Ormož, 28.4.2008 Letnik 6 Številka 5 VSEBINA 17. ODLOK o spremembi Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« 18. ODLOK o ustanovitvi javnega zavoda za informiranje 19. PRAVILNIK o spremembah Pravilnika o dodeljevanju socialnih pomoči v občini Ormož 20. PRAVILNIK o pogojih in merilih za sofinanciranje letnega programa športa v občini Ormož Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o spremembi Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« – skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Mateja Zemljak, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 28.4.2008 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 17. Odlok o spremembi Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« – skrajšani postopek I. UVOD Ocena stanja Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/07) v 3. odst. 16. člena določa, da mora imeti predstojnik Medobčinske uprave univerzitetno izobrazbo ali visoko strokovno izobrazbo s specializacijo ali magisterijem in najmanj 7 let delovnih izkušenj. Razlogi za sprejem odloka V Uredbi o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 2 81/03, 109/03, 22/04, 43/04, 58/04 – popr., 138/04, 35/05, 60/05, 72/05, 112/05, 49/06, 140/06, 9/07, 33/08) se je priloga I iz 1. odst. 48. člena nadomestila z novo prilogo I, ki je sestavni del te uredbe. S to spremembo so se delovne izkušnje za delovna mesta, ki se opravljajo v nazivu višji svetovalec in v nazivu podsekretar zmanjšale na 6 let. Cilji odloka Uskladitev 3. odst. 16. člena Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/07) z Uredbo o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03, 81/03, 109/03, 22/04, 43/04, 58/04 – popr., 138/04, 35/05, 60/05, 72/05, 112/05, 49/06, 140/06, 9/07, 33/08). Ocena finančnih posledic Sprememba odloka nima finančnih posledic. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 29. in 49. a člena Zakona o lokalni samoupravi - ZLS (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, ZLS-UPB2), 16. in 56. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06), 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) so Občinski svet Ormož, dne ____, Občinski svet Središče ob Dravi, dne ____ in Občinski svet Sv. Tomaž, dne ____, sprejeli 28.4.2008 Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. III. OBRAZLOŽITEV Veljaven Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/07) v 3. odst. 16. člena določa, da mora imeti predstojnik Medobčinske uprave univerzitetno izobrazbo ali visoko strokovno izobrazbo s specializacijo ali magisterijem in najmanj 7 let delovnih izkušenj. Zaradi spremembe Priloge I, ki je sestavni del Uredbe o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03, 81/03, 109/03, 22/04, 43/04, 58/04 – popr., 138/04, 35/05, 60/05, 72/05, 112/05, 49/06, 140/06, 9/07, 33/08) je potrebna sprememba navedenega odloka. V 3. odst. 16. člena se število »7« nadomesti s številom »6«, kar pomeni, da se delovne izkušnje za delovna mesta, ki se opravljajo v nazivu višji svetovalec in v nazivu podsekretar zmanjšajo na 6 let. OBČINSKA UPRAVA Odlok o spremembi Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« 1. člen V Odloku o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/07) se v 3. odst. 16. člena število »7« nadomesti s številom »6«. 2. člen BESEDILO ČLENA, KI SE SPREMINJA: 16. člen Medobčinsko upravo vodi predstojnik, ki ga imenujejo in razrešujejo župani občin ustanoviteljic v skladu z zakonom o javnih uslužbencih. Predstojnik Medobčinske uradnika na položaju. uprave ima status Predstojnik Medobčinske uprave mora imeti univerzitetno izobrazbo ali visoko strokovno izobrazbo s specializacijo ali magisterijem in najmanj 7 let delovnih izkušenj. Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 3 28.4.2008 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ODLOK o ustanovitvi javnega zavoda za informiranje – predlog V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Mateja Zemljak, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 28.4.2008 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 2. člen 18. Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94, 8/96, 31/00, 36/00 in 127/06), 9. člena Zakona o medijih (Uradni list RS, št. 110/06 – uradno prečiščeno besedilo, Zmed -UPB1), 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) in 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) sta Občinski svet Ormož na svoji _____. seji, dne in Občinski svet Središče ob Dravi na svoji _____. seji, dne ________, sprejela O D L O K o ustanovitvi javnega zavoda za informiranje I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom Občini Ormož, Ptujska c. 6, Ormož in Središče ob Dravi, Trg talcev 4, Središče ob Dravi (v nadaljnjem besedilu: ustanoviteljici) ustanovita javni zavod za informiranje (v nadaljnjem besedilu: zavod). Zavod je pravni naslednik Zavoda za informiranje, ki ga je občina Ormož ustanovila z Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda na področju radijske dejavnosti (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 30/91, 23/92, 18/96, 28/96 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 2/97, 15/04, 15/05). 3. člen V aktu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol, se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. 4. člen S tem odlokom se ureja status zavoda, dejavnost zavoda, organiziranost zavoda in vsebina dela zavoda, knjigovodstvo in finančno poslovanje zavoda, viri in način pridobivanja sredstev za delo zavoda, pravice, obveznosti in odgovornosti zavoda v pravnem prometu, medsebojne pravice in obveznosti ustanoviteljic in zavoda, varovanje poslovne tajnosti, splošne akte zavoda ter skupni organ županov. II. STATUSNE DOLOČBE 5. člen Ime javnega zavoda je Zavod za informiranje. Ustanoviteljske pravice in obveznosti izvaja skupni organ županov občin ustanoviteljic. Ustanoviteljske pravice uresničujejo po ključu posamezne občine: in obveznosti se števila prebivalcev - Občina Ormož: 85,09 % (13.133 prebivalcev) - Občina Središče ob Dravi: 14,91 % (2.302 prebivalcev). Sedež zavoda je v Ormožu, Kolodvorska ul. 9. Zavod lahko spremeni ime ali sedež le s predhodnim soglasjem občin ustanoviteljic. Zavod je pravna oseba s popolno odgovornostjo in odgovarja za svoje obveznosti z vsem premoženjem, s katerim razpolaga. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 4 28.4.2008 III. DEJAVNOST ZAVODA 11. člen Programsko zasnovo sprejme svet zavoda na predlog programskega sveta in po predhodnem mnenju uredništva. Naloge sveta zavoda so: - sprejema statut zavoda in druge splošne akte zavoda, - sprejema programe dela in razvoja zavoda ter spremlja njihovo izvrševanje, - določa finančni načrt in sprejema zaključni račun zavoda, - predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti, - daje ustanovitelju in direktorju zavoda predloge in mnenja o posameznih vprašanjih, - opravlja druge z zakonom ali aktom o ustanovitvi oziroma statutom zavoda določene zadeve. IV. ORGANI ZAVODA 2. DIREKTOR 6. člen Dejavnost zavoda je: - radijska dejavnost s šifro dejavnosti 60.100, - televizijska dejavnost s šifro dejavnosti 60.200, - izdajanje časopisov s šifro dejavnosti 58.130. 7. člen 12. člen 8. člen Poslovodni organ zavoda je direktor zavoda. Organi zavoda so: - svet zavoda, - direktor, - odgovorni urednik in - programski svet. 1. SVET ZAVODA 9. člen Zavod upravlja svet zavoda, ki ima 5 članov. Svet zavoda sestavljajo: - 3 predstavniki ustanoviteljic, ki jih imenuje občinski svet, dva imenuje Občinski svet Ormož, enega pa Občinski svet Središče ob Dravi, - 1 predstavnik uporabnikov oziroma zainteresirane javnosti, ki ju imenuje skupni organ županov, - 1 predstavnik delavcev. Za direktorja je lahko imenovan kandidat, ki izpolnjuje naslednje pogoje: - ima najmanj višješolsko ali visokošolsko izobrazbo novinarske, pravne, ekonomske ali družboslovne smeri, - najmanj pet let delovnih izkušenj, - poznavanje dejavnosti s področja dela zavoda, - vodstvene in organizacijske sposobnosti ter znanja s področja upravljanja. Kandidat mora predložiti program dela in razvoja zavoda. Direktor se imenuje na podlagi javnega razpisa za dobo štirih let. 10. člen Direktorja zavoda imenuje in razrešuje svet zavoda s soglasjem obeh ustanoviteljic. Ustanoviteljici morata soglasje k imenovanju direktorja dati v roku 60 dni od dneva, ko sta bili zanj zaprošen. Mandat članov sveta zavoda traja štiri leta. Član sveta je lahko v svet izvoljen največ dvakrat zaporedoma. Pristojnosti direktorja določa zakon in statut zavoda. Prvo sejo sveta zavoda skliče direktor zavoda. Na prvi seji izvolijo člani izmed sebe predsednika sveta zavoda. Svet veljavno sklepa, če je na seji navzoča večina vseh članov sveta. Za imenovanje direktorja je potrebna večina vseh članov sveta. Ena oseba je lahko hkrati direktor zavoda in odgovorni urednik v kolikor izpolnjuje pogoje za opravljanje obeh funkcij. Svet odloča z večino glasov prisotnih članov sveta, razen če odlok ne določa drugače. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 5 3. ODGOVORNI UREDNIK 28.4.2008 VI. VIRI IN NAČIN PRIDOBIVANJA SREDSTEV ZA DELO ZAVODA 13. člen 18. člen Zavod ima odgovornega urednika, ki ga na podlagi javnega razpisa, za dobo 4 let, imenuje in razrešuje svet zavoda po poprejšnjem mnenju uredništva. Pogoje za imenovanje odgovornega urednika, njegove pristojnosti in odgovornost določata zakon in statut zavoda. Zavod pridobiva sredstva za delo zavoda s plačili za storitve, s prodajo blaga in storitev na trgu in iz proračuna občin ustanoviteljic. Presežek prihodkov nad odhodki je dolžan zavod uporabiti le za opravljanje in razvoj dejavnosti. Primanjkljaj sredstev za delo zavoda krijeta občini po ključu določenem v 3. odst. 1. člena tega odloka. 14. člen Uredništvo sestavljajo odgovorni urednik in novinarji, v skladu s statutom zavoda pa tudi drugi avtorji prispevkov oziroma programski sodelavci. 4. PROGRAMSKI SVET VII. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU 15. člen 19. člen Občinski svet na predlog komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja imenuje programski svet. Zavod nastopa v pravnem prometu v svojem imenu in za svoj račun. Programski svet je petčlanski in ga sestavljajo: - dva predstavnika ustanoviteljic, ki ju imenuje občinski svet, vsaka ustanoviteljica enega predstavnika, - trije predstavniki zainteresirane javnosti, ki jih imenuje skupni organ županov, s področja gospodarstva, izobraževanja, kulture, športa in verskih institucij. Mandat programskega sveta traja 4 leta. Prvo sejo programskega sveta skliče direktor zavoda. Na prvi seji izvolijo člani izmed sebe predsednika programskega sveta. 16. člen Naloge programskega sveta so: - predlaganje programske zasnove, - obravnavanje drugih vprašanj v zvezi z delovanjem zavoda. V. KNJIGOVODSTVO POSLOVANJE ZAVODA IN FINANČNO Za propagandno-komercialne obveznosti odgovarja zavod z vsemi sredstvi ustvarjenimi s to dejavnostjo. VIII. MEDSEBOJNE PRAVICE OBVEZNOSTI USTANOVITELJIC ZAVODA IN IN 20. člen Statut zavoda postane veljaven, ko je dano soglasje obeh ustanoviteljic. 21. člen Zavod mora dati občinskima svetoma obeh ustanoviteljic najmanj enkrat letno poročilo o delu zavoda, sproti pa mora občinska sveta obeh ustanoviteljic obveščati o motnjah pri poslovanju. 22. člen Za vsako investicijo se lahko ustanoviteljici dogovorita o drugačnem deležu sofinanciranja, kot je določen v 3. odst. 1. člena tega odloka, na podlagi sklenjene pogodbe. 17. člen IX. VAROVANJE POSLOVNE TAJNOSTI Zavod vodi knjigovodstvo in knjigovodske evidence po načelih in pravilih, ki jih določa zakon. 23. člen Za pravilno in zakonito vodenje knjigovodstva in knjigovodskih evidenc odgovarjata računovodja in direktor zavoda. Za poslovno tajnost štejejo podatki in listine, katerih nepooblaščena objava ali posredovanje bi škodovala interesom ali ugledu zavoda. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 6 24. člen Za poslovno tajnost se štejejo podatki in listine: - osebni podatki o obiskovalcih zavoda, - podatki in dokumenti, ki so s predpisi določeni za poslovno tajnost, - podatki in listine, ki jih svet določi za poslovno tajnost, - podatki in listine, ki jih zavodu zaupno sporočijo pristojni organi ali druge organizacije in - dokumenti v zavodu zaposlenih delavcev. Poleg listin so lahko poslovna tajnost tudi predmeti, npr. nosilci zvoka ali slike, CD romi, računalniške baze podatkov, načrti, vzorci…. 28.4.2008 XI. SKUPNI ORGAN ŽUPANOV 27. člen Zaradi zagotavljanja izvrševanja ustanoviteljskih pravic in obveznosti ustanavljajta Občini Ormož in Središče ob Dravi skupni organ za izvrševanje ustanoviteljskih pravic do javnega zavoda. 28. člen Skupni organ ustanoviteljic. sestavljata župana občin Sedež skupnega organa je v Ormožu, Ptujska c. 6, 2270 Ormož. 25. člen Dokumente in podatke, ki se štejejo za poslovno tajnost, morajo varovati vsi delavci zavoda. Skupni organ predstavlja župan občine Ormož, v njegovi odsotnosti pa drugi član skupnega organa, ki ga pooblasti župan Občine Ormož. Delavec je dolžan varovati poslovno tajnost tudi po prenehanju delovnega razmerja v zavodu. 29. člen Naloge skupnega organa so: Kršitev poslovne tajnosti se šteje za hujšo kršitev delovnih obveznosti. - Dokumenti in podatki, določeni kot tajnost, se ne smejo sporočiti ali odstopiti drugim, razen če je to z zakonom določeno. - Če je za izvrševanje dela zavoda nujno, se smejo podatki in dokumenti sporočiti pristojnim organom. - Osebni podatki delavcev zavoda se smejo uporabiti samo za namene, za katere so zbrani. Le s soglasjem delavca sme direktor posredovati podatke za drugo rabo oz. namene. Listine in podatke, ki štejejo za poslovno tajnost sme posredovati pooblaščenim organom le direktor zavoda. izvršuje ustanoviteljske pravice občin ustanoviteljic do zavoda v skladu s tem odlokom v imenu in na račun občin ustanoviteljic, usklajuje odločitve v zvezi z zagotavljanjem javne službe zavoda, ki sodi v pristojnost občinskih svetov, izvaja druge naloge v skladu z zakonom in tem odlokom, ki se nanašajo na skupno izvajanje javne službe v zavodu. 30. člen Administrativno- tehnične in druge strokovne naloge, potrebne za nemoteno delo skupnega organa, opravlja Občinska uprava Občine Ormož. 31. člen X. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 26. člen Zavod ima naslednje splošne akte: - statut zavoda, - akt o organiziranosti dela in sistemizaciji delovnih mest, - splošni akt o varstvu pri delu in požarni varnosti, - splošne akte o knjigovodstvu, finančnem poslovanju in drugih zadevah s področja materialno finančnega poslovanja, - poslovnik sveta zavoda, - druge splošne akte. Skupni organ se sestaja na sejah, ki jih skliče župan Občine Ormož. Pobudo za sklic seje lahko poda vsaka občina ustanoviteljica. Skliče se lahko tudi korespodenčna seja. 32. člen Za sprejem odločitve skupnega organa je potrebno soglasje obeh županov ustanoviteljic v skladu s tem odlokom. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 7 33. člen Sredstva za delo skupnega organa zagotavljata občini ustanoviteljici po ključu števila prebivalcev posamezne občine in sicer: - Občina Ormož: 85,09 % (13.133 prebivalcev), -Občina Središče ob Dravi: 14,91 % (2.302 prebivalcev). 34. člen Med sredstva za delo skupnega organa sodijo materialni stroški poslovanja skupnega organa. Občina Središče ob Dravi povrne svoj delež stroškov Občini Ormož na podlagi izstavljenih zahtevkov o dejansko nastalih materialnih stroških. XI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 28.4.2008 Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. OBRAZLOŽITEV: Osnutek Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za informiranje sta sprejela Občinska sveta Ormož in Središče ob Dravi. Občinski svet Sveti Tomaž je sprejel sklep, da se odpoveduje ustanoviteljskim pravicam in obveznostim v tem javnem zavodu. Ustanoviteljici javnega zavoda za informiranje postaneta občini Ormož in Središče ob Dravi, zato se v celotnem besedilu odloka spremeni ustanoviteljstvo iz treh na dve občini. V 3. odst. 1. člena se na novo določi delež ustanoviteljskih pravic in obveznosti občin ustanoviteljic, Ormož ima 85,09% in Središče ob Dravi 14,91% delež. 35. člen Nov je 4. člen odloka, ki določa, kaj odlok ureja. Vsi zaposleni v zavodu nadaljujejo svoje delo v novoustanovljenem zavodu. 36. člen Zavod mora uskladiti svoje akte v roku treh mesecev od uveljavitve tega odloka. Svet zavoda in programski svet morata biti imenovana najkasneje v roku 60 dni od uveljavitve tega odloka. Do takrat opravlja njegove naloge obstoječi svet zavoda. Direktorju se mandat nadaljuje do izteka mandata za katerega je imenovan. 37. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi javnega zavoda na področju radijske dejavnosti (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 30/91, 23/92, 18/96, 28/96 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 2/97, 15/04, 15/05). 38. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož, potem ko ga v enakem besedilu sprejmeta Občinski svet Ormož in Občinski svet Središče ob Dravi. Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. V 5. členu je dodan 3. odst., ki določa, da lahko zavod spremeni ime in sedež le s predhodnim soglasjem občin ustanoviteljic. V 9. členu se spremeni sestava sveta zavoda. Svet zavoda sestavljajo: • 3 predstavniki ustanoviteljic, ki jih imenuje občinski svet, dva imenuje Občinski svet Ormož, enega pa Občinski svet Središče ob Dravi, • 1 predstavnik uporabnikov oziroma zainteresirane javnosti, ki ju imenuje skupni organ županov, • 1 predstavnik delavcev. Nov je 1. odst. 10. člena, ki določa, da mandat članov sveta traja 4 leta in da je član sveta lahko v svet izvoljen največ dvakrat zaporedoma. Nov je 11. člen odloka v katerem so navedene naloge sveta zavoda. Nova sta 2. in 3. odst. 12. člena odloka, ki določata pogoje za imenovanje direktorja ter zadnji odst. 12. člena odloka, ki določa, da je lahko ena oseba hkrati direktor zavoda in odgovorni urednik v kolikor izpolnjuje pogoje za opravljanje obeh funkcij. Spremenjen je 2. odst. 15. člena, ki določa število in sestavo programskega sveta. Programski svet je petčlanski in ga sestavljajo: • dva predstavnika ustanoviteljic, ki ju imenuje občinski svet, vsaka ustanoviteljica enega predstavnika, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 8 trije predstavniki zainteresirane javnosti, ki jih imenuje skupni organ županov, s področja gospodarstva, izobraževanja, kulture, športa in verskih institucij. Dodan je predstavnik s področja gospodarstva. • 28.4.2008 II. poglavje se preimenuje v »Statusne določbe«, »Knjigovodstvo in finančno poslovanje zavoda postane V. poglavje (prej VIII.), zato se poglavja ustrezno preoštevilčijo. Nekateri odstavki so zaradi preglednosti postali novi členi, zato se ostali členi preoštevilčijo. V 17. členu se črta besedilo, da se računovodske naloge opravljajo v skupnem računovodstvu javnih zavodov. OBČINSKA UPRAVA Spremenjen je 1. odst. 18. člena in dopolnjen z 2. in 3. odstavkom, ki določata, zakaj se sme uporabiti presežek prihodkov nad odhodki in po kakšnem ključu krijeta ustanoviteljici primanjkljaj sredstev za delo zavoda. Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Pravilnik o spremembah Pravilnika o dodeljevanju socialnih pomoči v občini Ormož V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) bosta pri obravnavi pravilnika sodelovali: - Mateja Zemljak, tajnica Občine Ormož - Mojca Zorčič, svetovalka za družbene dejavnosti Ormož, dne 28.4.2008 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ kriterij za dodelitev denarne pomoč, nismo mogli pomagati pri reševanju materialne ogroženosti. 19. Pravilnik o spremembah Pravilnika o dodeljevanju socialnih pomoči v občini Ormož I. UVOD Ocena stanja Pravilnik o dodeljevanju socialnih pomoči v občini Ormož je bil objavljen v Uradnem vestniku občine Ormož št. 5/2001 in do sedaj ni bil spremenjen. Razlogi za sprejem pravilnika Pravilnik o dodeljevanju socialnih pomoči v občini Ormož v določenih členih upošteva določila Zakona o socialnem varstvu, ki je od leta 2001 doživel številne spremembe in dopolnitve, kar posledično vpliva na neusklajenost našega pravilnika z Zakonom o socialnem varstvu. V primeru večjih elementarnih nesreč (predvsem požari), občanom, ki so presegali v 2. členu določen Cilji pravilnika Pravilnik je potrebno uskladiti z določbami Zakona o socialnem varstvu in omogočiti dodelitev denarne pomoči občanom, ki so v primeru večjih elementarnih nesreč potrebni naše pomoči. Ocena finančnih posledic V proračunu za leto 2008 imamo za enkratne denarne pomoči zaradi materialne ogroženosti predvidenih 5.175 EUR. Glede na to, da ni možno vnaprej predviditi elementarne nesreče, tudi natančne ocene finančnih posledic ni možno podati. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 99. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – ZSV-UPB2), 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list št. 94/07 – ZSL-UPB2 in 27/08-odl. US) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet občine Ormož za svoji _____ seji, dne _______ sprejel Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 9 Pravilnik o spremembah Pravilnika o dodeljevanju socialnih pomoči v občini Ormož 1. člen V Pravilniku o dodeljevanju socialnih pomoči v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 5/01) se drugi odstavek 2.člena spremeni tako, da se glasi: »Kriterij za dodelitev socialne pomoči je cenzus, ki se določi po merilih v skladu s 25a. členom Zakona o socialnem varstvu, ki je povečan za 30%, razen v primeru dodelitve denarne pomoči za večje elementarne nesreče.« 2. člen Drugi odstavek 3. člena pravilnika se spremeni tako, da se glasi: »Pri ugotavljanju upravičenosti do denarne pomoči se uporabljajo določbe 26., 26a, 27., 27a., 27b., 27c., 27č., 27d., 28., 28a., 29., 30., in 30a. člena Zakona o socialnem varstvu.« 28.4.2008 Zakonom o socialnem varstvu in dodali, da se ta cenzus ne upošteva pri dodelitvi denarne pomoči v primeru večjih elementarnih nesreč. Drugi odstavek 3. člena pravilnika smo uskladili z določili Zakona o socialnem varstvu, in sicer, da se pri ugotavljanju upravičenosti do dodelitve denarne pomoči upoštevajo določbe zakona glede tega, katere osebe oziroma družinski člani se štejejo v družino in kateri dohodki in prejemki se upoštevajo pri ugotavljanju upravičenosti do dodelitve denarne pomoči. Prvi odstavek 5. člena pravilnika smo prav tako uskladili z določili Zakona o socialnem varstvu. Za tem odstavkom smo dodali drugi odstavek, ki določa, da lahko občinski svet s sklepom odloči o denarni pomoči v višjem znesku, kot bi upravičencu pripadala po tem pravilniku. Dosedanji drugi odstavek postane sedaj tretji odstavek, katerega besedilo se ne spreminja. Besedilo členov, ki se spreminjajo: 2. člen 3. člen 5. člen pravilnika se spremeni tako, da se glasi: »Znesek denarne pomoči se odobri največ do višine minimalnega dohodka po merilih iz 25a. člena Zakona o socialnem varstvu na osebo ali družino, ki se lahko poveča za 50% z upoštevanjem izredno težkih socialnih razmer upravičenca. Občinski svet lahko v izjemnih primerih za večje elementarne nesreče s sklepom določi denarno pomoč v višjem znesku, kot je določen v prejšnjem odstavku tega člena. Denarna pomoč se praviloma izplača neposredno upravičencu, razen v primeru, ko se ugotovi, da upravičenec ne more zagotoviti namenske porabe. Za slednje se sredstva nakažejo neposredno izvajalcu.« 4. Do socialne pomoči po tem pravilniku so upravičeni občani s stalnim prebivališčem v občini Ormož, ki jim je zaradi trenutne materialne ogroženosti nujno potrebna pomoč občine, izkoristili pa so že vse zakonske možnosti za rešitev socialne stiske. Kriterij za dodelitev socialne pomoči je cenzus, določen v 26. členu Zakona o socialnem varstvu, ki je lahko povečan za 30 %, z upoštevanjem socialnih razmer upravičenca. 3. člen Občinska socialna pomoč je po tem pravilniku denarna pomoč. Denarno pomoč se dodeli praviloma enkrat letno. Pri določanju višine denarne pomoči se upoštevajo vsi dohodki in prejemki posameznika ali družine po 27. in 28. členu Zakona o socialnem varstvu. člen 5. člen Ta sprememba pravilnika začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 122-00005/2008 0010 8 Datum: ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. III. OBRAZLOŽITEV Znesek denarne pomoči se odobri največ do višine denarnega dodatka po 33. členu Zakona o socialnem varstvu na osebo ali družino, ki se lahko poveča za 50 % z upoštevanjem izredno težkih socialnih razmer upravičenca. Denarna pomoč se praviloma izplača neposredno upravičencu, razen v primeru, ko se ugotovi, da upravičenec ne more zagotoviti namenske porabe. Za slednje se sredstva nakažejo neposredno izvajalcu V drugem odstavku 2. člena pravilnika smo cenzus, kot kriterij za dodelitev denarne pomoči, uskladili z Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 10 28.4.2008 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - PRAVILNIK o pogojih in merilih za sofinanciranje letnega programa športa v občini Ormož V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12-II/07 UPB1) bosta pri obravnavi pravilnika sodelovali: - Mateja Zemljak, tajnica Občine Ormož - Mojca Zorčič, svetovalka za družbene dejavnosti Ormož, dne 28.4.2008 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 20. PRAVILNIK o pogojih in merilih za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v občini Ormož PRAVILNIK o pogojih in merilih za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v občini Ormož 1. člen S tem pravilnikom se določijo pogoji in postopki, merila in kriteriji za izbor in sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v Občini Ormož. I. UVOD Ocena stanja Do sedaj veljavni Pravilnik o pogojih in merilih za sofinanciranje športnih programov v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, 3/05) ni usklajen z Nacionalnim programom športa (Uradni list RS, št. 24/2000, 31/2000). Razlogi za sprejem pravilnika Na podlagi opravljenega rednega inšpekcijskega nadzora v skladu z Zakonom o športu nam je pristojna inšpektorica naložila naj sprejmemo novi Pravilnik o pogojih in merilih za sofinanciranje športnih programov v občini Ormož in ga uskladimo z Zakonom o športu in Nacionalnim programom športa. Cilji pravilnika Uskladitev z določili Zakona Nacionalnega programa športa. o športu in 2. člen Izvajalci letnega programa športa so: - športna društva, - zveze športnih društev, ki jih ustanovijo društva s sedežem v občini Ormož, - zavodi, gospodarske družbe, zasebniki in druge organizacije, registrirane za opravljanje dejavnosti v športu, - ustanove, ki so ustanovljene za opravljanje dejavnosti v športu in so splošno koristne in neprofitne, - zavodi s področja vzgoje in izobraževanja. Športna društva in njihova združenja imajo pod enakimi pogoji prednost pri sofinanciranju in izvajanju letnega programa športa. 3. člen Ocena finančnih posledic S proračunom so zagotovljena sredstva za programe športa, ki se jih na podlagi pogojev in meril iz tega pravilnika, razdeli med izvajalce, ki se bodo prijavili na javni razpis. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 7. in 9. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05, 12/06) je Občinski svet Občine Ormož na svoji _____ seji dne _______ sprejel Pravico do sofinanciranja izvajanja letnega programa športa v občini Ormož imajo izvajalci iz prejšnjega člena pod naslednjimi pogoji: - da imajo sedež in delujejo na območju občine Ormož, - da so registrirani najmanj 2 leti, - da imajo zagotovljene kadrovske, materialne, prostorske, in organizacijske pogoje za uresničevanje športnih programov, - če so izvajalci športna društva, morajo imeti urejeno evidenco članstva in uvedeno članarino. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 11 28.4.2008 4. člen 7. člen Iz javnih sredstev se sofinancirajo naslednje vsebine športnih programov: 1. Interesna športna vzgoja otrok in mladine 2. Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport 3. Športna vzgoja otrok in mladine s posebnimi potrebami 4. Interesna športna dejavnost študentov 5. Športna rekreacija 6. Kakovostni šport 7. Vrhunski šport 8. Šport invalidov 9. Razvojne in strokovne naloge v športu - izobraževanje, usposabljanje in spopolnjevanje strokovnih kadrov v športu - delovanje društev, občinskih in drugih zvez ter zavodov na lokalni ravni - znanstvenoraziskovalna dejavnost v športu - založniška dejavnost - športne prireditve - informacijski sistem na področju športa. Z izbranimi izvajalci letnega programa se sklene pogodba, v kateri se določi: - vsebino in obseg programa - čas realizacije programa - višino dodeljenih sredstev - nadzor in poročanje o namenski porabi sredstev - druge medsebojne pravice in obveznosti. 5. člen 9. člen Izvajalce letnega programa športa v občini Ormož se izbere na podlagi javnega razpisa. Javni razpis pripravi občinska uprava in ga objavi vsako leto po sprejemu proračuna. V javnem razpisu se določi predmet javnega razpisa, pogoji za sodelovanje v javnem razpisu, okvirno višino sredstev, ki bodo razdeljena za sofinanciranje programov športa, rok za prijavo in rok v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu razpisa. Na predlog občinske uprave občinski svet vsako leto sprejme letni program športa. Z letnim programom športa se določi programe športa, ki se sofinancirajo iz občinskih sredstev. Vsako društvo je dolžno priložiti naslednjo dokumentacijo: - seznam in število članov s plačano članarino - število skupin - seznam vadečih po posameznih skupinah - kraj in urnik vadbe - ime in priimek ter usposobljenost trenerjev oziroma vaditeljev - razpored uradnih tekmovanj pri tekmovalnem športu. 11. člen 8. člen Sredstva se lahko porabijo le za namen, za katerega so bila s pogodbo določena. Če izvajalec dodeljenih sredstev ne porabi namensko, mora dodeljena sredstva vrniti v skladu z določili navedena v pogodbi. Izvajanje programov spremlja Občinska uprava Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve. V primeru, da se obseg programa med letom spremeni, je izvajalec dolžan o tem obvestiti občino v roku 15 dni po nastali spremembi. 10. člen Sestavni del tega pravilnika so Merila in normativi za vrednotenje športnih programov v občini Ormož. Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o pogojih in merilih za sofinanciranje športnih programov v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 3/05). 12. člen Ta pravilnik začne veljati 8. dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. 6. člen Predlog izbora programov in višino dodelitve finančnih sredstev za sofinanciranje programov pripravi tri članska komisija, ki jo imenuje župan. Na podlagi predloga komisije vodja občinske uprave v roku 30 dni po pripravljenem predlogu s sklepom obvesti predlagatelje prijav. Zoper sklep je možen ugovor pri županu v roku 15 dni od prejema sklepa. Odločitev župana o ugovoru je dokončna. Številka: 671-00001/2008 0010 8 Datum: ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. PRILOGA: Merila in normativi za vrednotenje športnih programov v občini Ormož Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 12 športih in v katerih športniki tekmujejo v uradnih tekmovalnih sistemih nacionalnih panožnih športnih zvez za naslov ekipnega državnega prvaka. 3. skupina V tej skupini so športne organizacije oziroma izvajalci, ki izpeljujejo različne športno-rekreativne programe. 4. skupina V tej skupini so športne organizacije oziroma izvajalci miselnih iger. MERILA IN NORMATIVI ZA VREDNOTENJE ŠPORTNIH PROGRAMOV V OBČINI ORMOŽ Programe športa v občini Ormož se razvrsti v štiri skupine: 1. skupina V tej skupini so športne organizacije oziroma izvajalci, ki izpeljujejo programe v individualnih športih in v katerih športniki tekmujejo v uradnih tekmovalnih sistemih nacionalne panožne športne zveze za naslov državnega prvaka. 2. skupina V tej skupini so športne organizacije oziroma izvajalci, ki izpeljujejo programe v kolektivnih Stopnja razširjenosti 1 Individualne panoge 28.4.2008 V sistemu točkovanja so kot kazalci za razširjenost in kakovost individualnih in kolektivnih športnih panog upoštevani: točke Kolektivne panoge V program je vključenih več kot 100 registriranih tekmovalcev pri nacionalni panožni zvezi vsota zbranih točk po kriterijih (objekt, kader, mat.str.) * 1 2 V program je vključenih 50 do 100 registriranih tekmovalcev pri nacionalni panožni zvezi vsota zbranih točk po kriterijih (objekt, kader, mat.str.) * 0,4 3 V program je vključenih do 50 registriranih tekmovalcev pri nacionalni panožni zvezi vsota zbranih točk po kriterijih (objekt, kader, mat.str.) * 0,2 Individualne panoge Dosežena uvrstitev članov na državnem prvenstvu – 1. do 3. mesto Dosežena uvrstitev članov na državnem prvenstvu – 4. do 9. mesto Uvrstitev članov na državno prvenstvo točke 4000 točk na tekmovalca Kakovost 1 2 3 1000 točk na tekmovalca 250 točk na tekmovalca Elementi za opredelitev obsega sofinanciranja letnega programa športa so: - obseg programa - velikost vadbene skupine - vrednost ure strokovnega kadra - vrednost ure najema športnega objekta - materialni stroški za izpeljavo programov. Izvajalci športnih programov lahko udeležence/ke (tekmovalce/ke oz. člane/ice) prijavijo samo v enem od športnih programov, ki jih bodo izvajali. Vadbene skupine lahko oblikujejo mešano glede na spol, glede na starost pa so mlajši udeleženci/ke točke Program obsega vadbo in tekmovanje z najmanj eno vadbeno skupino v najmanj petih različnih starostnih kategorijah Program obsega vadbo in tekmovanje z najmanj eno vadbeno skupino v najmanj treh različnih starostnih kategorijah Program obsega vadbo in tekmovanje z najmanj eno vadbeno skupino Kolektivne panoge Članska vadbena skupina nastopa v najvišji državni ligi Članska vadbena skupina nastopa v drugi državni ligi Članska vadbena skupina nastopa v tretji državni ligi vsota zbranih točk po kriterijih (objekt, kader, mat.str.) * 1 vsota zbranih točk po kriterijih (objekt, kader, mat.str.) * 0,4 vsota zbranih točk po kriterijih (objekt, kader, mat.str.) * 0,2 točke 4000 točk * število tekmovalcev, ki predstavlja vadbeno skupino 1000 točk * število tekmovalcev, ki predstavlja vadbeno skupino 250 točk * število tekmovalcev, ki predstavlja vadbeno skupino športnih programov izjemoma lahko prijavljeni zgolj v eni starostnih kategoriji navzgor (starejši udeleženci/ke pa ne smejo biti prijavljeni za mlajše starostne kategorije). V kolikor število udeležencev posameznega športnega programa ne dosega predvidenega števila, se število točk proporcionalno zniža. V kolikor število udeležencev ne dosega vsaj polovice predvidenega števila, se skupine ne prizna. Udeležence se priključi vadbi ostalih skupin. Če v športnem programu sodeluje večje število udeležencev, kot je predvideno, število točk ostane nespremenjeno. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 13 28.4.2008 V kolikor število vadbenih ur ne dosega normativa, se upošteva dejansko število opravljenih vadbenih ur. Če število vadbenih ur presega normativ, se upošteva število vadbenih ur po normativu. šolskega programa in je že financiran iz javnih sredstev. 1.2.4. Drugi 80-urni programi - sofinancira se strokovni kader in strošek objekta za 80 urne programe na skupino, v kateri je največ 20 otrok. 1.2.5. Šolska športna tekmovanja - za šolska športna tekmovanja se zagotavlja objekt, poleg tega pa se sofinancirajo še sodniški stroški, stroški priznanj, pokalov, medalj in prevoz. Vrednotenje strokovnega kadra in objekta - vrednost ure strokovnega 1 točka / uro kadra - vrednost ure športne dvorane 6 točk / uro - vrednost ure nogometnega 4 točke / uro travnatega igrišča - vrednost ure ostalih objektov 1,5 točke / uro 1. INTERESNA ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE 1.1. Interesna športna vzgoja predšolskih otrok Na področju interesne športne vzgoje predšolskih otrok se iz proračuna občine Ormož sofinancirajo naslednji programi: 1.1.1. Zlati sonček - sofinancira se propagandno gradivo (nabava knjižice in značke) za vse udeležence programa v višini dejanskih stroškov 1.1.2. Naučimo se plavati - sofinancira se najemnina objekta, strokovni kader v višini dejanskih stroškov 1.1.3. Ciciban planinec - sofinancira se propagandno gradivo (nabava knjižice in značke) za vse udeležence programa v višini dejanskih stroškov 1.1.4. Športne dejavnosti v organizaciji društev in drugih izvajalcev - sofinancira se strokovni kader in strošek objekta za 60 urne programe na skupino, v kateri je največ 20 otrok. 1.2. Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok Na področju interesne športne vzgoje šoloobveznih otrok se iz proračuna občine Ormož sofinancirajo naslednji programi: 1.2.1. Zlati sonček - sofinancira se propagandno gradivo (nabava knjižice in značke) za vse udeležence programa v višini dejanskih stroškov 1.2.2. Krpan - sofinancira se propagandno gradivo (nabava knjižice in značke) za vse udeležence programa v višini dejanskih stroškov 1.2.3. Naučimo se plavati - sofinancira se najemnina objekta in strokovni kader za 20 urne programe na skupino, v kateri je 10 otrok. Ne sofinancira se učenja plavanja, ki je del 1.3 Interesna športna vzgoja mladine Interesna športna vzgoja mladine je dejavnost mladih, ki se prostovoljno vključujejo v športne programe. Programe za mladino od 15. do 20. leta starosti lahko izpeljejo vsi izvajalci športne dejavnosti. Sofinancira se strokovni kader in strošek objekta za 80 urne programe na skupino, v kateri je največ 20 mladih. 2. ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE, USMERJENIH V KAKOVOSTNI IN VRHUNSKI ŠPORT 2.1. Športna vzgoja otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport Športna vzgoja pomeni v tem obdobju temeljno pripravo na športno uspešnost. V programe se lahko vključijo otroci od 6. do 15. leta starosti, ki imajo interes, sposobnosti, ustrezne osebnostne značilnosti in visoko motivacijo, da bi lahko postali vrhunski športniki. Izvajalci programov morajo izpolnjevati prostorske, kadrovske in druge zahteve za strokovno izpeljavo programa, ki jih določi nacionalna panožna športna zveza v dogovoru z Ministrstvom za šolstvo in šport in Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez. Programi športne vzgoje otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport, so lahko razdeljeni v tri stopnje: Stopnja: Kategorija: I. II. III. Cicibani in cicibanke Mlajši dečki in deklice Starejši dečki in deklice 2.1.1. Programi za kategorijo cicibani in cicibanke: Sofinancira se strokovni kader, strošek objekta in materialne stroške. Vadbena skupina mora imeti najmanj toliko članov, kot določajo normativi iz tabele 1. Za izvajanje programov vadbe se vsaki vadbeni skupini sofinancira strokovni kader in strošek objekta v obsegu, kot je razvidno v tabeli 1. Vsaki vadbeni skupini se sofinancira tudi materialne stroške v višini, kot to določa tabela 1. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 14 28.4.2008 skupini sofinancira strokovni kader in strošek objekta v obsegu, kot je razvidno v tabeli 1. Vsaki vadbeni skupini se sofinancira tudi materialne stroške v višini, kot to določa tabela 1. 2.1.2. Programi za kategorijo mlajši dečki in deklice: Sofinancira se strokovni kader, strošek objekta in materialne stroške. Vadbena skupina mora imeti najmanj toliko članov, kot določajo normativi iz tabele 1. Za izvajanje programov vadbe se vsaki vadbeni 2.1.3. Programi za kategorijo starejši dečki in deklice: Sofinancira se strokovni kader, strošek objekta in materialne stroške. Vadbena skupina mora imeti najmanj toliko članov, kot določajo normativi iz tabele 1. Za izvajanje programov vadbe se vsaki vadbeni skupini sofinancira strokovni kader in strošek objekta v obsegu, kot je razvidno v tabeli 1. Vsaki vadbeni skupini se sofinancira tudi materialne stroške v višini, kot to določa tabela 1. Sofinancira se strokovni kader, strošek objekta in materialne stroške. Vadbena skupina mora imeti najmanj toliko članov, kot določajo normativi iz tabele 1. Za izvajanje programov vadbe se vsaki vadbeni skupini sofinancira strokovni kader in strošek objekta v obsegu, kot je razvidno v tabeli 1. Vsaki vadbeni skupini se sofinancira tudi materialne stroške v višini, kot to določa tabela 1. Normativ vadb.ur Mat.str. (tč/skup.) Št.članov v skupini Normativ vadb.ur Mat.str. (tč/skup.) 16 18 15 240 240 240 1440 960 360 16 18 14 240 240 240 1440 960 360 16 18 10 300 300 300 1800 1200 450 10 240 360 10 240 360 10 300 V skladu z normativi OKS-ZŠZ in Nacionalnim programom športa Normativ vadb.ur Št.članov v skupini Kadeti/Mladinci Mat.str. (tč/skup.) Starejši dečki/deklice Normativ vadb.ur rokomet nogomet borilne veščine strelstvo Drugi športi Mlajši dečki/deklice Št.članov v skupini Tabela 1: Cicibani/cicibanke Št.članov v skupini 2.2. Športna vzgoja mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport 16 18 7 400 400 400 450 6 400 Ob manjšem številu športnikov v vadbeni skupini se sofinancira sorazmerni delež. V primeru večjega števila članov v skupini, pa se sofinanciranje ne povečuje. Sofinancira se strokovni kader in stroški objekta za 80 urni program na skupino, v katero je vključenih 10 otrok v starosti do 15 let. Pri vrednotenju programov športne vzgoje otrok in mladine se pri izračunu višine sofinanciranja upošteva posebnost športne panoge glede obsega vadbe, in sicer: Pri izračunu obsega vadbe se uporabijo korekcijski faktorji rokomet 1,6 nogomet 1,6 borilne veščine 1,0 strelstvo 1,0 3. ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE S POSEBNIMI POTREBAMI 3.2. Športna vzgoja mladine s posebnimi potrebami Sofinancira se strokovni kader in stroški objekta za 80 urni program na skupino, v katero je vključenih 10 mladih v starosti od 15 do 19 let. ŠPORTNA DEJAVNOST ŠTUDENTOV Športna dejavnost študentov je dejavnost študentov, ki se vključujejo v programe športa, vendar se ne vključujejo v tekmovalne sisteme nacionalnih panožnih zvez. 3.1. Športna vzgoja otrok s posebnimi potrebami 4.1. Interesna športna dejavnost študentov 4. INTERESNA Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 Sofinancira se strokovni kader in stroški objekta za 80 urne programe na skupino, v kateri je 20 študentov in študentk. 5. ŠPORTNA REKREACIJA Cilji športne rekreacije odraslih so ohranjati in izboljševati celostni zdravstveni status, humanizirati človekovo življenje, zmanjševati negativne posledice današnjega načina življenja in dela, preprečevati upadanje splošne vitalnosti človeka ter s temi motivi pritegniti čim večje število ljudi v redne oblike dejavnosti. Pri tem gre za aktivno, koristno in prijetno izpolnjevanje dnevnega, tedenskega in letnega prostega časa. 5.1. Športna rekreacija odraslih Sofinancira se strošek objekta za 80 urne programe na skupino, ki šteje 20 članov in članic. 5.2. Športna rekreacija starejših od 65 let Sofinancira se strokovni kader in strošek objekta za 80 urne programe na skupino, ki šteje 20 članov in članic. 6. KAKOVOSTNI ŠPORT V kakovostni šport sodijo priprave in športna tekmovanja ekip in posameznikov, ki nimajo objektivnih strokovnih, organizacijskih in materialnih možnosti za vključitev v program vrhunskega športa in ki jih program športne rekreacije ne zadovoljuje, so pa pomemben dejavnik razvoja športa. V okviru teh programov gre za nastope posameznikov in ekip na uradnih tekmovanjih panožnih športnih zvez do naslova državnega prvaka. 6.1. Kakovostni šport Sofinancira se strošek objekta za 320 urni program. Število športnikov v vadbenih skupinah Športna panoga Člani Rokomet 16 Nogomet 18 Borilni športi 7 Strelstvo 6 Drugi športi v skladu z normativi OKSZŠZ in Nacionalnim programom športa 7. VRHUNSKI ŠPORT Vrhunski šport je priprava in tekmovanje športnikov, ki imajo status svetovnega, mednarodnega, perspektivnega, državnega in mladinskega razreda. Upoštevajo se športniki, ki so si pridobili status kategoriziranega športnika Republike Slovenije svetovnega, mednarodnega in perspektivnega razreda. Seznam kategoriziranih 15 28.4.2008 športnikov 3 x letno objavi Olimpijski komite Slovenije, Odbor za vrhunski šport. Upošteva se zadnji objavljeni seznam kategoriziranih športnikov, pred objavo javnega razpisa za sofinanciranje izvajalcev letnega programa športa v občini Ormož. Vsak klub ali društvo za vsakega člana s stalnim prebivališčem v občini Ormož, ki je kategoriziran športnik prejme bonus točke za: - perspektivni razred 1000 točk - mednarodni razred 2000 točk - svetovni razred 5000 točk 8. ŠPORT INVALIDOV Športna dejavnost invalidov je namenjena predvsem ohranjanju gibalnih sposobnosti, zdravju, revitalizaciji, resocializaciji, razvedrilu in tekmovanju invalidov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom. 8.1. Šport invalidov Sofinancira se strokovni kader in strošek objekta za 80 urne programe na skupino, ki šteje 10 članov in članic. 9. SPECIFIČNE ŠPORTNE PANOGE Sem uvrščamo izvajalce miselnih iger, ribištva – tekmovalni ribolov, planinarjenja, pikada – tekmovanja v slovenski ligi elektronskega pikada. Sofinancira se organizacija in udeležba na 10 športnih udejstvovanjih (tekmah, turnirjih, pohodih oz. izletih, planinskih taborih) na leto v višini 240 točk, pri planinarjenju pa dodatno strokovni kader s pridobljeno vodniško licenco, v višini 240 točk za vodstvo skupin na 5 izletov v sredogorje in visokogorje na leto. 10. RAZVOJNE IN STROKOVNE NALOGE V ŠPORTU 10.1. Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu Ovrednoteni so programi izobraževanja, usposabljanja in izpopolnjevanja strokovnih kadrov, ki se jih udeležujejo in izvajajo posamezni izvajalci, pri čemer imajo prednost tisti programi, pri katerih sta glavna koordinatorja Inštitut za šport pri Fakulteti za šport Univerze v Ljubljani in OKS-ZŠZ. Programi usposabljanja morajo biti verificirani pri Strokovnem svetu za šport RS ali drugih ustreznih strokovnih svetih. Sofinancira se štipendiranje strokovnih kadrov. Višina sofinanciranja se določi po naslednji tabeli: Naziv programa Št. točk / kandidata Usposabljanje – pridobitev 5 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 naziva strokovni delavec 1. stopnje Usposabljanje – pridobitev naziva strokovni delavec 2. stopnje Usposabljanje – pridobitev naziva strokovni delavec 3. stopnje Izpopolnjevanje - licenciranje 16 28.4.2008 - 4 3 2 10.2. Delovanje društev in zvez na lokalni ravni Športna društva, kot osnovne športne organizacije, se na lokalni ravni združujejo v športne zveze. Društva in zveze za svoje osnovno delovanje potrebujejo sredstva za kritje osnovnih materialnih stroškov in plačilo storitev, povezanih z njihovo dejavnostjo. Višina sofinanciranja se določi po naslednjih kriterijih: Društvo pridobi za svoje delovanje 0,5 točke za vsakega člana z dokazilom o članstvu. Zveze športnih društev, ki jih ustanovijo društva iz območja občine Ormož za posamezne športne panoge, pridobijo za svoje delovanje 200 točk za vsako športno društvo včlanjeno v zvezo. 10.3. Znanstvenoraziskovalna dejavnost v športu Iz sredstev lokalne skupnosti se lahko sofinancirajo projekti, katerih raziskave in prenos znanstvenih spoznanj v prakso, vplivajo na izboljšanje športa v občini Ormož. Višina sofinanciranja se določi z letnim programom športa. 10.4. Založniška dejavnost Iz sredstev lokalne skupnosti se lahko sofinancira dejavnost izdajanja in nakupa strokovne literature in drugih periodičnih in občasnih športnih publikacij ter propagandnega gradiva na temo športnih dejavnosti v občini Ormož. Pogoj za pridobitev sredstev za izdajo publikacij je predložitev vsebinske zasnove publikacije z opredeljenim ciljem in namenom izdaje publikacije ter natančen finančni načrt. Višina sofinanciranja se določi z letnim programom športa na podlagi naslednjih meril: Naziv programa Št. točk Strokovna literatura 5 Občasne publikacije 2 Propagandno gradivo 1 10.5. Športne prireditve Pri sofinanciranju športnih prireditev, ki jih organizirajo športna društva v občini, se pri dodelitvi sredstev upoštevajo naslednja merila: - pomembnost prireditve za občino Ormož, regijo ali državo – 0-40 točk - tradicija (stalnost organiziranosti tekmovanj) -0-30 točk število udeležencev take prireditve – 030 točk Višina sofinanciranja se določi z letnim programom športa. 10.6. Informacijski sistem na področju športa Informacijski sistem vsebuje podatke s področja organiziranosti športa, športnih objektov, financiranja športa in športnih programov ter razvide, ki so določeni z Zakonom o športu. Iz proračuna Občine Ormož se lahko financirajo in izvajajo programi izdelave informacijskih baz za potrebe Občine Ormož in nakup tehnologije. Višina sofinanciranja se določi z letnim programom športa po naslednjih merilih: Izdelava programa Nakup tehnologije za šport 5 točk 3 točke Izračun vrednosti točke je odvisna od razpoložljivih sredstev, ki so namenjeni za posamezne vsebine letnega programa športa v občini Ormož, kar pomeni, da se vrednost točke za posamezne vsebine športnega programa izračuna kot razmerje med obsegom sredstev in skupnim številom točk na javni razpis prijavljenih izvajalcev posameznega športnega programa. Izračun pripadajočih sredstev: z letnim programom športa se vsako leto v proračunu določi obseg sredstev za posamezni program. Vlagatelju pripadajo sredstva glede na vsoto zbranih točk po posameznih kriterijih. Pripadajoča sredstva posameznega prijavitelja, predstavljajo produkt števila točk, ki jih je zbral po posameznih kriterijih in vrednosti točke. III. OBRAZLOŽITEV Pravilnik o pogojih in merilih za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v občini Ormož smo uskladili z Zakonom o športu in Nacionalnim programom športa. S tem pravilnikom se določijo pogoji in postopki, merila in kriteriji za izbor in sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v Občini Ormož. Izvajalci letnega programa športa so: - športna društva, - zveze športnih društev, ki jih ustanovijo društva s sedežem v občini Ormož, - zavodi, gospodarske družbe, zasebniki in druge organizacije, registrirane za opravljanje dejavnosti v športu, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 5 - - ustanove, ki so ustanovljene za opravljanje dejavnosti v športu in so splošno koristne in neprofitne, zavodi s področja vzgoje in izobraževanja. Pravico do sofinanciranja izvajanja letnega programa športa v občini Ormož imajo izvajalci pod naslednjimi pogoji: - da imajo sedež in delujejo na območju občine Ormož, - da so registrirani najmanj 2 leti, - da imajo zagotovljene kadrovske, materialne, prostorske, in organizacijske pogoje za uresničevanje športnih programov, - če so izvajalci športna društva, morajo imeti urejeno evidenco članstva in uvedeno članarino. Iz javnih sredstev se lahko sofinancirajo naslednje vsebine športnih programov: 1. Interesna športna vzgoja otrok in mladine 2. Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport 3. Športna vzgoja otrok in mladine s posebnimi potrebami 4. Interesna športna dejavnost študentov 5. Športna rekreacija 17 28.4.2008 6. Kakovostni šport 7. Vrhunski šport 8. Šport invalidov 9. Razvojne in strokovne naloge v športu - izobraževanje, usposabljanje in spopolnjevanje strokovnih kadrov v športu - delovanje društev, občinskih in drugih zvez ter zavodov na lokalni ravni - znanstvenoraziskovalna dejavnost v športu - založniška dejavnost - športne prireditve - informacijski sistem na področju športa. Z letnim programom športa se določi programe športa, ki se sofinancirajo iz občinskih sredstev. Sredstva se izvajalcem razdelijo na podlagi javnega razpisa, ki ga pripravi in vodi občinska uprava. Sredstva se razdelijo na podlagi meril in normativov za vrednotenje športnih programov v občini Ormož, ki je priloga k pravilniku. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Občinska uprava Poročevalec, št. 5 18 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 28.4.2008