verlic.pdf

INFORMACIJSKO VEDENJE Z ISKALNO STRATEGIJO* Zdenka Verlič Urška Repinc Oddano: 28.03.2000,- Sprejeto: 06.11.2000 Strokovni članek UDK 027.8:025.4.03 Izvleček V prispevku so podana teoretična izhodišča za študij vedenja uporabnikov pri iskanju informacij. Opisan je proces pridobivanja informacij. Posebna pozornost je posvečena strategijam in taktikam oz. veščinam iskanja informacij. Navedeni so modeli in strategije iskanja glede na organizacijo informacij. Na koncu prispevka je poudarjena nujnost integracije sodobne šolske knjižnice v izobraževalni proces ob upoštevanju potreb njenih uporabnikov. Ključne besede: uporabniki, iskanje informacij, šolske knjižnice, osnovne šole Professional article UDC 027.8:025.4.03 Abstract The contribution deals with theories about information seeking behaviour. The proc- ess of obtaining information is described. Special attention goes to information search strategies and tactics or skills. Models and search strategies according to the organiza- tion of information are described. In the end, the necessity of integration of a modern school library into the education process is emphasized with consideration to its users' needs. Key words: information behaviour, search strategy, primary school libraries, informa- tion seeking behaviour Prispevek vključuje ugotovitve iz diplomske naloge: U. Repinc in Z. Verlič: »Vedenje učencev pri iskanju informacij v osnovnošolski knjižnici«. Ljubljana: Filozofska fakulteta, Oddelek za bibliotekarstvo, 1999. VERLIČ, Zdenka; Urška REPINC: Information behaviour and the search strategy. Knjižnica, Ljubljana, 44(2000)4,137-156 137

RkJQdWJsaXNoZXIy