PROMETNA INFRASTRUKTURA V LJUBLJANI DO LETA 2000 Najprej ceste, potem hiše? Izvršni svet je obrvnaval program iz-gradnje prometne infrastrukture v Ljub-ljani za obdobje od leta 1986 do leta 2000 in sicer kot izhodiščno gradivo za pripravo dokumentov Ljubljana 2000. Poudaril je, da je predvideni razvoj na južnem delu Ljubljane v nasprotju z razvojem na severu. Promet, je menil izvršni svet, mora biti funckija ostalega razvoja. Pomemben je sicer napredek sestavljalcev, da so upošte-vali kompletno infrastrukturo, vendar pa so vse premalo nakazali funkcijo te pro-metne infrastrukture za odpravljanje vse-ga ostalega gospodarstva in življenja na-sloh. Samoupravna interesna skupnost za gradnjo cest Ljubljana, ki je sestavljalec omenjenega gradiva je dala pri cestnih povezavah prevelik poudarek mestnemu območju, saj je veliko cest potrebnih re-konstrukcije tudi na izvenmestnih obmo-čij. Gradivo tudi ne upošteva smernic raz-voja južnega območja, zato je izvršni svet sestavljalcu tega gradiva predlagal, naj ra-zmisli še o ostalih povezavah in nakaže določene nove usmeritve. Skratka, kljub temu, da je gradivo dokaj dobro, ima še vrsto pomanjkljivosti. Vse premalo je namreč upoštevana dnevna mi-gracija delovnih ljudi, gradivo ne temelji na bodočem urbanističnem razvoju (saj ga urbanisti še niso dorekli) mesta in okolice, dobro je obdelano ožje mestno središče, medtem ko so za okolico Ljubljane stvari še sila nedorečene ob tem, da se ponekod že oddaljuje od namena. Namreč, govori-mo že o povezavi na primer Ljubljana-Kranj, kar v to gradivo nikakor ne sodi.