Št. 4 Maribor, petek 20.1.2023 OBČINA CIRKULANE 41. Sklep o imenovanju Komisije za požarno varnost in civilno zaščito Občine Cirkulane Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15-ZUUJFO, 11/18ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in 15. člena Statuta občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 32/17) je občinski svet občine Cirkulane na 2. redni seji dne 12. 1. 2023 sprejel SKLEP O IMENOVANJU KOMISIJE ZA POŽARNO VARNOST IN CIVILNO ZAŠČITO OBČINE CIRKULANE 1. člen V Komisijo za požarno varnost in civilno zaščito se imenujejo: 1. Ivan Tetičkovič, predsednik 2. Peter Kelc, član 3. Zoran Dernikovič, član 4. Anton Štumberger, član 5. Kristijan Kokot, član. ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XIX 30. člena Statuta občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 32/17) je županja občine Cirkulane dne, 12. 1. 2023 sprejela SKLEP O IMENOVANJU ODGOVORNE UREDNICE GLASILA OBČINE CIRKULANE 1. člen Za odgovorno urednico Glasila Občine Cirkulane se imenuje Tatjana Mohorko. 2. člen Odgovorna urednica je pri svojem delu dolžna spoštovati določila Zakona o medijih in določila Odloka o javnem glasilu Občine Cirkulane. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po sprejemu in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-10/2023 Datum: 12. 1. 2023 Občina Cirkulane Antonija Žumbar, županja 2. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po sprejemu in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. 43. Številka: 007-9/2023 Datum: 12. 1. 2023 Občina Cirkulane Antonija Žumbar, županja 42. Sklep o imenovanju odgovorne Glasila Občine Cirkulane urednice Na podlagi 11. člena Odloka o javnem glasilu Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 12/07) in Sklep o imenovanju Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Cirkulane Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15-ZUUJFO, 11/18ZSPDSLS-1, 30/18 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 6. člena Zakona o voznikih (Uradni list RS, št. 109/10, 25/14, 85/16-ZVoz-1 in 10/18-ZCes-1C) in 15. člena Statuta občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 32/17) je občinski svet občine Cirkulane na 2. redni seji dne 12. 1. 2023 sprejel Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin SKLEP O IMENOVANJU SVETA ZA PREVENTIVO IN VZGOJO V CESTNEM PROMETU OBČINE CIRKULANE 1. člen V Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu se imenujejo: 1. Boris Pajnkiher, predsednik 2. Franc Milošič, član 3. Robert Ovčar, član 4. Dragica Kolednik, članica 5. Mihaela Fridauer, članica 2. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po sprejemu in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-11/2023 Datum: 12. 1. 2023 Občina Cirkulane Antonija Žumbar, županja 44. Sklep o imenovanju predstavnikov lokalne skupnosti v Svet zavoda OŠ Cirkulane-Zavrč I. Za poveljnika štaba Civilne zaščite občine Cirkulane se imenuje:  Zoran Dernikovič, _______________________. Za namestnika poveljnika štaba Civilne zaščite občine Cirkulane se imenuje:  Žan Korenjak, _______________________. II. V štab Civilne zaščite občine Cirkulane se imenujejo člani:  Robert Ovčar, _______________________  Ivan Tetičkovič, _______________________  Anton Kokot, _______________________  Ida Emeršič, _______________________  Peter Kelc, _______________________  Igor Štumberger, _______________________  Anton Štumberger, _______________________ III. Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-13/2023 Datum: 12. 1. 2023 Občina Cirkulane Antonija Žumbar, županja Na podlagi 15. člena Statuta Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin 32/17) je občinski svet občine Cirkulane na 2. redni seji, 12. 1. 2023, sprejel SKLEP O IMENOVANJU PREDSTAVNIKOV LOKALNE SKUPNOSTI V SVET ZAVODA OŠ CIRKULANEZAVRČ 1. člen V Svet zavoda OŠ Cirkulane-Zavrč se imenujeta: 1. VILI JURGEC, 2. ANDREJ MILOŠIČ. 2. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po sprejemu in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-7/2023 Datum: 12. 1. 2023 Občina Cirkulane Antonija Žumbar, županja 45. Sklep o imenovanju poveljnika štaba Civilne zaščite in članov štaba Civilne zaščite občine Cirkulane Na podlagi 2. in 4. točke 81. člena ter 2. točke 98. člena Zakona o varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami – (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 97/10, 21/18 – ZNOrg in 117/22) ter 31. člena Statuta občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin št. 32/17) je županja občine Cirkulane dne, 12. 1. 2023 sprejela SKLEP O IMENOVANJU POVELJNIKA ŠTABA CIVILNE ZAŠČITE IN ČLANOV ŠTABA CIVILNE ZAŠČITE OBČINE CIRKULANE Stran 58 46. Sklep o imenovanju Občine Cirkulane Uredniškega odbora Na podlagi 8. člena Odloka o javnem glasilu Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 12/07) in 15. člena Statuta občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 32/17) je občinski svet občine Cirkulane na 2. redni seji, dne 12. 1. 2023 sprejel SKLEP O IMENOVANJU UREDNIŠKEGA ODBORA OBČINE CIRKULANE 1. člen V Uredniški odbor se imenujejo: 1. Mirko Lesjak, član 2. Laura Mohorko Kumer, članica 3. Mateja Muršec, članica 4. Mira Petrovič, članica, 5. Mihaela Fridauer, članica. 2. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po sprejemu in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-12/2023 Datum: 12. 1. 2023 Občina Cirkulane Antonija Žumbar, županja Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin OBĆINA DUPLEK 47. Pravilnik o spremembah Pravilnika o uporabi objektov v lasti Občine Duplek Na podlagi 5. in 71. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 – ZNOrg in 82/20), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 –ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 64., 67. in 68. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18, 79/18) ter na podlagi Statuta Občine Duplek (Medobčinski uradni vestnik Štajerske in Koroške regije, št. 17/2007, 15/2010, 32/2011, 24/2015) je Občinski svet Občine Duplek na svoji 2.redni seji dne 18.1.2023 sprejel PRAVILNIK O SPREMEMBAH PRAVILNIKA O UPORABI OBJEKTOV V LASTI OBČINE DUPLEK 1. člen V 2. členu Pravilnika o uporabi objektov v lasti občine Duplek se črta 5. alineja, in sicer  Kulturni dom Spodnji Duplek 2. člen V 2. členu navedenega pravilnika se doda dodatna alineja, tako da glasi:  Nogometno igrišče z umetno travo. 3. člen V 3. členu Pravilnika o uporabi objektov v lasti občine Duplek se doda novi 5. odstavek, tako da glasi: (5) Nogometno igrišče z umetno travo se uporablja za naslednje namene: 1. Športno rekreacijo društev in rekreativnih skupin 2. Druge prireditve 4. člen V 4. členu navedenega Pravilnika se doda nova alineja, tako da glasi:  Nogometno igrišče z umetno travo 5. člen V 5. členu navedenega Pravilnika se doda novi 5. odstavek, tako da glasi: (5) »V kolikor v skladu z objavljenim javnim razpisom ne bodo zasedeni vsi razpoložljivi termini, oziroma se bodo čez leto sprostili dodatni termini v objektih, ki so v lasti občine (zaradi morebitne odpovedi terminov ali pogodbe), se lahko ti termini dodelijo vlagateljem tudi izven javnega razpisa na podlagi vloge skozi vso leto. « 6. člen V 11. členu navedenega Pravilnika se črta 7.alineja 1. odstavka, in sicer:  »Kulturni dom Spodnji Duplek.« 7. člen V 11. členu navedenega Pravilnika se doda nova alineja 1. odstavka, tako da glasi:  Nogometno igrišče z umetno travo 8. člen Preostala določila Pravilnika o uporabi objektov v lasti Občine Duplek ostanejo nespremenjena. Stran 59 9. člen Pravilnik o spremembah Pravilnika o uporabi objektov v lasti Občine Duplek začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 0323-1/2023-11 Občina Duplek Mitja Horvat, župan 48. Načrt ravnanja s stvarnim Občine Duplek za leto 2023 premoženjem Na podlagi 24. in 25. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18, 79/18, 61/20 - ZDLGPE, 175/20), je občinski svet občine Duplek na svoji 2. redni seji dne 18.1.2023 sprejel NAČRT RAVNANJA S STVARNIM PREMOŽENJEM OBČINE DUPLEK ZA LETO 2023 1. člen Načrt ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Duplek za leto 2023 vsebuje:  načrt razpolaganja z zemljišči v lasti občine Duplek 2. člen 1. NAČRT RAZPOLAGANJA Z ZEMLJIŠČI V LASTI OBČINE DUPLEK Zap. št. Parc. štev. 1. 126/2 k.o. Kvadratura v Orientacijska m2 vrednost v EUR 685-Završka 477 900 vas SKUPAJ: 900 3. člen V primeru spremenjenih prostorskih potreb občine Duplek, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi tega načrta ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, se lahko sklene pravni posel, ki ni predviden v tem načrtu ravnanja s stvarnim premoženjem občine. Skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ 20 % skupne vrednosti načrtov iz prvega člena. 4. člen Načrt ravnanja s premičnim premoženjem sprejme v skladu z določili Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti organ, pristojen za izvrševanje proračuna. 5. člen Načrt začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Z dnem sprejetja tega načrta preneha veljati Načrt ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Duplek za leto 2023 z dne 20. 12.2023 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 67/2021). Številka: 0323-1/2023-12 Občina Duplek Mitja Horvat, župan Št. 4/20.1.2023 49. Uradno glasilo slovenskih občin Sklep o imenovanju Stanovanjske komisije Občine Duplek Številka: 0323-1/2023-4 Občina Duplek Mitja Horvat, župan Na podlagi 16. člena Statuta Občine Duplek (Medobčinski uradni vestnik št. 17/07, 15/10, 32/11, 24/15) je Občinski svet Občine Duplek na svoji 2. redni seji dne 18.1.2023 sprejel SKLEP O IMENOVANJU STANOVANJSKE KOMISIJE OBČINE DUPLEK I. Občinski svet občine Duplek imenuje Stanovanjsko komisijo Občine Duplek v naslednji sestavi: 1. Janko Hauptman, predsednik 2. Nataša Kelher, članica 3. Bogdana Ornik, članica 4. Marko Rems, član 5. Sebastijan Toplak, član. II. Mandat članom komisije traja do konca mandata članov Občinskega sveta, ki jih je imenoval. III. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Stran 60 50. Sklep o cenah za pokopališko dejavnost v Občini Duplek Na podlagi 14. člena Odloka o podelitvi koncesije za opravljanje pokopališke dejavnosti v Občini Duplek (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 9/2008), je Občinski svet Občine Duplek na svoji 2. redni seji dne 18.1.2023 sprejel SKLEP O CENAH ZA POKOPALIŠKO DEJAVNOST V OBČINI DUPLEK 1. člen Občinski svet občine Duplek daje soglasje k ceniku pokopaliških storitev v občini Duplek. 2. člen Cene koncesioniranih storitev v okviru pokopališke dejavnosti: KLASIČEN POGREB VKLJUČNO Z ZASUTJEM IN PRVO UREDITVIJO GROBA: CENA BREZ DDV CENA Z DDV - izkop in zasutje jame + zaščita sosednjih grobov - pogrebno moštvo / 6 oseb / - priprava vozičkov + mrliške veže - organizacija pogreba - ozvočenje pogreba - prva ureditev groba (odvoz vencev, odvečne zemlje, oblikovanje gomile) SKUPAJ: 278,00 304,41 194,00 212,43 194,00 212,43 ŽARNI POGREB VKLJUČNO S PRVO UREDITVIJO GROBA: - odpiranje in zapiranje žarne niše + delo po pogrebu - pogrebno moštvo / 4 osebe / - priprava vozičkov in mrliške veže - organizacija pogreba - ozvočenje pogreba - prva ureditev groba ( odvoz vencev ) SKUPAJ: RAZTROS PEPELA: - pogrebno moštvo / 4 osebe / - priprava vozičkov in mrliške veže - organizacija pogreba - ozvočenje pogreba - odvoz vencev - namestitev spominske tablice SKUPAJ: SOCIALNI POGREB- RAZTROS PEPELA: - pogrebno moštvo / 3 osebe / - priprava vozičkov in mrliške veže - organizacija pogreba - odvoz vencev Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin SKUPAJ: Stran 61 134,00 146,73 266,00 291,27 32,14 35,19 48,00 58,56 50 % cene pogreba 50 % cene pogreba POGREB V GROBNICO: - pogrebno moštvo / 6 oseb / - priprava vozičkov in mrliške veže - organizacija pogreba - prva ureditev grobnice (odvoz vencev ) - ozvočenje SKUPAJ: NAJEM MRLIŠKE VEŽICE DOPLAČILO ZA POGREB Z MAŠO MED POGREBOM: DOPLAČILO ZA POGREB NA DAN PRAZNIKA: 3. člen Ta sklep začne veljati dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Z dnem, ko stopi v veljavo ta sklep, preneha veljati Sklep o cenah za pokopališko dejavnost v občini Duplek z dne 24.11.2021 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 60/21) in Sklep o določitvi cene najema mrliških vežic na pokopališču Dvorjane, Korena in Vurberk z dne 22.4.2015 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 20/15). Številka: 0323-1/2023-9 Občina Duplek Mitja Horvat, župan 51. Sklep o določitvi cen za uporabo objektov v lasti občine Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in Statuta Občine Duplek (17/2007, 15/2010, 32/2011, 24/2015) je občinski svet Občine Duplek na svoji 2.redni seji dne 18.1.2023 sprejel naslednji SKLEP O DOLOČITVI CEN ZA UPORABO OBJEKTOV V LASTI OBČINE 1. člen (1) Za uporabo Športne dvorane Duplek se določijo naslednje cene: Kategorija/površina Cena brez DDV Športna dejavnost (60 min) Izvajalci letnega programa športa v občini Duplek Cela dvorana 1/3 dvorane (1 vadbeni prostor) Ostala društva in rekreativne skupine iz občine Duplek Cela dvorana 1/3 dvorane (1 vadbeni prostor) Ostali uporabniki Cela dvorana 1/3 dvorane (1 vadbeni prostor) Tekme in turnirji (60 min) 7,5 € 2,5 € 15 € 5€ 40 € 12 € Izvajalci letnega programa športa v občini Duplek Uporabniki izven občine Kulturne in druge prireditve (60 min) 5€ 50 € Občinska društva (financirana iz občinskega proračuna) Ostali uporabniki Uporaba zaščitnih talnih plošč v dvorani 50 € 100 € Cela dvorana 1/3 dvorane Uporaba tehnične opreme (60 min) 195 € 65 € Uporaba semaforja 2€ Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin Uporaba ozvočena Prisotnost delavca Stran 62 5€ 7€ (2) Cena vključuje uporabo vadbenega prostora, garderobe, sanitarij, tušev in čiščenje športne dvorane. (3) Za uporabo male dvorane v 1. nadstropju se uporabljajo cene, ki so določene za uporabo 1/3 velike dvorane v objektu Športna dvorana Duplek. 2. člen Za uporabo nogometnega igrišča z umetno travo se določijo naslednje cene: Uporabnik Cena v EUR brez DDV (60 minut) Izvajalci letnega programa športa 4€ Ostala društva in rekreativne skupine iz občine 40 € Duplek Ostali uporabniki 40 € 3. člen Za uporabo drugih objektov, ki so v lasti občine Duplek se določijo naslednje cene: (1) Telovadnica v Osnovni šoli Duplek in Osnovni šoli Korena, vključno z garderobami, sanitarijami in umivalnicami Rekreacija 1 x 2 šolski uri na teden Cena v €/ sezono opomba Društva in skupine iz občine Duplek 200,00 Če društvo prostor uporablja za dejavnost, za katero je registrirano, plača 50 % cene Društva in skupine izven občine Duplek 600,00 Računa se 32 tednov 18,75/na termin; pri 20 uporabnikih = 0,937 €/na uporabnika Rekreacija do 4 x 2 šolski uri na teden Cena v €/ sezono Društva in skupine iz občine Duplek Društva in skupine izven občine Duplek Druge prireditve (koncerti) 350,00 Če društvo prostor uporablja za dejavnost, za katero je registrirano, plača 50 % cene 2.400,00 Računa se 32 tednov 18,75/na termin; pri 20 uporabnikih = 0,937 €/na uporabnika 100,00 € /prireditev; če organizator ne pobira vstopnine, pa je uporaba brezplačna 200,00 €/prireditev Uporabniki iz Občine Duplek Uporabniki izven občine Duplek (2) Prostori Kulturnega doma Korena, Dvorjane, Vurberk Dvorana Korena Cena Društva iz občine Duplek Če se ne pobira vstopnina, je uporaba brezplačna Društva iz občine Duplek 100,00 €/ prireditev, če se pobira vstopnina, v primeru, da zbrana vstopnina znaša več kot 100,00 €, 10 % pobrane vstopnine . Druge dejavnosti v dvorani (redna vadba) – društva iz občine, če je dejavnost za člane brezplačna Do 2x tedensko po dve uri 100,00 € na sezono Do 4x tedensko po dve uri 250,00 € na sezono Druge dejavnosti v dvorani –društva iz občine, če dejavnost za člane ni brezplačna Drugi uporabniki (uporaba dvorane do 24 ur) * Če društvo prostor uporablja za dejavnost, za katero je registrirano, plača 50 % cene Do 2x tedensko po dve uri 200,00 € na mesec Do 4x tedensko po dve uri 350,00 € na mesec Uporaba prostora 160 € Uporaba kuhinje 20 € Kurjava 20 € Cena skupaj znaša 200 € Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 63 Dvorana Dvorjane Cena Društva in skupine iz občine Duplek 100,00 €/ na prireditev, če organizator ne pobira vstopnine, pa je uporaba brezplačna. Do 2x tedensko 100,00 € na sezono Do 4 x tedensko 250,00 € na sezono *če društvo uporablja prostor za dejavnost za katero je registrirano plača 50 % cene. Uporaba prostora 60 € Uporaba kuhinje 20 € Kurjava 20 € Cena skupaj znaša 100 € Druge dejavnosti v dvorani (npr. treningi športnih društev, rekreacije)- skupine in društva iz občine Duplek Drugi uporabniki (uporaba dvorane do 24 ur) Dvorana Vurberk Društva in skupine iz občine Duplek Drugi uporabniki (uporaba dvorane do 24 ur) Dvorana Vurberk Druge dejavnosti v dvorani (npr. treningi športnih društev, rekreacije)- skupine in društva iz občine Duplek (3) Telovadnica v šoli Dvorjane Rekreacija 1 x 2 šolski uri na teden Cena 100,00 €/ na prireditev, če organizator ne pobira vstopnine, pa je uporaba brezplačna. Uporaba prostora 80 € Uporaba kuhinje / Kurjava 20 € Cena skupaj znaša 100 € Cena Do 2x tedensko 100,00 € na sezono Do 4 x tedensko 250,00 € na sezono *če društvo uporablja prostor za dejavnost za katero je registrirano plača 50 % cene. Cena v €/ sezono Društva in skupine iz občine Duplek Društva in skupine izven občine Duplek (4) Večnamenski prostor v vrtcu Žitečka vas Rekreacija 1x 2 šolski uri na teden 50,00 300,00 Računa se 32 tednov 9,3 €/na termin; pri 10 uporabnikih = 0,937 €/na uporabnika Cena v €/ sezono Uporabnik večnamenskega prostora (5) Zunanji prireditveni prostor na gradu Vurberk Uporabnik opomba 250 € Cena na prireditev Društva iz občine Duplek 100,00 €/prireditev; če organizator ne pobira vstopnine, pa je uporaba brezplačna Uporabniki izven občine Duplek 10 % vstopnine za 500 prodanih vstopnic Uporabnik Društva in skupine iz občine Duplek Društva in skupine izven občine Duplek 1 dan 4. člen V primeru uporabe dvorane za potrebe sedmine se cena uporabe obračuna v deležu 50% polne cene. Delež cene za kurjavo se plača, če je potrebno v času uporabe dvorano ogrevati. 5. člen Če društvo v dvoranah kulturnega doma Dvorjane ali Vurberk opravlja komercialno športno dejavnost, znaša cena na sezono, za en termin tedensko, 300 €. O tem ali Cena na uro Brezplačno 10,00 €/ uro 50,00 € društvo izvaja komercialno dejavnost, odloča Občina Duplek. 6. člen Če uporabnik prostora občino zaprosi za pokroviteljstvo nad prireditvijo, se to lahko odobri v obliki oprostitve plačila nadomestila za uporabo občinskega prostora za to prireditev. Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin 7. člen Cene že vključujejo DDV (razen v primeru uporabe Športne dvorane Duplek in nogometnega igrišča z umetno travo). 8. člen S sprejetjem tega sklepa preneha veljati Sklep o določitvi cen za uporabo objektov v lasti občine (Uradno glasilo slovenskih občin št. 32/2021). 9. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Stran 64 I. Občinski svet občine Duplek imenuje Odbor za komunalo v naslednji sestavi: 1. Peter Zajc, predsednik 2. Violeta Vogrinec, članica 3. Stanko Grajfoner, član 4. Gašper Kangler, član 5. Borut Ludvik, član II. Mandat članom odbora traja do konca mandata članov Občinskega sveta, ki jih je imenoval. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 0323-1/2023-10 Številka: 0323-1/2023-5 Občina Duplek Mitja Horvat, župan 52. Sklep o imenovanju Komisije za podeljevanje priznanj in odlikovanj Občine Duplek Na podlagi 25. člena Statuta Občine Duplek (Medobčinski uradni vestnik št. 17/07, 15/10, 32/11, 24/15) je Občinski svet Občine Duplek na svoji 2. redni seji dne 18.1.2023 sprejel SKLEP O IMENOVANJU KOMISIJE ZA PODELJEVANJE PRIZNANJ IN ODLIKOVANJ OBČINE DUPLEK I. Občinski svet občine Duplek imenuje Komisijo za podeljevanje priznanj in odlikovanj Občine Duplek v naslednji sestavi: 1. Irena Lenič, predsednica 2. Zinka Dokl, članica 3. Valerija Pihler, članica 4. Primož Bauman, član 5. Dominik Lepoglavec, član. II. Mandat članom komisije traja do konca mandata članov Občinskega sveta, ki jih je imenoval. III. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 0323-1/2023-6 Občina Duplek Mitja Horvat, župan Občina Duplek Mitja Horvat, župan 54. Sklep o imenovanju Občinske volilne komisije Občine Duplek Na podlagi 16. člena Statuta Občine Duplek (Medobčinski uradni vestnik št. 17/07, 15/10, 32/11, 24/15) in 38. člena Zakona o lokalnih volitvah (Uradni list RS, št. 94/07 uradno prečiščeno besedilo, 45/08, 83/12, 68/17) je Občinski svet Občine Duplek na svoji 2. redni seji dne 18.1.2023 sprejel SKLEP O IMENOVANJU OBČINSKE VOLILNE KOMISIJE OBČINE DUPLEK I. Občinski svet občine Duplek imenuje Občinsko volilno komisijo v naslednji sestavi: 1. Brigita Rojs, predsednica 2. Marinka Marks Pihler, članica 3. Jože Mulec, član 4. Janez Bezjak, član in njihove namestnike: 1. Olivera Toplak, namestnica predsednice 2. Milena Ketiš, namestnica člana 2. Natalija Jugovec, namestnica člana 3. Maja Harb, namestnica člana. II. Mandatna doba prične teči 3.3.2023 in traja 4 leta. III. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 0323-1/2023-8 53. Občina Duplek Mitja Horvat, župan Sklep o imenovanju Odbora za komunalo Občine Duplek Na podlagi 25. člena Statuta Občine Duplek (Medobčinski uradni vestnik št. 17/07, 15/10, 32/11, 24/15) je Občinski svet Občine Duplek na svoji 2. redni seji dne 18.1.2023 sprejel SKLEP O IMENOVANJU ODBORA ZA KOMUNALO OBČINE DUPLEK 55. Sklep o imenovanju Nadzornega odbora Občine Duplek Na podlagi 39. člena Statuta Občine Duplek (Medobčinski uradni vestnik št. 17/07, 15/10, 32/11, 24/15) je Občinski svet Občine Duplek na svoji 2. redni seji dne 18.1.2023 sprejel Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin SKLEP O IMENOVANJU NADZORNEGA ODBORA OBČINE DUPLEK Stran 65 OBČINA GORNJI GRAD 57. Sklep o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje LE-3 I. V Nadzorni odbor Občine Duplek se imenujejo: 1. Franc Beber, 2. Lea Blatnik, 3. Petra Ferlič, 4. Albina Hojski Ilijevec 5. Natalija Pečar. Na podlagi 119. in 129. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 199/21; v nadaljevanju: ZUreP-3) in 25. člena Statuta Občine Gornji Grad (Uradno glasilo slovenskih občin, 14/21-uradno prečiščeno besedilo) je župan Občine Gornji Grad, dne 17.1.2023 sprejel II. Mandat članom Nadzornega odbora traja do konca mandata članov Občinskega sveta, ki ga je imenoval. SKLEP O ZAČETKU PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA OBMOČJE LE-3 III. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. 1. člen (pravna podlaga) (1) S tem sklepom določa župan Občine Gornji Grad začetek in način priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje LE-3 (v nadaljevanju: OPPN). (2) Pravna podlaga za pripravo OPPN je ZUreP-3 in Odlok o občinskem prostorskem načrtu Občine Gornji Grad (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 21/18, 68/20, v nadaljevanju: OPN). Številka: 0323-1/2023-3 Občina Duplek Mitja Horvat, župan 56. Sklep o imenovanju Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Duplek Na podlagi 16. člena Statuta Občine Duplek (Medobčinski uradni vestnik št. 17/07, 15/10, 32/11, 24/15) in 4. člena Odloka o ustanovitvi sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu v občini Duplek (Medobčinski uradni vestnik št. 13/07) je Občinski svet Občine Duplek na svoji 2. redni seji dne 18.1.2023 sprejel SKLEP O IMENOVANJU SVETA ZA PREVENTIVO IN VZGOJO V CESTNEM PROMETU OBČINE DUPLEK I. Občinski svet občine Duplek imenuje Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu v naslednji sestavi: 1. Marko Rahle, vodja policijskega okoliša Duplek 2. Jean Bohorč, predstavnik OŠ Duplek 3. Peter Zajc, predstavnik OŠ Korena 4. Simon Poštrak, predstavnik občine 5. Marjan Vrbnjak, predstavnik občine. II. Mandat članom sveta traja do konca mandata članov Občinskega sveta, ki jih je imenoval. III. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 0323-1/2023-7 Občina Duplek Mitja Horvat, župan 2. člen (izhodišča za pripravo OPPN) (1) Priprava OPPN temelji na odločitvah in usmeritvah iz OPN ter na pobudi in izhodiščih investitorja priprave OPPN z dne 21.12. 2022. (2) V skladu s prilogo 2 OPN je do sprejetja OPPN na območju obstoječega kamnoloma v veljavi Odlok o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za kamnolom Lenart pri Gornjem Gradu (Uradno glasilo zgornjesavskih občin, št. 15/2009). Za njegovo širitev pa še niso podani prostorski izvedbeni pogoji. Zato je v skladu z OPN za območje obstoječega kamnoloma in njegovo širitev potrebna izdelava novega OPPN, obstoječi pa se razveljavi. (3) Kot okvirne usmeritve za izdelavo OPPN so v prilogi 2 OPN podani naslednji prostorsko izvedbeni pogoji za pripravo OPPN:  do izdelave OPPN urejanje skladno z veljavnim IPA, Odlok o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za kamnolom Lenart pri Gornjem Gradu (Uradno glasilo zgornjesavinjskih občin, št. 15/2009),  območje kamnoloma Lenart pri Gornjem Gradu predvidena je razširitev kamnoloma z načrtom sanacije po zaključku izkoriščanja mineralne surovine,  v času izkoriščanja je potrebno izvajati sprotno tehnično in biološko sanacijo v skladu z ustreznim rudarskim projektom za pridobitev koncesije za izkoriščanje. Za preprečevanje erozije naj se ustrezno uredi odvodnjavanje in odvajanje tehnoloških odpadnih voda (zagotovitev ustreznega delovanja usedalnikov). Za zmanjšanje možnosti erozije je potrebno naklone končne brežine kamnoloma, do kamor bo segal pridobivalni prostor, ustrezno utrditi ter oblikovati tako, da ne bo prihajalo do plazenja novonastalega gozdnega roba ter matične podlage,  rodovitno plast tal je potrebno odriniti na mejo pridobivalnega prostora ali odkopnega polja ter jo shraniti za končno sanacijo kamnoloma. Deponija rodovitnega sloja tal naj se uredi tako, da se ohrani biološka aktivnost prsti,  pri dostopanju do območja je potrebno dostop urediti v obliki mostu preko naravne vrednote, Št. 4/20.1.2023  Uradno glasilo slovenskih občin Stran 66 območje kamnoloma naj ne sega na območje naravne vrednote Dreta s pritoki, v varovalni pas potokov v širini 10 m od brežine potoka se ne posega, v pasu se ohrani gozdna vegetacija, zgornji del parcele št. 558/1 k.o. Lenart ohrani gozdno namensko. Gozd pod lokalno cesto oz. obstoječim kamnolomom se ohranja, v strugo in na brežine vodotokov se ne posega; zasipavanje struge, utrjevanje brežin, gradnja objektov, sekanje drevnine, ograjevanje brežin ipd. ni dopustno, na stiku kamnoloma in gozda je treba predvideti ca 1O m široko območje, ki se zasadi z grmovnicami in drevnino, ki predstavlja nov gozdni rob s postopno višinsko gradacijo v smeri gozda, za sanacijo končne brežine etaže in zasaditev robnih delov kamnoloma se uporabijo avtohtone grmovne in drevesne vrste npr. rdeči dren, kosteničevje, malina, kostanj, hrast graden, mali jesen, bukev, pretakanje goriva in maziv, servisiranje strojev se opravlja na urejeni lokaciji, opremljeni z lovilcem olj, za odvajanje padavinskih vod z etaž in nasipov je treba predvideti usedalnike in druge tehnične rešitve za umirjanje hitrosti vode in za preprečevanje neposrednega odtoka v hudournike oz. potoke, pridobivalni prostor naj se odpira postopno, drevje se poseka sproti v pasovih širine največ 5 m, bočne brežine kamnoloma naj bodo pod naklonom do 45 stopinj, maksimalni naklon končne brežine kopa naj ne presega 50 stopinj. Navpičnih površin (končni naklon) naj se ne oblikuje, ravno tako ne tako imenovanih zajed, območja naj se ponoči po možnosti ne osvetljuje, uporaba svetilk mora biti skladna z določili predpisov, ki urejajo svetlobno onesnaževanje okolja. Gornjem Gradu 2 v Občini Gornji Grad, Ježce – širitev 2 v Občini Šmartno pri Litiji, Kmetov pruh –širitev v Občini Šmartno pri Litiji, Brezovica – širitev v Občini Semič, Stari Grad 2 v Občini Krško, Stari Grad 3 v Občini Krško, Gabrovec (Vrbovo) v Občini Ilirska Bistrica, Bučka v Občini Škocjan, Hrastenice v Občini Dobrova - Polhov Gradec in Vrhpeč – širitev 2 v Občini Trebnje, Uradni list št. 38/2010) in 21. 12. 2010 z RS sklenilo Koncesijsko pogodbo št. 0141-13/2015/47 z veljavnostjo od 21. 12. 2010 do 21. 12. 2025 in pridobilo Enotno dovoljenje za izkoriščanje in izvajanje del pri izkoriščanju mineralnih surovin št. 361-2/2010-2011-6, ki ga je 22. 2. 2011 izdala Upravna enota Mozirje. (3) Investitor, ki je sočasno tudi koncesionar, želi razširiti obstoječ pridobivalni prostor in sicer s širitvijo v globino in v širino, vse znotraj dela parcele št. 558/1 v k.o. 929Lenart pri Gornjem Gradu. Novo nastali prostor se bo poimenoval v pridobivalni prostor Lenart pri Gornjem Gradu 3. Z OPPN se bodo podali pogoji nadaljnje eksploatacije in kočne sanacije območja kamnoloma. V kamnolomu Lenart pri Gornjem Gradu se izkorišča mineralna surovina tehnični kamen - andezitni tuf. 3. člen (območje in predmet načrtovanja OPPN) (1) Območje priprave OPPN zajema del zemljišča s parcelno številko 558/1 k.o. 929 - Lenart pri Gornjem Gradu. Območje priprave OPPN je veliko cca 2,6 ha. Območje obravnave je mogoče dopolniti s sosednjimi parcelami glede na boljšo prostorsko zasnovo in glede na pogoje nosilcev urejanja prostora, vendar le, če bistveno ne spreminja vsebine tega sklepa. V nasprotnem primeru je potrebno ta sklep dopolniti. (2) Na območju OPPN je trenutno formiran pridobivalni prostor Lenart pri Gornjem Gradu 2, za katerega je podjetje pridobilo rudarsko pravico (Uredba o rudarskih pravicah za gospodarsko izkoriščanje mineralnih surovin v pridobivalnih prostorih Laze – širitev v Občini Kočevje, Suhor pri Vinici – širitev v Občini Črnomelj, Lenart pri 5. člen (vrsta postopka) Za postopek priprave in sprejetja OPPN se na podlagi 129. člena ZUreP-3 smiselno uporabljajo določbe, ki veljajo za postopek priprave in sprejema OPN (od 119. do 124. člena).          Faze postopka: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) Skladno s 63. členom ZUreP-3 rešitve OPPN temeljijo na ustreznih strokovnih podlagah. Pri umestitvi načrtovanih ureditev so bile upoštevane predhodno izdelane naslednje strokovne podlage in sicer Rudarski projekt – strokovne podlage za pripravo OPPN kamnolom Lenart pri Gornjem Gradu 3 (NERINVEST d.o.o., št. pro. RP-02/22-MČS, september 2022). V postopku priprave OPPN se lahko določijo tudi morebitne dodatne strokovne podlage glede na zahteve nosilcev urejanja prostora. Kot spremljajoče gradivo OPPN se na podlagi 55. člena ZUreP-3 izdela elaborat ekonomike. 6. člen (roki za pripravo OPPN in njegovih posameznih faz) Roki za pripravo OPPN in njegovih posameznih faz so naslednji: Roki: Priprava izhodišč za pripravo sklepa o začetku postopka OPPN in objava na spletni strani občine Pridobivanje mnenja ZRSVN o potrebnosti izvedbe presoje sprejemljivosti OPPN na varovana območja Župan sprejme sklep o začetku priprave OPPN, objava sklepa in mnenja ZRSVN na spletnih straneh občine in v Uradnem glasilu slovenskih občin, dodelitev identifikacijske številke prostorskega akta Izdelava osnutka OPPN V pripravo OPPN se lahko vključi NUP tako, da se zaprosi za podrobnejše usmeritve ter podatke in strokovne podlage, če je to potrebno Občina vključi javnost v pripravo osnutka OPPN z objavo relevantnih gradiv na spletnih straneh občine in različnimi pozivi k sodelovanju Objava osnutka OPPN na spletni strani občine in pridobivanje mnenj December 2022 pridobljeno: št.: 35630008/2023-2 datum: 9.1. 2023 Januar 2023 izbrani izdelovalec 30 dni tekom faz od (1) do (6) 30 dni Št. 4/20.1.2023 (8) (9) (10) (11) (12) (13) Uradno glasilo slovenskih občin Stran 67 NUP na osnutek OPPN Dopolnitev osnutka OPPN na podlagi mnenj iz faze (7) Objava dopolnjenega osnutka OPPN na spletni strani občine in javna razgrnitev ter javna obravnava (v tej fazi se javnost seznani tudi z morebitnim nasprotjem interesov - 115. člen ZUreP-3) Izbrani izdelovalec pripravi predlog stališč do pripomb in predlogov javnosti, morebitno pozivanje NUP glede stališč (če se pripomba javnosti nanaša na področje NUP), po potrebi se izvede usklajevanje interesov, občina s sklepom potrdi stališča, objava stališč na spletni strani občine Izdelava predloga OPPN na podlagi stališč iz faze (10) Objava predloga OPPN na spletni strani občine in morebitno pridobivanje mnenj NUP na predlog OPPN (če je predlog glede na osnutek tako spremenjen, da vpliva na področje katerega od NUP) Morebitna izpeljava postopka odločanja o razrešitvi nasprotja javnih interesov (samo v primeru negativnih mnenj NUP iz faze (11)) na pobudo občinskega sveta izbrani izdelovalec vsaj 30 dni izbrani izdelovalec, NUP 15 dni, občina 15 dni izbrani izdelovalec 30 dni Vlada RS (14) Sprejem OPPN z odlokom (po pridobitvi vseh pozitivnih mnenj iz faze (12) oz. predhodno iz faze (7)), objava odloka v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletni strani občine Občina (15) Posredovanje odloka o OPPN na MOP, javna objava na spletni strani MOP 15 dni 2) Okvirni predvideni roki se zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev v postopku lahko tudi spremenijo, saj pripravljavec akta, Občina Gornji Grad na to ne more imeti nikakršnega vpliva. 7. člen (državni in lokalni nosilci urejanja prostora) (1) Državni in lokalni nosilci urejanja prostora (NUP), ki bodo pozvani za podajo mnenj in morebitnih podrobnejših usmeritev ter podatkov in strokovnih podlag, so:  Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana  Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode – območna pisarna Celje, Mariborska cesta 88, 3000 Celje  Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova 61, 1000 Ljubljana  Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za energijo, Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana  Zavod RS za varstvo narave, Vodnikova ulica 3, 3000 Celje  Zavod za gozdove Slovenije, Območna enota Nazarje, Savinjska cesta 4, 3331 Nazarje  Elektro Celje d.d., Vrunčeva 2a, 3000 Celje  Javno komunalno podjetje Komunala d.o.o. Gornji Grad, Kocbekova cesta 23, 3342 Gornji Grad  Občina Gornji Grad, Kocbekova cesta 23, 3342 Gornji Grad (2)V kolikor se v postopku priprave ugotovi, da je potrebno vključiti tudi druge nosilce urejanja prostora, ki niso našteti v prvem odstav- ku tega člena, se njihove usmeritve in mnenja pridobijo v postopku. 8. člen (načrt vključevanja javnosti) (1) Javnost se seznani s sklepom o pripravi OPPN z objavo na svetovnem spletu, t.j. na spletni strani Občine Gornji Grad: https:// www.gornji-grad.si/. (2) Javnost se seznani z okvirnim predmetom načrtovanja in območjem OPPN v fazi izdelave osnutka OPPN kot je predvideno v 6. členu, faza (6); in sicer z javno objavo relevantnih gradiv na spletnih straneh občine ter javnimi pozivi k sodelovanju. (3) Javnost se seznani s podrobnejšimi načrtovanimi rešitvami OPPN z objavo dopolnjenega osnutka OPPN na spletni strani občine in javno razgrnitvijo ter javno obravnavo kot je predvideno v 6. členu, faza (9). 9. člen (izvedba celovite presoje vplivov na okolje oz. presoja sprejemljivosti na varovana območja) Za OPPN izvedba celovite presoje vplivov na okolje skladno z 128. členom ZUreP-3 ni potrebna, kar se izkazuje na naslednji način:  pridobljeno je mnenje pristojnega Zavoda RS za varstvo narave št. 3563-0008/2023-2 z dne 9.1. 2023, da OPPN verjetno ne bo pomembno vplival na varovana območja, zato presoje sprejemljivosti vplivov izvedbe plana v naravo na varovana območja ni potrebno izvesti. Občina ocenjuje, da se z OPPN ne načrtujejo ureditve, ki bi bile poseg v okolje, za katerega je potrebno izvesti presojo vplivov na okolje, ali poseg, za katerega je zahtevana presoja sprejemljivosti na varovana območja ali poseg, ki bi lahko pomembneje vplival na okolje. 10. člen (določitev objave) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Ta sklep se objavi tudi na spletni strani Občine Gornji Grad: https:// www.gornji-grad.si/ in pošlje Ministrstvu za okolje in prostor. Številka: 3503-0004/2022-4 Datum: 17.1.2023 Občina Gornji Grad Anton Špeh, župan Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin OBČINA VIDEM 58. Sklep o imenovanju Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja Na podlagi 24. člena Statuta Občine Videm – UPB-2 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 11/2016, 45/2017 in 10/2019) in 59. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Videm – UPB-2 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 11/2016 in 6/2018), je Občinski svet Občine Videm na svoji 2. redni seji, dne 17. 1. 2023 sprejel 3. Mandat Uredniškega odbora traja do izteka mandata občinskega sveta. 4. Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 011-02/2023-2 Datum: 17. 01. 2023 Občina Videm Brane Kolednik, župan SKLEP O IMENOVANJU KOMISIJE ZA MANDATNA VPRAŠANJA, VOLITVE IN IMENOVANJA 1. V Komisijo za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja se imenujejo: 1. Dejan Tramšek, Barislovci 16, 2324 Lovrenc na dr. polju – predsednik, 2. mag. Darinka Ratajc, Tržec 26, 2284 Videm pri Ptuju – član, 3. Andrej Rožman, Šturmovci 13, 2284 Videm pri Ptuju– član. 2. Mandat predsednika in članov Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja traja do izteka mandata župana Občine Videm in Občinskega sveta Občine Videm. 3. Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 011-01/2023-1 Datum: 17. 01. 2023 Občina Videm Brane Kolednik, župan 59. Sklep o imenovanju uredniškega odbora glasilo Naš glas Na podlagi 9. člena Odloka o izdajateljstvu javnega glasila »Naš glas« (Uradni list RS, št. 28/2001) in 16. člena Statuta Občine Videm – UPB-2 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 11/2016 in 45/2017), je Občinski svet Občine Videm na svoji 2. redni seji, dne 17. januarja 2023 sprejel SKLEP O IMENOVANJU UREDNIŠKEGA ODBORA GLASILO NAŠ GLAS 1. V Uredniški odbor javnega glasila »Naš glas« se imenujejo: 1. Alen Orlač, 2. Manja Vinko, 3. mag. Ivan Božičko 4. Friderik Likavec, 5. Petra Krajnc, 6. Marjan Nahberger, 7. Mateja Topolovec. 2. Za odgovornega urednika se imenuje Tadej Podvršek. Stran 68 OBČINA ZREČE 60. Sklep o imenovanju Nadzornega odbora Občine Zreče Na podlagi 32.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) ter 19. in 38. člena Statuta Občine Zreče (Uradno glasilo slov. občin, št.: 1/16 in 26/18) je Občinski svet Občine Zreče na 3. redni seji, dne, 11.1.2023 sprejel naslednji SKLEP O IMENOVANJU NADZORNEGA ODBORA OBČINE ZREČE 1. člen Imenuje se Nadzorni odbor Občine Zreče za mandatno obdobje 2022-2026 v naslednji sestavi: 1. Hohler Andreja, 2. Hren Marjan, 3. Hren Metka, 4. Kovačec Zdenko, 5. Kukovič Jure, 6. Orož Črešnar Milena, 7. Potočnik Vili. 2. člen Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na seji Občinskega sveta Občine Zreče in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 011-0012/2022-12 Datum: 11.01.2023 Občina Zreče mag. Boris Podvršnik, župan OBČINA ŽETALE 61. Sklep o razveljavitvi Sklepa o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del enote urejanja prostora HŽ01 Žetale širitev kmetije Kolar Na podlagi 24. člena Statuta Občine Žetale (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 54/2017), je župan Občine Žetale Anton Butolen, dne 10. 1. 2023 sprejel Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin SKLEP O RAZVELJAVITVI SKLEPA O PRIPRAVI OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA DEL ENOTE UREJANJA PROSTORA HŽ01 ŽETALE - ŠIRITEV KMETIJE KOLAR 1. člen Razveljavi se Sklep o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del enote urejanja prostora HŽ01 Žetale - širitev kmetije Kolar, ki je bil objavljen v Uradnem glasilu slovenskih občin, št. 27/2022 z dne 17. 6. 2022. 2. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po sprejemu in se objavi v Uradnem glasilu občine Žetale in na spletni strani občine Žetale. Številka: 350-1/2021-222 Identifikacijska številka v prostorskem informacijskem sistemu: Datum: 10. 1. 2023 Občina Žetale Anton Butolen, župan 62. Sklep o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del enote urejanja prostora HŽ01 Žetale – širitev kmetije Kolar Na podlagi 129. člena v povezavi s 119., 128. in 298. členom Zakona o urejanju prostora - ZUreP-3 (Uradni list RS št. 199/2021) ter 24. člena Statuta Občine Žetale (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 54/2017), je župan Občine Žetale Anton Butolen, dne 10. 1. 2023 sprejel SKLEP O PRIPRAVI OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA DEL ENOTE UREJANJA PROSTORA HŽ01 ŽETALE – ŠIRITEV KMETIJE KOLAR 1. (območje in predmet načrtovanja) Predvidena je izdelava Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del enote urejanja prostora HŽ01 Žetale – širitev kmetije Kolar, v nadaljevanju OPPN, v skladu z Zakonom o urejanju prostora ZUreP-3 (Ur. l. RS, št. 199/2021). Zasebni investitor želi pričeti s pripravo OPPN za širitev obstoječe kmetije v skladu s 3.ea členom Zakona o kmetijskih zemljiščih (Uradni list RS, št. 71/11 – uradno prečiščen besedilo, 58/12, 27/16, 27/17 – ZKme-1D in 79/17), ki dopušča načrtovanje gradnje na kmetijskem zemljišču brez spremembe namenske rabe. Pobuda za pripravo OPPN se nanaša na širitev kmetije z objekti in napravami, ki služijo kmetijski dejavnosti. Investitor bi želel zagotoviti pogoje za gradnjo hleva za govejo živino, potrebne GJI in koritastega silosa. Predlagana širitev kmetije je v okviru dela parc. št. 1598/1 in dela parc. št. 1553, obe k.o. 497-Dobrina. Predlog je opredeljen na območju najboljših kmetijskih zemljišč - K1, v neposredni bližini obstoječega kmetijskega gospodarstva. Poseg predvideva površino cca. 0,50 ha, kar bi omogočilo dovolj veliko površino za razvoj kmetije. Boniteta kmetijskega zemljišča je 43. Obstoječi objekti kmetije so locirani v zaselku Dobrina, na območju podeželskega naselja-SK v EUP DO01, kjer kmetija nima več možnosti širitve. Gre za kmetijsko Stran 69 gospodarstvo, ki obsega 54,2 ha zemljišč, od tega 34,2 ha lastnih obdelovalnih površin in 28 ha gozda. V najemu imajo še cca 2 ha obdelovalne zemlje. Z OPPN se bo načrtovala gradnja hleva za cca. 56 GVŽ za govejo živino (53 mest za krave molznice, 8 mest za presušene krave, 18 mest za telice in 15 mest za teleta) ter koritasti silos. Osnutek ureditvene pobude je sestavni del Izhodišč. Trenutno na kmetiji redijo 64 GVŽ (stanje se mesečno spreminja), od tega 34 krav molznic in mlade živine za nadaljno rejo. Z nameravano investicijo načrtujejo enakomernejšo razporeditev živali po posameznih kategorijah. Skupen stalež se bo po investiciji povečal od sedanjih 64 na 71 GVŽ. Predvidena je novogradnja hleva za govejo živino, ki obravnava objekt pravokotne oblike, bruto tlorisnih dimenzij 42,42 x 26,40 m in 5,7 x 12,34 m, ter nadstreška na JV strani objekta dimenzij 6,0 x 26,4 m in zunanjega povezovalnega kanala za gnojevko, dimenzij 1,75 x 21,0 m. Objekt hleva bo priličen, odprt do slemena, namenjen prireji mleka ter se deli na proizvodni in tehnični del. Na JZ delu objekta so pomožno-tehnični prostori, ki so potrebni predvsem zaradi pridobivanja mleka. Skupina krav v laktaciji in dostop do robotiziranega mozišča. Predvidene stavbe ne presegajo praga glede potrebnosti PVO ali PP (manj kot 200 GVŽ – določilo Uredbe o posegih vplivov na okolje, za katero je treba izvesti presojo vplivov na okolje (Uradni list RS, št. 51/14, 57/15 in 26/17). Pobuda in izhodišča za pripravo Občinskega podrobnega prostorskega načrta za širitev kmetije Kolar, občina Žetale (v nadaljnjem besedilu OPPN), je pripravljena kot prva faza postopka priprave OPPN, na osnovi prvega odstavka 108. člena in v povezavi z 2. odstavkom 118. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP2, Uradni list RS, št. 61/2017), ki pripravo OPPN določa v 116., 117., 118 in 119.členu in Pravilniku o vsebini, obliki in načinu priprave OPPN (Uradni list št. 99/07 in 61/17ZUreP-2) ter 3.ea člena Zakona o kmetijskih zemljiščih (ZKZ, Uradni list RS, št. 59/96, 31/98- odl., 1/99 – ZNIDC, 54/00-ZKme, 68/00-odl., 27/02-odl., 58/02-ZMR-1, 67/02ZKZ-A, 110/02-ZUreP-1, 110/02-ZGO-1, 36/03- ZKZ-B, 55/03-ZKZ-UPM-1, 43/11-ZKZ-C, 71/11 ZKZ-UPB2, 58/12 ZKZ-D, 27/16 ZKZ_E, 27/17- ZKme-1D in 79/17- ZKZ-F) in 3. odstavkom 298. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-3, Uradni list RS, št. 199/2021). Občina bo na pobudo investitorja priprave prostorskega akta z njim sklenila pogodbo o medsebojnih obveznostih, zlasti glede finančnih in rokovnih vidikov priprave OPPN, lahko pa se s pogodbo tudi dogovori obveznost investitorja priprave prostorskega akta glede rokov izgradnje v OPPN predvidenih gradenj ali obveznost izgradnje v njem predvidenih objektov, ki so v javno korist. Kot pravna podlaga služi tudi sprejet občinski prostorski načrt OPN občine Žetale (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 10/2013), s katerega določili glede snovanja prostorskih aktov mora biti predmetni OPPN skladen. 2. (način pridobitve strokovnih rešitev) Izdelovalec OPPN pridobi geodetski načrt območja urejanja, izdelan skladno s Pravilnikom o geodetskem načrtu (Uradni list RS, št. 40/04 in 33/07-ZPNačrt). S tem sklepom se potrdijo strokovne podlage - Izhodišča za pripravo občinskega podrobnega prostorskega načrta (OPPN) za širitev kmetije Kolar, Občina Žetale, ki jih je izdelala družba IBIS d.o.o., Trg Alfonza Šarha 1, 2310 Slovenska Bistrica pod št. projekta 24/2021-OPPN, z datumom avgust 2021 in dopolnitev februar 2022. Izhodišča so bila javno razgrnjena od 18. 5. 2022 do 1. 6. 2022. Javna predstavitev Izhodišč je bila izvedena dne 23. 5. 2022. Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin Faza Izhodišča je bila izvedena na podlagi določila 118. člena Zakona o urejanju prostora – ZUreP-2 (Uradni list RS, št. 61/2017). Podlaga za izdelavo faze Izhodišča je pobuda naročnika in izpolnjeni vsi zahtevani pogoji, ki so določeni v 3.ea členu Zakona o kmetijskih zemljiščih (ZKZ, Uradni list RS, št. 59/96, 31/98- odl., 1/99 – ZNIDC, 54/00ZKme, 68/00-odl., 27/02-odl., 58/02-ZMR-1, 67/02-ZKZ-A, 110/02-ZUreP-1, 110/02-ZGO-1, 36/03- ZKZ-B, 55/03ZKZ-UPM-1, 43/11-ZKZ-C, 71/11 ZKZ-UPB2, 58/12 ZKZD, 27/16 ZKZ_E, 27/17- ZKme-1D in 79/17- ZKZ-F). Pobudnik, nosilec kmetijskega gospodarstva s št. KMGMID 100293321, izpolnjuje pogoje za vključitev v postopek OPPN. Obrazložitev utemeljenosti izjemnega posega na najboljše kmetijsko zemljišče je izdelala Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije, Zavod Ptuj z dne 5. 8. 2021. K pobudi je prav tako priložen Gnojilni načrt z dne 16. 2. 2022, ki ga je izdelal Kmetijsko gozdarski zavod Ptuj, Kmetijsko svetovalna služba Ptuj. Pri pripravi osnutka se upoštevajo prikaz stanja prostora, obstoječe omejitve v prostoru, izražene investicijske namere ter tudi morebitne že pridobljene smernice in/ali priporočila nosilcev urejanja prostora. Ureditev območja bo natančneje določil OPPN, ki bo tudi določil možnost dopustnih odstopanj. Program opremljanja zemljišč za območje OPPN se izdela na podlagi OPPN in elaborata ekonomike ter na podlagi projektne dokumentacije v skladu s predpisi, ki urejajo graditev. Potrebne strokovne podlage in strokovno rešitev se izdela z upoštevanjem veljavnih predpisov, ki določajo vsebino, obliko in način priprave podrobnega prostorskega načrta. OPPN se izdela tudi v digitalni obliki, pripravljeni skladno z zahtevami veljavnih predpisov, da je možen vnos v prostorski informacijski sistem. 3. (vrsta postopka) Postopek OPPN se je začel na podlagi 3.ea členu Zakona o kmetijskih zemljiščih (ZKZ, Uradni list RS, št. 59/96, 31/98- odl., 1/99 – ZNIDC, 54/00-ZKme, 68/00-odl., 27/02-odl., 58/02-ZMR-1, 67/02-ZKZ-A, 110/02-ZUreP-1, 110/02-ZGO-1, 36/03- ZKZ-B, 55/03-ZKZ-UPM-1, 43/11ZKZ-C, 71/11 ZKZ-UPB2, 58/12 ZKZ-D, 27/16 ZKZ_E, 27/17- ZKme-1D in 79/17- ZKZ-F) kot materialnega predpisa in je voden po določilih Zakona o urejanju prostora – ZUreP-2 (Uradni list RS, št. 61/2017) kot procesnega (postopkovnega) predpisa. Od 1. 6. 2022 se OPPN postopkovno vodi po določilih, ki so predpisana za pripravo in sprejem prostorskih izvedbenih aktov skladno z Zakonom o urejanju prostora ZUreP-3 (Uradni list RS, št. 199/2021), v navezavi s tretjim odstavkom 298. člena Zakona o urejanju prostora. V nadaljevanju postopka OPPN se uporabijo že pridobljene smernice in/ali priporočila nosilcev urejanja prostora. Na podlagi prejete Odločbe Ministrstva za okolje in prostor, Sektorja za okoljske presoje, št. 35409-648/20222550-4 z dne 2. 12. 2022, celovite presoje vplivov na okolje ni potrebno izvesti. 4. (roki za pripravo OPPN in posameznih faz postopka) V postopku priprave OPPN so predvideni naslednji okvirni roki:  izdelava strokovnih podlag za pripravo OPPN izhodišča za pripravo OPPN (pri oblikovanju izhodišč je med 18. 5. 2022 do 1. 6. 2022 izvedena javna razgrnitev in javna predstavitev): maj 2022,  pridobitev Odločbe Ministrstva za okolje in prostor, Sektorja za okoljske presoje o potrebnosti izvedbe                       Stran 70 postopka celovite presoje plana na okolje: december 2022, razveljavitev sklepa, ki je objavljen v Uradnem glasilu slovenskih občin št. 27/2022 z dne 17. 6. 2022 ter objava novega sklepa o pripravi OPPN, vključno z Odločbo Ministrstva za okolje in prostor, Sektorja za okoljske presoje o potrebnosti izvedbe postopka celovite presoje plana na okolje ter pridobitev nove identifikacijske številke (ID) k OPPN (januar 2023), poziv NUP za izdajo podrobnejših usmeritev in pridobitev le-teh (35 dni), priprava osnutka OPPN (20 dni), objava osnutka OPPN na spletni strani občine, poziv NUP za podajo mnenja k osnutku OPPN, pridobitev mnenj (30 dni), priprava elaborata ekonomike (EE) – I. faza (10 dni), objava javnega naznanila o javni razgrnitvi in javni obravnavi osnutka OPPN, objava javnega naznanila na krajevno običajen način in v svetovnem spletu najmanj 7 dni pred začetkom javne razgrnitve, javna objava osnutka OPPN dopolnjenih po pridobitvi mnenj v prostorskem informacijskem sistemu (na spletni strani občine) in v tiskanih mapah v prostorih občine Žetale: 30 dni v času trajanja javne razgrnitve, izvedba javne obravnave v času javne razgrnitve: kraj in čas javne obravnave sta določena v javnem naznanilu, priprava odgovorov in zavzetje stališča župana do podanih pripomb iz javne razgrnitve (20 dni), objava stališč do pripomb in predlogov javnosti iz javne razgrnitve na spletni strani občine in oglasni tabli občine ter osebna seznanitev predlagateljev pripomb iz javne razgrnitve (8 dni), prva obravnava in sprejem osnutka OPPN na občinskem svetu (del gradiva za obravnavo na občinskem svetu je tudi elaborat ekonomike) ter obravnava in sprejem stališč do pripomb in predlogov javnosti: čas odvisen od občine, ki skliče sejo, javna objava stališč, zavzetih do pripomb in predlogov javnosti, v prostorskem informacijskem sistemu in na krajevno običajen način: naslednji dan po seji, priprava predloga OPPN (na podlagi sprejetih stališč občinskega sveta do pripomb in predlogov javnosti): 20 dni po sprejemu stališč na občinskem svetu, objava predloga OPPN v prostorskem informacijskem sistemu (na spletni strani občine): 3. dan po prejemu gradiva, poziv nosilcem urejanja prostora, da podajo mnenje k objavljenemu gradivu predloga OPPN: 35 dni, priprava usklajenega predloga OPPN in elaborata ekonomike – 30 dni po pridobitvi mnenj, izdelava končnega elaborata ekonomike (EE) – II. faza (10 dni), obravnava in sprejem usklajenega predloga OPPN na Občinskem svetu Občine Žetale (čas odvisen od občine, ki skliče sejo, predvidoma 30 dni), občina posreduje sprejeti odlok o OPPN na MOP, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, ki ga javno objavi na svoji spletni strani in o tem obvesti občino (15 dni), objava odloka v uradnem glasilu: po preteku petnajstdnevnega roka od sprejema predloga na občinskem svetu, izdelava končnih izvodov OPPN (15 dni od uveljavitve odloka o OPPN), občina posreduje končne OPPN ministrstvu, pristojnemu za prostor in inšpekcijski službi ter Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin pristojni upravni enoti za gradbene zadeve: 7 dni po pridobitvi končnega OPPN. Navedeni roki so okvirni in se lahko zaradi nepredvidljivih razlogov ali krajših oziroma daljših rokov vseh udeležencev, ki sodelujejo v postopku, tudi spremenijo. 5. (nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo mnenj) Nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo mnenj: 1. Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, Sektor za prostorsko načrtovanje, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana (za področje razvoja poselitve), 2. Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Sektor območja Drave, Krekova ulica 17, 2000 Maribor (za področje voda) 3. Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova 61, 1000 Ljubljana (za področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom) 4. Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Direktorat za invalide, vojne veterane in žrtve vojnega nasilja, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana (za področje vojnih in prikritih vojnih grobišč, 5. Zavod RS za varstvo narave, Območna enota Maribor, Pobreška cesta 20, 2000 Maribor (za področje varstva narave) 6. Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova 10, 1000 Ljubljana (za področje varstva kulturne dediščine) 7. Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor (za področje varstva kulturne dediščine – v vednost zaradi predhodne seznanitve s predvidenim aktom) 8. Elektro Maribor, Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor (za področje oskrbe z električno energijo) 9. Telekom Slovenije, Sektor za dostopovna omrežja, Center za dostopovna omrežja Maribor – Murska Sobota, Titova cesta 38, 2000 Maribor (za področje telekomunikacij) 10. Telemach d.o.o., Brnčičeva ulica 49A, 1231 Ljubljana-Črnuče (za področje kabelskega komunikacijskega sistema KKS Ptuj) 11. Komunalno podjetje Ptuj d.d., Puhova ulica 10, 2250 Ptuj (za področje oskrbe z vodo, odvajanja in čiščenja odpadnih voda) 12. Občina Žetale, Žetale 4, 2287 Žetale (za področje prometa, za občinske ceste); 13. RS, Ministrstvo za okolje in prostor. Direktorat za okolje, Sektor za okoljske presoje, Dunajska cesta 47, 1000 Ljubljana (udeleženec na podlagi 4. odstavka 58. člena ZPNačrt - potrebnost izvedbe postopka V primeru, da se v postopku priprave utemeljeno ugotovi, da je potrebno vključiti tudi nosilce urejanja prostora, ki niso navedeni v tem sklepu, se v postopku pridobi tudi njihova mnenja. Pri pripravi OPPN sodelujejo še naslednji udeleženci:  pobudnik: lastnik zemljišč znotraj OPPN:  pripravljalec: Skupna občinska uprava v Spodnjem Podravju (za občino Žetale - po pooblastilu)  izdelovalec: IBIS d.o.o., Trg Alfonza Šarha 1, 2310 Slovenska Bistrica. Stran 71 6. (načrt vključevanja javnosti) Predvideno je z zakonom predpisano sodelovanje javnosti. V okviru priprave osnutka OPPN se ponovno vključuje zainteresirano javnost, usklajujejo se različni interesi v prostoru. Osnutek OPPN, dopolnjen glede na pridobljena mnenja k osnutku, se javno razgrne za najmanj 30 dni. Javnost bo s krajem in časom javne razgrnitve gradiva in javne obravnave, načinom podajanja pripomb ter rokom za njihovo podajanje seznanjena preko objave javnega naznanila o javni razgrnitvi na spletni strani in na oglasni tabli občine Žetale najmanj 7 dni pred javno razgrnitvijo. V času javne razgrnitve se izvede javna obravnava razgrnjenega gradiva, v sklopu katere ima zainteresirana javnost možnost podati svoje pripombe in predloge pri pripravi OPPN. V času javne razgrnitve se javnost tudi seznani z morebitnim nasprotjem interesov. Stališča do pripomb in predlogov javnosti se javno objavi na spletni strani občine in na krajevno običajen način. Tekom celotnega postopka se gradiva objavljajo na spletni strani občine, in sicer se na spletni strani občine objavi: sklep o pripravi OPPN skupaj s pridobljeno Odločbo Ministrstva za okolje in prostor, Sektorja za okoljske presoje, št. 35409-648/2022-2550-4 z dne 2. 12. 2022, javno naznanilo o javni razgrnitvi in obravnavi (objava javnega naznanila tudi na krajevno običajen način), dopolnjen osnutek OPPN, stališča do pripomb in predlogov javnosti (objava tudi na krajevno običajen način), predlog OPPN, veljaven Odlok. Po potrebi (predvsem v odvisnosti od interesa javnosti) se izvedejo tudi druge oblike vključevanja javnosti. 7. (seznam podatkov in strokovnih podlag ter obveznosti udeležencev pri urejanju prostora glede njihovega zagotavljanja) Naročnik OPPN financira pripravo in izdelavo OPPN, geodetski načrt območja urejanja, elaborat ekonomike. Stroške vseh javnih in uradnih objav nosi naročnik OPPN. Izdelovalec prostorskega akta mora predati Skupni občinski upravi občin v Spodnjem Podravju tri kompletne podpisane izvode sprejetega prostorskega akta (število izvodov za investitorje določa pogodba), pripravljenih skladno z zahtevami veljavnih predpisov. Obenem je potrebno celoten prostorski akt s prilogami predati tudi v digitalni obliki, kot ga določajo tehnična pravila za pripravo občinskih prostorskih izvedbenih aktov v skladu z 21. členom Uredbe o prostorsko informacijskem sistemu (Uradni list RS, št. 119/07, 8/10-ZIPI, 61/17-ZUreP-2 in 199/21-ZUreP-3) – tekstualni del v PDF datoteki, grafični del v PDF, TIFF in TFW, vektorske podatke v formatu Shapefile. 8. (navedbo ali se bo v postopku izvedla celovita presoja vplivov na okolje oziroma presoja sprejemljivosti na varovana območja) Pripravljalec je na podlagi določil 128. člena ZUreP-3 pridobil Odločbo Ministrstva za okolje in prostor, Sektorja za okoljske presoje, št. 35409-648/2022-2550-4 z dne 2. 12. 2022, iz katere izhaja, da za predmetni OPPN celovite presoje vplivov na okolje ni potrebno izvesti. 9. (objava sklepa) Ta sklep se skupaj z Odločbo Ministrstva za okolje in prostor, Sektorja za okoljske presoje, št. 35409-648/20222550-4 z dne 2. 12. 2022 o potrebnosti izdelave celovite presoje vplivov na okolje objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletni strani Občine Žetale Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin (http://www.zetale.si/). Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 350-1/2021-2222 Identifikacijska številka v prostorskem informacijskem sistemu: 3368 Datum: 10. 1. 2023 Občina Žetale Anton Butolen, župan 63. Odločba o postopku priprave in sprejemanja plana Občinskega podrobnega prostorskega načrta za širitev kmetije Kolar v Občini Žetale Ministrstvo za okolje in prostor izdaja na podlagi 38.a člena Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05ZDU-1-UPB4, 89/07-odl. US, 126/07-ZUP-E, 48/09, 8/10ZUP-G, 8/12-ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 90/14, 51/16, 36/21, 82/21 in 189/21), 77. člena Zakona o varstvu okolja (ZVO-2, Uradni list RS, št. 44/22), 119. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-2, Ur. l. RS, št. 61/17, 199/21ZUreP-3), prvega odstavka 101.a člena Zakona o ohranjanju narave (Uradni list RS, št. 96/04-ZON-UPB2, 61/06-ZDru-1, 8/10 ZSKZ-B, 46/14, 21/18-ZNOrg, 31/18, 82/20 in 3/22-ZDeb) in 145. člena Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06- ZUP-UBP2, 105/06-ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10, 82/13, 175/20ZIUOPDVE in 3/22-ZDeb) v upravni zadevi določitve planov, za katere je treba izvesti postopek celovite presoje njihovih vplivov na okolje, za pripravo plana Občinski podrobni prostorski načrt za širitev kmetije Kolar v občini Žetale, pripravljavcu plana Občini Žetale, Žetale 4, 2287 Žetale, naslednjo ODLOČBO 1. V postopku priprave in sprejemanja plana Občinski podrobni prostorski načrt za širitev kmetije Kolar v občini Žetale, pripravljavcu plana Občini Žetale, ni treba izvesti celovite presoje vplivov na okolje. 2. Pripravljavcu plana, Občini Žetale, ni potrebno izvesti presoje sprejemljivosti vplivov izvedbe plana v naravo na varovana območja za plan naveden pod prvo točko izreka te odločbe. 3. V tem postopku ni bilo stroškov. Obrazložitev Ministrstvo za okolje in prostor, Sektor za okoljske presoje (v nadaljevanju ministrstvo) je dne 17. 10. 2022 prejelo vlogo št. 3505-10/2021-25 z dne 13. 10. 2022 Skupne občinske uprave občin v Spodnjem Podravju, za stranko Občine Žetale, za izdajo odločbe o potrebnosti izvedbe postopka celovite presoje vplivov na okolje za plan Občinski podrobni prostorski načrt za širitev kmetije Kolar v občini Žetale (v nadaljevanju OPPN kmetija Kolar Žetale). Ministrstvo je vlogo obravnavalo kot vlogo za izdajo odločbe o potrebnosti izvedbe postopka celovite presoje vplivov na okolje po 77. členu Zakona o varstvu okolja (ZVO-2) ter po 110. in 119. členu Zakona o urejanju prostora ZUreP-2. Stran 72 Vlogi je bila predložena in tekom postopka pridobljena naslednja dokumentacija, ki je bila podlaga za vodenje postopka in odločanje:  Vloga št. 3505-10/2021-25, 13. 10. 2022, SOU občin v Spodnjem Podravju,  Mnenje Ministrstva za zdravje št. 350-154/2021-5, 6. 1. 2022 in mnenje Nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano št. 2940-09/1649-22/NP3501410, 5. 1. 2022,  Mnenje Ministrstva za kulturo št. 35012-199/2021/4, 29. 11. 2021,  Mnenje Direkcije RS za vode št. 35021-93/2021-2, 3. 1. 2022,  Mnenje Zavoda RS za varstvo narave št. 35630159/2021-3, 25. 11. 2021,  Mnenje Zavoda RS za varstvo narave št. 35630071/2022-2, 19. 4. 2022,  Mnenje Zavoda RS za varstvo narave št. 35630003/2022-2, 27. 1. 2022,  Mnenje Zavoda za gozdove Slovenije št. 35051/2021-2, 15. 12. 2021,  Mnenje Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano št. 3504-188/2021/2, 12. 11.  2021,  Obrazložitev utemeljenosti izjemnega posega na najboljše kmetijsko zemljišče v korist kmetije, 5. 8. 2021, Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije, Zavod Ptuj,  Sklep o pripravi OPPN kmetija Kolar Žetale št. 3501/2021-21, 8. 6. 2022,  Javno naznanilo o objavi javnih izhodišč za pripravo OPPN kmetija Kolar Žetale, št.  350-1/2021, 9. 5. 2022, Občina Žetale,  Zapisnik javne predstavitve faze izhodišča za pripravo OPPN št. 3505-10/2022-20 (5036), 7. 6. 2022, SOU občin v Spodnjem Podravju,  Izračun proizvodnje dušika na kmetijo Kolar, 16. 2. 2022, Kmetijska svetovalna služba Slovenije, Darja Artenjak,  Pobuda in izhodišča za pripravo OPPN kmetija Kolar Žetale, št. 24/2021-OPPN, avgust 2021, dopolnitev februar 2022, IBIS d. o. o., Slovenska Bistrica. Po 77. členu Zakona o varstvu okolja (v nadaljevanju ZVO-2) je treba v postopku priprave plana, programa, načrta ali drugega splošnega akta in njegovih sprememb (v nadaljnjem besedilu plan), katerega izvedba lahko pomembno vpliva na okolje, izvesti celovito presojo vplivov njegove izvedbe na okolje, s katero se ugotovi in oceni vplive na okolje ter vključenost zahtev varstva okolja, ohranjanja narave, varstva človekovega zdravja, podnebnih ciljev in odpornosti na podnebne spremembe, krajine in kulturne dediščine v plan, ter pridobiti potrdilo ministrstva o sprejemljivosti njegove izvedbe na okolje. Celovita presoja vplivov na okolje se izvede za plan, ki predstavlja okvir za presojo vplivov na okolje, ali če se z njim določa ali načrtuje poseg v okolje, za katerega je treba izvesti presojo vplivov na okolje v skladu z ZVO-2, ali je zanj zahtevana presoja sprejemljivosti po predpisih o ohranjanju narave. Celovita presoja vplivov na okolje se izvede tudi za drug plan, če ministrstvo oceni, da bi lahko njegova izvedba pomembneje vplivala na okolje. Merila za ocenjevanje pomembnejših vplivov izvedbe plana na okolje predpiše vlada. Na podlagi določila 264. člena ZVO2 predpis Vlade RS Uredba o merilih za ocenjevanje verjetnosti pomembnejših vplivov izvedbe plana, programa, načrta ali drugega splošnega akta in njegovih sprememb na okolje v postopku celovite presoje vplivov na okolje (Uradni list RS, št. 9/09) velja do izdaje novega predpisa. Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin Ministrstvo, pristojno za okolje, na podlagi mnenj državnih nosilcev urejanja prostora v 21. dneh, po določilu 110. člena ZUreP-2, odloči ali je za plan ali njegovo spremembo, treba izvesti celovito presojo vplivov na okolje. Po določilu 4. odstavka 89. člena ZVO-2 vlada predpiše vrste posegov v okolje, pri katerih zaradi njihove velikosti, obsega, lokacije ali drugih značilnosti, lahko vplivajo na okolje in je zanje presoja vplivov obvezna in vrsto posegov v okolje, pri katerih se zaradi značilnosti nameravanega posega ali njegove lokacije lahko pričakujejo pomembni škodljivi vplivi na okolje in zanje ministrstvo izvede predhodni postopek iz 90. člena ZVO-2. Obveznost te presoje se ugotavlja po določilih Uredbe o posegih v okolje, za katere je treba izvesti presojo vplivov na okolje (Uradni list RS, št. 51/14, 57/15, 26/17, 105/20 in 44/22-ZVO-2, v nadaljevanju Uredba). Predpisi Vlade, izdani na podlagi Zakona o varstvu okolja ZVO-1, veljajo do izdaje novih (264. člen ZVO-2). Ministrstvo je gradivo, ki je bilo predloženo preučilo in ugotovilo, da se s pripravo obravnavanega plana ne načrtuje poseg iz Uredbe iz Priloge 1 iz rubrike PVO1. Ministrstvo je v ugotovitvenem postopku ugotovilo, da za obravnavani plan ni treba izvesti presoje vplivov na okolje na podlagi 89. člena ZVO-2 v povezavi z Uredbo, Prilogo 1 iz rubrike PVO1 (vrste posegov v okolje, za katere je presoja vplivov na okolje obvezna). Navedeno pomeni, da presoja vplivov na okolje ni potrebna, zato posledično tudi celovita presoja vplivov na okolje ni potrebna. Območje plana obsega zemljišča velikosti 0,50 ha. Z obravnavanim planom se načrtuje izgradnja objektov za govejo živino. Predvideva se gradnja hleva za ca. 56 GVŽ ter koritasti silos. Skupen stalež po izvedbi bo 120 GVŽ, kar je manj kot je predpisan prag v točki A.IV.7 (zmogljivost namestitve najmanj 500 GVŽ). Glede na velikost območja je ministrstvo ugotovilo, da ne gre za plan s katerim bi se načrtoval poseg iz točke A (Kmetijstvo, gozdarstvo, ribogojstvo). Ministrstvo se pred izdajo odločbe o tem, ali je treba za plan izvesti celovito presojo vplivov na okolje posvetuje tudi z ministrstvi in organizacijami, pristojnimi za področja, na katera bi plan lahko pomembno vplival. Ministrstvo je to posvetovanje izvedlo s pridobitvijo mnenj ministrstev in organizacij pristojnih za varstvo in zaščito narave, gozdov, kmetijstva, voda, kulture in zdravja ljudi. Iz mnenja Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano št. 3504-188/2021/2 z dne 12. 11. 2021 izhaja, da plan ne bo pomembno vplival na okolje z vidika kmetijstva. Iz mnenja Zavoda za gozdove Slovenije št. 350-51/2021-2 z dne 15. 12. 2021 izhaja, da bodo vplivi izvedbe plana s stališča gozdarstva in lovstva sprejemljivi. Iz mnenja Zavoda RS za varstvo narave št. 35630071/2022-2 z dne 19. 4. 2022 izhaja, da bo ob upoštevanju usmeritev navedenih v mnenju, vplive možno oceniti kot nebistvene. Iz mnenja Direkcija RS za vode št. 35021-93/2021-2 z dne 3. 1. 2022 izhaja, da izvedba posegov verjetno ne bo pomembnejše vplivala na okolje s stališča vpliva predvidenih ureditev na vodni režim in stanje voda ter varstvo pred škodljivim delovanjem voda. Stran 73 Iz mnenja Ministrstva za kulturo št. 35012-199/2021/4 z dne 29. 11. 2021 izhaja, da menijo, da ni verjetnosti pomembnejših vplivov plana na kulturno dediščino. Iz mnenja Ministrstva za zdravje št. 350-154/2021-5 z dne 6. 1. 2022 izhaja, da soglašajo z mnenjem Nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano št. 2940-09/164922/NP- 3501410 z dne 5. 1. 2022. V tem mnenju Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano ocenjuje, da s stališča njihove pristojnosti varovanja zdravja ljudi pred vplivi iz okolja ni treba izvesti celovite presoje vplivov na okolje. Merila za ocenjevanje verjetnih pomembnejših vplivov plana na okolje, skladno z določbami sedmega odstavka 77. člena ZVO-2, so določena z Uredbo o merilih ocenjevanja verjetnosti pomembnejših vplivov izvedbe plana, programa, načrta ali drugega splošnega akta in njegovih sprememb na okolje v postopku celovite presoje vplivov na okolje (Uradni list RS, št. 9/09, v nadaljevanju Uredba o merilih). Ministrstvo je v ugotovitvenem postopku upoštevalo merila za ocenjevanje verjetnosti pomembnejših vplivov izvedbe plana na okolje in ugotovilo, da so značilnosti plana takšne, da s plani v neposredni soseščini tvori enovit poseg človeka v okolje in je zato potrebno upoštevati kumulativne značilnosti vplivov. Glede značilnosti plana ministrstvo ugotavlja, da plan ne vpliva na veljavne DPN, ki so v bližini. Plan predstavlja podlago za pridobitev gradbenega dovoljenja za gradnjo hleva in silosa. Plan ima vpliv na spodbujanje razvoja kmetijstva, saj se bo s planom ustvarila možnost širitve kapacitet živinoreje, kar lahko hkrati pozitivno prispeva k razvoju kraja in občine. Iz podatkov, ki jih je predložila stranka in so predpisani v Zakonu o varstvu okolja s podzakonskimi akti in v Zakonu o urejanju prostora, ni prepoznanih okoljskih problemov, ki bi se nanašali na plan. Območje plana nima preseženih okoljskih standardov kakovosti. S planom se povečuje intenziteta rabe prostora, kar je v konkretni obravnavani situaciji dopustno in razumljivo, ker je v neposredni bližini že območje, kjer so objekti s podobno funkcijo. Sicer se veča delež pozidanega zemljišča, a se ne ustvarja popolnoma novo območje. Ministrstvo je po pregledu predloženega gradiva ter na podlagi mnenj resorjev in meril iz 2. člena Uredbe o merilih, ki se nanašajo na značilnost plana, značilnost vplivov ter pomen in ranljivost območij, ki bodo verjetno prizadeta, ugotovilo, da pri izvedbi obravnavanega plana verjetno ne bo prišlo do pomembnih vplivov na okolje. Skladno z zgoraj navedenim ministrstvo ocenjuje, da za obravnavani plan ni potrebno izvesti celovite presoje vplivov na okolje skladno z določbami 77. člena ZVO-2, zato je ministrstvo odločilo tako, kot izhaja iz 1. in 2. točke izreka te odločbe. V tem postopku stroški niso nastali, zato je ministrstvo odločilo tako, kot izhaja iz 3. točke izreka te odločbe. Pouk o pravnem sredstvu: Zoper to odločbo ni pritožbe po redni upravni poti, pač pa je dovoljen upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana, v roku 30 dni po vročitvi te odločbe. Tožba se lahko vloži neposredno pisno ali pa se pošlje po pošti. Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin Številka: 35409-648/2022-2550-4 Datum: 02. 12. 2022 Postopek vodil: Jernej Per podsekretar mag. Vesna Kolar Planinšič vodja Sektorja za okoljske presoje Stran 74 Št. 4/20.1.2023 Uradno glasilo slovenskih občin 63. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. OBČINA CIRKULANE Sklep o imenovanju Komisije za požarno varnost in civilno zaščito Občine Cirkulane Sklep o imenovanju odgovorne urednice Glasila Občine Cirkulane Sklep o imenovanju Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Cirkulane Sklep o imenovanju predstavnikov lokalne skupnosti v Svet zavoda OŠ Cirkulane-Zavrč Sklep o imenovanju poveljnika štaba Civilne zaščite in članov štaba Civilne zaščite občine Cirkulane Sklep o imenovanju Uredniškega odbora Občine Cirkulane Stran 57 OBČINA DUPLEK Pravilnik o spremembah Pravilnika o uporabi objektov v lasti Občine Duplek Načrt ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Duplek za leto 2023 Sklep o imenovanju Stanovanjske komisije Občine Duplek Sklep o cenah za pokopališko dejavnost v Občini Duplek Sklep o določitvi cen za uporabo objektov v lasti občine Sklep o imenovanju Komisije za podeljevanje priznanj in odlikovanj Občine Duplek Sklep o imenovanju Odbora za komunalo Občine Duplek Sklep o imenovanju Občinske volilne komisije Občine Duplek Sklep o imenovanju Nadzornega odbora Občine Duplek Sklep o imenovanju Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Duplek Stran 59 OBČINA GORNJI GRAD Sklep o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje LE-3 Stran 65 OBČINA VIDEM Sklep o imenovanju Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja Sklep o imenovanju uredniškega odbora glasilo Naš glas Stran 68 OBČINA ZREČE Sklep o imenovanju odbora Občine Zreče Stran 68 Nadzornega OBČINA ŽETALE Sklep o razveljavitvi Sklepa o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del enote urejanja prostora HŽ01 Žetale - širitev kmetije Kolar Sklep o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del enote urejanja prostora HŽ01 Žetale – širitev kmetije Kolar 57 57 58 58 58 59 60 60 61 64 64 64 64 65 68 Stran 68 69 Odločba o postopku priprave in sprejemanja plana Občinskega podrobnega prostorskega načrta za širitev kmetije Kolar v Občini Žetale Stran 75 72