URN_NBN_SI_DOC-BQ3G1XTJ

SODELOVANJE DVEH VRST KNJIŽNIC Z VIDIKA INFORMACIJSKIH POTREB UPORABNIKOV IN VKLJUČENOSTI V ENOTEN KNJIŽNIČNI INFORMACIJSKI SISTEM Majda Steinbuch, II. gimnazija Maribor UDK 021.64 : 027.7(497.4Mb) Povzetek Avtorica v prispevku ugotavlja, da je v slovenski knjižničarski literaturi in tudi praksi premalo povezovanja med srednješolskimi in visokošolskimi knjižnicami. Na primeru knjižnice II. gimnazije Maribor, Univerzitetne knjižnice Maribor in celotnega knjižničnega informacijskega sistema Univerze Maribor dokazuje, da je takšno sodelovanje nujno tako z vidika informacijskih potreb uporabnikov kot z vidika vzgoje in izobraževanja bodočih aktivnih uporabnikov visokošolskih knjižnic. To je še toliko bolj pomembno, ker obe vrsti knjižnic sodita na izo- braževalno področje. Kij učne besede: srednješolske knjižnice, visokošolske knjižnice, uporabniki, razis- kovanje, knjižnični informacijski sistem UDC 021.64 : 027.7(497.4Mb) Summary The author states that there is not enough cooperation among high school and university libraries in Slovenia, which can be seen both in searching through Iibrary science literature or studying library practice. On the example of the library of the II. High School in Maribor, the Maribor University Library and the whole library-information system of the Maribor University, the author points out that such cooperation is essential, from the perspective of user information needs, as well as education and training of the future active users of university libraries. This is even more important as both types of libraries pertain to the field of education. STEINBUCH, Majda. The cooperation of two libraries from the perspectives of user information needs and participation in a unified library and information system. Knjižnica, Ljubljana, 41(1997)1, 55 - 68

RkJQdWJsaXNoZXIy