Pestra ponudba brezovškega Am-Ama Nekoliko naprej od Mercatorjeve trgovine z ži-vili (na desni strani v smeri proti Primorski) na Brezovici vabi voznike z obeh strani ceste tabla z napisom Am&Am v novo trgovino z živili in mešanim blagom. In da ne bo pomote: Am&Am se trgovina ne imenuje zaradi hrane, ki jo v njej prodajajo, ampak zato, ker je njena lastnica Majda Ambrožič, vodi pa jo Janez Ambrožič. Pa še majhna skrivnost: človek, ki je naredil načrt za notranjo in zunanjo uredi-tev, se prav tako piše Ambrožič, vendar ni želel, da bi ga omenili v časopisu, čeprav si to zasluži. Ker stoji nova trgovina le nekoliko dlje od sedanje, sta se Ambrožičeva odločila, da bosta v njej ponudila še kaj drugega kot običajne stvari za v hladilnik in gospodinjstvo nasploh. Tako sta ustaljeno ponudbo razširila z uvoženi-mi (italijanskimi) otroškimi trenirkami po zelo ugodnih cenah, odejami, rjuhami, brisačami in drugimi frotirastimi izdelki, ki jih kupec (mo-del in barvo) lahko izbira po katalogu, copati, majicami in modnimi pleteninami - prav vse po ugodnih cenah. Marija Ambrožič je dejala, da se bosta trudila iskati poceni in kakovostne izdelke, saj drugače bi bilo s prodajo bolj slabo, ker pač povprečni kupci nimajo tako polnih denarnic, da bi kupovali vse povprek. Posebnost trgovine pa so modni dodatki (uhani, ogrlice, okrasne igle), ki jih v trgovino pripeljeta iz zasebnega butika, svilene rute, ter velike volnene rute, ki služijo kot modno ogri-njalo prek plašča. Za zdaj je zanimanje za te izdelke tako veliko, da morata ponudbo ob-navljati tako rekoč vsake dva dni. Med živilskimi izdelki so privlačne mesnine iz zasebne mesnice Lajči in kruh iz novega Žitovega programa. Pri nakupu zaboja pijače dobi kupec petodstotni popust. Pred trgovino je veliko urejeno parkirišče, ob vhodu v trgovi-no pa prijeten prostorček na domačem dvoriš-ču, kjer bosta Ambrožičeva poleti postavila par mizic in stole, da bodo kupci lahko posedeli in pojedli sladoled (ali pa morda sendvič, ki ga bodo kupili v trgovini). Ambrožičeva se pač (kot bi se morali vsi trgovci) zavedata, da je treba kupcu ponuditi nekaj več, če ga hočeš pritegniti - in tudi obdržati. ^ MOJCA KAUČIČ