USMERJENO IZOBRAŽEVANJE Kako bomo ohladili vročo temo Sradnja uamerjeno Izobraževanje Je zadnja čaae vse bolj vroča tema, ki Ja vae pogoateja tudl na dnevnlh radlh družbenopolltlčnlh organlzacij. Tudl mestna konfarenca SZDL Ja ponovno razpravljala o tatn In aeveda podala poročllo, v kataram ao atallšča, ugoto-vltve In aklapl o nadaljnjam razvoju arednjega uamer-Jenega Izobraževanja v LJublJanl. Ob prenavljanju programov v družboslovni in naravoslovno-matematični usmeritvi je treba misliti tudi na prenavljanje vseh drugih vzgojno-izobraževalnih programov in to uveljaviti v na-slednjem šolskem letu. K temu pa seveda sodijo tudi novi oziro-ma dopobyeni učbeniki. Pedago-ški delavci se morajo dopolnilno izobraževati, ker morajo na teh šolah delati zares usposobljeni pedagogi. Skupščina izobraževal-ne skupnosti Slovenije se mora posebej posvetiti stroškom usmeijenega izobraževanja in vrednotergu vzgojno-izobraževal-nega dela. Ob tem mestna konferenca SZDL podpira nadaljnje usklaje-vaiye osebnih dohodkov pedago-škega kadra z osebnimi dohodki delavcev v gospodarstvu. Ljub-Ijana naj ne pozabi, da je odgo- vorna za matenaino stanje sred-njih Sol. Zato mestna SZDL predlaga povečano prispevno stopnjo za V2gojo in izobraževa-rye in sicer za en odstotek. Pro-učiti je treba možnosti, da bi do-bili dodatne prostore za šole tudi s prerazporeditvijo šol. Od srednjih šol zahteva, da se posvetijo dobremu gospodaije-nju, primernemu yzdrževaiyu in skrbi za zaupano jim premožeiye. Delegati mestne in občinskih izo-braževalnih skupnosti naj oceni-jo ustreznost sedanje organizira-nosti vzgoje in izobraievanja. Hkrati naj bodo odprti za nove predloge in spremembe. Mestna konferenca SZDL predlaga, da šole skupaj z ustrez-nimi forumi pregledajo možnosti za bo\3še medsebojno povezova-iye šol pri reševanju skupnih za-dev. Skrb je treba imeti za pri-merne štipendije in regresiraiye šolske prehrane. Mestni svet zve-ze sindikatov in gospodarska zbomica občin Ijubljanskega ob-močja naj pregledata, kako teče proizvodno delo, delovna praksa, praktični pouk, pripravništvo v delovnih organizacijah, kako so zato usposobljeni mentoiji in kakina je stimulacija za njihovo delo. Republiška konferenca SZDL naj bi po nasvetu mestne organi-zirala problemske konference o vsebini in materialnih pogojih usmerjenega izobraževanja. Sa-ma SZDL naj bi v prihodrye po-svetila tudi več pozomosti delu delegatov v svetih šol. A. A.