38 | GEOGRAFSKI OBZORNIK • 1/2016 DIPLOMANTIDIPLOMANTI Diplomanti na Oddelku za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Maribo- ru v letu 2015 V letu 2015 je na Oddelku za geo­ grafijo Filozofske fakultete Univerze v Mariboru diplomiralo 17 študen­ tov, od tega 11 študentov na starem Univerzitetnem študijskem programu in 6 študentov na dvopredmetnem magistrskem pedagoškem študijskem programu 2. stopnje. 1.) Diplomanti po starem univerzite­ tnem študijskem programu: LEBENIČNIK Darja: Medpredmetno povezovanje angleškega jezika in geografije v osnovni šoli. Mentorica: red. prof. dr. Karmen Kolnik KOŠTRIC Jernej: Transformacija naselja Beltinci. Mentor: izr. prof. dr. Vladimir Drozg. NOSAN Anja: Sodelovanje šolskih svetovalnih delavcev in učiteljev geografije v šoli. Mentorica: doc. dr. Eva Konečnik Kotnik. BOROTA Ana: Medpredmetno povezovanje pri pouku geografije. Mentorica: red. prof. dr. Karmen Kolnik. GAVEZ Biserka: Konstruktivistični pristop pri pouku geografije na primeru učne teme Latinska Amerika. Mentorica: red. prof. dr. Karmen Kolnik. BABIČ Maruša: Mostovi v Mariboru. Mentor: izr. prof. dr. Vladimir Drozg. KRPIČ Danijela: Doživljajski park Volkanija, potencial za razvoj turizma. Mentor: doc. dr. Uroš Horvat. ŠTIH Monika: Dravinjska dolina na poti trajnostnega razvoja. Mentorica: red. prof. dr. Ana Vovk Korže. MURŠEC Nataša: Turizem v občini Železniki. Mentor: doc. dr. Uroš Horvat. PAJ Jasmina: Možnosti razvoja turizma na območju krajevnih skupnosti Loče, Žiče in Špitalič v občini Slovenske Konjice. Mentor: doc. dr. Uroš Horvat. KNEZ Sara: Samoregulacija učenja geografije v osnovni šoli. Mentorica: doc. dr. Eva Konečnik Kotnik. 2.) Diplomanti po magistrskem štu­ dijskem programu 2. stopnje (dvo­ predmetni pedagoški) BEVC Tjaša: Portfolio in formativno spremljanje dosežkov učencev na primeru Južne Afrike pri pouku geografije v osnovni šoli. Mentorica: red. prof. dr. Karmen Kolnik. HLASTAN Andreja: Regionalna analiza problematike vodovoda v Aziji. Mentorica: red. prof. dr. Ana Vovk Korže. HOZJAN Karmen: Vpliv podnebnih sprememb na naravne nesreče na območju Slovenije. Mentor: doc. dr. Igor Žiberna. KOSI Luka: Prometna geografija pri pouku geografije v splošnih gimnazijah. Mentorica: izr. prof. dr. Lučka Lorber, somentorica: doc. dr. Eva Konečnik Kotnik. ŠTEFANE Manuela: Regionalnogeografska analiza Severne Afrike. Mentorica: red. prof. dr. Ana Vovk Korže. TRSTENJAK Sabina: Model trajnostnega razvoja Zreškega Pohorja. Mentorica: red. prof. dr. Ana Vovk Korže. red.prof., ddr. Ana Vovk Korže, Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta, Univerza v Mariboru Diplomanti na Oddelku za geografi- jo Fakultete za humanistične študije Univerze na Primorskem v letu 2015 V letu 2015 sta na Oddelku za geogra­ fijo Fakultete za humanistične študije v Kopru diplomirali dve študentki po starem programu, 7 študentov je zaključilo prvo stopnjo bolonjskega študijskega programa in 4 študenti drugo stopnjo bolonjskega študijske­ ga programa. Z Bartolovo nagrado za študente je bilo v letu 2015 nagrajeno magistrsko delo Tine Počkar. 1.) Diplomanti po starem programu (Univerzitetni študijski program Geo­ grafija kontaktnih prostorov) BAJC Sabina: Urbani razvoj na poplavnem območju Logatca. Mentor: Blaž Komac. BAN Veronika: Možnosti za razvoj kraškega podeželja in analiza sprememb rabe tal v k. o. Tomaj. Mentor: Matej Gabrovec. 2.) Diplomanti po bolonjskem progra­ mu (Univerzitetni dvopredmetni štu­ dijski program 1. stopnje Geografija) ŠLOSAR Klemen: Regionalni razvoj Občine Ilirska Bistrica po osamosvojitvi Slovenije. Mentor: Gregor Kovačič. KAVČIČ Sandra: Sonaravni razvoj planin pod Košuto. Mentorica: Irena Mrak. KONCUT Angelika: Tematika zamejstva pri geografiji in zgodovini v osnovni šoli. Mentorici: Tatjana Resnik Planinc, Danijela Trškan. LAPUH Tadeja: Spreminjanje gospodarske strukture Gorenjske statistične regije po letu 1980. Mentor: Simon Kušar. LIPIČ Tjaša: Ranljivost okolja kot omejitev lokacij za bioplinarne na izbranih območjih Spodnjega Podravja. Mentorica: Metka Špes. LOGAR Erik: Gradniki in učinki socialnega kapitala v podeželski skupnosti : primeri z Gorenjske in Sauerlanda. Mentorja: Irma Potočnik Slavič, Božo Repe. SELČAN Anita: Učinkovitost upravljanja regijskih parkov v Sloveniji. Mentorica: Irena Mrak. ŠTEFANIĆ Katia: Geomorfološka analiza Podgorskega krasa in doline Glinščice (Rosandra). Mentor: Uroš Stepišnik. VIDIC Maja: Razvojni potenciali občine Grosuplje. Mentor: Simon Kušar. VURUNIĆ Suzana: Razvojno in varovalno vrednotenje ekosistemskih storitev Slovenije. Mentor: Dušan Plut. Lucija Miklič Cvek, bilbiotekarka na Oddelku za geografijo, Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani GEOGRAFSKI OBZORNIK • 1/2016 | 39 DIPLOMANTI TRATNIK Dejvid: Geografska presoja vodnih regulacij na Cerkniškem polju. Mentor: Gregor Kovačič. 5.) Magistri po bolonjskem programu (Magistrski študijski program 2. stop­ nje Geografija) PRELC Patricija: Določanje recentnih sprememb na klifih na slovenski obali s pomočjo podatkov lidarskega snemanja. Mentorica: Nataša Kolega. VEBLE Diana: Geografska presoja ogroženosti obalno­kraškega območja s požari v naravi. Mentorica: Valentina Brečko Grubar. doc.dr. Valentina Brečko Grubar, Oddelek za geografijo, Fakulteta za humanistične študije, Univerza na Primorskem ŠVIGELJ Jasna: Intenzivnost preperevanja na dolomitu in flišnih kamninah. Mentor: Gregor Kovačič. TRČEK Urška: Trajnostni razvoj kot priložnost revitalizacije naselij v občini Bovec. Mentor: Miha Koderman. URH Vane: Koper zeleno mesto? Mentor: Gregor Kovačič. 4.) Magistri po bolonjskem programu (Dvopredmetni pedagoški magistrski študijski program Geografija) JOVIĆ Bojana: »Razparač iz Rojana« : primer padlega plemiča Julija Födransperga v luči senzacionalističnega poročanja o tržaškem umoru leta 1908. Mentor: Miha Preinfalk (zgodovina). 3.) Diplomanti po bolonjskem pro­ gramu (Univerzitetni študijski pro­ gram 1. stopnje Geografija) GRŽELJ Anže: Turistično­geografske značilnosti in možnosti razvoja turizma v občini Postojna. Mentor: Miha Koderman. PRELOVEC Mateja: Vodni viri, oskrba s pitno vodo in njene možnosti razvoja v občini Idrija. Mentorica: Valentina Brečko Grubar. SALKIĆ Elvis: Poročnost in razveznost ter njeni vzroki v Sloveniji, Bosni in Hercegovini in Švici. Mentor: Stanko Pelc. STOJČEVSKI Alen: Oskrba s pitno vodo v Slovenski Istri in odnos prebivalcev do pitne vode. Mentorica Valentina Brečko Grubar. Foto: Sara Uhan V Sloveniji je v Shemo šolskega sadja vključenih 86 % vseh osnovnošolskih otrok. Namen Sheme je zmanjšati število otrok s prekomerno težo, jim priučiti zdrave prehranjevalne navade ter podpreti lokalno kmetijstvo ... … v naslednji številki Geografskega obzornika.