KAKO VARUJEMO DRUŽBENO PREMOŽENJE V preteklem letu so pristojne službe in organi večkrat obiskali irate TOZD in DO z namenom, da bi ugotovili, ali je dovolj jskrbljeno za varstvo in varovanje dmžbenega premoženja. Ob obiskih so lahko bili presenečeni nad doslednostjo pri enih malomamostjo pri drugih TOZDih. Največkrat se je začelo pri lavcih, ki so za varovanje premoženja bili formalno določeni kot ofesionalci. Vsi ti ljudje so v osnovi vedeli, kaj morajo delati, ndar pa so bili s specifičnimi in konkretnimi nalogami v večji eri premalo seznanjeni. Glede na vse to bi tega delavca moral maniti, poučitl in nato preveriti njegovo delo tisti, ki ga je dcdo-1 za to delovno mesto oz. delavec, kateiemu je ta neposredno govoren. Naj navedemo nekatere pomanjkljivosti: delavci, ki varujejo emoženje, nimajo za to delo vse potrebne opreme.Tako nekateri nočno delo niso imeli baterijskih svetilk, v dežurnih prostorih so i zaklenjeni telefoni, delavec pa ni imel ključa od njega: mar-do je bU brez zaščitne opreme, ki bi jo za svoje delo potreboval i • ¦ Potem je bilo tudi ugotovljeno, da je v nekatere delovne pro- _ >re in območja mogoče priti nenadzorovano, čeprav so za ta dzor postavljeni točno določeni delavci. Dogaja se, datidelavd Jiajajo na delo utrujeni, pod vplivom alkohola in zaradi tega isih kakšnega premaga spanec. Le izjemne in redke delovne or- lizacije in njihovi vodilni delavci opravljajo nadzor nad tem de- l. Moramo priznati, da so omenjene pomanjkljivosti, na katere bili odgovorni opozorjeni, v večini odpravljene. Posebnega posluha pa nimajo tiste delovne organizacije, ki en delovnega časa tudi do sedaj niso imele za varovanje pre->ženja posebej določenega delavca. Pri njih je varovanje, kljub Skratnim opozorilom, ostalo na družbeno samozaščitni zavesti .bližjih stanovalcev, ki tako rekoč bedijo nad tem premoženjem opravičeno, skupaj z ostalimi občani, negodujejo nad ravnanjem ačnih upravljalcev. V tem sestavku bo marsikateri delavec in njegova delovna orga-icija našla svoje mesto in oceno, na njih pa je, da nepravilnosti oj odpravijo. N.M. TRAKTORIST ODPLEJAL JPO NEZGODI 28. 12. 1983 je po lokalni sti od Radohove vasi pri Bi-i vozil svoj traktor Albin Ihan iz Vrhov pri Sentlovrencu. Ker se mu je precej mudilo in zato ni bil dovolj pozoren na promet na cesti, je pri prehitevanju za-peljal v škarje in pri tem poško-doval nasproti vozeči osebni avtomobU, katerega je vozil Branimir Miklavčič iz Vel. Do-lov. Ihan je po nezgodi odpeljal naprej. Kasneje ga je ustavila patrola milice, ki je ugotovila, da je vozil pod vplivom alko-hola. Pobeg in vinjenost bosta tehtni obteževalni okoliščini za lažjo odmero višje kazni. VOŽNJA BREZ VOZNIŠKEGA DOVOLJENJA 27. 12. 1983jeFrancZ.iz Velike Ilove gore v Cušperku povzročil prometno nezgodo zaradi vožnje po levi strani ce-ste v nepreglednem ovinku, ko mu je nasproti pripeljal Ludvik K. iz Šmarja. Pri nezgodi je nastala precejšnja materialna škoda, Franca Z. pa so poško-dovanega z reševalnim vozilom prepeljali v ljubljansko bolni-šnico. Po vsej verjetnosti je ne-zgodi botrovala voznikova neiz-kušenost, saj še nima vozni-škega dovoljenja. TATVINA KOLESA Z MOTORJEM 2. 1. 1984je DarkoErčulj prijavil, da mu je neznani sto-rilec izpred Jrgovine v Ambrusu ukradel kolo z motorjem znam-ke APN-4 oranžne barve, šte-vilka motorja 046227. Miličniki so že dobili precej obvestil, pro-sijo pa vsakogar, ki bj karkoli vedel o prevoznem sredstvu, da jim to sporoči po telefonu št. 92 ali kako diugače. Opozarja- mo vse tiste, ki kupujejo takSna ali podobna prevozna sredstva, da vzamejo od prodajalca vsaj osebne podatke iz njegove ose-bne izkaznice. Lahko se zgodi, da bo zaradi te malomarnosti novi lastnik kaj kmalu brez pre-voza in denarja, ker se bo med tem časom pojavil dejanski la-stnik vozila. PRIJEU TATU Krajani Atnbrusa so na no-voletni dan popoldne prijeli mlajšega mladoletnika BJH., ki je utemeljeno osumljen tatvine kolesa z motorjem, ki je last Ja-neza Mišmaša iz Višenj. Tatvino sta storila skupaj z neicim S. Ž., kateri pajim je uspel zbežati. Miličniki so potem v po-stopku ugotovili, da je BH. že večkiat počel podobne reči in so ga nato izročili miličnikom novomeškega območja, ki ga že dalj časa iščejo. ČIGAVI SOMOTORJI? Delavci oddelka milice Ivančna gorica so pred kratkim odvzeli dvoje koles z motorjem in to Tomos avtomatic, rdeče barve, številka motorja in okvi-rja 03656 ter Tomos APN-4M rdeče barve, številka motorja in okvirja 222987 za katera su-mijo, da izhajata iz kaznivih de-janj. Zato obveščamo občane, da se zglasijo na milici in s seboj prinesejo ustrezna dokazila o lastništvu, da bi lahko prevzeli motorja.