SPREMEMBE NAČRTA Z MODERNIZACIJO ŽELEZNIŠKE PROGE se je povečalo število vlakov, ki vozijo skozi Medvode, to pa je seveda tudi podaljšalo čas zaprtih zapornic. Kolone, ki se nabirajo ob prometnih konicah in pa nevarnost nesreč so urbanistom narekovale iskanje boljše rešitve križanja ceste in železnice. Po prvotni va-rianti sta bila predvidena žclezniški' podvoz in podhod za pešce, zaradi hidroloških raz-iskav, ki so ugotovile neprimernost take re-šitve, pa so načrt spremenili. Skupščina obči-ne Ljubljana-Šiška je zato sprejela odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o spre-jetju urbanističnega načrta Medvod. Te spre-membe so: gradnja nadvoza nad železniško progo Ljubljana—Jesenice in cesto I. reda Ljubljana—Kranj; podhod za pešce; cestna povezava Preska—Seničica. Zaradi pomanj-kanja sredstev bodo dela izvajali etapno.