rfsr URADNE OBJAVE OBČIN ILIRSKA BISTRICA, IZOLA, KOPER PIRAN, POSTOJNA IN SEŽANA Koper, 30. marca 1984 - Št. 7 VSEBINA Občina Hirska Bistrica ODLOK o proračunu občine Hirska Bistrica za teto !9S4 ODLOK o spremembi odtoka o komunatmh taksah v občini Hirska Bistrica Občina !/o!a O!)! OK o proračunu obctnc tzota /a teto !9:s4 OD) OK o u*aano\)t\i. organizaciji in deto\nem )^n!tocju ot' cinskiii u)ira\niti organov. mna\ne oi^amzacijc tu strokovne 'tu/be skupščine m izv išncga sveta skupšt. tne o)^ me t/ota ( Pie cišccno inedito) SK! EH o podchtvi donneit i skupnosti stovenskiti borcc\ \ NO\ \1akedonije. (ncijc in \tbanije vtzoti Občina Koper -SKLEP o objavi podatkov o stopnji rasti osebnih dohodko\ \ gospodarstvu občine Koper po periodičnem obračunu za ob dobje januar -december !983 Občina Piran RESOt.L C tJ \ Ojnrtmki družbenega in gospodarskega razvoja občine Piran v tetu !9S4 Ot)LOK o proračunu občine Piran /a teto !9S4 ODLOK o komunatmh taksah občine Piran ODLOK o organizaciji, ureditvi in pestovanju veterinarsko-tu gienske stužbe v občini Piran ODLOK o poprečni gradbeni ceni stano\anj in stanovanjskih hiš in poprečnih stroških komunatnega urejanja /emtjišč na območju občine Piran SKLEP o začasnem ukrepu družbenega varstva \ detovni or ganizaciji Dom učencev "Batdomir Saje Portorož - SKLEP o objavi podatkov o stopnji rasti osebnih dohodkov v gospodarstvu občine Piran po periodičnem obračunu za obdobje januar -december !983 Občina Postojna ODLOK o potrditvi zaktjučnega računa proračuna in rezervnega sktada občine Postojna za teto t983 - ODLOK o proračunu občine Postojna za teto !984 - SKLEP o družbenih pravnih osebah in društvih, katerih arhivsko gradivo bo prevzemat pokrajinski arhiv Koper Občina Sežana ODt OK o /aktjucnem računu poračuna občine Sežana za teto !983 ODt OK o prot acumi občine Sežana za teto !9S4 OD! OK o spremembah odtoka o komunatnih taksah v občini Sežana ODLOK o zazidatnem načrtu "Pod Taborom« v Sežani ODLOK o poprečni gradbeni ceni stanovanj, poprečnih stroških komunatnega urejanja zemtjišč in vrednosti stavbnih zem-tjišč na območju občine Sežana za teto !984 ODt OK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko izobraže-v itno skupnost Sežana .ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za kutturno skupnost Sežana ODLOK o dotočitvi prispevnih stopenj za občinsko zdravstveno skupnost Sežana ODLOK o dotočitvi prispevnih stopenj za občinsko skupnost otroškega varstva Sežana in občinsko skupnost sociatnega skrbstva Sežana ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko razisko-vatno skupnost Sežana ODLOK o dotočitv i prispev ne stopnje za občinsko skupnost za zapostovànje Sežana - ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za tetesnokutturno skupnost Sežana Občinska skupnost otroškega varstva Sežana SKLEP o dohodkovnih pogojih in o višini denarnih pomoči otrokom v tetu !984 Občinska skupnost socialnega skrbstva Hirska Bistrica SKLEP o višini družbenih materiatnih pomoči sociatnega skrbstva v tetu 1984 Samoupravna stanovanjska skupnost Hirska Bistrica UGOTOVITVEN! SKLEP o stopnjah, virih in osnovah sred štev za potrebe sotidarnosti in vzajemnosti na področju stanovanjskega gospodarstva, združenih v okviru samoupravne stanovanjske skupnosti občine Hirska Bistrica za teto !984 Občinska skupnost sociatnega skrbstva !io!a SKLEP o vatorizaciji preživnin OBČtNA tURSKA BiSTRtCA Na podtagi 23. etena zakona o financiranju sptošnih družbenih potreb v družbenopotitičnih skupnostih v SR Stoveniji (Uradni hst SRS. št. 39/74) in !94. čtena statuta občine Hirska Bistrica je skupščina občine Hirska Bistrica na seji zbora združenega deta in zbora krajevnih skupnosti dne 22. marca !9M4 sprejeta ODLOK O PRORAČUNU OBČINE tURSKA BtSTRtCA ZA LETO !984 t. čten V proračunu občine Hirska Bistrica za teto ! 984 (v nadatjnjem bese-ditu: občinski proračun) se zagotavlja financiranje sptošnih družbenih potreb v občini Hirska Bistrica. 2. čten Skupni prihodki občinskega proračuna znašajo din 89. ! 72.000 in se razporedijo: - /a občinske potrebe 86.628.000 za statno proračunsko rezervo - 889.000 zdravstveno varstvo živ ati ! 655.000 Prcgted prihodkov občinskega proračuna in njihova razporeditev je prikazana v bitanci. ki je sestavni det tega odtoka. 3. čten Od tekočih prihodkov iz 2. čtena odtoka se iztoča t G v rezervni sktad občine Hirska Bistrica 4. čten Sredstva občinskega proračuna se med tetom detijo enakomerno med vse uporabnike v okviru doseženih prihodkov. če ni z odtokom ati 70 URADNE OBJAVE 30. marca 1984 — Št. 7 s posebnim aktom skupščine občine a!i njenega izvršnega sveta drugače dotočeno. $. č!en izvršni svet skupščine občine itirska Bistrica !ahko začasno /manjša sredstva, ki so v bitanci občinskega proračuna razporejena za posamezne namene a!i začasno zadrži uporabo teh sredstev, če prihodki niso med tetom doseženi v predvideni višini. 6. č!en Sredstva, ki se priznajo deiovni skupnosti za sk!ad skupne porabe, se nakazujejo mesečno neposredno v sk!ad. 7. c!en Uporabniki sredstev občinskega proračuna, izvršujejo svoje na!ogc v mejah sredstev, ki so jim odobrena s tem odtokom in ne smejo prevzemati v breme občinskega proračuna obveznosti, ki bt presegte odobrena sredstva. S. čten Organi in organizacije, ki se financirajo i/ proračuna, obračunavajo v tetu t984 amortizacijo osnovnih sredstev v \išim sredstev, kt so jtm v ta namen zagotov tjcna 9. čten Vst prihodki, ki jih ohčtnskt upravnt organi dosežejo s svojo dejav-nostjo. so prthodek občinskega proračuna. !0. čten Prihodki i/ 9. čtena ustvarjeni nad ptamranim zneskom za teto 1984. sc tahko uporabijo za moderntzacijo uprave ati za usktadnev Oi) ob činskih upravnih organov. ^ t t. čten Sredstva, ki so predvidena za dejavnost krajevnih skupnost), se bodo razdetita po rn/detihuku. ki ga sprejme zbor krajevnth skupnosti. ! 2. čten tzvršni svet skupščine občine je poobtaščen. da odtoča: o uporabi sredstev statne proračunske rezerve za namene iz 2. točke .19. čtena m do višine 300.000 din za namene tz ! točke .19 čtena zakona o financtranju sptošnth družbenih potreb v družbenopotitičnih skupnostih (Uradni tist SRS. št. .19/74). o spremembi namena tn višine sredstev ra/porejemh v proračunu \ okviru proračunskih postavk tn poroča občinsk) skupščtnt (!b sprejemu zaktjučnega računa. 11. čten ta odtok začne vetjati nastednji dan po objavi v Uradnth ohja\ah. uporabtja pa se od !. januarja !984 Stevitka: 0!0-04-5/84-t(V7 Predsednik itirska Bistrica. 22 1. )984 Ban BERčtOČ. t.r B RAZPORED PRtHODKOV GLAVN! ZNESEK 0) — Dejavnost organov DPS 65.90i.500 02 — Dejavnost tjudske obrambe 5.716.700 03 — Dejavnost D PO 5.008.700 04 — Negospodarske investicije 764.000 08 — Sociatno varstvo 7.847.400 09 — Zdravstveno varstvo 68.800 !() — Komunatna dejavnost 35!.400 11 — Dejavnost krajevnih skupnosti 969.500 t3 — Odstoptjeni prihodki 1.655.000 !6 — intervencije v gospodarstvu — j 7 — Nerazporejeni prihodki — !8 — iztočena sredstva 889.000 SKUPAJ 89.172.000 Na podtagi zakona o komunatnih taksah (Uradni tist SRS. št. 29/65. 7/70 tn 7/72) ter !94. čtena Statuta občine tt. Bistrica je skupščine občine !!. Bistrica na svojt seji zbora združenega deta in zbora krajevnih skdpnosti dne 22. marca !9K4 sprejeta ODLOK O SPREMEMBAH ODLOKA O KOMUNALN!H TAKSAH V OBČtN! !L. BiSTRtCA !. čten V tarttt odtoka o komunatnih taksah v občini tt. Bistrica (Uradne objav c. št. 5/73. tt/8! in 9/82) se v prvem odstavku, tarifni šte itki Ì znesek !3dinarjev nadomcstizzncskom20dinarjev za domače gostein 40 dtnarjev za tuje goste. 2. čten V tanini štc\itki 2 sc znesek 100,00 dinarjev nadomesti z zneskom 500.00 dtnarjev 3. čten Uvede se nova taritna števitka 3. kt se gtasi: za vsak igratni aparat v javnih tokatth tn prostorth (igratni avtomati in bitjard) se uvede taksa v vištni 2.000.00 dinarjev mesečno. 4. čten t a odtok začne vetjati osmi dan po objavi v Uradnih objavah, uporabtja pa sc od t. januarja !985. Števitka: 0i0-04-9/84-7/t Predsednik tt Bistrica. 22. marca !984 tVAN BERGOČ. t.r. PREGLED PRIHODKOV !N RAZPOREDiTVE PRtHODKOV PRORAČUNA OBČiNE H JRSKA BISTRiGA ZA LETO 1984 A PRtHODK! VRSTA PRtHODKOV ZNESEK ! — Davek iz osebnega dohodka in davek na dohodek 38.824.000 2 — Prometni davek, davek na premoženje tn na dohodek od premoženja 24 457.000 3 — Takse 5.2! 9.000 5 — Prihodki po posebnih predpisih 2.724.000 6 — Prihodki upravnih organov in drug) prihodki UO 9.028.000 7 — Prihodki drugih DPS 8.638 000 9 — Prenesena sredstva 282.000 SKUPAJ 89! 72.000 OBČtNA tZOLA Na podtagt 23. etena zakona o financiranju sptošnih družbenih potreb \ dnt/henopottttčnth skupnostih (Uradnt tist SRS. št. 39/74 in 4/ s) m 2tU čten.t Statuta občine tzota je Skupščina občine tzota na ^ejt /bora združenega deta tn /bora krajevnih skupnost) dne 22. marca !9\4 sprejeta ODLOK O PKOR \( UNU OBČtNE t/OLA ZA i.ETO t984 S proračunom občtnc tzota za teto t984 (v nadatjnjem besedttu: pro-'acun) se zagotavlja ttnaneiranje sptošnth družbenth potreb v občani tzota v tetu !984. - o tn.utiska poraba mora bttt usktajena/ rastjo dohodka in ostatimi 'trn p()r.ttie \ občini, sktadno z tzvajanjem resotucijskih prizade ^'t j ot ru/benoekonomskem razvoju občine v tetu !984 ter družbe-ogo\t)rom o t/vajanju potitike na področju sptošne porabe na ravn, občan v SR Stoveniji v tetu !9M4. 30. marca 1984 — Št. 7 URADNE OBJAVE 71 3. člen din Skupni prihodki proračuna znašajo: 80.650.000,— in se razporedijo: — za potrebe v posebnem de!u proračuna 74.250.000,— — za odstopljene prihodke skladom in skupnostim 4.950.000,— — za sredstva proračunske rezerve 806.000,— Pregled prihodkov proračuna in njihova razporeditev v ietu 1984 sta zajeta v bilanci proračuna in posebnem delu proračuna. 4. člen V rezervni sklad proračuna se izloči 1 % od vseh prihodkov, ki pripadajo proračunu občine Izola, razen od prenesenih sredstev iz preteklega leta. 5. člen Prihodki, ki se zberejo na zbirnem računu 840-3182 iz naslova vplačanih taks na promet parkljarjev in kopitarjev ter prihodki od veterinarsko higienskih storitev in se praznijo v proračun, se enkrat mesečno odvajajo na poseben račun sredstev za zatiranje živalskih kužnih bolezni. 6. člen Prihodki, ki se zberejo na zbirnem računu 840-3205 iz naslova vplačanih turističnih taks, se v višini zbranih sredstev odstopajo za financiranje rednih in drugih potreb turističnega gospodarstva in sicer: — za program na ravni republike 10% — za program na ravni občine in regije 40% — za objekte turistične infrastrukture 50% 7. člen Prihodki, ki jih upravni organi Skupščine občine Izola dosežejo s svojo dejavnostjo, so prihodki občinskega proračuna, razen prihodkov od najemnin skupščinske dvorane, fotokopirnih in razmnoževalnih storitev ter od prodanih obrazcev in tiskovin, ki se odstopajo organom namensko za pokrivanje stroškov v zvezi z opravljanjem teh storitev. 8. člen Prihodki, ki jih na območju občine Izola s svojo dejavnostjo doseže Geodetska uprava Koper, se namensko odstopajo za razvoj in modernizacijo geodetske službe. Prihodki, ki jih ustvarijo ostali medobčinski upravni in pravosodni organi, so prihodki občinskih proračunov in če ni drugače dogovorjeno, se razporedijo po občinah v istem razmerju, kot le te prispevajo za financiranje teh organov. 9. člen Kot sredstva za delo se občinskim in medobčinskim upravnim organom ter organizacijam in pravosodnim organom (v nadaljnjem besedilu: organi) v skladu s 104. členom zakona o sistemu državne uprave in Izvršnem svetu Skupščine SR Slovenije ter republiških upravnih organov zagotavljajo v letu 1984: - sredstva, ki jih delavci v skladu z navedenim zakonom pridobivajo kot dohodek delovne skupnosti. - sredstva za osebne dohodke funkcionarja, ki vodi upravni organ in njegovega namestnika, - sredstva za materialne stroške, - sredstva za opremo, - sredstva za posebne namene. 10. člen Podlaga za pridobivanje sredstev za delo organa in s tem tudi dohodka delavcev delovnih skupnosti so programi dela in doseženi rezultati dela delavcev pri izvrševanju programa. V programih dela morajo biti delovne naloge ustrezno izkazane in razvrščene v značilne skupine glede na naravo, vrsto in zahtevnost, stopnjo in vsebino odgovornosti ter pogoje dela. Podlaga za zagotavljanje potrebnega obsega sredstev za osebne dohodke delavcev je število izvajalcev potrebnih za izvršitev programiranih de! in nalog po posameznih vrstah oziroma stopnjah zahtevnosti del in nalog ter povprečni osebni dohodek glede na raven in gibanje osebnih dohodkov delavcev v združenem delu, ki opravljajo dela in naloge enake zahtevnosti, ob približno enakih delovnih pogojih in odgovornosti za opravljeno delo. Osnova za ugotavljanje potrebnega obsega sredstev za skupno porabo delavcev je višina sredstev skupne porabe po posameznih name- nih na delavca doseženega v preteklem letu v organizacijah združenega dela. * 11. člen Sredstva za materialne stroške, opremo, amortizacijo in posebne namene se določijo v skladu z vrednostjo materialov in storitev ter sc dodeljujejo organom na podlagi utemeljenih pismenih zahtevkov. 12. člen Sredstva za realizacijo programov dela se med letom dodeljujejo organom enakomerno kot mesečne akontacije. Oh periodičnnih ohraču nih poročajo organi Izvršnemu svetu o realizaciji programov dela naj kasneje do 20. v mesecu za preteklo trimesečje. Poročila so osnova za določitev višine akontacije v naslednjem trimesečju. Organu, ki poročila o realizaciji programa dela ne predloži v roku iz prejšnjega odstavka, se akontacijo za naslednje trimesečje zniža za 10%. 13. člen Če se med letom ustanovi nov občinski upravni organ ali nastane potreba po opravljanju novih de! in nalog v obstoječem upravnem organu ali kateremkoli drugem organu, ki se financira iz proračuna, je treba obenem zagotoviti sredstva za delo takega organa, kakor tudi sredstva za opravljanje dodatnih de! in nalog. 14. člen Za zakonito in smotrno uporabo sredstev, ki so organom odobrena iz občinskega proračuna, je odgovoren predstojnik organa oziroma druga pooblaščena oseba. 15. člen Nosilci sredstev občinskega proračuna so: 1. Izvršni svet Skupščine občine Izola za sredstva določena v namenih 07 m 09. 2. Posamezni upravni, pravosodni in drugi organi ter krajevne skupnosti, družbenopolitične in družbene organizacije za sredstva določena v namenih 01, 02, 06 a/ h/ o', 08—1 in 08—2. 3. Sekretariat za občo upravo za sredstva določena v namenu 05. 4. Komite za urejanje prostora in varstvo okolja za sredstva določena v namenu 06 d/. 16. člen Za izvrševanje občinskega proračuna je odgovoren Izvršni svet Skupščine občine Izola. Izvršni svet skrbi, da se med letom prihodki razporedijo v skladu z njihovim pritekanjem. Odredbodajalec celotnega proračuna je predsednik Izvršnega sveta ali podpredsednik Izvršnega sveta kot pooblaščen odredbodajalec. Poleg osebe iz prejšnjega odstavka je za zakonito uporabo sredstev proračuna odgovoren tudi vodja računovodstva proračuna. 17. člen Izvršni svet Skupščine občine Izola je pooblaščen: - za tekoče spremljanje in ukrepanje v primeru neusklajenega gibanja proračunske porabe, — za razporejanje sredstev tekoče proračunske rezerve. - za dovoljevanje izplačil iz obveznega rezervnega sklada, — za odločanje o kratkoročni zadolžitvi proračuna iz sredstev rezervnega sklada do višine, ki jo dovoljuje zakon. O tem mora naknadno poročati skupščini. Predsednik Izvršnega sveta je pooblaščen, da za manjše nepredvidene izdatke ali premalo predvidene izdatke proračuna odobri posamezna izplačila, vendar največ letno do 50.000 dinarjev. O tem naknadno poroča Izvršnemu svetu. 18. člen Izvršni svet Skupščine občine Izola je pooblaščen, da lahko če to narekujejo potrebe, spremeni namen in višino sredstev med posameznimi postavkami v okviru glavnega namena. O tem ukrepu mora Izvršni svet obvestiti Skupščino občine Izola in ji predlagati ustrezne spremembe proračuna. 19. člen (e zaostaja pritekanje proračunskih prihodkov v taki meri, da verjetno ne bodo doseženi v višini iz 3. člena tega odloka, lahko Izvršni svet Skupščine občine Izola, da bi ohranil proračunsko ravnovesje leta, začasno zmanjša zneske sredstev, ki so v proračunu razporejeni za po- 72 URADNE OBJAVE 30 marca 1984 — št. 7 samezne namene, ah začasno zadrži uporabo stpdstev, ki so v proračunu razporejena za posamezne namene. Omejitev se ne more predpisati za obvezno \ laganje v rezervni sktad. 20. čien Občinski upravni in drugi organi ter drugi porabniki sredstev občinskega proračuna morajo v !etu 1984 organizirati izvrševanje zadev m na!og svojega detovnega področja v mejah proračunskih in drugih prihodkov. Občinski upravni organi ter drugi organi in organizci je, ki se financirajo iz proračuna, ne smejo prevzemati na račun občinskega proračuna obveznosti, ki bi presegaie zneske doiočene za !eto !984 in tudi ne ustvarjati obveznosti za občinski proračun za nastednje !eto, če niso take obveznosti doiočene z aktom, ki ga je sprejeia občinska skupščina. Obveznosti iz drugega odšiavka tega čiena je dovoijeno prevzemati oziroma ustvarjati ie, če so v aktu, s katerimi take obveznosti nastajajo, zagotovijeni tudi viri prihodkov v te namene 21. č!en Sredstva za skupno financiranje siuib in zavodov se odvajajo na račun pristojnih siuib in zavodov v šktadu s pogodbam) oziroma dogovori, ki jih skupščina aii izvršni svet skienc s temi siužbami in zavodi. Upravni organ Skupščine občine izota, pristojen za finance, vrši proračunsko kontroio finančnega, materiainega in računovodskega posio-vanja občinskih upravnih in drugih organov. organizcij in zavodov. katerih sredstva se zagotavijajo iz občinskega proračuna. 22. č!en izvršni svet Skupščine občine izoia je poobiaščen, da odioča o uporabi sredstev rezervnega skiada do višine 500.000 dinarjev, v namene doiočene s L in 2. točko 39. čiena zakona o financiranju spiošnth družbenih potreb v družbenopoiitičnih skupnostih (Uradni iist SRS, št. .19/74 in 4/78). 23. čien Ta odiok začne veijati osmi dan po objavi v Uradnih objavah, upo-rabija pa se od i. januarja 1984 da!je. Steviika: 400-(VH3 PREDSEDNiK V izoii, dne 22. marca Ì984 Branko FURLAN, !. r. BILANCA PRIHODKOV IN SPLOŠNEGA RAZPOREDA PRIHODKOV PRORAČUNA OBČINE IZOLA ZA LETO Ì984 A) PRIHODKI §t. rač. obiika Vrsta prihodkov din Pian 1984 1. PRIHODKI USTVARJENI V TEKOČEM LETU 1. Neposredni izvirni prihodki 02 Davki iz osebnih dohodkov 34.925.000 03 Davki od prometa proizvodov in storitev in od prometa nepremičnin in pravic 02 Davki iz osebnih dohodkov 23.350.000 34.925.000 03 Davki od prometa proizvodov in stroritev in od prometa nepremičnin in pravic 23.350.000 04 Davki na prihodke od premoženja in premoženjskih pravic ter drugi davki 6.850.000 05 Takse 6.070.000 07 Prihodki po posebnih predpisih, prihodki organov in organizacij DPS in drugi prihodki 4.825.000 SKUPAJ NEPOSREDNI IZVIRNI PRIHODKI 76.020.000 2. Prejeta transferna sredstva, posojila, krediti, sproščena in druga sredstva tekočega leta 08 Transferna sredstva od drugih DPS 4.630.000 CELOTNA SREDSTVA V TEKOČEM LETU 80.650.000 11 SREDSTVA IZ PREJŠNJEGA LETA — CELOTNA SREDSTVA PRIHODKI I in II 80 650.000 B) RAZPORED PRIHODKOV Razp skup. Gtavniinbtižnjijiamcn___ ____________ 01 Sredstva za deio državnih organov 02 Ljudska obramba in družbena samozaščita 05 Obveznosti pri financiranju družbenih dejavnosti a) socia!, varstvo 3.138.000 b) kuitura 330.000 c) zdravstvo 82.000 06 Druge sp!ošne družbene potrebe a) krajevne skupn. 3.655.000 b) družbenopoiitičneorgamz. 5.183.000 c) družbene organiz. 1.272.000 d) sp!ošna komuna!na poraba — prostorsko p!aniranje 1.350.000 07 Sredstva rezerv DPS * * 08 Vezana in iziočena sredstva, obveznosti in druge potrebe SKUPAJ RAZPOREJENI PRIHODKI 01—08 — SREDSTVA DO DOVOLJENE PORABE jUan 1984 53.227.000 6.657.000 3.550.000 11.460.000 806.000 4.950.000 80.650.000 Na pod!agi 45. čiena Zakona o sistemu državne uprave in o Izvršnem svetu Skupščine SR Siovenije ter o. repubiiških upravnih organih (Uradni !ist SRS. št. 24/79 in 12/82), 203. in 260. čiena statuta občine izoia (Uradne objave, št. 5/78 in 4/82) je Skupščina občine !zo!a na sejah zbora združenega de!a. zbora krajevnih skupnosti in družbeno-pohtičnega zbora dne 22. marca 1984 sprejeta ODLOK 0 USTANOViTVI, ORGANIZACIJ! IN DELOVNEM PO DROCJÒ OBČINSKIH UPRAVNiH ORGANOV, UPRAVNE ORGANIZACiJE !N STROKOVNE SLUŽBE SKUPŠČINE IN IZVRŠNEGA SVETA SKUPŠČINE OBČINE IZOLA (Prečiščeno besediio) 1 TEMELJNE DOLOČBE * I. čien S tem odtokom se ustanav!jajo upravni organi in upravna organizacija občine !zo!a ter strokovna stužba skupščine in izvršnega sveta Skupščine občine !zo!a in do!oča njihovo de!ovno področje. 2. č!en Občinski upravni organi in upravna organizacija so samostojni pri opravtjanju svojih na!og v okviru statuta in drugih predpisov in so za svoje deto odgovorni občinski skupščini in izvršnemu svetu. 3. č!en Upravni organi in upravna organizacija izvajajo pohtiko, ki jo je dotočita občinska skupščina in skupščine širših družbenopotitičnih skupnosti, izvršujejo zakone, druge predpise in sptošne akte občinske skupščine in izvršnega sveta ter organov širših družbenopotitičnih skupnosti in zagotavtjajo njihovo izvrševanje. Odtočajo o upravnih stvareh ter opravtjajo upravni nadzor (za upravno organizacijo gtej čten 19 tega odtoka), odgovarjajo za stanje in spremtjajo stanje in razvoj na področjih, za katere so ustanovljeni, opozarjajo na pojave, ki j)h ugotovijo pri izvajanju zakonov in drugih predpisov ter dotočene potitike in dajejo pobude /a reševanje vprašanj s teh področij izvršnemu svetu in občinski skupščini. Pripravtjajo predpise in druge sptošne akte ter opravtjajo druge strokovne zadeve. 4. čien Občinski upravm organi in upravna organizacija so odgovorni v ok-s iru svojih pravic in dotžnosti za stanje na področjih, za katera so usta-novtjeni, posebno pa za: izvajanje sprejete potitike, izvrševanje zakonov in drugih predpisov ter sptošnih aktov. — pravočasno sprem)janje stanja in obveščanje občinske skupščine ter izvršnega sveta o stanju in pojavih. ustrezno in pravočasno posredovanje predtogov in ukrepov za reševanje sprašanj na svojih področjih, 30. marca 1984 — Št. 7 URADNE OBJAVE 73 za ustavnost in zakonitost svojih aktov in ukrepov ter danih prcd-!ogov na teh področjih, kot tudi za učinkovitost ukrepov, ki jih izvajajo a!i katerih izvajanje predlagajo, nudenje pomoči delegacijam pri obravnavi gradiv širšega družbenega pomena. 5. č!en Upravni organi in upravna organizacija v mejah svojega delovnega področja izvajajo obrambne priprave in druge naloge, ki jih določajo predpis) s tega področja. Prt opravljanju zadev ljudske obrambe sodelujejo med seboj ter sc ravnajo po stališčih m sklepih sveta za ljudsko obrambo, varnost in družbeno samozaščito in izvršnega sveta ter po strokovnih navodilih republiških upravnih organov in drugth pristojnih organov. 6. člen Delo upravnih organov in upravne organizacije mora biti organizirano tako, da je zagotovljeno uresničevanje pravice in obveznosti ter interesov organizacij^jružcnega dela, samoupravnih skupnosti in občanov. Razporedttev, začetek in konec delo\ nega časa upravmh orga nov in upravne organizacije se določi v skladu z značajem nalog upravnih organov in upravne organizacije ter potrebami delovnih ljudi tn občanov tako, da se delovnim ljudem in občanom čtmbolj olajša najavljanje pravic m izpolnjevanje obveznosti pri upravnih organih in upravni organizaciji v skladu z navodil) Izvršnega sveta skupščine SR Slovenije in zakonskimi določili. 7. člen Občinski upravni organi in upravna organizacija, ki neposredno delujejo z občani, morajo organizirati opravljanje ustreznega dela tako* da je občanom omogočeno, da v čim krajšem postopku uveljavljajo svoje pravice in izvršujejo svoje obveznosti Občinski upravni organi in upravna organizacija morajo o zahtevah občanov odločati v predpisanih rokih. Občinski upravni organi in upravna organizacija morajo obravnavati vloge in predloge, ki jim jih predložijo občani in jim morajo nanje od S°'°"" 8. člen Upravni organi in upravna organizacija pri opravljanju nalog iz svoje pristojnosti sodelujejo med seboj, z upravnimi organ) drugih družbenopolitičnih skupnosti ter z organizacijami združenega dela, s samoupravnimi interesnimi skupnostmi, s krajevnimi skupnostni) tn drugimt samoupravnimi organizacijami in skupnostmi o vprašanjih, na katenh imajo te organizacije in skupnosti interes, in zagotavljajo medsebojno obveščanje o delu Odnosi med občinskimi upravnimi organi in upravno organizacijo ter drugimi organizacijami in skupnostmi se uresničujejo z medsebojnim sodelovanjem, obveščanjem in dogovarjanjem o zadevah skupnega pomena, z usklajevanjem programa dela in z drugimi oblikam) sodelovanja. 9. člen Delo upravnih organov in upravne organizacije je javno, v kolikor ni z zakonom ali aktom občinske skupščine, izdanim na podlag) zakona določeno, da je potrebno posamezne podatke čuvati kot državno ali uradno tajnost, oziroma da se ne smejo objavljati. O delu posameznih upravnih organov in upravne organizacije obveščajo javnost predstojniki organov. Predstojnik upravnega organa in upravne organizacije lahko pooblasti tudi druge osebe v upravnem organu in upravni organizaciji za obveščanje javnosti !!. ORGANIZACIJA !N DELOVNO PODROČJE UPRAVNIH ORGANOV + L Organizacijske oblike 10. člen Upravni organi se ustanovijo kot individualni upravni organi, kot kolegijski upravni organi, upravna organizacija in strokovna služba Upravni organi so organizirani kot sekretariat, oddelki, ZAVOD kot upravna organizacija in komite. Sekretariat, oddelek, UPRAVA in ZAVOD se ustanovi za opravljanje zadev za področje, na katerem je izvrševanje politike in zakonov, drugih predpisov in splošnih aktov v celoti ali v znatnem obsegu v pristojnosti občine. Komite se ustanovi za opravljanje upravnih, strokovnih in drugih zadev s področja, na katerem je potrebno zagotoviti usklajevanje več družbenih dejavnosti oziroma stalno in organizirano koordinacijo in sodelovanje upravnega organa s samoupravnimi organizacijami in skupnostmi in družbenopolitičnimi organizacijami ter povezovanje in usklajevanje pri izvrševanju nalog, ki so skupnega pomena zaradi za- gotavljanja enotnosti pri izvajanju dogovorjene politike in reševanju drugih predpisov in splošnih aktov. ! 1. člen a) Individualni upravni organi so: 1. Sekretariat za občo upravo, 2. Oddelek /a notranje zadevo, 1. Oddelek ?a ljudsko obrambo, 4. Uprava.za družbene prihodke. b) Kolegijski upravni organ je Komite za družbeno planiranje in družbenoekonomski razvoj. c) Upra\na organtzaoja je Zavod za urbanizem, stanovanjske in gradbene zadeve. 12. člen Zavod za urhamzer . stanovanjske in gradbene zadeve je družbena pravna oseba. 13. člen Komite sestavljajo predsednik tn določeno število članov. Predsednika komiteja imenuje in razrešuje občinska skupščina na predlog predsednika izvršnega sveta izmed članov izvršnega sveta. Na predlog izvršnega sveta določi občinska skupščina s svojim aktom upravne organe, -amoupravne interesne skupnosti, organizacije združenega dela tri druge samoupravne organizacije in skupnosti, ki delegirajo svoje predstavmke v komite: določeno število članov komiteja imenuje v skladu v sklepom skupščine izvršni svet. 14. člen Za opravljanje strokovnih in drugih organizacijsko tehničnih nalog v zvezi z delom občanske skupščine, njenih zborov, teles in izvršnega sveta in za sodelovanje z delegactjamt in konferencami delegacij temeljnih samoupravnih organizacij in skupnosti, za opravljanje stro-kovmh nalog na področju kadrovanja ter -informiranje, se ustanovi strokovna služba. 2. Delos no področje individualno in kolegijsko vodenih upravnih organov, upravne organizactje in strokovne službe 15. člen Sekretariat za občo upravo opravlja strokovne naloge za skupščino, izvršni svet. občanske upravne organe, upravno organizacijo in strokovno službo s področja finančnega planiranja, usklajevanja splošne in skupne porabe, kadrovskth zadev, in sicer: spremlja in analizira izvajanje družbenih dogovorov o temeljih kadrovske politike v občini, o štipendiranju učencev in študentov ter drugih dogovorov, ki se nanašajo na kadrovsko politiko ter predlaga ukrepe in daje pojasnila za spremembe in dopolnitve teh aktov: nudi strokovno pomoč kadrovskim službam v delovnih in drugih organizaojah. samoupravnih interesnih skupnostth tn družbenopolitičnih organizacijah: spremlja in pripravlja analize stanja strokovnih in vodilnih kadrov ter indtvidualnih poslovodnih organov v organizacijah združenega dela; vodi kadrovsko evidenco in opravlja vse druge kadrovske zadeve. Opravlja zadeve v zvezi z varstvom borcev NOV, vojaških in civilnih invalidov; opravlja koor-dtnacijo pri dogovarjanju o letmh programih samoupravnih interesnih skupnosti s področja družbenih dejavnosti, sodeluje s strokovnimi službami SIS pri pripravljanju poročil, informacij in analiz; opravlja nadzor nad zakonitostjo dela organizt :ij s področja družbenih dejavnost); sodeluje s krajevnimi skupnostmi pri nudenju strokovne pomoči pri nadaljnjem razvoju delegatskega sistema in drugih oblik samoupravnega delovanja v krajevnih skupnostih: skrbi za izvajanje nalog v zvezi z zagotavljanjem položaja in pravic pripadnikov italijanske narodnost) ter izvajanja dvojezičnosti: skrbi za izvajanje in vrši nadzor nad izvajalcem zakona o splošnem upravnem postopku in uredbo o pisarniškem poslovanju ter daje pojasnila in nudi strokovno pomoč v zadevah upravnega postopka: opravlja vsa opravila v zvezi s poslovanjem s spisi in arhiviranjem spisov, ekonomatom, vzdrževanjem stavb; pripravlja osnutke samoupravnih aktov delovnih skupnosti upravnih organov, upravne organizacije in strokovne službe in opravlja naloge or-ganizacijsko-kadrovske narave za upravne organe, upravno organizacijo in strokovno službo ter njihovo samoupravno dejavnost; opravlja vse naloge skupnega pomena za nemoteno delovanje upravnih organov, upravne organizacije in strokovne službe ter druge upravne zadeve, ki ne sodijo v delovno področje drugih upravnih organov. 16 člen Oddelek za notranje zadeve opravlja vse zadeve s področja varnosti občanov in zavarovanja družbenega premoženja, javnega reda in miru, 30. marca 1984 — Št. 7 URADNE OBJAVE varnosti cestnega prometa, izdajanja potnih in drugih dovoljenj, registracije cestnih motornih vozi! in izdajanja vozniških dovo!jenj ter iz področja o držav Ijanskem stanju in vodenju matičnih knjig; izdaja od-iočbe v upravnem postopku iz pristojnosti oddelka; sode!uje pri organizaciji vzgoje varnosti v cestnem prometu; sprem!ja in anahzira stanje varnosti cestnega prometa in pred!aga ukrepe za izbc!jšanje; izdeluje in usklajuje obrambne načrte oddelka in ustrezne dokumente za sestavo občinskega obrambnega načrta; vodi razne predpisane evidence in pripravlja analizo in poročila iz področja notranjih zadev ter izdaja pooblastila delavcem v TOZD, ki vršijo službo zavarovanja družbenega premoženja; sodeluje s postajo milice, republiškimi organi za notranje zadeve, s krajevnimi skupnostmi in z organizacijami za vzdrževanje cest, z drugimi upravnimi organi in organizacijami; opravlja druge zadeve s področja, za katerega je pristojen po zakonskih in drugih predpisih. 17. člen Oddelek za ljudsko obrambo opravlja upravne in strokovne zadeve iz pristojnosti občine na področju splošne ljudske obrambe, če s predpisom posamezne zadeve niso dane v pristojnost drugim občinskim upravnim organom. Oddelek za ljudsko obrambo opravlja zlasti: skupaj z drugimi upravnimi organi, občinskim štabom za teritorialno obrambo in občinskim štabom za civilno zaščito pripravlja osnutek dolgoročnega m srednjeročnega načrta razvoja splošne ljudske obrambe, ki je sestavni de! načrta družbenogospodarskega razvoja občine; izvaja strokovni nadzor nad delom upravnih organov, ki so pristojni za pripravo in tekoče dopolnjevanje občinskega obrambnega načrta; skrbi, da so obrambni načrti temeljnih in drugih organizacij združenega dela, krajevnih skupnosti, samoupravnih interesnih skupnosti ter drugih samoupravnih organizacij in skupnosti usklajeni z obrambnimi in varnostnimi načrti občine, obrambni načrt občine pa z vojnimi načrti oboroženih sil; skrbi za mobilizacijske zadeve in za prenos ukazov o izvajanju ukrepov za pripravljenost ter odloka o mobilizaciji; opravlja zadeve iz pristojnosti občine, ki se nanašajo na pripravo vojnih zvez, kriptografskega zavarovanja in prenašanja zaupnih podatkov nosilcev obrambnih priprav družbenopolitičnega in gospodarskega sistema, jih usklajuje s pripravam) oboroženih sil ter drugimi imetniki in uporabniki /vez ter skrbi za strokovno tehnično vzgojo kadrov na tem področju; pripravlja organizacijo občinskega štaba in občinskih enot civilne zaščite, skrbi za njihovo načrtno in gospodarno opravljanje in strokovno usposabljanje ter usmerja organizirano opravljanje in delovanje drugih štabov in enot civilne zaščite; pripravlja organizacijo in delovanje službe za opazovanje, javljanje, obveščanje in alarmiranje ter občinskega centra za obveščanje in alarmiranje; opravlja upravne in voja-ško-strokovne zadeve v zvezi z graditvijo zaklonišč in objektov, ki so posebnega pomena za splošno ljudsko obrambo; vodi evidenco in opravlja zadeve v zvezi z naborno-vojaško in materialno obveznostjo delovnih ljudi in občanov, materialno obveznostjo organizacij združenega dela, obv^cnostjo služiti v civilni zaščiti in službi za opazovanje, javljanje, obveščanje in alarmiranje, obveznostjo usposabljanja in urejanja za obrambo in zaščito ter odloča na prvi stopnji v upravnem postopku v teh zadevah; skrbi za izvajanje varnostnih in zaščitnih ukrepov pri obrambnih pripravah; imenuje komisije za ocenjevanje zdravstvene sposobnosti občanov in delovnih ljudi glede njihove razporeditve na dolžnost v vojni. Pri opravljanju svojih nalog sodeluje oddelek za ljudsko obrambo z občinskim štabom za teritorialno obrambo, z občinskimi upravnimi in drugimi organi in organizacijami ter pomaga pri njihovem delu. Oddelek za ljudsko obrambo opravlja strokovni nadzor nad izvajanjem zveznih, republiških in občinskih predpisov s področja splošne ljudske obrambe. IS. člen Uprava za družbene prihodke: spremlja izvajanje dogovora o davčni politiki; prtpravlja strokovna gradiva in konkretne predloge za občinsko skupščino in izvršni svet; odmerja, evidentira in izterjuje davke, prispevke in takse občanov; proučuje in analizira davčno politiko v občini in pnpravlja predloge za usklajevanje in izpopolnjevanje davčnega sistema; izvršuje inšpekcijske in kontrolne naloge; vodi upravno kazenski postopek za davčne prekrške, k) so dani v pristojnost občinskega upravnega organa, pristojnega za prihodke; opravlja naloge za komisije, ki so ustanovljene za reševanje zadev s področja obdavčevanja; opravlja z zakonom dolo čeno tzterjavo za druge organe; opravlja druge upravne in strokovne naloge s področja davkov in prispevkov. 19. člen Zavod za urbanizem, stanovanjske in gradbene zadeve skrbi za smetem urbanistični razvoj občine; proučuje prostorska m urban,st,čna vprašanja na nivoju urbanističnega programa, urban,st,cn,h načrtov ,n drugih urbanističnih dokumentov; usklajuje delo ,n spremlja uresničevanje nalog, obravnava analizo srednjeročnih ,n letnih prostorsk,h planov ter programov nosilcev planiranja; pnpravlja in predlaga akte za določitev naselij, ki se štejejo za mesto; napodročju prostorskega planiranja in varstva okolja skrbi za smoterni prostorsk, razvoj občne ,n skladnost razvojnih programov s program, obalnih občin ,n širše družbenopolitične skupnosti ter sodeluje pri pripravi prostorskega plana občine; spremlja njegovo izvajanje in predlaga ustrezne ukrepe; organizira in vodi javno razpravo za sprejem dokumentov s svojega področja dela; sodeluje s samoupravnimi interesnimi skupnostmi in krajevnimi skupnostmi, zlasti pri pripravljanju poročil, informacij, osnutkov aktov in drugih gradiv, ki so skupnega pomena za te skupnosti in organe družbenopolitične skupnosti; opravlja še druge naloge, ki mu jih naloži občinska skupščina ali izvršni svet. * Zavod opravlja strokovne anloge, ki jih s sporazumom določijo samoupravne interesne skupnosti in zavod. K sporazumu iz prejšnjega odstavka da soglasje občinski izvršni svet. 20. člen Komite za družbeno planiranje in družbenoekonomski razvoj tekoče spremlja in analizira področja industrije, kmetijstva, gostinstva in turizma, trgovine in obrti; spremlja gospodarska gibanja na nivoju občine; pnpravlja periodične in letne analize gospodarjenja; spremlja in analizira investicijsko dejavnost in tozdov, proučuje stanje in razvoj drobnega gospodarstva in preskrbe v občini; spremlja in analizira združevanje dela in sredstev; opravlja vse upravne zadeve iz svoje pristojnosti; Izvršnemu svetu predlaga ter skupaj z njim analizira nove programske usmeritve izolskega gospodarstva; vrši ustrezno usklajevanje interesov gibanja vseh oblik porabe in skozi pravočasno ocenjevanje in signaliziranje ukrepanja ustreznih organov, pripomore k hitrejši rasti gospodarstva v občini; v primerih predvidenih z zakonom, predlaga ustrezne začasne ukrepe družbenega varstva samoupravnih pravic in družbene lastnine (sanacija in drugo); operativno in strokovno vodi Sklad skupnih gospodarskih rezerv občine Izola ter skrbi za komisijo za družbeni nadzor SO Izola, spremlja razvoj dejavnosti preskrbe v občini in delovanje potrošniških svetov; usmerja delo na področju družbenoekonomskega razvoja občine in v skladu s statutarnimi določili o planiranju pripravlja ustrezne planske dokumente; koordinira in nudi strokovno pomoč nosilcem planiranja pri izdelavi planskih dokumentov; skrbi za spremljanje izvajanja in predlaga ukrepe za njihovo izvajanje; opravlja vse upravne zadeve s področja urbanizma, gradbenih in komunalnih zadev, varstva okolja in premoženjsko pravnih zadev v zvezi s prometom nepremičnin. 21. člen Strokovna služba skupščine in izvršnega sveta občinske skupščine: skrbi za odpošiljanje gradiv za sejo občinske skupščine in izvršnega sveta ter njunih delovnih teles; sodeluje s predsednikom skupščine in predsedniki zborov pri obveščanju javnosti o delu občinske skupščine, njenih zborov in delovnih teles; sodeluje s predsednikom izvršnega $veta ,n člani izvršnega sveta; opravlja strokovne in druge naloge za potrebe skupščine, njenih zborov in delovnih teles, ki jih določajo poslovnik za delo skupščine in delovnih teles, ki jih določajo poslovnik za delo skupščine in drugi akti občinske skupščinein njenih zborov; izdeluje anahzc v zvezi z delovanjem delegatskega sistema m izvršnega sveta; skrbi za izvrševanje sklepov občinske skupščine m izvršnega sveta, opravlja strokovne, strojepisne in organizacijsko-tehnične na-loge za potrebe občinske skupščine programov dela zborov občinske skupščtne ,n izvršnega sveta ter programov dela delovnih teles občinske skupščine in izvršnega sveta; opravlja prevajanje gradiv v italijan-sk, jez,k za občtnsko skupščino in njene organe; po potrebi skrbi za ustno prevajanje na sejah zborov občinske skupščine in njenih organov; opravlja administrativ no-tehnična. strojepisna in druga opravila v Hal,janskem jez.ku; opravlja zadeve v zvezi z odlikovanji. 22. člen \ delov no področje občinskih uprav nih organov, upravne organiza-Rokovne službe spada tudi strokovno in administrativno delo za občmsko skupščino, izvršni svet in njuna delovna telesa. c o ,z prvega odstavka tega člena opravlja tisti občinski upravni organ, upravna organizacija ali služba, v katerega delovno področje spadajo zadeve. 30. marca 1984 — Št. 7 URADNE OBJAVE 75 !!!. POLOŽAJ, POOBLAST1KA !N ODGOVORNOST PRED STOJN1KOV 23. čten Upravne organe vodijo predstojniki. Upravno organizacijo vodi direktor. Predstojnike upravnih organov in direktorja upravne organizacije imenuje in razrešuje občinska skupščina na predtog predsednika izvršnega sveta po predhodnem mnenju občinske konference SZDL. 24. č!en Predsednik komiteja skrbi za pripravo sej, ki jih skhcuje in vodi, predstavna komite, podpisuje sk!epe in druge akte, ki jih sprejema komite, ter skrbi za njihovo izvajanje; izdaja odiočbe v upravnem postopku; izdaja predpise in druge akte ter ukrepe, kadar je za to poo-btaščen z zakonom a!i s predpisom na podtagi zakona ter izvršuje druge pravice in dotžnosti funkcionarja, kt vodi upravni organ, če zakon ne dotoča drugače; vodi tn organizira de!o detavcev v detovni skupnosti komiteja ter ima v zvezi z uresničevanjem samoupravnth pravic, obveznosti in odgovornosti detavcev pravice in dotžnosti funkcionarja, ki vodi upravni organ. 25. č!en Predstojnik upravnega organa in upravne organizacije je za svoje de!o in de!o organa, ki ga vodt, tn izvrševanje sktepov in smernic skupščine odgovoren občinski skupščini in izvršnemu svetu. . 26. č!en Predstojntki upravnih organov in direktor upravne organizacije v mejah detovnega področja upravnega organa oziroma upravne organizacije izvajajo obrambne priprave in druge natoge, ki jih dotočajo predpisi s tega področja. 27. č)en Predstojniki upravnih organov morajo poročati zborom občinske skupščine in izvršnemu svetu o stanju na posameznem upravnem področju in o de!u upravnega organa, ki ga vodijo. !V. IZLOČITEV URADNIH OSEB !N FUNKC!ONARJEV 28. č!en O iztočitvi uradne osebe utravnega organa od!oča funketonar, ki vodi upravni organ. O iztočitvi voddnega detavca oziroma delavca s posebnimt poobta-stih odtoča funkcionar, ki vodi upravni organ. O iztočitvi funkcionarja, ki vodi upravnt organ, odtoča izvršni \\et O iztočitvi predsednika kotegijskega upravnega organa odtoča izvršni svet, o iztočitvi čtana kotegijskega upravnega organa pa kotegtj ski upravni organ. V PREHODNE !N KONČNE DOLOČBE 29. čten Z dnem uvetjavitve tega odtoka preneha \etja!t odtok o us!ano\!t\t, organiziranost) in de!o\nem področju ohunskth upra\nth organo\ tn strokovne stužbe skupščine tn tz\ ršnega s\eta Skupščtne občtnc t/ota ter njegove spremembe in dopo)ni!\e (Ltradne ot^ja^e, št s/st) tn 28/s 3). 30. eten Ta odtok začne \etjati z dnem ohja\e, uporat^tja )ia se od !. aprtta 1984 datje. ŠTEVILKA: 021-8-7S/S4 Predsedntk tzota, 22. ntarca !9S4 Branko FURLAN, t. r. Na podtagt 203. čtena statuta občtne tzota (Uradne objave, št. 5/7S tn 4/82), 9. čtena Pravitnika o podetjevanju priznanj občine tzota in 6. čtena dogovora o podetjevanju domteitov enotam tn stužbam NOV tn POS ter aktivistom OF je Skupščina občine !yo!a na sejah zbora združenega deta, zbora krajevnth skupnosti tn družbenopotitičnega zbora dne 22. marca 1984 sprejeta SKLEP O PODELtTV! DOMtCtLA SKUPNOST! SLOVENSK!H BOR CEV V NOV MAKEDONIJE, GRClJE !N ALBANIJE V !ZOL! L Skupnosti stovenskih borcev v NOV Makedonije, Grčije in Atbanije se podeti domici) v občini tzota. Skupnosti stovenskih borcev v NOV Makedonije, Grčije in Atbanije z domicitom v !zoti se izroči bojna zastava s posvetitom in tistina. 3. Listino podpiše predsednik Skupščine LAN. 4. občine !zo!a Branko FUR Ta sktep začne vetjati nastednji dan po objavi v Uradnih objavah. Števitka: 90-1-84 Predsednik tzota, 22. marca 1984 BRANKO FURLAN, !. r. OBČiNA KOPER Na podtagi !6. čtena dogovora o uresničevanju družbene usmeritve razporejanja dohodka v 1983. tetu in 273. čtena statuta občine Koper je izvršni svet skupščine občine Koper na seji dne ! 6. marca 1984 spre- O OBJAVI PODATKOV O STOPNJI RAST! OSEBNIH DO HODKOV V GOSPODARSTVU OBČINE KOPER PO PERIODIČNEM OBRAČUNU ZA OBDOBJE JANUAR—DECEMBER 1983 L Dosežena rast razporejenih sredstev za osebne dohodke (masa) v obdobju januar—marec 1983 v primerjavi z razporejenimi sredstvi za osebne dohodke po zaktjučnih računih za teto 1982 znaša v gospodarstvu občine Koper 29,2%. 7 Rast razporejenih sredstev za osebne dohodke na detavca po vkatku-tiranih urah na mesec v obdobju januar—december 1983 v primerjavi s poprečnimi razporejenimi sredstvi za osebne dohodke na detavca na mesec v tetu 1982 znaša v gospodarstvu občine Koper 29,0%. 3. Ta sktep še objavi v uradnih objavah. St.: 113-7/83 Predsednik Koper, 23. marca 1984 VIKTOR LOZEJ, t.r. OBČtNA PtRAN Na podtagt ! 55. čtena Zakona o sistemu družbenega ptaniranja in o družbenem ptanu SR Stovenije (Uradni tist SRS, št. 1/80), 78. in 220. čtena statuta občine Piran tn v sktadu z dogovorom o temetjih družbenega ptana občine Ptran za obdobje 1981—1985 je skupščina občine Piran na točenih sejah zbora združenega deta. zbora krajevnih skupnosti in družbenopotitičnega zbora dne 27. februarja 1984 sprejeta + RESOLUCIJO O POLITIK! DRUŽBENEGA IN GOSPODARSKEGA RAZVOJA OBČINE PIRAN V LETU 1984 ! TEMELJNI CILJ! IN USMERITVE DRUŽBENOEKONOM SKEGA RAZVOJA OBClNE V LETU 1984 V sktadu z usmeritvami dotgoročnega programa gospodarske stabiti-zacijc in načrtov njegovega uresničevanja v SR Stoveniji in občini, tentennimi razvojnimi citji opredetjenimi v dopolnjenih planskih aktih občine Piran za obdobje 1981 —1985, osnovnimi usmeritvami družbenega in ekonomskega razvoja SR Stovenije v letu 1984 bodo vsa prizadevanja in aktivnosti v občini usmerjena v uresničevanje nastednjih ktjučnih natog in citjev: — v večjo odgovornost detavcev, detovnih tjudi in občanov pri izvajanju natog v vseh samoupravnih organizacijah in skupnostih ter od-točnost detavcev, da z botjšim in učinkovitejšim detom ter s krepitvijo samoupravnih odnosov izvajajo sprejete ukrepe gospodarske stabilizacije: 70 URADNE OBJAVE 30 marca 1964 — §( 7 — v produk'tvno m kakovostno akt.nranje bstnth v! m sredstev t večjo naskmttst jo tu bitne ide tn bojem ta ponosno Mietei !jan je deb m usrvarja!nostt. — povečanje tzvota Haute* m bbga t!ast. tu konsertthstno po^ dračje t večjtm sk!jučesanjem % mednarodno dehtei deb Povečanje vsota stontes tn bbga mora poit at) * ktu !9^4 tečršče prttadesanj vseh organi/act) t dr učenega deb 1 ohčtnt 1 podtočka pomorstva. tun sbčno^gosttnsk.h dejavnost) tet tndustrtje Vršma )n porast ovoza posametnth (T)0/D ho razbčna odi nno od njthose dosedanje sktjučenostt 1 mednarodno dehtei deb tet ho po drobne je oprede)jena 1 pbnt (1JO/D uskbjentmt % okv.ru S!SEOT. — pomčanjc protzsodnje htane kme'tpkth )n hubk.h proszvodos tet nho(jšanje preskrbe prehtiahtu — ohotjšanje retuhatos gospodarjenja. tbm fmančnega po!očaja organttaa; tdručenega deb tn dvtg akumubrtvne ipoiohnoitt goiyx^ darstva Akrtsnost. ta uč.nkos.tejše gospodar,;njc tn k^pttes tepto duktnne sposobnost. gospsvdarjenja bodo usmer jene tud) 1 dohod kovno poi et oian^e gospodarstva na oinoit skupno oprede!jen.h tnte tetoi tn dehtei deb. — na osnov. do*oč.tve ptednoit) uvoza. tbitt uvota 1 konvert.ht! nega področja. bodo trnek absohj'no predrunt O/D. kt ttvačajo na konsert.h)!no področje. - uikbdttci neh oh!.k potahe t de jansko razpotoč!j.nm. ved stv. Posebna skrb ho namenjena rathrementtudoh.'dka gtnpodarstva — e okvtru danth pnstojnostt občane — uresnkesanje poht.ke produkttvnegataposknanja. — tu področju tmesttojske porabe bo t ukrep) ekonomike pohttke podprto vbganje sredstev 1 tak!juč**anje tn ratio; tnt.h tmog!j.sost.. k) 10 pomembne ta povečanje ttiota otttoma doseganje večjega neto dentnega pnbia tn ta nadomeščanje uiota Prednost bodo trnek na kdhe 1 pomorstvo. tunstkno gosposbrstio. tndustr.jo. kmettptio 2 MODNOST! !NC!U! MATER!ALNE(rA RA/VOČAOBf!Nr V LETT !9k4 !zvajanjz tn urtimčevanj* naiedenth temetjn.h cdjev tn usmerttev ho odkkttno oprede) jev a!o tudt matena!ne tn razvojne močnostt oh č.neskru !9k4 Oh vsestranskem uresnkevanjutnHiaja#ju!cme!jnth cr!jei taHaitjenth t resokerjo obči ne P.ran tet upoštevanju usmertev dolgoročnega ptograma goipodanke vtahthzacrje m načrta njegovega utevMČeianja 1 SR Stoven.j. tet načrta utesnjevanja dotgoročnega programa goipodanke Hahthtaetje 1 ohčtnt Pttan upoštevajoč tudt ra trne rt na svetovnem trgu. homo 1 ktu )9K4 predi tdoma — poiečah dručhen. prosti od ta nagnan; 2 r. nomtnalno 27 (deflator 23) -* uwt hbga tn storitev 1 cekš. poiečah ta !3 . viot na kornet tthskso območje pa ta 20%. obseg tnduitnpke prottvodnje ho itčjt ta okoft 2 %. — ohieg pomorskega prometa ta okoM 3%. ** obseg tunvtčnega prometa oh upoštevanju nonh tmog!jtivstt (Strunjan) tn hotjšem vkonščanju kapaetet ta !2'i (povečanje je predjtdeno predi vm na račun tujth goitoi) — a oatahh dejammtth hodu petradt*an)a usmerjena 1 ohtatutm sedanjega obiega proviodnje tn dtučhenega peottioda pbntrana taat pr^t^iodnje tn dtuihenega provi -da Ktdoietena 1 poiečanjem proAtktnnoHt de!a ta najman; ! h tet t dosledno ps> !ntko proArkttsnega tatassAm an ja. kt se ho poiočak ta okok 0.3 * dohodek tdtutenega deb ho s ktu !VW4 g te de na teto !9tt3 no nuna)no pd^se! ta *Aoh 2*^ /atadt rmanjtanja deteta tatpokdtpsega dohodka tat ad. potai naianja obietnoitt do tupne. je še nadatje portehno umejesatt ne chkke porahe T akohodopes lamouptamem iporatumeianju n družbenem dogo šarjenju o tatpoeejanju dohodka vedite* ta bruto oiehne dohodke s občmt s gtobetu nataščab ta okoh 20 s počeeneje rsd dohodka (Hop njanomtnatneraH) 2!.3 4) / worn na Hopnj" dosatene m poie čane pemtmdnje. dosatene prodsdt.irsostt deb. hotjb ekoruumčno eh. ttiotnsh reruttatoi m drugih pokatatet jei gospodar jen ja. ho raien tn ra* sresheei taruehne dohosfke s orgatu/ao jah tshučenega deb ta^ ehčna Senati a ta skupno porabo s S); dručhensh de jasnost, m SfS mate nafne peottnub je hodo s gtohatu narakčab ta 2b i počasne je od tastt dohodka tn se hodo nonunatru ponečab ta 21.3 \ akutu dručhen.h de jasnost) ho treba namemtt prednost prs^tamu s podenja ttohrače sanja, tdtantia m otroškega santia Ptnpesne stopnje S!S se tuukt gth*te s sktadu t takoanktm. dotoč.k .n dručhem^. usmete .am rror^un - n.r^.b N. podfO^p. .p)u*nt por.ht ho potrthn. r.oonatM^. porah, .red-t,,. ,n poslan K o^n.ov.to^h upr.^t s Hrohovn.m usponhl).K)cm Jt)aw om>trr^^' or,.n,;*n,o .n Je), ter hot^o rrho tehn^e opremr. rt-t. ' potptltn.m uv.).n^m AOP \ tetu )9tt4 ho rjot sptrdn: por.ht s oMtn. 4e * vtfp men oda se za vršitca dolžnosti ravnatelja imenuje tovariša Jožeta Horvata do 29. 2. 1984.* Svet doma na svoji seji dne 29. 2. !984 ni imenovat ravnatetja doma. Na isti seji je imenova! vršitca dotžnosti ravnate)ja doma za mesec dni. Takšno odtašanje in zavtačevanje postopka imenovanja individuat-nega pos!ovodnega organa je nevzdržno, saj je povzroči!o nezakonito stanje v smis!u 510. č)ena zakona o združenem de!u, ki dopušča opravljanje zadev z detovnega področja indivtdua!nega postovodnega organa po vršiku do!žnosti najdatj 6 mesecev, v konkretnem primeru pa teče že deveti mesec. Med nekaterimi dc!avci doma so že ves čas postopka imenovanja in-dividua!nega postovodnega organa Doma učencev Batdomir Saje« od !4. 4. 1983 da!je prisotna raz!ična mnenja in razhajanja g!ede prijav-!jenih kandidatov, s čemer so se bistveno pos!abša!i odnosi med temi detavcLTudi družbenopohtične organizacije Doma učencev ^Batdo-mir Saje" Portorož v tem času niso vsebinsko posegate v razčiščevanje misetnosti in obnašanja do!očenega števita detavcev s citjem čimhi-trejše vzpostavitve zakonitega stanja v delovni organizaciji. Zaradi nastatega stanja je Družbeni pravobranikc samoupravtjanja Koper pregkda! postovanje delovne organizacije in ugotovi! opisano stanje ter dne 6. 3. !984 predtaga! skupščini občine, da izreče ukrep družbenega varstva. O predtogu je razpravtja! izvršni svet Skupščine občine Piran in podpr! predtog Družbenega pravobranitca samoupravtjanja. Skupščina je na podtagi pred!oga Družbenega pravobranitca samoupravtjanja Koper, ugotovitev in razprave ter pozitivnega mnenja Izvrš-nega sveta Skupščine občine Piran sprejeta ta ukrep, ker je ocenita, da je poseg družbenopohtične skupnosti potreben zaradi zaščite družbenega interesa. S tem je ta ukrep utemetjen. Pravni pouk: Proti temu sktepu je dopustno v roku 15 dni vtožiti zahtevo na Sodišče združenega deta SR Stovcnije, da odtoči o zakonitosti tega sktepa. Zahteva za preizkus zakonitosti ne odtoži njegove izvršitve. Števitka: 022-6-84 Predsednik Piran. 22. marec !984 DRAGO ŽERJAL, !. r. 2. Usmeritve iz tega sktepa stuiijo samoupravnim organizacijam in skupnostim s področja izven materiale proizvodnje za usmerjanje de-titve dohodka in uresničevanje dotočit !!!. pogtavja dogovora o uresni-čevanju družbene usmeritve razporejanja dohodka v 1983. tetu. 3. Ta sktep vetja takoj in se objavi v §t.: 113-12/80-84 Piran, 20. marca 1984 Uradnih objavah. Predsednik ELV1NO KORELIČ, t.r OBČtNA POSTOJNA Na podtagi 35. in 44. čtena Zakona o financiranju sptošnih družbenih potreb v družbenopohtičnih skupnostih (Uradni tist SRS. št. 39/74), 9. čtena Zakona o knjigovodstvu (Uradni tist SFRJ, št. 25/81), uredbe o kontnem ptanu in bitanci za proračune družbenopohtičnih skupnosti (Uradni tist SFRJ. št. HV82), pravitnika o vsebini posameznih kontov v kontnem ptanu za proračune družbenopohtičnih skupnosti (Uradni tist SFRJ, št. 12/82 in 20/82), pravitnika o vsebini posameznih postavk v obrazcih periodičnega obračuna in zaktjučnega računa, o načinu poši-tjanja periodičnega in zaktjučnega računa ter o podatkih in dokumentaciji, ki jih je treba postati skupaj s periodičnim obračunom in zaktjuč-nim računom za proračune družbenopohtičnih skupnosti (Uradni tist SFRJ, št. 12/82) in 168. čtena Statuta občine Postojna, je Skupščina občine Postojna na seji Zbora združenega deta in Zbora krajevnih skupnosti dne 27. 3. 1984 sprejeta ODLOK O POTRDITVI ZAKLJUČNEGA RAČUNA PRORAČUNA IN REZERVNEGA SKLADA OBČINE POSTOJNE ZA LETO 1983 1. čten Potrdi se zaktjučni račun o izvršitvi proračuna občine Postojna za teto 1983, katerega sestavni det je tudi zaktjučni račun rezervnega sktada proračuna. 2. čten Doseženi prihodki in odhodki po zaktjučnem računu za teto 1983 so znašti: I. Po proračunu: — prihodki: — odhodki: iztočitev prihodkov nad dovotjeno porabo — raztika med prihodki in odhodki 96.660.262.05 92.753.260.05 3.907.002,00 Na podtagi 251. čtena statuta občine Piran (Uradne objave, št. 12/78) in 6/82) in v sktadu z dogovorom o uresničevanju družbene usmeritve razporejanja dohodka v tetu 1983 je Izvršni svet Skupščine občine Piran na seji dne 20. marca 1984 spreje! nastednji SKLEP I Na podtagi podatkov Stužbe družbenega knjigovodstva po zaktjuč-nih računih Izvršni svet ugotavlja, da se je v tetu !983 v primerjavi z tetom 1982 v gospodarstvu občine Piran povprečni razporejeni mesečni brutto osebni dohodek na detavca po vkatkutkanih urah deta povečat za 30,3 % in znaša 27.797 din Razporejena sredstva za brutto osebne dohodke (masa) so v gospodarstvu občine Piran porasta za 25,6%. II. Rezervni sktad — prihodki 4.716.161,55 — odhodki 161.078.00 — presežek prihodkov nad odhodki 4.555.083,55 3. člen Presežek prihodkov nad odhodki rezervnega sklada v višini 4.555.083,55 din se prenese kot prihodek za teto 1984. 4. čten Ta odtok začne vetjati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Številka: 400-1/84-5 predsednica Postojna, 27. 3. 1984 STANKA HORVAT, I. r 30. marca 1984 — Št. 7 URADNE OBJAVE 05 Bil ANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV PRORAČUNA OBČINE POSTOJNA ZA LETO 1983 Vrsta prihodka PRIHODKI Plan Končni plan Izvršitev 1. Davek na dohodek in davek iz OSD 41.700.000 42.558.000 40 431.980,55 2. Prometni davek, davek od premoženja in na prih. od premoženja 27.850.000 30.600.000 33.683.100,40 3. Takse 5.600.000 5.820.000 5.865.739,60 5. Prihodki po posebnih predpisih 7.700.000 9 500.000 9 510.612,50 6. Prihodki uprav, organov in drugi prihodki 4.100.000 4.500.000 7.103.829,00 7. Prihodki od drugih družbenopolitičnih skupnosti 65.000 65.000,00 9. Prenesena sredstva — — SKUPAJ 86.950.000 93.043.000 96.660.262,05 Št. gl. namena Razporeditev prihodkov Plan Končni plan Izvršitev 01 Dej. organov družbeno- pol. skup. 60.681 460 64.332.733 65.144.183,90 02 Ljudska obramba 1.300.000 1.300 000 1.300.000,00 03 Dej. družbenop. org. in društev 4.357.616 4.427.299 4.427.298,90 04 Negospodarske investicije 2.061.123 2.043.128 1.997.841,65 07 Kulturno prosvetna dejavnost 1.021.530 1.071.711 1.071.711,00 08 Socialno skrbstvo 5.958.690 5.700.000 5.694.740,00 09 Zdravstveno varstvo 87.420 97.420 89.173,45 10 Komunaltra dejavnost 1.793.780 1.937.555 1.406.202,85 11 Dejavnost krajevnih skup 1.645.000 1.645.000 1.645.000,00 13 Odstopljeni izdatki 6 300.000 8.220.000 8.104.811,60 15 Gospodarske investicije 21.000 21.000 18.682,20 17 Tekoča prorač. rezerva in obvez, iz prejšnih let 5.38! — 3.907.002,00 18 Krediti, vezana in izločena * sredstva 1.717.000 2.247.154 1.853.614.50 SKUPAJ 86.950.000 93.043.000 96.660.262,05 Na podlagi 23. člena Zakona o financiranju družbenopolitičnih skupnosti v SR Sloveniji (Uradni list SRS, št. 39/74). 168. člena statuta občine Postojna in 2. člena družbenega dogovora o izvajanju politike na področju splošne porabe na ravni občin v SR Slovemj) v letu 1984, je Skupščina občine Postojna na seji Zbora združenega dela in Zbora krajevnih skupnosti dne 27. marca 1984 sprejela ODLOK O PRORAČUNU OBČINE POSTOJNA ZA LETO !984 !. člen 1. Predviden) prihodki ptoračuna občine Postojna bodo v letu 1984 znašali — din 118.975.900,00 2. Razporejeni prihodkt proračuna občine Postojna bodo znašali — din H 3.634.000,00 3. Razporejena sredstva, ki bodo večja od 18% kalkulattvnih prihodkov — din 5.341.90^,00 Razporejena sredstva, ki bodo večja od 18 % kalkulativnih prihodkov se uoorablja v smislu 7 člena Družbenega dogovora o izvajanju politike na področju splošne porabe na ravni občin v SR Sloveniji v letu 1984. 2. člen V rezervni sklad občine se vlaga 1 5 % vseh prihodkov, ki pripadajo proračunu občine za leto 1984. 3. člen Prihodki upravnih organov, ki se pridobivajo z lastno dejavnostjo in ki se po predpisih o vplačevanju prihodkov nakazujejo na posebne ra- čune, so prihodek proračuna. V proračun se stekajo tudi prihodki od povprečnin, ki jih odmerja organ za postopek o prekrških občine Postojna na podlagi Zakona o prekrških (Uradni list SRS, št. 7/73). 4. člen Sredstva za krajevne skupnosti v znesku 1.9! 1.500 din se razporedijo na krajevne skupnosti po dogovorjenih kriterijih. 5. člen V primeru neenakomernega pritoka sredstev se bodo odhodki po tem odloku krili iz proračunske rezerve do višine razpoložljivih sredstev. 6. člen Izvršm svet občine je pooblaščen, da odloča: - o uporabi tekoče proračunske rezerve - o uporabi sredstev rezerv za odpravo izrednih okoliščin iz 1. točke 39. člena Zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih do zneska 500.000 din - o sredstvih, ki so večja od 18 % kalkulativnih prihodkov (7. člen Družbenega dogovora o splošni porabi za leto 1984). 7. člen Kontrolo finančnega in materialnega poslovanja občinskega proračuna ter uresničevanje samoupravnih sporazumov in dogovorov o deli-*tvi dohodka in osebnih dohodkov opravlja Komite za družbene dejavnosti in občo upravo občine Postojna. 8. člen Bilanca prihodkov, splošni razpored prihodkov in posebni de! proračuna so sestavni de! tega odloka. 9. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po .objavi v Uradnih objavah, uporablja pa se od 1. januarja 1984. Številka: 400-1/84-5 Predsednik Postojna, 27. marca 1984 STANKA HORVAT, 1. r. PLAN PRORAČUNSKIH PRIHODKOV IN RAZPORED PRIHODKOV OBČINE POSTOJNA ZA LETO 1984 Vrsta prihodka PRIHODKI SKUPAJ 1. Davek na dohodek in davek iz OSD 46.336.000 2. Prometni davek, davek od premoženja in na prih. od premoženja 41.846.000 3. Takse 9.272.000 5. Prihodki po posebnih predpisih 12.490.000 6. Prihodki uprav, organov in drugi prihodki 7.104.000 7. Prihodki od drugih družbenopolitičnih skupnosti 1.909.900 9. Prenešena sredstva — SKUPAJ 118.975.900 Št. gl. namena Razporeditev prihodkov SKUPAJ 0 ! Dej organov družbenopol. skupnosti 80.538.800 02 Ljudska obramba 1.510.000 03 Dej. družbenop. org. in društev 5.341.550 04 Negospodarske investicije 1.798.355 07 Kulturno prosvetna dejavnost 1.262.550 08 Socialno skrbstvo 6.927.000 09 Zdravstveno varstvo 100.000 10 Komunalna dejavnost 1.657.895 11 Dejavnost krajevnih skupnosti 1.911.500 13 Odstopljeni izdatki 10.100.000 15 Gospodarske investicije 29.263 17 Tekoča proračunska rezerva in obvez. iz prejšnjih let 6.039.995 18 Krediti, vezana in izločena sredstva 1.758.992 SKUPAJ 118.975.900 86 URADNE OBJAVE 30. marca 1984 — št. 7 Na podlagi četnega odstavka 95. č!ena Zakona o naravni m kulturni dediščini (Uradni list SRS. št. 1/81) 278. č!ena statuta občine Postojna (Uradne objave št. 24/80) in na predlog Pokrajinskega arhiva Koper je Komite 7a družbene dejavnosti občine Postojna dne 2!. marca 1984 spreje! SKLEP O DRUŽBENIH PRAVNIH OSEBAH IN DRUŠTVIH. KATERIH ARHIVSKO GRADIVO BO PREVZEMAL POKRAJINSKI ARHIV KOPER L člen Družbeno pravne osebe m društva, ki imajo sedež na območju občine Postojna (v nadaljnjem besedilu: družbene pravne osebe in društva) iz katerih arhivsko gradivo bo v skladu z zakonom o naravni in kulturni dcdiščmt (v nadaljnjem besedilu: zakon) prevzemal Pokrajinski arhiv Koper (v nadaljnjem besedilu: arhiv), so: I Gozdno gospodarstvo Postojna 2. JAVOR Lesna industrija Pivka 3. Kmetijska zadruga Postojna 4. Komunalno podjetje Postojna 5. LIV Postoj.ia Industrija kovinskih in plastičnih izdelkov 6. Ptvka Perutninski kombinat Neverkc 7. Transavto Postojna 8. PTT Podjetje za PTT promet Koper. TOZD Postojna 9. SGP Gradnje Postojna 10. Staninvest Postojna 11. Triglav Ljubljana. Območna zavarovalna skupnost Postojna 12. Turistično hotelsko podjetje Postojnska jama Postojna 13. ŽTP Ljubljana (ŽG-DSSS Prometna izpostava, Postojna. TOZD Promet Postojna. TOZD SVTK Pivka. TOZD za transport Postojna. TOZD za upravljanje in vzdrževanje prog Postojna. TOZD Gostinstvo Pivka. TOZD za vleko vlakov Pivka. TOZD za vzdrževanje stabilnih naprav električne vleke Pivka) 14. Ključavničarstvo Postojna 15. Osnovna šola 25. maj Prestranek 16. Osnovna šola Postojna 17. Osnovna šola »Heroj Zafred« Košana 18. Osnovna šola Bratov Vodopivec Pivka 19. Vzgojni zavod Planina pri Rakeku 20. Glasbena šola Postojna 21. Mestna knjižnica »Bena Zupančiča« Postojna 22. Mercator Nanos Postojna 23. Kulturno društvo Košana. Postojna 24. Pevski zbori Postojna 25. Letalska zveza Slovenije. Klub letalcev Postojna 26. Zveza lovskih družin Postojna 27. Občinska strelska zveza Postojna 28. Planinsko društvo Postojna 29 Zveza telcsnokulturnih organi/aetj Postojna (s klub) in društvi) 30 Zveza vaditeljev in trenerjev smučanja Postojna 31. Jamarski klub Plamna pri Rakeku 32. Zdravstveni center Postojna 33. Vzgojno varstveni zavod Postojna 34. Dom upokojencev Postojna 35. Kulturno drušfvo LIPA Studeno 36 Amatersko gledališče SVOBODA Postojna 37. Zveza kulturno prosvetmh organizacij občine Postojna 38. Godba na pihala Postojna 39. Delavska univerza Postojna 40. Občmskt sodntk za prekrške Postojna 4L Skupščina občine Postojna 42 Krajevna skupnost Suhorje 43. Krajevna skupnost Jurišče 44. Krajevna skupnost Šmihel pod Nanosom 45. Krajevna skupnost Hrenovicc 46. Krajevna skupnost Student) 47. Krajevna skupnost Pivka 48. Krajevna skupnost Zagorje 49. Krajevna skupnost Košana 50. Krajevna skupnost Razdrto 51 Krajevna skupnost Hruševje 52 Krajevna skupnost Postojna 53. Krajevna skupnost Landol 54. Krajevna skupnost Prestranek -------------------------------k------- 55. Krajevna skupnost Bukov je 56. Krajevna skupnost Veliko Ubeljsko 57. Krajevna skupnost Plamna 58. Krajevna skupnost Hrašče 59. Krajevna skupnost Dolane 60. Medobčinski inšpektorat Postojna 61. Sodišče združenega dela Postojna 62. Temeljno sodišče Koper. Enota Postojna 63. SDK v SR Sloveniji. Podružnica Postojna 64. Družbeni pravobranilec samoupravljanja Postojna 65. SIS za gozdarstvo notranjskega GG Postojna 66. Skupnost za pospeševanje kmetijstva občine Postojna 67. Kmetijska zemljiška skupnost občine Postojna 68. Samoupravna stanovanjska skupnost občine Postojna 69. Komunalna SIS Postojna 70. SIS za požarno varnost Postojna 71. Občinska izobraževalna skupnost Postojna 72. Občinska raziskovalna skupnost Postojna 73. Kulturna skupnost Postojna * 74. Telesno kulturna skupnost Postojna 75. Skupnost otroškega varstva Postojna 76 Občinska skupnost socialnega skrbstva Postojna 77. Občinska skupnost za zaposlovanje Postojna 78. Občinska zdravstvena skupnost Postojna 79. Občinska skupnost socialnega varstva Postojna 80. Notranska medobčinska gospodarska zbornica Postojna 81. Komite občinske konference ZKS Postojna 82. Medobčinski svet ZKS Notranjsko kraških občin 83. Center za socialno delo Postojna 84. Medobčinski svet SZDL Kraško notranjskih občin 85. Občinska konferenca SZDL Postojna 86. ZSS Občinski svet Postojna 87. Medobčinski svet ZSS Notranjsko kraških občin 88. Medobčinski svet ZSMS Kraško notranjske regije 89 Občinska konferenca ZSMS Postojna 90. ZZB NOV Občinski odbor Postojna 91. Domicilnt odbor artilerijske brigade 8. Korpusa NOV IMPOJ (4. armada) 92. Domicilnt pododbor Dolomitskega odreda 93 Domicilni pododbor Jeseniško bohinjskega odreda 94. Domicilni pododbor Notranjskega odreda 95. Domicilni odbor Pivške čete 96. Domicilni odbor političnih pregnancev na Sardiniji '97 Radio klub Jama Postojna 98. Zveza organizaoj za tehnično kulturo Postojna 99. Društvo inženirjev in tehnikov gozdarstva Postojna 100. Občinska zveza prijateljev mladine Postojna KM. Občinska organizacija počitniške zveze Postojna M)2. ZRVS SR Slovenije občinski odbor Postojna M)3. Čebelarsko društvo Postojna 104. Občinska gasilska zveza Postojna M)5. Kraška skupnost za varstvo okolja Postojna 106. Turistično društvo Postojna 107. Turistično društvo Planina 108. Srednja naravoslovno matematična in kovinarsko strojna šola Postojna 109. Gozdarski šolski center Postojna ! 10. Kraška muzejska zbtrka Postojna Arhtv bo prevzemal tud) arhivsko gradivo pravnih prednikov in pravnih naslednikov v tem členu navedenih pravnih oseb in društev Arhtvu sc bo izročalo arhivsko gradivo, ko bodo zagotovljeni ustrezni prostori, možnosti vzdrževanja in varovanja gradiva pred poškodbami, uničenjem in izgubo po predhodnem dogovoru imetnika in arhiva. 2. člen Družbeno pravne osebe in društva, ki imajo dokumentarno gradivo in izv ira iz časa do 15. 9. 1947 morajo to gradivo v celoti izročiti arhivu. n w 3 člen .** ' ^ o^be in društva iz L m 2. člena tega sklepa morajo sk.-o tl' ") P'' ugotavljanju, odhtranju in izročanju arhiv- "eg- grad,va arh.vu ter pr, vodenju evadente o njem in morajo za izva- 30. marca 1984 — Št. 7 URADNE OBJAVE 87 janje obveznosti po dotočbah zakona zagotovit) potrebna sredstva in strokovno usposobtjene detavce. 4. čten Družbene pravne osebe in društva, ki niso zajeta v !. etenu in katerth arhivsko gradivo ne bo prevzema! arhiv. morajo to gradn o trajno hraniti. ga varovati in omogočati njegovo uporabo: drugemu tmetniku od stopijo arhivsko gradivo !e s pristankom arhiva. Družbene pravne osebe in društva iz prejšnjega odstav ka imajo pravico do pojasnita, kaj je arhivsko gradivo v smis!u 3K. čicna zakona. V primeru, da je arhivsko gradivo posamezne družbene pravne osebe a!i društva iz prejšnjega odstavka potrebno zaradi dopo!nitve gradiva, ki ga je že prevze! arhiv na pod!agi 1. čtena tega sk!epa. bo o izročitvi tega gradiva arhivu odtoči! za kutturo pristojm upravni organ občine z odtočbo. 5. čten Dotočita 2. in 3. etena tega sktepa se ne nanašajo na dokumentarno grad)vo, iz katerega se odbira arhiv sko gradivo, za katerega opravljajo natoge varstva v sktadu z zakonom arhiv SR Stovcnije m organi iz tOO. etena zakona. 6. čten Ta sktep se objav i v Uradnih objav ah in začne vetjati osmi dan po objavi. Št.: 402-4/80 Postojna, dne 2t. marca t984 PREDSEDNtk KOMtTEJA ZA DRUŽBENE DEJAVNOST! tN OBČO UPRAVO MtRO GOLOB, t. r. OBČ!NA SEŽANA Na podtagi 35. čtena zakona o financiranju sptošnih družbenih potreb v družbenopotitičnih skupnostih (Uradni tist SRS, št. 39/74, 4/78 in t8/80) in 162. čtena statuta občine Sežana (Uradne objave, št. 25/83) je skupščina občine Sežana na seji zbora združenega deta in na seji zbora krajevnih skupnosti dne 23. marca 1984 sprejeta ODLOK O ZAKLJUČNEM RAČUNU PRORAČUNA OBČINE SEŽANA ZA LETO !983 T čten Sprejme se zaktjučni račun proračuna občine Sežana za teto !983, katerega sestavni de! je tudi zaktjučni račun rezervnega sktada proračuna in posebne partije ž. r. proračuna omejevanje sptošne porabe in zaktjučni račun posebne partije ž. r. — Sredstva za mikrotokacijo proste cone Sežana. 2. čten Prihodki so biti doseženi in razporejeni po bitanci proračuna za teto 1983, kot sledi: — prihodki 123.133.019.70 din —ojhodki 121.767.517.50 din — presežek prihodkov 1.365.502.20 din 3. čten Presežek prihodkov v znesku 1,365.502,20 din se prenese v proračun za teto 1984. 4. čten Doseženi prihodki in odhodki rezervnega sktada po ZR za teto 1983 znašajo: -prihodki 7.455.970,45 din — odhodki 1.449.820,00 din — presežek prihodkov 6.006.150,45 din Presežek prihodkov rezervnega sktada v znesku 6,006.150,45 din se prenese v rezervni sktad občine za teto 1984. 5. člen Doseženi prihodki in odhodki posebne partije proračuna omeje- vanje sptošne porabe za teto 1983 znašajo: — prihodki 18.331.092,85 din — odhodki 17.141.549,60 din — presežek prihodkov !. 189.543,25 din Presežek prihodkov se prenese v tetu 1984 kot prihodek posebne partije proračuna občine Sežana. 6. čten Doseženi prihodki in odhodki posebne partije žiro računa proračuna občine Sežana — Sredstva za financiranje de! mikrotokacije proste cone Sežana za teto 1983 znašajo: — prihodki 585.632,15 din — odhodki 585.632,15 din presežek prih. 0 7. čten Ta odtok začne vetjati nastednji dan po objavi v Uradnih objavah. Števitka: 400-1 /83 Predsednik Sežana, dne 23. marca !984 Tihomir KOVAČIČ, t. r. BILANCA PRtHODKOV IN SPLOŠNI RAZPORED PRIHODKOV PO ZR ZA LETO 1983 Vrsta prihodka Ptan Realizacija . Ind. — Davek iz OD 39,800.000 39,542.918 99 — Prometni davek, davek od premož in na doh. od premož. 37,235.000 38.145.920 102 — Takse 18,844.000 19,076.394 101 — Dohodki po poseb. predpisih 4,510.000 4,249.717 94 — Doh. upr. org. in drugi prihodki 12,605.098 13,045. !69 103 — Doh. od drug. DPS 2,161.000 2,161.000 100 — Prenesena sredstva 6,912.902 6,911.902 100 SKUPAJ PRIHODKI 122,068.000 123,133.020 101 Vrsta odhodka Ptan Reatizacija Ind. — Dejavnost organov DPS 87,867.000 87,837.573 100 — Ljudska obramba 3,542.000 3,542.000 100 — Dejavnost DPO in društ. 4,819.000 4,819.000 100 — Negospodar. invest. 7,165.000 7,176.830 100 — Sociatno skrbstvo 10,883.000 10,862.413 100 — Zdravstveno varstvo 60.000 63.543 106 — Komunatna dejavnost 2.269.420 1,805.034 80 — Odstoptjeni prihodki 4,201.988 3,457.653 82 — Tekoča pror. rezerva in obv. iz prej. tet 942.880 — — Krediti, vezana in iztoč. sredstva 1,260.592 1,260.592 100 SKUPAJ ODHODKI 122,068.000 121,767.518 100 PRIHODKI SKUPAJ 123,133.020 ODHODKI SKUPAJ 121,767.518 1,365.502 Na podtagi 23. čtena zakona o financiranju sptošnih družbenih potreb v družbenopotitičnih skupnostih (Uradni tist SRS. št. 39/74) in 162. čtena statuta občinc^Sežana (Uradne objave, št. 25/81) je skupščina občine Sežana na seji zbora združenega deta in na seji zbora krajevnih skupnosti dne 23. marca 1984 sprejeta ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SEŽANA ZA LETO 1984 1. čten Predvideni prihodki proračuna občine Sežana bodo v tetu 1984 znašati 139.945.019,00 din od tega razporejeni prihodki 138.623.019,00 din nerazporejeni prihodki 1.322.000,00 din 86 URADNE OBJAVE 30. marca 1984 — §t. 7 2. č!en Vsi prihodki proračuna, ki jih občinski upravni organi dosežejo s svojo dejavnostjo so prihodki občinskega proračuna. 3 č!en V rezervni sk!ad se vlagajo sredstva po preteku vsakega meseca v znesku !% od ustvarjenih prihodkov v minulem mesecu 4. č!en O razporeditvi oziroma uporabi nerazporejenih prihodkov (tekoče proračunske rezerve), ki so namenjeni za pokrivanje nepredvidenih potreb odtoča izvršni svet in o tem naknadno poroča občinski skuščini 5 č!en Pregted prihodkov in odhodkov proračuna za !eto 1984 (bitanca) jc sestavni de! tega odtoka. 6. č!en Ta odtok začne vetjati nastednji dan po objavi v Uradnih objavah, uporabtja pa se od t. januarja ! 984. Števitka: 400-7/83 Predsednik Sežana, 23. marca ! 984 Tihomir KOVAČIČ. ! r. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV PRORAČUNA OBČINE SEŽANA ZA LETO 1984 Vrsta prihodka Ptan — Davek iz osebnega dohodka — Prometni davek, davek na premoženje in na dohodek od premož — Takse — Dohodki po posebnih predpisih — Dohodki upravnih organov in drugi prihodki — Dohodki od drugih DPS — Prenesena sredstva 38.100.000 54.459.000 23.700.000 5.020.000 16.800.517 500.000 1.365.502 PRtHODK! SKUPAJ 139.945.019 Vrsta odhodka Ptan — Dejavnost organov DPS — Ljudska obramba — Dejavnost DPO in društev — Negospodarske investicije — Sociatno skrbstvo — Zdravstveno varstvo — Komunatna dejavnost — Odstoptjcni prihodki — Tekoča prorač rezerva in obv. iz prej tet — Krediti, vezana in iztočena sredstva 100.521.000 4.115.000 5.472.000 6.500.000 13,811.000 100.000 1.668.876 5.136.143 1.322.000 1.300.000 ODHODKI SKUPAJ 139.945.019 Na podtagi !.. 2.. 4 in 5 čtena zakona o komunatnih taksah (Uradni tist SRS. št. 29/65. 7/70 in 7/72) m 162. čtena statuta občine Sežana (Uradne objave, št. 25/83) je skupščina občrne Sežana na seji zbora združenega deta in na seji zbora krajevnih skupnost) dne 23. marca !984 sprejeta ODLOK O SPREMEMBAH ODLOKA O KOMUNALNtH TAKSAH V OBČIN) SEŽANA ! čten V tarifni števitk) ! odtoka o komunatmh taksah v občim čežana (Uradne objave, št 8/80 in 8/82) se v prvem odstavku števitka: *20,00. nadomesti s števitko *50,00. in števitka *12,00. se nadomesti s šte-vdko *20.00* 2. čten Ta odtok začne vetjati nastednji dan po objavi v Uradnih objavah, uporabtja pa sc od 1. januarja 1985 datjf. Števitka: 423-18/65-5 Predsednik . Sežana, 23. marca 1984 ' TIHOMIR KOVAČ!Č, !. r. Na podtagi 13. čtena zakona o urbanističnem ptaniranju (Uradni tist SRS, št. t