obrazložitev Na podlagi razprav o osnutku za financiranje KS iz proračuna v zboru KS 5.12.1978 ter na podlagi pripomb in predlogov krajev-nih skupnosti in na podlagi analize obstoječega stanja v KS občine Ljubljana Vič-Rudnik smo prišli do ugotovitve, da je uspešno funk-cioniranje delegatskega sistema odvisno od vsestranskega pove-zovanja dela, ki zahteva ekspeditivno in podrobno obveščanje občanov v vseh zadevah in vprašanjih, ki se obravnavajo in spre-jemajo na sejah občinske skupščine in njenih zborih, v mestni in republiški skupščini ter na področju samoupravnih interesnih skupnosti. Medsebojna povezanost delegatov v KS in povezanost z občani ter organi KS in DPO v KS bo učinkovita, če bo vzpostav-Ijen tak sistem informacij, ki bo dajal pomembno oporo delegaci-jam in delegatom. To pa zahteva povečano angažiranost izvršnih organov KS na vseh področjih dela, s tem pa zahteva povečano delovanje stro-kovne službe, katere obseg je odvisen od števila prebivalcev, vo-lilcev, razvejanosti delegatskega sistema, geografskega položaja KS, njene oddaljenosti in strukture. Za uresničevanje nalog v KS pa morajo biti zagotovljeni ustrezni materialni pogoji, glede na obsežnost krajevne skupnosti pa stalna strokovna služba, ki dela za redno in normalno funkcioniranje de-legatskega sistema. Predlog se razlikuje od osnutka v tem, da je dal osnutek pouda-rek le na razvrstitev v mestne, obmestne in podeželske krajevne skupnosti ter v glavnem na število prebivalcev. Pri predlogu pa so upoštevani predlagani kriteriji, ki uvrščajo krajevne skupnosti v pravičnejše medsebojno razmerje. Objavljamo razpredelnico pridobljenih točk za posamezno KS na podlagi kriterijev, upoštevajoč statistične podatke po stanju 31. 12. 1978. Zap. Krajevna Število Povr. Štev. Dele- Štev. Oddalj. Skupaj št. skupnost preb. (v ha) vol. gatski nase- odobč. točk sislem lij središ. 1. Barje 4 3 3 4 0,5 1 15,5 2. Brdo 3 1 3 4 — 1 12 3. Brezovica 3 1 3 5 — 2 14 4. Črni vrh 2 3 1 1 0,5 4 11,5 5. Dobrova 4 3 4 8 1 2 22 6. Golo 13 111 3 10 7. Horjul 4 4 4 7 1,5 3 23,5 8. Ig 4 4 4 8 1,5 2 23,5 9. Kolezija 7 1 7 4 — 1 20 10. Kozarje 4 1 4 3 — 1 13 11. Krim-Rudnik 9 1 8 8 0,5 1 27,5 12. Lavrica 3 1 3 5 0,5 1 13,5 13. Malči Belič 9 1 8 8 — — 26 14. Milan Česnik 6 1 6 7 — 1 21 15. Notranje gorice 3 2 3 4 0,5 2 14,5 16. Polhov Gradec 3 4 3 5 1,5 3 19,5 17. Preserje 4 4 4 8 1 3 24 18. Rakitna 1 3 1 1 — 4 10 19. Rob 2 4 2 2 2 4 16 20. Rožna dolina 7 1 7 8 — 1 24 21. Škofljica 4 3 4 4 1,5 2 18,5 22. Tomišelj 2 3 2 2 0,5 3 12,5 23. Trnovo 8 1 7 8 — 1 25 24. Turjak 1 3 2 2 1,5 2 11,5 25. Vel ike Lašče 4 4 3 8 2 4 25 26. Vič 6 16 6—1 25 28. Vnanje gorice 3 1 2 3 0,5 2 11,5 28. Vrhovci 5 1 5 4 — 1 16 29. Želimlje 1 1 1 1 0,5 3 7,5 SKUPAJ 117 64 111 139 18,5 59 508,5 Sredstva za posamezno krajevno skupnost dobimo, če skupno maso delimo s številom skupnih točk in pomnožimo s številom točk, ki pripadajo posamezni krajevni skupnosti. Kriterije je obravnavala tudi komisija za razvoj krajevnih skup-nosti pri skupščini občine Ljubljana Vič-Rudnik in z njimi soglaša. Izvršni svet predlaga delegatom občinske skupščine, da sprejme predlog kriterijev za udeležbo krajevnih skupnosti v pro-računu občine. IZVRŠNI SVET