Razporeditev proračunskih dohodkov Na podlagi sprejetih stališč o razmejitvi splošne in skupne po-rabe med samoupravnimi interesnimi skupnostmi in občinskim pro-računom je občinska koordinacijska komisija v soglasju z mestno komisijo sprejela naslednja izhodišča: Vsa skupna poraba se prenese na pristojne samoupravne inte-resne skupnosti. Občinska skupščina pa iz sredstev proračuna po-kriva le tiste vrste skupne porabe, ki nimajo lastnih samoupravnih interesnih skupnosti, to je: socialno varstvo, komunalna dejavnost, dalje negospodarske investicije, to je vlaganja v ceste ter razne intervencije v gospodarstvu. Poleg tega bodo občinski proračuni po-krivali že sprejete obveznosti do šolstva in otroškega varstva in druge obveznosti, ki izhajajo iz anuitet od najetih kreditov. Na pod-lagi takih stališč bi bila razčisčena realizacija občinskega proračuna za leto 1973, ki naj služi kot izhodišče za sestavo plana za leto 1974 naslednja: 04 — Socialno skrbstvo Realizacija 1973 Prenosi na SIS Očiščena realizacija 1973 Skupaj 64.389 5.384 59.005 Na samoupravne interesne skupnosti je torej prenešeno: — temeljna izobraževalna skupnost 1,580.000 — sklad otroškega varstva pri TIS 500.000 — temeljna kulturna skupnost 993.000 — temeljna telesnokulturna skupnost 2,311.000 Izhodišče za sestavo plana proračuna za leto 1974 znaša torej 59,005.000 din, to je realizacija preteklega leta, ki naj bi se v skladu z osnutkom smernic družbenega razvoja Ljubljane in osnutkom izhodišč za proračunsko financiranje za leto 1974 povečala za 21 %. Na osnovi tega predlagamo naslednji razpored proračunskih dohodkov: . -i _, -" 03 — Kulturnoprosvetna dejavnost ¦ prenos na Kulturno skupnost — Etnografski muzej Ljubljana — Ljudska knjižnica Šiška — Kulturna skupnost Ljubljana 130 270 183 Skupaj 583 Realizacija 1973 Plan 1974 Indeks Skupaj 8.512 10.305 121,0 V planiranih sredstvih, ki jih bo potreboval zavod za socialno delo v letu 1974, je zajeto izplačilo kalkulativnih osebnih dohodkov s prispevki od neto OD, upoštevajoč 17 sistemiziranih delovnih mest (direktor, psiholog, pedagog, 12 socialnih delavcev, račuriovodja in administrator) ter materialni stroški zavoda. V sredstvih za izvajanje socialnega varstva so zajete stalne druž-bene denarne pomoči (250 uživalcev), pomoči družinam kadrovcev, denarna pomoč socialno ogroženim kmečkim otrokom, začasne druž-bene denarne pomoči, pomoč otrokom za šolske malice in kosila, ki jih prejema preko 1.000 socialno ogroženih otrok, pomoč socialno ogroženi mladini, pomoč otrokom v VVZ, plačilo oskrbnin v domovih počitka, ki jih prejema 171 oseb, plačilo oskrbnin v mladinskih do-movih (110 otrok), izplačilo rejnin za 79 otrok, ki so vključeni v rej-niške družine, enkratne in zimske pomoči (400 koristnikov po 1.000 din). V sklopu socialnega varstva, ki ga izvaja zavod za socialno delo, so zajeti še stroški v zvezi z rehabilitacijo in kategorizacijo otrok, pogrebni stroški y zvezi s pokopom nepremožnih občanov, stroški obiskov v domovih in otrok v reji (20.000), stroški disciplin-skega centra ter stroški za strokovno komisijo za razvrščanje vedenj-sko in osebnostno motenih otrok in mladostnikov v vzgojne zavode (50 otrok). Demonstracijski eksperimentalni center nudi pomoč duševno ne-zadostno razvitim mladostnikom, ki jih zaradi stopnje prizadetosti ni mogoče vključevati v normalne pogoje dela. V zavod je sedaj vključenih 53 mladostnikov v starosti od 16 do 31 let (od tega 12 iz območja občine Ljubljana-Šiška). Vsi varovanci so vključeni v razne dejavnosti v okviru delavnic, v katerih poteka delo pod posebnimi pogoji. Zavod bi med drugim nujno potreboval tudi lastno prevozno sredstvo (kombi) za prevoz varovancev od doma v zavod in obvatno. Planirani znesek 30.000 din predstavlja pai"ticipacijo naše občine za nakup primernega vozila. Dejavnost sklada za borce obsega v okviru občinskega odloka izvajanje skrbi za borce NOV in člane njihovih družin, kijim sklad zagotavlja zdravstveno in socialno varnost v obliki priznavalnin ter drugih oblik pomoči. Upoštevajoč valorizacijo priznavalnin in porast življenjskih stroškov bi sklad za svojo dejavnost potreboval 1,600.000 din, v planiranem znesku 1,335.000 din pa so zajeti le minimalni planirani izdatki sklada za leto 1974. Po sklepu občinske koordinacijske komisije pa prevzame stroške letovanja otrok Sklad otroškega varstva pri TIS Ljubljana. Na podlagi dogovora koordinacijske komisije za družbeno dogo-varjanje in financiranje splošne in skupne porabe prevzame Kulturna skupnost Ljubljane obveze do financiranja zgoraj navedenih zavodov. 05 Zdravstveno varstvo Skupaj 1.277 1.530 119,8 Zdravstveno varstvo, ki ga izvaja zavod za socialno delo obsega zdravstveno varstvo uživalcev družbenih pomoči (190 oseb z meseč- JAVNA TRIBUNA S nim prispevkom 120 din), zdravljenje nezavarovanih oseb in nepre-možnih oseb ter klimatsko zdravljenje za uživalce družbeno denarnih pomoči in upokojencev z nizkimi pokojninami. V planirane stroške za izvajanje zdravstvenega varstva je zajeto še zdravljenje duševno bolnih (14 oseb), ki jih vodi zavod za socialno delo kot zdravstveno nezavarovane občane. Zavod za socialno delo je v ta namen predvidel 500.000 din, upoštevajoč ceno oskrbnega dne y psihiatrični bolnišnici Begunje (148,50 din), v psihiatrični bolnišnici Idrija (104,40) in v Klinični bolnišnici za psihiatrijo Ljubljana-Polje (123,85 din), kjer se zdravi 14 duševno in živčno bolnih oseb z območja občine Ljubljana-Šiška. V planirana sredstva za izvajanje preventivnega zdravstvenega varstva so zajeti stroški plačila mrliško ogledne službe, osebni do-hodki dveh patronažnih sester, stroški strokovnih delavcev v klubih zdravljenih alkoholikov, plačilo komisijskih pregledov šolskih kuhinj, VVZ in internatov, plačilo stroškov v zvezi z administracijo za ob-vezna cepljenja, za posvete z otročnicami ter plačilo storitev komisije za izvršitev splavov. Zdravstveni dom Ljubljana je posredoval skup-ščini občine delovni in finančni načrt za leto 1974, v katerem je zajet razširjen obseg preventivne zdravstvene zaščite občanov, za kar pa bi potrebovali okoli 500.000 din. Upoštevajoč realne možnosti je v planiranem znesku 150.000 din vsebovan le minimalen obseg izvajanja preventivnega zdravstvenega varstva občanov, upoštevajoč teritorial-no razsežnost občine. V prispevku za sofinanciranje zdravstvenega in pokojninskega zavarovanja je zajeta participacija za kritje stroškov zdravstvenega varstva socialno ogroženih kmetijskih zavarovancev. Zavod za zdravstveno varstvo je posredoval skupščini občine v podpis samoupravni sporazum o dodatnem financiranju zavoda za opravljanje nalog, ki imajo splošen in skupen pomen. Občinska skupščina občine prejema občasna poročila o gibanju nalezljivih bo-lezni, statistične publikacije, poročila o zdravstvenem stanju in hi-gienskih razmerah šolskih otrok in mladine ter druga poročila. Ker šo te naloge kontinuirane in obsežne in niso v celoti pokrite iz do-hodkov zavoda, se za to dejavnost v proračunu občine za leto 1974 planira 30.000 din y smislu predloženega samoupravnega sporazuma o dodatnem financiranju zavoda SR za zdravstveno varstvo, ki naj bi svoje naloge opravil v okviru sprejetega programa. 06 — Komunalna dejavnost 07 — Delo državnih organov Skupaj 9.057 11.330 125,0 Realizacija 1973 Plan 1974 Indeks Vzdrževanje zelenic, spo-menikov in pokopališč Vzdrževanje javne razsvetljave, tokovina Označevanje krajev, prometni znaki Prispevki vodni skupnosti Nadzor nad vodovod-nimi objekti Cuvanje železniških prehodov Geodetska uprava SML — nadaljevanje izmeritve zemljišč na območju >•." naselja Preska (kataster komunalnih naprav) Študija o cestah Srednjeročni program stanovanjskega razvoja Drugi komunalni izdatki: — urbanistična dokumentacija, načrti, čiščenje terena, vzdrževanje avtobusnih postaj in podobno Kataster zelenih površin Prispevek Bosanski krajini Prispevek za uporabo mestnega zemljišča 74 366 38 2.934 491 . 70 43 3.000 Skupaj 4.895 5.160 134,0 111,9 102,2 105,4 Za komunalno dejavnost je letos namenjeno 190.000 din več sred-stev kot v letu 1973, vendar je to veliko premalo glede na zahtevke krajevnih skupnosti. Največ je bilo zahtevkov za montažo javne raz-svetljave in izdelavo urbanistično-tehnične dokumentacije. Predlog je bilo potrebno uskladiti z realnimi proračunskimi možnostmi in kot takšen je bil predložen v obravnavo svetu za komunalne in stano-vanjske zadeve. Na zahtevo krajevnih skupnosti je v letu 1974 name-njenih nekaj več sredstev za tokovino, javno razsvetljavo in vzdrže-vanje le-teh, kot tudi za napeljavo nove javne razsvetljave v naseljih: Smlednik pod Borštom, v Preski, ob Runkovi ulici in v Podutiku. V stroške »drugi komunalni izdatki« je letos planirana tudi rc-konstrukcija in lakiranje razglednega stolpa na Rašici ter kritje stroškov, ki jih je povzročilo neurje v lanski jeseni. Plan prispevka za uporabo mestnega zemljišča je usklajen z realnimi možnostmi realizacije. Zato ne moremo uresničiti želje nas vseh, namreč, da bi imeli bolje urejene ceste, otroška igrišča, rekreacijske površine, javno razsvetljavo itd., ker ta sredstva ne za-doščajo zahtevam in potrebam na terenu. JAVNA TRIBUNA 6 V redni dejavnosti občinske uprave so upoštevani osebni dohodki na osnovi veljavnega samoupravnega sporazuma in obstoječe sistemi-zacije delovnih inest, to pomeni, da so osebni dohodki izračunani po vrednosti točke 9,52 din in prispevki. Materialni izdatki so izraču-nani na podlagi realizacije preteklega leta in povečani za 25 %. Od tako izračunanih sredstev so odšteti lastni dohodki upravnega of-gana, ki se bodo v primerjavi s preteklim letom nekoliko znižali (dohodki od najemnin, refundacija materialnih stroškov in prejete abresti). Za nova delovna mesta smo predvideli 2 pravna referenta, svetovalca za SLO, tajnika zemljiške kmetijske skupnosti in tri stenodaktilografe. Osebni dohodki teh sedmih delovnih mest na pod-lagi sedaj veljavnega sporazuma bodo znašali 430.000 din. Pripominja-mo, da y zgornjih zneskih niso zaigotovljena sredstva za eventualno povečanje osebnih dohodkov v primeru spremembe samoupravnega sporazuma o delitvi osebnih dohodkov. Planirana nadomestila voljenim in imenovanim osebam temeljijo na sedanjih potrebah, ko le-ti opravljajo svoje dolžnosti neprofesio-nalno. V novem skupščinskem sistemu po sprejetju statuta in izve-denih volitvah bo potrebno zagotoviti dodatna sredstva za tiste organe občinske skupščine, ki bodo profesionalci. Postaji milice zagotavljamo sredstva, ki jih potrebuje za ma-terialne izdatke, to je najemnine, kurjavo, razsvetljavo, najemnina, čiščenje prostorov, vzdrževanje zgradb in podobno. Ostale postavke se gibljejo v okviru lanskoletne realizacije, razen stroškov volitev, ki so bistveno povečani in sredstev za sklad opreme državnega organa, ki je znižan. 12 — Krajevne skupnosti Realizacija 1973 Plan 1974 Indeks Krajevne skupnosti — redna dejavnost Skupaj 2.685 3.400 126,6 Predlog razdelitve sredstev med vseh 20 krajevnih skupnosti na območju Šiške bo izdelan na zasedanju delegatov krajevnih skup-nosti, na kar bo med krajevnimi skupnostmi sprejet dogovor o defi-nitivni porazdelitvi. Potrošnja sredstev iz postavke udeležba občine pri krajevnem samoprispevku pa teče po sedaj veljavnih normativih, to je, da pro-račun financira 50 % vrednosti izvršenih komunalnih del, če ostalih 50 % financirajo občani direktno. 13 — Dejavnost družbenopolitičnih organizacij in društev Realizacija 1973 Plan 1974 Indeks občinske družbenopolitične organizacije 2.040 Zveza gluhih Slovenije 17 Zveza slepih Slovenije 15 Zveza civilnih žrtey vojne 15 Skupnost slovenskih občin 60 turistična društva 140 ¦ mestni gasilski sklad 413 mestni sklad za napredek turizma 334 ¦ občinska zveza kulturno prosvetnih organizacij 230 godba Medvode 30 • občinska zveza za telesno kulturo 1.411 ¦ odbor po poteh partizanske Ljubljane 20 ŠD Olimpija — klubi 52 ¦ občinska zveza tabornikov 83 avto moto klub 20 ¦ kegljaški klub 3 ¦ rugby klub 3 ¦ planinska društva 4 ¦ ostali 126 2.450 20 18 18 68 140 420 315 120,0 117,6 120,0 120,0 113,3 100,0 101,7 94,3 prenos na kulturno skupnost prenos na kulturno skupnost prenos na telesnokulturno skupnost Skupaj 5.016 3.449 8,7 Razdelitev sredstev na posamezne občinske družbenopolitične organizacije in društva bo izdelala občinska konferenca SZDL v do-govoru s posameznimi porabniki. Osnova za delitev bo lanskoletna poraba, ki je bila planirana v proračunu občine povečana za sredstya, ki so jih te organizacije prejele med letom za razne dodatne akcije in sicer: Plan 73 Dodatna sredstva Skupaj 1. Občinska konferenca SZDL 2. Občinska konferenca ZMS 3. Občinski odbor ZZB — NOV 4. Občinski odbor ZRVS 5. Občinski odbor RK 6. Občinska zveza DPM 7. Občinska gasilska zveza 8. Občinsko glasilo Javna tribuna 9. Občinska društva upokojencev 10. Občinsko društvo invalidov 11. Zveza organizacij za telesno kulturo (občinski klubi Ljudske tehnike) 200 50 10 16 200 6 66 Skupaj realizacija 1973 1.875 165 2.040 Ostale družbenopolitične organizacije so upoštevane direktno v proračunu, ker imajo regionalni pomen. Turistična društva preje-majo 30 odstotkov pobrane turistične takse, ostalih 70 odstotkov pa prejme mestni sklad za napredek turizma. Mestni gasilski sklad ima dohpdke.iz_naslova zavarovalnih premii.. 14 — Negospodarske investicije Realizacija 1973 Plan 1974 Indeks Sofinanciranja adaptacije pedagoške gimnazije Sofinanciranje stanovanj kulturnih delavcev Načrti za gradnjo doma ostarelih • ¦ Stanovanja in oprema za milico ,. Stanovanja za delavce _ uprave Adaptacija doma na Srednjem vrhu Sofinanciranje adaptacije doma Banjole Investicije v šolstvo in varstvo Skupaj 20.196 16.314 80,8 Sofinanciranje pedagoške gimnazije se nanaša na obročno od-plačevanje obveznosti občine Šiška za gimnazijo. Že lani smo pred-videli za plačilo načrtov doma ostarelih 20.000. Ker ti načrti niso bili dokončno izdelani, ni prišlo do realizacije plačila, zato ta znesek letos ponovno vključujemo v plan. Postaja milice predvideva, da bo letos nabavila novo opremo (UKV in UHF Postaja ter 3 interven-cijska vozila) v vrednosti 326.000 din, adaptacijo prostorov postaje v šentvidu — 680.000 din in za reševanje stanovanjskih prostorov — 1,740.000 din. Stroški za stanovanje delavcev uprave predstavljajo obročno obveznost za nakup stanovanj, ki jo je občinska skupščina sprejela v preteklem letu. V letu 1974 predvidevamo nadaljevanje ob-novitvenih del počitniškega doma za otroke na Srednjem vrhu — 200.000 din in nadaljevanje adaptacije počitniškega doma ZB v Ba-njolah — 300.000 din. Planirana sredstva v višini 2,100.000 dinarjev predstav-ljajo minimalna investicijska sredstva, ki so v letu 1974 namenjena plačilu stroškov za lokacijsko in projektno dokumentacijo v zvezi z gradnjo objektov, ki se financirajo iz sredstev samoprispevka in sredstev proračuna občine ter sklada za otroško varstvo, pri čemer gre za gradnjo OŠ na Brodu, novi že tretji VVZ v soseski 6, telo-vadnice pri OŠ Franca Bukovca v Preski, vrtca v Šentvidu in šq-le v Pirničah. Iz planiranih sredstev bo potrebno v letu 1974 realizi-rati tudi I. fazo zunanjih ureditev pri navedenih c^bjektih (kanali-zacija, dovozne poti, javna razsvetljava idr.), za kar bi bilo potrebno minimalno 5,000.000 din. Planirana sredstva predstavljajo obvezni delež občine k sredstvom samoprispevka, ki ga mora skladno z od-lokom zagotoviti proračun občine za kritje stroškov v zvezi z zu-nanjimi ureditvami pri navedenih objektih. Druga faza zunanjih ureditev naj bi bila realizirana v letu 1975. Vračilo posojila TIS Ljubljana (650.000 din) se navezuje na vrači-lo premostitvenega kredita, ki ga je skupščina občine najela za kritje stroškov y zvezi z adaptacijo kuhinje v osnovni šoli Franca Bukovca v Preski in za napeljavo centralnega ogrevanja v osnovni šoli Tineta JAVNA TRIBUNA 7 Rožanca ter popravili na osnovni šoli Staneta Rozmana in Janeza Ka-lana na Topolu. Obveznost do Gipossa v višini 140.000 obsega preostali del plačila za zemljišče, na katerem je bila zgrajena telovadnica pri OŠ Valen-tina Vodnika. Za namene telovadnice in igriščne površine je bilo od-kupljenih 4.230 m2, skupna odškodnina za prenos investitorskih pra-vic za zemljišče pa znaša 276.156 din. V planiranem znesku 100.000 din za gimnazijo v Šentvidu so za-jeti stroški v zvezi z nakupom učil, avdiovizuelnih sredstev ter druge opreme, ki jo gimnazija potrebuje za izvajanje kabinetnega pouka, za kar ima sicer ostale pogoje. Sofinanciranje sklada za gradnjo šol v višini 888.000 din pred-stavlja nepokrito obveznost občinskega proračuna za leto 1973. Za leto 1974 ne predvidevamo novih sredstev za gradnjo šol in VVZ, ki po programu sklada znašajo 12,609.000 din, ker bomo to vprašanje reševali v okviru solidaritosti vseh petih ljubljanskih občin. Poraba sredstev dodeljena skladu za nakup stavbnih zemljišč je razvidna iz programa tega sklada, ostale negospodarske investicije predstavljajo predvsem ureditve raznih gasilskih in kulturnih domov, nakup prostorov za novo krajevno skupnost Koseze ter sofinanci-ranje spomenika kmečkim uporom na gradu in doma v Kumrovcu. 15 — Gospodarske investicije Realizacija 1973 Plan 1974 Indeks dotacija skladu za ceste 4.000 3.550 88,7 skladu za komunalno urejanje zemljišč 1.000 — sofinanciranje gradnje ceste v Kamniško Bistrico 80 — anuitete 2.887 4.950 171,4 ureditev sanitarij v kampu Dragočajna > — 100 Skupaj 7.967 8.600 107,9 Na tej poziciji planiramo dotacijo skladu za ceste in je poraba razvidna iz finančnega načrta tega sklada. Nadalje so predvidene ob-veznosti iz anuitet, to je predvsem za odplačilo kreditov, najetih za podvoz pod magistralno cesto v Medvodah in za I. fazo Tacenske ceste (križišče Celovška—Tacenska). Poleg navedenega je planirano 100 tisoč din za ureditev sanitarij v kampu Dragočajna. Ta ureditev je nujna, sicer bi ga morali po nalogu sanitarne inšpekcije zapreti. 16 — Gospodarski posegi • ' . Realizacija Plan Trlripk<; 1973 1974 Indeks Vzdrževanje cest, ki so v pristojnosti občine: — redno vzdrževanje lokalnih in nekategoriziranih cest — zimska služba na izvenmestnem območju Veterinarska postaja Posavje za veterinarsko- higiensko službo Sklad za pospeševanje ; kmetijstva Prispevek Bosanski krajini Skupaj 3.447 3.908 113,3 Oddglek za gradbene in komunalne zadeve je ob upoštevanju zah-tevkov ter najnujnejših potreb krajevnih skupnosti predlagal, da se za redno vzdrževanje cest in ulic ter zimsko službo na izvenmestnem območju zagotovijo sredstva v skupnem znesku 7,215.000 din. Odo-breno je bilo le 3,480.000 din in to za redno vzdrževanje cest in zim-sko službo 3,000.000 din, za asfaltno ureditev hodnikov ob Vodni-kovi cesti, krpanje Šišenske in Derčeve ulice 400.000, za asfaltno ure-ditev pločnikov v Šentvidu 40.000, za asfaltno ureditev trga pred do-mom v Vodicah 20.000 in za asfaltno ureditev v vasi Polje pri Vo-dicah 20.000 din. Po pogodbi z veterinarsko postajo Posavje, slednja opravlja ve-terinarsko-higiensko službo na območju občine, bo potrebno zago-toviti 8.000 din. Poraba sredstev za kmetijsko-pospeševalno službo je razvidna iz programa sklada za pospeševanje kmetijstva. 18 — Rezervni sklad Realizacija 1973 Plan 1974 Indeks Rezervni sklad 661 660 99,8 Skupaj JAVNA TRIBUNA 8 661 660 99,8 Po zveznem zakonu o rezervnih skladih morajo družbenopolitič-ne skupnosti odvajati 1 % vseh proračunskih dohodkov tekočega leta, razen tistih, ki se v celoti prenašajo drugim uporabnikom. 19 — Nerazporejeni dohodki Realizacija 1973 Plan 1974 Indeks Nerazporejeni dohodki za nepredvidene in premalo predvidene potrebe 93 1.295 1.392,4 Skupaj 93 1.295 1.392,4 Za nepredvidene in premalo predvidene potrebe, ki jih med letom odobrava svet za družbeni plan in finance je planiranih 1,295.000 din. Pri tem je treba upoštevati, da bo letos treba zagotoviti sredstva za osebne dohodke novih profesionalnih funkcionarjev občinske skup-ščine in njenega izvršnega sveta, kot bo to določeno ob konstituira-nju nove skupščine, dalje sredstva za eventualno povečanje oseb-nih dohodkov uprave v višini, ki jo bo določil samoupravni sporazum v skladu z republiško resolucijo, ki predvideva, da se bodo osebni dohodki letos povečali za 18 %. Globalna primerjava očiščene proračunske realizacije za leto 1973 s predlogom plana za leto 1974 je liaslednja: Očiščena realizacija 1973 Plan 1974 Indeks socialno skrbstvo zdravstveno varstvo komunala državni organ krajevne skupnosti družbenopolitične organizacije in društva negospodarske investicije gospodarske investicije gospodarski posegi rezervni sklad nerazporejeni dohodki skupaj 59.005 65.951 111,7 Če očiščeno realizacijo proračuna za leto 1973 v znesku 59,005.000 din zmanjšamo za delež občine k skladu za gradnjo šol in VVZ pri TIS, ki je v preteklem letu znašal 4,500.000 din, dobimo realno pri-merjavo med leti 1973 in 1974. Proračunska poraba po navedenem izračunu znaša za leto 1973 54,505.000 dinarjev, plan za leto 1974 pa 65,951.000 din, torej znaša porast 21 %. Na podlagi osnutka republiškega družbenega dogovora o splošni porabi, so vse slovenske občine dolžne, da sklenejo medsebojni do-govor, s katerim opredelijo višino splošne porabe za posamezno ob-čino. Ta dogovor bo sprejet šele kasneje, za to bo potrebno, da pred sprejemom proračuna prilagodimo proračunsko porabo temu dogo-voru. V primeru, da nam ta posebni družbeni dogovor med sloven-skimi občinami ne bi dovoljeval 21 % porast splošne porabe, bo po-trebno izvršiti korekture, predvsem na področju gospodarskih in negospodarskih investicij. To utemeljujemo s tem, da pri vseh dru-gih porabnikih ne bo možno izvesti pomembnejših restrikcij v nji-hovi potrošnji. Finančni načrt posebnih računov in skladov Glede na to, da iz predloga proračuna ni dovolj podrobno raz-vidna poraba proračunskih sredstev, ki se kot dotacija ali izvirni dohodek zbira in realizira v posameznih posebnih računih in skladih, dajemo še naslednje preglede: 1. Posebni račun za uporabo mestnega zemljišča (v 000 din) Realizacija Plan 1973 1974 Indeks Skupaj dohodki 5.260 4.051 77,0 Realizacija Plan T , , 1973 1974 Indeks B. IZDATKI: 1. 2. SP DOM 5 % od inkasa za pobiranje prispevka za uporabo mestnega zemljišča za prejšnja leta (1968—1973) — za leto 1974 i 1.112 3. KS Milan Majcen obnova javne razsvetljave v Polakovi in Malgajevi ul. 4. KS Hinko Smrekar — rekonstrukcija Smrekarjeve ulice — ureditev novega igrišča na prostoru TVD Partizan — nabava nove opreme za igrišče na Jami 20 2.132 5. KS Šercerjevo — ureditev Česnikove ulice ob domu upokojencev (neporavnana obveznost iz leta 1973) — ureditev med Smrekarjevo ulico in VVZ Najdihojca — ureditev prostora med Česnikovo ul. in domom upokojencev — ureditev javne razsvetljave v parku VVZ Najdihojca 2.132 42 8. KS Komandanta Staneta — ureditev soseske ŠS-6 9. KS Dravlje — gradnja otroškega igrišča ob Bohinčevi ulici — vzdrževalna dela ulic in cest — -ureditev javne razsvetljave v Vodnikovem naselju (neporavnana obveznost) — ureditev kanalizacije meteornih voda od križišča Kamnogoriške c. do gostilne »Gustelj« 150 325 156 10. KS Šentvid — odstranitev ovinkov na makadamski c. na Poljane — ureditev Hafnerjeve ulice 481 11. KS Medvode — vzdrževalna dela .: na cesti v Preski ¦-' — ureditev ceste skozi naselje Vaše — ureditev kolesarske steze do bencinske črpalke v Medvodah 225 12. KS Stanežiče—Medno—Dvor — asfaltiranje kolesarske steze od Guncelj do Stanežič 225 10 1.018 215 37 91,5 252 150 30 180 67 60 20 8,4 810 100 95 250 345 30 70 71,7 100 160 40 200 380 88,9 VSEGA 5.260 4.051 77,0 Za rekonstrukcijo Smrekarjeve ulice so bila finančna sredstva izločena v letu 1973. Ker je rekonstrukcija Smrekarjeve ulice v funk-cionalni odvisnosti od rekonstrukcije Goriške ceste, se je v preteklem letu rekonstruiral samo priključek na obnovljeno Goriško cesto. V letošnjem letu pa je predvideno nadaljevanje del z dokončanjem re-konstrukcije v juliju 1974. Z gradbenimi deli na ureditvi kompleksa ob Gospodinjski ulici se bo pričelo v začetku marca. Dokončanje del je predvideno v juniju 1974. V okviru ureditve je upoštevana tudi montaža pripadajoče jav-ne razsvetljaye. Pod ureditvijo Hafnerjeve ulice je mišljena izdelava vse potrebne investicijsko-tehnične dokumentacije za pridobitev lokacijskega in gradbenega dovoljenja. Asfaltiranje »kolesarske steze« na odseku Gunclje—Stanežiče je že večkratna zahteva prebivalcev ob tej lokalni cesti zaradi velikega prahu ob sušnem vremenu. Predvidena je asfaltna utrditev z uredit-vijo odvodnjavanja. Začetek del je predviden v mesecu maju z do-končanjem v juniju 1974. Tudi program porabe sredstev tega posebnega računa bo obrav-navan na zasedanju delegatov krajevnih skupnosti, ki bo še pred zbori volivcev, dal svoje pripombe. 2. Sklad za ceste (v 000 din) Realizacija 1973 Plan 1974 Indeks A. DOHODKI Skupaj dohodki B. IZDATKI 15.194 17.196 100 1.600 113,2 166,4 JAVNA TRIBUNA 9 Realizacija Plan T A , 1973 1974 Indeks 7. Ureditev železniškega prehoda na Djakovičevi 8. Stroški urbanistične in investicijske dokumentacije 9. Stroški nadzora 10. Rekonstrukcija ceste Goričane—Ladja—Zg. Senica 11. Semaforizacija Vodnikove—Šišenske c. 12. Asfaltiranje Aljaževe ul. od Cernetove do Goriške c. 13. Asfaltiranje Podjunske ul. 14. Sofinanciranje rekonstrukcije Celovške c. (semaforizacija itd.) 15. Asfaltiranje Andreaševe ul. 16. Avtobusno postajališče na Celovški cesti a) Tivoli—Ruska c. (obojestransko) 650.000 b) ob Gasilski cesti 350.000 17. Rekonstrukcija ceste Ločnica—Topol 18. Ureditev Večne poti 19. Vzdrževalna dela: — vzdrževalna dela na cestah na območju KS Vodice — vzdrževalna dela na cesti v Kleče — sofinanciranje splošne vodne skupnosti za ureditev treh hudournikov v Šmartnem pod Šmarno goro — sofinanciranje vodne sktipnosti Ljubljanica—Sava za urejanje hudournikov na območju občine Šiška (Gameljščice, Ločnice in v Valburgi) — vzdrževalna dela na cesti Medvode—Svetje — vzdrževalna dela na cesti Seničica—Golo brdo—Topol — ureditev ceste Zavrh— Šmarna gora — ureditev škarpe na cesti Preska—Studenčice 20. Podutiška cesta — izločena sredstva 21. Tratnikova ul. — izločena sredstva 22. Odplačilo mestnemu kom. skladu — kreditna obveznost za pripravo zemljišča za podvoz na Drenikovi cesti 23. Vzdrževalna dela na Medenski cesti 24. Garancijski pologi in prispevki —- — garancijski pologi ¦ — energetika * — sklad za Bos. Krajino — stroški SDK 25. Operativna rezerva 158 454 57 827 1.185 400 300 800 1.200 2.520 500 — 1.000 — 900 — 2.000 — 420 — 550 300 — 88,1 526,3 Tacenske ceste s pripadajočimi komunalnimi napeljavami in objekt podvoza s preureditvijo žel. naprav in napeljav) zagotovljena z na-jetjem kredita s strani Sklada za komunalno urejanje zemljišč občine Ljubljana-Šiška. ad 5. Za ureditev kolesarske steze in hodnika v Šentvidu ob Ce-lovški cesti na odseku od naselja do križišča s Tacensko cesto sq bila sredstva v letu 1973 odvojena, izgradnja pa bo izvršena takoj spomladi 1974. ad 6. Graditev obojestranskega avtobusnega postajališča v Med-nem je predvidena spomladi 1974, sredstva za realizacijo so bila odvo-jena že v letu 1973. ad 7. Ureditev žel. prehoda na Djakovičevi cesti je bila izvršena v letu 1973. ad 10. Za rekonstrukcijo ceste Goričane (Ladja) Zgornja Senica so bila v letu 1973 zagotovljena finančna sredstva, z gradbenimi deli pa se bo pričelo spomladi 1974. ad 11. Semaforska ureditev križišča Vodnikove in Šišenske ceste z rekonstrukcijo križišča in preureditvijo komunalnih napeljav je predvidena takoj spomladi 1974, finančna sredstva so bila zagotov-ljena že v letu 1973. ad 12., 13. V letu 1974 je predvidena rekonstrukcija Aljaževe iti Podjunske ceste s pripadajočimi komunalnimi napeljavami; potrebna finančna sredstva so programirana v letošnjem planu invcsticij. ad 14. Kot sofinanciranje rekonstrukcije Celovške ceste so pred-videna finančna sredstva za semaforizacijo križišč po mestnem pro-gramu semaforizacije. ad 15. V letošnjem programu investicij je programirana reali-zacija asfaltne ureditve in javne razsvetljave Andreašičeve ulice. ad 16. Po večletni zahtevi prometnega urada je potrebno obsto-ječa obojestranska avtobusna postajališča ob Celovški cesti pred Tivolijem in na križišču z Gasilsko ul., ki so sedaj na voznem pasu, preurediti izven voznega pasu. Pri tem je potrebno upoštevati rekon-strukcijo obstoječih komunalnih napeljav, ki jih zadeva navedena preureditev postajališč. ad 17. V okviru rekonstrukcije ceste Ločnica—Topol je predvi-deno asfaltiranje ceste. ad 18. V letošnjem letu je v soglasju z ObS Ljubljana-Vič-Rudnik programirana ureditev Večne poti. Planirana sredstva so predvidena za dela na območju občine Šiška in predstavljajo rekonstrukcijo Večne poti, ureditev posebej ločene peš poti in nove dovozne ceste k rekreacijskim površinam ob »Bajerju« in gostišču Ilirije (dr. O). ad 19. V okviru vzdrževalnih del so predvideni razni nujni grad-beni posegi kot je razvidno iz programa investitorja. ad 20. V okviru uvedbe nove avtobusne linije Podutik—Kodeljevo je potrebno na območju občine Šiška popraviti obstoječo Podutiško cesto na odseku Koseze—Podutik in stikališče Podutiške s Šišensko. Sredstva za to popravilo, ki vsebuje obnovo asfalta in razširitev bankin so bila zagotovljena v letu 1973. Gradbena dela so v teku in je predvideno dokončanje v maju 1974. ad 21. Kot dovozni cesti k novemu vzgojnemu-varstvenemu za-vodu na Brodu je potrebno urediti Tratnikovo ul. in Ulico ob zelenici. Navedeni cesti sta v gradnji in bosta v tej etapi urejeni v makadamu. Dokončanje del je predvideno v maju 1974. 3. Sklad za nakup stavbnih zemljišč V 000 din — 3.000 22S 737 175 » 23 915 Realizacija 1973 Plan 1974 Indeks 200 30 30 941 114,2 76,9 130,4 102,8 Skupaj 14.968 17.196 114,9 Skupaj dohodki Saldo 226 _ B. IZDATKI: VSEGA 15.194 17.196 113,2 ad 1. Na rekonstrukciji Goriške ceste se je y letu 1973 realizi-ralo ca. 70% gradbenih del. Napredovanje del je bilo ovirano za-radi zakasnele rešitve nadomestnega stanovanja oziroma rušenja bivše čuvajnice na trasi rekonstruirane ceste. Dodatna dela pred-stavljata ureditev dela Štefanove ulice, ki se je prej priključevala na Goriško cesto in preureditev javne razsvetljave na bivših prikljužnih cestah. ad 2. V II. fazi prometne ureditve v Medvodah je bil v letu 1973 zgrajen žel. podhod za pešce s pripadajočimi komunalnimi napelja-vami. Spomladi se bo dokončal^ še humuziranje in ozelenitev. ad 3. Rekonstrukcija Pržanjske ceste (cesta A. Bitenca) je bila m letu 1973 v zaključni fazi; za dokončanje del (del asfaltiranja, pro-metne obeležbe in cestni znaki) je potrebno še ca. 10 dni, kar bo izvršeno letos spomladi. ad 4. V okviru rekonsrukcije Tacenske ceste je bila v letu pro-gramirana izgradnja podpornega zidu »nad ježo« in Vižmarske poti. Realizacijo podpornega zidu je bilo potrebno začasno preložiti zaradi nastale problematike v zvezi z zbirnim kanalom pod ježo. Za Viž-marsko pot pa so bila odvojena potrebna finančna sredstva, z iz-gradnjo pa ni bilo mogoče pričeti v letu 1973 zaradi konca gradbene sezone in se bo začelo takoj spomladi 1974. Danes je rešena tudi omenjena problematika izgradnje ipodpornega zidu ter so potrebna sredstva programirana v letnem planu investicij. Po informaciji bodo sredstva za ostala dela rekonstrukcije Tacen-ske ceste (Medveščkova ul., Stanovanjska c, rekonstrukcija same JAVNA TRIBUNA 10 Izplačilo odškodnin po sporazumih iz leta 1973 Pridobitev zemljišč za najemno stanovanjsko gradnjo Odškodnina za prevzeta nefunkcionalna zemljišča gospodarskih organizacij Pridobitev zemljišč za komunalno graditev (ceste, poti) Pridobitev zemljišč za graditev objektov družbenega standarda Stroški dokumentacije, cenitev komisij in podobno Stroški SDK, prispevek za Bosansko Krajino Operativna rezerva 3.166 78 4.900 946 251 500 635 2.380 100 4 84 154,8 1212,8 Skupaj 80 4.900 Saldo 3.086 VSEGA 3.166 4.900 154,8 Centralna postavka proračuna Sklada za nakup stavbnih zemljišč je usmerjena v pridobitev zemljišč za zgraditev objektov družbenega standarda, in sicer predvsem za zemljišča za gradnjo novih šolskih in vzgojno-varstvenih objektov (šola Pirniče, VVZ Šentvid, Vzgojni zavod J. Levca, itd.), dalje zdravstvenih in socialno-varstvenih objek- tov (dom upokojencev v soseski ŠS-7), rekreacijskih objektov (otro-ška igrišča), po možnosti pa tudi športnih objektov. Sklad namenja tudi v tem letu doprinos k najemni stanovanjski gradnji z nakupom primernega zemljišča, ki se bo izročilo brezplačno solidarnostnemu stanovanjskemu skladu. Za nezazidana stavbna zemljišča, ki ne služijo gospodarskim organizacijam za izvrševanje dovoljene dejavnosti in katera so te organizacije že priglasile občini po 7. členu zakona o razpolaganju z nezazidanim stavbnim zemljiščem, se predvideva po opravljenem odškodninskem postopku na sodišču navedeni izdatek. Zaradi rekonstrukcije in razširitve raznih cest bo treba izplačati občanom odškodnino za odvzeta zemljišča (hitra cesta skozi Šentvid, Drenikova ulica itd. ter tudi razne ceste izven mesta). SKLAD ZA KOMUNALNO UREJANJE ZEMLJIŠČ OBČINE LJUBLJANA-ŠIŠKA 4. Sklad za pospeševanje kmetijstva Realizacija 1973 Plan 1974 A. DOHODKI: 1. Prenos salda iz preteklega leta 2. Dotacija iz proračuna 3. Ostali dohodki Skupaj dohodki 438 B. IZDATKI: 1. Regres za umetno osemenjevanje govejih . plemenic ter nabava plemenjakov za prirodni pripust 127 2. Regresiranje dela obresti za najete kredite 3. Regres za silose 4. Regres za živino 5. Regres za semenski krompir ¦;' ¦ 6. Regres za strna žita '<• in koruzo 7. Regres za prevetrovalne naprave 8. Sofinanciranje načrtov pri premeritvah kmetijske proizvodnje 9. Sofinanciranje analize zemlje in krme 10. Sofinanciranje pri urejanju pašnokošne rabe travnikov 11. Participacija k stroškom za raziskavo okužb z nemetodami ; •» 12. Izobraževanje kmetov, strokovne ekskurzije, štipendije, strokovna literatura, traktorski tečaji in krožki 36 13. Stroški za živinorejsko razstavo 42 14. Izdelava srednjeročnega programa razvoja kmetijstva, stroški za popise, javke in drugo 2 15. Poročevalska služba . 2 16. Demonstracijski poskusi —, 17. Pomoč pri združevanju sredstev za skupna vlaganja v proizvodne objekte in druge oblike racionalizacije proizvodnje — 18. Manipulativni stroški VSEGA 438 400 152 10 20 17 2 3 400 V 000 din Indeks 91,5 119,7 55,6 100,0 91,5 V petem letu poslovanja sklada za pospeševanje kmetijstva so iz leta v leto vidni rezultati dosedanjih vlaganj v pospeševanje kme-tijske proizvodnje. Še vedno so vidni rezultati v povečanju živinorejske proizvodnje, kar je med drugim tudi dokaz pravilne usmeritve do sedaj vloženih sredstev iz tega sklada. Letos je predvidena dotacija iz proračuna v enakem znesku, kot v lanskem letu, čeprav bi z ozirom na program dejavnosti sklada bilo potrebnih vsaj 38 % več sredstev. Zato je program dejavnosli sklada za leto 1974 precej okrnjen in prilagojen razpoložljivi višini sredstev, ki je odvisna od zbranih davkov od kmetijske dejavnosti. Tako kot v prejšnjih letih je tudi letos večji del sredstev (preko 70 %) namenjenih za neposredno pospeševanje živinorejske proiz-vodnje. Preostali del sredstev pa je namenjen za izboljšanje rastlin-ske proizvodnje ter ostalo izboljšavo v napredno kmetijstvo. kreditov po amortizacijskih načrtih za ' _ nadomestna stanovanja od komunalnih organizacij in od vezanih depozitov 490,830 272.500 55,5 JAVNA TRIBUNA 11 SKUPAJ 50,155.283 101,842.135 203,0 Plan izdatkov za leto 1974 je sestavljen na podlagi programa dela po aktivnostih in sicer zajema nedokončana dela iz leta 1973 ter vsa predvidena dela v letu 1974. Glede načina planiranja smo se držali dosedanje prakse, tako da so detajlno obravnavana posamezna obračunska območja tako glede izdatkov na eni strani ter dohodkov na drugi strani. Prvotno predložen plan izdatkov je bil na sestankih finančne komisije obravnavan ter usklajen. Vendar bi pri soseski ŠS-I, 2 — prenova stare Šiške radi opozorili, da odpade obveznost Sklada nasproti občinski skupščini Ljubljana-Šiška do povrnitve druge tran-še posojila za leto 1974 v višini 1,000.000 din za rekonstrukcijo Dreni-kove ulice, v kolikor občinska skupščina do prve polovice leta 1974, to je do 30. 6. 1974 ne izpolni svoje obveznosti po pogodbi do potrdi-tve zazidalnega načrta za kare »URBAN«. Letošnji skupni plan izdatkov izkazuje 101,842.135 din stroškov, kar je razvidno iz rekapitulacije stroškov. Realizaciji programa dela v letu 1974 je potrebno posvetiti vso skrb ter zagotoviti, da bodo posamezna dela bodisi pridobitev investi-cijsko-tehnične dokumentacije kot tudi dela v pripravi zemljišča ter v komunalnem opremljanju zemljišča pravočasno opravljena ter taka izročena prevzemnikom. Ker le v tem primeru bo možno reali-zirati v planu predviden dohodek. V zvezi s tem bi opozorili na posamezna obračunska območja, kjer še posebno velja zgoraj navedena ugotovitev. Plan realizacije dohodka SKUZ je možno doseči pod naslednjimi pogoji: 1. Strokovne službe Standard-investa so dolžne najkasneje do 31. 3. 1974 skleniti vse pogodbe potrebne za realizacijo dohodka Sklada v letošnjem letu. Finančna služba naj ažurno vodi izterjavo pogodbenih zneskov po vseh pogodbah sklenjenih do 31. 12. 1973 ter po vseh pogodbah, ki bodo sklenjene v letošnjem letu, kajti ti dve postavki plana pred-stavljata pretežni del realizacije dohodka za leto 1974. 2. Tovariša računovodjo se angažira, da vloži vse napore za pravo-časno najetje potrebnih kreditov, kar je pogoj za nemoten potek del. Potrebe po najetju kreditov za pripravo stavbnih zemljišč v letu 1974 so naslednje: *.'•;.;...¦¦ ... ..¦-•• ŠS 7/1 Nove Dravlje ŠS 8/2 Nove Dravlje ŠS-10 Draveljska gmajna ŠS-9 Koseze — V. faza 1,550.000 1,500.000 1,324.000 750.000 Skupno Že odobren kredit LB za pripravo Draveljske gmajne 5,124.000 1,060.000 3. SS-1, 2 — Prenova stare Šiške Tehnični del zazidalnega načrta za to območje še ni potrjen, zato nosi stroške dokumentacije in priprave zemljišča »Program 1980« v višini 2,066.327 dinarjev. Priliv dohodka v tej višini bo reali-ziran, če bodo službe skrbele, da bodo podpisniki pogodbe o poslov-no-tehničnem sodelovanju v redu izpolnjevali svoje obveznosti po pogodbi. 4. ŠS 4/1 Stara cerkev Najkasneje do 31. 3. 1974 je potrebno skleniti z Gipossom do-datno pogodbo za dodatno vsoto 1,609.988 din. Najkasneje v roku 1 meseca je treba dokončno razčistiti vprašanje dosedanjih stroškov na tej soseski. V teku je izdelava modifikacije zazidalnega načrta. Predvide-vamo, da se z realizaciio dograditve Stare cerkve začne v ieseni leta 1974. 5. KCŠ — severni del ŠS 3/2 (Šercerjevo) ¦ Dokončna pogodba z GP »Sava« Jesenice še ni sklenjena. Skle-njena bo, ko bo izdelan delilni načrt. Tedaj bomo dokončno zara- JAVNA TRIBUNA 12 čunali stroške priprave in stroške kolektivnih komunalnih naprav, kajti slednji še niso bili zaračunani. Glede na celoten kompleks pred-videvamo 1,650.000 din dohodka. 6. ŠM-1, ŠP-2 — Industrijska cona med kamniško in gorenjsko progo S podjetjem »Tiki« Ljubljana je potrebno čimprej skleniti do-datno posodbo za zemljišče — pripravo plačljivo v treh letih, kar odpade na leto 1974 760.000 din. 7. ŠS-9 Koseze Plan za Koseze je realen le pod pogojem, da se bodo izvajalci terasastih blokov (Zidar in Ingrad) držali rokov, to se pravi, da z deli ne bodo kasnili. Dinamika graditve stanovanj v Kosezah se mora povečati za najmanj 400 stanovanj letno, ker je rok za pograditev 1976. leta resno ogrožen. Dosedanja dinamika izgradnje te soseske, zlasti še bločne gradnje v fazi V., ki je z odlokom Mestne skupščine Ljubljana proglašeno za območje usmerjene gradnje, je odločno pre-počasna, kar bi imelo za posledico, da predviden priliv ne bo reali-ziran, zaradi česar bo zamrlo opremljanje s komunalnimi napravami. Z ozirom na gornja dejstva predlagamo upravnemu odboru Sklada naslednje: Pogodbenemu prevzemniku določi rok do 28. 2. 1974, da da odgovor, kako bo stanje, kot je, odpravil. Upravnemu odboru naj predloži: — plan potrebnih strokovnih kadrov na gradbišču — plan potrebne mehanizacije — plan potrebne delovne sile in — plan napredovanja del po objektih. Upravni odbor SKUZ naj odloči ali ima pogodbeni prevzemnik dovolj kapacitet za realizacijo programa bločne gradnje in naj da svoje mnenje: — ali bo prevzemnik zmožen sam realizirati naloge; — ali naj prevzemnik angažira dodatne kapacitete; — ali naj se pogodba o oddaji zemljišča v uporabo za področje VAS-1 prekine in preko javnega razpisa pridobi novega izvajalca. 8. ŠS-10 Draveljska gmajna Planirana realizacija dohodka v višini 6,801.643 din bo realizirana le v primeru, da bo usmerjena gradnja v fazi 3 b potekala v skladu z začrtanim programom izgradnje stanovanj. V nasprotnem primeru dohodka ne bo mogoče realizirati, kar bo imelo za posledico, da bo opremljanje zemljišča s komunalnimi napravami zamrlo. 9. ŠS-7/1 in 8/2 — Nove Dravlje Planiran dohodek za gradnjo dveh blokov B-l in B-2 v višini 4,104.333 din bo realiziran le pod pogojem, da nam bo uspelo pravo-časno pridobiti potrebno zemljišče ter ga opremiti s komunalnimi napravami in ga takšnega izročiti investitorju. 10. šS-8/1 Dravlje — bločna gradnja Dohodek v višini 2,967.087 din bo realiziran, če bo PZ GIPOSS podpisalo pogodbo za kolektivne komunalne naprave za javne po-vršine in funkcionalno zemljišče. Pogodba je pripravljena za podpis. 11. ŠS-107 in 108/1 — Šentvid Zazidalni načrt za območje zazidalnih otokov ŠS-107 in ŠS-108/1 ter SS-106 Šentvid je v fazi potrditve. Oddaja zemljišča je predvidena šele leta 1978, do takrat pa nosi stroške zazidalnega načrta oziroma ga kreditira Program 1980. 12. G-4 Stanežiče — gramoz Do 31. 3. 1974 je potrebno skleniti pogodbo za oddajo zemljišča v zakup s pooblaščeno organizacijo za črpanje gramoza v Stanežičah. Ce se zemljišče ne bo oddalo — dohodka ne bo! Za nemoten potek del pri izgradnji podvoza na Tacenski cesti je potrebno pravočasno najetje kredita v višini 8,000.000 din. 13. Vižmarje 2 V tej soseski je predvidena v letu 1974 gradnja nadomestne trgovine Mercator. Financirana bo s kreditom v višini 2,500.000 din. Najetje kredita pa je vezano na pravočasno izdajo gradbenega dovo-ljenja, ki ga je potrebno pridobiti najkasneje do 31. 3. 1974. Kredit bomo najeli pri Ljubljanski banki in predstavlja obveznost Sklada za rušenje samopostrežne trgovine na Celovški c. 144. Občina je po pogodbi dolžna nakazati v letu 1974 za rekonstrukcijo Tacenske ceste znesek 747.797 din. V kolikor tega priliva ne bo, se dela ne bodo izvršila. 14. Svetje MeS-13 — TZ Svetje — trikotno zemljišče. Po pogodbi 2316/3-68-DV z dne 31. 12. 1968 smo SGP Tehniku Škofja Loka oddali celoten kompleks zemljišča v soseski MeS-13 TZ. Komunalne naprave kolektivne in individualne potrošnje gradi SGP Tehnik sam. V letošnjem letu nam bo Tehnik vrnil del zemljišča parc. 79/1 k. o. Medvode, kjer je po zazidalnem načrtu predvideno od 8—10 individualnih hiš. To zemljišče bomo oddali preko natečaja, na podlagi katerega je tudi predviden dohodek. Tehnik nam je že dostavil projekte za te stanovanjske hiše. Izdano je tudi lokacijsko in gradbeno dovoljenje na ime Tehnik. 15. Preska ' ' ' Združili se bosta soseski MeS in MeR-2 Preska (zazidalni načrt za MeR-2 je naročila KS Medvode). Izdelala se bo enotna analiza stroškov urejanja zemljišča za to združeno sosesko. Stroški urejanja zemljišča se bodo tako porazdelili na investitorje celotnega območja. Glavno oviro predstavlja kanalizacija oziroma čistilne naprave (zbirni kanal pri Savi), zaradi katere se stroški urejanja znatno po-večajo. Pravočasna ižgradnja komunalnih naprav je pogoj za oddajo zemljišča v uporabo. . . . . . ; 17. ŠS-4/2 Na jami ^ Dohodek v višini 682.090 din za oddajo zemljišča za prizidka ob Tržni ulici bo realiziran-le, če bomo našli interesenta. Natečaj je že bil izveden v letu 1973, vendar je bil neuspešen.