_AR_Peter Marolt mag Peter Marolt, asistent Raziskujem odnos med strukturo in teksturo v okviru likovne površine, odnos med črto in ploskvijo, svetlim in temnim, odgovore iščem znotraj polja pastoznih nanosov in/ali vibrantnega izraza. Takšno razumevanje likovnosti smatram tudi kot možno izhodišče za oblikovanje arhitekturne lupine. Slikarski pristop v reševanju kompozicije je izrazito oseben in enkraten način prezentacije, za razliko od danes običajne množične, vedno med seboj podobne si, ponavljajoče se računalniške risbe. Pri raziskovanju (tudi eksperimentiranju, preizkušanju) gre za globalno razumevanje likovnih problemov v umetnosti, ki konkretno lahko predstavljajo tudi način (delne) prezentacije likovno-arhitekturnega problema. Svoje delovanje na likovnem področju uvrščam v analizo likovnih prvin, v polje umetniške slike ali originalne grafike. Cilj je v prvi vrsti proučevanje oblike, umetniška izpoved. V tem kontekstu uporabljam enostavna orodja, slepe odtise ročno odtiskujem. Pri slikarskih tehnikah sem začel z akvarelom, kasneje sem se postopoma preusmeril k tehniki akrila. V belih grafikah senci postopoma dodajam element črte, ki jo predstavlja konoplja s svojim naravnim, nevtralno sivim tonom, strešno lepenko, ali pa zamenjam podlago, katero poslej predstavlja lanen papir. V kompoziciji se na eni strani približujem osni simetriji, na drugi se poslužujem asimetričnega ravnotežja. Modificiran pristop lahko služi kot uvodno seznanjanje s študenti prvega letnika, kjer preko mehke ali trše linije, racionalne ali "naključne" kompozicije poizkušam presoditi o nagnjenosti študenta k določenim oblikam oziroma izrazu. Takšno gledanje na oblikovanje je lahko izhodišče pri predmetu Projektiranje in kompozicija. Še bolj sprejemljivo pa je pri različnih študentskih delavnicah, ker omogoča nekonvencionalen pristop. My research has focused on the relation between the structure and texture in the drawing area, between the line and the surface, as well as between the elements oflight and darkness. I have been searching for answers to my questions in thefield of pasty applications and/or vibrant expressions. The above-mentioned understanding of the fine-art element can be interpreted as a possible starting point for the design of architectural shells. The artist approach to composition solutions is remarkably personal and is therefore a unique presentation technique, differing considerably from the recurrent and repetitive computer-designed drawing with their massive production. My research, as well as experiments and tests, aim at a deeper understanding of fine-art problems which may represent a means of (partial) presentation ofan architectural and fine-art problem. My fine-art activity could be regarded either as analysis offine-art primary elements, artistic drawing or original graphics. Its chief aim is the study of the form accompanied by the artistic expression. I have therefore been using simple tools and have decidedfor manual blind impressions. The water-colour technique, my initial drawing technique, has gradually been replaced by the acrylic one. The shadows in my white graphics may be enriched either by a gradual introduction of the line element, represented by the hemp and its natural, neutral grey quality, followed by a cardboard application, or by using flaxen paper as the basis ofthe composition. In my composition, I have been aiming to obtain axis symmetry, or using the asymmetrical approach. I have been using a modified approach in my introductory sessions with first-year students in order to establish, with the help of their application ofsoft or hard lines and rational or "casual" compositions, the students' inclination to various forms or ways ofexpression. The above-mentioned perception of design may be used as the starting point for the course on Projecting and composition. Its application is even more acceptable at various workshops, for it allows unconventional approaches to various topics. Nekaj samostojnih razstav: Galerija Grad Lendava (1997), Mestno gledališče Monošter, Madžarska (1998), Galerija Kresnička na Muljavi (1998), Galerija Pivka (1998, 1999), Zavod sv. Stanislava v Ljubljani (1999), KUD France Prešeren v Ljubljani (2000), Galerija Loterije Slovenije v Ljubljani (2001), Galerija Šivčeva hiša v Radovljici (2001), Liznjekova domačija v Kranjski gori (2001), Ganglovo razstavišče v Metliki (2001),... Objave v katalogih skupinskih razstav: Gornji Milanovac, ZRJ (1998), Taller Galeria Fort, Cadaques, Španija (1999), Wingfield, Velika Britanija (1999), Bages, Francija (1999),... Peter Marolt AR Vibracije, linorez, odtis z ekspanzijsko peno, slepi odtis, 42,5 x 32,5 cm, 2001 (tekstura) Ponavljajoči se vzorec, konoplja, slepi odtis, 42,5 x 32,5 cm, 2001 (linija) Konica, slepi odtis, 42.5 x 32,5 cm, 2001 (kompozicija / "konstrukcija") Odleteti, slepi odtis, 42,5 x 32,5 cm, 2001 (ploskev / volumen) "55 AR Peter Marolt Med nebom in zemljo, 42,5 x 32,5 cm, 2001 Znamenje kot izsek iz področja arhitekture. Lepljen orehov les kot podlaga, dve plasti barvnega nanosa (tona) in v tretji fazi poseg s črto (oljna barva) v kombinaciji s ploskvijo - kolažem tonirane strešne lepenke. Slika je zaključena v celoto šele skupaj z opremo (paspartu, okvir iz kostanjevega lesa). Peter Marolt AR Gašperček, akril, montaža, les, 20 x 14 cm, 2001 Spoj, akril, kolaž, slepi odtis, 14,6 x 7,7 cm, 1999