KAJ BO STAJ.0 TAM, KJER JE BILA PLINARNA? Načrt, ki veliko obeta Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah za-zidalnega načrta za tako imenovani otok CO-1/21, o katerem bodo odločali delegati na zasedanju občin-ske skupščine v četrtek 26. maja, je nastal zaradi tega, ker se /e od leta 1979 nekoliko spremenil polo-žaj med Resljevo, Kotnikovo, Masarykovo in Slqm-škovo ulico. Gre za območje, kjerže stoji novi zdrav-stveni dom in kjerje do nedavnega stala tudi Ijubljan-ska plinarna. V času, ko so izdelovali pr-votni zazidalni načrt, so imeli v mislih ureditev tako imeno-vane prometne glave, ki pa je bila nekoliko drugačna od ti-ste, kakršno smo videli ob ne-davni razgrnitvi. Takrat so na-mreč predvidevali, da bo vstop in izstop na avtobusno in železniško postajo bolj za-hodno, kot je zarisano v seda-njem predlogu in da bo Masa-rykova cesta potekala nekoli-ko bolj severno, kot je to miš-ljeno sedaj. Dopolnjeni pred-log, o katerem bodo odločali delegati na zasedanju občin-ske skupščine, je bil javno razgrnjen v prostorih krajev-ne skupnosti Ledina in to od 7. marca do 7. aprila letos. Ta predlog predvideva, da bi omenjeni prostor imel na svo-jem južnem delu predvsem stanovanjski del; v srednjem delu naj bi bil park z otroškim igriščem, medtem ko naj bi bil severni del, ki gravitira k železniški postaji in seveda tudi Masarykovi cesti, name-njen predvsem za javna po-slopja. Iz podrobnosti, ki jih pred-videva novi zazidalni načrt, je razvidno, da bodo na tem ob-močju zgradili nov stanovanj-skopolosvni objekt, medtem ko naj bi podstrešja sedanjih hiš uporabili za zgraditev sta-novarvj. KLjub temu, da je ta prostor namenjen predvsem za stanovanja, ne gre zanema-riti lokacije, ki sama po sebi zahteva, da bodo v pritličjih uredili tudi trgovine, prostore za storitvene dejavnosti, go-stinske lokale in poslovne prostore. Predvideno je, da se bo v prihodnosti Kartonažna tovarna s svojimi proizvod-nimi obrati preselila drugam in da bo na tem prostoru ohra-nila samo tiste dejavnosti, ki bodo prilagojene stanovanj-skemu okolju. To so na pri-mer razvojni sektor, računski center, uprava in podobno. Zanimivo rešitev za zaščito pred hrupom z Resljeve ceste predstavlja steklena fasadna konstrukcija, ki naj bi ločila park od prometa na Resljevi cesti in ga zavarovala pred ne-ljubim ropotom. Posebej naj omenimo še javno parkirno hišo, v katero naj bi prihajala vozila z Masa-rykove ceste. Poslopje naj bi bilo zgrajeno v dveh kletnih etažah in štirih nadstropjih nad terenom. Vendar pa ne smemo misliti, da gre le za dolgočasno parkirno hišo, ker so načrtovalei predvideli, da naj bodo v pritličju tega po-slopja prehodi za pešce ali ta-ko imenovane pasaže, v kate-rih bo možno urediti marsikaj zanimivega in privlačnega. Med drugim ne gre prezreti tudi pozornosti, ki jo načrto-valci izkazujejo stanovalcem glede shranjevanja motornih vozil. Javna parkirna hiša bo namreč namenjena dejansko le za potrebe drugih, medtem ko naj bi stanovalcem služil posebni garažni porostor v dveh kletnih etažah, v katere naj bi prihajala vozila iz Kot-nikove ulice. N. I.