44 Št. Maribor, petek 28.8.2021 OBČINA HOČE-SLIVNICA 849. Odlok o III. rebalansu proračuna Občine Hoče – Slivnica za leto 2021 Na podlagi 29. in 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18), 29. člena Zakon o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), Statuta občine HočeSlivnica (Uradno glasilo slovenskih občin št. 61/2018 in Konto I. 70 700 703 704 706 71 710 711 712 713 714 72 720 721 722 73 730 731 74 740 741 II. ISSN 1854-2409 / 2386-0448 XVII 27/2020 ) in je občinski svet Občine Hoče–Slivnica na 5. izredni seji dne 25. 8. 2021 sprejel ODLOK O III. REBALANSU PRORAČUNA OBČINE HOČE – SLIVNICA ZA LETO 2021 1. člen 2. člen se spremeni tako, da se glasi: »V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: Naziv A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78 TEKOČI PRIHODKI (70+71) DAVČNI PRIHODKI Davki na dohodek in dobiček Davki na premoženje Domači davki na blago in storitve Drugi davki NEDAVČNI PRIHODKI Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja Takse in pristojbine Globe in druge denarne kazni Prihodki od prodaje blaga in storitev Drugi nedavčni prihodki KAPITALSKI PRIHODKI Prihodki od prodaje osnovnih sredstev Prihodki od prodaje zalog Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev PREJETE DONACIJE Prejete donacije iz domačih virov Prejete donacije iz tujine TRANSFERNI PRIHODKI Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij Prejeta sredstva iz državnega prorač. iz sredstev proračuna EU SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) Leto Znesek v EUR 14.270.325,09 10.900.344,34 8.635.592,00 6.956.432,00 1.475.650,00 203.510,00 0,00 2.264.752,34 763.055,00 11.500,00 17.100,00 191.600,00 1.281.497,34 1.156.200,00 136.200,00 0 1.020.000,00 3.000,00 3.000,00 0 2.210.780,75 1.219.558,12 991.222,63 16.611.099,07 Št. 44/28.8.2021 40 400 401 402 403 409 41 410 411 412 413 414 42 420 43 431 432 III. IV. 75 750 751 752 V. 44 440 441 442 443 VI. VII. 50 500 VIII. 55 550 IX. X. XI. XII. Uradno glasilo slovenskih občin TEKOČI ODHODKI Plače in drugi izdatki zaposlenim Prispevki delodajalcev za socialno varnost Izdatki za blago in storitve Plačila domačih obresti Rezerve TEKOČI TRANSFERI Subvencije Transferi posameznikom in gospodinjstvom Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam Drugi tekoči domači transferi Tekoči transferi v tujino INVESTICIJSKI ODHODKI Nakup in gradnja osnovnih sredstev INVESTICIJSKI TRANSFERI Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki Investicijski transferi proračunskim uporabnikom PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. – II.) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV Prejeta vračila danih posojil Prodaja kapitalskih deležev Kupnine iz naslova privatizacije DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV Dana posojila Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RAČUN FINANCIRANJA ZADOLŽEVANJE (500) ZADOLŽEVANJE Domače zadolževanje ODPLAČILA DOLGA (550) ODPLAČILA DOLGA Odplačila domačega dolga SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavkkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavlja na spletni strani Občine Hoče Slivnica. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.« 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-11/2019 Datum: 25. 8. 2021 Občina Hoče-Slivnica dr. Marko Soršak, župan 850. Stran 1744 4.510.682,70 831.245,58 122.760,00 3.395.060,06 30.000,00 131.617,06 4.516.440,62 383.723,82 2.770.151,89 366.385,15 996.179,76 0 7.453.425,75 7.453.425,75 130.550,00 84.850,00 45.700,00 -2.340.773,98 0 156.951,20 156.951,20 0 156.951,20 0 0 0 0 0 0 0 156.951,20 0 0 0 597.158,84 597.158,84 597.158,84 -2.780.981,62 -597.158,84 2.340.773,98 3.636.100,15 Odlok o III. spremembah proračuna Občine Hoče – Slivnica za leto 2022 Na podlagi 29. in 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18), Statuta občine Hoče-Slivnica (Uradno glasilo slovenskih občin št. 61/2018, 27/20) in je občinski svet Občine Hoče–Slivnica na 5. izredni seji dne 25. 8. 2021 sprejel ODLOK O III. SPREMEMBAH PRORAČUNA OBČINE HOČE – SLIVNICA ZA LETO 2022 Št. 44/28.8.2021 Uradno glasilo slovenskih občin 1. člen 2. člen se spremeni tako, da se glasi: »V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Konto I. 70 700 703 704 706 71 710 711 712 713 714 72 720 721 722 73 730 731 74 740 741 II. 40 400 401 402 403 409 41 410 411 412 413 414 42 420 43 431 432 III. IV. 75 750 751 752 V. 44 440 441 442 443 VI. VII. Stran 1745 Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: Naziv A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78 TEKOČI PRIHODKI (70+71) DAVČNI PRIHODKI Davki na dohodek in dobiček Davki na premoženje Domači davki na blago in storitve Drugi davki NEDAVČNI PRIHODKI Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja Takse in pristojbine Globe in druge denarne kazni Prihodki od prodaje blaga in storitev Drugi nedavčni prihodki KAPITALSKI PRIHODKI Prihodki od prodaje osnovnih sredstev Prihodki od prodaje zalog Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev PREJETE DONACIJE Prejete donacije iz domačih virov Prejete donacije iz tujine TRANSFERNI PRIHODKI Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij Prejeta sredstva iz državnega prorač. iz sredstev proračuna EU SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) TEKOČI ODHODKI Plače in drugi izdatki zaposlenim Prispevki delodajalcev za socialno varnost Izdatki za blago in storitve Plačila domačih obresti Rezerve TEKOČI TRANSFERI Subvencije Transferi posameznikom in gospodinjstvom Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam Drugi tekoči domači transferi Tekoči transferi v tujino INVESTICIJSKI ODHODKI Nakup in gradnja osnovnih sredstev INVESTICIJSKI TRANSFERI Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki Investicijski transferi proračunskim uporabnikom PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. – II.) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV Prejeta vračila danih posojil Prodaja kapitalskih deležev Kupnine iz naslova privatizacije DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV Dana posojila Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RAČUN FINANCIRANJA ZADOLŽEVANJE (500) Znesek v EUR 12.996.296,96 10.639.668,41 8.635.592,00 6.956.432,00 1.475.650,00 203.510,00 0,00 2.004.076,41 763.055,00 11.500,00 17.100,00 107.100,00 1.105.321,41 51.000,00 1.000,00 0 50.000,00 3.000,00 3.000,00 0 2.302.628,55 1.241.357,33 1.061.271,22 14.911.207,85 3.417.424,30 810.690,58 122.430,00 2.259.700,39 30.000,00 182.603,33 4.287.753,69 173.750,00 2.767.531,89 370.334,00 976.137,80 0 7.010.639,86 7.010.639,86 195.390,00 86.390,00 109.000,00 -1.914.910,89 0 156.951,20 156.951,20 0 156.951,20 0 0 0 0 0 0 0 156.951,20 1.500.000,00 Št. 44/28.8.2021 50 500 VIII. 55 550 IX. X. XI. XII. Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1746 ZADOLŽEVANJE Domače zadolževanje ODPLAČILA DOLGA (550) ODPLAČILA DOLGA Odplačila domačega dolga SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavkkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavlja na spletni strani Občine Hoče Slivnica. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.« 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. 1.500.000,00 1.500.000,00 597.158,84 597.158,84 597.158,84 -855.118,53 902.841,16 2.042.910,89 855.118,53  prva starostna skupina od 1. do 3. let 502,57 evrov  druga starostna skupina od 3. do 6. let 380,34 evrov Cena prehrane na dan znaša 1,75 evrov II. Z dnem veljavnosti tega sklepa preneha veljati sklep štev. 301-2/2020, sprejet na 14. redni seji občinskega sveta. III. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. 9. 2021 dalje. Številka: 301-3/2021-4 Datum: 27. 8. 2021 Številka: 410-7/2020 Datum: 25. 8. 2021 Občina Kidričevo Anton Leskovar, župan Občina Hoče-Slivnica dr. Marko Soršak, župan 852. OBČINA KIDRIČEVO 851. Sklep o spremembi cen programov vrtca v Javnem vzgojno - izobraževalnem zavodu Osnovna šola Kidričevo Na podlagi Zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Ur.l.RS št. 16/07, 36/08, 58/09, 64/09, 65/09, 20/11, 40/12 in 47/15, 46/16, 49/16-popr in 25/17ZVaj), Zakon o vrtcih (Ur.l.RS št. 12/96, 44/00,78/03, 72/05, 25/08, 98/09, 36/10 in 62/10, 14/15 in 55/17), Pravilnik o normativih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje (Uradni list RS, št. 17/14, 47/17 in 43/18) Zakon o sistemu plač v javnem sektorju (Ur.l.RS št. 108/09 -UPB in 57/07), Pravilnik o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Ur.l.RS št. 97/03, 77/05, 120/05), Pravilnik o normativih in minimalnih tehničnih pogojih za prostor in opremo vrtca (Ur.l.RS št. 73/00, 75/05, 33/08, 126/08, 47/10 in 47/13) in 15. člena Statuta Občine Kidričevo (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 62/16 in 16/18 ) je občinski svet Občine Kidričevo, na svoji 20. redni seji, dne 26.8.2021 sprejel SKLEP O SPREMEMBI CEN PROGRAMOV VRTCA V JAVNEM VZGOJNO - IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU OSNOVNA ŠOLA KIDRIČEVO I. Cene programov vrtca v Javnem vzgojnoizobraževalnem zavodu Osnovna šola Kidričevo so sledeče: V enoti Vrtca Kidričevo Sklep o spremembi cen programov vrtca v Javnem vzgojno - izobraževalnem zavodu Osnovna šola Cirkovce Na podlagi Zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Ur.l.RS št. 16/07, 36/08, 58/09, 64/09, 65/09, 20/11, 40/12 in 47/15, 46/16, 49/16-popr in 25/17ZVaj), Zakon o vrtcih (Ur.l.RS št. 12/96, 44/00,78/03, 72/05, 25/08, 98/09, 36/10 in 62/10, 14/15 in 55/17), Pravilnik o normativih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje (Uradni list RS, št. 17/14, 47/17 in 43/18) Zakon o sistemu plač v javnem sektorju (Ur.l.RS št. 108/09 -UPB in 57/07), Pravilnik o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Ur.l.RS št. 97/03, 77/05, 120/05), Pravilnik o normativih in minimalnih tehničnih pogojih za prostor in opremo vrtca (Ur.l.RS št. 73/00, 75/05, 33/08, 126/08, 47/10 in 47/13) in 15. člena Statuta Občine Kidričevo (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 62/16 in 16/18 ) je občinski svet Občine Kidričevo, na svoji 20. redni seji, dne 26.8.2021 sprejel SKLEP O SPREMEMBI CEN PROGRAMOV VRTCA V JAVNEM VZGOJNO - IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU OSNOVNA ŠOLA CIRKOVCE I. Cene programov vrtca v Javnem vzgojnoizobraževalnem zavodu Osnovna šola Cirkovce so sledeče: V enoti Vrtca Cirkovce    prva starostna skupina od 1. do 3. let 466,61 evrov druga starostna skupina od 3. do 6. let 323,56 evrov kombinirani oddelek 380,89 evrov Št. 44/28.8.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Cena prehrane na dan znaša 1,28 evrov II. Z dnem veljavnosti tega sklepa preneha veljati sklep štev. 301-3/2020, ki je bil sprejet na 14. redni seji občinskega sveta Občine Kidričevo. III. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. 9. 2021 dalje. Občina Kidričevo Anton Leskovar, župan OBČINA MAJŠPERK Sklep o ukinitvi zaznambe javnega dobra Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB, 76/08, 79/09, 51/10), v skladu s 247. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) in 16. člena Statuta Občine Majšperk (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 25/12, 34/55, 55/15, 50/17, 16/19) je Občinski svet Občine Majšperk na 23. redni seji, dne 25. 8. 2021 sprejel SKLEP O UKINITVI ZAZNAMBE JAVNEGA DOBRA 1. člen S tem sklepom se nepremičninam parc. št. 1432/2 k.o. 442 – Skrblje in parc. št. 788/4 k.o. 500 - Bolfenk ukine zaznamba javnega dobra. 2. člen Nepremičnine, ki so navedene v 1. členu tega sklepa, postanejo last pravne osebe: Občina Majšperk, Majšperk 39, 2322 Majšperk, matična številka: 5883644, do celote, s čimer odpade zakonska prepoved pravnega prometa. 3. člen Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 7113-3/2011Datum: 25. 8. 2021 Občina Majšperk dr. Darinka Fakin, županja OBČINA MIRNA 854. – ZIUOOPE), tretjega odstavka 6. člena Zakona o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13 – uradno prečiščeno besedilo, 69/17 – popr., 68/16, 54/17, 3/18 – odl. US, 43/19 – ZVoz-1B in 92/20), prvega odstavka 15. člena Odloka o ravnanju z zapuščenimi in nepravilno parkiranimi vozili v Občini Mirna (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 32/2021) in 17. člena Statuta Občine Mirna (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 21/11) je Občinski svet Občine Mirna na 16. redni seji dne 24.08. 2021 sprejel SKLEP O DOLOČITVI VIŠINE STROŠKOV ODSTRANITVE IN HRAMBE ZAPUŠČENIH IN NEPRAVILNO PARKIRANIH VOZIL V OBČINI MIRNA Številka: 301-4/2021-4 Datum: 27. 8. 2021 853. Stran 1747 Sklep o določitvi višine stroškov odstranitve in hrambe zapuščenih in nepravilno parkiranih vozil v Občini Mirna Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 1. člen (vsebina sklepa) S tem sklepom se določa višina stroškov odstranitve in hrambe zapuščenih in nepravilno parkiranih vozil v Občini Mirna. 2. člen (višina stroškov odstranitve zapuščenega vozila) (1) Stroški odstranitve zapuščenega vozila se določijo v naslednji višini: stroški prihoda do vozila stroški nalaganja vozila stroški prevoza in razlaganja vozila vsi stroški odstranitve vozila osebno vozilo 49,50 Kombinirano vozilo 82,50 15,40 15,40 17,60 28,60 82,50 126,50 (2) Stroški so izraženi v eurih na vozilo brez davka na dodano vrednost. 3. člen (višina stroškov odstranitve nepravilno parkiranega vozila) (1) Stroški odstranitve nepravilno parkiranega vozila se določijo v naslednji višini: stroški prihoda do vozila stroški nalaganja vozila stroški prevoza in razlaganja vozila vsi stroški odstranitve vozila Osebno vozilo 115,50 22,00 27,50 kombinirano vozilo 165,00 60,50 27,50 165,00 253,00 (2) Stroški so izraženi v eurih na vozilo brez davka na dodano vrednost. 4. člen (višina stroškov odstranitve večjih zapuščenih in nepravilno parkiranih vozil) Ne glede na 2. in 3. člen tega sklepa se za odstranitev večjih zapuščenih in nepravilno parkiranih vozil, ki niso osebna ali kombinirana vozila (kot so na primer avtobusi, tovorna vozila, priklopniki in podobno), upoštevajo dejanski stroški odstranitve teh vozil, ki nastanejo pristojnemu izvajalcu iz 20. člena Odloka o ravnanju z zapuščenimi in nepravilno parkiranimi vozili v Občini Mirna. Št. 44/28.8.2021 Uradno glasilo slovenskih občin 5. člen (višina stroškov hrambe zapuščenega ali nepravilno parkiranega vozila) (1) Stroški hrambe zapuščenega ali nepravilno parkiranega vozila se določijo v naslednji višini: stroški zavarovanja vozila stroški hrambe vozila na dan stroški predaje vozila zapuščeno ali nepravilno parkirano vozilo 15,00 6,00 30,00 (2) Stroški hrambe vozila na dan iz tretje vrstice tabele iz prejšnjega odstavka se prvih 24 ur po odstranitvi zapuščenega ali nepravilno parkiranega vozila ne zaračunavajo, zaračunavajo pa se za vsakih nadaljnjih začetih 24 ur. (3) Stroški so izraženi v eurih na vozilo brez davka na dodano vrednost. 6. člen (začetek veljavnosti sklepa) Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-0001/2019-8 Datum: 25. 08. 2021      4. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v UGSO. Cene določene s tem sklepom se začnejo uporabljati od 1. 9.2021. Številka: 354-0019/2021-8 Datum: 25. 8. 2021 Občina Mirna Dušan Skerbiš, župan 856. Sklep o oblikovanju cene obvezne občinske gospodarske javne službe ravnanja z odpadki na območju Občine Mirna Na podlagi Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 39/06 – UPB, 49/06 – ZMetD, 66/06 – odl. US, 33/07 – ZPNačrt, 57/08 – ZFO-1A, 70/08, 108/09, 108/09 – ZPNačrt-A, 48/12, 57/12 in 92/13), Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN in 57/11 – ORZGJS40), 5. člena Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12, 102/12 in 76/17) in 18. člena Statuta Občine Mirna (UGSO 21/2011) je Občinski svet Občine Mirna na 16. redni seji dne 24. 8. 2021 sprejel zbiranje preostanka komunalnih odpadkov 0,1173 EUR/kg zbiranje biološko razgradljivih odpadkov 0,2014 EUR/kg odlaganje ostankov predelave in odstranjevanja odpadkov 0,1112 EUR/kg infrastruktura za zbiranje komunalnih odpadkov 0,0014 EUR/kg infrastruktura za odlaganje ostankov predelave in odstranjevanja odpadkov 0,0271 EUR/kg 3. člen Vse cene so prikazane v EUR brez DDV, ki se uporabnikom zaračunava po predpisani stopnji. Okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja komunalne in padavinske odpadne vode se uporabnikom zaračuna skladno z Uredbo o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda. Občina Mirna Dušan Skerbiš, župan 855. Stran 1748 Sklep o oblikovanju cene obvezne občinske gospodarske javne službe odvajanja komunalne in padavinske odpadne vode na območju Občine Mirna Na podlagi Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 39/06 – UPB, 49/06 – ZMetD, 66/06 – odl. US, 33/07 – ZPNačrt, 57/08 – ZFO-1A, 70/08, 108/09, 108/09 – ZPNačrt-A, 48/12, 57/12 in 92/13), Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN in 57/11 – ORZGJS40), 5. člena Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12, 102/12 in 76/17) in 18. člena Statuta Občine Mirna (UGSO 21/2011) je Občinski svet Občine Mirna na 16. redni seji dne 24. 8. 2021 sprejel SKLEP O OBLIKOVANJU CENE OBVEZNE OBČINSKE GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE RAVNANJA Z ODPADKI NA OBMOČJU OBČINE MIRNA SKLEP O OBLIKOVANJU CENE OBVEZNE OBČINSKE GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE ODVAJANJA KOMUNALNE IN PADAVINSKE ODPADNE VODE NA OBMOČJU OBČINE MIRNA 1. člen Občinski svet Občine Mirna potrjuje Elaborat o oblikovanju cene obvezne občinske gospodarske javne službe ravnanja z odpadki na območju Občine Mirna, ki ga je pripravil izvajalec javne službe, javno podjetje Komunala Trebnje d.o.o.. 1. člen Občinski svet Občine Mirna potrjuje Elaborat o oblikovanju cene obvezne občinske gospodarske javne službe odvajanja komunalne in padavinske odpadne vode na območju Občine Mirna, ki ga je pripravil izvajalec javne službe, javno podjetje Komunala Trebnje d.o.o.. 2. člen Občinski svet določi in potrdi ceno za obvezno občinsko gospodarsko javno službo službe ravnanja z odpadki na območju Občine Mirna in sicer: Potrdijo se naslednje cene obveznih občinskih gospodarskih javnih služb ravnanja z odpadki v EUR/kg: 2. člen Občinski svet določi in potrdi ceno za obvezno občinsko gospodarsko javno službo odvajanja komunalne in padavinske odpadne vode in sicer:  cena odvajanja komunalne in padavinske odpadne vode 0,1768 EUR/m3; Št. 44/28.8.2021  Uradno glasilo slovenskih občin cena omrežnine odvajanja komunalne odpadne vode DN 20 2,1079 EUR/mesec (za ostale velikosti vodomerov se poračunava po faktorjih iz Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12 in 102/12). 3. člen Vse cene so prikazane v EUR brez DDV, ki se uporabnikom zaračunava po predpisani stopnji. Okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja komunalne in padavinske odpadne vode se uporabnikom zaračuna skladno z Uredbo o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda. 4. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v UGSO. Cene določene s tem sklepom se začnejo uporabljati od 1. 9. 2021. Številka: 354-0019/2021-6 Datum: 25. 8. 2021 Občina Mirna Dušan Skerbiš, župan 857. Sklep o oblikovanju cene obvezne občinske gospodarske javne službe oskrbe s pitno vodo na območju Občine Mirna Na podlagi Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 39/06 – UPB, 49/06 – ZMetD, 66/06 – odl. US, 33/07 – ZPNačrt, 57/08 – ZFO-1A, 70/08, 108/09, 108/09 – ZPNačrt-A, 48/12, 57/12 in 92/13), Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN in 57/11 – ORZGJS40), 5. člena Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12, 102/12 in 76/17) in 18. člena Statuta Občine Mirna (UGSO 21/2011) je Občinski svet Občine Mirna na 16. redni seji dne 24. 8. 2021 sprejel SKLEP O OBLIKOVANJU CENE OBVEZNE OBČINSKE GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE OSKRBE S PITNO VODO NA OBMOČJU OBČINE MIRNA 1. člen Občinski svet Občine Mirna potrjuje Elaborat o oblikovanju cene obvezne občinske gospodarske javne službe oskrbe s pitno vodo na območju Občine Mirna, ki ga je pripravil izvajalec javne službe, javno podjetje Komunala Trebnje d.o.o.. 2. člen Občinski svet določi in potrdi ceno za obvezno občinsko gospodarsko javno službo oskrbe s pitno vodo in sicer:  cena vodarine 0,9945 EUR/m3 (vrednost subvencije vodarine znaša 0,1179 EUR/m3)  cena omrežnine DN 20 10,3251 EUR/mesec (vrednost subvencije znaša 2,8804 EUR/mesec), za ostale velikosti vodomerov se poračunava po faktorjih iz Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12 in 102/12). Stran 1749 3. člen Vse cene so prikazane v EUR brez DDV, ki se uporabnikom zaračunavajo po predpisani stopnji. 4. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v UGSO. Cene določene s tem sklepom se začnejo uporabljati od 1. 9.2021. Številka: 354-0019/2021-4 Datum: 25. 8. 2021 Občina Mirna Dušan Skerbiš, župan 858. Sklep o sprejemu Elaborata in o oblikovanju cene storitev obvezne občinske gospodarske javne 24 urne dežurne službe, ki se izvaja v okviru pogrebne dejavnosti na območju Občine Mirna Na podlagi 8. člena Zakona o pogrebni in pokopališki dejavnosti (Uradni list RS, št. 62/16), 3. člena Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen 24 urne dežurne službe (Uradni list RS št. 5/18), 8. člena Odloka o pokopališkem redu v Očini Mirna (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 32/21) in 17. člena Statut Občine Mirna (Uradno glasilo slovenskih občin št. 21/2011, 16/2016), je občinski svet Občine Mirna na 16. redni seji, dne 24.08.2021 na predlog župana sprejel naslednji SKLEP O SPREJEMU ELABORATA IN O OBLIKOVANJU CENE STORITEV OBVEZNE OBČINSKE GOSPODARSKE JAVNE 24 URNE DEŽURNE SLUŽBE, KI SE IZVAJA V OKVIRU POGREBNE DEJAVNOSTI NA OBMOČJU OBČINE MIRNA 1. člen Občinski svet Občine Mirna potrjuje Elaborat o oblikovanju cene storitev obvezne občinske gospodarske javne 24 urne dežurne službe, ki se izvaja v okviru pogrebne dejavnosti na območju Občine Mirna številka 354-0024/2021-1, ki ga je pripravil izvajalec javne službe, podjetje Komunala Trebnje d.o.o.. 2. člen Cena storitve 24 urne dežurne službe znaša 195,48 EUR brez DDV. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporabljati pa se začne od 1. oktobra 2021 dalje. Številka: 354-0024/2021-3 Datum: 25.08.2021 Občina Mirna Dušan Skerbiš, župan Št. 44/28.8.2021 859. Uradno glasilo slovenskih občin Sklep o soglasju k oblikovanju oddelkov in uporabi povečanega normativa za šolsko leto 2021/2022 Na podlagi Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 98/09 – ZIUZGK, 36/10, 62/10 – ZUPJS, 94/10 – ZIU, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 55/17 in 18/21) in Pravilnika o normativih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje (Uradni list RS, št. 27/14, 47/17, 43/18 in 54/21), je Občinski svet Občine Mirna na svoji 16. redni seji, dne 24.8.2021 sprejel SKLEP O SOGLASJU K OBLIKOVANJU ODDELKOV IN UPORABI POVEČANEGA NORMATIVA ZA ŠOLSKO LETO 2021/2022 pomena na nepremičnini 1728/4 , k.o. 1409-Brezovica. 2. točka Na nepremičnini iz prve točke tega sklepa pridobi lastninsko pravico Občina Mirna, Glavna cesta 28, 8233 Mirna. 3. točka Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 478-0010/2021-3 Datum: 25. 08. 2021 Občina Mirna Dušan Skerbiš, župan V šolskem letu 2021/2022, to je od 01.09.2021 do 31.08.2022, se v Vrtcu Deteljica pri OŠ Mirna oblikuje osem oddelkov; najvišje število vključenih otrok 143, število obračunanih mest 145, in sicer: I. 1. starostno obdobje, 3 oddelki:  homogen oddelek (1-2 leti): 14 otrok/oddelek: (12+2) – uporaba povečanega normativa + 2;  homogen oddelek (1-2 leti): 12 otrok/oddelek: (12+2) – uporaba povečanega normativa + 2 (obračunski mesti);  homogen oddelek (2-3 leta): 14 otrok/oddelek: (12+2) – uporaba povečanega normativa + 2; II. 1. in 2. starostno obdobje, 1 kombinirani oddelek:  kombinirani oddelek (2-4 leta): 17 otrok/oddelek III. 2. starostno obdobje, 4 oddelki:  homogen oddelek (3-4 leta): 19 otrok/oddelek: (17+2) – uporaba povečanega normativa +2;  homogen oddelek (3-4 leta): 19 otrok/oddelek: (17+2) – uporaba povečanega normativa +2;  homogen oddelek (4-5 let): 24 otrok/oddelek: (22+2) – uporaba povečanega normativa + 2  homogen oddelek (5-6 let): 24 otrok/oddelek: (22+2) – uporaba povečanega normativa + 2. Datum: 25.8.2021 Številka: 602-0001/2021-4 OBČINA RADENCI 861. Sklep o ukinitvi statusa grajenega javnega dobra lokalnega pomena Na podlagi 247. člena Zakona o urejanju prostora ZUreP-2 (Ur. l. RS, št. 61/17) in 17. člena Statuta Občine Mirna (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 21/2011, 16/2016) je Občinski svet Občine Mirna na 16. redni seji dne 24.08.2021 sprejel SKLEP O UKINITVI STATUSA GRAJENEGA JAVNEGA DOBRA LOKALNEGA POMENA 1. točka Ukine se status grajenega javnega dobra lokalnega Sklep o seznanilu s polletnim poročilom Občine Radenci za obdobje januar – junij 2021 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 63. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US) in 16. člena Statuta Občine Radenci (UGSO št. 2/2011, 67/2015) je Občinski svet Občine Radenci na 23. redni seji, dne 19.8.2021 sprejel naslednji SKLEP 1. Občinski svet Občine Radenci se je seznanil s polletnim poročilom Občine Radenci za obdobje januar – junij 2021. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 4106-0001/2021 Datum: 19.8.2021 Občina Radenci Roman Leljak, župan Občina Mirna Dušan Skerbiš, župan 860. Stran 1750 862. Sklep o lokacijski preveritvi za namen individualnega odstopanja od prostorskih izvedbenih pogojev v enoti urejanja prostora RA 15/1 za zemljiško parcelo 114/20 k.o. 200 Radenci Na podlagi druge alineje 127. člena ter 129. in 131. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-2, Uradni list RS, št. 61/17) in 16. člena Statuta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 2/11 in 67/15) je Občinski svet Občine Radenci na svoji 23. redni seji dne 19.8.2021 sprejel Št. 44/28.8.2021 Uradno glasilo slovenskih občin SKLEP O LOKACIJSKI PREVERITVI ZA NAMEN INDIVIDUALNEGA ODSTOPANJA OD PROSTORSKIH IZVEDBENIH POGOJEV V ENOTI UREJANJA PROSTORA RA 15/1 ZA ZEMLJIŠKO PARCELO 114/20 K.O. 200 RADENCI 1. člen S tem sklepom se potrdi Lokacijska preveritev za namen individualnega odstopanja od prostorskih izvedbenih pogojev v enoti urejanja prostora RA 15/1 za zemljiško parcelo 114/20 k.o. 200 Radenci (v nadaljnjem besedilu: LP) z identifikacijsko številko v zbirki prostorskih aktov 2354. 2. člen Na zemljiški parceli št. 114/20 k.o. Radenci se dopusti individualno odstopanje od prostorsko izvedbenega pogoja glede lege objektov, določenega v petem odstavku točke b) 56. člena Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 33/16, 55/17 in 9/21) tako, da se dopusti novogradnja garaže kot nezahtevnega objekta bližje cesti oziroma odstopanje od gradbene meje, ki je razvidna iz grafičnih prikazov izvedenega dela. 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 351-0002/2021-46 Datum: 19.8.2021 Občina Radenci Roman Leljak, župan Stran 1751 OBČINA RUŠE 863. Odlok o spremembi Odloka o proračunu Občine Ruše za leto 2021 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, številka 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOPA in 80/20 – ZIUOOPE), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, številka 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US) in 15. člena Statuta Občine Ruše (Uradno glasilo slovenskih občin, številka 23/18), je Občinski svet Občine Ruše na 3. izredni seji dne 25. avgusta 2021 sprejel ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE RUŠE ZA LETO 2021 1. člen V Odloku o proračunu Občine Ruše za leto 2021 (Uradno glasilo slovenskih občin, številka 12/21) se 2. člen spremeni tako, da glasi: (1) Proračun sestavljajo splošni del, posebni del in načrt razvojnih programov. (2) Splošni del proračuna sestavljajo bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja. V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov. (3) Splošni del proračuna Občine Ruše na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 706 Drugi davki 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 711 Takse in pristojbine 712 Globe in druge denarne kazni 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 714 Drugi nedavčni prihodki 72 KAPITALSKI PRIHODKI 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 721 Prihodki od prodaje zalog 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega premoženja 73 PREJETE DONACIJE 730 Prejete donacije iz domačih virov 731 Prejete donacije iz tujine 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storitve 9.616.430,38 6.846.689,74 5.670.928,00 4.319.028,00 1.146.400,00 205.500,00 0 1.175.761,74 990.377,00 6.000,00 7.950,00 0 171.434,74 371.000,00 81.000,00 0 290.000,00 31.000,00 31.000,00 0 2.367.740,64 1.148.607,16 1.219.133,48 12.047.463,89 2.434.695,00 943.675,00 158.120,00 1.283.125,00 Št. 44/28.8.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1752 403 Plačila domačih obresti 409 Rezerve 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ) (I.-II.) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU OB KONCU PRETEKLEGA LETA (4) Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom. (5) Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podkontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ruše: ruse.si (6) Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. (7) Sprememba stanja sredstev na računih oziroma zmanjšanje sredstev na računih se pokrije iz stanja sredstev na računih, prenesenih iz preteklega leta. 2. člen Ta odlok se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 410-0027/2021 Datum: 25. 8. 2021 Občina Ruše Urška Repolusk, županja 19.775,00 30.000,00 3.085.142,35 20.000,00 1.776.123,35 287.949,00 1.001.070,00 6.279.626,54 6.279.626,54 248.000,00 73.000,00 175.000,00 -2.431.033,51 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1.900.000,00 1.900.000,00 1.900.000,00 386.301,00 386.301,00 386.301,00 -917.334,51 1.513.699,00 2.431.033,51 917.334,51 OBČINA ŠENČUR 864. Sklep o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za širitev kmetije Rozman v Trbojah Na podlagi 110. in 119 člena Zakona o urejanju prostora ZUreP-2 (Ur. list 61/17, 175/20) in 3.ea člena Zakona o kmetijskih zemljiščih (Ur. list RS, št. 59/96, 31/98 - odl. US, 1/99 - ZNIDC, 54/00 - ZKme, 68/00 - odl. US, 27/02, 58/02 - ZMR-1, 67/02, 110/02 - ZUreP-1, 110/02 - ZGO1, 36/03, 43/11, 58/12, 27/2016, 27/17 - ZKme-1D, 79/17, 80/20 - ZIUOOPE, 175/20 - ZZUOOP, 152/20) ter 26. členom Statuta Občine Šenčur (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 9/18) je župan Občine Šenčur sprejel SKLEP O ZAČETKU PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA ŠIRITEV KMETIJE ROZMAN V TRBOJAH 1. člen (splošno) S tem sklepom se začne priprava Občinskega podrobnega prostorskega načrta za širitev kmetije Rozman v Trbojah (v nadaljevanju OPPN). S tem sklepom se potrdijo izhodišča za pripravo OPPN za širitev kmetije Rozman. Št. 44/28.8.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Pravna podlaga za pripravo OPPN predstavlja Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o kmetijskih zemljiščih in Zakon o urejanju prostora (v nadaljevanju ZUreP-2) ter podzakonski predpisi. 2. člen (ocena stanja in razlogi za pripravo Občinskega podrobnega prostorskega načrta) Na podlagi pobude lastnice kmetije Maruše Rozman, Trboje 153, 4000 Kranj, kot nosilke kmetije po zakonu, ki ureja kmetijstvo, ki je pokojninsko in invalidsko zavarovana na podlagi 17. člena Zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju (Uradni list RS, št. 96/12, 39/13, 99/13 – ZSVarPre-C, 101/13 – ZIPRS1415, 44/14 – ORZPIZ206, 85/14 – ZUJF-B, 95/14 – ZUJF-C, 90/15 – ZIUPTD in 102/15), se skladno s 3.ea členom Zakona o kmetijskih zemljiščih z OPPN na kmetijskih zemljiščih brez spremembe namenske rabe načrtuje kmetijski objekt, ki bo neposredno namenjen kmetijski dejavnosti (stavba za rejo živali). Razlog za pripravo OPPN je želja investitorke po dolgoročnem razvoju in obstoju kmetije, za kar je potrebna izgradnja novega hleva za prosto rejo krav molznic. Ker je obstoječe stavbno zemljišče premajhno za gradnjo novega hleva je potrebno pripraviti OPPN, ki bo predstavljal osnovo za pridobitev gradbenega dovoljenja za gradnjo hleva za prosto rejo na kmetijskem zemljišču brez spremembe namenske rabe. 3. člen (območje OPPN) Območje, ki je predmet OPPN, obsega del zemljišč parc. št. 823 in 822 k.o. Trboje, v izmeri cca. 3.336,00 m 2. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) Strokovne rešitve prostorskih ureditev načrtovalec izdela na podlagi analize stanja prostora, prostorskih potreb pobudnikov, strokovnih podlag in smernic nosilcev urejanja prostora. 5. člen (vrsta postopka) Postopek priprave OPPN se vodi po rednem postopku, v skladu z ZUreP-2. 6. člen (roki za pripravo OPPN in njegovih posameznih faz) Postopek priprave in sprejema OPPN se vodi skladno z ZUreP-2 in sicer po določbah, ki urejajo pripravo OPPN. S tem sklepom se določijo naslednji okvirni roki priprave OPPN:           izhodišča in sklep o pripravi OPPN, odločitev o CPVO 45 dni osnutek OPPN 15 dni prva mnenja nosilcev urejanja prostora (NUP) 30 dni dopolnjen osnutek OPPN 15 dni javna razgrnitev in javna obravnava ter prva obravnava na občinskem svetu 30 dni stališča do pripomb in predlogov javnosti 10 dni predlog OPPN 15 dni po potrditvi stališč in pripomb na OS druga mnenja nosilcev urejanja prostora (NUP) 30 dni usklajen predlog OPPN 15 dni druga obravnava in sprejem OPPN na OS 15 dni Stran 1753 Okvirno zapisani roki se lahko zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev v postopku tudi spremenijo, saj pripravljavec akta na to nima vpliva. 7. člen (nosilci urejanja prostora) Nosilci urejanja prostora za postopek CPVO:  Direkcija RS za vode, Hajdrihova ulica 28c,1000 Ljubljana  Zavod RS za varstvo narave, Tobačna ulica 5,1000 Ljubljana  Zavod za gozdove Slovenije, Večna pot 2, 1001 Ljubljana  Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Dunajska 22, 1000 Ljubljana  Ministrstvo za zdravje, Direktorat za javno zdravje, Štefetova ulica 5, 1000 Ljubljana  Ministrstvo za zdravje, Direktorat za javno zdravje, Ministrstvo za zdravje, Direktorat za javno zdravje V postopku priprave OPPN sodelujejo naslednji nosilci urejanja prostora:  Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana;  Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova 10, 1000 Ljubljana,  Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za kmetijstvo, Dunajska 22, 1000 Ljubljana;  Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Območje Zg. Save, Mirka Vadnova 5, 4000 Kranj,  Ministrstvo za infrastrukturo, Langusova 4, 1000 Ljubljana,  Zavod RS za varstvo narave, OE Kranj, PC Planina 3, 4000 Kranj  Zavod za gozdove Slovenije, OE Kranj, C. Staneta Žagarja 27b, 4000 Kranj  Elektro Gorenjska, Mirka Vadnova 3a, 4000 Kranj,  Komunala Kranj, javno podjetje, d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 1, 4000 Kranj; (vodovod, kanalizacija, odpadki),  Občina Šenčur, Kranjska cesta 11, 4208 Šenčur ter drugi nosilci urejanja prostora, organi ali organizacije, za katere se v postopku priprave OPPN izkaže, da rešitve posegajo v njihovo delovno področje. Drugi udeleženci:  RS Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za CPVO, Dunajska cesta 47, 1000 Ljubljana. 8. člen (načrt vključevanja javnosti) Javnost se o pripravi OPPN seznani z objavo Sklepa in Izhodišč na spletni strani občine. V postopku priprave OPPN se javnost z načrtovanimi rešitvami seznani v fazi dopolnjenega osnutka OPPN, ko se skladno z določili 112. člena ZUreP-2 izvede javna razgrnitev in javna obravnava. Javnost lahko poda pripombe na načrtovane rešitve v času javne razgrnitve, ki traja najmanj 30 dni. Pripombe bodo proučene, zavzeta stališča občine do pripomb pa bodo javno objavljena na spletni strani občine. 9. člen (seznam podatkov in strokovnih podlag ter obveznosti udeležencev pri urejanju prostora glede njihovega zagotavljanja) Uporabijo se strokovne podlage:  izvleček iz OPN Občine Šenčur,  podatki iz javno dostopnih evidenc, Št. 44/28.8.2021 Uradno glasilo slovenskih občin  izhodišča za pripravo OPPN. Strokovne podlage posredujejo tudi nosilci urejanja prostora za svoja področja pri pripravi OPPN. V fazi izdelave dokumenta se strokovne podlage lahko po potrebi dopolnjujejo. Pripravo strokovnih podlag za OPPN, njegovo izdelavo in sprejem financira pobudnik. 10. člen (objava sklepa) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletnih straneh Občine Šenčur ter stopi v veljavo naslednji dan po objavi OBČINA HOČE-SLIVNICA Odlok o III. rebalansu proračuna Občine Hoče – Slivnica za leto 2021 Odlok o III. spremembah proračuna Občine Hoče – Slivnica za leto 2022 Stran 1743 OBČINA KIDRIČEVO Sklep o spremembi cen programov vrtca v Javnem vzgojno izobraževalnem zavodu Osnovna šola Kidričevo Sklep o spremembi cen programov vrtca v Javnem vzgojno izobraževalnem zavodu Osnovna šola Cirkovce Stran 1746 OBČINA MAJŠPERK Sklep o ukinitvi zaznambe javnega dobra Stran 1747 OBČINA MIRNA Sklep o določitvi višine stroškov odstranitve in hrambe zapuščenih in nepravilno parkiranih vozil v Občini Mirna Sklep o oblikovanju cene obvezne občinske gospodarske javne službe ravnanja z odpadki na območju Občine Mirna Sklep o oblikovanju cene obvezne občinske gospodarske javne službe odvajanja komunalne in padavinske odpadne vode na območju Občine Mirna Sklep o oblikovanju cene obvezne občinske gospodarske javne službe oskrbe s pitno vodo na območju Občine Mirna Sklep o sprejemu Elaborata in o oblikovanju cene storitev obvezne občinske gospodarske javne 24 urne dežurne službe, ki se izvaja v okviru pogrebne dejavnosti na območju Občine Mirna Sklep o soglasju k oblikovanju oddelkov in uporabi povečanega normativa za šolsko leto 2021/2022 Sklep o ukinitvi statusa grajenega javnega dobra lokalnega pomena Stran 1747 Stran 1750 862. OBČINA RADENCI Sklep o seznanilu s polletnim poročilom Občine Radenci za obdobje januar – junij 2021 Sklep o lokacijski preveritvi za namen individualnega odstopanja od prostorskih izvedbenih pogojev v enoti urejanja prostora RA 15/1 za zemljiško parcelo 114/20 k.o. 200 Radenci 863. OBČINA RUŠE Odlok o spremembi Odloka o proračunu Občine Ruše za leto 2021 Stran 1751 OBČINA ŠENČUR Sklep o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za širitev kmetije Rozman v Trbojah Stran 1752 849. 850. 851. 852. Številka: 350-0008/2021-11 Datum: 26. 8. 2021 Občina Šenčur Ciril Kozjek, župan Stran 1754 853. 854. 855. 856. 857. 858. 859. 860. 861. 864. 1744 1746 1748 1748 1749 1749 1750 1750 1750