Št. 14 Maribor, sreda 8.3.2023 ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XIX OBČINA APAČE 344. Odlok o proračunu Občine Apače za leto 2023 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US) in 18. člena Statuta Občine Apače (Uradno glasilo občine Apače- Uradno glasilo slovenskih občin 55/21) je Občinski svet Občine Apače na 3. redni seji, dne, 7. 3. 2023 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE APAČE ZA LETO 2023 1. Splošna določba A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Apače za leto 2023 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v EUR Skupina / podskupina kontov I. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 70 700 703 704 71 710 711 712 713 714 72 SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) TEKOČI PRIHODKI (70+71) DAVČNI PRIHODKI Davki na dohodek in dobiček Davki na premoženje Domači davki na blago in storitve NEDAVČNI PRIHODKI Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja Takse in pristojbine Globe in druge denarne kazni Prihodki od prodaje blaga in storitev Drugi nedavčni prihodki KAPITALSKI PRIHODKI 720 722 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev Proračun leta 2023 8.639.390,86 3.327.890,31 3.027.048,49 2.826.157,00 140.691,49 60.200,00 300.841,82 240.841,82 3.500,00 500,00 23.000,00 33.000,00 118.806,58 34.852,00 83.954,58 Št. 14/8.3.2023 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 545 74 740 741 TRANSFERNI PRIHODKI Transferni prihodki iz drugih javno finančnih institucij Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU 5.192.693,97 4.181.023,37 1.011.670,60 II. 40 400 401 402 403 409 41 SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) TEKOČI ODHODKI Plače in drugi izdatki zaposlenim Prispevki delodajalcev za socialno varnost Izdatki za blago in storitve Plačila domačih obresti Rezerve TEKOČI TRANSFERJI 9.204.142,79 1.316.056,85 382.857,00 61.105,00 805.771,64 13.500,00 52.823,21 1.535.509,61 410 411 412 413 42 420 43 Subvencije Transferi posameznikom in gospodinjstvom Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam Drugi tekoči domači transferi INVESTICIJSKI ODHODKI Nakup in gradnja osnovnih sredstev INVESTICIJSKI TRANSERI Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 131.852,34 871.353,00 135.095,22 397.209,05 6.198.884,48 6.198.884,48 153.691,85 431 432 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) 65.064,85 88.627,00 - 564.751,93 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / podskupina kontov IV. Proračun leta 2023 0,00 75 750 751 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽ. (75) PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV Prejeta vračila danih posojil Prodaja kapitalskih deležev V. 44 440 441 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITAL. DELEŽ. (44) DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITAL. DELEŽ. Dana posojila Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0,00 0,00 0,00 0,00 VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0,00 0,00 0,00 0,00 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / podskupina kontov VII. 50 500 VIII. 55 550 ZADOLŽEVANJE (50) ZADOLŽEVANJE Domače zadolževanje ODPLAČILA DOLGA (55) ODPLAČILA DOLGA Odplačila domačega dolga Proračun leta 2023 0,00 0,00 0,00 112.732,32 112.732,32 112.732,32 IX. SPREMEMBA STANJA SRED. NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) - 677.484,25 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -112.732,32 Št. 14/8.3.2023 XI. Uradno glasilo slovenskih občin NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.=III.) Stran 546 564.751,93 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12. PRETEKLIH LET Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Apače (www.obcina-apace.si). Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavkekonta (varianta: proračunske postavke - podkonta). Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Odredbodajalec proračuna je župan oziroma od njega pooblaščena oseba. 5. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest, ki se uporablja za vzdrževanje gozdnih cest; 2. požarna taksa po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom, ki se uporablja za namen, določen v tem zakonu; 3. namenska sredstva iz državnega proračuna in Evropske unije; 4. komunalni prispevek, ki se lahko porabi za gradnjo, nakup in obnovo javne infrastrukture; 5. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, ki se porabi za projektno dokumentacijo, gradnjo in obnovo infrastrukture ter sofinanciranje gradnje malih komunalnih čistilnih naprav; 6. koncesijska dajatev za trajnostno gospodarjenje z divjadjo, ki se uporablja za gospodarjenje z divjadjo; 7. najemnina za gospodarsko javno infrastrukturo, ki se lahko porabi za gradnjo, nakup in obnovo javne infrastrukture; 8. donacije; 9. prihodki iz naslova najemnin za grobove in najema mrliške veže, ki se uporabljajo za vzdrževanje pokopališča in objektov; 10. prihodki iz naslova odškodnin iz sklenjenih zavarovanj; 11. drugi namenski prihodki sofinancerjev. Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov uporabnika (postavke) v proračunu. Pravice porabe na proračunski postavki, ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen. 6. člen Neposredni uporabniki proračuna so občinski organi: občinski svet, župan, nadzorni odbor, občinska uprava in režijski obrat. Ti so odgovorni za uporabo sredstev proračuna v skladu z namenom, ki je izkazan v posebnem delu proračuna. Posredni in drugi uporabniki proračuna morajo prihodke proračuna porabiti v skladu z zakonom, ustanoviteljskimi akti oziroma pogodbo o sofinanciranju dejavnosti. 7. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika predstojnik neposrednega uporabnika - župan. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu avgustu in po preteku proračunskega leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2023 in njegovi realizaciji. 8. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Župan lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem proračun za leto 2023. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem proračun za leto 2023. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 9. člen (spremljanje in spreminjanje načrta razvojnih programov) Št. 14/8.3.2023 Uradno glasilo slovenskih občin Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki. Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20 % izhodiščne vrednosti odloča župan. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20 % izhodiščne vrednosti projektov. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. 10. člen (proračunski skladi) Proračunski sklad je račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF. Od prihodkov proračuna za leto 2023, izkazanih v bilanci prihodkov in odhodkov, se oblikuje proračunska rezerva v višini 10.000,00 EUR. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 6.000,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 11. člen (splošna proračunska rezervacija) V proračunu se del predvidenih proračunskih prejemkov v višini 20.000,00 EUR vnaprej ne razporedi, ampak zadrži kot splošna proračunska rezervacija, ki se v proračunu posebej izkazuje. Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. O uporabi sredstev proračunske rezervacije odloča župan. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika. 4. 5. 14. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2023 ne bo zadolžila. Občina v letu 2023 ne bo izdajala poroštev obveznosti iz zadolževanja za javne zavode in javna podjetja. 6. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja 13. člen Župan je pooblaščen, da odloča o likvidnostnem zadolževanju do višine 5% vseh izdatkov zadnjega sprejetega proračuna, če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti. Župan odloča o začasni vezavi tekočih likvidnostnih proračunskih sredstev, ali pa za to pooblasti druge osebe odgovorne za finančno poslovanje. Prehodne in končne določbe 15. člen (začasno financiranje v letu 2024) V obdobju začasnega financiranja Občine Apače v letu 2024, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 16. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Apače, Uradno glasilo slovenskih občin – Lex localis. Številka:410-0005/2022-53 Datum: 7.3.2023 Občina Apače dr. Andrej Steyer, župan 345. Pravilnik o plačah in drugih prejemkih občinskih funkcionarjev in članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov Občine Apače Na podlagi 100. b člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) ter 18. člena Statuta Občine Apače ( Uradno glasilo slovenskih občin, 55/2021) je Občinski svet Občine Apače na 3. redni seji, dne 7.3. 2023 sprejel PRAVILNIK O PLAČAH IN DRUGIH PREJEMKIH OBČINSKIH FUNKCIONARJEV IN ČLANOV DELOVNIH TELES OBČINSKEGA SVETA TER ČLANOV DRUGIH OBČINSKIH ORGANOV OBČINE APAČE Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja države 12. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku odpiše oz. delno odpiše plačilo dolga v višini 1.000,00 EUR. Stran 547 I. Splošne določbe 1. člen (1) S tem pravilnikom so določeni višina in način določanja plače, plačila za opravljanje funkcije, nagrade, sejnine in drugi prejemki, ki niso drugače urejeni z zakonom in pripadajo občinskim funkcionarjem, zunanjim članom delovnih teles ter članom drugih občinskih organov Občine Apače. (2) Za opravljanje občinskih funkcij imajo občinski funkcionarji pravico do plače, če funkcijo opravljajo poklicno oziroma do plačila za opravljanje funkcije, če funkcijo opravljajo nepoklicno. (3) Članom občinskega sveta, članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, članom nadzornega odbora ter drugih občinskih organov in komisij, pripadajo nagrade za njihovo delo oziroma sejnine Št. 14/8.3.2023 Uradno glasilo slovenskih občin za udeležbo na seji, ki se oblikujejo na podlagi tega pravilnika. (4) V pravilniku uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženske in moške. 2. člen (1) Če je član organa tretjega odstavka prejšnjega člena javni uslužbenec v občinski upravi, mu sejnina ne pripada. (2) Občinska volilna komisija ima v skladu z zakonom o lokalnih volitvah pravico do enkratnega nadomestila. Enkratno nadomestilo se izplača na podlagi akta o imenovanju volilnega organa. 3. člen (1) Občinski funkcionarji so: župan, podžupan in člani občinskega sveta. (2) Člani občinskega sveta opravljajo svojo funkcijo nepoklicno. (3) Župan se lahko odloči, da bo svojo funkcijo opravljal poklicno ali nepoklicno. (4) V soglasju z županom se lahko tudi podžupan odloči, da bo funkcijo opravljal poklicno. O tem župan obvesti občinski svet. II. Plača oziroma plačilo župana in podžupana 4. člen (1) Osnovna plača župana se oblikuje skladno z Zakonom o sistemu plač v javnem sektorju. Županu pripada tudi dodatek na delovno dobo v skladu z zakonom, če funkcijo opravlja poklicno. (2) Če župan opravlja funkcijo nepoklicno, mu pripada plačilo za opravljanje funkcije v višini 50 % plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno, brez dodatka za delovno dobo. (3) Sklep o plači župana izda komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja. 5. člen (1) Osnovna plača podžupana, če funkcijo opravlja poklicno, se oblikuje v skladu z Zakonom o sistemu plač v javnem sektorju. Podžupanu za poklicno opravljanje funkcije pripada dodatek za delovno dobo. (2) Če podžupan opravlja funkcijo nepoklicno, mu pripada plačilo za opravljanje funkcije največ v višini 50 % plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno, brez dodatka za delovno dobo. Višino plačila določi župan s sklepom, ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil. (3) Pri predčasnem prenehanju mandata župana lahko podžupanu določi plačni razred občinski svet. 6. člen Plača ali plačilo za opravljanje funkcije župana in podžupana zajema tudi plačilo za udeležbo in delovanje na sejah občinskega sveta in sejah delovnih teles. 7. člen Podžupanu, ki v primeru predčasnega prenehanja funkcije župana, opravlja funkcijo župana, pripada plača župana, če funkcijo opravlja poklicno oziroma plačilo v višini 50 % plače župana, brez dodatka za delovno dobo, če funkcijo opravlja nepoklicno. III. Višina sejnine 8. člen (1) Plačilo za opravljanje funkcije člana občinskega sveta je sejnina za udeležbo na seji občinskega sveta oziroma seji delovnega telesa občinskega sveta. Stran 548 (2) Letni znesek sejnin, vključno s sejninami za sejo delovnih teles občinskega sveta, ki se izplača posameznemu članu občinskega sveta, ne sme presegati z zakonom določenega zneska. (3) Sejnine se članom Občinskega sveta določijo v odstotku glede na osnovno plačo župana, ki bi jo prejel, če bi funkcijo opravljal poklicno, brez njegovega dodatka na delovno dobo :  za vodenje seje občinskega sveta, če sejo vodi zaradi odsotnosti župana in podžupana v višini 6%,  za udeležbo na redni ali izredni seji občinskega sveta 5%;  za udeležbo na seji odbora ali komisije, katerega predsednik je 3%;  za udeležbo na seji odbora ali komisije, katerega član je 2%;  za udeležbo na sejah ostalih delovnih teles, katerih predsednik je 3%;  za udeležbo na sejah ostalih delovnih teles (komisije in odbori, ustanovljeni oziroma imenovani s strani občinskega sveta oziroma župana), katerih član je 2%;  vabljenim na sejo občinskega sveta; in sicer predsedniku nadzornega odbora oziroma od njega pooblaščena oseba, v primeru vloge poročevalca, v višini 5%. (4) Podlaga za izplačilo sejnine članom občinskega sveta je sklep občinskega sveta o potrditvi mandata člana občinskega sveta. Izplačilo se opravi na podlagi evidence o udeležbi na sejah občinskega sveta in sejah delovnih teles, ki jo vodi občinska uprava. (5) Sejnina vključuje tudi stroške prihoda na sejo. Sejnina se izplačuje za redne in izredne seje. V primeru prekinjene seje se za nadaljevanje izplača 25% plačila za opravljanje funkcije. Za dopisno, korespondenčno ter slavnostno sejo se sejnina ne izplačuje. IV. Višina sejnine za člane nadzornega odbora 9. člen (1) Članom nadzornega odbora, ki jih imenuje občinski svet, pripada za delo v odboru sejnina/nagrada za opravljanje svoje funkcije/opravljen nadzor, ki se izplača za udeležbo na seji, in sicer na podlagi sklepa o imenovanju in evidence o udeležbi na seji ali izdelanega poročila o nadzoru, ki jo vodi občinska uprava. 2) Sejnina se določi v odstotku glede na osnovno plačo župana, ki bi jo prejel, če bi funkcijo opravljal poklicno, brez njegovega dodatka na delovno dobo:  sejnina predsedniku nadzornega odbora 6%;  sejnina članom nadzornega odbora 5%; (3) Plačilo- nagrada v obliki sejnine za izvedbo nadzora: Zelo zahteven nadzor (ZZN) – izvedba nadzora zaključnega računa in proračuna, v višini 300 Eur/bruto; Zahteven nadzor (ZN) – izvedba nadzora neposrednih in posrednih uporabnikov proračuna (javni zavodi, javna podjetja), v višini 200 Eur/bruto; Manj zahteven nadzor (MZN) – izvedba nadzora drugih uporabnikov proračuna (društva in ostali), v višini 100 Eur/bruto. (4) Sejnina/nagrada vključuje tudi stroške prihoda na sejo. Sejnina se izplačuje za redne in izredne seje. V primeru prekinjene seje se za nadaljevanje izplača 25% plačila za opravljanje funkcije. Za dopisno, korespondenčno sejo se sejnina ne izplačuje. V. Povračila prejemki stroškov, nadomestila in drugi Št. 14/8.3.2023 Uradno glasilo slovenskih občin 10. člen (1) Občinski funkcionarji, predsedniki in člani nadzornega odbora, delovnih teles in komisij ter drugih občinskih organov imajo pravico do povračila stroškov, nadomestil in drugih prejemkov v skladu s predpisi, ki urejajo te pravice. (2) Osebe iz prvega odstavka tega člena imajo pravico do povračila stroškov prevoza na službeni poti, če gre za službeno pot, na katero so bili poslani s strani župana. Stroški prevoza se povrnejo v skladu s predpisi, ki veljajo za zaposlene v občinski upravi. (3) Osebe iz prvega odstavka tega člena imajo pravico do dnevnice za službeno potovanje v skladu s predpisi, ki veljajo za zaposlene v občinski upravi, če so bili na službeno pot poslani s strani župana. (4) Osebe iz prvega odstavka imajo pravico do povračila stroškov prenočevanja, ki nastanejo na službeni poti, na katero so bili poslani s strani župana. Stroški prenočevanja se povrnejo na podlagi predloženega računa v skladu s predpisi. VI. Način izplačevanja 11. člen (1) Sredstva za izplačilo plač, nagrad, sejnin in povračil stroškov po tem pravilniku se zagotovijo iz sredstev proračuna občine. (2) Vsi prejemki po tem pravilniku se izplačujejo mesečno. VII. Prehodna in končna določba 12. člen Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov (Uradni glasilo -lokalni časopis Prepih št. 52/2012. 13. člen Ta pravilnik se objavi v Uradnem glasilu Občine Apače, Uradnem glasilu slovenskih občin, prične veljat petnajsti dan (15) po objavi, uporablja pa z dnem 1.4. 2023. Številka: 032-0001/2022 Datum: 7.3. 2023 Občina Apače dr. Andrej Steyer, župan 346. Sklep o soglasju in določitvi višine subvencioniranja cene storitve pomoč družini na domu Na podlagi 99. člena in tretjega odstavka 101. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17 – DZ, 29/17, 54/17, z vsemi spremembami,) 37. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Ur. list RS, 87/06, 127/06, 8/07, 51/08, 5/09 in 6/12, z vsemi spremembami) ter 18. člena Statuta občine Apače (Uradno glasilo občine Apače- Uradno glasilo slovenskih občin 55/2021) je Občinski svet občine Apače na svoji 3. redni seji, dne 7.3. 2023 prejel naslednji Stran 549 SKLEP O SOGLASJU IN DOLOČITVI VIŠINE SUBVENCIONIRANJA CENE STORITVE POMOČ DRUŽINI NA DOMU 1. Občinski svet občine Apače soglaša s ceno storitve pomoč družini na domu, predlagano s strani koncesionarja Domania, Zavod za dnevno varstvo in starejših in pomoč na domu, ki  ob delavnikih od ponedeljka do petka znaša 20,89 EUR na uro;  ob sobotah, nedeljah, državnih praznikih in dela prostih dnevih znaša 24,78 EUR. 2. Občinski svet občine Apače določa, da se cena storitve zmanjša za z zakonom določeno subvencijo za neposredno oskrbo in stroške vodenja v višini 50% in za stroške priprave in sklenitve dogovora v višini 100% in sicer:  ob delavnikih od ponedeljka do petka za 11,00 EUR na uro:  ob sobotah, nedeljah, državnih praznikih in dela prostih dnevih za 12,945 EUR na uro. 3. Občinski svet občine Apače določa, da se z zakonom določeno zmanjšanje, cena dodatno zmanjša še za dodatno subvencijo občine, ki znaša  ob delavnikih od ponedeljka do petka 1,90 EUR na uro, skupaj cena občine= 12,90 EUR na uro;  ob sobotah, nedeljah, državnih praznikih in dela prostih dnevih 1,90 EUR na uro, skupaj cena občine =14,845 EUR. 4. Občinski svet občine Apače določa ceno storitve za uporabnika, ki znaša:  ob delavnikih od ponedeljka do petka 7,99 EUR na uro;  ob sobotah, nedeljah, državnih praznikih in dela prostih dnevih 9,935 EUR na uro. 5. Z dnem sprejetja tega sklepa preneha veljati sklep Občinskega sveta občine Apače (Uradno glasilo slovenskih občin št.11/2021). 6. Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, začne veljati petnajsti (15) dan po objavi, uporabljati pa 1.4.2023. Številka: 032-0001/2022 Datum: 7.3. 2023 Občina Apače dr. Andrej Steyer, župan OBČINA ZAVRČ 347. Sklep o potrditvi Elaborata o oblikovanju cen izvajanja storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb ravnanja s komunalnimi odpadki Na podlagi petega odstavka 5. člena Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12, 109/12,76/17,78/19 in 44/2-ZVO-2) in 14 člena Statuta občine Zavrč (Uradni list RS, št. 60/2018 in 36/2019), je Občinski svet občine Zavrč, na svoji 3 (tretji) redni seji, dne 28.02. 2023, sprejel naslednje sklepe: Št. 14/8.3.2023 Uradno glasilo slovenskih občin 1. Potrdi se Elaborat o oblikovanju cen izvajanja storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb ravnanja s komunalnimi odpadki (zbiranje določenih vrst komunalnih odpadkov, obdelava določenih vrst komunalnih odpadkov in odlaganje ostankov predelave ali odstranjevanje komunalnih odpadkov) na območju Občine Zavrč za leto 2023, ki ga je pripravil izvajalec navedenih javnih služb Čisto mesto Ptuj d.o.o. 2. Potrdijo se cene storitev naslednjih obveznih občinskih gospodarskih javnih služb ravnanja s komunalnimi odpadki v Občini Zavrč: 1. Zbiranje določenih vrst komunalnih odpadkov 1.1. Zbiranje določenih vrst komunalnih odpadkov (vsebuje zbiranje ločenih frakcij določenih komunalnih odpadkov, kosovnih odpadkov, ločeno zbrane odpadne embalaže, in mešanih komunalnih odpadkov), ki vključuje: 1.1.1. Cena javne infrastrukture: zbranih odpadkov 1.1.2. Cena storitve: zbranih odpadkov 0,0025 EUR/kg 0,1869 EUR/kg Zbiranje BIOLOŠKIH odpadkov 1.1.3. Cena javne infrastrukture: zbranih odpadkov 1.1.4. Cena storitve: zbranih odpadkov 2. 0,0000 EUR/kg 0,1358 EUR/kg Obdelava določenih vrst komunalnih odpadkov 2.1. Obdelava določenih vrst komunalnih odpadkov, ki vključuje: 2.1.1. Cena javne infrastrukture: obdelanih odpadkov 2.1.2. Cena storitve: obdelanih odpadkov 3. Odlaganje odpadkov ostankov 0,0000 EUR/kg 0,1583 EUR/kg obdelanih komunalnih 3.1. Odlaganje ostankov obdelanih komunalnih odpadkov, ki vključuje: 3.1.1. Cena javne infrastrukture: odloženih odpadkov 3.1.2. Cena storitve: odloženih odpadkov 0,0000 EUR/kg 0,1127 EUR/kg 3. Ta sklep začne veljati takoj. 4. Cene določene s tem sklepom se začnejo uporabljati od 01.03.2023 dalje. Številka: 900-3/2022-003 Datum: 28.02. 2023 Občina Zavrč Slavko Pravdič, župan Stran 550 Št. 14/8.3.2023 344. 345. 346. 347. Uradno glasilo slovenskih občin OBČINA APAČE Odlok o proračunu Občine Apače za leto 2023 Pravilnik o plačah in drugih prejemkih občinskih funkcionarjev in članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov Občine Apače Sklep o soglasju in določitvi višine subvencioniranja cene storitve pomoč družini na domu Stran 544 OBČINA ZAVRČ Sklep o potrditvi Elaborata o oblikovanju cen izvajanja storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb ravnanja s komunalnimi odpadki Stran 549 547 549 Stran 551