URN_NBN_SI_DOC-E3X43DBB

ŠOLSKE K NJIŽNICE V KOPRU IN KNJIŽNICE ŠOL Z ITA LIJA N SK IM UČNIM JEZIK O M NA OBALI Alenka Šauperl-Zorko, Osrednja knjižnica Srečka Vilharja, Koper; Amalla Petronio, Osrednja knjižnica Srečka Vilharja, Koper; Vida Kušče, Osnovna šola Janka Premrla Vojka, Koper UDK 027.7/.8(497.12 Koper) ŠAUPERL-ZORKO, A., PETRONIO A., KUŠČE V.: Šolske knjižnice v Kopru in knjižnice šol z italijanskim učnim jezikom na obali. Knjižnica, Ljubljana, 34 (1990), št. 1/2, str. 63-74 Obiskali smo štirinajst knjižnic osnovnih in srednjih šol s slovenskim učnim jezikom v Kopru in šest knjižnic osnovnih in srednjih šol z italijanskim učnim jezikom v Kopru, Izoli in Piranu. Povsodje organizirana šolska knjižnica, vendar ne kot šolski inform acijski center. Zaradi prim ernega kadra je v slovenskih šolskih knjižnicah strokovno delo na dobri ravni. To je bilo mogoče doseči predvsem zaradi m edse­ bojne pom oči knjižničarjev v aktivu. V italijanskih šolskih knjižnicah je stanje slabše: zaradi neustreznega kadra so bile knjižnice vodene nestrokovno. Največja težava je pomanjkanje sredstev za šolske knjižnice, zaradi česar je nakup skromen, prostoripretesni in oprema neustrezna. Pravi vzrok vseh težavje nejasni status šolske knjižnice v izobraževalnem sistemu. UDC 027.7/. 8(497.12 Koper) ŠAUPERL-ZORKO, A., PETRONIO, A., KUŠČE, V.: Slovene school libraries in Koper and Italian school libraries in Koper, Izola and Piran. Knjižnica, Ljubljana, 34 (1990), no. 1/2, p. 63-74 Fourteen Slovene primary and secondary school libraries in Koper and six Italian primary and secondary school libraries in Koper, Izola and Piran were examined Although they have large stock, they are not organized as school information centres. A ll Slovene school libraries are functioning well due to relatively well trained professional staff. Much has been achieved as a result o f m utual help among the school librarians. The situation in Italian school libraries is much worse: the librarians are not trained and they don 'I manage the libraries professionally. The school libraries ’ gratest problem is lack o f finance. Only small num ber of new

RkJQdWJsaXNoZXIy