NAŠA KOMUNA delegaiska priloga GRADIVO ZA SEJO SKUPŠČINE OBČINE LJUBLJANA VIČ-RUDNIK, Kl BO V MESECU FEBRUARJU 1980 1. OSNUTEK ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE UUBLJANA VIČ-RUDNIK ZA LETO* 1980 2. PREDLOG ODLOKA O SPREMEMBAH OOLOKA O POSEBNEM OBČINSKEM PRO-METNEM DAVKU 3. OSNUTEK ODLOKA O TURISTIČNI TAKSI NA OBMOČJU OBČINE UUBUANA VIČ-RUDNIK &.¦- ... ¦ ' 4. PREDLOG ODLOKA O OBVEZNEM RADIOFOTOGRAFIRANJU PREBIVALSTVA OB-ČINE V LETU 1980 5. PREDLOG OOGOVORA O USTANOVITVI DRUŽBENEGA SVETAZA DRUŽBENOEKO-NOMSKI RAZVOJ OBČINE UUBLJANA VIČ-RUDNIK 6. PREDLOG ODLOKA O USTANOVITVI DRUŽBENEGA SVETA ZA DRUŽBENOEKO-NOMSKI RAZVOJ OBČINE LJUBLJANA VIČ-RUDNIK 7. POROČILO O IZVAJANJU PROGRAMA IZGRADNJE OBJEKTOV IZ II. SAMOPRI-SPEVKA Poleg zadev objavljenih v delegatski prilogi občine bo skupščina občine obrav-navala tudi zadeve skupščine mesta Ljubljane, ki bodo objavljene v njeni delegat-ski prilogi za sejo v mesecu februarju 1980. dnevni redi sej - dnevni redi sej - dnevni redi sej SKUPŠČINA OBČINE UUBLJANA VIČ-RUDNIK Številka: 06-3/78 Datum: 6/2-1980 VABILO Na podlagi 188. člena statuta občine Ljubljana Vič-Rudnik (Uradni list SRS št. 2/78) sklicujem 20. skupno zasedanje družbenopolitičnega zbora, zbora krajevnih skupnosti in zborazdruženegadelaskup-ščine občine Ljubljana Vič-Rudnik, ki bo v sredo, 20. februarja 1980 s pričetkom ob 16. uri v veliki sejni dvorani skupščine občine, Ljubljana, Trg MDB 7. V sprejem predlagam naslednji dnevni red: 1. Ugotovitev sklepčnosti 2. Odobritev skrajšanega zapisnika 19. skupnegazaseda-nja 3. Uvodno poročilo k izhodiščem za oblikovanje splošne porabe v občinah in mestu k osnutku dogovora o obliko-vanju splošne porabe v Ljubljani za leto 1980 ter združe-vanju sredstev skupnih mestnih zadev 4. Uvodno poročilo k osnutku odloka o proračunu občine Ljubljan Vič-Rudnik za leto 1980 in k osnutku proračuna mesta Ljubljane za leto 1980. 5. Poročilo o izvajanju gradenj O. Š. in VVZ iz samopri-spevka II v občini Ljubljana Vič-Rudnik 6. Predlogi komisije za volitve, imenovanja. in kadrovske zadeve. Predsednik skupščine: Vili Belič, I. r. SKUPŠČINA OBČINE LJUBLJANA VIČ-RUDNIK Številka: 06-3/78 Datum: 6/2-1980 VABILO Na podlagi 192. člena statuta občine Ljubljana Vič-Rudnik (Uradni list SRS št. 2/78) in 41. člena poslovnika skupščine občine Ljubljana Vič-Rudnik (Oradni list SRS št. 1/79) sklicujem 18. sejo družbenopolitičnega zbora skupščine občine Ljubljana Vič-Rudnik, ki bo v sredo, 20. februarja 1980 po končanem skupnem zase-danju v sejni sobi skupščine občine, Ljubljana, Trg MDB 7. V sprejem predlagam naslednji dnevni red: . 1. Ugotovitev sklepčnosti seje 2. Odobritev skrajšanega zapisnika 17. seje zbora 3. Obravnava izhodišč in sprejemu osnutka dogovora o oblikovanju splošne porabe v Ljubljani za leto 1980 ter združevanju sredstev skupnih mestnih zadev 4. Obravnava in sprejem osnutka odloka o proračunu občine Ljubljana Vič Rudnik za leto 1980 5. Obravnava osnutka odloka o proračunu mesta Ljub-Ijane za leto 1980 6. Obravnava in sprejem predloga dogovora o ustanovitvi družbenega sveta za družbenoekonomski razvoj občine Ljubljana Vič-Rudnik 7. Obravnava in sprejem predloga odloka o ustanovitvi družbenega sveta za družbenoekonomski razvoj občine Ljubljana Vič-Rudnik 8. Vprašanja in predlogi delegatov. Predsednik DPZ: Emil Dolčič, I. r. dnevni redi sej - dnevni redi sej - dnevni redi sej SKUPŠČINA OBČINE UUBLJANA VIČ-RUDNIK Številka: 06-3/78 . DAtum: 6/2-1980 VABILO Na podlagi 192. člena statuta občine Ljubljana Vič-Rudnik (Uradni list SRS št. 2/78) in 41. člena poslovnika skupščine občine Ljubljana Vič-Rudnik (Uradni list SRS št. 1/79) sklicujem 20. sejo zbora združenega dela skupščine občine Ljub-Ijana Vič-Rudnik, ki bo v sredo, 20. februarja 1980 po končanem skupnem zase- danju v veliki sejni dvorani skupščine občine, Ljubljana, Trg MDB 7. V sprejem predlagam naslednji dnevni red: 1. Ugotovitev sklepčnosti seje 2. Odobritev skrajšanega zapisnika 20. seje zbora 3. Obravnava izhodišč in o sprejemu osnutka dogovora o obli-kovanju splošne porabe v Ljubljani za leto 1980 terzdruževa-nju sredstev skupnih mestnih zadev 4. Obravnava in sprejem osnutka proračuna občine Ljubljana Vič-Rudnik za leto 1980 5. Obravnava osnutka odloka proračuna mesta Ljubljane za leto 1980 6. Obravnava in sprejem predloga odloka o spremembi odloka o posebnem občinskem prometnem davku 7. Obravnava in sprejem osnutka odloka o turistični taksi na območju občine Ljubljana Vič-Rudnik 8. Obravnava in sprejem predloga odloka o obveznem radiofo-tografiranju prebivalstva občine Ljubljana Vič-Rudnik v letu 1980 9. Obravnava in sprejem predloga dogovora o ustanovitvi druž-benega sveta za družbenoekonomski razvoj občine Ljubljana Vič-Rudnik 10. Obravnava in sprejem predloga odloka o ustanovitvi družbe-nega sveta za družbenoekonomski razvoj občine Ljubljana Vič-Rudnik 11. Obravnava programa razvoja malega gospodarstva na ob-močju Ljubljane 12. Informacija o uresničevanju 10-letnega programa izgradnje cest 13. Vprašanja in predlogi delegatov. Predsednik ZZD.: Stojan Gomezelj, I. r. SKUPŠČINA OBČINE LJUBLJANA VIČ-RUDNIK Številka: 06-3/78 Datum: 6/2 1980 VABILO Na podlagi 192. člena statuta občine Ljubljana Vič-Rudnik (Uradni list SRS št. 2/78) in 41. člena poslovnika skupščine občine Ljubljana Vič-Rudnik (Uradni list SRS št. 1/79) sklicujem 21. sejo zbora krajevnih skupnosti skupščine občine Ljub-Ijana Vič-Rudrnk, ki bo v sredo, 20. februarja 1980 po končanem skupnem zase-danju v mali sejni dvorani skupščine občine, Ljubljana, Trg MDB 7. V sprejem predlagam naslednji dnevni red: 1. Ugotovitev sklepčnosti seje 2. Odobritev skrajšanega zapisnika 20. seje zbora .3. Obravnava izhodišč in o sprejemu osnutka dogovora o obli-kovanju splošne porabe v Ljubljani za leto 1980 terzdruževa-nju sredstev skupnih mestnih zadev 4. Obravnava in sprejem osnutka proračuna občine Ljubljana Vič-Rudnikza leto 1980 5. Obravnava osnutka odloka proračuna mesta Ljubljane za leto 1980 6. Obravnava in sprejem predloga odloka o spremembi odloka o posebnem občinskem prometnem davku 7. Obrabnava in sprejem osnutka odloka o turistični taksi na območju občine Ljubljana-Vič-Rudnik 8. Obravnava in sprejem predloga odloka o obveznem radiofo-tografiranju prebivalstva občine Ljubljana Vič-Rudnik v letu 1980 9. Obravnava in sprejem predloga dogovora o ustanovitvi druž-benega sveta za družbenoekonomski razvoj občine Ljubljana Vič-Rudnik 10. Obravnava in sprejem predloga odloka o ustanovitvi družbe-nega sveta za družbenoekonomski razvoj občine Ljubljana Vič-Rudnik 11. Obravnava programa razvoja malega gbspodarstva na ob-močju Ljubljane 12. Informacija o uresničevanju 10-letnega programa izgradnje cest 13. Vprašanja in predlogi delegatov Predsednica ZKS: Jožica Krištof, l.r. osnutek Na podlagi 23. člena zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Ura-dni list SRS, št. 39/74 in 4/78) ter 175. člena statuta občine Ljubljana Vič-Tudnik (Uradni list SRS, št. 2/78) je skup-ščina občine Ljubljana Vič-Rudnik na seji zbora združe-nega dela in zbora krajevnih skupnosti dne .... sprejela ODLOK o proračunu občine Ljubljana Vič-Rudnik za leto 1980 1. člen S tem odlokom se določajo proračunski prihodki in zagotavlja financiranje splošnih družbenih potreb v občini Ljubljana Vič-Rudnik za leto 1980. 243.695.000 din 176.699.000 29.601.000 2. člen Skupni prihodki občinskega prora-čuna znašajo in se razporedijo: - v posebnem delu proračuna za občinske potrebe - za skupne mestne potrebe Ljub-Ijane - za kompenzacije, blagovne re- zerve in intervencije v gospodarstvu 37.395.000 din Pregled prihodkov in njihova razporeditev sta zajeta v bilanci občinskega proračuna za leto 1980. 3. člen Občina Ljubljana Vič-Rudnik odstopa mestu Ljubljana del proračunskih prihodkov. Odstopljene prihodke mesto na podlagi dogovora s svojim proračunom združuje in razporeja za financiranje skupnih mestnih zadev in za financiranje dogovorjenih obveznosti in nalog. Občina Ljubljana Vič-Rudnik pooblašča Službo družbe-nega knjigovodstva, da ob vsakokratni praznitvi zbirnih računov odvaja v proračun mesta 14,35 % od vseh prihod-kov, in jih nakazuje največ do zneska 29.601.000 dinarjev. 4. člen Od prihodkov po 2. členu tega odloka, znižanih za odstopljene prihodke Skupščini mesta Ljubljane (3. člen) se vlaga 1 % prihodkov v sredstva rezerve občine - izlo-čena sredstva rezerv. 5. člen Iz razporejenih prihodkov se v zneskih, določenih v posebnem delu proračuna dodeljujejo sredstva na ustrezne račune naslednjim uporabnikom: - organom občine in regije, - družbenopolitičnim organizacijam in društvom, - krajevnim skupnostim, - skladom in posebnim računom. Sredstva za redno dejavnost organov in organizacij se nakazuje mesečno za nazaj, za posebne namene pa skla-dno s potrebami v okviru odobrenih sredstev. 6. člen Organizacije, skupnosti in organi morajo sredstva, ki so jim bila zagotovljena iz proračuna občine uporabljati za namene, za katere so jim bila dana, skladno s predpisi o njihovi uporabi oziroma o razpolaganju z njimi. Upravni organ in drugi uporabniki sredstev morajo or-ganizirati izvrševanje zadev in nalog svojega delovnega področja v mejah sredstev, ki so jim določena s tem proračunom. Uporabniki ne smejo na račun proračuna občine prev-zeti obveznosti, ki presegajo zneske, določene za leto 1980, razen če se s posebnim aktom skupščine občine določi drugače. Če skupščina občine ugotovi, da se splošne družbene potrebe na njenem območju ne zadovoljujejo ali da se naloge ne izvršujejo v skladu s splošnimi interesi zaradi nesmotrne razporeditvesredstev vfinančnih načrtih orga-nov oziroma organizacij, bo sprejela ukrepe, s katerimi določi razporeditev oziroma uporabo teh sredstev skla-dno z nameni, za kater so bila sredstva dana. 7. člen Upravni organ skupščine občine samostojno razpolaga s sredstvi, ki jih ustvari z lastno dejavnostjo. Za zakonito uporabo sredstev, ki so upravnim organom občine razporejena iz proračuna, je odgovoren za zadeve uprave občine pristojen podpredsednik izvršnega sveta, kot odredbodajalec. 8. člen Sredstva uporabnikov, ki so navedena v 5. členu tega odloka, se uporabljajo neposredno iz proračuna. Razporejanje in prenašanje sredstev iz proračuna na posamezne nosilce in uporabnike je mogoče izvajajti do konca proračunskega leta 1980. Za izvrševanje proračuna je odgovoren izvršni svet skupščine občine. 9. člen Če prihodki ne pritekajo tako, kot je predvideno v prora-čunu, lahko izvršni svet začasno zmanjša zneske sredstev, ki so v proračunu razporejeni v posamezne namene, naj-več za 10 % ali pa začasno zadrži uporabo sredstev, ki so v proračunu razporejeni na posebne namene. V primeru, da se med proračunskim letom ugotovi, da za posebne namene razporejena sredstva ne bodo porab-Ijena, lahko izvršni svet prenese neporabljena sredstva v proračunsko rezervo. 10. člen O uporabi nerazporejenih prihodkov (tekoča proračun-ska rezerva) odfoča izvršni svet občinske skupščine. Sred-stva, dodeljena iz tekoče proračunske rezerve, se uporab-Ijajo za splošne družbene potrebe, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvidevati ali zanje ni bilo predvidenih zadostnih sredstev. 11. člen ¦¦¦¦¦'¦ Če neenakomerno pritekajo proračunski prihodki od-loči izvršni svet, da začasno uporabi sredstva rezerv, ki pa morajo biti vrnjena iz prihodnjega pritoka sredstev, naj-pozneje do konca leta 1980. 12. člen Skupščina občine pooblašča izvršni svet, da smo tudi odločati o uporabi sredstev rezerve do višine 500.000 din za izdatke, nastale kot posledica izrednih okoliščin, za katere sredstva niso zagotovljena v proračunu (poplave, suše, požar, potres in podobno). 13. člen Sredstva, ki so bila po odloku o začasnem financiranju proračuna občine Ljubljana Vič-Rudnik za leto 1980 dana posameznim uporabnikom oziroma porabljena za posa-mezne namene, se poračunajo v smislu določi tega od-loka in v okviru odobrenih sredstev proračuna za leto 1980. '¦14. člen Splošni in posebni del proračuna je sestavni del tega odloka. Pregled in razpored prihodkov proračuna za ieto 1980 se objavi skupno in istočasno s tem odlokom v Uradnem listu Socialistične republike Slovenije. 15. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS, za obračunavanje sredstev pa se uporablja čas od 1. januarja 1980 dalje. Predsednik skupščine občine Ljubljana Vič-Rudnik Vili Belič, I. r. številka: Ljubljana, dne Osnutek proračuna občine Ljub-Ijana Vič-Rudnik za leto 1980 I. UVOO Splošna porabaje v Ljubljani za leto 1980 naravnana v skladu z resolucijsko politiko v SR Sloveniji. Povečanje splošne porabe v globalu občine in mesta, na nivoju 15% je povsem sprejemljivo ter v skladu s stabilizacijskimi prizadevanji. Z upoštevanjem v decembru preteklega leta sprejetimi davčnimi stopnjami in s predvidenimi povečanimi stop-njami davka od nekaterih alkoholnih pijač, je v letu 1980 v Ijubljanskih občinah pričakovati proračunskih prihodkov v globalu 1.261.482.000 dinarjev. To pa pomeni več kot naj bi Ljubljana dogovorno namenila za splošno porabo ob globalnern povečanju 15%. Za splošne družbene potrebe naj bi namenili skupni znesek 1.097.633.000 dinarjev, ra-zliko v znesku 163.849.000 dinarjev naj bi namenili za kompenzacije mleka, blagovne razerve in za intervencije v gospodarstvu. Izhajajoč iz skupne Ijubljanske bilance splošno porab-Ijenih potreb ob 15% povečanju naj bi po predvidevanjih v letu 1980 potrošili: Osnovna poraba povečana za 15% Gospodarske investicije 1. Ljubljana Bežigrad 128.818.000 31.470.000 2. Ljubljana Center 171.757.000 27.035.00C 3. Ljubljana Moste-Polje 129.576.000 22.330.000 4. Ljubljana Šiška 193.167.000 42.460.000 5. Ljubljana Vič-Rudnik 176.699.000 37.395.000 6. Mesto Ljubljana 297.717.000 3.159.000 Naša občina naj bi bila udeležena pri financiranju skup-nih mestnih potreb z zneskom proračunskih prihodkov 29.601.000 dinarjev, to je v primerjavi s preteklim letom več za 13.111.364 dinarjev. To povečanje nastopa iz ra-zloga, ker so v strukturi bilance proračunskih prihodkov Ijubljanskih občin, prihodki naše občine relativno moč-neje zastopani kot v preteklem letu; drugi razlog, ki odloč-neje deluje v tem, da je splošna poraba v drugih občinah, zlasti v občini Ljubljana Center, Ljubljana Bežigrad in Ljubljana Šiška, v letu 1980 sorazmerno močnejše zasto-pana kot v naši občini v primerjavi z letom 1979. Izvršni svet meni, da so stabilizacijska prizadevanja v občini pri globalni razporeditvi odhodkov v dovoljni meri uveljavljena, s skupnimi prizadevanji pa bi bilo mogoče strukturo dovoljene oziroma splošno porabo še zboljšati. Nekatera poglavja v razporeditvi odhodkov izkazujejo sorazmerno visok porast. V uvodu želimo obrazložiti ne-katere posameznosti, ki izstopajo v razporeditvi. - Za nadomestilo osebnega dohodka voljenim in ime-novanim funkcionarjem skupščine in izvršnega sveta je bilo pomembno povečanje planiranih sredstev že v prete-klem letu, ker je bilo računati, da bo v skladu z odlokom o organizaciji občinskih upravnih organov nastopila polna zasedba voljenih in imenovanih. Glede na to, da kadrov-sko nismo uspeli z ustrezno zasedbo, so bili realizirani planirani dohodki v manjšem obsegu, v letu 1980 predvi-devamo, da bo zasedba voljenih in imenovanih popolna in je zato potrebno predvideti ustrezna sredstva v prora-čunu, razmerje planiranih sredstev nasproti realiziranim je zato tako visoko planirano v prihodnjem letu. - Pravosodni sistem je v dograjevanju, v preteklem letu sta bila na novo oblikovana temeljno sodišče in temeljno javno tožilstvo, vendar ne s popolno kadrovsko zasedbo takoj ob organiziranju. število kadrov je postopoma za-sedlo svoja mesta, v letu 1980 se predvidene še nekatere nove namestitve pravosodnega kadra. K pravosodnemu sistemu bi bilo šteti tudi sodiščezdru-ženega dela in družbenega pravobranilca samoupravlja-nja v Ljubljani. Vse naštete institucije financirajo vse ob-čine, ki jih navedene institucije pokrivajo s svojo dejav-nostjo. Zato je bilo z občinami v regiji dogovorjeno, da vse občine v enaki osnovi prispevajo za pokrivanje porabe. Republika bo tistim občinam, ki spadajo v ta okvir financi-ranja in so dopolnjevana, dala tudi višja sredstva, kot znaša splošna dovoljena poraba. - Za stanovanja delavcev postaje milice Ljubljana Vič-Rudnik predvidevamo dvakratno povečanje v primerjavi z letom 1979. Ta predlog je bil podan s strani postaje milice Ljubljana Vič-Rudnik iz razloga, ker imajo številni delavci postaje milice izredno slabo urejene stanovanjske ra-zmere. K temu znesku bi prispeval tudi republiški sekreta-riat za notranje zadeve enak znesek oziroma bo na osnovi tega dobil ustrezne kredite pri Ijubljanski banki. - Posebna pozornost je bila podana financiranju KS, vendar se izvršni svet zaveda, da spričo predstojčega preoblikovanja KS verjetno tudi ta sredstva niso ravno velika, čeprav znaša skupno z redno dejavnostjo za ne-mene izvajanja delegatskega sistema v znesku 11.995.100 din, za novo oblikovane krajevne skupnosti po izvedenem referendumu 1.167.100 in za ureditev pogojev krajevnih skupnosti 2.000.000 dinarjev. Tako je za krajevne skupnosti namenjenih 15.162.200 din ali za 45,4% več kot v preteklem letu 1979. Povedati je treba, da bodo krajevne skupnosti za potrebe narodne obrambe dobile pomembna sredstva, ki jih bodo preje-mala tako, kot jim bodo pripadala v skladu z opravljenimi nalogami in deli. • . , II. PRIHODKI PRORAČUNA 1. Proračunski prihodki za leto 1980 se oblikujejo na osnovi sprejetega oziroma predvidenega davčnaga in-strumentarija. Občinaka skupščina je na seji v mesecu decembru sprejela odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o davkih občanov, predvidoma pa bo v mesecu februarju sprejet še odlok o spremembah odloka o poseb-nem občinskem prometnem davku. Učinek davčnih in-strumentov pa je odvisen od ekonomskih oziroma sploš-nih družbenih gibanj. Računajoč na predviden davčni instrumentarij, narav-nanost ekonomskih gibanj in oceno realizacije proračun-skih prihodkov za leto 1979, cenimo, da bodo proračunski prihodki znašali 243.695,000 din. Po glavnih virih prikaz dohodkov izgleda takole: Realizacija Ocena Indeks 1979 1980 139 Vrsta 1 Davki od osebnega dohodka in na dohodek Vrsta 2 Prometni davek na premoženje in na doh. od premoženja Vrsta 3 Takse Vrsta 5 Prihodki po posebnih predpisih Vrsta6 Prihodki upravnih organov in drugi prihodki 5.338,000 5.340,000 100 116.834,000 162.020,00 139 60.763,000 69.710,000 116 3.236,000 3.950,000 122 SKUPAJ PRIHODKI ZA RAZPORED 188.720,000 243.695,000 129 2. Kot je razvidno iz tega pregleda, se bodo prihodki pri vseh vrstah prihodkov povečali v primerjavi z letom 1979 za 29 % ali za 54.975,000 din. Davek od osebnega dohodka delavcev kaže povečanje za 345 %. To zvišanje je nastalo, ker se je zvišala stopnja občinskega davka iz osebnega dohodka delavcev iz 0,12 % na 0,50 % in ker je pričakovati ustrezno povečanje osebnih dohodkov. Predvideno je tudi povečanje davka od osebnega do-hodka iz samostojnega opravljanja obrtnih in drugih go-spodarskih dejavnosti za 24 %. Povečanje nastane de-loma iz povečanih stopenj pri davku iz obrtnih dejavnosti po odbitku, deloma pa iz povečanega števila obrtnikov in povečanja ustvarjenega dohodka obrtnikov. Povečanje davka iz samostojnega opravljanja intelek-tualnih storitev za 20 % je predvideno zato, ker se je stopnja od intelektualnih storitev povečala od 25 % na 35 %. Tudi posebna stopnja takoimenovanih komercialnih avtorskih honorarjev se je zvišala iz 35 % na 40 %. Kot je razvidno iz tabele bilance, pa se bodo občutno zmanjšali prihodki davka iz skupnega dohodka občanov, ker so se zvišale osnove neobdavčenega dohodka. V začetku leta 1980 naj bi bil sprejet odlok o posebnem občinskem prometnem davku od prometa z alkoholnimi pijačami. Glavna povečanja so predvidena pri postavkah 06 - posebni občinski davek od prometa proizvodov razen od prometa alkoholnih pijač in 07 - poseben občinski davek od prometa alkoholnih pijač. Z novim zakonom o davkih občanov, ki naj bi bil sprejet v tretjem tromesečju 1980, naj bi bil ukinjen davek na tovorna cestna motorna vozila, zato tako zmanjšana po-stavka prihodkov pri koloni 15. Pri taksah in prihodkih po posebnih predpisih ni za leto 1980 predvidenih večjih sprememb. V globalni oceni prihodkov so vključeni prihodki, ki jih je pričakovati iz povečanih davčnih stopenj po odloku o spremembah in dopolnitvah odloka o davkih občanov, sprejetem v mesecu decembru in odloka o spremembah odloka o posebnem občinskem prometnem davku, ki naj bi bil sprejet v mesecu februarju. Ceni se, da se bo na podlagi povečanih stopenj povečal davek za 37.295.000 din in po posameznih vrstah davka za din: 1. davek iz osebnih dohodkov delavcev 27.130.000 2. davek od dohodkov iz obrtnih dejavnosti po odbitku 2.300.000 3. davek od dohodkov iz intelektualnih storitev po odbitku 6.215.000 4. davek od dohodkov iz avtorskih pravic, pa- tentov in tehničnih izboljšav 150.000 5. davek od prometa z alkoholnimi pijačami 1.600.000 2.549,000 2.675.000 105 6 BILANCA PRORAČUNSKIH PRIHODKOV OBČINE UUBUANA VIČ-RUDNIK ZA LETO 1 9 80 VRSTA PRIHODKA R'°^° °°™ Ind.k, VRSTA 1 - DAVKI OD OSEBNEGA DOHODKA IN NA DOHODEK 01 Dovek od osebnega dohodka detavcev 10.335,000 01 Davek od oiebnego dohodka iz kmetijike dejavnotfi 1.971,000 02 Davek od sebnega dohodka iz samostoj.opravljanja obrt. in drugih gospodorskih dejavnosti 70.656,000 03 Oavek od osebnoga dohodka Iz samoitojnago opravtian|a intelektualnlh storitev 16.762,000 04 Davek od oiebnega dotiodk« \z ovtorjkihpravjc, patentov in tehniLnih izboljiav 10.619,000 05 Davek iz skupnega dahadka občonov 4.491,000 SKUPAJVRSTA1 116.834,000 35.700,000 345 1.970,000 100 87.600,000 124 22.400,000 120 12.850,000 121 1.500,000 34 162.020,000 139 VRSTA2 - PROMETNI DAVEK NA PREMOŽENJ6 IN NA DOHODKE OD PREMOŽENJA 06 Posebni občinski dovek od pfOmeta proizvodov razen od promeha alkoholnih pifač 18.857,000 07 Poseb.n abčimki davek ad ptometa alkohalnih pljač 19.076,000 08 Poseben cfcčinski dovok ad plaiil za »oritve 5.082,000 09 Davek na promet nepramičnin 6.052,000 10 Davsk na dohodek od premožanja in pr«možen|lkih pravic rozen dovka na dohodek od stavb 560,000 11 Dovek na dohadek od stovb 1.688,000 12 Dovek na dohodek od iger na mio 254,000 13 Dovekna dediičin« indarilo 674,000 14 Dovek na pox>st stavb 4.819,000 15 Davek na fovorna oesrna motorno vozila in priklopna terkombi vozilo 3.701,000 220,000 23.000,000 122 24.800,000 130 5.590,000 H0 6.950,000 115 560,000 100 1.700,000 100 300,000 120 810,000 120 5.780,000 120 SKUPAJ VRSTA 2 60.763,000 69.710,000 116 _1________________________________________ VRSTA 3 . TAKSE 17 Upravne takse 18 KonKinalne takae 19 Sodne takse 20 Takse nt promet parklarjev in kopitarjev __________ _ 2________________________3____________________±__ 1.196,000 1.310,000 110 5,000 5,000 100 1.124,000 1.235,000 110 jev 9l;,000 1.400,000 154 SKUPAJ VRSTA 3 3.2 36,000 3.9 50,000 VRSTA 5 - PRIHODKI PO POSEBNIH PREDPISIH 21 Denarne kazni - odstopljen dohodek repjblifikih denarnih kazni 2.549,000 2.675.000 105 SKUPAJ VRSTA 5 ' 2.549,000 2.675,000 105 VRSTA 6 - PRIHODKI UPRAVNIH OHGANOV IN DRUGI PRIHODKI 22 Prihodki upravnih organov in drugi prihodki a) prihodki upravnih organov b) drugi prlhodki SKUPAJ VRSTA 6 SKUPAJ PRIHODKI ZA RAZPORED 4.845,000 4.845,000 100 493,000 495,030 100 5.338,000 5.340,000 100 188.720,000 143.6S5,000 129 III. ODHOOKI (Izdatkl) Upoštevanje povečanje DP bi se splošna poraba v Ljub-Ijani (ki se proračunsko smatra kot celota) lahko povečala za 22% v odnosu na porabo iz leta 1979, vendar se glede na resolucijske usmeritve povečuje le za 12,8 %, to je za 2,2 % manj, kot predvideva resolucija. V proračunih naj bi se v letu 1980 zagotavljalo financiranje zgolj tistih nalog, ki so z ustavo in zakoni opredeljene kot funkcije temeljnih družbenopolitičnih skupnosti. Vsi prihodki, ki se zberejo iz pripadajočih proračunskih virov preko dogovorjenega obsega porabe in prihodki, ki se bodo natekli zaradi uskiaditve davčnih obremenitev, se namenijo za realiza-cijo 10-letnega programa izgradnje cest, za izplačilo pre-mij za mleko, za oblikovanje tržnih rezerv in druge inter-vencije v gospodarstvu, ki neposredno vplivajo na repro-duktivno sposobnost gospodarstva. V skladu z ustavnimi načeli ter zavezami, sprejetimi z resolucijo VIII. kongresa CK ZKS je potrebno poskrbeti, da bodo vsi občani, katerih delo in opravila se izenačujejoz delom delavcevv združenem delu, tudi glede pogojev za poravnavo družbenih obveznosti izenačeni z delavci v združenem delu. Vsi nosilci porabe bodo morali v skladu s stabilizacij-skimi načrti gospodarno, racionalno in družbeno upravi-čeno ravnati z dodeljenimi sredstvi. 01 - Dejavnost organov družbenopolitičnih skupnosti Za dejavnost organov družbenopolitičnih skupnosti je potrebno zagotoviti sredstva v takšnem obsegu, da bo zagotovljeno neovirano izvajanje sprejetih nalog in da bo zagotovljen enak družbenoekonomski položaj, kot ga imajo delavci v združenem delu, delavcev organov v obči-nah in mestih. Pri delitvi dohodka delovnih skupnosti je potrebno dosledno upoštevati načela delitve po delu, ki izhaja iz sprejetih samoupravnih sporazumov oziroma družbenega dogovora. Za oblikovanje sklada skupne porabe delavcev delovnih skupnosti organov za leto 1980 bodo uporabljeni nasled-nji zneski: - regres za prehrano v višini 500 dinarjev - regres za letni dopust v višini 2.600 dinarjev - sredstva za izobraževanje v višini 1, 5 % od OD ter 0,3 % za skupne in solidarnostne potrebe delavcev - sredstva za stanovanjsko gradnjo v višini 6 % OD. Sredstva za materialne stroške naj ne bi presegla v globalu 15 % porabe iz preteklega leta. Stroški za reprezentanco se znižujejo za 20 % napram realizaciji preteklega leta, sredstva za proslave in pokrovi-teljstva se namenjajo v enakem znesku, sredstva za potne stroške pase povečujejo za 10 % napram realizaciji prete-klega leta. Kot izhodiščna vrednost za oblikovanje potrebnih sred-stev za OD delovnih skupnosti organov se uporabi vre-dnost 3.558 din, vendar mora biti zagotovljeno za najeno-stavnejša dela in opravila 60 % poprečnega OD, doseže-nega v gospodarstvu v 9 mesecih leta 1979. Predvidena so sredstva za delovanje skupščine in izvrš-nega sveta, v proračunu so zagotovljena tudi sredstva za izvedbo referenduma in volitev v zvezi s preoblikovanjem krajevnih skupnosti. Sredstva za delovanje temeljnega sodišča, temeljnega tožilstva, družbenega pravobranilca samoupravljanja, so-dišča združenega dela, svet občin Ijubljanske regije, svet slovenskih občin, so predvidena po predloženih zahtev- kih, ki so bili predhodno usklajevani na regijskem po-svetu. 02 - Ljudska obramba V proračunu zagotavljamo sredstva za osebne dohodke delavcem, ki delajo na obrambnik pripravah po krajevnih skupnostih. Sredstva so predvidena v skupnem znesku. Krajevnim skupnostim pa bodo nakazana na podlagi odredbe sekretariata za Ijudsko obrambo v skladu z de-janskimi potrebami, oz. na podlagi opravljenega dela. Prav tako so predvidena sredstva za osebne dohodke delavcev občinskega štaba TO, kakor tudi za opremljanje in usposabljanje občinskih organov in vodstva družbeno-političnih organizacij. Sredstva za blagovne rezerve se v letu 1980 ne bodo zagotavljala iz tega glavnega namena. 03 - Dejavnost družbenopolitičnih organizacij in dru-štev Predvidena sredstva za druženopolitične organizacije in društva so v osnutku proračuna predvidena na podlagi zahtevkov koristnikov, verificiranih na koordinaciji, ki jo je izvedla Občinska konferenca SZDL Ljubljana Vič-Rudnik. 04 - Negospodarske investicije V tem glavnem namenu so predvidena sredstva za že sprejete obveznosti s strani občinske skupščine, kakor tudi sredstva za odplačila anuitet za najeta posojila. Za reševanje stanovanjskih problemov delavcev Postaje milice Vič znesek 1,800.000,00, kar predstavlja 50 % par-ticipacija za nakup stanovanj, v enaki višini zagotavlja sredstva UJV Ljubljana. Za kadrovska stanovanja oz. reševanje stanovanjskih problemov delavcev uprave, izvršnega sveta in skupščine občine predvidevamo znesek 1,400.000,00 dinarjev. Prav tako je v proračunu potrebno zagotoviti znesek 800.000,00 din kot prispevek občine k izgradnji osnovne šole na Rakitni. Za prostorsko reševanje novoustanovlje-nih krajevnih skupnosti je bilo zaenkrat mogoče v prora-čunu zagotoviti znesek 2,000.000,00 din. Prav tako pred-lagamo v osnutku proračuna sredstva za obnovitvena dela, ki so še potrebna v Domu borcev in mladine Zapotok v višini 400.000,00 din, po predlogu OK SZDL Ljubljana Vič-Rudnik. Prav tako bi bilo nujno obnoviti električno napeljavo v Osnovni šoli Bičevje, za kar bi bilo potrebno 2,500.000,00 din, za komunalno ureditev pri gradnji vzgojno varstvenega zavoda Trnovo pa znesek 3,000.000,00 din. 07 Kulturno prosvetna dejavnost V tem namenu zagotavljajo občine sredstva za varstvo spomenikov, spominskih plošč in drugih obeležij NOB ter socialistične revolucije, ker so po družbenem dogovoru prevzele to skrb. V naši občini bo potrebno načrto obnavljati spomenike in pomnike NOB, glede na to da spričo pomanjkanja sredstev ni mogoče le-teh zagotoviti naenkrat. Prav tako se v tem namenu zagotavljajo sredstva za vzdrževanje grobov, ki se na podlagi sklepa izvršnega sveta prenesejo krajevnim skupnostim. 08 - Socialno skrbstvo V tem namenu se zagotavljajo sredstva za varstvo bor-cev NOV in iz vojn 1912-1918 in njihovim družinskim 8 čtanom in sredstva za zdravljenje borcev NOV. Prav tako se v tem namenu zagotavljajo sredstva za kadrovske pomoči, to je družbene denarne pomoči družinskim članom oseb, katerih edini hranilec je na odsluženju obvezne vojaške službe, kakor tudi sredstva za preživninsko varstvo kme-tom. - Pri dodeljevanju stalnih priznavalnin v letu 1979 je bila upoštevana mejna pokojnina v znesku din 2.900, čeprav je bila le-tas 1. julijem povečana na 3.190 din. S 1. januarjem 1980 pa se mejna pokojnina zviša na 3.509 din (že objavljeno v Uradnem listu SRS). Predloženi osnutek proračuna tako vsebuje 20% povečanje povprečne priz-navalnine za mesec december, ki je bila 1.920 din za 200 upravičencev. Ta povečana povprečna priznavalnina znaša 2.304 din. - Enkratne in občasne priznavalnine so bile v letu 1979 dodeljene 414 upravičencem v povprečju 2.600 din, v * osnutku proračuna je predvidena enkratna priznavalnina v znesku din 3.200 za 420 upravičencev. - Stroški za zdravljenje borcev naj se zagotavljajo v proračunu 1980 v enaki višini, kot v letu 1979. - Stalne priznavalnine borcem za severno mejo so pre-dvidene s 15% povišanjem v globalu, čeprav številčno stanje upravičencev upada. - Enkratne priznavalnine borcem za severno mejo so predvidene v enakem znesku kot za borce NOV t. j. 3,200,00 din za vse člane. Teh je 69 in 4 slovenski dobro- : voljci. - Tovariška pomoč je bila v letu 1979 prvič uvedena. Sredstva so namenjena za obiske bolnih in osamljenih borcev na domovih in v domovih za ostarele občane ter v bolnišnicah. - V letu 1979 je preko vsega leta prejemalo po zakonu o varstvu družinskih članov oseb v obvezni vojaški službi (Uradni list SFRJ, št. 18/76) in SRS, 8/78) 26 družinskih članov. Kadrovska oskrbnina je znašala v letu 1979 materi z otrokom 4.750 dinarjev mesečno. • V planiranih sredstvih je predvideno 17 upra\ftčencev po 4.750 din mesečne kadrovske oskrbnine. 09 - Zdravstveno varstvo V letošnjem letu bo izvršena fluorografska akcija, na podlagi odloka občinske skupščine. Del sredstev je po-trebno zagotoviti z proračuna. Po predlogu pristojne stro-kovne službe bo potrebno zagotoviti v proračunu cca 700.000,00 dinarjev. Prav tako bremenijo občinski proračun stroški mrliških pregledov in obdukcij, kadar je to posebej odrejeno oz. potrebno. 10 - Komunalna dejavnost Glede na razprostranost naše občine nastajajo velike obveze in s tem stroški potrebni za izdeiavo urbanistične dokumentacije. Občinske službe za urbanizem bi nujno potrebovale urbanistične načrte za naselja: Dobrova, Škofljica, Polhov Gradec, Velike Lašče, Brezovica, Vnanje in Notranje gorice, kakor tudi spremembo usl. reda za: Pijava gorica, Smrjenje-stari problemi, območje za počit-niške hiše na predlog KS Golo, Rob, Horjul, Ig, Velike Lašče itd. 11 - Dejaynost krajevnih skupnosti Krajevnim skupnostim se v proračunu občine zagotav-Ijajo sredstya za izvajanje delegatskega sistema, po meri-lih iz leta 1979, povečana za 15 %. Prav tako pa se v tem namenu zagotavlja del sredstev, ki bodo razporejene v skladu s potrebami na podlagi izida referenduma v zvezi s preoblikovanjem krajevnih skupnosti. 16 - Intervencije v gospodarstvu Sredstva zagotovljena za pospeševanje kmetijstva so zlasti namenjena regresiranju obrestne mere hranilno kreditnih služb, za kmetijsko pospeševalno službo, stro-kovno izpolnjevanje in podobno. Sredstva, zagotovljena za zatiranje živalskih kužnih bo-lezni se preko občinskih prihodkov zbirajo s taksami na promet parklarjev in kopitarjev, njih poraba pa je z zako-nom predvidena. 17 - Tekoča proračunska rezerva in obveznosti iz prete-klih let Tekoča proračunska rezerva je namenjena za nepredvi-dene in premalo predvidene proračunskeodhodke in sme znašati po zakonu o financiranju splošnih družbenih po-treb v družbenopolitičnih skupnostih do enega odstotka v proračunu predvidenih prihodkov. 18 - Krediti, vezana in izločena sredstva Na podlagi zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih se v obvezni re-zervni sklad izloča 1 % od vseh proračunskih prihodkov, razen od prihodkov, ki so na podlagi občinskega odloka o proračunu zagotovljena za skupne mestne potrebe mesta Ljubljane, in to toliko časa, dokler ne doseže 10 % po-prečnega letnega prihodka zadnjih treh let. O osnutku proračuna občine za leto 1980 je razpravljal IS na seji dne 23. januarja 1980 ter sprejel sklep, da se osnutek predloži v obravnavo skupščini občine na fe-bruarsko sejo. Delegacije in konference delegacij, krajevne skupnosti in skupnosti organizacije združenega dela naprošamo, da o osnutku razpravljajo v bazi, stališča in dodatne predloge pa prosimo sporočite že pred sejo skupščine občine IS skupščine oziroma pristojnemu oddelku za občo upravo in proračun. Vse predloge in pripombe dospele do 15. februarja 1980bopristojnaslužbaobravnavalapri izdelavi dokončnega predloga proračuna IS skupščine občine RAZPORED PRORAČUNSKIH ODHODKOV (IZDATKOV) ZA LETO 19 8 0 OCHODKI Reolizacija 1979 OinuHk 1980 01 Dejavnoit organov druibenopoliličnih skopnosti 65.088.941,00 83.598.000,00 128,4 02 Liudsko obranbo 5.829.000,00 5,222.300,00 89,6 03 Dejavnost družbenopotiHčnih organizoeij in druit.v 8,945.910,00 11,490.200,00 128,4 04 Negospodarik« invosticii« 42,076.351,50 28,199.500,00 67,0 07 Kultumo projvetna dajovnost ' 924.675,00 1,200.000,00 129,8 08 Socialnoikrbstvo 9,107.594,70 11,369.100,00 124,8 09 Zdravstveno varatvo 15.524,20 750.000,00 10 Komunclna dejovnost 9,458.855,10 12,316.700,00 130,2 11 Deiovnost krajevnih jkupnosti 10,431.000,00 13,162.200,00 126,2 16 Imervendi« v gospodorstvu 4,587.827,55 6,230.000,00 135,8 17 Tekočo proračunska rezerva in obveznosti iz preteklih lef 806.823,60 1,391.000,00 172,4 18 Obvezni rezervni sklod 1,608.497,35 1,770.000,00 111,5 158,881.000,00 176,699.000,00 111,2 12 Finonciraije skupnih mestnih potreb 16,489.635,80 29,601.000,00 179,5 Izločeno mi posebno parrtjo proračuna za intervencije v gospodarstvu ¦ 37,395.000,00 SKUPAJ 175,370.635,80 243,695.000,00 01 - DEJAVNOST ORGANOV DRUŽBENO-POLITIČNIH SKUPNOSTI 1 Nadomestilo OD voljenim in im«novanim funkcionarjem dcuplčine in izviinego sveta 2 NddomestMo za delo razniFi komisij IS v breaie osebnih dohodkov 3 Potni tfroški 4 Manipulativni stroški SDK - bančni stroški 5 Delovanje skupSčine in njenih organov 6 Reprezenranco 7 Stroški za volitve, referendumi 8 Strc^ki za občinski praznik 9 Organizocija proslav, pokroviteljsfva, priredtfve 10 Strc^k! zo objave in ogtase 11 Strc^ki upravnego postopka 12 Nagrade občine Lj. VIČ-Rudnik, ki |ih podeliu|« posebna žirija ob 27. aprtlu 13 Potfaja milice Vič - posebna priznanja 14 Stroiki za komemoraciie 15 Finončni načrt upravnih organov 16 " nova delovna mesta 17 Sklod ikupne porabe r18 Sklad apreme 19 Skupnl stioiki vzdrievanja obč.upravnih prostorov 20 OD po 75. čtenu zakono o LO 21 Temeljno Javno fožitstvo v Ljubljani 22 Temeljnosodiiie v Liubljani 23 Sodišče zdfjzenega delo v Ljubljant 24 Druibeni pravobronif«c samoupravljanja v Ljubljoni 25 Postaja milice Vič - zo materialne izdatk* 26 Postajo milice Vič - za dclad skupn« porabe 27 Skupnojf obLin l[ubl|onske regije 28 Skupnost tlovenskih obiin 29 Prevontiva, vzgoja in varnost v cesfnem prametu SKUPAJ glovni nam«n 01 4,190.000,00 5,900.000,00 140,8 74.000,00 90.000,00 121,6 100.000,00 110.000,00 110,0 180.000,00 209.250,00 116,3 14.000,00 20.000,00 142,9 490.000,00 392.000,00 80,0 600.000,00 625.000,00 625.000,00 100,0 1,680.000,00 1,680.000,00 100,0 1,600.000,00 ¦ 1,980.000,00 123,7 4.000,00 10.000,00 250,0 80.000,00 80.000,00 100,0 80.000,00 . 95.000,00 118,8 13.000,00 20.000,00 153,8 34,600.000,00 43,200.000,00 124,9 1,600.000,00 2,600.000,00 3,000.000,00 115,4 3,000.000,00 3,300.000,00 110,0 570.000,00 700.000,00 122,8 110.000,00 140.000,00 127,3 1,808.400,00 2,378.100,00 131,5 10,830.560,00 14,382.740,00 132,8 592.000,00 733.000,00 123,9 445.700,00 557.940, X 125,2 938.300,00 1,228.450,00 130,9 7.000,00 7.800,00 111,4 65.311,00 77.720,00 119,0 256.670,00 315.000,00 122,7 135.000,00 166.000,00 123,0 65,088.941,00 83,598.000,00 128,4 10 03 - LJUDSKA OBRAMBA 30 Druibeno gospodorcki ilstom v kra|evnih skupnostth 31 Pritpevek zo opremo - posebni račun za financirar.je Ijudsk« obrambe 32 Prisp«v«k za tsritorialno obrambo - občinski Itab TO SKUPAJ 33 Btagovne razerve SKUPAJ glavni nomen 02 2,916.000,00 3,663.000,00 125,6 390.000,00 699.300,00 179,3 723.000,00 860.000,00 118,9 4,029.000,00 5,222.300,00 129,6 1,800.000,00 5,829.000,00 5,222.300,00 89,6 03 - Df JAVNOST PRUZBENCPCUTIČNIH CRGANIZACIJIN CRU$7EV 34 OMinjko konf«r«nca S2DL Ijubliono Vič-Rudnik 2,704.000,00 35 "Noio komuna", glaiilo obč.konf.SZDl 2,139.300,00 36 Obdiniki odbor ZBNOVin Wl Lj.Vič-Rudnik 980.000,00 ¦ 37 Zv«za rezervnih vojaikih itareiin-obč. odbor Lj. Vič-Rudnik 491.000,00 38 ObSimko konf«t«nco ZMS Ljubljana Vič-Rudnik 1,350.000,00 39 Občinika zveza pri\au<\\ty mladine Lj. Vič-Rudnik 420.000,00 40 Občimki odbor RK Ljubljono Vič-Rudnik 135.000,00 41 Prispevck damicilnim enotam NOV 209.390,00 42 Občimki odbr medvojnih oktivirtov OF 148.000,00 43 St««ki za piwn|« kronike NOV v občini 50.000,00 44 Radio Glos Mubljone, Ijubljano sofinanc. 256.220,00 45 Indok Center, Ljubl{(mo 63.000,00' SKUPAJ glovni nomen 03 8,945.910,00 04 - NEGOSPODARSKE INVESTICIJE 46 Prispevsk h komuralni uredirvi doma upoko]enc«v Kolezl{o 5,900.000,00 47 Pof ipomlnov in tovonitvo 464.500,00 48 Dijoiki domovi 1,000.000,00 49 Poč.jkop.ZZB Bonjole, nakup dvoh »b 1,200.000,00 50 Sfanovanjo zo delavce Postaje milice Vič-jofinonc. 900.000,00 51 Opremo za ft«hi|o milice Vič 480.000,00 52 Stanovanja za upravne organe, IS in SOb 1,146.729,50 53 SodiSča zdrufanoga dela - nakupirost. jof. 346.455,00 54 Sofinanc.giad.Osnovne Sole Rokitna 1,130.500,00 55 OŠ Bičevje - abnova r.napetjave 56 VVZ Tmovo-prisp.za kom.uroditev 57 Dom upokoj.Bokalci - odpl.anuitet 58 Dom borcev in mladine Zapotok (dotocija OK SZDL zq popravilo doma) 59 Projtorsko reiavanje za krojevne skupnosti ^eferendum) 60 Odpločiloanuitet 4,670.000,00 61 Sanaciia liublianikogasradufsofiivincirtinje) 2,115.800,00 62 Gradnja PotMio milice Via 13,058.735,00 63 Vodovod Rokitna 1,000.000,00 64 SofinancironJ« Počitniike skupn. ZZB NOV Bonjole 1,575.000,00 65 Mladimko letoviSče fticug 2,600.000,00 66 MladinskoklimonkozdroviliK« Rakima 1,000.000,00 67 Radio Kl .Lj.prlip.za iigr.Moga Ontra 75.000,00 68 Osrk-vnaiola Vič, prisp.zo izgr. iB"!č 460.000,00 69 Osnovna iola Dobrovo pri Lj.,prisp.zo ursditav konaliz. 220.000,00 70 Sofinanc.kanalizacij« Kikl|»vo,Biziakova,Dobrdobska, Koko!j.va ulica 500.000,00 71 RTVRodioLi.-prlH>.zoodek.inik Krim 22.000,00 72 Športno druitvo Krim-*udnik, prijp.za izgr.iport.lgriSča 711.632,00 73 Urcdit«v platoja **r ostale okollc« pri stavbi občin*e skupičine Trg MDB 7 1,500.000,00 SKUPAJ 42,076.351,50 3,580.000,00 2,906.300,00 1,200.000,00 601.200,00 1,654.000,00 591.600,00 150.000,00 256.000,00 160.000,00 3t3.900,00 77.200,00 11,490.200,00 5,000.000,00 1,000.000,00 1,500.000,00 400.000,00 1,800.000,00 178.500,00 1,400.000,00 410.000,00 800.000,00 2,500.000,00 3,000.000,00 1,400.000,00 400.000,00 2,000.000,00 6,411.000,00 132,4 135,9 122,4 122,4 122,5 140,9 111,1 122,3 108,1 122,5 122,5 128,4 84,7 215,0 150,0 33,3 200,0 37,2 122,0 118,3 70,8 137,3 28,199.500,00 67,0 11 07 - KUUURNO PROSVETNA DEJAVNOST 74 Vzdrževanje grobcv in spofnanlkov NOV in vojaSkih pokopališč SKUPAJ 924.675,00 924.675,00 1,200.000,00 129,8 1,200.000,00 129,8 08 - SOCIALNO SKRBSTVO 75 Stalne priznavalnine borcem NOV in druž.članom 76 Enkrofne, občasie priznavalnina borcem NOV In družinskfm članom 77 Zdravljenj« borcev NOV 78 Stalno druzbena denama pomoč borcam za severno mejo in barcem iz vojn 1912-19)8 79 Enkratna denarno pomoč borcem za sevemo meio in borcem iz vojn 1912-1918 80 Pomoč oskrbovancem V domovih počitka 81 Tovariika pomoč 82 Kadrovsko denarna pomoč 83 Preživnine kmetom SKUPAJ glovni nomen 08 4,165.671,70 5,529.600,00 132,74 1,102.070,00 1,344.000,00 122,0 1,440.000,00 1,440.000,00 100,0 536.800,00 617.360,00 115,0 200.600,00 233.600,00 116,0 s 248.792,00 510.000,00 205,0 4W0 CB.SfiV CfiADb $0if OD.OEL PKIČ\ TLHH .išA.3..^L ~3T TmJčj...... DOM t/PČK. 4 JiU.JZJQ.llli, ± hosv ULOG Oi /CO$LzL t ])0H VPOK. M>.T/SkA teliCLAj)__ Hcsre 3//* 4 tmmmmmmmgš HCSTt ms__________ ^?^_______________________________^_ M, *¦} ic H & 3i tezD Gs Š.t IV.79 V.79 VI.79 VIL79 VH.79 VIIIOT VIII.So VIII Jta TVZ 3C0ZABJE WW^ ^^ T^/ ^^ ^^ S^' m-79 ^l'?.?. V-..79. VIL7q ^117Q VTT-7Q VI-flQ VTT w- 2B TIC__________ ^^'^^^^^^^^^^^7^^^^^^^ IV.79 IV.79 V.79 XII.79 XTT.7 PUKOLEZIJA ^f ^^^^^^^^^^^^^^-..^P^^^" V.79 X.8o X1.8, 19 7 9 __,<>^,,_____________________________________________________________________________________________________________________________ 0L ŠKOfUICA • fPf ^^ 'F7"" IV.79 VII.79 VII79 VH.79 VII.79 XI.79 I.8o II.«" iv.fl«, VIH.Bl VIII^ Wg B0ŽMA B0L. ''/%/'¦¦'-, /jjlll.79 V.79 Via.79 IX.79 X,79 IX.79 II.80 m.80 CI.80 IV.80 11.81 III.81 19 8 0 VVZ M.ČESKIK p^ W/^'( "JZ.i ^f^ ^79 ^79 V-?9~V.79 VL79 VH.79 VIL79 VIII.79 IX.80 X.flo" VVZ TBM0V0 WM-'?'>, X/ff'/ ¦ '^-ffi7- % /¦ V-79 IX.79 K.79 X.79 I.80 II.So I.80 III.80 II}.81 III.81 19 8 1 ___ ______ _ ___ __„__„ __ ———_____——.___________________ 06 VEL.IAČČE ~~~ ~^ ~~1 llj ~~1 i~~ ~~j ^ ^^ V.79 ~^ V.79 IV.80 IV.80 os ig . Wffi/, W/JJ\ ^flrV Wm>, W^' WW-: WWl, 'Wfr~" WfT'' ^3 WM. v-79 n.eo n.eo m krpi mxvfflimS/WWW [Yi.79lv11Jy9lvnr.79lv11.eo [vin^o Opravljene faze dela SKRAJŠAN ZAPISNIK 19. skupnega zasedanja družbenopolitičnega zbora, zbora kra-jevnih skupnosti in zbora združenega dela skupščine občine Ljubljana Vič-Rudnik, ki je bilo 23. januarja 1980. Pred pričetkom skupnega zasedanja zborov skupščine je bila svečanost v počastitev 70-letnice rojstva velikana naše revolucije in tvorca jugoslovanske socialistične stvarnosti Edvarda Karde-Ija, ki so ji prisostvovali delegati skupščine in družbenopolitičnih organizacij občine. Krajši prikaz življenja in dela tovariša Kardelja je podal član sveta federacije Franc Kimovec - Žiga. Nato je delegatska skupščina poslala predsedniku SFRJ in ZKJ tovarišu Josipu Brozu - Titu pozdravno pismo z željami za čim-prejšnje okrevanje. Predsednik skupščine, Vili Belič je predlagal razširitev dnev-nega reda skupnega zasedanja z novo točko »obravnava in sprejem predloga sklepa o spemembi in dopolnitvi sklepa o začasnem ukrepu družbenega varstva v DO Mladinsko klimatsko zdravilišče Rakitna«. Predlog je bil osvojen in zbori so nato soglasno sprejeli naslednji DNEVNI RED: 1. Ugotovitev sklepčnosti, 2. Odobritev skrajšanega zapisnika 18. skupnega zasedanja, 3. Obravnava in sprejem predloga smernic družbenoekonom-skega razvoja občine Ljubljana Vič-Rudnik za obdobje 1976-1980 v letu 1980, 4. Uvodno poročilo k osnutku smernic Ljubljane in Ijubljanskih občin do leta 2000, 5. Predlogi komisije za volitve, imenovanja in kadrovske zadeve, 6. Obravnava in sprejem predloga sklepa o spremembi sklepa o začasnem ukrepu družbenega varstva v delovni organizaciji Mladinsko klimatsko zdravilišče Rakitna. K TOČKI 1. Predsednik skupščine je na podlagi oddanih pooblastil in prezenčne liste razglasil sklepčnost skupnegazase-danja vseh zborov skupščine občine. Na zasedanju je bilo na-mreč prisotnih: - 22 delegatov družbenopolitičnega zbora od skupno 29 delega-tov zbora, - 24 delegatov zbora krajevnih skupnosti od skupno 29 delegatov zbora in - 28 delegatov zbora združenega dela od skupno 49 delegatov zbora. K TOČKI 2. Skrajšan zapisnik 18. skupnega zasedanja zborov skupščine občine z dne 26. decembra 1979 je bil brez pripombali dopolnitev soglasno odobren. K TOČKI 3. Predsednik izvršnega sveta France Martinec je podal uvodno poročilo k predlogu smernic uresničevanja druž-benoekonomskega razvoja občine Ljubljana Vič-Rudnik za ob-dobje 1976-1980 v letu 1980, v katerem jeopozoril nastabilizacij-ske ukrepe na področju razporejanja dohodka in usklajevanja osebne, skupne in splošne porabe in investicij z materialnimi možnostmi, na področju ekonomskih odnosov s tujino in na področju ustvarjanja pogojev za umirjanje rasti cen. Ti ukrepi so vnešeni v resolucijo zvezne in republiške skupščine o politiki izvajanja družbenega plana za obdobje 1976-1980 v letu 1980. Sprejete usmeritve pa morajo biti vključene tudi v občinskih dokumentih. Hkrati je predsednik izvršnega sveta poročal o izhodiščih za izdelavo predloga občinskih smernic. Pri tem je poudaril, da zaostreni pogoji in odnosi v gospodarstvu in delitvi dohodka zahtevajo še dodatno pozornost in ukrepe družbenopolitidnih skupnosti, ki naj vplivajo predvsem na: nadaljnjo krepitev druž-benoekonomskih odnosov; na rast produktivnosti, dohodka in krepitev materialne zasnove dela; na krepitev položaja našega gospodarstva v mednarodni delitvi dela; na še odločnejše uve-Ijavljanje gospodarske rasti, ki bo temeljila na kakovostnejših rezultatih gospodarjenja; na usklajeno rast gospodarske rasti z materialnimi možnostmi našega razvoja in politiko gospodarske stabilizacije. Skladno s tem je predlagal naslednje spremembe in dopolnitve predloga smernic: 1. rast družbenega proizvoda naj bo 5% ^n ne 5-6%, 2. rast zaposlovanja se mora znižati od prvotno planiranih 2,5% na2,1%, ker bo le stem deseženaokoli 60% udele^ba produktiv-nosti v rasti družbenega proizvoda, 3. prav tako bo potrebno še bolj upočasniti rast realnih osebnih dohodkov, in sicer od 2% v predlogu na 1,5%, ker bo to eden od pogojev za doseganje stabilizacijske politike, 4. prvi odstavek 6. točke - investicije (stran 5 gradiva) se naj spremeni tako, da se v celoti glasi: »V letu 1980 se bo nadaljevala izgradnja večjih investicij, zače-tih v predhodnih letih srednjeročnega obdobja, ter pričela nova izgradnja oziroma druga investicijska aktivnost v skladu s spreje-lim srednjeročnim planom tako občine kot organizacij združe-nega dela. Glede na resolucijsko usmeritev, nove postebne pogoje za investicijske kredite ter razpoložljiva investicijska sredstva, se bo tudi v letu 1980 preverjala družbenoekonomska upravičenost posaraeznih investicij z revidiranjem predračunske vrednosti in to najkasneje do konca prvega tromesečja (velja tudi za investi-cije, navedene v drugih poglavjih oziroma podpoglavjih smernic). Izhajajoč \z tekoče investicijske aktivnosti ter v skladu z druž-benoekonomskimi potrebami in nujnostjo bodo v prvi vrsti v realizaciji naslednje pomembnejše investicije (navedena investi-cijska predračunska vrednost projekt in ne za vrednost investi-cije, ki naj bi bila realizirana le v letu 1980):« V razpravi so šodelovali: - Marija VVEBER, ki je opozorila na stališča in predloge sveta za družbenoekonomske odnose in planiranje pri OK SŽDL k pred-logu smernic za leto 1980, - Elizabeta BERGINC, delegatka DK št. 43 - osnovno zdrav. varstvo, TOZD Vič-Rudnik, ki je predlagala, naj bi se v smernice vključila razširitev lekarniške mreže na območju občine. V kolikor zaradi znanih stabilizacijskih ukrepov ni mogoče realizirati pred-loga v letošnjem letu, naj se upošteva v naslednjem planskem obdobju, v naslednjih dveh, treh letih, - Štefan TROJAR, delegat KS Kolezija, ki je predlagal, da se naj, glede na predvideno in načrtovano zapadno in južno obvoznico: 1. ves tovorni promet, prevoz gradbenega materiala in odvoz smeti preusmeri na Cesto dveh cesarjev, kjer že imamo priključek na sedanjo in bodočo deponijo, 2. popravi in asfaltira cesto dveh cesarjev še pred gradnjo južne obvoznice in avtoceste. Cesta dveh cesarjev bo bodoča hrbtenica vsega območja južno od Malega grabna; - Stane ZADNIKAR, delegat KS Barje je postavil naslednja vpra-šanja in predloge: 1. kdaj lahko pričakujemo izdelavo zazidalnega načrta Ižanske ceste, Črne vasi in Peruzzijeve ceste, 2. kje se bodo gradila obračališča, postavljali novi semaforji ter javna razsvetljava. Predvsem zanima krajane KS Barje, ali so ta dela zajeta v programu tudi na Ižanski cesti. V kolikor ta dela niso zajeta v programu za leto 1980, se naj upošteva izgradnja avtobu-snih postajališč in obračališč ob Ižanski cesti in Crni vasi, 3. kakšna telefonska mreža je predvidena v programu za območje KS Barja in iz katerih že omenjenih telefonskih središč - central se bo lahko napajala; v katerem času bo za območje KS Barje možno dobiti želene priključke, 4. točno naj se opredeli, kateri glavni odvodniki na območju KS Barje se bodo vzdrževali in kolikšen bo njihov obseg del; - Janez ČEBULJ, delegat DPZ je opozoril, da morajo organiza-cije združenega dela, samoupravne interesne skupnosti, pa tudi družbenopolitične skupnosti izdelati do konca meseca januarja varčevalne programe in ukrepe, ki naj bodo vgrajeni v planske doKumente. Zato je predlagal: 1. naj tudi občinska skupščina (po vzoru zbora združenega dela skupščine mesta) sprejme ustrezna priporočila in usmeritve 26 za OZD in interesne skupnosti, ki naj bi bila sestavni del občin-skih planskih dokumentov, 2. izvršni svet in komite za družbeno planiranje naj data moč-nejši poudarek varčevalnim ukrepom in usklajevanju planov s sprejetima resolucijama v OZO. Pisne predloge, vprašanja in pripombe pa so posredovale dele-gacija: 1. KS Lavrica - zakaj je RS 5 izpadel iz programa, - da se uvede posebni urbanistični red za naselja Orle, Sela, Srednja vas in Babna gorica, oziroma zakaj to ni v programu v letu 1980, - zakaj je v celoti odpadlo investiranje gasilskega doma Orle 2. KS Krim-Rudnik - da se naj v ustrezno poglavje smernic vključi »zagotovitev zemljišča za izgradnjo rajonske PTT centrale ob Jurčkovi poti«, Hkrati je delegacija postavila tudi delegatska vprašanja glede izgradnje TPC Rakovnik v RS 3/3, glede rezervacije potrebnih zemljišč za družbene prostore bodočih krajevnih skupnosti, glede ureditve Dolenjske ceste v skladu z izdanimi odločbami upravnih organov, ki se nanašajo na izgradnjo Dolenjskega mo-stu; 3. KS Ig - da se pred besedilo »rekonstrukcija dela ceste Ig-Golo (zago-tovi sredstva JLA« doda »novogradnja in«; 4. KS Velike Lašče ki želi odgovore na predloge delegacije, podane k osnutku programa k poglavjem gostinstvo in turizem, promet, komunalno gospodarstvo, vodovod, PTT promet, vodno gospodarstvo; 5. KS Turjak glede gradnje napajalnega vodovoda, ki bo potekal na ob-močju KS Turjak in delno na območju KS Škofljica, pa ni zajet v predJogu programa; 6. KS Dobrova - glede asfaltiranja občinske ceste fta Dobrovi in - modernizacije ceste skozi Stransko vas - nabava dokumenta-cije. Predsednik komiteja za družbeno planiranje in gospodarstvo Janko JAPELJ je podal krajše pojasnilo na predloge delegatov v razpravi in na pisne predloge delegacij KS Velike Lašča, Krim-Rudnik in Ig Predlogi delegacij KS Velike Lašče, Turjak in Do-brova so bili namreč predloženi po zaključku skupnega zaseda-nja. Tovariš Japelj je med drugim predlagal, da bodo vprašanja in predlogi, ki se nanašajo na komunalno področje in področje urbanizma posredovani pristojnim komitejem oziroma interesni skupnosti, ki naj podajo pojasnila. Le-ta bodo posredovana dele-gaciji in objavljena v delegatski prjlogi. Razpravo je zaključil predsednik skupščine Vili BELIČ in v soglasju z delegati predlagal naslednje zaključke: 1. predloga razvoja lekarništva na območju občine ni mogoče vključiti v smernice za leto 1900, upošteva pa se naj pri izdelavi naslednjega srednjeročnega programa za obdobje 1981-1985, 2. prediog KS Kolezija se posreduje interesni skupnosti za izvajanje 10-letnega programa izgradnje in rekonstrukcije cest glede preusmeritve prometa in komiteju za promet pri skupščini mesta Ljubljane glede prometnega režima, 3. predloga KS Barje za širitev PTT prometa na območju te KS ni mogoče sprejeti, ker območna SIS za PTT promet Ljubljana predloga nima v programu za letošnje leto. Skupščina sodi, daje širitev PTT prometa na območje KS Barje potrebna in zato pred-laga, naj se predlog vključi kot prednostna naloga v srednjeročni program 1981-1985, 4. Čistopis smernic za leto 1980se naj dopolni vtem smislu, da se po predhodni konsultaciji z območno vodno skupnostjo točno navedejo glavni odvodniki na območju KS Barje ter obseg njiho-vega vzdrževanja, 4. predloga KS Lavrica za sodelovanje pri gradnji gasilskega doma Orle ni mogoče vključiti v letošnje smernice, ker kulturna skupnost, zaradi znanih stabilizacijskih ukrepov, ne more zago-toviti sodelovanja pri financiranju te investicije, 5. besedilo točke 4 prostorski razvoj - promet, glede ceste Ig-Golo ostane nespremenjeno, 6. sprejme naj se pobuda, ki jo je podal tovariš Čebulj. SKLEP: Zbori skupščine so soglasno sprejeli predlog smernic uresničevanja družbenoekonomskega razvoja občine Ljubljana Vič-Rudnik za obdobje 1976-1980 v letu 1980 z dopolnitvami, ki jih je v uvodnem referatu predlagal predsednik izvršnega sveta terz zaključki, ki jih je razimiral predsednik skupščine. K TOČKI 4. Uvodno poročilo k osnutku smernic za pripravo dolgoročnega družbenega plana Ijubljanskih občin in mesta Ljubljane do leta 2000 in k analizi možnosti in usmeritve razvoja Ljubljane do leta 2000, je podala Rada PEROVŠEK, predstavnica Zavoda za družbeni razvoj Ljubljana.TOZD družbeno planiranje. Tovarišica Perovškova je opozorila, da so osnovni dokumenti zapripravo predloženegaosnutkazačeli nastajati že leta 1975, ko so bila dana v razpravo prva temeljna izhodišča za razvoj Ljub-Ijana 2000; v lanskem letu pa je bilo v razpravi delovno gradivo za pripravo osnutka smernic, h kateremu je bila dana vrsta predlo-gov, mnenj in stališč. V predloženi dokument so torej vključene tudi osnovne usmeri-tve družbenopolitičnih skupnosti, osnovnih nosilcev planiranja in razvoja ter širokega kroga razpravljalcev. Razprava o osnutku smernic je potekala na ločenih sejah vseh treh zborov. K TOČKI 5. Po krajšem uvodu, ki ga je podala predsednica komisije za volitve, imenovanja in kadrovske zadeve Pepca OPREŠNIK, so zbori brez razprave soglasno sprejeli naslednje SKLEPE:1. da se za ravnatelja osnovne šole Trnovo imenuje s 23. januarjem 1980 Geza Čahuk, 2. da se za ravnatelja osnovne šole I. bataljona Dolomitskega odreda Horjul s 1. februarjem 1980 imenuje Jožica Mlakar, 3. da se za namestnika javnega tožilca Temeljnega javnega tožilstva v Ljubljani imenuje Milena Pavšič. K TOČKI 6. Po uvodni obrazložitvi, ki jo je podal član IS Anton BREGAR so zbori skupščine soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Sklep o začasnem ukrepu družbenega varstva v de-lovni organizaciji Mladinsko klimatsko zdravilišče Rakitna, ki ga je sprejela skupščina občine 18. 7. 1979, se v 3. točki spremeni tako, da se rok »15. januar 1980« nadomesti z rokom »15. maj 1980«. S tem je bil dnevni red izčrpan in skupno zasedanje zborov zaključeno ob 18. uri. Zapisnik izdelala: Marja Mihelič, l.r. PREDSEDNIK SKUPŠČINE: Vili Belič, I. r. SKRAJŠAN ZAPISNIK 17. sejedružbenopolitičnegazboraskupščineobčineLjubljana Vič-Rudnik, ki je bila 23. januarja 1980 po skupnem zasedanju vseh zborov skupščine. Sejo družbenopolitičnega zbora je sklical in vodil predsednik zbora Emil DOLCIČ. Po pričetku seje, pozdravu predsednika skupščine občine Vilija Beliča, predsednika izvršnega sveta Franceta Martinca ter ostalih članov izvršnega sveta, ki so bili prisotni, je tovariš Dolčič predla-gal v sprejem naslednji DNEVNI RED.-1. Ugotovitev sklepčnosti seje, 2.'Odobritev skrajšanega zapisnika 16. seje zbora, 3. Obravnava informacije o problematiki delovanja krajevnih skupnosti ter o pripravah na prostorsko preoblikovanje v občini, 4. Obravnava in sprejem osnutka programa dela skupščine in njenih zborov za leto 1980. « 5. Obravnava in sprejem osnutka smernic Ljubljane in Ijubljan-skih občin do leta 2000, 6. Obravnava osnutka odloka o najvišjih stanarinah, 7. Obravnava in sprejem predloga dogovora o medsebojnem sodelovanju pri razvoju mednarodnega sodelovanja in stikov mesta Ljubljane, 8. Vprašanja delegatov. Dnevni red je bil soglasno sprejet. K TOČKI 1. Predsednik zbora je razglasil sklepčnost seje druž-benopolitičnega zbora, ker je bilo prisotnih 22 delegatov od skupno 29 delegatov zbora. Izostanek s seje opravičili: Cilka Rakar, Nataša Kovač, Franc Malovrh in Rudi Ziernicki. Brez opravičila pa so s seje izostali: Vida Potokar, Stane Te-sner, Betka Vrančič. K TOČKI 2. Skrajšan zapisnik 16. seje družbenopolitičnega zbora z dne 5. decembra 1979 je bil brez pripomb ali dopolnitev soglasno odobren. K TOČKI 3. Uvodno poročilo k informaciji o problematiki delo-vanja krajevnih skupnosti ter o pripravah na prostorsko preobli-kovanje je podal predsednik skupščine Vili BELIČ. V razpravi so sodelovali: Mile ŠKABAR, Ivan KURALT, Ivo STARIN, Anton ČERNIVEC, Brane PEČAN, Alojz DOLNIČAR, Vili BELIČ, Emil DOLČIČ, France MARTINEC, Jože GERKSIČ in Jože MODIC. Delegati so v razpravi opozorili na težave, ki lahko nastopijo ob nepravilnem posredovanju in prenašanju pobud za preoblikova-nje krajevnih skupnosti. Menili so, da je potrebno pri obravnavi predlogov in pobud za preoblikovanje krajevnih skupnosti upo-števati želje in predloge občanov ter možnosti prostorskega razvoja krajevne skupnosti, kot pripomoček ob razpravah pa naj služijo tudi kriteriji, ki jih je v eni izmed razprav o preoblikovanju krajevnih skupnosti preciziral dr. Ciril Ribičič. S preoblikovanjem krajevnih skupnosti naj bi bila dosežena večja aktivnost občanov v delu in kreiranju politike krajevne skupnosti in širše družbene skupnosti. Vsekakor pa pri tem ne smemo prezreti rezultatov, ki so bili doseženi z delovanjem uličnih svetov in drugih oblik krajevne samouprave. SKLEP: Družbenopolitični zbor sprejema informacijo o delova-nju krajevnih skupnosti ter o pripravah na prostorsko preobliko-vanje krajevnih skupnosti v občini s stališči občinske konference SZDL ter podpira preoblikovanje krajevnih skupnosti, ki bo omo-gočalo večjo aktivnost krajanov in možnosti nadaljnjega razvoja krajevne samouprave. K TOČKI 4. Delegati družbenopolitičnega zbora niso imeli spreminjevalnih predlogov in pripomb k osnutku programa dela skupščine in njenih zborov za leto 1980 ter so osnutek programa sprejeli. K TOČKI 5. Uvodno poročilo k osnutku smernic za pripravo dolgoročnega družbenega plana Ijubljanskih občin in mesta do leta 2000 je bilo podano na skupnem zasedanju. V razpravi na seji so sodelovali Emil Dolčič, Janez Čebulj, Vili Belič, Alojz Dolničar, France Martinec, Jože Modic in Jože Gerk-šič. Vsi delegati zbora niso sprejeli osnutka smernic, ki ga je posredovala siužba sekretariata skupščine mesta Ljubljane, zato so sklenili, da je potrebno na to opozoriti sekretariat skupščine mesta in zahtevati, da se v bodoče zagotovi gradivo vsem delega-tom. Predsednik zbora, Emil Dolčič je v razpravi pozitivnp ocenil predloženi osnutek dokumenta, menil paje, da je potrebno v tem dokumentu ustrezno ovrednotiti tudi Barje in prredvideti obde-lavo tega območja v smislu nadaljnje razvojne usmeritve. Tovariš Janez Čebulj je predlagal, ker je gradivo sicer kvali-tetno, vendar pa za delegate verjetno preveč strokovno. da bi skušali za javno razpravo izdelati gradivo v krajši obliki, skrče-nem obsegu. Primerno bi bilo, da bi se razprava o tem doku-mentu in o srednjeročnem planu 1981-1985 združila. zlasti v delovnih organizacijah. K TOČKI 6. SKLEP: Delegati družbenopolitičnega zbora niso imeli spreminjevalnih ali dopolnilnih predlogov kosnutku odloka o najvišiih stanarinah. K TOCKI 7. SKLEP: Družbenopolitični zbor je soglasno spre-jel predlog dogovora o medsebojnem sodelovanju pri razvoju mednarodnega sodelovanja in stikov mesta Ljubljane. K TOČKI 8. Vprašanj in predlogov delegati niso posredovali. Na predlog predsednika skupščine je družbenopolitični zbor soglasno sprejel sklep, da posreduje predsedstvu OK S2DL pri-poročilo za imenovanje odbora za spremljanje izvajanja stabiliza-cijskih prizadevanj v smislu sprejetih resolucij zvezne in republi-ške skupščine. V odbor naj bi bili imenovani: - predsednik odbora Janko Šolmajer, - člani odbora: Marija VVeber, Peter Durjava, Stojan Gomezelj, Franci Zalar, Rudi Rojc in Mitja Anžur. Seja zbora je bila zaključena ob 19.30. Zapisnik izdelala: Marja Mihelič, I. r. Predsednik zbora: Emil Dolčič, I. r. Vič DK št, 24 - Gostinsko podjetje Vič DK št. 25 - HP Kolinska-TOZD Vinocet DK št. 28 - Podjetje za PTT promet, TOZD PTT Lj. SKRAJŠAN ZAPISNIK 20. seje zbora združenega dela skupščine občine Ljubljana Vič-Rudnik, ki je bila v sredo, dne23. januarja 1980 po končanem skupnem zasedanju zborov. Sejo zbora združenega dela je sklical in vodil predšednik zbora tov. Stojan GOMEZEU Soglasno je bil sprejet naslednji DNEVNI REO. 1. Ugotovitev sklepčnosti seje 2. Odobritev skrajšanega zapisnika 19. seje zbora 3. Obravnava in sprejem osnutka programa dela skup-ščine občine in njenih zborov za leto 1980 4. Obravnava in sprejem osnutka odloka o organizaciji, ureditvi in poslovanju veterinarsko-higienske službe 5. Obravnava in sprejem osnutka smernic Ljubljane in Ijubljanskih občin do leta 2000 (mestno gradivo) 6. Obravnava in sprejem predloga dogovora o medseboj-nem sodelovanju pri razvoju mednarodnega sodelova-nja in stikov mesta Ljubljane 7. Obravnava osnutka odloka o najvišjih stanarinah (mestno gradivo) 8. Obravnava gradiva za sejo zbora združenega dela SML in določitev delegatov za sejo 9. Vprašanja in predlogi delegatov K TOČKI 1. Ugotovitev sklepčnosti seje Na podlagi oddanih pooblastil je bilo ugotovljeno, da je od 49 delegatov zbora združenega dela prisotnih na seji 28 delegatov. Seje zbora združenega dela se niso udeležili delegati naslednjih delegatskih konferenc: - Inštitut »Jožef Štefan« - Iskra-lnšt. za prenosno tehniko - Iskra - TOZD SEM - Iskra - TOZD TEI Horjul - Kemijski inšt. »Boris Kidrič« - Slovenijales-Žičnica, DSSP - GG Ljubljana, DS skupnih služb - Mizarstvo Vič - Zmaga - Slovenijales-TOZD Lesni in gradbeni - SOZD Mercator, delovna skupnost - DK št. 1 - DK št. 3 - DK št. 4 - DK št. 9 - DK št. 13 - DK št. 14 - DK Št. 17 - DK št. 18 - DK št. 19 - DK št. 20 material - DK št. 23 SOZD št. 29 št. 30 IB Elektroprojekt KIP, Montažno industrijsko podjetje SGP Grosuplje, TOZD Splošne gradnje OŠ Oskar Kovačič VII. gimnazija Vič 39 - Fakulteta za elektrotehniko - DK št. 45 - DO Ljubljanske mlekarne-TOZD Pose-stvo. DK DK DK št. 32 DK št. 36 DK št. 37 DK št. K TOČKI 2. Odobritev skrajšanega zapisnika 19. seje zbora Skrajšan zapisnik 19. seje zbora združenega dela z dne 5. decembra 1979 je bil brez pripomb soglasno sprejet. K TOČKI 3. Obravnava in sprejem osnutka programa dela skupščine občine in njenih zborov za leto 1980 DK št. 31-Komunalno podjetje Ljubljana, TOZD Komu-nalne gradnje je posredoval pismeno pripombo na osnu-tek programa, ki ugotavlja, da Zavod za urejanje stavbnih zemljišč Vič ne more biti nosilec poročila o urejanju zemljišč, ki urejajo krajevne skupnosti za leto 1980. SKLEP: Zbor združenega dela je soglasno in brez pri-pomb sprejel osnutek programa dela skupščine občine in njenih zborov za leto 1980. K TOČKI 4. Obravnava in sprejem osnutka odloka o organizaciji, ureditvi in poslovanju veterinarsko-higienske službe. SKLEP: Zbor združenega dela je soglasno in brez pri-pomb sprejel osnutek odloka o organizaciji, ureditvi in poslovanju veterinarsko-higienske službe. K TOČKI 5. Obravnava in sprejem osnutka smernic Ljubljane in Ljubljanskih občin do leta 2000 Na osnutku smernic Ljubljane in Ijubljanskih občin do leta 2000 ni bilo podanih pripomb in stališč delegatov. K TOČKI 6. Obravnava in sprejem predloga dogovora o medsebojnem sodelovanju pri razvoju mednarodnegaso-delovanja in stikov mesta Ljubljane SKLEP: Zbor združenega dela je soglasno in brez pri-pomb sprejel predlog dogovora o medsebojnem sodelo-vanju pri razvoju mednarodnega sodelovanja in stikov mesta Ljubljane. K TOČKI 7. Obravnava osnutka odloka o najvišjih stana-rinah Delegati zbora združenega dela niso podali pripomb in stališč k osnutku odloka o najvišjih stanarinah. K TOČKI 8. Obravnava ostalega gradiva za 26. sejo zbora združenega dela skupščine mesta Ljubljane in do-ločitev delegatov za to sejo Razprave k gradivu za 26. sejo ZZD skupščine mesta Ljubljane ni bilo. Zbor združenega dela je za 26. sejo ZZD skupščine mesta Ljubljane določil naslednje delegate: Področje gospodarstva: - GOUA Jože - DK št. 6 - IGO - KLANČAR Lado - DK št. 10 - Utensilia - BREZOVAR Ljerka - DK št. 11 - llirija Vedrog, DSSS - KUŽEU Boris - DK §t. 27 - Tobačna tovama, DSSS 29 Področje kulture in prosvete: - SELAN Miro - DK št. 34 - Mladinski dom Malči Beličeve - JURŠIČ Zvone - DK št. 40 - FNT - DSSS Področje zdravstva in sociale: - GABERŠEK Marija - DK št. 42 - Center za socialno delo Področje obrti: - PEČARIČ Jože, DK št. 44 Področje Kmetijstva: - JAKŠE Slavka, DK št. 46, KZ Ljubljana, TZO Vič K TOČKI 9. Vprašanja in predlogi delegatov Na seji zbora združenega dela ni bilo podanih delegat-skih vprašanj. Seja zbora združenega dela je bila zaključena ob 16130 uri. Zapisnik izdelala: PredsednikZZD: Zdenka Sever, I. r. Stojan Gomezelj, l.r. SKRAJŠAN ZAPISNIK 20. seje zbora krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Vič-Rudnik, ki je bila v sredo dne 23. januarja 1980 po končanem skupnem zasedanju vseh zborov. Sejo zbora krajevnih skupnosti je sklicala in vodila predsednica zbora Jožica KRIŠTOF. Soglasno je bil sprejet naslednji DNEVNI RED: 1. Ugotovitev sklepčnosti seje 2. Odobritev skrajšanega zapisnika 19. seje zbora 3. Obravnava in sprejem osnutka smernic Ljubljane in Ijubljanskih občin do leta 2000 (mestno gradivo) 4. Obravnava informacije o problematiki delovanja kra-jevnih skupnosti ter o pripravah na prostorsko preo-blikovanje v občini Ljubljana Vič-Rudnik 5. Obravnava in sprejem osnutka programa dela skup-ščine občine in njenih zborov za leto 1980' 6. Obravnava in sprejem osnutka odloka o organizaciji, ureditvi in poslovanju veterinarsko-higienske službe 7. Obravnava in sprejem predloga dogovora o medse-bojnem sodelovanju pri razvoju mednarodnega sode-lovanja in stikov mesta Ljubljane 8. Obravnava in sprejem osnutka odloka o najvišjih sta-narinah (mestno gradivo) 9. Obravnava gradiva za sejo zbora občin skupščine mesta Ljubljane in določitev delegatov. 10. Vprašanja in predlogi delegatov. K TOČKI 1. Ugotovitev sklepčnosti seje Na podlagi oddanih pooblastil se ugotovi, da je od 29 delegatov na seji prisotnih 25 delegatov zbora krajevnih skupnosti. Zasedanja zbora se niso udeležili delegati krajevnih skupnosti Kozarje, Rob, Tomišelj in Želimlje. K TOČKI 2. Odobritev skrajšanega zapisnika 19. seje zbora Skrajšan zapisnik 19. sejezborakrajevnih skupnostizdne 5. decembra 1979 je bil sprejet brez pripomb. K TOČKI 3. Obravnava in sprejem osnutka smernic Ljubljane in Ijubljanskih občin do leta 2000 Obravnave osnutka smernic Ljubljane in Ijubljanskih občin do leta 2000 se je udeležil delegat krajevne skupno-sti Ig Franc Brenčič, ki je predlagal, da naj osnutek smer-nic sorazmerno upošteva tudi razvoj primestnih vaških krajevnih skupnosti. Drugih pripomb in stališč ni bilo. 30 SKLEP: Zbor krajevnih skupnosti je soglasno sprejel pripombo krajevne skupnosti Ig. K TOČKI 4. Obravnava informacije o problematiki delo-vanja krajevnih skupnosti ter o pripravah na prostorsko preoblikovanje v občini Ljubljana Vič-Rudnik. Obravnave se je udeležil sekretar OK SZDL Ljubljana Vič-Rudnik tov. Peter Durjava, ki je delegatom obrazložil potek priprav za prostorsko preoblikovanje krajevnih skupnosti. Delegati KS Malči Belič - Janjič Dragan, KS Trnovo - Barlič Janez, KS Kolezija - Trojar štefan, KS Polhov Gradec - Kavčič Jože, KS Rožna dolina - Potisek Milica in KS Dobrova - Saksida Janez so se strinjali z zamišljenim preoblikovanjem nekaterih krajevnih skupno-sti, vendar pa so ugotovili, da v dokumentih ni zagotovila za razreševanje materialnih, prostorskih in kadrovskih problemov, ki se bodo s preoblikovanjem nujno pojavili. SKLEP: Zbor krajevnih skupnosti je soglasno sprejel informacijo o problematiki delovanja krajevih skupnosti ter o pripravah na prostorsko preoblikovanje v občini Ljubljana Vič-Rudnik s tem, da se novim krajevnim skup-nostim zagotovi nemoteno delovanje. K TOČKI 5. Obravnava in sprejem osnutka programa dela skupščine občine in njenih zborov za leto 1980 Obravnave osnutka programa dela skupščine se je ude-ležil delegat KS Malči Belič, ki je ugotovil, da v osnutku programa ni zagotovila, da bodo delegati obveščeni zakaj program ni bil izpolnjen oziroma zakaj je bil dopolnjen ali spremenjen. Prav tako pogreša poudarek na odgovorno-sti za izvrševanje začrtanega programa. SKLEP: Zbor krajevnih skupnosti je soglasno sprejel osnutek programa dela skupščine občine in njenih zborov za leto 1980 s tem, da se dopolni s stališčem delegata KS Malči Belič. K TOČKI 6. Obravnava in sprejem osnutka odloka o organizaciji, ureditvi in poslovanju veterinarsko-higienske službe K TOČKI 7. Obravnava in sprejem predloga dogovora o medsebojnem sodelovanju pri razvoju mednarodnegaso-delovanja in stikov mesta Ljubljane SKLEP: Zbor krajevnih skupnosti je soglasno sprejel predlog dogovora o medsebojnem sodelovanju pri ra-zvoju mednarodnega sodelovanja in stikov mesta Ljub-Ijane. K TOČKI 8. Obravnava in sprejem osnutka odloka o najvišjih stanarinah Delegati zbora krajevnih skupnosti niso podali pripomb in stališč k osnutku odloka o najvišjih stanarinah. K TOČKI 9. Obravnava gradiva za sejo zbora občin skupščine mesta Ljubljane in določitev delegatov K gradivu za sejo zbora občin SML ni bilo pripomb. Za 24. sejo zbora občin skupščine mesta Ljubljane, ki bo 31. januarja 1980 je zbor krajevnih skupnosti določil naslednje delegate: - Starčič Viktor - Mrdjan Marjan - Zgonec Rajko - Lepoša Štefan - Nedeljkovič Vukadin - Ujčič Boris - KS Brezovica - KS Brdo - KS Rob - KS Želimlje - KS Milan Česnik - KS Vnanje gorice Za 25. sejo zbora občin SM Ljubljane v mesecu fe-bruarju je zbor krajevnih skupnosti določil delegate iz naslednjih krajevnih skupnosti: Dobrova, Kolezija, La-vrica, Rakitna, Tomišelj in Vič. K TOČKI 10. Vprašanja in predlogi delegatov Pismena delegatska vprašanja so posredovale delega-cije naslednjih krajevnih skupnosti: 1. Delegacija KS Polhov Gradec: Še do danes ni rešen status Zadružnega doma v Polho-vem Gradcu. Po stanju vzemljiški knjigi je dom družbena lastnina, v upravljanju skupščine Ljubljana Vič-Rudnik. Po izjavah predstavnikov Ljubljanskih mlekarn se Za-družni dom vodi kot osnovno sredstvo Kmetijske zadruge Ljubljana, čeprav zasedajo posamezne prostore različni tozdi, in sicer: - trgovski lokal TOZD »Trgovine«, - stanovanje v podstrešju TOZD »Skupne službe«, - stanovanje v pritličju in skladišču repromateriala TOZD »Kooperacija« oz. sedaj TZO Vič, - dalje so v Zadružnem domu še prostori krajevnega urada, krajevne skupnosti, KUD, pisarna referenta za LO, knjižnica ter telefonska centrala. Zaradi neurejenih odnosov propada ostrešje, dalje ni urejena okolica samega Zadružnega doma, zlasti je ta problem pereč pozimi, ko se nihče ne čuti dolžnega poči-stiti sneg. Zaradi tega delegacija KS Polhov Gradec predlaga, da se v najkrajšem času skuša urediti to vprašanje in sicer predlaga naslednje: - sklicati sestanek vseh koristnikov prostorov v Zadruž-nem domu, - določiti bodočega upravljalca in njegove obveznosti, - razmejiti odnose med krajevnim uradom in krajevno skupnostjo zlasti vzvezi s potrebnimi investicijami (rekon-strukcije električne instalacije in vprašanje najemnine za prostore, ki jih uporablja krajevna skupnost). 2. Delegacija KS Horjul: Delegacija ni zadovoljna z odgovorom na vprašanje o regresih, ki jih kmetje v naši občini niso prejemali. Odgovor se ne nanaša na vprašanje (vprašanje je bilo postavljeno 5. decembra 1979). Delegat KS Malči Belič - Janjič Dragan je podal nasled-nji predlog: - Krajani enega dela KS Malči Belič imajo težave s preho-dom na delu poškodovanega cestišča Ceste v Gorice. Poseben problem predstavlja to v zimskem času, ko je cestišče zasneženo in razmočeno. Krajani predlagajo, da bi se v podaljšku Gorjančave ulice zgradila čez Mali Gra-ben peš pot, da bi imeli lažji prehod. Odgovor bo posredovan na naslednji seji zbora. Zasedanje zbora krajevnih skupnosti je bilo zaključeno ob 20. uri. Zapisnik izdelal: PredsednicaZKS: Jure Pretnar, I. r. Jožica Krištof, I. r.