Sola iiaj si pridobiva med ljndstvom prijateljev! Sola niore le takrat svoj blagor širiti, ako jo ljudstvo čisla. Znano pa je, kako malo iina ljudska šola sc prijateljev naj si bode med meščani ali vaščani. Vzrokov, da je tako, je ntnogo; vendar tudi učitelj lahko veliko pripomore, da ljudstvo dubro misli o šoli. Oa naj se 1. dobro soznanja z vsenii posamnimi in skupnimi zadcvami v srenji in s šolskimi razmcranii. 2. Naj se sprijazni z vsemi, kterimje šola ali sploh dobra odgoja domače ualadine kaj pri sercu, in naj širi to misel dalje tued srenjčani. 3. Naj povabi včasi starše, posebno matere v šolo, in naj se pogovarja in posvetuje ž njimi o posebnih zadevah pri otroški odgoji. Tii naj si pa dobro zapominja, kar zve o domači izreji, in naj se vprihodnje pri otrocih in odraščenih po tem ravna. Dobre navade naj vterjuje in širi, slabe pa naj vravnava na pravo pot, ali če ne more drugače, naj se jim naravnost zoperstavlja. 4. Naj priporoča in razširja med Ijudstvom dobre časopise, knjige in sploh vse spise, ki govore o dobri šoli in o spešnem vzrejanji, ter naj tudi satn piše kaj, kar povišuje šolo. 5. Kedar se kje snidejo zmožni učitelji ali drugi skušeni šolski prijatelji, naj učitelj gleda, da k taki skupščini privabi kterega veljavnih srenjčanov, po kterem se dobre misli o šoli in odgoji dalje širijo. 6. Vse šolske spraševanja in slednjo solsko veselico ali šolski praznik naj učitelj tako vravna, da pridejo zraven tudi odraščeni in da se jim tit šola prikupuje. 7. Večkrat naj gre med bolj odraščene, ki so bili pred nekaj časoni njegovi učenci in učenke, in naj pripomore, da ne zgube veselja do šolskih naukov in da se dalje izobražujejo. 8. Pri vsera tem pa naj tudi sam v djanji in posebno pri svoji domači družini kaže, kako zeld mu je pri sercu dobra odgoja in da se ves daruje za blagor ljubih učencev, ki mu jih starši v skerb izročajo. Morda, da s temi versticami koga napeljemo, da bode o tej važni reči še dalje premišljeval in nam o tem še kaj boljega povedal. Učitelji, pomagajmo si sami! A. P.