SLOVENSKA AKADEMIJA ZNANOSTI IN UMETNOSTI ACADEMIA SCIENTIARUM ET AR TIUM SLOVENICA RAZRED ZA ZGODOVINSKE IN DRUŽBENE VEDE C'LASSIS T: HTSTORIA ET SOCIOLOGIA ZNANSTVENORAZISKOVALNI CENTER SAZU Muzikološki inštitut III AMANDUS IVANČIČ SIMFONIJE ZA DVE VIOLINI IN BAS SYMPHONIES FOR TWO VIOLINS AND BASS LJUBLJANA 1984 SLOVENSKA AKADEMIJA ZNANOSTI IN UMETNOSTI ACADEMIA SCIENTIARUM ET AR TIUM SLOVENICA RAZRED ZA ZGODOVINSKE IN DRUŽBENE VEDE CLASSIS 1: HISTORIA ET SOCIOLOGIA ZNANSTVENORAZISKOVALNI CENTER SAZU Muzikološki inštitut MONUMENTA AR TIS MUSICAE SLOVENIAE TIT AMANDUS IVANČIČ SIMFONIJE ZA DVE VIOLINI IN BAS SYMPHONIES FOR TWO VIOLINS ANO BASS LJUBLJANA 1984 MONUMENTA ARTIS MUSICAE SLOVENIAE III Amandus Ivančič SIMFONIJE ZA DVE VIOLINI IN BAS SYMPHONIES FOR TWO VIOLINS ANO BASS UREDNIK EDITOR AKADEMIK DRAGOTIN CVETKO Corrigenda Str. 2, t. 9, cembalo, desna roka: pred drugo šestnajstinko na tretjo dobo manjka višaj Str. 17, t. 56, cembalo, desna roka: pravilno lt~~ Str. 19, t. 7, cembalo, desna roka: pravilno ~ ~-Str. 19, t. 8, I. violina: pred zadnjo noto manjka razveznik cembalo, desna roka: v prvem akordu manjka razveznik pred najvišjo noto Str. 20, t. 16, cembalo, desna roka: zadnji akord je v vrednosti osminke Str. 36, t. 37, cembalo, leva roka : zadnja osminka F Str. 45, t. 53, cembalo, desna roka: pravilno 1 'i,j, , ~n P. 2, b. 9, harpsichord, right hand: before second semiquaver on th'! third beat sharp is missing P. 17, b. 56, harpsichord, ri!!ht hand: correctly P. 19, b. 7, harpsichord, right hand: correctly P. 19, b. 8, rst violin: before the last note natura] is missing harpsichord, right hand: in the first chord natura! is missing before the upper note P. 20, b. 16, harpsichord, right hand: the last chord has the value of a quaver P. 36, b. 37, harpsichord, left hand: last quaver F P. 45, b. 53, harpsichord, right hand: correctly MONUMENT A ARTIS MUSICAE SLOVENIAE III Amandus Ivančič SIMFONIJE ZA DVE VIOLINI IN BAS SYMPHONIES FOR TWO VIOLINS AND BASS SPARTIRAL, REVIDIRAL IN UVOD NAPISAL RECONTRUCTION. REVISION AND INTRODUCTION BY DANILO POKORN GENERALNI BAS CONTINUO BY PAVEL ŠIVIC SPREJETO NA SEJI RAZREDA ZA ZGODOVINSKE IN DRUŽBENE VEDE SLOVENSKE AKADEMIJE ZNANOSTI IN UMETNOSTI DNE 26. APRILA 1984 IN NA SEJI PREDSEDSTVA DNE 7. MAJA 1984 Izid izdaje je podprla Kulturna skupnost Slovenije Vsebina / Contents Uvod / Introduction ................................................... ................................... ................ ... .......... .... ............ .. .. IX/ XI Revizijsko poročilo / Revision Report .............................. ..................................................... ........................ X /XIII Faksimili / Facsimiles . . .. . .. ... .. ... ... . .. .. .. . . . .... . . . . .. .. .. .. .. . . . .. .. . . . .. . . . .. . . .. .. . .. . .. .. . . . .. .. . .. . . . . . . .. .. .. . . . .. ... .. . . .. .. .. .. .. .. . . .. ... .. XV/ XV l. Simfonija v G duru / Symphony in C Major II. Simfonija v A duru / Symphony in A Major 33 III. Simfonija v B duru I Symphony in s fiat Major 4 F11 1 ~ 1 t 1 r Eltl # [Jj Uvod Amandus Ivančič (Ivanschiz, Ivanschitz, lvancsics, lvan­schiitz) in njegovo skladateljsko delo sta bila s kratkim ori­som predstavljena v uvodu I. zvezka te zbirke, v katerem je bil objavljen izbor njegovih triosonat. 1 Tam navedenim po­datkom ni dodati nič bistveno novega. Po biografski strani ostaja ta skladatelj iz 18. stoletja skrivnostna osebnost, o ka­teri ne vemo drugega kot to, da je bil menih, član pavlinske­ga reda, in da je vsaj med letoma 1755 in 1758 živel v samo­stanu Maria Trost pri Gradcu. Pač pa je v Avstriji, Nemčiji, ožji Češki. na Slovaškem in na Madžarskem prišlo medtem na dan več novih rokopisov njegovih del, po večini nove ko­pije že znanih skladb, a tudi nekaj novih in prej neznanih, med njimi Te Deum, še ena maša (vseh je tako v razvidu že enaindvajset), ofertorij »Ardens est cor« in dvoje arij. Na naslovni strani Maše v C, ki se je našla v samostanu Mattsee pri Salzburgu in je že osma doslej znana kopija ce skladbe, avtor ni naveden s svojim redovnim imenom Amandus, am­pak kot Ivan (»A/dmodum/Reverendo D/omino P/adre/ Johann Ivantschiz«) . To bi utegnilo biti njegovo krstno ime, če seveda ne gre za napako, kar je mogoče in celo ver­jetno. Skoraj gotovo se bodo v prihodnosti še našli novi ro­kopisi del tega skladatelja, kajti glasbeni arhivi so marsikje še neraziskani. Vendar že to, kar je znano, prepričljivo go­vori o tem, da je bil Amandus Ivančič plodovit in v svojem času priljubljen skladatelj, saj je v razvidu nič manj kot sto njegovih -izključno rokopisno ohranjenih -duhovnih in posvetnih kompozicij in od posameznih se je že dozdaj našlo po več, sedem, osem, tudi štirinajst primerkov. Tri Ivančičeve simfonije za dve violini in bas, ki jih prinaša pričujoča izdaja, navajajo s svojim naslovom »Simfonia« na misel, da gre pri njih za triosimfonije, kakršne so bile v pet­desetih in šestdesetih letih 18. stoletja pogoste v dunajskem skladateljskem krogu in jih je deloma mogoče pojasniti s po­manjkanjem violistov v takratnih glasbenih kapelah,2 ali pa za skladbe, ki jih je -nemara po zgledu malo pred tem ob­javljenih »Six sonates a trois parties concertantes qui sont faites pour executer ou a trois ou avec toute l'orchestre« (17 5 5) Jana Vaclava Stamica -bilo mogoče igrati tako v solistični kot v korični izvajalski zasedbi. Po ciklični kon­ 1 MONUMENTA ARTIS MUSICAE SLOVENIAE, I, Amandus Ivanč ič. strukciji so ta dela popolnoma enaka skladateljevim sona­tama tre. Imajo po tri stavke, od katerih je prvi Andantino ali Andante, drugi menuet s triom, zadnji Allegro. Vsi stoje v isti tonaliteti. Od skladateljevih tristavčnih simfonij se te skladbe razlikujejo predvsem v tem, da nimajo počasnega srednjega stavka, ki ga Ivančič praviloma vedno postavlja v drugo, največkrat v subdominantno tonaliteto. Skladatelj sodi med predstavnike glasbenega sloga sredi 18. stoletja, ki je bil most med barokom in klasicizmom . Stilne karakteristike, značilne za njegova dela, zlasti še za posvet­na, se kažejo tudi v teh simfonijah. Jasno razvidne so v njih poteze galantnega in prvine občutljivega sloga, a slednjih je manj in so manj izrazite. Glasbeno gradivo je pretežno drob­na, maniristično oblikovana motivika. Zunanji stavki nizov so v embrionalni zgodnjeklasicistični sonatni obliki in sicer tridelni s popolno reprizo, kot je značilna za Ivančičeve sim­fonije, edino uvodni Andantino Simfonije v A duru ima obli­ko dvodelne sonate z nepopolno reprizo, na kakršno večkrat naletimo predvsem v njegovih triosonatah. Izpeljave so ru­dimentarne, tematika dovolj kontrastna, dasi ne vedno v smislu jasnega tematskega dualizma, ampak včasih v obliki več kontrastnih motivičnih členov. Posamezni stavki za­puščajo zato vtis politematičnosti. Izvajalski sestav »a tre« za dve violini in bas sodi med redkejše v skladateljevih trio­sonatah, kajti namesto violine uporablja v njih kot drugi in­strument raje violo. Bas ni oštevilčen in tak, kakršen je, kaže, da so skladbe nastale v dobi, ko je continuo že odmiral. Ni pa še povsem odmrl, čas je bil v tem pogledu izrazito pre­hodna doba, sam prehod pa počasen. 3 Verjeno so te simfo­nije še vedno igrali s sodelovanjem instrumenta s tipkami. Čas njihovega nastanka lahko določimo približno. Ena od treh doslej znanih kopij Simfonije v B duru ima letnico 1765, izvirnik je nastal vsekakor nekaj let prej. Omeniti pa velja to kopijo tudi zato, ker je na naslovni strani kot kraj njenega nastanka naveden Rim. Ta podatek govori v prid domnevi, da se je Ivančič morda šolal na sedežu pavlinskega reda v Rimu, 4 vsekakor pa priča , da njegova dela niso bila znana samo v srednjeevropskih deželah, ampak tudi v Italiji. Sonate a tre. red. D. Pokorn. 1983. str. X--XJI. ' LaRue J., Die Entwicklung der Symphonie im 18. Jahrhundert. Musik in Geschichte und Gegenwart. 12, 1965. str. 1812. 3 Geiringer K., The Rise of Chamber Music. The New Oxford History of Music. VII, The Age of Enlightenment 1745-1790. 1973, str. 549. ' Flotzinger R. und Gruber G„ Musikgeschichte Osterreichs. II . 1979, str. 97. Revizijsko poročilo Kot predloge so bili za to izdajo uporabljeni rokopisi treh simfonij Amandusa Ivančiča za dve violini in bas, ki jih hrani arhiv Društva prijateljev glasbe na Dunaju. Rokopisi so pre­pisi glasov. Narejeni so z isto roko in istega formata. Njihova provenienca je neznana, arhiv si je pridobil vse tri hkrati okrog leta 1820. Prva simfonija, Simfonija v G duru, ima signaturo XIII 1325/gg in na naslovni strani napis »Simfonia ex G/Violino Im0/Violino IId0/e/Basso/Del Sig'e Amando Ivanschiz«. Znana je samo v tem primerku, a navaja jo tudi glasbeni in­ventar samostana Rajhrad na Moravskem iz leta 1771 (str. 186). Rokopis druge simfonije, Simfonije v A duru, ima signaturo XIII 8550/gg ter naslov »Simfonia ex NViolino Im0 /Violi­no IId0 /e/Basso/Del Sigre Amando Ivanschiz«. Ta primerek je po doslej zbranih podatkih unikat. Tretja simfonija, Simfonija v B duru, ima signaturo XIII 8549/gg in napis »Simfonia ex B/Violino Iimo;violino Ild0/ e/Baso/Del Sige Amando Ivanschiz«. V razvidu sta še dve kopiji te skladbe. Prva od njiju je prav tako v arhivu Društva prijateljev glasbe na Dunaju (sign. IX 1069) in je v naslovu označena kot Divertimento. Drugo hrani Dvorna biblioteka knezov Furstenbergov v Donaueschingenu (Mus. Ms. 822), ima naslov Trio in je pisana v C duru. Rokopis nosi na na­slovni strani zaznamek »Roma 1765«. Notni tekst simfonij je posnet zvesto po izvirnikih, a pisava je modernizirana, popravljene so kopistove napake in delno dodana znamenja za dinamiko, artikulacijo in okraske, ki so v virih pomanjkljiva, nedosledna, večkrat tudi nejasna. Vsi ti posegi so v notnem tekstu označeni z oglatimi oklepaji, v zadnjem delu revizijskega poročila pa podrobneje pojasnje­ni. Dodan je še generalni bas. Basov part v predlogah sicer ni oštevilčen , a čas nastanka teh kompozicij in njihov razmero­ma redki kompozicijski stavek govorita v prid akordični spremljavi ali jo vsaj dopuščata . Pri realizaciji so bile upošte­vane osnove, po katerih sta se ravnala J. S.' Bach in njegova doba. Vešč izvajalec continua bo znal na cembalu ali klavirju z registri ali gostejšimi prijemi na podlagi parta. ki ga prinaša ta izdaja, slediti dinamiki skladb in upoštevati tudi morebit­no močnejšo , korično zasedbo v godalih. l. Simfonija -v G duru Andantino: t. 29, I. violina: prva nota na četrto dobo v predlogi notirana kot osminka, enako tudi prva nota na drugo dobo v t. 32. Menuet: t. 9, II. violina: v izvirniku na tretjo dobo na­ mesto triol dve šestnajstinki ­ d' in h. Finale: t. 42, II. violina: v predlogi prva osminka c". t. 58, II. violina: v predlogi prva osminka a'. II. Simfonija v A duru Andantino: t. 23, II. violina: v predlogi prva šestnajstinka fis". Menuet: t. 16, I. violina: druga osminka v predlogi d" (z razveznikom). t. 26, I. violina: v izvirniku prvi dve noti pisa­ni kot četrtinki, zadnji dve kot osminki; oči­ten pogrešek prepisovalca. Finale: t. 17, I. violina: v predlogi prva osminka na drugo dobo gis". t. 53, bas: v izvirniku četrtinka na drugo dobo fis. III. Simfonija v B duru Andante: v predlogi ima stavek v glasu l. violine naslov Andante, v ostalih dveh glasovih pa Andanti­no. Enako v prepisu IX 1069. V kopiji, ki jo hrani Dvorna biblioteka v Donaueschinge­nu, je stavek označen dosledno kot Andante. t. 8, bas: zadnja šestnajstinka na prvo dobo v predlogi d. t. 22, II. violina: v predlogi prva osminka g'. Finale: t. 3, II. violina: osminka na drugo dobo v iz­virniku c". Introduction Amandus Ivančič (Ivanschiz, Ivanschitz, Ivancsics, Ivan­schiitz) and his oeuvre have been in a brief outline presented in the introduction to Volume I of the present series, which contains a selection of his sonatas a tre. 1• The information given there cannot be as yet supplemented by anything es­sentially new. As regards his life history, this 18th century composer is stili a mysterious person, about whom nothing more is known than that he was a monk, a member of the Pauline order, and that at least between the years 1755 and 1758 he lived at the Maria Trost monastery near Graz. But as regards his compositional output. there have most recent­ly come to light -in Austria, Germany, Bohemia, Slovakia, and Hungary -some new manuscripts of his works; for the most pari these are new copies of compositions already known, but also a few hitherto unknown works, among them Te De urn, another mass (so already twenty-one of them are on record), the offertory "Ardens est cor", and two arias. On the title page of Mass in C, found at the Mattsee mona­stery near Salzburg, this being the eighth copy of this com­position known so far, the author is not named by his mona­stic name Amandus but as Ivan(" A/ dmodum/ R/ everendo/ D/omino/ P/adre/ Johann Ivantschiz"). This might be his Christian name, unless a mistake had been made, which is possible and even probable. It is almost certain than in the future other new manuscripts of works by this author will be discovered, for in many places research in the musical archi­ves has not yet been carried out. However, the existing knowledge about him convincingly suggests that Amandus Ivančič was a prolific and, in his tirne, popular composer: there are on record as many as one hundred of his, exclusi­vely in the manuscript form preserved, sacred and secular compositions, and some of them have by now been found in severaL seven, eight, even fourteen copies. Ivančič's three symphonies for two violins and bass, present­ed in this volume, lead us with their title "Simfonia" to be­lieve that they were conceived as triosymphonies, such as were in the fifties and sixties of the 18th century common among the Viennese composers and which may in pari be 1 MONUMENTA ARTIS MUSICAE SLOVENIAE. I, Amandus Ivančič . due to the shortage ofviolists in the bands at that tirne, 2, or as compositions which -possibly following a little earlier pu­blished ''Six sonates a trois parties concertantes qui sont fai­tes pour executer ou a trois ou avec toute l'orchestre" (1755) by Jan Vaclav Slamic -could be performed either by soloists or by a larger, orchestral, cast. By cyclic construc­tion these works are exactly of the same kind as the compo­ser's sonatas a tre. Each of them consists of three move­ments, of which the first is Andantino or Andante, the se­cond a Minuet with Trio, and the last Allegro. Ali three are written in the same key. These compositions differ from the composer's three-movement symphonies above ali in that they do not have a slow middle movement, which Ivančič re­gulary sets in a different, mostly subdominant, key. The composer belongs among the representatives of the musical style in the middle of the 18th century, which formed a bridge between baroque and classicism. Stylistic characte­ristics, typical of his other, especially secular, works, are cle­arly noticeable also in these symphonies. They display fea­tures of the gallant and of the sensitive style, but the latter are fewer and less pronounced. The musical material is mostly made up of tiny, manneristically modeled motifs. The outside movements of the sequences are in an embryo­like early-classicist sonata form in three sections with full re­capitulation -a characteristic of lvančič's symphonies, only the introductory Andantino of Symphony in A has the form of a two-part sonata with incomplete recapitulation, often found in his sonatas a tre. The developments are rudimenta­ry, themes sufficiently contrastive, although not always in terms of clear thematic dualism but here and there in the form of severa! contrasting motifs. Therefore individual mo­vements give the impression of polythematicism. The cast "a tre" for two violins and bass is not frequent in the compo­ser's sonatas a tre, for here he most often uses as the second instrument viola rather than violin. Bass is not figured, and such as it is shows that at the tirne when the compositions were written continuo was no longer much used. But it had not become completely disused, the period of tirne was one Sonate a tre. ed. D. Pokorn. 1983. str. XVI-XVIII . LaRue J .. Oie Entwicklw,g der Symphonie im 18. Jahrhundert. Musi k in Geschichte und Gegenwart, 12, 1965. col. 1812. of transition and the transition was slow. 3 Probably these lier. The same copy is valuable also because on the title page syrnphonies were still played by casts including a keyboard as the place of its origin Rome is given. This detail speaks in instrument. favour of the hypothesis that Ivančič rnight have studied at the seat of the Pauline order in Rome, 4 and it certainly gives The tirne of their origin cannot be fixed precisely. One of the evidence that his works were known not only in Central three today known copies of Syrnphony in B fiat has the year European countries but also in Italy. 1765; the original in any case cornes frorn a few years ear­ ; Geiringer K., The Rise of Chamber Music. The New Oxford History of Music, VII, The Age of Enlightenment 1745-1790, 1973, p. 549. 4 Flotzinger R. und Gruber G .. Musikgeschich1e 6s1erreichs. II, 1979, p. 97. Revision Report As sources for the present edition of Amandus Ivančič's three symphonies for two violins and bass the manuscripts kept in the Archiv der Gesellschaft der Musikfreunde in Vienna have been used. These manuscripts are copies of the parts, written by the same hand and of the same format. Their provenience is unknown, the archiv has acquired ali three at the same tirne around the year 1820. The first symphony, Symphony in G, has the classification number XIII 1325/gg and on the title page the inscription "Simfonia ex G/Violino 1m0/Violino lld0/e/Basso/ del Sig'e Amando Ivanschiz" . It is known only in this copy, but it is li­sted also in the musical inventory of the Rajhrad monastery in Moravia from the year 1771 (p. 186). The manuscript of the second symphony, Symphony in A bears the shelf mark XIII 8550/gg and the title ''Simfonia ex A;Violino lm0/Violino lld0/e/Basso / Del Sig'0 Amando Ivanschiz". According to what is known so far this work is extant only in this one copy. The third symphony, Symphony in B fiat, has the classifica­tion number XIII 8549/gg and the inscription "Simfonia ex 8 /Violino Iimo/Violino IId0 /e/Basso/ Del Sige Amando Iv­anschiz". Another two copies of this symphony are known to exist. The first of them is likewise in the Archiv der Ge­sellschaft der Musikfreunde in Vienna (IX 1069) and is de­signated as Divertimento. The second is kept in the Fiirstlich Fiirstenbergische Hofbibliothek at Donaueschingen (Mus. Ms. 822), it is entitled Trio and written in C major. This ma­nuscript bears on the front page the note "Roma 1765". The text of the three symphonies is throughout faithful to the originals, but the notation is modernized, the mistakes of the copyist have been corrected and in part signs for dyna­mics, articulation and ornamentation have been added, in the sources these signs being defective, inconsistent. occa­sionally unclear. Ali such additions are in the musical text put in square brackets and here below explained in detail. Added is also the basso continuo. The part of the bass is not figured in the basic texts. but the tirne of the origin of these compositions and their comparatively modest texture speak in favour of accordal accompaniment orat least permit it. In the realisation principles followed by J. S. Bach and his pe­riod were observed. A skilled performer of continuo will know on harpsichord or on the piano with registers or with more dense stops how to -on the basis of the part present­ed in our edition -follow the dynamics of the compositions and pay due regard for a possibly stronger cast of the strings. l. Symphony in G Andantino: b. 29, I" violin: first note on the fourth beat noted in basic text as a quaver, likewise the first note on the second beat in b. 32. Minuet: b. 9, II"d violin: in the manuscript on the third beat instead of triplet two semi-quavers-d' and b. Finale: b. 42, II"d violin: in the source the first quaver c'!. b. 58, nnd violin: in the source the first quaver a'. II. Symphony in A Andantino: b. 23, llnd violin: in the basic text first semi­quaver f" sharp. Minuet: b. 16. 1'1 violin: second quaver in the source d" (with natura!). b. 26, 1'1 violin: in the manuscript first two notes written as crochets, last two as quavers; obviously a mistake by the copyist. Finale: b. 17, 1'1 violin: first quaver on the second be­at g" sharp. b. 53, bass: crochet on the second beat f sharp. III. Symphony in B fiat Andante: in the basic text this movement is in the l'1 violin part designated as Andante, in other two parts as Andantino. Same in the copy IX 1069. In the manuscript kept in the Fiirst­lich Fiirstenbergische Hofbibliothek at Do-naueschingen the movement is consistently b. 22, Ilnd violin: in the source the first quaver designated a~ Andante. g'. b. 8, bass: last semiquaver on the first beat d. Finale: b. 3, IInd violin: quaver on the second beat c". ··· ---:--.---­ . .· -vm-/17 _~'-. ,_. -~ -t!,, ·-· ----·-· . -·-: ·-· .. -------~~-~~C'/0 -~. ---·--·---­ -----. . .. ·•· . -·-·· ~ -------·· --... ··--·-. . ·-_,. __ '----·-·· - _, ... .. _____ .. _ ~----· -· · -· -. . -----. .. ---______ .. _ _ ·------­ ·--·· -··--·-. . .. .. ... .... . ... .. . ·-·-·----· .. ,·-· ··--··· ------·---- - ­ 1 ---------•· --·-· ---· .. -··· -. -..... _ --­ ------------·----· -··-· . -----··--.. -·------·-----­ i ------------·--- -----·------·---·-·-· ---------· 1 ·-------------------------------- -· --------­ ' ! 1 Naslovna stran Simfonije v G duru -Tit le page of the Symphony in G Major. Archiv der Gesellschaft der Musikfreunde in Wien, Ms. XIII 1325/gg. Simfonija v A duru, prva stran parta prve violine -Symphony in A Major, first page of the first violin part. Archiv der Ge­sellschaft der Musikfreunde in Wien, Ms. XIII 8550/gg. 1 Andantino Violino 1 p Violino II .. 1P . ··-. ... Basso p 1 1 1 ., .. • Cembalo p 0 l /'J JJ, ,;;;--,.. • .~ ,. tr . r, r, ., ,_ ~ r r ~ - t.} -= ,'\ JJ, - ' ., ----­ --., ., • ...... .. -* * -• ~ /'J JJ, - \ ~-- • J - ....... .1 -­-­ * • . ·- 1 1 1 - -.. -. ---.. ., - -,. ,,--. ,,--. - - -.. 1 =-­ - ' ----­ ~ - - ..J.. ,J­ --a I\ '" .. .... ~-r-., ... -~ -,e *• --' ---~ --.. - 1 - .J J -.. l.. ­ . ll " -.. --.. - ~ -·-·-­ ., ., .J ~ 3 ,...__ "--"• i. - ., ,,_ -·----,J­ -.--~-:: ll " ··--­ u ~ ,. ---, ' ­ .,  j i­ • • • • -.. ­ ~ 1 - ~-­ - --" ~ - -,1­ ~ l.l .. --. .... .. ,--._ ~ .. --.. --­ - -... . ----­ -J -­ 1) J ---~ „ 1i .. --~ ~ .. ~ --~ --, ~ - - ,'J -.:J --. ., --~ -. ~-­ -~ ,: ~ ~ 1 ~ T - ~ l.l ­ L ~ ---~ ' ~ -­ , , ­ ,,. ~ ;• ~ : - - ~ . ~ - ,-, -~ r• ·-,. -C ~ A J 1 tr tr 9 .. J /1 1i . ~ - - - ~J ­ i..-­ š p ·-J .~ 1i _:"""\. -~ --., . ~ ~ -. . -­ - " ----~ .. ., :. ­ 1 L-..J u ,, f f -. ­ ·­ -f -p -:-.-1 j 1i -f - ~ , --­ ~ - ~ -. -., --., .. , --~­ ir ~ 1 ~ ~· u ~ p ~ f ____, r ---.. -­ f -~ ~ - ~ - ~ - tr * .. ,, C J ._1 p f .. . n » -~ - f - I' 1 I' J ~ p f ~· . .. -•• ­ f_­ .... __ , 1 - - - f ,~ l,j 1 J ~ ~ ~ •­ - . -f -, --­' .. -.. ---· It ~ ::: - .. 1 -­ 1 1 ~­ - tr fl u . . • ~ ­ --= ­ - - tJ • p f U• -.; --,;. -,;. r --,;. r r - p [f] ,~ .. ­ J - -----J ~ ., ---' ­ • • • • ­ . p f ~:. --1 1 - - .; -,, -­ -C --,; -,;. -,--,.. r r - - ,...___ .,,. h1 ;'\ LI .(II ..... .. -. -~ . --. ~ - 1 J ,1 - - - ll.l • [P] - '--'----­ . ­ . r - ~ --J - - - ~ -[ P] 1 1 1 1 I\ .. r----..... : ---. - - • 1 ;, . I• 1 - ~:" . ­ - - L.--1 - -... -.... tr 1 f ... 1'1 U - -r .. ... ., ... .. - - ~ ..,. _._ 1 ~ _Q ..It "'­ .L ~ ' _,_ u _Q_ J! f\'jz_ -. ------­ ~J [f] . ' ~ ....,_ -­ •· L 1 - f _Q _it --­ .l ~ .. _ -, . ·--~---­ L 3 . - - - ··-.,.. -.... ___. = ----­ -J -• l l J .l j --, -~ -= - - --... .,,. ~ [~~ - - - .,,. ­ - - - - - - - - - = , , - ~ 1 p II ,; . 1 . ~ ~ • ... -~ -.. p ~ : -J • ' ~ -~ .. ---~ --­ , 7 ,,.---. 1 ... "' • ~ • - -. - ~ ­ ~ ~ , .... 'f!:. .,,. 'f!:.-11· ~_,, --­ --~ ~ .P ,,~ ... - ) I • ~ ~ ~ ~ - '-~ -1 ~ ~ - -.. ~ 1 1 1 p 1 ­ { ~ ~ J - .1 ,J ~ f -r---... ~ ~ - --' -. , 1..--1 ~ f ~ ,..._ •­ ~ .,J-­ f\ i. -" ., Menuet -t­., - f!:..-11. .. ~ * ,. -- ~' . , . - -- - - - .,) [f] ., ,) r"l ~ -­~ -n u L•• I ~ -I\ ~ -­~ .. -. u u --[f r--_ -[l] ____.., .... ~ --, -, ,­• --3 -- -r--...... ~ --~ -, --,­• -­=:F - ---1 ~ --, • 1 -- . ---.. -----, .... --,J­-., • -~ ---• .,;__,. lltr .. ­.. , .. fr--­- . "'---­-- - - -~ -- - - -,J- f\ .. ...... ... .II ... l. ,,. --* - -- ,., -' -· -n , u ,> ~ 3 I\ .. ,'? ~· ft ., - -- - J - - --· '-­ t.) L• •.,; -.,....­ - -- ­ .. - --­ - ,_ - -- - -- I\ .. F:; 1 1 1 1 1 ~ - J , --­ ,_ --, -­- -, -.... - --, .., - J --.. - -, --J -, -­ -·­ - - -- - u • • -• • 1 -., ,_ ,. ­ - -- - , .. --­ - - - . - - ' .---, 1~-10 1 1 I\ .. .... • •*-" ~ # . r---..... - .,;. .............. ~ -j r,,,--­ ---.... 1 l 1i. It ~ ~ = . . --' ­ - -= --:-­ j ~ p .'/ . . [f] ~ -­ p 3_ 1 JI ~ ~ ~ - - .. _, -' p - p f f . = ­ . = = ,,,. 1 1 __, l'l _jf ~ . . . . ­ . - -~ - ' . ~­ - ~ r -.1 ~· ·---. . . ­ ~ .. 1 1 l3o1 -.... _,, .... ... f!:. _,, -~ .. I i. -... ~ ... . ... ­' - - . - ., ­ .., t) ;::= 1\ ... ~ - ~ - - ., ·--­ ~) ~ - - • - '. . ., -~ - - - , --_, . , r , , --­ .,,. ­ 7 ll ... -... =::=; ... ~ === " . • -­ ~ J -~ ~ - -J " • ~ - - - - - u • • ) t­ 1 ,. I ,. -­ - - - - , -~ ­ , .:. ~ -, - - - - \ - .,,. ­ - 1 ll ... ~ --; -:,..... . r-~ • ---~~ Fine 3_ ll i. ­ . ~ - ---J - - ~ , -­ --., .,,-o ­ L J u ­ ~ f ,., - ---. .,,.. .,,. • ---u p , .. t) ~ • ,r ,J-. f .. p ,. . , .. --­ . ­ - . - ~ --o - ---.. p _ _, -f ll 1\ u 1 ~ - -J - J - - -· . - - -,,-­ u -.. ­ • •· f ) p ­ . ­ - ----. , - { --­~ ~ -J .,,. - ~ [_ ] ~[-J /~ L It-­ •• -------­ e.) _ ... ] pl· r P ___ ___ • - /'l L 1 1 1 1 • - l~ l'l ~ r---, - - - -J ­ J - ~ 4" j­ --• ­ .. ~ ~ -~ ~ - - ~ n - - - -..... f -, 1 f 1 - fr-­ .. ­ • • T f ( .. - 1 tJ /) 1 ,. - ,,[_ J 1 -,t 1 - 1 1 L" .J ­ • . /l , -L­ - .. - ' 1 1 1 1 1 1 . . ­ - • J 1~ jf .. # -.. -­ -·-------­ 1 ..,. fl 'f!:. f f ..,. 'f!:. .. - . ,, - -- ., ., t, f , r------J ~ -- -- - - -- - . ~ ._ f .---, ___, ~ .. - . - - - . --­ - - - - f 1'1 -- r-, - r--, - • ,-._ . - - -- - ~ - -~ - -- •­-- ._ - .. - ~ .. = -- - - f~ - ~-­ - --- . 1 --­ . - - - Mqnuel da Capo ..,. , 1'1 'f!:. -f' .. -... f f ~ -­ -:;J. 1 - i....__.r ":ji Finale [-Allegro] j, .. l'I u . . # . ­ ~ - - J J - - - VJ l'I ., ,....­ 0 -~-.. ... ----_ .,,.-... ­ ~ -..,;. I'\ u ___, I'\" r--1 -lil. ~ .... r----i . ' ~ ~ --.. ­ -· ---., ., y - - --~ -~ -· ~ 1~ LL r -, ~ - -~ 1 - - • -~ - 1• p - --::, l . .... . -.. p .. - =!­ ~ --:­ -7 ­ 1 1 . • ' ~ . " . -u--­ --. ­ .; ~ -,,; • - r ~. .. -­ - - " 1 -,,­ 1 24 l _. ... ... .. II LI ... - , --·­ - -, 1 -. _, - • ~ J -.: 4 ­ r---,....., , .. -­ ~ ~ - - ::;. ~ ~ 1 1 - ti ): ,J-~ ~ ~ - . - --.. - ~ ~· ­ -. - - 1 1 J - -~ ., J :=g­ r - - ~: y , - 1 ~ .+ ,.., f\ LI ­ r---...... T - J " ~ .. .. ­ t,; p f\ LI - . - ,_ J - - J ­ - - - ~ p - L_ .. .. r-­ ..fl ..fl ..fl - ~-= J L .. - - - 1 p -.. "'-J /\ J. ""'----1 \ 1 1 1 1 t ----_-, --= J -­ - p..fl ..fl ..fl 1,. .. .. - - •­ - - - - - -,;­ , ,'I u .. ~ "" .. ti u ~ - '., . - tJ .. . ~ - cL f'J h -~,. ~ . ­ 1 _,,_ - - -.--, • - .. ~ ­ • _,,_ - ~ - J - -:­ - - ~ J - ~___, - - - - J ~ .. ~ _,,_ .. ... ,. . - - - • ' • - r-,..... - -J r ­ - - .--, II. l.. -. . ~ (1 II _}. .r:::::l ., - J_ l~ -­ ~ l l ~ - - ~ . ­ ~ ~ ~ J. -~ • ~ - ~ - - ~ 1 l J. - -.. ~ ­ ~ ~ §] ~ _._ J -fJ. -~ • J 1-•~~ ' 'f.J ' : ....I:I. ~ ~ - - .--p ­ /l II ... __, _r:=j_ ~ _J_ ~ -. - ·-~ ,_ • u - - u -~ ­ ,_ - - -.. p ·= ­ •• ff . - ~ l ' -­ - - - - -,J-­ ~ II Violino 1 Violino II Basso Cembalo Andantino f'l lf It - -C ._, p /) .i,I It - - u u ... '--' • ­ . .,. . .. ... ' ... p - 1 1 p JI.. . ,. /) .1,1 " - ~ ' ., u :) l'l J,I 1,1 - - J --­ u "'"•• n -­ - . /) u II - ~ u ' " ~ '~ , f'l.1,111 ~~~~~~· - ·~ u t---. /) w II ,-,. #• # ' ' u ­ f ­ .. .,, ,, -. ­ - - /l .1 II /1 ' -q:.J' ­ .. ~ ~ ~-f -­ -r --­ r ~ == ~ - .. - - r -· - ~ - ,_ ---­ - - === - - - - 1 -· 1 . - ~ q~ ~ • - p -J - p - *• # -• ·---­. -­ --~ - -~ l - - - - ,.. tJ „ ;; "I tt,----. -. .. . , - .. ~ . - ; -r -­ v -,;-~ p f[-----] . . . .~ .. It ~ --.. .. I - . M,-­ :: -; --~ -­ - - .. ... R• • • • .. --­ • -. -* .. -,, ·-­ / - - - " 1"l „ !t 1 1 1 I - .. ~ n • -­ \ -r ~ " " " -­ - .. ­ - .; ,. ­ 1J­ .-­ 1+ • ~· u-• . ,. ,, .. . -. , t •. J ""u ---­ - - - ---·­ - I\ .. # .. -----... ~ --" --­ --" ----------­ * ~ ~ - ~ . ---­ t.) ~ p· 3 ~ f I'\ .. It . ' ~ .. , - - ~ - " --­ - - L -­ ' - - t,J - 1+· p ~ f .. ,, ­ . ­ - " - - [P] [ffl\ r-, ,~ " It - .. - ·­ ) - ... 1 ===== p f --• .. . ,,,--" ­ - - - - -.......J ,., .. ----.-_.,.. ~.,. ~ ··~­ ~ ­ . ~ 11 2· .,._ - ~-JI. -f:.-(1. .. .. -fl­ - ' ~ . _, fl „ I+ L~ . ~ -., - ~ ' t) [fr ­ u -;. .. [P] /'J „ J.t], ---7 \ -... ~ .. J ( ( , u ... fl I+ It ~.~-~ -!'-"f!'--f. ~ . -!'--# -• ---. -~ . --­ - ~ - ,J - ~ -- ... p f--.. /'J~ It ~ r--, 1 1 1 ~ 1 l ----, t,J ,. ­ . ­ ~ -----f ~ " - r--. - - -p - -1 - ~ - ~ - ... l . .. Menuet * -~ ~H - 1 ., ... ~ t.J [f] /'J .,, H ,,_ ~ . u [f] ... ~: -: -~ [f] - ~ ~ o - 1 ~ - 1 1 ~ -~ -, - : ~ ..,.. ~ - ~ i ~ .. ~ . ­ - * 12 Fine , ..... ____ _ It . . 1 i. It ~ ... L b •u ­ - . - -· . r, ­ . - 1 t.. L h l'l i. l't 1 . . ,. ­ - "J . J ~ u - - - ~ - . J ,... . -r - . ~ . -. •• "u . u J # ,i .. ++ 1 .. 1 1 L h . . " -­ - ---. ­ l . , ' i-~ - - - - 1 ~ 1 f •-' Li 1 .. ­ - -. -.:. I n ~ . " - - - - - -.. r;;;i Trio 1~ .,,,,­ -.. 1 rJ -~ t'I J " ~ ~ 1 ,, 1 1 1 1 1 1 1 * f ,'\ i 1 1 1 1 ­ - -. - . • ,,~ . - - - ' .._J ~­ ... ­ - ... 1 r --J -­ 1 f ' -.... . J -' - - , Jo . - ' - - - 1 1 # Menuet da Capo . . . . Finale [-Allegr~] 6 • ~. (j ~ .. i+ I 7 -J .. _ .,_ -. --. . ·­ - -r " - - v f fl u +! ; . ~ ~ -r --·i u L -J f • ­ -• ­ J..•• ­ . .. -,. - '--.J .. f fl 1,1 !t ~ 1 1 I -~·-----­ u 1 r liLJ ~ " r-­ • -­ ( .. -" ­ tr - • - tr - • w - . ­ ' 1 1 1 1 1 1 L..J • --1 [§ _,._ :f.. 11..!!. JI. - -~ ~ - •J ['--J p ~ t'l JI. tt ... ...ollL ........ : - - - i> Jt j . ~ - _, I • ... ' .. ~ lliLir - - ~ ---"­ ~ - - " -" . -. ++-~ ~ -. ­ -- p - -- p - L - ' . = - - - i,­ • -• p p ~ " * ~ - - f fl .+ II t) . " - \ ~ _Q II Ji ~ ~ - = ..., t'l l, tt ~ - = ­ '-1 ~·" _i!!._• .-, l - f ...LI. f f .... ~ - f - ~ f ~ - -= ... ' [tr~J . - ~ . tf- ' - .i - ~ , rl „ II ­ --• - ·" ­ -· ­ t) - '1" II -. ­ - . ~ r - ... ~ -• # - .. -u -­ - - - fl i. II r--1 .. -­ . ~ .. ' 1/ - ' \ t) # 1 L.....J 1 --r -Li \ ~ . -­ • • ,... 1 -r \ I ~ II It - u --~ r ' - - - - - p ~ i. II - - - - 1/ , - - - 111.J J " i...... 1 .,,. , ~ -... p --,. 1 1'l II lf ~ i.. ~ r---1 -r--, 1 • -.. ~ ..... ­ _, ~,­ .. ,  ,_. .. ­ ~ ~ - - - --~ - ... - "-- ..I i........ 1 -- J 1-I 1rj111t -_,, , . " -· ­ t) fl II It --.. . , - t) 1 .. -., --­ r-.., --. . - - .. --~ - f - r - f . . ... - - -~ -- - -- - • - p ~ t. t J.-.+­ -+-+ -.L.-~ ~ --;; f ... /1 +I lJ, - :: _;-=-+----;: T1' ~~ ' -~ ,~ ~ A ­ 1 1 1 - r I\ .; +I 1 ­ _i__ >;-­ -1 ---;' ~ - .,,.. 5­ ~ l~ ­ r.:-,;;. - . -. ~ n ~ -~ - 1 r • 1 - III Andante ~ ~ # -rt., . • ·­ ~ fJ. 1 ., Violino 1 - 1 p .. ._; .fJ. flf 1 .. Violino II u ~ - # .. ---.,;­ [P] ­ ,,. • -­ •i -. -­ - r Basso - r -•. i ___.. r --· p fJ. 1 r7 ~ ( . ---, v ~ ~ ) Cembalo p i ~) . ~­ ........... ·-· -· - - II r---, = ~ - - - - - - -,J-.,,;-.,,;­ - i 1 - f. [tr] I (J 1 _,.. -~ ---.o.,_ tr t'I ­ -· -· - - r . ' ,n,• -~ ,­ ... ­ 'f.) f l'i 1 r - r " r ­ ' -­ 1-....,1 ­ f:." .,,. 1 • ~_,.. ~f ~ r -~ ­ -~ -­ - .'J ., ­ -;--'I 1 ~: 8 - r - -· --.. .,,;--,J-­ u -,J­ [f] * __,. ~ ... ­ • r -r­ ~ .. ~ -· ­ ~ - - [f]-L.---­ ll 1 1 .1.-~ __r:::::::::::: -.: 1 -' -. -­ - -.. -.. ---.. f ---* r r- l '~- .. ... • • .. --,­ ~ ­ ~ ,-­ - 1 ~~ .r I\ ... ... ~ ~ --1 -....i -  ..I r -...i \ \ -:J_ -...i .,, tr -,'J ---:_. 1 j 1 _ r11 1 .... r . J -­ ... "' ­ -· -· -7 ­ "'' - .. L~J,•· ­ :J f /'J 1 3 ? ' ­ .. ­ ~ [f( ~·· ~ .. .. r ~ J ·­ ~ • [f] --. J /'J 1 ­ ·-.. .. -.. .. -# ,~ -.. .. ... • 1 ~ ~ ' J f .. .. ~ - - . -­ - l--.J - j] 1--. tr Menuet J 1"l 1 -• .. -• ­ - ~ -• LI -­ - . -. -' - - ~ ~ -· ­ - ~ - 1 ~ i....::, 1 1 1 - (J [f] - . , -1 ~ . . ~ ,, ~ ~ -· ­ o 17 1 * u • [fJ .. , ,. . . .. . , . . J ~ ~ ~ ~ ~ ~ A ~ v l • " f] fl 1 1 J 1 1 1 1 ' --. 'D ­ . , , ~ .. . - ~ ~ ~ ~ - -~ - - o --. -­ J t.) 1 f • .. ~ , -. . _, . , -. . ~ ~ ~ ~ ~ - - 1 • w fl ' *· _, . -.... _, -- .,,,. ... ,.'7"' . - • ---­ - -J - - - - ,J ,J .. •I -#' p - * r:-­ fl 1 . --7 ,. - - ~ -· ~ --.. - - p ~ ... u 'M ~ - - . r, - - - - = -J . " ­ - - -/l ---1 1 ' ' - - ~ C - J - - ---,. ~ - - ·-, q-ir v .• - . .. , -­ - ~ - -. - ·­ ~ A,., .::;-:-.. /l 1 # :--­ . -------. --­ - ,. ,. i... rn - - . -· -· ­ ~ - - - - -· -" ..... , J- tJ p p 3" * p f f :.....:_'J _--;-_ , -(J ,v 1 f , ... ­ . - ~ --J -,­ - . - ' ·-­ " t.) ... .. ~ ~ p p p f f * f • #­ - - - - . -· • 1 /l 1 1 . _, ) 1 ' -w ­ - - - - - , -J ... --,. ·= tJ • 91 1 ' ' ~--* # - ~ ­ -­ - ~ , -­ -· .. , ~ r ., v / .. p - • f - .. ll 1 -:r .. ---.. -· .. -. . ~ -· ­ -.. . - -· -· - ._ .. -:.,1 ~ l"T '-' p p ­ f p * f .. -· ., ., 1~ ' ­ r -­ =--, ­ -~ ~ - ... ......._ ... -... ,,. t. l"T p ~ p --­ - 1' f ' J f • .. ., ­ - - - . - .. ,~ 1 1 1 . ­ ~ - .. -~ ­ .. -­ - t,l ... 1 ' .. .. ,­ - . 1 .. - - - 1 1 -, - - r:;; • . .. ­ - Fine 1 . ..:.----'::---. /_ ~ 1 . _, . ., ---· --• - . . ---. ­ -.....-&.J" ~ ...J. --,.. ., .­ .-, 1 1 1 It) ,'1 p :1 f -­ [f] ­ ~ , ---• ­ ~ . - u ;"; ' ---, .. (7 1 * -,J­ • -d-1'-] f f • - .. . - -: ~ ' ~ ~ - • f\ 1 1 1 1 . 1 . . --' J J ,--~ ­ • ~ - ' = • --,-­ - ' " ~ -.) .=­ 1 ~ . • , .. . - - ~ ~ - ~ ., - §] Trio \ 1 1 1 1 f\ 1 ' ' ~ J ~ - - - It) •· • -• p f f -• \ '• -­ J 1 1 - - 1 Finale -Allegro assai . . ~ , . . .,,. .,,. -,J-, ~ -,J, ,J-.,;­ - * f * p 1 1 - -•, - J -.. .. -J .. ~ - ._, p f - J r--J ~-• - - ~ ~ - - - .. ,. --­ - - - . ----.i • --[f] fl 1 r r-, F.=9 --[P] - ~ = - ,..,. .,. iJ-~~-i .. f --~ ~ - - " ~ §] [. l ,, ---~ .. ~ ~ - - L.....J 1 ·~ II 1 --­ ~ , ~ - - - ~ ~ ~ ~ - .. J -" ­ *,~ ~ ... • - - - -L - # r--,.., . - • -' 1 J 1 ~ 1 t-.. ~ -~ - ,.,, . - .,, ... ,f­ -,J­ -,J--,J­ , __ -­ p ,., 1 - - - " ~­ -.. - ~ - - - - -. .. tJ L -J p -• ---_ ~ - L •• ­ - ,-­ .. --­ .. -­ ~-~~ l.­ ti.-_ ,­ - • - -- J ·-[PJ -,., ; 1 " -1 ---, r--i 1 . -~ - .. - - tJ - -. -• - ~ .,.. r-1 ­ v { ~ ( -· ... , 1 -fl - ~ 1 - - - ~ :r. --i -- -- I ~--­ ,~ c----i;-.:1 J 1 ~ • ­ - ~-- ---­ . ~ ~ ,T - v . . 1 ll. p ,'\ 1 v - ,,. 1.J r • p * * .. ­ # • - --.. 17 .. .. . ­ -1 -­ J ·­ - - - - :; ,. ,~ 1 --p --H 1 ­ :,; - - - - - ,,. y ~ 1 k, ----­ . - - - ,. J c_,--_.. . ~ • fJ 1 l 1 t 1 ' - - J -= T - - - J - - - --.. -­ -. • -• ­ * __, ~ ·_ --~ - ~ .. J - - - - - - - -• " - - - -• MONUMENTA ARTIS MUSICAE SLOVENIAE l]] Amandus Ivančič SIMFONIJE ZA DVE VIOLINI IN BAS Izdala Slovenska akademija znanosti in umetnosti v Ljubljani Notografija Andrej Lenarčič Angleški prevod Franc Slivnik Oblikovanje Cveta Stepančič Razmnoževanje Pleško Ljubljana 1984 Naklada 500 izvodov