OHMM@ MMOIL§ §wmth whaž Sveti Tomaž, 29.12.2011 Letnik 1 Številka 15/2011 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI TOMAŽ VSEBINA 32. ODLOK o proračunu občine Sveti Tomaž za leto 2012 33. SKLEP o letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem za leto 2012 34. SKLEP o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2012 35. KADROVSKI NAČRT za leto 2012 in 2013 36. Sklep o imenovanju v Svet območne izpostave Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti 32. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 76/08, 10/08-odl. US, 79/09 in 51/10), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - UPB4) in 23. člena statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož št. 7/07) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 10. redni seji, dne 28.12. 2011 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SVETI TOMAŽ ZA LETO 2012 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Sveti Tomaž za leto 2012 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov Proračun 2012 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 2.649.102,00 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.786.823,00 70 DAVČNI PRIHODKI 1.649.642,00 700 Davki na dohodek in dobiček 1.523.220,00 703 Davki na premoženje 89.455,00 704 Domači davki na blago in storitve 36.967,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI 137.181,00 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 67.361,00 711 Takse in pristojbine 1.500,00 712 Globe in denarne kazni 1.100,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 2.500,00 714 Drugi nedavčni prihodki 64.720,00 72 KAPITALSKI PRIHODKI 68.000,00 220 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 18.000,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 50.000,00 73 PREJETE DONACIJE 0,00 730 Prejete donacije iz domačih virov 0,00 74 TRANSFERNI PRIHODKI 794.279,00 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 284.822,00 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 509.457,00 II. SKUPAJ ODHODKI 2.750.266,92 40 TEKOČI ODHODKI 457.377,00 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 153.135,00 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 24.060,00 402 Izdatki za blago in storitve 238.874,00 403 Plačila domačih obresti 16.954,00 409 Rezerve 24.354,00 41 TEKOČI TRANSFERI 865.772,00 410 Subvencije 65.549,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 340.453,00 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 82.391,00 413 Drugi tekoči domači transferi 377.379,00 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.304.951,43 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.304.951,43 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 122.166,49 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 50.000,00 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 72.166,49 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (l.-ll.) -101.164,92 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov Proračun 2012 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 0 75 Prejeta vračila danih posojil 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0 440 Dana posojila 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov Proračun 2012 Vil. ZADOLŽEVANJE 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 Vlil. ODPLAČILA DOLGA 84.712,00 55 ODPLAČILA DOLGA 84.712,00 550 Odplačila domačega dolga 84.712,00 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -185.876,92 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -84.712,00 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 101.164,92 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.PRETEKLEGA LETA 185.876,92 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Sveti Tomaž. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: prihodki požarne takse, okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, lovska koncesijska dajatev, prihodki iz naslova namenskih sredstev državnega proračuna za investicije, prihodki iz naslova najemnin za grobove, prihodki od občanov, ki se namenijo za namene za katere se pobirajo (sofinanciranje modernizacije JR), drugi namenski prihodki sofinancerjev. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu neposrednih uporabnikov: občinskega sveta, nadzornega odbora, župana in občinske uprave odloča župan na predlog pristojnega uslužbenca za finance. Prerazporejanje je možno med proračunskimi postavkami v posebnem delu proračuna med finančnimi načrti neposrednih proračunskih uporabnikov. Prerazporeditev pravice porabe župan odobri s pisnim sklepom iz katerega je razvidna prerazporeditev med proračunskimi postavkami ter na katerem kontu se pravica povečuje in na katerem se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri postavki se odpira nov konto. Župan poroča občinskemu svetu o izvršenih prerazporeditvah, skupaj s poročilom o izvrševanju šestmesečne realizacije proračuna in z zaključnim računom, ko občinskemu svetu poroča o veljavnem proračunu in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega; 1. v letu 2013 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov na podlagi spremenjene dokumentacije. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračun proračunske rezerve, oblikovanje po ZJF, 2. proračun stanovanjskega sklada, 3. stanovanjski rezervni sklad Proračunska rezerva se v letu 2012 oblikuje v višini 2.408 evrov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 5.000 evrov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotovijo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih in drugih proračunskih uporabnikov se določi s pogodbo. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 10. člen (odpis terjatev) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 evrov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 11. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) (1) Župan je pooblaščen, da odloča o likvidnostnem zadolževanju do višine 5 % vseh izdatkov zadnjega sprejetega proračuna, če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti. (2 Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2012 ne bo zadolževala. (3) Javni zavodi, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Sveti Tomaž se smejo zadolžiti le s soglasjem ustanoviteljev. O soglasju k zadolžitvi in izdaji poroštev odloča občinski svet. 6. PREDHODNE IN KONČNE ODLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2013) V obdobju začasnega financiranja Občine Sveti Tomaž v letu 2013, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. PRILOGA: Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov (objavljeno na spletni strani občine) Številka: 410-14/2011 01 Sveti Tomaž, 28.12. 2011 Župan občine Sveti Tomaž Mirko CVETKO l.r. 33. Na podlagi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 14/07), 5. lena Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 84/07) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07) je občinski svet na svoji 10. redni seji, dne 28.12.2011 sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM ZA LETO 2012 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine za leto 2012. Po 7. točki 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 14/07) letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem samoupravnih lokalnih skupnosti sprejme občinski svet na predlog župana. 2. člen Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem za leto 2012 se načrtuje v orientacijski vrednosti 68.000,00 EUR. Letni načrt prodaje nepremičnega premoženja obsega naslednje nepremičnine.___________________________ Paro. št. Naslov Katastrska občina površina v m2 Vrsta nepremičnine Način razpolaganja Predvidena sredstva v EUR 6/2 Rakovci 1909 travnik prodaja 1450 7/1 Rakovci 2870 travnik prodaja 2450 5/0 Rakovci 5970 njiva prodaja 5000 *1/1 Rakovci 72 Stavbišče prodaja 9000 7/2 Rakovci 1086 pašnik prodaja 10.000 *1/2 Rakovci 18 Rakovci 29 Stavbišče s stavbo prodaja 50 8/1 Rakovci 291 pašnik prodaja 150 12/0 Koračice 1672 njiva prodaja 1300 13/0 Koračice 665 njiva prodaja 332 196/1 Koračice 5051 gozd prodaja 2000 14/2 Koračice 51 njiva prodaja 30 15/1 Koračice 1271 pašnik prodaja 600 14/1 Koračice 3459 njiva prodaja 2700 1084/0 Trnovci 6090 gozd prodaja 2300 57/1 Pršetinci 3559 sadovnjak prodaja 2000 57/2 Pršetinci 5957 njiva prodaja 2900 62/2 Pršetinci 660 travnik prodaja 300 63/1 Pršetinci 1007 travnik prodaja 500 414/0 Občina Jesenice Prihodi 16505 celotna površina Občina je lastnik do polovice pašnik prodaja 3000 527/11 Občina Jesenice Prihodi 9459 celotna površina Občina je lastnik do polovice travnik prodaja 3000 193/285 Občina Jesenice Hrušica 56 celotna površina Občina je lastnik do polovice gozd prodaja 20 796/206 Občina Jesenice Podmežaklja 7644 celotna površina Občina je lastnik do polovice gozd prodaja 900 1380/2 Trnovci 6 pot prodaja 18 11/5 Sveti Tomaž 18 Tomaž 89,83 Poslovni prostor- stari vrtec prodaja 18.000,00 Skupaj 68.000,00 Gre za okvirne cene, pravni posel pa se bo sklenil po cenah določenih na podlagi cenitve. Predmet letnega načrta prodaje so zemljišča, ki jih je občina Sveti Tomaž podedovala po pokojni Štiberc Ani in pokojnem Repe Jožefu. Del zemljišč katerih solastnik je občina do polovice se nahaja v občini Jesenice. Ker gre za zemljišča, ki jih občina ne potrebuje in je smiselno, da se čimprej prodajo. Predmet letnega načrta prodaje je en poslovni prostor - stari vrtec, ki se nahaja na naslovu Sveti Tomaž 18. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-14/2011 01/MC Sveti Tomaž, dne 28.12.2011 Župan občine Sveti Tomaž Mirko CVETKO l.r. 34. Na podlagi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 14/07), 5. lena Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 84/07) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07) je občinski svet na svoji 10. redni seji, dne 28.12.2011 sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2012 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2012. Po 7. točki 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 14/07) letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja samoupravnih lokalnih skupnosti sprejme občinski svet na predlog župana. 2. člen Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2012 se načrtuje v orientacijski vrednosti 12.884,00 EUR. Letni načrt pridobivanja nepremičnega premožen a obsega naslednje nepremičnine. Pare. št. raba Katastrska občina površina v m2 Način razpolaganja Vrsta nepremičnine Predvidena sredstva v EUR-leto 2012 Del 352/9 njiva Koračice Goa 900 nakup Zemljišče pri pokopališču 7.200 Del 60/4 travnik Tomaž Goa 5 nakup Zemljišče uporabljeno za pločnik 35,00 Del 57/4 dvorišče Tomaž Goa 5 nakup Zemljišče uporabljeno za pločnik 35,00 Del 54/1 njiva Tomaž Goa 30 nakup Zemljišče uporabljeno za pločnik 210,00 Del 54/2 dvorišče Tomaž Goa 36 nakup Zemljišče uporabljeno za pločnik 252,00 Del 222 vinograd Tomaž Cca380 nakup Zemljišče za razgledni stolp 2.400 1320/4 pot Trnovci 24 nakup cesta 72,00 1320/5 pot Trnovci 39 nakup cesta 117,00 182/2 travnik Pršetinci 86 nakup Po zemljišču poteka cesta 258,00 50/3 njiva Tomaž 74 nakup Zemljišče uporabljeno za pločnik 518,00 51/7 njiva Tomaž 5 nakup Zemljišče uporabljeno za pločnik 35,00 1001 pašnik Bratonečice 438 nakup cesta 1.752 SKUPAJ 12.884 Zemljišče s pare. št. 352/9 -del predstavlja zemljišče, ki se nahaja ob pokopališču. Zemljišča s pare. št. 60/4- del, 57/4-del, 54/1-del, 54/2-del so zemljišča, ki bodo uporabljena za pločnik ob JR 802-311. Zemljišče del s pare. 222 k.o. Tomaž je predvideno za razgledni stolp. Prej bo potrebna meritev. Pare. 1320/4 in 1320/5 k.o. Trnovci sta bili odmerjeni in predstavljata cesto. Prav tako poteka cesta po zemljiščih s pare. št. 182/2 k.o. Pršetinci in 1001 k.o. Bratonečice. Zemljišči s pare. št. 50/3, 51/7 obe k.o. Tomaž sta bili uporabljeni za pločnik v centru svetega Tomaža. Gre za okvirne cene, pravni posel pa se bo sklenil po cenah določenih na podlagi cenitve. Parcele, ki niso celota bo potrebno odmeriti. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 410-14/2011 01/MC Sveti Tomaž, dne 28.12.2011 Župan občine Sveti Tomaž Mirko CVETKO l.r. 35. Na podlagi Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS št. 63/07- UPB3 in 65/08) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07) je občinski svet na svoji 10. redni seji, dne 28.12.2011 sprejel KADROVSKI NAČRT ZA LETO 2012 IN 2013 Neposredni proračunski uporabniki Število zaposlenih na dan 31.12.2011 Dovoljeno število zaposlenih na dan 31.12.2011 iz kadrovskega načrta Predlog dovoljenega števila zaposlenih na dan 31.12.2012 Predlog dovoljenega števila zaposlenih na dan 31.12.2013 1 2 3 4 5 Občinska uprava 3 3 4 4 Občinska uprava 3 3 4 4 Župan ob pripravi predloga proračuna, v skladu z določili Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS št. 63/07- UPB3 in 65/08) poda predlog kadrovskega načrta zaposlenosti za naslednje dve leti in ga nato usklajenega s sprejetim proračunom sprejme v 60 dneh po uveljavitvi proračuna. V skladu s 8. členom Pravilnika o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS št. 83/06) se navede število zaposlenih na dan 31.12. iz kadrovskega načrta za tekoče leto in predlog dovoljenega števila zaposlenih za naslednji dve proračunski leti. Sklepanje delovnih razmerij in upravljanje s kadrovskimi viri na občinski ravni poteka v skladu s kadrovskim načrtom, ki se pripravlja in sprejema na podlagi 42 do 45. Zakona o javnih uslužbencih. Pravne podlage: - Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS št. 63/07- UPB3 in 65/08) - Pravilnik o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS št. 83/06) - Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 9/07) - Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, št. 100-4/2008 01/ZH z dne 28.07.2008 in 18.09.2010) Predlog kadrovskega načrta za leti 2012 in 2013 V občinski upravi občine Sveti Tomaž so predvideni 4 delavci in sicer direktor občinske uprave s Vil. stopnjo izobrazbe, delavec za področje financ s Vil. stopnjo izobrazbe in delavec s V. stopnjo izobrazbe in en delavec za določen čas za področje čiščenja vseh poslovnih prostorov v lasti občine. V času poletnih dopustov zaposlenih, bomo v skladu z možnostmi, nudili možnost opravljanja počitniškega dela kakšnemu študentu - ki oz. dijaku - inji, preko študentskega servisa. V kolikor se bo pokazala možnost, predvidevamo v letih 2012 in 2013 omogočiti opravljanje brezplačne deset dnevne obvezne delovne prakse kakšnemu dijaku - dijakinji oziroma študentu -študentki, našim občanom, ki je zanje pogoj za napredovanje v višji letnik, zelo pa so za tako obliko sodelovanja in pomoči zainteresirane tudi srednje šole in fakultete. Številka: 410-14/2011 01/MC Sveti Tomaž, dne 28.12.2011 Župan občine Sveti Tomaž Mirko CVETKO l.r. 36. Na podlagi Akta o ustanovitvi Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti (Uradni list RS št. 72/2010) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07) je Občinski svet na svoji 10. redni seji, dne 28.12.2011 sprejel naslednji SKLEP 1. V svet Območne izpostave Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti se imenuje ga.Kosi Blanka, roj. 11.09.1986, Gradišče 8a, 2258 Sveti Tomaž. 2. Mandatna doba člana traja štiri leta. 3. Ta sklep velja takoj. Štev: 030-114/2011 01/ZH Sveti Tomaž, dne 28.12.2011 Župan občine Sveti Tomaž Mirko CVETKO l.r.