URN_NBN_SI_doc-EHLPL8Y1

269 Knjižnica – kulturno in socialno srce šole: analiza učinkov optimizacije prostora šolske knjižnice z vidika uporabnikov Library — the school’s cultural and social heart: analysis of the effects of the school library space optimization from the users’ point of view Nina Levpušček Melinc Oddano: 7. 3. 2019 – Sprejeto: 5. 7. 2019 1.04 Strokovni članek 1.04 Professional article UDK 022:027.8(497.4Kobarid) Izvleček Namen: V prispevku je predstavljeno zadovoljstvo uporabnikov storitev šolske knjižni­ ce na Osnovni šoli Simona Gregorčiča Kobarid, in sicer predvsem z vidika urejenosti in funkcionalnosti prostora. Zadovoljstvo uporabnikov je posledica izpolnitve njihovih pričakovanj. Pomembno je namreč, kako se uporabniki počutijo v prostoru, ki je na­ menjen za izobraževanje in sproščeno druženje. Metodologija/pristop: S pomočjo anketnega vprašalnika je bila med 42 uporabniki šolske knjižnice, to je reprezentativni vzorec naše populacije, izvedena kvantitativna raziskovalna metoda. Anketo s štirimi vprašanji zaprtega tipa, štirimi polodprtimi tipi vprašanj in dvema odprtima vprašanjema smo razdelili naključno izbranim uporabni­ kom šolske knjižnice. Rezultati: Na temelju analize podanih odgovorov glede ugotavljanja zadovoljstva upo­ rabnikov šolske knjižnice z estetskimi in funkcionalnimi spremembami, ki so bile izve­ dene v knjižničnem prostoru, smo ugotovili, da so uporabniki zadovoljni z nekaterimi spremembami (postavitev bralnega kotička, pobarvane stene, sprememba postavitve pohištva, izposojevalnega pulta, postavitev namiznega šaha, štiri v vrsto …). Iz analize pa razberemo tudi, katere spremembe bi morali v šolski knjižnici še izvesti. Omejitve raziskave: Rezultate raziskave bi bilo smiselno preverjati z rezultati enake ra­ ziskave, ki bi bila izvedena pred prenovo knjižničnega prostora. Žal taka raziskava ni bila narejena.

RkJQdWJsaXNoZXIy