TJčiteljiščni vestnik. IT-lteljska Izobrazba. Slnžbena in stanovska vzgoja. (Dalje.) Ravnotako bi bilo potreba uvesti naraščaj v drugo gospodarsko podjetje naprednega učiteljstva, v _U čiteljsko tiskarno**. Potreba bi bilo buditi smispl zadružaištva. Eazložiti zakone, na podlagi katerih se razvija stanovsko zadružništvo, uvesti že naraščaj v principe zadružništva. Potreba seznaniti naraščaj s pravili iu nameni, ki jih ima učiteljstvo pri tiskarni. Nadalje bi bdo tudi v tem oziru izkušati vžgojiti vsaj par tovarišev strokovno in bi zato bilo uvajati naraščaj v vodstvo takih podjetij. Razložiti bi bilo stanje, v katerem se podjetje nahaja, in zbujati smisel za nadaljoi razvoj podjetja, t. j. za panoge te obrti, oziroma za nove načrte strok, ki bi se priklopile še podjetju. Vzgajati naraščaj za stanovsko gospodarsko _elo, da širi smisel zanje, to je pa naloga naše stanovske vzgoje, ki ne bo nikdar preuebala, iz katere se pa pač lahko naše stanovsko gospodarsko življeDJe vedno b o 1 j krepi in razširja. In gospodarski načrti, ki jih ima še izvesti naraščaj, so Dčiteljska bolniška blagaJDa, Morsko zdravilišče, zavarovalnica za življenje, gospodarska zadruga in še razna druga gospodarska podjetja, ža katera bi bilo buditi smisel in katerib. načrte, izdelovati pravila ia proučevati pot do njih bi moral že sedanji naraščaj. Tovariši! To bo naše delo, tu je velika točka naše stanovske vzgoje, in pričakovati ne smemo pomoči ali pa vsaj opore od zuuaj bodisi od katerekoli strani ; delati bomo morali sami, vztrajno delati, npprenehoraa delati in se temeljito prej teoretično pripraviti predeD prpidemo v prakso, da bo naša praksa tem sigur_eja ia tem popolnejša. Jasni nam morajo biti načrti, jasna nam morajo biti pota, da bomo sigurno korakali do — uspehov.