prevajanju sposobnosti, pripravi vodja JNMV pisno poročilo, ki obsega vsaj: - zaporedno številko JNMV, - predmet JNMV, - ime izbranega ponudnika, ceno in razloge za izbor, - imena zavrnjenih ponudnikov in razloge za zavrnitev, - podpis vodje JNMV. Poročilo se pripne k enemu izmed originalnih izvodov pogodbe. 24. člen Pred podpisom pogodbe je potrebno ponudnike pismeno obvestiti o izbom. Obvestilo podpiše župan. VI. EVIDENCE IN DOKUMENTACIJA 25. člen Vso dokumentacija o JNMV je potrebno hraniti skladno s predpisi o urejanju dokumentarnega in arhivskega gradiva ter najmanj toliko časa, kolikor trajajo pogodbeni roki izvajanja posameznega JNMV vključno z garancijami. 26. člen Evidence o oddanih JNMV se vodijo skladno z ZJN-1 ter 15. členom tega pravilnika. VIL KONČNE DOLOČBE 27. člen Če vodja JNMV ugotovi, da bi bilo bolj gospodarno oddati posamezno JNMV ali skupino naročil po drugačnem postopku, kot ga določa ta pravilnik, pripravi ustrezen predlog v katerem utemelji gospodarnost drugačnega ravnanja. Postopek se uporabi, ko ga podpiše župan. 28. člen Če se pred sklenitvijo pogodbe ugotovi, da dejanska vrednost presega mejno vrednost, kije v tem pravilniku predpisana za enostaven postopek za več kot 10 %, je treba to vrednost vzeti kot ocenjeno vrednost in izpeljati postopek z zbiranjem ponudb, če pa je za enak odstotek presežena mejna vrednost, ki je v tem pravilniku predpisana za postopek brez dokumentacije o prevajanju cene in kakovosti, je potrebno naknadno pismeno ali elektronsko zabeležiti prevajanje. 29. člen Naročniki, ki so dolžni oddajati javna naročila malih vrednosti po tem pravilniku so: 1. občina, 2. krajevne skupnosti, 3. javni zavodi, katerih izključna ustanoviteljica je občina, 4. javni zavodi, katerih soustanoviteljica je občina, če izključno občina izvršuje ustanoviteljske pravice ah če dmg predpis ne določa dmgače, 5. pravne osebe ah podjetniki posamezniki, ki niso naročniki po ZJN-1 in jim je občina podelila s koncesijsko pogodbo izključno pravico za izvajanje gospodarskih javnih služb 6. dmgi posredni uporabniki sredstev proračuna občine, 7. dmge pravne osebe, ki jih ustanovi občina ah posredni uporabnik proračuna, s posebnim namenom zadovoljevanja potreb v splošnem interesu in v katere lahko občina ah posredni uporabnik proračuna imenuje najmanj polovico članov uprave ah nadzornega odbora. Naročniki pod točkami 2 do 6 uporabljajo ta pravilnik smiselno v skladu s svojo notranjo organizacijo. Vsak izmed naročnikov iz 1. odstavka tega člena lahko, na podlagi določil ZJN-1, sprejme svoj notranji predpis o oddaji naročil male vrednosti. Če sprejme tak predpis, naročnik za oddajo naročil male vrednosti ne uporablja določil tega pravilnika ampak uporablja svoj notranji predpis. 30. člen Ta pravilnik stopi v veljavo naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Onnož. Številka: 90000-89/04 7 10 Datum: 10.9.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 46. Na podlagi 77. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS št. 110/02) in 30. člena Statuta občine Onnož (Uradni vestnik občine Onnož št. 11/99, 7/01) izdajam naslednji SKLEP o javni razgrnitvi Lokacijskega načrta za ureditev športnega parka Trate I. Javno se razgrne osnutek Lokacijskega načrta za ureditev športnega parka Trate, ki ga je pod številko LN 35/03 izdelal ZEU - Dražba za načrtovanje in inženiring d.o.o. Murska Sobota. II. Osnutek Lokacijskega načrta za ureditev športnega parka Trate bo razgrnjen v prostorih občine Onnož, Ptujska c. 6, Onnož in na sedežu Krajevne skupnosti Središče ob Dravi. Javna razgrnitev bo trajala od 22.9.2004 do 22.10.2004. V času javne razgrnitve osnutka Lokacijskega načrta za ureditev športnega parka Trate bo organizirana javna razprava, ki bo v prostorih Krajevne skupnosti Središče ob Dravi, dne 13.10.2004 ob 16. uri. III. V času javne razgrnitve lahko vsi zainteresirani podajo pisne pripombe k osnutku Lokacijskega načrta za ureditev športnega parka Trate na Občino Onnož, Ptujska c. 6, Onnož. Številka: 35000-224/04 2 22 Onnož, dne 14.9.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 47. Občina Onnož, Ptujska c. 6, Onnož na podlagi 77. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS št. 110/02) obvešča z JAVNIM NAZNANILOM lastnike nepremičnin na območju Lokacijskega načrta za ureditev športnega parka Trate 1. da bo osnutek Lokacijskega načrta za ureditev športnega parka Trate, ki ga je pod št. LN 35/03 izdelal ZEU - Družba za načrtovanje in inženiring d.o.o. Murska Sobota javno razgrnjen od 22.9.2004 do 22.10.2004 v prostorih Občine Onnož, Ptujska c. 6, Onnož in na sedežu Krajevne skupnosti Središče ob Dravi 2. da bo javna razprava v zvezi z Lokacijskim načrtom, dne 13.10.2004 ob 16. uri v prostorih Krajevne skupnosti Središče ob Dravi.. 3. da se morebitna mnenja in pripombe lahko vpišejo v knjigo pripomb, ki je v prostorih Občine Onnož, Ptujska c. 6, 2270 Onnož in na sedežu Krajevne skupnosti Središče ob Dravi med javno razgrnitvijo ah v pisni obliki posredujejo Občini Onnož do 22.10.2004. 4. da so k razgrnitvi vabljeni lastniki zemljišč na območju Lokacijskega načrta ureditve športnega parka Trate. Številka: 35000-224/04 2 22 Onnož, dne 10.9.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 48. Na podlagi 77. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS št. 110/02) in 30. člena Statuta občine Onnož (Uradni vestnik občine Onnož št. 11/99, 7/01) izdajam naslednji SKLEP o javni razgrnitvi Lokacijskega načrta za središče mesta Ormož I. Javno se razgrne osnutek Lokacijskega načrta za središče mesta Onnož, ki ga je pod številko LN 13/04 OR izdelal ZEU - Dmžba za načrtovanje in inženiring d.o.o. Murska Sobota. II. Osnutek Lokacijskega načrta za središče mesta Onnož bo razgrnjen v prostorih občine Onnož, Ptujska c. 6, Onnož. Javna razgrnitev bo trajala od 22.9.2004 do 22.10.2004. V času javne razgrnitve osnutka Lokacijskega načrta za središče mesta Onnož bo organizirana javna razprava, ki bo v prostorih onnoškega gradu. Kolodvorska 9, Onnož , dne 13.10.2004 ob 17,30 uri. III. V času javne razgrnitve lahko vsi zainteresirani podajo pisne pripombe k osnutku Lokacijskega načrta za središče mesta Onnož na Občino Onnož, Ptujska c. 6, Onnož. Številka: 35000-225/04 2 22 Onnož, dne 14.9.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 49. Občina Onnož, Ptujska c. 6, Onnož na podlagi 77. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS št. 110/02) obvešča z JAVNIM NAZNANILOM lastnike nepremičnin na območju Lokacijskega načrta za središče mesta Ormož L da bo osnutek Lokacijskega načrta za središče mesta Onnož, ki ga je pod št. LN 13/04 OR izdelal ZEU - Dmžba za načrtovanje in inženiring d.o.o. Murska Sobota javno razgrnjen od 22.9.2004 do 22.10.2004 v prostorih Občine Onnož, Ptujska c. 6, Onnož. 2. da bo javna razprava v zvezi z Lokacijskim načrtom, dne 13.10.2004 ob 17,30 uri v prostorih onnoškega gradu. Kolodvorska 9, Onnož. 3. da se morebitna mnenja in pripombe lahko vpišejo v knjigo pripomb, ki je v prostorih Občine Onnož, Ptujska c. 6, 2270 Onnož in na sedežu Krajevne skupnosti Onnož med javno razgrnitvijo ah v pisni obliki posredujejo Občini Onnož do 22.10.2004. 4. da so k razgrnitvi vabljeni lastniki zemljišč na območju Lokacijskega načrta središča mesta Onnož. Številka: 35000-225/04 2 22 Onnož, dne 10.9.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 50. Na podlagi 58. člena Zakona o ohranjanju narave (Uradni list RS št. 56/99, 31/00) in 30. člena Statuta občine Onnož (Uradni vestnik občine Onnož št. 11/99, 7/01) izdajam naslednji SKLEP o javni razgrnitvi osnutka Odloka o krajinskem parku Središče ob Dravi I. Javno se razgrne osnutek Odloka o krajinskem parku središče ob Dravi. II. Osnutek Odloka o krajinskem parku Središče ob Dravi bo razgrnjen v prostorih občine Onnož, Ptujska c. 6, Onnož in na sedežu Krajevne skupnosti Središče ob Dravi. Javna razgrnitev bo trajala od 17.9.2004 do 17.11.2004. V času javne razgrnitve osnutka Odloka o krajinskem parku Središče ob Dravi bo organizirana javna razprava, ki bo v prostorih Krajevne skupnosti Središče ob Dravi, dne 3.11.2004 ob 16. uri. III. V času javne razgrnitve lahko vsi zainteresirani podajo pisne pripombe k osnutku Odloka o krajinskem parku Središče ob Dravi na Občino Onnož, Ptujska c. 6, Onnož in na sedežu Krajevne skupnosti Središče ob Dravi. Številka: 90000-93/04 7 10 Onnož, dne 10.9.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Na podlagi 14. člena Pravilnika o štipendiranju in drugih oblikah študijskih pomoči (Uradni vestnik občine Onnož ,št. 5/2001) objavlja župan občine Onnož JAVNI RAZPIS za dodelitev štipendij in drugih oblik študijskih pomoči v občini Ormož za šolsko leto 2004/2005 I. Na razpis se lahko prijavijo 1. študentje dodiplomskega študija praviloma od 2. letnika dalje 2. študentje podiplomskega študija za povračilo šolnin, sofinanciranja priprav magistrskih nalog in doktorskih dizertacij ter sofinanciranje specialističnega študija v tujini (od 50 - 100 %) 3. študentje, ki študirajo v tujini. 4. nadaijeni dijaki in študentje Občina Onnož razpisuje 13 štipendij pod točko 1 od tega 2 štipendiji za študij fizioterapije 2 štipendiji za študij medicine 2 štipendiji za študij gradbeništva nizke gradnje 2 štipendiji za študij novinarstva 1 štipendija za študij arhitekture 1 štipendija za študij arheologije 1 štipendija za študij turizma 2 štipendiji za študij ostalih smeri 4 štipendije pod točko 2 4 štipendije pod točko 3 4 štipendije pod točko 4 II. Pogoji in merila za podelitev štipendij in drugih oblik študijskih pomoči. I. Splošni pogoji za podelitev štipendije in drugih oblik študijskih pomoči so: daje prosilec državljan Republike Slovenije da ima prosilec stalno prebivališče v občini Onnož II. Posebni pogoji za podelitev štipendije in drugih oblik študijskih pomoči: Pod točko 1 da prosilec ni v delovnem razmeiju, da ne prejema nadomestila za brezposelne pri Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje, ne opravlja dejavnosti oziroma nima statusa samostojnega podjetnika ter nima dmge štipendije v Republiki Sloveniji oziroma nima drugih virov dohodkov. da dohodek na družinskega člana letno ne presega 140 % zajamčene plače Pod točko 2 da je prosilec v času študija dosegel skupno povprečno oceno opravljenih izpitov najmanj 8 Pod točko 3 da je prosilec, ki študira v tujini dosegel ocene, ki so primerljive z zahtevano oceno v RS v tč. 2. da študira v študijskem programu pomembnem za razvoj in afirmacijo občine. Pod točko 4 da prosilec ni v delovnem razmeiju, da ne prejema nadomestila za brezposelne pri Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje, ne opravlja dejavnosti oziroma nima statusa samostojnega podjetnika ter nima dmge štipendije v Republiki Sloveniji oziroma nima drugih virov dohodkov da je prosilec vsestransko dejaven, se odlikuje za visoko sposobnostjo in ustvaijalnostjo ter dosega vidne rezultate na izven šolskih področjih, da dijaki dosegajo v prvih dveh letnikih izobraževanja odličen uspeh, študenti pa povprečno oceno vseh opravljenih izpitov v preteklih študijskih letih najmanj 8 da dijaki oziroma študentje dosežejo izjemni športni rezultat na državnem oziroma mednarodnem prvenstvu (osvojitev državnega prvenstva ah uvrstitev na prva tri mesta na mednarodnem prvenstvu) ah dosežejo izjemne dosežke na umetniškem področju. Pri dodelitvi štipendij za nadaijene dijake in študente imajo prednost dijaki Gimnazije Onnož in študentje, ki so maturirali na navedeni gimnaziji. Pri dodelitvi štipendij se upošteva splošni učni uspeh oziroma višja povprečna ocena kandidata. Ob enakih pogojih imajo prednost kandidati z nižjim dohodkom na dmžinskega člana ter dosedanji štipendisti. III. Zahtevana dokumentacija: 1. Dokazila o vpisu v tekoče šolsko oz. študijsko leto 2. Dokazila o učnem uspehu 3. Potrdilo o državljanstvu Republike Slovenije 4. Potrdilo o stalnem bivališču 5. Potrdilo o dohodkih in premoženjskem stanju Kandidati za dodelitev štipendij za nadaijene dokazujejo posebno nadaijenost s potrdili o izjemnih dosežkih s tekmovanj, bibliografijo objavljenih del, potrdili o sodelovanju pri znanstvenih raziskavah, umetniških razstavah ah koncertih, dokazilih o priznanjih in nagradah pridobljenih na tekmovanjih in priporočilih profesoijev oziroma mentoijev. IV. Kandidati morajo vlogo z vsemi zahtevanimi prilogami poslati najkasneje do 5.10.2004 na naslov: Občina Onnož, Ptujska c. 6, Onnož. O izidu razpisa bodo kandidati obveščeni v 30 dneh. Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 52. Na osnovi 18. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS št.79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) izdaja za finance pristojen organ Občine Onnož NAVODILO ZA PRIPRAVO PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2005 I. Pri pripravi finančnih načrtov je potrebno natančno planiranje prihodkov in prejemkov ter odhodkov in izdatkov. II. Posredni proračunski porabniki (javni zavodi, agencije, skladi) so dolžni Občini Onnož -strokovnim delavcem za posamezna področja in strokovnemu delavcu za proračunsko načrtovanje posredovati natančne finančne načrte za leto 2005 z obrazložitvami najkasneje do 27.09,2004, III. Neposredni proračunski uporabniki (občina, krajevne skupnosti) so na osnovi določil Zakona o javnih financah dolžni pripraviti finančne načrte posameznih proračunskih postavk (za prejemke in izdatke) z obrazložitvami. Pri pripravi finančnih načrtov za posamezne proračunske postavke (stroškovna mesta) na odhodkovnem delu proračuna planirajo porabo sredstev upoštevajoč: • Uredbo o podlagah in postopkih za pripravo predloga državnega proračuna (Uradni list RS, št.45/02), • Odredbo o funkcionalni klasifikaciji javnofinančnih izdatkov (Uradni list RS, št.43/00), • Navodilo o pripravi finančnih načrtov posrednih uporabnikov državnega in občinskih proračunov (Uradni list RS, št. 91/00 in 122/00) in • Pravilnik o enotnem kontnem načrtu za proračun, proračunske uporabnike in dmge osebe javnega prava (Uradni list RS, št. 34/04 - čistopis). Strokovni delavci za posamezna področja morajo finančne načrte pripraviti po funkcionalnih področjih proračunske porabe (glej proračun 2004). IV. Ministrstvo za finance je dne 31.07.2003 posredovalo občinam izhodišča za pripravo proračunov lokalnih skupnosti za leti 2004 in 2005 in dne 20.7.2004 izhodišča za pripravo proračunov lokalnih skupnosti za leti 2005 in 2006. V sklopu dokumenta za leti 2005 in 2006, ki ga tudi prilagamo, so zajeta temeljna ekonomska izhodišča in predpostavke za pripravo občinskega proračuna (bmto domači proizvod, menjava s tujino, zaposlenost in produktivnost dela, prebivalstvo, zasebna potrošnja, plače, investicije v osnovna sredstva, državna potrošnja, cene ter tečaj USD in EUR). Podlaga pri pripravi proračuna občine in finančnih načrtov neposrednih in posrednih uporabnikov proračunskih sredstev za planiranje nominalnih okvirov javnofinančnih prihodkov in odhodkov za leto 2005 je povprečna letna rast cen v višini 3,0 % in letna stopnja inflacije v višini 2,9 %. V. Pri pripravi finančnih načrtov strokovnih delavcev za posamezna področja po potrebi sodelujejo tudi delavci s področja financ Občine Onnož. VI. Opis načrtovanih politik občine: glej načrt razvojnih programov Občine Onnož za čas od 2004 do 2007. Glavna dokumenta za dosego zastavljenih ciljev sta proračun občine in načrt razvojnih programov občine. VIII. Neposredni uporabniki občinskega proračuna pripravijo predlog svojega finančnega načrta z obrazložitvijo, ki mora biti sestavljena v skladu z dragim odstavkom 16. člena Zakona o javnih financah in sicer: • predstavitev ciljev, strategij in programov na posameznem področju; • zakonske in druge podlage, na katerih temeljijo predvidene strategije in programi; • usklajenost ciljev, strategij in programov z dokumenti dolgoročnega razvojnega načrtovanja (NRP za obdobje 2004-2007) • izhodišča in kazalce, na katerih temeljijo izračuni in ocene potrebnih sredstev; • druga pojasnila, ki omogočajo razumevanje predlaganih strategij in programov, in • poročilo o doseženih ciljih in rezultatih strategij in programov s področja neposrednega uporabnika za obdobje pr\’ega polletja tekočega leta. IX. Investicije: Pri predlogih investicijskih programov imajo prednost že začete in nedokončane investicije v letih 2002, 2003 in 2004.Za investicijski del je potrebno prikazati strukturo in predvideno dinamiko financiranja za celotno investicijo (tudi za investicije, ki se že izvajajo) in sicer prejemke in izdatke. Prav tako je potrebno za večje investicije izdelati investicijski program v skladu z sistemsko zakonodajo. X. Predvideni terminski načrt priprave občinskega proračuna je sledeč: - do 10. septembra 2004 priprava navodil in posredovanje le-teh neposrednim in posrednim proračunskim uporabnikom; - do 27. septembra 2004 oddaja finančnih načrtov posrednih proračunskih uporabnikov; - do 05. oktobra oddaja finančnih načrtov neposrednih proračunskih uporabnikov (občinska uprava in krajevne skupnosti), - od 05. do 20. oktobra 2004 usklajevanje proračuna, - od 20. do 30. oktobra 2004 razprava na odborih, - november 2004 - prva obravnava na OS - december 2004 - sprejem OS XI. Za vsa vprašanja v zvezi s pripravo finančnih načrtov za leto 2005 se obračajte predvsem na strokovnega delavca, ki pokriva posamezno področje ali na Mirka Šerod, strokovnega delavca za proračunsko načrtovanje, morebitne nejasnosti pa se bodo sproti razreševale na operativno -usklajevalnih sestankih. Številka: 40300-00007/2004 0001 80 Datum: 10.09.2004 Pripravil: Mirko ŠEROD Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ