23Delo in varnost KAKO NAJHITREJE IN KADARKOLI DO POSVETA S SPLOŠNIM ZDRAVNIKOM? Ste tudi vi med tistimi, ki zaradi trenutnih razmer še težje pridete do svojega osebnega zdravnika, ker je zelo obremenjen? Ali se vam je zgodilo, da ga z bolečino v nogi niste mogli hitro obiskati, težave pa so vas pestile že lep čas? Vaše zdravstveno stanje ni bilo nujno, zato ste morali na datum obiska pri osebnem zdravniku počakati, noga pa vas je vse bolj bolela. Pomagate si lahko tudi hitreje! Če bi se lahko z zdravnikom pogovorili že ob nastali težavi, bi takoj dobili napotke za zdravljenje in ustrezno ukrepali. Do zdravnika po telefonu in video posvetu Številnim storitvam, ki jih lahko opravite na daljavo, se je pridružil tudi video posvet z zdravnikom. Zdravnika preprosto pokličete in mu zaupate svoje tegobe. Sodobne tehnologije vam omogočajo hitrejši začetek zdravljenja, saj je zdravnik na voljo takoj. Kako poteka razgovor z zdravnikom in kakšna je pot do diagnoze? Ali je zanesljiva? »V usmerjenem pogovoru nam bolnik opiše aktualne težave, kako je do njih prišlo in ostale podrobnosti, kot so pretekle bolezni in bolezni v družini. Bolnik pove, katera zdravila jemlje, ali je morda alergik in podobno. Pogovor je odvisen od vrste težave, ki jo ima. Če že razpolaga z izvidi specialistov, laboratorijskih in drugih preiskav, jih posreduje prek aplikacije. Dokumentacija nam pomaga pri odločitvi, kako dalje,« pojasnjuje dr. med. Žiga Hladnik, specialist družinske medicine. Pogovor o razvoju težav je ključen za postavljanje diagnoze: »Bolnik svojo težavo opiše s pomočjo smerjenih vprašanj. Na ta način zberemo kar 80 - 90 odstotkov podatkov. Telesni pregled, laboratorijske preiskave in slikovne preiskave v večini primerov dajo manj informacij, vendar pa so včasih nujno potrebne.« Se sprašujete, kako zanesljiva je takšna diagnoza? »Diagnoza po telefonu in tudi video klicu je praviloma delovna diagnoza, govorimo o določeni verjetnosti za bolezen. V družinski medicini se pogosto srečujemo s stanji, ko bolezen še ni razvita toliko, da bi bila diagnoza zanesljiva. Video klic pa nam omogoči tudi sliko klicatelja in s tem splošno oceno stanja ali oceno bolnikovega dela telesa, kar že predstavlja del telesnega pregleda in dopolnjuje pogovor. S tem ugotovimo, ali je potreben specialistični pregled ali določimo potek zdravljenja,« izkušnje opisuje dr. Hladnik. Storitev Halo Doktor za video posvet z zdravnikom Video posvet z zdravnikom Halo Doktor omogoča najbolj razširjeno zavarovanje Specialisti z asistenco zavarovalnice Generali. Zdravniki splošne in družinske medicine nove storitve Halo Doktor so klicateljem na voljo takoj (praviloma v 15 minutah) ali po predhodno dogovorjenem terminu, tudi ob koncu tedna in za praznike. Uporabniki sami izberejo termin, ki jim najbolj ustreza za razgovor z zdravnikom. Če želijo, tudi takoj. dr. med. Žiga Hladnik, specialist družinske medicine Dobrodošla in izjemno hitra rešitev, menijo zavarovanci »Tudi do mojega osebnega zdravnika je v zadnjem letu težko priti, zato sem se odločil storitev Halo Doktor dodati k mojemu zavarovanju Specialisti z asistenco. Prepričal me je video posvet, ker z razbolelo nogo težko vozim avtomobil in si tako prihranim skoraj polurno pot. Druga prednost je seveda takojšen pregled pri zdravniku. Dodatna prednost zame, ki nisem spreten na računalniku, je tudi zelo enostaven postopek. Največ pa mi je pomenilo, da je bil zdravnik zelo strokoven in si je vzel čas zame. Imel sem že tri video posvete, moje zdravljenje se končuje in lahko samo rečem, da je ta rešitev res prijazna do bolnikov!« je zapisal Stane M. iz Kranja. 6 prednosti storitve Halo Doktor 1. Dostopnost zdravnika vedno - tudi, ko so osebni zdravniki odsotni ali težje dostopni (zaradi epidemije): vsak dan, tudi med prazniki med 6.00 do 22.00 uro. 2. Zdravnika lahko pokličete od kjerkoli, tudi iz tujine, ob terminu, ki vam najbolj ustreza. 3. Zdravnik Halo Doktor spremlja vaše bolezensko stanje in vam je na voljo večkrat. 4. Po video posvetu vam izda izvid, napotke za zdravljenje ali Halo Doktor napotnico za nadaljnje zdravljenje v okviru zavarovanja Specialistov z asistenco. 5. Zaradi hitre obravnave omogoča video posvet zgodnje odkrivanje in zdravljenje težav. 6. Zdravniki Halo Doktor nudijo tudi pregled obstoječe zdravstvene dokumentacije in svetujejo pri načrtovanju zdravljenja. Vas zanima več? Več o novi storitvi Halo Doktor, ki jo omogoča zavarovanje Specialisti z asistenco, lahko preberete na www.generali.si ali izveste po telefonu 080 81 10. *Ime uporabnika je zaradi varovanja zasebnosti spremenjeno.