270 in Sports in is a member of the Governing Board of the PISA Study. In addition to research in education her research work focuses on statistical approaches to analyzing the data from international comparative studies. The article states the opinions of the author in not opinions of the Ministry of Education, Science in Sports. Klaudija Šterman Ivančič Klaudija Šterman Ivančič je zaposlena kot raziskovalka na Pedagoškem inštitutu, v Centru za uporabno epistemologijo. Raziskovalno se ukvar- ja s področjem bralne, matematične, naravoslovne in finančne pismenos- ti v okviru mednarodnih primerjalnih raziskav ter s preučevanjem oseb- nostnih, motivacijskih in socialno-čustvenih dejavnikov učnega vedenja in dosežkov mladostnikov tako v Sloveniji kot v mednarodnem prostoru. Klaudija Šterman Ivančič is a researcher at the Educational Research Institute in the Centre for Applied Epistemology. Her main research fo- cus is results from international comparative studies (reading, mathemat- ics, science and financial literacy) and personality, motivational and so- cio-emotional determinants that are linked to student’s behaviour and achievement in national and international arena. Ana Kozina Ana Kozina je diplomirana univerzitetna psihologinja, doktorica psi- holoških ved in docentka za psihologijo. Zaposlena je na Pedagoškem in- štitutu kjer je vodja Centra za Evalvacijske študije. Njeno raziskovalno delo sega na področji pedagoške in razvojne psihologije. Njeno raziskovalno delo vključuje vključenost v mednarodne in nacionalne raziskovalne pro- jekte ter evalvacijske študije. Trenutno raziskovalno sodeluje z Univerzo v Bergnu na temo spodbujanja pozitivnega razvoja mladih (Positive Youth Development Across Cultures) ter vodi mednarodni Erasmus K3 projekt: ROKA v ROKI. Je članica uredniškega odbora Založbe Pedagoškega in- štituta ter predsednica Slovenskega društva raziskovalcev na področju edukacije (SLODRE). Ana Kozina is a researcher, assistant professor and a head of the Centre for evaluation studies in Educational Research Institute. Her work is in the field of developmental and educational psychology. Currently she is actively involved in international research project Positive youth develop- ment across cultures (led by Bergen University) and is a leading research- er in Erasmus K3 project: HAND in HAND. Her work is presented on national and international level (e.g. conferences, journals, monographs) on regular basis. She is a member of Editorial board: Educational research av tor j i 271 Institute Press and a president of Slovenian Educational Research Association (SLODRE). Valerija Vendramin Valerija Vendramin je doktorica ženskih študij, zaposlena pa je kot višja znanstvena sodelavka na Pedagoškem inštitutu v Ljubljani. Med njeni- mi interesnimi področji so edukacijske študije, ženske študije in feminis- tična teorija ter kulturne študije (v tem okviru se ukvarja s problematiko, ki zadeva konceptualizacijo spolne razlike, kurikulum in feministične kritike znanosti oz. epistemološka vprašanja). Je avtorica številnih znan- stvenih in strokovnih člankov ter prevodov s teh področij, pa tudi av- torica monografije Shakespearove sestre: feminizem, psihoanaliza, liter- atura ter soavtorica monografije Spoli, seksualnost in nasilje skozi nove medije. Valerija Vendramin, PhD in Women’s Studies, is a senior research associ- ate at the Educational Research Institute in Ljubljana. Among her current fields of interest are educational studies, women’s studies and feminist theory, cultural studies (predominantly, but not exclusively, in connec- tion to the issues concerning the conceptualization of sexual difference, curriculum and feminist critiques of science together with epistemolog- ical issues.). She is the author of various articles on these issues and the translator of a number of relevant theoretical works. She is also the author of the book Shakespeare’s Sisters: Feminism, Psychoanalysis, Literature and co-author of the book Genders, Sexuality and Violence Through New Media. Mitja Sardoč Mitja Sardoč (PhD) je zaposlen kot raziskovalec na Pedagoškem inšti- tutu v Ljubljani, kjer je član programske skupine »Družbena pogodba v 21. stoletju«. Je avtor znanstvenih in strokovnih člankov s širšega po- dročja vzgoje in izobraževanja ter urednik vrste tematskih številk do- mačih in tujih znanstvenih revij s področja državljanske vzgoje, multi- kulturalizma, enakih možnosti itn. Je glavni urednik revije Theory and Research in Education, odgovorni urednik revije Šolsko polje ter član uredniškega odbora revij Educational Philosophy and Theory ter Open Review of Educational Research. Je tudi urednik dveh zbornikov, ki sta izšli pri založbi Blackwell (Citizenship, Inclusion and Democracy ter Toleration, Respect and Recognition in Education), avtor mono- grafije Multikulturalizem: pro et contra ter soavtor monografije Enake možnosti in družbena (ne)enakost v družbi znanja. Je urednik publikacije Handbook of Patriotism, ki bo izšla pri založbi Springer.