ŽMtc. (Iz židovskih virov.) V JNemčiji so ustanovili zvezo nemških protikomunističnih organizacij. Od aprila t. 1. izdaja zveza dvakrat na mesec list »Antikomintern«, v katerem priobčujejo fcratka poročila o delovanju koimmistov po celem svetu. Zveza izdaja tudi knjige, ki dokazujejo, fcako je za časa zadnjih let pet šestink umorjenih oseb v Nemčiji bilo umorjenih od komunistov in med njimi ni bilo niti cnega žida; kako so se ikomunisti tajno pripravljali, da bi se z orožjem polastili oblasti; kako so se židje-boljševiki polaStili oblasti v Rusiji. Zanimivo popisuje tudi Rus F. Vinberg v knjigi »Krestnij put I.« in sicer večinoma po židovskih. virih, da »o krivci ruske revolucije židje. V ruskih knjigah se sploh ta revolucija imenuje večkiat le židovska revolucija. Židje »o kneli načrt podjarmiti si Rusij-o in ta načrt se jim je s pomočjo laži, demagogije in židovskega kapitala tudi posrečil. Ni čudno. Židje so imeli čas opazovati in snovati revolucijo, ker mcd svetovno vojno so.se po vseh državah skrivali in izbegavali mobilizacijo, da jim ni bilo treba iti na fronto. Naj navedem iz znamenite knjige Vinberga nekaj dokazov, da so v resnica le židje bili krivci ruske revolucije. Na strani 27 čitamo: V listu »Komunist<; štev. 72 z dne 12. 4. 1919 v mestu Harkov opisuje žid M. Kogan v članku »Zasluga židovstva za delavce« med drugim tudi to-le: »Na vsem ozemlju, katero imajo zasedeno Donci, Kubanci in dobrovoljci, &e židje preganjajo in ponižujejo. Niti enega žida ni v fcaki službi, važni ali nevažni. Dobrovoljci radi kričijo o svoJem humanizmu (.lovekoljubnosti) in obenem pritiskajo cel narod, katevega uvažuje ves svet. Ne smemo pozabiti, da Ježidovski narod, katerega so stoletja stiskali kralji in cesai'ji, v resnici proletarski, v resnici mednaroJen, ker nima svoje domovine. Brez pretiravanja moremo re.i, da je velka ruska socialna revolucija bila iz- vedena natančno z židovskimi rokami. Ali mislite, da bi neomikane, zabite ruske krnečke in delavske mase same mogle od sebe vreči okove buržuazije (meščanstva)? Ne, ravno židje so peljali ruski proletarijat k zarji internacijonale. In nc samo peljali, še sedaj se sovjetska oblast nahaja zanesljivo v njihovih rokah. Lahko smo mirni, dokler je vrhovno vodstvo rdeče armade v rokah tovariša Leva Trockega. Res je, da židov ni v vrstah rdeče armade kot prostakov, zato so pa v kcmitetih (odborih) in v sovjetskih odposlanstvih v kakovosti komisarjev. Židje smelo in brez strahu vodij-o k zmagi mase ruskega proletarijata. Pri volitvah v vse sovjetsike nrade se izbirajo v veliki večini ravno židje. Ponavljamo, da je ruski proletarijat izbral se^bi za poglavarja in voditelja žida Bronsteina — Trockega. Simbol židovstva, ki se je vsa stoletja borilo proti kapitalizmu, je postal tudi simbol ruskega proletarijata, kar se vidi pri prevzemu »rdeče petogelno zvezde«, ki je bila, kakor znano, prej simbol in ;.nak zionizma — židovstva. Z njim — bo zmaga, z njim — bo smrt parasitcm (zajedavkam) — buržujem. .Naj trepečejo Denikinci, Krasnovci in Kolčakovci, ti preganjalci in rabelji avantgarde socializma — hrabrega židovskega naroda.« Na straneh 31, 32 in 33 opisuje pisatelj priprave za revolucijo in finančno podporo. Žid Jakov Siff je poročal v aprilu 1917, da je revoluciji vsled njegove flnanfine podpore zagotovljen polnl uspeh. Dalje »o denarno podpirali revoluoijo židje iz Amerike, židovsko podjetje Westfalski Renski sindikat, firma Nia Banken v Štokholm-\ in Životovski, žid, oženjen s sestro Trockega. Ko so židovski boljševiki v začetku novembra leta 1917 vrgli Kerenskegain 50 dobili oblast v roke, so bili tako izvrstno organizirani, da so takoj zasedli vsa vplivna mesta v državi. Število teh novih oblastnikov je znašalo 545; med njimi je bilo 447 žiclov in 98 ne-židov. Med temi 98 ne-židi je bilo nad polovico bivših kaznjencev, in sicer 30 Rusov, 34 Latišev, 12 Armencev, 12 Nemcev, 3 Finci, 2 Poljaka in nskaj drugih. Pisatelj F. Vinberg opisuj« na straneh 359 do 370 po boljševiških virih imenoma vse osebe, katere so zasedle mesta v komisarijatih (ministrstvih), ali so doLi!: druge, visoke, vplivne blužbe. Naj blagovolijo vzeti naši marksisti na znanje, da je bilo med 545 osebami, ki so zasedle visoka m__ta, le 30 Rusov in še ti so imeli deloma židinje za žene. Torej to ni bila slovansko-ruska, marveč le boljševiško-židovskr revolucija. Na strani 35 in 36 objavlja pisatelj važe._ dokument. V noči na 9. dec. 1. 1919 so se spoprijeli estonski in boljševiški vojaki na estonski meji. Med drugimi je padel žid Žunder poveljnik bataljona ll. strelskega polka. V njegovem žepu s-o našii tajen p^aglas v hebrejskem jeziku. Objavili so ta tajni židovski f- agias estonska lista : Postimees« v Dorpatu (Jurjevu),.»Teetaja« v Revalu dne 31. decembra 1919 in ruski »Priziv« dne 6. febmarja 1920. Ko je bil ta proglas objavljen v listu »Priziv«, je čudno završalo v berlinskih židovsikih listili, češ, da je potvorjen, toda šum je naglo utihnil, ker istinitost proglasa se je potrdila od vseh strani. Iz tega židovs-kega tajnega dokumenta priobčujemo najzanimivejše točke: »Tajno! Predstavnikom oddelkov internacijonalne zveze Izraelitov! Sinovi Izraela! Čas naše končne zmage je blizu. Stojimo pred večerom svetovnega gospodstva. To, o čemer smo mogli prej komaj misliti, se sedaj izpreminja v dejstvo. Slabi in brez moči še nedavno — sedaj ponosno vzdigujcmo glave. Avtoritcto tuje nam vere smo z _ispešno propagando in z razkrinkanjem podvrgli neusmiljeni kritiki in zasmehu. Prevrgli smo tujc svetinje, omajali v narodih in državah r.jih kulturo in tradicije. Vse smo azvršili, da bi ruski narod podredili Židovs^ki mogočnosti in da bi ga prisilili pred nami pasti na |ko-' lena. Mi smo skoraj vse to dosegli, toda previdni moramo biti. Rusija je vržena v prah; naliaja se pod našim gospodstvom. A niti eno minuto ne pozabito da moramo biti previdni. Nam ni treba Mti žalostnim radi našega sovražnika. Odstraniti moramo vse boljše in vodece osebe, da upokorjena Rusija ne bo imela voditclja. (Kutepov!) S tem uničimo vsako možnost, da bi se ustavljala naši oblasti. Ne zaupajtc sleparskim in temnim silam! Bronstein (Trockij), Apfelbaum (Sinovjev), Rosenfeld, Steinberg — vsi ti .'co. mnogi drugi so verni sinovi Izraela. Naša mogočnost v Rusiji je neomaj-ena. V mestih, v komisariiatih, v komisijah za živila, v komitetih itd. igrajo voditelji našega n?roda prvo vlogo. Toda ne upijanite se z zmajo! Bodite previdni, ker nihče nas ne more zaščititi kot mi :-ami. Pomnite, da se na rdečo armado ne moremo zanašati, ker more nepričakovano obrniti orožje proti nam. Sinovi Izraela! Blizu je čas, ko dosežemo dolgo pričakovano zmago nad Rusijj. Tesno združite svoje vrste! Borite se za naše večne vzore!« Taka je vsebina tajnega proglasa na žide. Da bo slika židovsko-boljševiške revolucije popolna, moramo vedeti tudi za sreclstva, katerih so se ti lažnjivci posluževali, da so prišli do oblasti. Vinberg piš& na strani 162: »Laž kot sredp-.u borbe. V »Komunistični internacijonali« štev. 10 priporoča Lenin sledečo sredstvo za razširjanjc komunizma v delavskih organizacijah: Treba je, da se upiramo sovražnikom komunizma in biti morarao pripiavljeni na vsa sredstva borbe. Če je sila, mora biti dobra vsaka spretna prevara: laž, pnisega, prilizovanje, nezakonita pota, zmanjšcvanjo in sikrivanj.e resnice. To moramostoriti, !da se kolikor mogoče na ueoden način vselimo v delavske organizacije, se tam .vgnezdimo in za vsako ceno začnemo v iajih razvijati komunistično delavnost.« Isto je dne 20. avgusta 1920 objavil list »Bayerischer Kurier« v Miinchenu. Takih sredstev so se židovski boljše- viki posluževali, da s-o prišli do oblasti v Rusiji. In ta lažnjiva in varalna sredstva so tako premotila veliki ruski narod, da g. Vinberg sklepa svojo knjigo z besedami: Ruska država se v sedanjeni času nahaja v polni oblasti židovskcga naroda. Al. Kokelj.