Št. 58 Maribor, petek 30.12.2022 ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XVIII OBČINA CANKOVA OBČINA CERKVENJAK 1422. Sklep o vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Cankova Na podlagi 17. in 18. člena Statuta Občine Cankova (Uradno glasilo slovenskih občin št. 2/2021) in 13. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Cankova (Uradni list RS, št. 10/2018) je Občinski svet Občine Cankova na svoji 2. redni seji, dne 22. 12. 2022 sprejel SKLEP O VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA NA OBMOČJU OBČINE CANKOVA 1. člen Vrednost točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Cankova znaša 0,00406 EUR/m2. 2. člen Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati Sklep o vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Cankova za leto 2017 (Uradni list RS, št. 86/2016). 3. člen Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. 1. 2023 dalje. Številka: 422- 01/2022 Datum: 22. 12. 2023 Občina Cankova Danilo Kacijan, župan 1423. Odlok o proračunu Občine Cerkvenjak za leto 2023 Na podlagi 29. člena Zakona o javnih financah-ZJF (Ur. l. RS, št. 11/11 – UPB, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur. l. RS, št. 94/07-UPB2, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 in 30/18) in 15. člena Statuta Občine Cerkvenjak (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 46/16), Občinski svet Občine Cerkvenjak, sprejme na svoji 2. redni seji dne 20. 12. 2022 naslednji ODLOK O PRORAČUNU OBČINE CERKVENJAK ZA LETO 2023 1. Splošna določba 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Cerkvenjak za leto 2023 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: Št. 58/30.12.2022 KONTO Uradno glasilo slovenskih občin OPIS Stran 2287 Sprejeti proračun: 2023 v EUR I. 70 700 703 704 706 71 710 711 712 713 714 72 720 721 722 73 730 731 74 740 741 78 786 787 II. 40 400 401 402 403 409 41 410 411 412 413 414 42 420 43 431 432 III. 75 750 751 752 44 440 441 IV. V. VI. A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV S K U P A J P R I H O D K I (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706) DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK DAVKI NA PREMOŽENJE DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE DRUGI DAVKI NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714) UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD PREMOŽENJA TAKSE IN PRISTOJBINE GLOBE IN DRUGE DENARNE KAZNI PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722) PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH SREDSTEV PRIHODKI OD PRODAJE ZALOG PRIHODKI OD PRODAJE ZEMLJIŠČ IN NEOPREDMETENIHSREDSTEV PREJETE DONACIJE (730+731) PREJETE DONACIJE IZ DOMAČIH VIROV PREJETE DONACIJE IZ TUJINE TRANSFERNI PRIHODKI (740+741) TRANSFERNI PRIHODKI IZ DRUGIH JAVNOFINANČNIH INSTITUCIJ PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA IZ SREDSTEV PRORAČUNA EVROPSKE UNIJE PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE (786+787) OSTALA PREJETA SREDSTVA IZ PRORAČUNA EVROPSKE UNIJE PREJETA SREDSTVA OD DRUGIH EVROPSKIH INSTITUCIJ S K U P A J O D H O D K I (40+41+42+43) TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409) PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOCIALNO VARNOST IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE PLAČILA DOMAČIH OBRESTI REZERVE TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413) SUBVENCIJE TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN GOSPODINJSTVOM TRANSFERI NEPROFITNIM ORGANIZACIJAM IN USTANOVAM DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI TEKOČI TRANSFERI V TUJINO INVESTICIJSKI ODHODKI (420) NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV INVESTICIJSKI TRANSFERI (431+432) INVESTICIJSKI TRANSFERI PRAVNIM IN FIZ.OSEBAM INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM UPORABNIKOM PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (I. - II.) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV KUPNINE IZ NASLOVA PRIVATIZACIJE DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441) DANA POSOJILA POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV IN FINANČNIH NALOŽB PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH 2.416.498 2.072.934 1.892.241 1.758.675 91.055 42.511 0 180.693 56.623 5.040 3.680 20.700 94.650 51.463 0 0 51.463 0 0 0 292.100 292.100 0 0 0 0 2.526.742 797.402 280.676 44.387 460.769 4.570 7.000 698.933 27.000 507.000 72.481 92.452 0 991.639 991.639 38.768 26.000 12.768 -110.244 0 0 0 0 0 0 0 0 Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin DELEŽEV (IV. - V.) C. R A Č U N F I N A N C I R A N J A 50 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 500 DOMAČE ZADOLŽEVANJE 55 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 550 ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (III.+VI.+X.) = IX. (I.+IV.+VII.) - (II.+V.+VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII. - VIII.) XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH OB KONCU PRETEKLEGA LETA - OD TEGA PRESEŽEK FINANČNE IZRAVNAVE IZ PRETEKLEGA LETA Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov, konte ter podkonte), določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Cerkvenjak. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke podkonta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem odstavku 43. čl. ZJF, tudi prihodki iz naslova požarne takse, turistične takse in koncesijske dajatve. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti odloča župan, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva namenjena. Župan s polletnim poročilom o izvrševanju proračuna in konec leta z zaključnim računom, poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 90 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati Stran 2288 130.000 130.000 117.774 117.774 -98.018 12.226 110.244 98.018 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz predpristopnih pomoči, popristopnih pomoči in sredstev drugih donatorjev. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spremljanje in spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki. Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20% izhodiščne vrednosti odloča predstojnik neposrednega uporabnika (župan), ki lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20% izhodiščne vrednosti projektov. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. Neposredni uporabnik usklajuje spremembe proračunskih virov v veljavnem načrtu razvojnih programov za prihodnja leta znotraj podprograma sprejetega načrta razvojnih programov za posamezno leto. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski sklad je podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF. Proračunska rezerva se v letu 2023 oblikuje v višini 3.000 EUR. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 4. Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja občine 9. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2023 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 250,00 EUR. Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška 2,00 EUR, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva. 5. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja 10. člen (obseg zadolževanja in izdanih poroštev) O obsegu poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Cerkvenjak, v vsakem posamičnem primeru odloča občinski svet. Javna podjetja, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je občina Cerkvenjak ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv, se lahko v letu 2023 zadolžijo do višine, o kateri bo na podlagi predloga o višini zadolžitve s strani teh oseb odločal občinski svet. 11. člen (obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna) Za potrebe upravljanja občinskega dolga se občina lahko v letu 2023 zadolži do višine 5 % zadnjega sprejetega proračuna. 6. Prehodne in končne določbe 12. člen (začasno financiranje v letu 2024) V obdobju začasnega financiranja Občine Cerkvenjak v letu 2024, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 4101-0001/2022 Datum: 20. 12. 2022 Občina Cerkvenjak Marjan Žmavc, župan OBČINA DIVAČA 1424. Sklep o imenovanju podžupana Občine Divača Na podlagi določil 33.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 Stran 2289 – ZIUOOPE) in 34. člena Statuta Občine (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 4/14, 24/14, 9/15, 55/17 in 4/19), izdajam naslednji SKLEP O IMENOVANJU PODŽUPANA OBČINE DIVAČA I. Za podžupana Občine Divača se imenuje Maria Benkoča, rojenega__________________, s stalnim prebivališčem na naslovu_________________. II. Podžupan bo svojo funkcijo opravljal poklicno, in sicer od 1. 1. 2023 dalje. III. Podžupan pomaga županji pri njenem delu ter opravlja posamezne naloge iz pristojnosti županje. IV. Podžupan nadomešča županjo v primeru njene odsotnosti ali zadržanosti. V času nadomeščanja županje opravlja podžupan tekoče naloge iz pristojnosti županje in druge naloge iz pristojnosti županje. V. Podžupan v primeru predčasnega prenehanja mandata županje začasno opravlja funkcijo župana. Kadar opravlja to funkcijo, nima pravice glasovati na sejah občinskega sveta. VI. Ta sklep prične veljati takoj in se uporablja do preklica oz. do poteka mandatne dobe županje. VII. Z imenovanjem in poklicnim opravljanjem funkcije se seznani občinski svet in Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja. Sklep o imenovanju se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 032-0015/2022-1 Datum: 23.12.2022 Občina Divača Alenka Štrucl Dovgan, županja OBČINA NAKLO 1425. Sklep o pripravi sprememb in dopolnitev občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje NA6(*) Pivka – 1.faza Na podlagi 129. člena v povezavi s 119. členom Zakona o urejanju prostora (ZUreP-3) (Uradni list RS, št. 199/21) in 25. člena Statuta občine Naklo (Uradni list RS, št. 28/15, UGOS, št. 63/15) je župan Občine Naklo sprejel SKLEP O PRIPRAVI SPREMEMB IN DOPOLNITEV OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA OBMOČJE NA6(*) PIVKA – 1.FAZA Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 1. člen (predmet sklepa) S tem sklepom se začne postopek priprave sprememb in dopolnitev Odloka o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje NA6(*) Pivka-1.faza (Uradni list RS, št. 87/14) (v nadaljevanju spremembe in dopolnitve OPPN). Pravna podlaga za pripravo sprememb in dopolnitev OPPN je Zakon o urejanju prostora (ZUreP-3) (Uradni list RS, št. 199/21) in podzakonski predpisi. 2. člen (območje in predmet načrtovanja) Občina je v letu 2014 sprejela podrobni prostorski načrt, ki v prvi fazi na ožjem območju enote urejanja NA6 Pivka, določa pogoje za gradnjo in ureditev stanovanjskega objekta. Zaradi notranjega razvoja širšega ureditvenega območja dela naselja, se območje urejanja v prvi fazi, ustrezno razširi in vključi tudi sosednja zemljišča. Območje sprememb in dopolnitev OPPN obsega zemljišča z naslednjimi parcelnimi številkami: 32/1, 32/2, 33/3, 33/9, 35/10, 35/11, 35/12, 36/4, 36/5, 36/6 in 409/3 del, vse k.o. Pivka. Območje urejanja se glede na predlagano prostorsko rešitev v postopku lahko tudi spremeni. Predmet načrtovanja sprememb in dopolnitev OPPN je izvedbena regulacija prostora za umestitev novih stanovanjskih stavb. 3. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) Strokovne rešitve se načrtujejo na podlagi prikaza stanja prostora, podatkov iz javno dostopnih evidenc, splošnih smernic nosilcev urejanja prostora in drugih gradiv. V postopku priprave sprememb in dopolnitev OPPN se lahko izdelajo tudi dodatne strokovne podlage. Območje obravnave je prostorsko omejeno z obstoječo pozidanostjo, cestnim omrežjem in obstoječo parcelno strukturo, zanj je bila izdelana prostorska zasnova nove pozidave, zato se variantne rešitve ne izdelajo. 4. člen (vrsta postopka) Spremembe in dopolnitve OPPN se vodi po postopku priprave, ki ga predpisuje 129. člen Zakona o urejanju prostora (ZureP-3). 5. člen (roki za pripravo OPPN) Roki posameznih faz v postopku priprave OPPN so naslednji:  osnutek sprememb in dopolnitev OPPN 60 dni po objavi sklepa in pripravi strokovnih podlag,  prva mnenja nosilcev urejanja prostora 30 dni,  dopolnjen osnutek sprememb in dopolnitev OPPN 30 dni od pridobitve prvih mnenj,  javna razgrnitev in javna obravnava 30 dni,  stališča do pripomb in predlogov javnosti 10 dni,  predlog sprememb in dopolnitev OPPN 30 dni od potrditve stališč do pripomb,  druga mnenja nosilcev urejanja prostora 30 dni,  usklajen predlog sprememb in dopolnitev OPPN za sprejem na občinskem svetu 30 dni po prejemu drugih mnenj. Navedeni roki so okvirni in se lahko zaradi zahtev in pogojev udeležencev v postopku sprejemanja prostorskega akta tudi spremenijo. 6. člen (nosilci urejanja prostora) V postopku priprave sprememb in dopolnitev OPPN sodelujejo naslednji nosilci urejanja prostora: Stran 2290  Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana;  Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana;  Ministrstvo za obrambo, Direktorat za logistiko, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana;  Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova 10, 1000 Ljubljana;  Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Sektor območja zgornje Save, Ulica Mirka Vadnova 5, 4000 Kranj;  Zavod Republike Slovenije za varstvo narave, Območna enota Kranj, Planina 3, 4000 Kranj;  Občina Naklo, Stara cesta 61, 4202 Naklo;  Elektro Gorenjska, Ulica Mirka Vadnova 3a, 4000 Kranj;  Komunala Kranj, javno podjetje, d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 1, 4000 Kranj;  Telekom Slovenije, Cigaletova ulica 15, 1000 Ljubljana;  Domplan, d.d., Bleiweisova cesta 14, 4000 Kranj. V postopek so lahko vključeni tudi drugi nosilci urejanja prostora, če se v postopku priprave prostorskega akta izkaže, da ureditve posegajo v njihovo delovno področje. 7. člen (način vključevanja javnosti) Občina seznani javnost s pričetkom postopka priprave sprememb in dopolnitev OPPN z objavo sklepa na spletni strani Občine Naklo. Javnost bo vključena v pripravo osnutka OPPN, kjer ji bo omogočena predložitev predlogov in usmeritev, kot to določa drugi odstavek 121. člena ZUreP-3. Javnost se seznani z načrtovanimi rešitvami iz dopolnjenega osnutka sprememb in dopolnitev OPPN v času javne razgrnitve, ki traja 30 dni in na javni obravnavi v času javne razgrnitve. V tem času lahko javnost poda pripombe k načrtovanim ureditvam. Pripombe javnosti bo občina preučila in sprejela stališča do pripomb. 8. člen (seznam podatkov in strokovnih podlag ter obveznosti udeležencev pri urejanju prostora) Pri pripravi sprememb in dopolnitev OPPN se uporabijo javno dostopni prostorski podatki, podatki evidenc geodetske uprave in zemljiške knjige, geodetski načrt in morebitne druge strokovne podlage. Finančna sredstva za pripravo sprememb in dopolnitev OPPN in strokovnih gradiv zagotovi pripravljavec. 9. člen (celovita presoja vplivov na okolje oziroma presoje sprejemljivosti na varovana območja) V postopku sprememb in dopolnitev OPPN je bila izdana odločba Ministrstva za okolje in prostor, št. 35409410/2022-2550-14 z dne 16.12.2022 iz katere izhaja, da pripravljavcu plana ni treba izvesti celovite presoje vplivov na okolje oziroma presoje sprejemljivosti vplivov izvedbe plana na varovana območja. 10. člen (objava sklepa) Ta sklep se objavi na spletnih straneh Občine Naklo ter v Uradnem glasilu slovenskih občin ter stopi v veljavo naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin . Številka: 3505-0001/2022-11 Datum: 22.12.2022 Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Občina Naklo Ivan Meglič, župan OBČINA PESNICA 1426. Sklep o imenovanju občinskega urbanista Na podlagi 29. člena Statuta občine Pesnica (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/19 in 28/19) in 5. dostavka 46. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-3) (Ur. l. RS, št. 199/21) je župan Občine Pesnica sprejel SKLEP O IMENOVANJU OBČINSKEGA URBANISTA (1) Za opravljanje nalog občinskega urbanista se imenuje Špela Paskolo. (2) Občinska urbanistka izpolnjuje pogoje iz 4. odstavka 335. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-3) (Ur. l. RS, št. 199/21). (3) Občinska urbanistka opravlja naloge v skladu z Zakonom o urejanju prostora (ZUreP-3) (Ur. l. RS, št. 199/121) in Gradbenim zakonom (GZ-1) (Ur. l. RS, št. 199/21 in 105/22 – ZZNŠPP), in sicer:  strokovno svetuje županu v zadevah urejanja prostora;  skrbi za celostno politiko prostorskega razvoja občine;  skrbi za pripravo prostorskih aktov;  potrdi mnenje o skladnosti dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja z občinskimi prostorskimi izvedbenimi akti v skladu z drugim odstavkom 282. člena ZUreP-3;  potrdi soglasje k priglašenemu posegu v prostor v skladu z 284. členom ZUreP-3;  potrdi, da so izpolnjeni pogoji za uporabo kratkega postopka sprememb in dopolnitev OPN in OPPN v skladu s 125. členom ZUreP-3 oziroma pogoji za uporabo postopka tehnične posodobitve v skladu s 142. členom ZUreP-3;  sodeluje v postopkih lokacijskih preveritev in  opravlja preostale naloge občinskega urbanista, ki so določene s področno zakonodajo. (4) Z uveljavitvijo tega sklepa preneha veljati Sklep o imenovanju občinskega urbanista št. 0014-0002/2022-5, objavljen v Uradnem glasilu slovenskih občin, št. 30/2022. (5) Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 01.01.2023 naprej. Številka: 0014-0002/2022-18 Datum: 22. 12. 2022 Občina Pesnica mag. Gregor Žmak, župan Stran 2291 OBČINA PODLEHNIK 1427. Sklep o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za enoto urejanja prostora DE6 – turistično območje ob jezeru Dežno in del enot urejanja prostora DE1 in OP1 Podlehnik Na podlagi 129. člena v povezavi s 119. členom in 128. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 199/21; v nadaljevanju: ZUreP-3) in 29. člena Statuta Občine Podlehnik (Uradni list RS, št. 96/09 in Uradno glasilo slovenskih občin, št. 21/17) je župan Občine Podlehnik sprejel SKLEP O PRIPRAVI OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA ENOTO UREJANJA PROSTORA DE6 – TURISTIČNO OBMOČJE OB JEZERU DEŽNO IN DEL ENOT UREJANJA PROSTORA DE1 IN OP1 PODLEHNIK 1. (splošno) S tem sklepom se prične postopek priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za enoto urejanja prostora DE6 – turistično območje ob jezeru Dežno in del enot urejanja prostora DE1 in OP1 – Podlehnik, (v nadaljevanju: OPPN). Strokovno podlago za izdelavo OPPN je izdelal UMARH d.o.o., pod št. projekta 22-OPPN - 05 z datumom september 2022. 2. (območje in predmet načrtovanja) Območje načrtovanja zajema zemljišča, ki so z Občinskim prostorskim načrtom Občine Podlehnik zajeta v enoto urejanja prostora (EUP) z oznako DE6 turistično območje ob jezeru Dežno in del enot urejanja prostora DE1 in OP1 – Podlehnik. Območje načrtovanja obsega površino velikosti 2,64 ha. Občinski podrobni prostorski načrt (v nadaljevanju: OPPN) zajema zemljišča z naslednjimi parcelnimi številkami:  1039, 1027/1, 1027/2, 1027/3, 1029, 1030, 995/2, 1089/13 del 1035/5 – del, vse k.o. 451 Gorca in parceli s št. 452/5 in 452/6 – del, – obe k.o. 456 Dežno. Zaradi potreb načrtovanja se območje OPPN v nadaljnjih fazah izdelave lahko tudi delno spremeni. Predmet načrtovanja je območje EUP z oznako DE6 in del EUP DE1 in OP1 – Podlehnik, za katere je z Odlokom o Občinskem prostorskem načrtu Občine Podlehnik (Uradno glasilo slovenskih občin št. 44/14 in 41/21; v nadaljevanju: OPN) določena namenska raba prostora z oznakami: BT (površine za turizem) ZS (površine za rekreacijo, oddih in šport) K2 (druga kmetijska zemljišča) VC (celinske vode) V delu območja, ki je predmet obdelave in določeno z mejo obdelave, je zahtevana izdelava OPPN. OPPN se pripravi v skladu z določili OPN, ki so zapisana v poglavju »3.11 Prostorski izvedbeni pogoji na območjih OPPN«. V tem poglavju so v prvem odstavku 124. člena določeni dodatni pogoji in merila za pripravo OPPN za EUP DE6:  Za območje se izdela podrobni prostorski načrt. V območju se predvidi ureditev počitniških objektov (bungalovov, šotorišča, glampinga ipd.) za potrebe razvoja turizma ob jezeru Dežno ali podobnih objektov za potrebe izvajanja šolskih in obšolskih dejavnosti. Dostop z motornimi vozili se uredi za Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin dostavo in oskrbo. Daljše parkiranje naj se predvidi na obstoječem parkirišču ob jezeru ali na drugi, za to primerni lokaciji v bližini. Prostor se uredi z zelenimi avtohtonimi rastlinami. Po potrebi se uredi skupne zelene površine in otroško igrišče oziroma se ureditve vključi v celovito ureditev območja ob jezeru. V fazi izdelave OPPN je obvezna predhodna izdelava hidrološko-hidravličnega elaborata, ki bo preučil dopustnost načrtovanih posegov z vidika poplavne varnosti in vplivov na vodni režim. Posegi brez omenjene predhodne strokovne podlage niso dopustni. Območje Občinskega podrobnega prostorskega načrta je namenjeno umestitvi glampinga na SV strani območja, v velikosti cc. 0,5 Ha. Severno od jezera v višjem predelu je predviden Kamp, v njem bo 20 parcel za šotore, ki se lahko tudi medsebojno združujejo. Ločnico med programi zagotavljajo nove zasaditve z zelenimi avtohtonimi rastlinami. Neposredno ob jezeru na severni strani je umeščeno otroško igrišče, združeno s fitnesom na prostem. Oblikovanje igrišča je čimbolj naravno; s travnatimi hribi po katerih teče tobogan in skozi katere se ustvarijo tuneli, plezala iz vrvi, peskovnik, trampolini v nivoju terena, na skrajnem robu je predviden manjši poligon za skiroje, rolerje in kolesa. Zahodno od otroškega igrišča sta predvideni dve igrišči za odbojko, orientirani v smeri S-J, eno igrišče je opremljeno s tribuno za gledalce. Na vzhodnem delu območja je predvidena recepcija za nastanitvene kapacitete in info točka ter okrepčevalnica površine cca 200 m². V njej bodo umeščene sanitarije s tuši, wc za invalide, previjalnica, delavnica za popravilo koles in gostinski del s teraso (skupaj cca 50 sedišč). Ob okrepčevalnici je načrtovana kolesarnica za cca 25 koles s polnilnico za kolesa na elektro pogon. Jezero Dežno se po namenu razdeli na ribolovni zahodni in rekreacijski vzhodni del. Na vzhodnem delu v bližini okrepčevalnice se uredi pomol za dostop do vode rekreativcem; jezero je v tem delu v uporabi za veslanje, supanje, vožnjo z motornimi čolni, ipd. Zahodni del je namenjen ribičem; na podlagi vodnega dovoljenja se dovoli neposredna raba vode za izvajanje športnega ribolova v komercialnem ribniku. Na severnem delu jezera se uredi plaža, ki se nadaljuje ob vzhodnem delu plavalnega ribnika. Plaža je dolga cca 300 m in poteka po različni podlagi; po travi, kamenju in lesenih terasah. Presihajoče manjše jezero severovzhodno od jezera Dežno se uredi v stalni ribnik, namenjen plavanju. OPPN bo podrobno definiral pozidavo oziroma rabo posameznih mikrolokacij območja obdelave, pa tudi velikost in medsebojna razmerja novih zemljiških parcel. V sklopu ureditve gospodarske javne infrastrukture se izvedejo vsi predpisani komunalni in energetski vodi ter naprave, v skladu s pridobljenimi mnenji nosilcev urejanja prostora. Načrtovan dostop in dovoz na območje OPPN je preko javne poti Podlehnik - Bukovjek 957433. Na severovzhodnem delu jezera Dežno je predvideno parkirišče za osebne avtomobile in avtodome (leži izven območja obdelave tega OPPN). Rešitve v OPPN bodo izhajale iz potrjenih Strokovnih podlag za pripravo OPPN in strokovnih podlag, ki se bodo izdelale tekom postopka priprave akta. OPPN lahko predvidi tudi izgradnjo potrebne javne gospodarske infrastrukture izven območja obdelave. Območje morebitnih prestavitev, novogradenj oziroma rekonstrukcij javne gospodarske infrastrukture sme obsegati vse tiste površine oziroma zemljišča izven območja podrobnega načrta, ki so minimalno zahtevana za potrebne navezave. Morebitni posegi izven območja OPPN pa niso predmet tega podrobnega načrta. Stran 2292 3. (način pridobitve strokovnih rešitev) Izdelovalec OPPN pridobi geodetski načrt območja urejanja, izdelan skladno s Pravilnikom o geodetskem načrtu (Uradni list RS, št. 40/04 in 33/07-ZPNačrt). Pri pripravi osnutka se upoštevajo prikaz stanja prostora, obstoječe omejitve v prostoru, izražene investicijske namere ter tudi morebitne že pridobljene smernice in/ali priporočila nosilcev urejanja prostora. Ureditev območja bo natančneje določil OPPN, ki bo tudi določil možnost dopustnih odstopanj. Potrebne strokovne podlage in strokovno rešitev se izdela z upoštevanjem veljavnih predpisov, ki določajo vsebino, obliko in način priprave podrobnega prostorskega načrta. OPPN se izdela tudi v digitalni obliki, pripravljeni skladno z zahtevami veljavnih predpisov, da je možen vnos v prostorski informacijski sistem. 4. (navedba presoje sprejemljivosti vplivov na varovana območja in izvedba CPVO) Predhodno je bilo pridobljeno mnenje Zavoda RS za varstvo narave – območna enota Maribor št. 35630299/2022-2 z dne 7. 12. 2022 s katerim se ugotavlja, da presoje sprejemljivosti vplivov izvedbe plana v naravo na varovana območja ni potrebno izvesti. V skladu z določili 128. člena ZUreP-3, se za ta OPPN celovita presoja vplivov na okolje ne izvede. 5. (vrsta postopka in okvirni roki za pripravo OPPN in njegovih posameznih faz) Priprava OPPN se izvede v postopku priprave prostorskega akta, kot je za OPPN predpisan v ZUreP-3 v 129. členu v povezavi s členi od 118 do 124. V postopku priprave OPPN so predvideni naslednji roki:  posredovanje strokovne podlage za pripravo OPPN pristojnemu zavodu za ohranjanje narave (v nadaljevanju: ZRSVN) o verjetno pomembnih vplivih na varovana območja in o obveznosti izvedbe presoje sprejemljivosti na varovana območja: 30 dni od prejema zaprosila,  zavod izda mnenje v 30 dneh od prejema zaprosila, mnenje je zavezujoče, po prejemu priprava sklepa o pripravi OPPN: december 2022,  posredovanje sklepa o pripravi OPPN in mnenja ZRSVN ministrstvu, pristojnemu za prostor, da dodeli identifikacijsko številko v prostorskem informacijskem sistemu: januar 2023; vpis identifikacijske številke po prejemu le-te,  javna objava sklepa o pripravi OPPN skupaj z mnenjem ZRSVN v prostorskem informacijskem sistemu (objava sklepa o pripravi OPPN v uradnem glasilu in na spletni strani občine): po prejemu identifikacijske številke ministrstva,  priprava osnutka OPPN (v času priprave osnutka se vključi zainteresirano javnost): 20 dni,  objava osnutka OPPN v prostorskem informacijskem sistemu (na spletni strani občine),  poziv nosilcem urejanja prostora, da podajo mnenje k objavljenemu gradivu osnutka OPPN: 30 dni od prejema poziva (na zahtevo nosilca urejanja prostora se lahko rok podaljša za največ 30 dni),  dopolnitev osnutka OPPN, objava v prostorskem informacijskem: v roku 15 dni po prejemu mnenj nosilcev urejanja prostora,  objava javnega naznanila o javni razgrnitvi in javni obravnavi dopolnjenega osnutka OPPN: objava javnega naznanila na krajevno običajen način in v Št. 58/30.12.2022                 Uradno glasilo slovenskih občin svetovnem spletu najmanj 7 dni pred začetkom javne razgrnitve, javna objava dopolnjenega osnutka OPPN, dopolnjenega po pridobitvi mnenj, v prostorskem informacijskem sistemu (na spletni strani občine): 30 dni v času trajanja javne razgrnitve, izvedba javne obravnave v času javne razgrnitve: kraj in čas javne obravnave sta določena v javnem naznanilu, ob javni razgrnitvi dopolnjenega osnutka OPPN se javnost seznani tudi z morebitnim nasprotjem interesov (nasprotje interesov glede na predpis, ki ureja integriteto in preprečevanje korupcije), priprava stališč do pripomb in predlogov javnosti (se pripomba javnosti nanaša na področje nosilca urejanja prostora, ga lahko občina seznani s pripombo in predlogom stališča glede načina njenega upoštevanja. Nosilec urejanja prostora mora občini v 15 dneh predložiti stališče glede predlaganega načina upoštevanja pripombe) : 15 dni po zaključku javne razgrnitve, prva obravnava in sprejem dopolnjenega osnutka OPPN na občinskem svetu (del gradiva za obravnavo na občinskem svetu je tudi elaborat ekonomike) ter obravnava in sprejem stališč do pripomb in predlogov javnosti: do 30 dni po zaključku javne razgrnitve, javna objava stališč, zavzetih do pripomb in predlogov javnosti, v prostorskem informacijskem sistemu in na krajevno običajen način: 7 dni po sprejemu stališč na občinskem svetu, priprava predloga OPPN (na podlagi sprejetih stališč občinskega sveta do pripomb in predlogov javnosti): 15 dni po sprejemu stališč na občinskem svetu, objava predloga OPPN v prostorskem informacijskem sistemu (na spletni strani občine), poziv nosilcem urejanja prostora, da podajo mnenje k objavljenemu gradivu predloga OPPN: 30 dni od prejema poziva (na zahtevo nosilca urejanja prostora se lahko rok podaljša za največ 30 dni), priprava predloga OPPN, usklajenega s pridobljenimi mnenji: 7 dni po pridobitvi mnenj nosilcev urejanja prostora, objava predloga OPPN (usklajenega s pridobljenimi mnenji) v prostorskem informacijskem sistemu (na spletni strani občine), druga obravnava in sprejem predloga OPPN na občinskem svetu (del gradiva za obravnavo na občinskem svetu je tudi elaborat ekonomike): do 30 dni po pripravljenem usklajenem predlogu, objava odloka v uradnem glasilu: po preteku petnajstdnevnega roka od sprejema predloga na občinskem svetu, priprava končnega OPPN: v času do začetka veljavnosti odloka, posredovanje končnega OPPN ministrstvu, pristojnemu za prostor - 7 dni po pridobitvi končnega elaborata OPPN. Zgoraj navedeni roki so okvirni. Zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev udeležencev v postopku se lahko spremenijo. 6. (nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo mnenj) Nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo mnenj:  Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana, Stran 2293  Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Sektor območja Drave, Krekova ulica 17, 2000 Maribor (za področje voda),  Zavod RS za varstvo narave, Območna enota Maribor, Pobreška cesta 20, 2000 Maribor (za področje ohranjanja narave),  Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana (za področje varstva kulturne dediščine),  Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor (v vednost za področje varstva kulturne dediščine),  Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana (za področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom),  Elektro Maribor d.d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor (za področje oskrbe z električno energijo),  Komunalno podjetje Ptuj d.d., Puhova ulica 10, 2250 Ptuj (za področji oskrbe z vodo in odvajanja odplak),  Telekom Slovenije d.d., Sektor za dostopovna omrežja, Operativa TKO vzhodna Slovenija, Titova cesta 38, 2000 Maribor (za področje umeščanja fiksne telefonije),  Občina Podlehnik, Podlehnik 9, 2286 Podlehnik (za področje prometa za občinske ceste). V primeru, da se v postopku priprave utemeljeno ugotovi, da je potrebno vključiti tudi nosilce urejanja prostora, ki niso navedeni v tem sklepu, se v postopku pridobi tudi njihova mnenja. 7. (načrt vključevanja javnosti) V okviru priprave osnutka OPPN se vključuje zainteresirano javnost, usklajujejo se različni interesi v prostoru. Izvede se javno predstavitev osnutka OPPN, v sklopu katere ima zainteresirana javnost možnost podati svoje pripombe in predloge pri pripravi osnutka OPPN. Osnutek OPPN, dopolnjen glede na pridobljena mnenja k osnutku, se javno razgrne. Za javno razgrnitev se pripravi povzetek za javnost. V času javne razgrnitve se izvede javno obravnavo razgrnjenih gradiv. V času javne razgrnitve se javnost tudi seznani z morebitnim nasprotjem interesov. Stališča do pripomb in predlogov javnosti se javno objavi na spletni strani občine in na krajevno običajen način. Tekom celotnega postopka se gradiva objavljajo na spletni strani občine, in sicer se na spletni strani občine objavi: Strokovno podlago za pripravo OPPN, sklep o pripravi, osnutek OPPN, javno naznanilo o javni razgrnitvi in obravnavi (objava javnega naznanila tudi na krajevno običajen način), stališča do pripomb in predlogov javnosti (objava tudi na krajevno običajen način) in predlog OPPN. Po potrebi (predvsem v odvisnosti od interesa javnosti) se izvede tudi druge oblike vključevanja javnosti. 8. (seznam podatkov in strokovnih podlag ter obveznosti udeležencev pri urejanju prostora glede njihovega zagotavljanja) Naročnik izdelave OPPN financira pripravo in izdelavo OPPN, stroške objav, geodetski načrt območja urejanja, elaborat ekonomike in program opremljanja zemljišč. Izdelovalec prostorskega akta mora predati Občini Podlehnik tri kompletne podpisane izvode sprejetega prostorskega akta (število izvodov za investitorje določa pogodba). Obenem je potrebno celoten prostorski akt s prilogami predati tudi v digitalni obliki, pripravljeni skladno z zahtevami veljavnih predpisov. Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 9. (objava sklepa) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin ter na spletnem naslovu Občine Podlehnik (www.podlehnik.si). Sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 350-1/2022 Identifikacijska številka v prostorskem informacijskem sistemu: 3338 Datum: 22. 12. 2022 Stran 2294 5. člen (objava in začetek veljavnosti) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi, uporablja pa se od 1. 1. 2023 dalje. Številka: 1002-0001/2022-1 Datum: 27. 12. 2022 Občina Poljčane dr. Petra Vrhovnik, županja Občina Podlehnik mag. Sebastian Toplak, župan OBČINA ROGAŠOVCI 1429. Sklep o začasnem financiranju Občine Rogašovci v obdobju januar – marec 2023 OBČINA POLJČANE 1428. Sklep o Poljčane imenovanju podžupanje Občine Na podlagi 33 a. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS - 1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in 33. člena Statuta Občine Poljčane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 9/2021 – UPB-1) izdajam naslednji SKLEP O IMENOVANJU PODŽUPANJE OBČINE POLJČANE 2. člen (naloge podžupanje) Podžupanja pomaga županji pri njenem delu ter opravlja posamezne naloge iz pristojnosti županje, za katere jo županja pooblasti. 3. člen (nadomeščanje županje) Podžupanja nadomešča županjo v primeru njene odsotnosti ali zadržanosti. V času nadomeščanja opravlja podžupanja tekoče naloge županje in tiste naloge, za katere jo županja pooblasti. 4. člen (opravljanje funkcije županje) Podžupanja v primeru predčasnega prenehanja mandata županje opravlja funkcijo županje do nastopa mandata novoizvoljenega/-e župana/-je. Splošna določba 1. člen (vsebina sklepa) S tem sklepom se določa in ureja začasno financiranje Občine Rogašovci (v nadaljevanju: občina) v obdobju od 1. januarja 2023 do 31. marca 2023 (v nadaljnjem besedilu: obdobje začasnega financiranja). 2. člen (podlaga za začasno financiranje) Začasno financiranje temelji na proračunu občine za leto 2022. Obseg prihodkov in drugih prejemkov ter odhodkov in drugih izdatkov občine je določen v skladu z Zakonom o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US; v nadaljevanju: ZJF) in Odlokom o proračunu Občine Rogašovci za leto 2022 (Uradno glasilo slovenskih občin, št 6/2021, 18/2022 in 46/2022) v nadaljevanju: odlok o proračunu). 2. Višina in struktura začasnega financiranja 3. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V obdobju začasnega financiranja se prihodki in drugi prejemki ter odhodki in drugi izdatki splošnega dela proračuna določijo v naslednjih zneskih: OPIS I. 70 700 SKLEP O ZAČASNEM FINANCIRANJU OBČINE ROGAŠOVCI V OBDOBJU JANUAR – MAREC 2023 1. 1. člen (imenovanje) Za podžupanjo Občine Poljčane imenujem Dušanko Lužar Šajt, ____________________, ki bo svojo funkcijo opravljala nepoklicno od dne 1. 1. 2023 dalje. KONTO Na podlagi 33. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US) in 68. člena Statuta Občine Rogašovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 29/2018) je župan Občine Rogašovci dne 27.12.2022 sprejel A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV S K U P A J P R I H O D K I (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706) DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK v EUR Proračun januar - marec 2023 908.386,13 701.591,35 629.990,43 596.466,00 Št. 58/30.12.2022 703 704 706 71 710 711 712 713 714 72 720 721 722 73 730 731 74 740 741 78 786 787 II. 40 400 401 402 403 409 41 410 411 412 413 414 42 420 43 431 432 III. 75 750 751 752 44 440 441 IV. V. VI. 50 500 55 550 VII. VIII. IX. X. XI. Uradno glasilo slovenskih občin DAVKI NA PREMOŽENJE DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE DRUGI DAVKI NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714) UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD PREMOŽENJA TAKSE IN PRISTOJBINE GLOBE IN DRUGE DENARNE KAZNI PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722) PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH SREDSTEV PRIHODKI OD PRODAJE ZALOG PRIHODKI OD PRODAJE ZEMLJIŠČ IN NEOPREDMETENIHSREDSTEV PREJETE DONACIJE (730+731) PREJETE DONACIJE IZ DOMAČIH VIROV PREJETE DONACIJE IZ TUJINE TRANSFERNI PRIHODKI (740+741) TRANSFERNI PRIHODKI IZ DRUGIH JAVNOFINANČNIH INSTITUCIJ PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA IZ SREDSTEV PRORAČUNA EVROPSKE UNIJE PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE (786+787) OSTALA PREJETA SREDSTVA IZ PRORAČUNA EVROPSKE UNIJE PREJETA SREDSTVA OD DRUGIH EVROPSKIH INSTITUCIJ S K U P A J O D H O D K I (40+41+42+43) TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409) PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOCIALNO VARNOST IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE PLAČILA DOMAČIH OBRESTI REZERVE TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413) SUBVENCIJE TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN GOSPODINJSTVOM TRANSFERI NEPROFITNIM ORGANIZACIJAM IN USTANOVAM DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI TEKOČI TRANSFERI V TUJINO INVESTICIJSKI ODHODKI (420) NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV INVESTICIJSKI TRANSFERI (431+432) INVESTICIJSKI TRANSFERI PRAVNIM IN FIZ.OSEBAM INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM UPORABNIKOM PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (I. - II.) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV KUPNINE IZ NASLOVA PRIVATIZACIJE DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441) DANA POSOJILA POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV IN FINANČNIH NALOŽB PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) C. R A Č U N F I N A N C I R A N J A ZADOLŽEVANJE (500) DOMAČE ZADOLŽEVANJE ODPLAČILA DOLGA (550) ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (III.+VI.+X.) = (I.+IV.+VII.) - (II.+V.+VIII.) NETO ZADOLŽEVANJE (VII. - VIII.) NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH OB KONCU PRETEKLEGA LETA V obdobju začasnega financiranja se lahko prejemki in izdatki občine povečajo za namenske prejemke in izdatke, ki so tako opredeljeni s 43. členom ZJF oziroma odlokom o proračunu, če niso načrtovani v začasnem financiranju. Stran 2295 19.389,47 13.543,76 591,20 71.600,92 35.703,60 1.328,60 1.686,84 858,11 32.023,77 4.038,00 0,00 0,00 4.038,00 0,00 0,00 0,00 202.756,78 202.756,78 0,00 0,00 0,00 0,00 734.446,53 295.719,95 100.640,04 15.910,45 176.130,87 0,00 3.038,59 256.682,10 0,00 217.417,58 7.837,61 31.426,91 0,00 181.663,32 181.663,32 381,16 0,00 381,16 173.939,60 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 12.214,05 12.214,05 161.725,55 -12.214,05 -173.939,60 450.000,00 4. člen (posebni del proračuna in načrt razvojnih programov) Finančni načrti neposrednih uporabnikov proračuna se Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin določijo do ravni proračunskih postavk - kontov (varianta: proračunskih postavk - podkontov). Finančni načrti neposrednih uporabnikov proračuna in načrt razvojnih programov se objavijo na oglasni deski občine 3. Izvrševanje začasnega financiranja 5. člen (uporaba predpisov) V obdobju začasnega financiranja se za izvrševanje začasnega financiranja uporabljajo ZJF, pravilnik, ki ureja postopke za izvrševanje proračuna Republike Slovenije, zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije in odlok o proračunu. 6. člen (prevzemanje in plačevanje obveznosti) V obdobju začasnega financiranja lahko neposredni uporabniki prevzemajo in plačujejo obveznosti iz istih proračunskih postavk kot v proračunu preteklega leta. Neposredni uporabniki lahko v obdobju začasnega financiranja prevzemajo in plačujejo obveznosti v breme svojega finančnega načrta samo v okviru pravic porabe iz svojega finančnega načrta, določenega v posebnem delu proračuna. Nove proračunske postavke lahko neposredni uporabnik odpre le na podlagi 41., 43. in 44. člena ZJF. 4. Obseg zadolževanja začasnega financiranja občine v obdobju 7. člen (obseg zadolževanja občine) V obdobju začasnega financiranja se občina ne bo zadolževala. 5. Končna določba 8. člen (uveljavitev sklepa) Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. januarja 2023 dalje. Številka: 410-15/2022-1 Datum: 27.12.2022 Občina Rogašovci Rihard Peurača, župan OBČINA SLOVENSKA BISTRICA 1430. Sklep o nadaljevanju sofinanciranja projekta DOM - DOMA Na podlagi določil Statuta Občine Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 79/19), je Občinski svet občine Slovenska Bistrica na svoji 1. dopisni seji, dne 28. decembra 2022, sprejel SKLEP O NADALJEVANJU SOFINANCIRANJA PROJEKTA DOM - DOMA I. Občinski svet Občine Slovenska Bistrica soglaša, da se izvajanje projekta DOM-DOMA, v skladu s sprejetim sklepom Občinskega sveta Občine Slovenska Bistrica na Stran 2296 20. redni seji dne 21. 6. 2022 št. 9000-16/2022-0203-7 nadaljuje in sofinancira s sredstvi proračuna do 31. 3. 2023. II. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 01.01.2023 dalje. Številka: 9000-27/2022-0203-6 Datum: 28. 12. 2022 Občina Slovenska Bistrica dr. Ivan Žagar, župan OBČINA ŠKOFJA LOKA 1431. Sklep o ugotovitvi revalorizirane vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Škofja Loka za leto 2023 Na podlagi 12. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Škofja Loka (UL RS št. 112/03, 104/09 in 100/11) in na podlagi uradne objave Statističnega urada RS o višini inflacije v letu 2022 (spletni portal Statističnega urada RS, dne 30. december 2022), je župan Občine Škofja Loka, dne 30. decembra 2022, sprejel SKLEP O UGOTOVITVI REVALORIZIRANE VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA NA OBMOČJU OBČINE ŠKOFJA LOKA ZA LETO 2023 Ugotovi se, da znaša revalorizirana vrednost točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Škofja Loka za leto 2023:  za zazidana stavbna zemljišča 0,0003163744 EUR,  za nezazidana stavbna zemljišča 0,0003014635 EUR. Tako določena vrednost točke se uporablja od 1.1.2023 dalje. Obrazložitev: 12. člen Odloka o NUSZ določa, da v kolikor občinski svet ne sprejme vrednosti točke za naslednje leto, se vrednost točke s 1. januarjem tekočega leta revalorizira z indeksom rasti cen življenjskih potrebščin za obdobje leta pred letom, za katerega se nadomestilo odmerja. Ker občinski svet vrednosti točke ni spreminjal, se vrednost točke za leto 2023 revalorizira z indeksom rasti cen življenjskih potrebščin, ki po podatkih Statističnega urada RS za obdobje leta 2022 znaša 10,3%. Mesečna višina nadomestila za zazidano stavbno zemljišče se določi tako, da se seštevek točk po točkovanju iz 6. in 7. člena Odloka pomnoži s površino iz drugega odstavka 8. člena Odloka (stanovanjska ali poslovna površina zavezančevega objekta) in pomnoži z vrednostjo točke za izračun nadomestila. Mesečna višina nadomestila za nezazidano stavbno zemljišče se določi tako, da se seštevek točk po točkovanju iz 6. in 7. člena Odloka pomnoži s površino iz Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin tretjega odstavka 8. člena Odloka (površina zavezančevega nezazidanega stavbnega zemljišča) in pomnoži z vrednostjo točke za izračun nadomestila. Številka: 422-1/2023 Datum: 30. 12. 2022 Občina Škofja Loka Tine Radinja, župan OBČINA VIDEM 1432. Sklep o začasnem financiranju Občine Videm v obdobju januar – marec 2023 Na podlagi 33. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US) in 107. člena Statuta Občine Videm (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 11/2016, 45/2017 in 10/2019) je Župan Občine Videm dne 23.12.2022 sprejel SKLEP O ZAČASNEM FINANCIRANJU OBČINE VIDEM V OBDOBJU JANUAR – MAREC 2023 1. Stran 2297 1. člen (vsebina sklepa) S tem sklepom se določa in ureja začasno financiranje Občine Videm (v nadaljevanju: občina) v obdobju od 1. januarja 2023 do 31. marca 2023 (v nadaljnjem besedilu: obdobje začasnega financiranja). 2. člen (podlaga za začasno financiranje) Začasno financiranje temelji na proračunu občine za leto 2022. Obseg prihodkov in drugih prejemkov ter odhodkov in drugih izdatkov občine je določen v skladu z Zakonom o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US; v nadaljevanju: ZJF) in Odlokom o proračunu Občine Videm za leto 2022 (Uradno glasilo slovenskih občin, št.62/2021, 9/2022 in 16/2022); v nadaljevanju: odlok o proračunu). 2. Višina in struktura začasnega financiranja 3. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V obdobju začasnega financiranja se prihodki in drugi prejemki ter odhodki in drugi izdatki splošnega dela proračuna določijo v naslednjih zneskih: Splošna določba Konto I. 70 700 703 704 71 710 711 712 714 72 720 722 73 7300 74 740 741 78 782 II. 40 400 401 402 403 409 41 410 411 412 413 42 420 43 Naziv A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) TEKOČI PRIHODKI (70+71) DAVČNI PRIHODKI Davki na dohodek in dobiček Davki na premoženje Domači davki na blago in storitve NEDAVČNI PRIHODKI Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja Takse in pristojbine Globe in druge denarne kazni Drugi nedavčni prihodki KAPITALSKI PRIHODKI Prihodki od prodaje osnovnih sredstev Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev PREJETE DONACIJE Prejete donacije in darila od domačih pravnih oseb TRANSFERNI PRIHODKI Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij Prejeta sredstva iz državnega prorač.iz sredstev proračuna EU PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE Prejeta sredstva iz proračuna EU iz strukturnih skladov SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) TEKOČI ODHODKI Plače in drugi izdatki zaposlenim Prispevki delodajalcev za socialno varnost Izdatki za blago in storitve Plačila domačih obresti Rezerve TEKOČI TRANSFERI Subvencije Transferi posameznikom in gospodinjstvom Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam Drugi tekoči domači transferi INVESTICIJSKI ODHODKI Nakup in gradnja osnovnih sredstev INVESTICIJSKI TRANSFERI Znesek v EUR 1.479.239,75 1.302.381,74 1.239.056,07 1.199.666,52 13.357,44 26.032,11 63.325,67 32.384,17 2.741,50 500,00 27.700,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 176.858,01 176.858,01 0,00 0,00 0,00 825.134,65 441.028,96 147.425,00 23.447,50 225.259,98 4.800,00 40.096,48 268.342,53 0,00 200.801,00 1.116,10 66.425,43 115.295,00 115.295,00 468,16 Št. 58/30.12.2022 431 432 III. IV. 75 750 751 V. 44 440 441 VI. VII. 50 500 VIII. 55 550 IX. X. XI. XII. Uradno glasilo slovenskih občin Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki Investicijski transferi proračunskim uporabnikom PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. – II.) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV Prejeta vračila danih posojil Prodaja kapitalskih deležev DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV Dana posojila Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.V.) C. RAČUN FINANCIRANJA ZADOLŽEVANJE (500) ZADOLŽEVANJE Domače zadolževanje ODPLAČILA DOLGA (550) ODPLAČILA DOLGA Odplačila domačega dolga SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA V obdobju začasnega financiranja se lahko prejemki in izdatki občine povečajo za namenske prejemke in izdatke, ki so tako opredeljeni s 43. členom ZJF oziroma odlokom o proračunu, če niso načrtovani v začasnem financiranju. 4. člen (posebni del proračuna in načrt razvojnih programov) Posebni del občinskega proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov ter podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk podkontov in načrt razvojnih programov sta priloga tega sklepa in se objavita na spletni strani Občine Videm. 3. Stran 2298 4. 6. člen (prevzemanje in plačevanje obveznosti) V obdobju začasnega financiranja lahko neposredni uporabniki prevzemajo in plačujejo obveznosti iz istih proračunskih postavk kot v proračunu preteklega leta. Neposredni uporabniki lahko v obdobju začasnega financiranja prevzemajo in plačujejo obveznosti v breme svojega finančnega načrta samo v okviru pravic porabe iz svojega finančnega načrta, določenega v posebnem delu proračuna. Nove proračunske postavke lahko neposredni uporabnik odpre le na podlagi 41., 43. in 44. člena ZJF. občine 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 83.193,52 83.193,52 83.193,52 570.911,58 -83.193,52 -654.105,10 900.000,00 v obdobju 7. člen (obseg zadolževanja občine) V obdobju začasnega financiranja se občina Videm ne bo zadolževala. 5. Končna določba 8. člen (uveljavitev sklepa) Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. januarja 2023 dalje. Številka: 410-6/2022-17 Datum: 23.12.2022 Izvrševanje začasnega financiranja 5. člen (uporaba predpisov) V obdobju začasnega financiranja se za izvrševanje začasnega financiranja uporabljajo ZJF, pravilnik, ki ureja postopke za izvrševanje proračuna Republike Slovenije, zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije in odlok o proračunu. Obseg zadolževanja začasnega financiranja 0,00 468,16 654.105,10 Občina Videm Brane Kolednik, župan OBČINA VITANJE 1433. Odlok o proračunu Občine Vitanje za leto 2023 Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB, 76/08,79/09,51/10 IN 40/12-ZUJF), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11-UPB,14/13-POPR. in 101/13) in 17. člena statuta Občine Vitanje (UGSO št. 49/2017 in 4/19) je Občinski svet Občine Vitanje na 2. redni seji dne 22.12.2022 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE VITANJE ZA LETO 2023 1. Splošna določba Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Vitanje za leto 2023 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. Stran 2299 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna Konto I. 70 700 703 704 71 710 711 712 713 714 72 722 74 740 741 II. 40 400 401 402 403 409 41 410 411 412 413 42 420 43 431 432 III. IV. 75 750 751 V. 44 440 441 VI. VII. 50 500 VIII. 55 550 IX. X. Naziv A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) TEKOČI PRIHODKI (70+71) DAVČNI PRIHODKI Davki na dohodek in dobiček Davki na premoženje Domači davki na blago in storitve NEDAVČNI PRIHODKI Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja Takse in pristojbine Globe in druge denarne kazni Prihodki od prodaje blaga in storitev Drugi nedavčni prihodki KAPITALSKI PRIHODKI Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev TRANSFERNI PRIHODKI Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) TEKOČI ODHODKI Plače in drugi izdatki zaposlenim Prispevki delodajalcev za socialno varnost Izdatki za blago in storitve Plačila domačih obresti Rezerve TEKOČI TRANSFERI Subvencije Transferi posameznikom in gospodinjstvom Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam Drugi tekoči domači transferi INVESTICIJSKI ODHODKI Nakup in gradnja osnovnih sredstev INVESTICIJSKI TRANSFERI Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki Investicijski transferi proračunskim uporabnikom PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. – II.) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV Prejeta vračila danih posojil Prodaja kapitalskih deležev DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV Dana posojila Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.V.) C. RAČUN FINANCIRANJA ZADOLŽEVANJE (500) ZADOLŽEVANJE Domače zadolževanje ODPLAČILA DOLGA (550) ODPLAČILA DOLGA Odplačila domačega dolga SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) Znesek v EUR 3.271.646,00 2.289.671,00 2.211.463,80 2.024.475,00 93.828,80 93.160,00 78.207,20 68.359,20 1.664,00 5.000,00 1.144,00 2.040,00 60.000,00 60.000,00 921.975,00 910.925,00 11.050,00 4.439.753,45 876.567,13 146.250,00 23.050,00 634.200,00 21.100,00 51.967,13 926.968,20 29.000,00 620.520,00 63.750,00 213.698,20 2.582.758,12 2.582.758,12 53.460,00 26.340,00 27.120,00 -1.168.107,45 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 910.786,11 910.786,11 910.786,11 164.600,00 164.600,00 164.600,00 -421.921,34 746.186,11 Št. 58/30.12.2022 XI. XII. Uradno glasilo slovenskih občin NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov (Občinski svet, Župan, Nadzorni odbor, Upravni organ), ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Vitanje. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje skladno z določbami Zakona o javnih financah, Zakona o izvrševanju proračuna, Zakona o javnih naročilih, Zakona o uravnoteženju javnih financ, Uredbe o enotni metodologiji za izdelavo programov za javna naročila investicijskega značaja in drugimi podzakonskimi predpisi ter navodili, ki jih izda župan. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke. Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Odredbodajalec proračuna je župan oziroma od njega pooblaščena oseba. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:  požarna taksa po 58. členu Zakona o varstvu pred požarom, ki se uporablja za namene, določene v tem zakonu,  turistična taksa, ki se uporablja v skladu z Zakonom o spodbujanju razvoja turizma in letnim proračunom občine,  prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja,  komunalni prispevek, ki se nameni za gradnjo komunalne opreme,  okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, za vlaganja v novo infrastrukturo,  pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest, se uporablja v skladu s 5.čl. Uredbe o pristojbini za vzdrževanje gozdnih cest,  donacije,  koncesijske dajatve od izkoriščanja gozdov in lovstva se uporabijo v skladu s odloki za to področje. Če so namenski prihodki vplačani v proračun v nižjem obsegu, kot so načrtovani v sprejetem proračunu občine, občina prevzema in plačuje obveznosti samo v višini dejansko vplačanih oziroma razpoložljivih prejemkov. Če so namenski prihodki vplačani v proračun v večjem obsegu, kot so načrtovani v sprejetem proračunu občine, občina prevzema in plačuje obveznosti samo v višini načrtovanih pravic porabe v sprejetem proračunu občine. Namenski prejemki, ki v tekočem letu ne bodo porabljeni, se bodo prenesli v naslednje leto, za namene za katere so opredeljeni. Občina je imela na dan 31.12.2021 oblikovana sklad neporabljene okoljske dajatve v višini 260.200,15, sklad za Stran 2300 1.168.107,45 422.000,00 neporabljena sredstva na področju zdravstva v višini 32.221,75€ ter rezervni sklad v višini 38.601,00 €. Sklad neporabljene okoljske dajatve, v višini v kateri ni bil porabljen v letu 2022, se upošteva kot sredstva na računu na dan 31.12.2022. Proračunska postavka je v letu 2023 še vedno planirana v posebnem delu proračuna, vendar zmanjšana zaradi investicij, ki so financirane iz okoljske dajatve. O uporabi oblikovanega rezervnega sklada preteklih let odloča občinski svet. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan. Župan lahko med letom odpre novo proračunsko postavko iz sredstev proračunske rezervacije. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v polletju s polletnim poročilom in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2023 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov, odda javno naročilo za celotno vrednost projekta, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2024 50 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 30 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 40 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev ter pripadajočih postavk slovenske udeležbe. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Predstojnik neposrednega uporabnika (župan) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin kot 20%, mora predhodno potrditi občinski svet. Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračunska rezerva, oblikovana po ZJF Proračunska rezerva se v letu 2023 oblikuje v višini 30.367,13 eurov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave o porabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 4. Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja države 9. člen Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 400 € odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroškov dveh evrov, v poslovnih knjigah razknjiži. 5. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja 10. člen (obseg zadolževanja občine) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2023 lahko zadolži do višine 910.786,11 eurov. Od skupnega zneska zadolžitve se občina lahko interno zadolži v višini 310.786,11 eur. Občina se lahko zadolži v višini 600.000 eurov za kritje presežka odhodkov nad prihodki. Interna zadolžitev pomeni zadolžitev znotraj proračuna, saj so kot stanje sredstev na računu na dan 31.12.2022 upoštevana tudi neporabljena namenska sredstva iz preteklih let (zadnji odstavek 4. člena Odloka), ki so planirana na proračunski postavki 15028-poraba okoljske dajatve skladvoda in predvidoma v letu 2023 ne bo realizirana. Če se zaradi neenakomernega pritekanja prihodkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, lahko župan odloči o najetju likvidnostnega posojila, vendar le do višine 5% sprejetega proračuna. Ta omejitev ne velja za zadolžitev občine za sredstva sofinanciranja investicij iz proračuna Evropske unije – zanje se občina lahko likvidnostno zadolži največ do višine odobrenih sredstev. 11. člen (poroštva občine) Občina sme izdajati poroštva za obveznosti iz naslova zadolževanja javnega podjetja ali javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je, v obsegu in pod pogoji, ki jih določi odlok, in če imajo te osebe zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov. Izdana poroštva občine se vštevajo v največji obseg možnega zadolževanja občine. Občina poroštev iz prejšnjega odstavka v letu 2023 ne izda. Stran 2301 12. člen (obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje) Javno podjetje in javni zavodi, katerih ustanoviteljica je občina, se smejo zadolževati in izdajati poroštva le s soglasjem ustanovitelja, pod pogoji, ki jih določi občinski svet, in če imajo te osebe zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov. Izdana soglasja se ne vštevajo v največji obseg možnega zadolževanja občine. Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se v letu 2023 lahko zadolžijo do skupne višine 0 eurov. Občina v letu 2023 izda soglasje iz prejšnjega odstavka do višine 0 eurov. 6. Prehodne in končne določbe 13. člen (začasno financiranje v letu 2024) V obdobju začasnega financiranja Občine Vitanje v letu 2024, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 14. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-0009/2022-008 Datum: 22. 12. 2022 Občina Vitanje Andraž Pogorevc, župan 1434. Sklep o vrednosti elementov za izračun prometne vrednosti stanovanjskih hiš, stanovanj in drugih nepremičnin in o določitvi odstotka od povprečne gradbene cene, s katerim se določi korist za stavbno zemljišče. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 49/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18), Pravilnika o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo na osnovi povprečnih stroškov opremljanja stavbnih zemljišč s posameznimi vrstami komunalne opreme (Uradni list RS, št. 89/2022), 9 .člena Statuta Občine Vitanje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 49/2017 in 4/19) je Občinski svet Občine Vitanje na 2. seji dne 22. 12. 2022 sprejel SKLEP O VREDNOSTI ELEMENTOV ZA IZRAČUN PROMETNE VREDNOSTI STANOVANJSKIH HIŠ, STANOVANJ IN DRUGIH NEPREMIČNIN IN O DOLOČITVI ODSTOTKA OD POVPREČNE GRADBENE CENE, S KATERIM SE DOLOČI KORIST ZA STAVBNO ZEMLJIŠČE. 1. člen Povprečna gradbena cena stanovanjske površine na območju občine Vitanje (brez stroškov komunalnega urejanja in brez cene zemljišča) znaša na dan 31. 12. 2022 943,08 EUR za m2. Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 2. člen Povprečni stroški komunalnega urejanja stavbnega zemljišča znašajo 18% od povprečne gradbene cene in sicer:  50% za individualno komunalno rabo  50% za kolektivno komunalno rabo za 1 m2 koristne stanovanjske površine. 3. člen Korist za razlaščeno stavbno zemljišče se določi v odstotku od povprečne gradbene cene in znaša 0,9%. 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati na dan 1.1.2023. Številka: 900-0009/2022-0005 Datum: 22. 12. 2022 Občina Vitanje Andraž Pogorevc, župan 1435. Sklep o določitvi izhodiščne vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za leto 2023 Na podlagi 17. člena Statuta Občine Vitanje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. UGSO št. 49/2017) in 14. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v občini Vitanje (UGSO, št. 62/2017), ter sprememba odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v občini Vitanje (UGSO, št. 54/2019), je Občinski svet Občine Vitanje na svoji 2. seji dne 22. 12. 2022 sprejel SKLEP O DOLOČITVI IZHODIŠČNE VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA ZA LETO 2023 Stran 2302 1.člen Izhodiščna vrednost točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča v občini Vitanje v letu 2023 znaša 0,00124 EUR/m2. Vrednost točke je mesečna. 2.člen Ta sklep začne veljati takoj po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-0009/2022-004 Datum: 22. 12. 2022 Občina Vitanje Andraž Pogorevc, župan OBČINA ZAVRČ 1436. Sklep o subvenciji cen javne infrastrukture (omrežnine) za odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih vod v Občini Zavrč Na podlagi določil 3. odstavka 3. člena Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/2012, 109/2012, 76/17, 78/19), 36. člena Odloka o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode v Občini Zavrč (Uradno glasilo slovenskih občin št. 26/2017) je Občinski svet občine Zavrč na svoji 2. redni seji dne, 27.12.2022 sprejel SKLEP O SUBVENCIJI CEN JAVNE INFRASTRUKTURE (OMREŽNINE) ZA ODVAJANJE IN ČIŠČENJE KOMUNALNIH ODPADNIH VOD V OBČINI ZAVRČ 1.člen Občina subvencionira ceno javne infrastrukture (omrežnine) odvajanja odpadnih voda za gospodinjstva in izvajalce nepridobitnih dejavnosti v višini 95%. Subvencije se financirajo iz občinskega proračuna. Subvencionirana cena za upravičence do subvencije tako znaša: CENA JAVNE INFRASTRUKTURE (OMREŽINE) ZA ODVAJANJE ODPADNE KOMUNALNE VODE ZA UPRAVIČENCE SUBVENCIJ ŠTEVILO OMR. NA VODOMER PRETOK FAKTOR OMR VODOMERJEV ŠT. DN x VODOMER (DN) (m3/h) (DN) FAKOTR OMR (€/mesec) DN < 20 3-5 1 91 91 0,7197 20 < DN < 40 7 3 3 9 2,1592 40 < DN < 50 12 10 1 10 7,1974 50 < DN < 65 30 15 0 0 10,7961 65 < DN < 80 100 30 0 0 21,5922 80 < DN < 100 150 50 1 50 35,9870 100 < DN < 150 300 100 0 0 71,9740 150 < DN 300 200 0 0 143,9479 SKUPAJ: 96 160 Navedene cene so brez DDV_ ja. 2.člen Občina subvencionira ceno javne infrastrukture (omrežnine) čiščenja odpadnih voda za gospodinjstva in izvajalce nepridobitnih dejavnosti v višini 95%. Subvencije se financirajo iz občinskega proračuna. Subvencionirana cena za upravičence do subvencije tako znaša: CENA JAVNE INFRASTRUKTURE (OMREŽINE) ZA ČIŠČENJE ODPADNE KOMUNALNE VODE ZA UPRAVIČENCE SUBVENCIJ Št. 58/30.12.2022 VODOMER (DN) DN < 20 20 < DN < 40 40 < DN < 50 50 < DN < 65 65 < DN < 80 80 < DN < 100 100 < DN < 150 150 < DN SKUPAJ: Uradno glasilo slovenskih občin PRETOK (m3/h) 3-5 7 12 30 100 150 300 300 FAKTOR OMR 1 3 10 15 30 50 100 200 ŠTEVILO VODOMERJEV (DN) 91 3 1 0 0 1 0 0 96 ŠT. DN x FAKOTR OMR 91 9 10 0 0 50 0 0 160 Stran 2303 OMR. NA VODOMER (€/mesec) 0,0674 0,2021 0,6737 1,0105 2,0211 3,3685 6,7370 13,4740 Navedene cene so brez DDV_ ja. 3. člen Sklep začne veljati naslednji dan po objavi. Cene storitev po tem sklepu pa se začnejo uporabljati 1. januarja 2023 in veljajo dokler občinski svet ne potrdi novih cen Številka:900-2/2022-002 Datum:27.12.2022 Občina Zavrč Slavko Pravdič, župan OBČINA ŽIRI 1437. Sklep o začasnem financiranju Občine Žiri v obdobju januar – marec 2023 Na podlagi 33. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US) ter 30. in 98. člena Statuta Občine Žiri (Uradni list RS, št. 68/17, 53/19) je Župan Občine Žiri dne 27.12.2022 sprejel SKLEP O ZAČASNEM FINANCIRANJU OBČINE ŽIRI V OBDOBJU JANUAR – MAREC 2023 1. Splošna določba 1. člen (vsebina sklepa) S tem sklepom se določa in ureja začasno financiranje Občine Žiri (v nadaljevanju: občina) v obdobju od 1. januarja 2023 do 31. marca 2023 (v nadaljnjem besedilu: obdobje začasnega financiranja). 2. člen (podlaga za začasno financiranje) Začasno financiranje temelji na proračunu občine za leto 2022. Obseg prihodkov in drugih prejemkov ter odhodkov in drugih izdatkov občine je določen v skladu z Zakonom o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US; v nadaljevanju: ZJF) in Odlokom o proračunu Občine Žiri za leto 2022 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 61/21, 14/22, 46/22; v nadaljevanju: odlok o proračunu). 2. Višina in struktura začasnega financiranja 3. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V obdobju začasnega financiranja se prihodki in drugi prejemki ter odhodki in drugi izdatki splošnega dela proračuna določijo v naslednjih zneskih: Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2304 Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2305 4. člen (posebni del proračuna in načrt razvojnih programov) Finančni načrti neposrednih uporabnikov proračuna se določijo do ravni proračunskih postavk - kontov. Finančni načrti neposrednih uporabnikov proračuna in načrt razvojnih programov se objavijo na spletni strani občine Žiri. 6. člen (prevzemanje in plačevanje obveznosti) V obdobju začasnega financiranja lahko neposredni uporabniki prevzemajo in plačujejo obveznosti iz istih proračunskih postavk kot v proračunu preteklega leta. Neposredni uporabniki lahko v obdobju začasnega financiranja prevzemajo in plačujejo obveznosti v breme svojega finančnega načrta samo v okviru pravic porabe iz svojega finančnega načrta, določenega v posebnem delu proračuna. Nove proračunske postavke lahko neposredni uporabnik odpre le na podlagi 41., 43. in 44. člena ZJF. 3. 4. V obdobju začasnega financiranja se lahko prejemki in izdatki občine povečajo za namenske prejemke in izdatke, ki so tako opredeljeni s 43. členom ZJF oziroma odlokom o proračunu, če niso načrtovani v začasnem financiranju. Izvrševanje začasnega financiranja 5. člen (uporaba predpisov) V obdobju začasnega financiranja se za izvrševanje začasnega financiranja uporabljajo ZJF, pravilnik, ki ureja postopke za izvrševanje proračuna Republike Slovenije, zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije in odlok o proračunu. Obseg zadolževanja začasnega financiranja občine v obdobju 7. člen (obseg zadolževanja občine) V obdobju začasnega financiranja se lahko občina zadolži do višine 44.643,00 eurov, ki je potrebna za odplačilo glavnic dolga v tekočem proračunskem letu. 5. Končna določba Št. 58/30.12.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 8. člen (uveljavitev sklepa) Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v uradnem glasilu občine, uporablja pa se od 1. januarja 2023 dalje. Številka: 410-0049/2022-19 Datum: 27.12.2022 Občina Žiri Franc Kranjc, župan Stran 2306 Št. 58/30.12.2022 1422. 1423. 1424. 1425. 1426. 1427. 1428. 1429. 1430. 1431. 1432. 1433. 1434. 1435. Uradno glasilo slovenskih občin OBČINA CANKOVA Sklep o vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Cankova Stran 2286 OBČINA CERKVENJAK Odlok o proračunu Občine Cerkvenjak za leto 2023 Stran 2286 OBČINA DIVAČA Sklep o imenovanju podžupana Občine Divača Stran 2289 OBČINA NAKLO Sklep o pripravi sprememb in dopolnitev občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje NA6(*) Pivka – 1.faza Stran 2289 OBČINA PESNICA Sklep o imenovanju urbanista Stran 2291 občinskega 1436. 1437. OBČINA PODLEHNIK Sklep o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za enoto urejanja prostora DE6 – turistično območje ob jezeru Dežno in del enot urejanja prostora DE1 in OP1 Podlehnik Stran 2291 OBČINA POLJČANE Sklep o imenovanju podžupanje Občine Poljčane Stran 2294 OBČINA ROGAŠOVCI Sklep o začasnem financiranju Občine Rogašovci v obdobju januar – marec 2023 Stran 2294 OBČINA SLOVENSKA BISTRICA Sklep o nadaljevanju sofinanciranja projekta DOM - DOMA Stran 2296 OBČINA ŠKOFJA LOKA Sklep o ugotovitvi revalorizirane vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Škofja Loka za leto 2023 Stran 2296 OBČINA VIDEM Sklep o začasnem financiranju Občine Videm v obdobju januar – marec 2023 Stran 2297 OBČINA VITANJE Odlok o proračunu Občine Vitanje za leto 2023 Sklep o vrednosti elementov za izračun prometne vrednosti stanovanjskih hiš, stanovanj in drugih nepremičnin in o določitvi odstotka od povprečne gradbene cene, s katerim se določi korist za stavbno zemljišče. Sklep o določitvi izhodiščne vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za leto 2023 Stran 2298 2301 2302 Stran 2307 OBČINA ZAVRČ Sklep o subvenciji cen javne infrastrukture (omrežnine) za odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih vod v Občini Zavrč Stran 2302 OBČINA ŽIRI Sklep o začasnem financiranju Občine Žiri v obdobju januar – marec 2023 Stran 2303