IZ DELOVNIH ORGANIZACIJ BADUSKE ZVEZE NA ŽELEZNIŠKI PROGI Mcd ždcniakiau postajama Medvode in Jesenice po-stav^aio ptOfovBe radiorelejne postaje in vgrajujejo oprcao za radi^ko zvezo na lokomotive. Že letos bo na toa odsekn epreaiske proge vzpostav^en radiodispečer-skj ststem, ki bo prek radijske zveze povezoval dispečerja n vhkovod|e (cr oaogočal obojestransko sezaanjanje z iafonaac^uBi, ki so ponembne za reden in ekonomičen ždczaiiaj proBd. Uvedba teh zvez pa bo nedvomno pri-spevala Mdi k večji varnosti prometa, saj bodo (ako lahko hHrqe odpnv^ali razne motnje na progi in voznem oarežjn, na progovnih napravah in vlečnih sredslvih. ŽELEZNIŠKE KARTE 1Z AVTOMATOV ; Polnikom, ki potujejo z ljubljanske železniške postaje na relacijah v lokalnem prometu, je od konca avgusta mo-goče hitreje priti do vozovnice. Veliko gnečo pred potni-škimi Magajnami, zlasti ob petkih, predprazničnih dnevih pa tudi ob torkih in četrtkih, ko velja prepoved vožnje z usehnimi avtomobili, že redčita dva avtomata za prodajo voznih kart, ki so ju postavili v neposredni bližini klasičnih prodajnih tnest. Avtomata, ki sta — mimogrede povedano — prva na jugoslovanskih železnicah, je izdelala zahodnonemška tvrdka Merona. Prodaja vozovnic je /asnovana na tako imenovanem ki-lometrskem corvskem principu. Merona Railway, \ečji avtomat, je namenjen izdajanju vozovnic do namembnih postaj na relacijah do 95 km. Tako lahko potniki kupijo vozovnico do vseh postaj in postajališč, vključno do Kan-dije, Sevnice, Laškega, Bleda — Jezera in Pivke. Manjši avtomat je namenjen za prodajo vozbvnic na re-laciji od Ljubljane do Kamnika. ŽG UUBLJANA Pred- in podopustniške reportaže — odvisno od tega, kdaj so posame/ne številke glasil delovnih kolektivov pri-tiajale v uredništvo — to so prevladujoče teme v juliju in avguslu! Morje, sonce in radost pa sem ter tja tudi kak vzdih. Na, dopustov, vsaj tistih potetnih, je konec. Spočiti tn zadovoljni^a z nekoliko tanjšimi denarnicami, a zalo s prijetnimi spomini stopamo v vsakdan. Tudi s to rubriko. ,,¦- : '" IG